Σύνδεση

View Full Version : Κλασικές απορίες αρχαρίου

ForzaMilan
10/06/2015, 13:32
Καλησπέρα σας.
Μόλις εγγράφηκα στο forum αν και το παρακολουθώ κάθε μέρα τον τελευταίο μήνα. Σκοπός της εγγραφής μου είναι η επικοινωνία με τα μέλη ώστε να με καθοδηγήσουν μιας και είμαι πιο αρχάριος και από τους αρχάριους.Η εμπειρία μου περιορίζεται σε ένα σκούτερ 125αρι χωρίς ταχύτητες.
Σε δυο μήνες θα έχω το δίπλωμα επομένως έχω αρχίσει έρευνα αγοράς για μηχανή και εξοπλισμό.Θα ήθελα τη συμβουλή σας ως προς το τι μηχανή να πάρω. Τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει είναι : ευκολοδόγητο, 250 cc, αξιόπιστο για να μην τρέχω σε συνεργεία και όταν χρειαστεί να πάω να μη με γδύσουν και χαμηλή κατανάλωση.Η χρήση του θα είναι μέσα για πόλη αλλά να μπορώ να κάνω καμιά εξόρμηση. Ο προυπολογισμός μου κυμαίνεται μέχρι 3.500 ευρώ μόνο για μηχανή.
Οι πρώτες μου σκέψεις όσον αφορά τα μοντέλα είναι : wr250x ,d-tracker 250 και klx 250 .Δεν ξέρω αν είναι σωστή σκέψη αλλά θέλω ένα μηχανάκι που να με ετοιμάσει ώστε να είμαι έτοιμος να οδηγάω με άνεση το xt660x αν και ξέρω ότι είναι ευκολοδήγητο. Επίσης είμαι 1,86 και τα κιλά μου είναι από 75 έως 82 κιλά.
Ξέρω ότι υπάρχουν πολλά παρόμοια threads αλλά ήταν παλιάς ημερομηνίας και ήθελα ενημέρωση με φρέσκες συνθήκες μεταβλητών.
Σας ευχαριστώ πολύ που κάτσατε και με διαβάσατε.

BLiTzER
10/06/2015, 13:47
Αν έχεις τα λεφτά, το Yamaha με κλειστά μάτια.

Panos76
10/06/2015, 13:51
Καλώς ήρθες, βάλε στο παιχνίδι και το CRF250L.

Δεν το έχω οδηγήσει, το έχει ένα γνωστός (ο οποίος έχει και XR250) και το βρίσκει νωθρό, απόλυτα φιλικό και ασφαλές, διττής χρήσης - περισσότερο για άσφαλτο, αποδεκτά ελαφρύ (+- 140kg) και οικονομικό στα σέρβις του.

Προσωπικά έχω κολλήσει με το DRZ400, αλλά δεν θα έλεγα όχι για το XR250 που το θεωρώ για τα χρόνια του καλύτερο μηχανάκι για χώμα από το crf. Το CRF ωστόσο είναι πιστεύω πιο κοντά στις ανάγκες σου. Μτχ υπάρχουν λίγα, αλλά είναι όλα καινούρια και όλα κοντά στον προϋπολογισμό σου.

ForzaMilan
10/06/2015, 14:11