PDA

View Full Version : Υγραεριοκινηση σε κουτι...



Σελίδες : 1 [2]

MikeG
27/03/2018, 15:59
Λευτέρη πες μου αν θες ακριβώς το μοτέρ που ψάχνεις να ρωτήσω μια αρκετά έμπιστη πηγή αν έχει διαθέσιμο.

Sapadak
27/03/2018, 16:47
Λευτέρη πες μου αν θες ακριβώς το μοτέρ που ψάχνεις να ρωτήσω μια αρκετά έμπιστη πηγή αν έχει διαθέσιμο.

Golf IV: 1J1
Engine type: AKL

Κάνε ένα καλό και ρώτα και κόστος :)

buckley
27/03/2018, 16:58
Golf IV: 1J1
Engine type: AKL

Κάνε ένα καλό και ρίξτο στο γιαλό :)

Καλύτερο τώρα, τι όχι ?

spyrval
27/03/2018, 20:32
Μπεκ είχε αλλάξει ο αδελφός μου μετά από 150.000 (;) χλμ. Δε θυμάμαι να χρειάστηκε κάτι άλλο. Θα τον ρωτήσω και κόστος αλλά θυμάμαι δεν ήταν κάτι τραγικό. Προφανώς παίζει ρόλο και το σύστημα υγραερίου.

g_m900
28/03/2018, 05:23
Για μένα 2 είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες

α) Ο κινητήρας του αυτοκινήτου
β) Το πως το πας

Απο προσωπική εμπειρία και μόνο, έχω καταλήξει οτι τα 8βάλβιδα μοτέρ αντέχουν περισσότερο απο τα 16βάλβιδα μοτερ (πιο ψωμομένη βαλβίδα?)
Επίσης παλιά μοτέρ, τείνουν να αντέχουν περισσότερο απο τα νέα. (πρωτόγονα υλικά κατασκευής?)

β) Αν το πας 'λογικά' και δεν αναπτύσονται μεγάλες θερμοκρασίες μειώνεις τις όποιες πιθανότες γνωστών βλαβών (φλάτζα-βαλβίδες)


Μετά απο 200k με υγραέριο, με προσεχτική οδήγηση και συντήρηση κάθε 20k (στο σύστημα υγραερίου) χωρίς καμία μοτερική βλάβη, έφτασε η ώρα να αλλάξω τα μπέκ του συστήματος.
Ο κατασκευαστής πρότεινει κάθε 100k ο εγκαταστάτης είπε αρχικά ας το πάμε στα 120k, και τελικά μετά απο κάθε σερβις έπερνε αναβολή, μέχρι και τώρα.

Προβληματίζομαι, πλέον, μιας και είναι πολλά τα χιλιόμετρα, μήπως τελικά το γυρίσω μόνιμα στην βενζίνη για το υπόλοιπο τις ζωής του μοτέρ (συνολικά έχω 370k) μιας και δεν είμαι σίγουρος οτι το κόστος της προληπτικής συντήρησης θα προλάβει να αποσβεστεί (περι τα 300 ευρώ υλικά-τεχνικά).

Καμια γνώμη? Έχει τύχει να αλλάξει κάποιος μπεκ μέχρι τώρα?

8 βαλβιδο γκρουπ VW και υγραεριο ειναι λες και γεννηθηκαν μαζι για μια ζωη.
Κανε την συντηρηση του υγραεριου στα μπεκ και μη σε απασχολει το μοτερ.

Το ιδιο μοτερ σε Α3 φιλου μου εχει ηδη απροβληματιστα 130.000 με υγραεριο.

Εγω σε Ford Fiesta Mk6 2004 1.6 16v 100ps εχω ηδη 30000 χλμ με υγραεριο αλλα μαλλον θα χρειαστω βαλβιδες λογω της φυσης του μοτερ. Οι βαλβιδες εξαγωγης ειναι πιο λεπτες μου ειπε ο μηχανικος μου.
Γενικα εχω δει και αλλα αυτοκινητα της Ford με αυτο το μοτερ να χτυπανε βαλβιδες.
Κοστος Ρυθμισης βαλβιδων...250€
Κοστος επισκευης κεφαλης ...400-500€.
Ε δεν θελει και πολυ σκεψη για το 2ο μια και θα ξανανιωσει ο κινητηρας.

Η οδηγηση μου ειναι μεχρι 3-3.500 στροφες. Δεν το ζοριζω.

ptc
06/07/2021, 09:43
Ερώτηση, μήπως και υπάρχει κανείς χριστιανός που γνωρίζει. Υπάρχει μια έκδοση του fiesta mk7 1.4 που έβγαινε lpg απ το εργοστάσιο. Ξέρουμε αν σε αυτό το μοντέλο έχει γίνει κάποιος σοβαρός σχεδιασμός απ την Φορντ για πιο σωστή λειτουργία με το εναλλακτικό καύσιμο; Ή απλά έχουν βάλει ένα σύστημα υγραεριοκίνησης όπως θα έκανε κι ο καθένας; Γνωρίζουμε κάτι για το συγκεκριμένο γενικά;

leftos
06/07/2021, 11:00
Τα εργοστασιακά εχουν συνήθως πιο ενισχυμένα μέταλλα και αντέχουν.
Απλα να ξέρεις οτι τα μεταχειρισμένα που έρχονται Ελλάδα θέλουν στην 10ετια αλλαγή δεξαμενής που κοστίζει περισσότερο απο μία απλή αλλαγή.
Και κάποια συστήματα είναι κλειδωμένα και εδώ δεν μπορεί να ρυθμίσει εγκαταστάτης οπότε ότι πάθει η δεν χρησιμοποιείς υγραέριο η αλλάζεις κομμάτια με έξτρα κόστος.
Γενικά θέλει ψάξιμο..

g_m900
06/07/2021, 11:23
Κανενα εργοστασιακο δεν ειναι ενισχυμενο στα μεταλλα του αν φερει υγραεριο. Μονο ρυθμισεις στην αποδοση κανουν για λογους αξιοπιστιας του μοτερ.
Συνηθως τα περισσοτερα ερχονται Ελλαδα και η μετατροπη γινεται εδω με αναλογα την προσφορα που εχουν παρει και τι συστημα σηκωνει το μοτερ.
Πχ η Toyota παλιοτερα φορουσε τα ακριβα συστηματα της Vialle στα Auris και ηταν οτι καλυτερο υπηρχε τοτε(2010).
Επειδη ειμαι Φορντακιας... Δεν θυμαμαι καποιο εργοστασιακο συστημα lpg.
Μαλλον Ελληνικη μετατροπη θα ηταν.
Επισης τα μοτερα αυτα(Duratech) δεν αγαπανε το υγραεριο. Αναλογα τον εγκαταστατη φυσικά.
Εγω εχω το 2004 fiesta με 1600 κινητηρα και παρολο που μου λεγανε για τις βλαβες στις βαλβιδες... Εμενα δεν μου εχει βγαλει κατι εδω και 70.000χλμ.
Το εβαλα στα 172.000 χλμ
Συστημα Europegas με καλα μπεκ ηλεκτρονικα.
Υπαρχουν και καλύτερα πιστευω... Οπως τα BRC.

ptc
06/07/2021, 11:33
Το μοντελο για το οποιο μιλαω ειναι αυτο (https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/dokimazoyme-ford-fiesta-14-lpg). (ευχαριστω Πανο για το λινκ :beer:)

Απο το αρθρο.


Πολλές εταιρείες προσφέρουν υγραεριοκίνητα με κιτ είτε εργοστασιακά είτε τοποθετημένα εκ των υστέρων στην Ελλάδα. Η Ford ακολούθησε τον εργοστασιακό τρόπο, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται... Η μετατροπή περιλαμβάνει ακόμα και τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή, καθώς οι έδρες των βαλβίδων και οι βαλβίδες έχουν υποστεί κατεργασία σκλήρυνσης για αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες.


Απ΄ο,τι διαβαζω σε αγγελιες το συστημα ειναι της BRC. Αρα μαλλον προκειται για περιπτωση σοβαρης μετατροπης. Επισης στο συγκεκριμενο που ειδα εχει γινει η αλλαγη δεξαμενης που προβλεπεται. Μεχρι εδω καλα λοιπον. Απο εκει και περα τι συντηρηση προβλεπεται στο συστημα;

DoctoR_k6
06/07/2021, 11:57
Οτι λεει ο κατασκευαστης που το εδωσε ετοιμο απο το εργοστασιο.
Αλλο το να το βαλεις εσυ σε ενα αμαξι μετα κ αλλο να το παρεις ετοιμο.

Στου πατερα μου ενα Xsara 1.6 εχει εδω κ 80Κ υγραεριο.
Μια συντηρησουλα στα μπεκ/πνευμονα κ στην 10ετια δεξαμενη.
Του εβαλα κ τα μπουζι για LPG κ παει ακομα καλυτερα.
Απλα δεν θελει σκισιμο (ταξιδι πανω απο 4Κ/rpm) ωστε να μην το αναβεις λογω οχι τοσο καλης λιπανσης οπως με βενζινη.

Κ ενα rebuild στην κεφαλη μετα απο τοσα χρονια/χλμ παλι συμφερει απο τα κερδη της βενζινης.

leftos
06/07/2021, 17:34
Συντήρηση φίλτρα ανα 15000 και ενα τσέκ στον εγκέφαλο μήπως θέλει κάτι ρύθμιση.
Εννοείται οτι δεν το σκίζουμε με υγραέριο οδηγούμε συνετά και οικονομικά.
Όταν θέλουμε να πατήσουμε που χρειάζεται και αυτό για να ξεκολλάνε λίγο επικαθήσεις και ελατήρια πιστονιού γυρίζουμε βενζίνη, που ούτως η αλλιώς πρέπει να δουλεύει ανα τακτά διαστήματα , και του αλλάζουμε τα φώτα.

ptc
06/07/2021, 21:56
Thanks guys, με καλυψατε. :beer:

Tallyban
07/07/2021, 09:41
Απ' ότι είδα στον ιστότοπο της εταιρείας στη Τουρκία (όπου έχει και παραγωγική δραστηριότητα η εταιρεία)δίνει κάποια κιτ μετατροπής σε αέριο για κάποιους κινητήρες/μοντελα με δύο χρόνια εγγύηση.Λογικα θα το έχουν δοκιμάσει πριν το πουλήσουν.
Τουρκία και Ν.Κορεα είναι οι χώρες με το μεγαλύτερο ποσοστό αέριοκινητων οχηματων στο στόλο τους παγκοσμίως αν δε κάνω λάθος.