View Full Version : φαντάσου τώρα....
νατα...τσακα..τσακα 2...
με ενα 10αρικο το εχεις το ενα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4285269/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2691630/
εδω εχουν πεσει τα E60 στα 22000€ (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6511785/)...και μιλαμε για υπεραμαξια...πολυβραβευμενος V10, SMG III με launch control και της Παναγιας τα ματια πανω...που με λιγο σκαλισμα ανεβαινει στον Θεο απο αλογα...
ο ξιπασμενος αγγλος (Clarkson) που δεν λεει καλη κουβεντα ουτε για την μανα του ειπε:
“It’s a world of motoring perfection. If you want to take it on...don’t bother. It doesn’t matter what you’ve got. It doesn’t matter what you’ve ever driven. This is quicker, it’s faster, it’s MORE astonishing. You just can’t believe you’re in a big 4-door saloon because it goes and it feels and it SOUNDS like a Ferrari 430, and that’s about the best car I’ve ever driven. The steering, the brakes, the power. And this noise… The driving experience just dominates everything…. It’s an epic car, just brilliant.”
Δεν μου λέτε. ........
Τι σύστημα αερίου μου προτείνετε για αυτα;
:D
devil's animal
26/06/2015, 08:15
Προσπαθεις να συγκρινεις την giulia με Μ5 και Ε series και μαλιστα περασμενης 10ετιας οταν το αμαξι απευθυνεται σε κατηγορια Μ3 και c63 και xj... Εισαι φαουλ απο τ αποδυτηρια :wave2:
εσυ παλι πως μπορεις να συγκρινεις 2 αμαξια με σχεδον 100 αλογα διαφορα...510 (giulia), 420 (Μ3)...:confused:
devil's animal
26/06/2015, 08:22
Δεν μου λέτε. ........
Τι σύστημα αερίου μου προτείνετε για αυτα;
:D
γ@μησε με και αρρωστησα με τις τιμες που ειδα χθες...με βαλατε και εψαχνα να βρω αγοραστη για νεφρο βραδυατικα...:cry::lol:
οχι δλδ εχω αδικο?
θες ανεση σε ταξιδι? την εχεις!
θες πολυτελεια? την εχεις!
θες γκαζια? τα εχεις με επιδοσεις supercar!
θες κρατηματα? αυτα και αν τα εχεις!
τι αλλο να ζητησεις δλδ? να καιει και 5λ/100χλμ?
παω να ψαξω συστημα υγραεριου για δεκακυλινδρο...:bawl:
εσυ παλι πως μπορεις να συγκρινεις 2 αμαξια με σχεδον 100 αλογα διαφορα...510 (giulia), 420 (Μ3)...:confused:
Τα αμάξια είτε είναι sedan/cabriolet/hatch εδώ και πολλά πολλά χρόνια χωρίζονται σε segments A-F με τις διαστάσεις και τις επιδόσεις βέβαια να διαφοροποιούνται κατά τη διάρκεια τον χρόνων. Αυτά που προτείνεις εσύ βάση τιμής επιδόσεων και διαστάσεων ανήκουν στο seg E και μάλιστα με προδιαγραφές εντελώς ξεπερασμένης εποχής οπότε είναι εντελώς άκυρη η σύγκριση!
ΟΛΟΙ οι προαναφερόμενοι ανταγωνιστές συμπεριλαμβανομένου και της Giulia ανήκουν στο segment D οπότε θα το συγκρίνεις με ότι παίζει τωρα!
Αλλιώς να συγκρίνω κι εγώ το τέρας του Τορίνο του 1912 με αντίστοιχο σημερινό ματρακά της SEAT 300hp :wave2:
devil's animal
26/06/2015, 09:38
Τα αμάξια είτε είναι sedan/cabriolet/hatch εδώ και πολλά πολλά χρόνια χωρίζονται σε segments A-F με τις διαστάσεις και τις επιδόσεις βέβαια να διαφοροποιούνται κατά τη διάρκεια τον χρόνων. Αυτά που προτείνεις εσύ βάση τιμής επιδόσεων και διαστάσεων ανήκουν στο seg E και μάλιστα με προδιαγραφές εντελώς ξεπερασμένης εποχής οπότε είναι εντελώς άκυρη η σύγκριση!
ΟΛΟΙ οι προαναφερόμενοι ανταγωνιστές συμπεριλαμβανομένου και της Giulia ανήκουν στο segment D οπότε θα το συγκρίνεις με ότι παίζει τωρα!
Αλλιώς να συγκρίνω κι εγώ το τέρας του Τορίνο του 1912 με αντίστοιχο σημερινό ματρακά της SEAT 300hp :wave2:
ωραια...
ας παρουμε την δικη σου εκδοχη ως σωστη...
αρα εσυ συμφωνα με αυτο (https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification), συγκρινεις την giulia με το insignia, την απλη 3αρα, το Α4, την c-class κλπ...
δεν την βαζεις δλδ στα executive cars...την βαζεις στα large cars..απλα...με V6 και 510 αλογα...οκ..τι αλλα? τα παιδια καλα?
:rolleyes::rolleyes:
ωραια...
ας παρουμε την δικη σου εκδοχη ως σωστη...
αρα εσυ συμφωνα με αυτο (https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification), συγκρινεις την giulia με το insignia, την απλη 3αρα, το Α4, την c-class κλπ...
δεν την βαζεις δλδ στα executive cars...την βαζεις στα large cars..απλα...με V6 και 510 αλογα...οκ..τι αλλα? τα παιδια καλα?
:rolleyes::rolleyes:
Καλα κρασια. Η εισαι άσχετος με αυτοκινηση η απλα τρολλαρεις. Θα τη συγκρινεις με οτι της αντιστοιχει στο συγκεκριμενο segment προφανως οχι με την απλη Α4 ή την απλη c class η την απλη 3αρα :rolleyes:!!!
devil's animal
26/06/2015, 10:57
Καλα κρασια. Η εισαι άσχετος με αυτοκινηση η απλα τρολλαρεις. Θα τη συγκρινεις με οτι της αντιστοιχει στο συγκεκριμενο segment προφανως οχι με την απλη Α4 ή την απλη c class η την απλη 3αρα :rolleyes:!!!
..νταξει νικησες...συγκρινε το και με fiat 500 για να βγει μπροστα...
skylaros
26/06/2015, 11:03
devil's το διάβασες το άρθρο που δόθηκε στην αρχή ?
ΟυγκVAGmode_ON
Θα βαλω στο 500αρακι κινητηρα απο FERRARI και θα τους πατησω ολους!!! :bawl:
ΟυγκVAGmode_OFF
Bob_o_mastoras
26/06/2015, 11:34
γατακια... ΕΝΑ ηταν το απολυτο αλφα... όλα τα αλλα ηταν απλα αμαξάκια...
337706
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ιαπωνικη σχεδιαση, Ιταλικη κατασκευη. Εκαστος στο ειδος του που λενε... :cry: Μονο ως τρολια θα μπορουσε να εξεληφθει. :lol:
Ιαπωνικη σχεδιαση, Ιταλικη κατασκευη. Εκαστος στο ειδος του που λενε... :cry: Μονο ως τρολια θα μπορουσε να εξεληφθει. :lol:
To arna ήρθε καθόλου Ελλάδα; Δε το θυμάμαι πιτσιρικάς καθόλου; Αντιθέτως ως τσέρρυ σάρωσε στην Ελληνική αγορά.
το αρνα ηταν τσερυ με συναρμολογηση-σηματα αλφα ρομεο
πολυ μπροστα απο την εποχη του αν σκεφτει κανεις οτι πριν 30 χρονια δεν υπηρχαν troll και photoshop:bawl:
devil's animal
26/06/2015, 13:44
devil's το διάβασες το άρθρο που δόθηκε στην αρχή ?
ναι το διαβασα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.