PDA

View Full Version : YAMAHA TZ250 3YL 1991



Σελίδες : [1] 2

basiliss13
26/06/2015, 18:50
μια ακόμα ανακατασκευή (δίχρονου πάντα)ενός αγωνιστικού 250,που και αυτό έχει την ιστορία του στης ελληνικές πιστες


το μοντέλο είναι αυτό

337739

basiliss13
26/06/2015, 18:58
το τζ έρχεται εισαγωγή στην ελλάδα το 91 από τον Ψυχογιό,

337740

και αμέσως ξεκινάνε οι αγώνες....

337741

basiliss13
26/06/2015, 18:59
337742

basiliss13
26/06/2015, 19:04
το μηχανάκι μένει παροπλισμένο με την αλλαγή κατηγοριας του Αντρέα,έως το 2012 που αποφασίζει να το ξεθάψει ξανά....έκανε έναν αγώνα τελικά το 12,παίρνοντας και την σημαία...

337743

basiliss13
26/06/2015, 19:13
εκείνον τον καιρό,είχα την τιμή να μου το παραχωρήσει για 10 γύρους στην πιστα στα μέγαρα.....


337745

basiliss13
26/06/2015, 19:15
https://www.youtube.com/watch?v=9968mlZFCwE

basiliss13
26/06/2015, 19:20
το μηχανάκι στα τέλη του 12 έχει μια πτώση στην Τρίπολη σε td,όπου παθαίνει αρκετές ζημιες....και πωλείται στον Κανελλόπουλο,ο οποιος θα κάνει όλους τους αγώνες του 14

337746

basiliss13
26/06/2015, 19:47
Στον πρώτο αγώνα στην Τρίπολη,ο Κανελλόπουλος είχε μηχανική βλάβη και δεν τερμάτισε.....απολογισμός κώλυμα κυλίνδρου,αλλα και ο στρόφαλος παρέδωσε πνέμα....


εκεί έρχεται η απόφαση να πουληθεί.....και κάπως έτσι φτάνει στα χερια μου....


είναι το πρώτο μου 250 racing,και σκοπός είναι η πλήρως ανακατασκευή,αλλα και να εκσυχρονιστεί όπου χρειάζεται......φυσικά η χρήση πιστα...

basiliss13
26/06/2015, 19:49
μετά από τον πρόλογο,πάμε στο ζουμί......όλο το μηχανάκι λύσιμο ώστε να εντοπιστούν τυχόν θέματα.....καθώς και μπαίνουμε στην αγορά τον πρώτον ανταλλακτικών...

basiliss13
26/06/2015, 19:53
337748

rider
26/06/2015, 20:05
subscribed! :a014:

sapila racing
26/06/2015, 20:08
Πολύ ωραίο το θέμα!
Μπράβο σου, περιμένουμε την συνέχεια. :beer:

theofilos888
26/06/2015, 20:15
Καλη αρχη!!!!

basiliss13
26/06/2015, 20:28
να σας χαλάσω λίγο την αγωνια.....το μηχανάκι έκανε ήδη την πρώτη δοκιμη-στρώσιμο....και έχουν μείνει λεπτομέρειες και κάποιες αναβαθμίσεις που θα πούμε στην συνεχεια.......


συνήθως έχω πολύ φωτογραφικό υλικό,...αλλα εδώ όχι και τόσο....αλλα θα πάρουμε καλή γεύση....


πάμε λοιπόν....πλαίσιο ψαλίδι με εμφανή επισκευές στης βάσεις κινητήρα (προφανώς από κάποια παλιά πτώση)

337750

basiliss13
26/06/2015, 20:36
η ποιο σοβαρή επισκευή ήταν αυτή στο πλαίσιο,μετά από καλο μέτρημα βρέθηκαν 2 βάσεις κολλημένες σε λάθος σημείο,που είχαν αποτέλεσμα να μην έχει τον κινητήρα ευθυγραμμισμένο.......εκεί μιας και δεν γινόταν αλλιώς,φτιάχτηκε καλίμπρα(μια στιβαρή βάση που κρατάει το πλαίσιο και της βάσεις του στο επιθυμητό σημείο,ώστε να γίνουν κωλύματα και να αποφύγουμε το (τράβηγμα)της κόλλησης....δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες εδώ.....αλλα μονο από το αποτέλεσμα...

basiliss13
26/06/2015, 20:41
έτσι λοιπόν το πλαίσιο μπήκε σε καλίμπρα αφού κόπηκαν ΟΛΕΣ οι βάσεις κινητήρα,μπήκε ο κινητήρας(οι κάσες)και κολλήθηκαν όλες στην σωστή θέση

337751

337752

337753

basiliss13
26/06/2015, 20:45
εντωμεταξύ τα βασικά ανταλλακτικά όπως επίστρωση κυλίνδρων-πιστόνια,και καινούριος στρόφαλος έχουν καταφτάσει...

337754

basiliss13
26/06/2015, 20:51
ο στρόφαλος που λέγαμε....


337755

basiliss13
26/06/2015, 20:56
μοτέρ καθαρό,καινούρια ρολεμαν παντού,και έτοιμο για δέσιμο


337756

basiliss13
26/06/2015, 20:57
και ο καινούριος στρόφαλος...



337757

basiliss13
26/06/2015, 21:02
τελειώνοντας με το πλαίσιο,βάφτηκε ένα ωραίο μολυβι με ψιλό μέταλλο

337758

337759

devil's animal
26/06/2015, 21:12
:beer::beer::beer:

nickald
26/06/2015, 21:15
:a014:

Stabak
26/06/2015, 21:17
:eyepop:

basiliss13
26/06/2015, 21:18
με συνοπτικές διαδικασίες δέσιμο(η όλη ανακατασκευή έγινε σε 20 μέρες...)


337761

basiliss13
26/06/2015, 21:20
337762


337763

basiliss13
26/06/2015, 21:25
εδώ να πω(μιας και τα περνάω πολύ γρήγορα....)ότι οι κάσες τον tz από 91 και μετά είναι κατά 99% ίδιες,και πολύ κοντά με το 3xv(το πολιτικο tzr με κινητήρα v)

στρόφαλος και κύλινδρα μπήκαν από το 4dp11(που στα ελληνικά σημαίνει από τα τελευταία τζ,που είναι και τα δυνατότερα...από πλαστικά,επίσης η σκέψη ήταν να μπούν από 4dp(το 4dp είναι ο κωδικός μοντέλου έτσι...)


337764

congate7
26/06/2015, 21:26
:beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer:

Άντε να το βάλεις και στην πίστα να το χαρείς όπως πρέπει

basiliss13
26/06/2015, 21:32
και μια κοντινή από μια επισκευασμένη βάση,για να δείτε την ποιότητα της δουλειάς.......χωρίς να θέλω να υπερβάλλω...δεν φαίνεται απολύτως τίποτα...

337765

basiliss13
26/06/2015, 21:37
τα οικονομικά στένεψαν,....και δεν ξέρω τι να κάνω με τα πολυεστερικά........χαζεύοντας πήρε το μάτι μου ένα set της tyga που είχα σε ένα rgv......τα είχα βγάλει μιας και το rgv είναι πολιτικο εδώ και καιρό και βολτάρει......οποτε χωρίς δισταγμό,με λίγο κόψε ράψε μπαίνουν πάνω...(ποιο πολύ στην καρίνα που θέλει αρκετά στένεμα)

337766

337767

basiliss13
26/06/2015, 21:43
χρώμα......έντονο-φανταχτερό....οποτε ένα γαλάζιο-μπλε είναι ότι πρέπει...

337768

337769

337772

basiliss13
26/06/2015, 21:46
στον κινητήρα φαίνονται όλα ok,γίναν 2-3 ζεσταματα στατικό,περιφερειακά ok,...οποτε στο τρέιλερ και πάμε να δούμε τι φτιάξαμε!!!

337770

337771

basiliss13
26/06/2015, 21:52
ευλαβικό στρώσιμο όπως ορίζει ο κατασκευαστής,πρώτες εντυπώσεις ......στρίβει με την σκέψη,ομαλό και δυνατό δούλεμα,....και 2 θεματάκια,....η καρίνα θέλει λίγο στένεμα ακόμα(βρίσκει κάτω)και τουλάχιστον για αρχή ποιο μεγάλη τρόμπα φρένου μπροστά.....

ελπίζω την επομενη εβδομάδα να κάνω ένα td ακόμα,ώστε να το ρυθμίσουμε και να δούμε και τι κάνει σε ποιο ψιλές στροφές.....



ελπίζω να αρέσει το μηχανάκι...:beer::beer::beer:



337773

theofilos888
26/06/2015, 22:06
Πολυ καλο......

Tedvj23
26/06/2015, 22:12
Μαστορα πολλα μπραβο που ακουμπας χρημα σε διχρονοδουλειες ειδικα αυτες τις εποχες αλλα και γενικοτερα...:beer:

strokt up
26/06/2015, 22:40
Πολύ ωραίο, να το χαρείς όσο δεν πάει :)
την καρίνα μην την στενέψεις, φαίνεται πιο καλή ξυμμένη..:evil:

taisteal
27/06/2015, 02:03
Πολυ ομορφο το μηχανακι.
Μπραβο για το μερακι σου να το φτιαξεις

Να το χαρεις


:beer::beer::beer:

turist
27/06/2015, 09:33
Πολύ καλό!!

devil's animal
27/06/2015, 09:45
πολυ ομορφο ειναι!!
:beer::beer::beer:


και εγω ειμαι της αποψης οτι αν δεν σε ενοχλει η καρινα στην οδηγηση και στο ματι, να την αφησεις ως εχει και οσο ξυστει, ξυστηκε...
αλλιως θελει σοβαρη κοπτοραπτικη..και επειδη δεν ειναι μονο καρινα αλλα και τα πλαϊνα ενσωματωμενα ολα σ'ενα κομματι, μαλλον θελει δουλιτσα...


μπραβο παντως για την ανασταση του μοτοριου!!
πολυ καλη και προσεγμενη δουλεια!!
:beer::beer::beer:

sapila racing
27/06/2015, 09:56
ευλαβικό στρώσιμο όπως ορίζει ο κατασκευαστής,πρώτες εντυπώσεις ......στρίβει με την σκέψη,ομαλό και δυνατό δούλεμα,....και 2 θεματάκια,....η καρίνα θέλει λίγο στένεμα ακόμα(βρίσκει κάτω)και τουλάχιστον για αρχή ποιο μεγάλη τρόμπα φρένου μπροστά.....

ελπίζω την επομενη εβδομάδα να κάνω ένα td ακόμα,ώστε να το ρυθμίσουμε και να δούμε και τι κάνει σε ποιο ψιλές στροφές.....



ελπίζω να αρέσει το μηχανάκι...:beer::beer::beer:



337773

Αρεσει πολύ!!! :beer: :beer:

toyar
27/06/2015, 14:00
θελει στενεμα...........
αλλα μπορει να γινει στην πιστα:D
και μολις σιγουρευτεις οτι τελειωσαν οι μοιρες τη βαφεις:beer:

spyrakos35
27/06/2015, 14:37
Beaurifulllllllllllllllll

basiliss13
27/06/2015, 15:22
ναστε καλά όλοι για τα καλά λόγια....

στο θέμα κλήσης δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια μιας και από της δυο πλευρές ακούμπησαν μαζί με τα πλαστικά και οι εξατμίσεις!!....



337810
337811

basiliss13
27/06/2015, 15:26
ένα μεγάλο κεφαλαιο,και πολύ σημαντικό σε αυτά τα μηχανάκια είναι τα carb.....εκεί θέλουμε για την ώρα, φρέσκο αέρα(όχι ζεστό)και να κρατήσουμε μακριά ξένα σώματα,όπως είναι πέτρες-κομμάτια λάστιχο,......όπου είναι και ένας από τους ποιο συνηθισμένους λόγους βλάβης στα 250 racing,εκτος από τα τελευταία μοντέλα που έχουν ram-air.....

εδώ δεν ταιριάζει ένα μαμά ram-air φιλτροκούτι....οποτε για αρχή προσπαθώ να τα έχω ασφαλές μακριά από ότι φέρνουν οι ρόδες,η τα προπορευόμενα μηχανάκια,...ως κάποια στιγμή να κάτσω να φτιάξω δυο κουτιά για ram-air...


337812

337813

337814

giorgos.bmw
27/06/2015, 19:51
Άλλη κ@υλ@ ρε φίλε το δίχρονο. Καλά πλακώματα και πάντα όρθιος. :beer:

basiliss13
27/06/2015, 20:00
και έτσι για την ιστορία......αυτή ήταν η τελευταία φορα που το είδα από κοντά σε αλλα χερια!!!!σε μια στενή επαφή στον πρώτο αγώνα Τρίπολη του 15.....


337823


https://www.youtube.com/watch?v=fNebYvIca5w&spfreload=10

sapila racing
27/06/2015, 20:09
ναστε καλά όλοι για τα καλά λόγια....

στο θέμα κλήσης δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια μιας και από της δυο πλευρές ακούμπησαν μαζί με τα πλαστικά και οι εξατμίσεις!!....




Mήπως θέλει λίγο σήκωμα μπρός πίσω να μην βρίσκει τότε?
Αλλο να βρίσκουν τα πλαστικά κι αλλο οι εξατμίσεις, μπορεί να απογειωθείς!

basiliss13
27/06/2015, 20:26
Mήπως θέλει λίγο σήκωμα μπρός πίσω να μην βρίσκει τότε?
Αλλο να βρίσκουν τα πλαστικά κι αλλο οι εξατμίσεις, μπορεί να απογειωθείς!

κοίτα,....με βάση το manual είναι 3,5cm κατεβασμένο μπροστά(έτσι το πήρα,έτσι το άφησα)και από την πρώτη επαφή μάλλον είναι λάθος.....ήταν αισθητή η πίεση του μπροστινού,καθώς και έχανε πρόσφυση ο πίσω με όχι πολύ δυνατά φρένα.....οποτε θα το σηκώσω όπως λέει η yamaha και βλέπουμε,....αλλα τα 3,5cm δεν είναι αρκετά....


τώρα το συμπέρασμα ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο,...μιας και τα λάστιχα δείξαν μεγάλες κλήσεις,....χωρίς ίχνος από γλίστρημα....αλλα και χωρίς να πιέζεται από γκάζι έτσι.....οποτε όλα είναι ρευστά,και κυρίως επειδή όπως είπα έστριβε,και άλλαζε κατεύθυνση για πλακα.....ίσος να έφτασα σε επικίνδυνα όρια χωρίς να το καταλάβω,μιας και έχω φωτογραφίες από τον παλιό κάτοχο με πολλές μοίρες κλίση!!!....


επίσης ένα ακόμα που βρήκα σήμερα,και ενώ θεωρούσα ότι οι εξατμίσεις εξέχουν όσο και οι δικες του(εδώ είπαμε ότι το μοτέρ έχει γίνει 4dp,οποτε έχει και εξατμίσεις 4dp,και όχι 3yl που είναι το μηχανάκι)τελικά εξέχουν όντως όσο οι δικες του,αλλα κάθονται λίγο ποιο χαμηλά.....


όπως καταλαβαίνεις είμαι μπερδεμένος ακόμα,....οποτε απλά σήκωσα το μπροστινό και περιμένω ένα td με δραχμές να το δω καλύτερα...

sapila racing
28/06/2015, 10:28
κοίτα,....με βάση το manual είναι 3,5cm κατεβασμένο μπροστά(έτσι το πήρα,έτσι το άφησα)και από την πρώτη επαφή μάλλον είναι λάθος.....ήταν αισθητή η πίεση του μπροστινού,καθώς και έχανε πρόσφυση ο πίσω με όχι πολύ δυνατά φρένα.....οποτε θα το σηκώσω όπως λέει η yamaha και βλέπουμε,....αλλα τα 3,5cm δεν είναι αρκετά....


τώρα το συμπέρασμα ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο,...μιας και τα λάστιχα δείξαν μεγάλες κλήσεις,....χωρίς ίχνος από γλίστρημα....αλλα και χωρίς να πιέζεται από γκάζι έτσι.....οποτε όλα είναι ρευστά,και κυρίως επειδή όπως είπα έστριβε,και άλλαζε κατεύθυνση για πλακα.....ίσος να έφτασα σε επικίνδυνα όρια χωρίς να το καταλάβω,μιας και έχω φωτογραφίες από τον παλιό κάτοχο με πολλές μοίρες κλίση!!!....


επίσης ένα ακόμα που βρήκα σήμερα,και ενώ θεωρούσα ότι οι εξατμίσεις εξέχουν όσο και οι δικες του(εδώ είπαμε ότι το μοτέρ έχει γίνει 4dp,οποτε έχει και εξατμίσεις 4dp,και όχι 3yl που είναι το μηχανάκι)τελικά εξέχουν όντως όσο οι δικες του,αλλα κάθονται λίγο ποιο χαμηλά.....


όπως καταλαβαίνεις είμαι μπερδεμένος ακόμα,....οποτε απλά σήκωσα το μπροστινό και περιμένω ένα td με δραχμές να το δω καλύτερα...

Δεν είμαι ειδικός, αλλά 3,5cm κατεβασμα εμπρός μου φαίνονται πάρα πολλά!
Μηπως ειχε πιο ψηλού προφιλ λαστιχο εμπρός και γι αυτό το είχε κατεβασει τόσο πολύ? Αν εσυ εβαλες το σωστό προφιλ μπορεί να κατεβηκε κι αλλο τώρα.
Οπως και να χει ειναι πανεμορφο και να το ευχαριστηθείς στα track days και γιατί οχι και σε αγωνα! :beer:

basiliss13
28/06/2015, 13:33
καλα....ειδικά στο θέμα στήσιμο είμαι σκράπας.....


3,5cm εννοούσα δεν είναι πολλά για να μην βρίσκει....και εμενα μου φάνηκαν πολλά.....αλλα λέω για να το κάναν κάτι ξέρουν....θα δούμε...για αρχή πρέπει να βγούν σωστά συμπεράσματα,και βλέποντας

ο σκοπός που το πήρα είναι αυτός.....td,...και όπως το είπες,γιατί όχι και κάποιους αγώνες...

astroman76
29/06/2015, 00:48
πολυ δουλεια αλλα ενα αγωνιστικο TZ χρωμα θα του πηγενε πιο πολυ... εστω τιποτα σκουρες μπλε και κιτρινες ριγες για SONAUTO φαση...

basiliss13
30/06/2015, 17:52
astro,σίγουρα κάτι θα μπει....με της εξελίξεις έμειναν πίσω αυτοκόλλητα και τέτοια....

basiliss13
02/07/2015, 19:10
και κάπου εδώ τελειώνει και αυτό.....


δηλώνω ενθουσιασμένος από το τελικό αποτέλεσμα,το συναίσθημα γνωστό,σαν το πρώτο μηχανάκι που πήρα πιτσιρικάς,και περίμενα να ξημερώσει να πάω βόλτα...

338084

338085

basiliss13
02/07/2015, 19:11
338086

338087

338088

basiliss13
02/07/2015, 19:12
338089

taisteal
02/07/2015, 19:19
Πραγματικα πολυ ωραια δουλεια


:beer::beer::beer::beer:

theofilos888
02/07/2015, 19:43
Μπραβο σου για την επιμονη και το μερακι σου!!!! Πολυ ωραιο αποτελεσμα!!!!!

sapila racing
03/07/2015, 09:17
Πολύ όμορφο! :beer:

Stabak
03/07/2015, 09:18
αν και με λίγη προσοχή θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο φαντεζί, κ πάλι συγχαρητηρια

Panos76
03/07/2015, 09:51
Πολύ λιμπιστερό το όλο concept. Να είσαι γερός να το χαίρεσαι πάντα σαν να είναι η πρώτη φορά!

338106

congate7
03/07/2015, 10:30
:beer::beer::beer::beer:

Πολύ ωραίο, μπράβο σου

devil's animal
03/07/2015, 11:40
πολυ ωραιο...
να το χαιρεσαι...
:beer::beer:

GFawkes
03/07/2015, 12:22
Βασιλη

εξαιρετικος οπως μας εχεις συνηθισει...


να το χαρεις φιλε μου!!!

basiliss13
03/07/2015, 19:58
:beer::beer::beer::beer:

Tedvj23
03/07/2015, 20:21
Εγω θα αλλαζα την ουρα με αλλη ετσι ωστε να κρυφτει το κενο κατω απο την θεση του οδηγου και να δεσει καλυτερα το συνολο στα δικα μου ματια βεβαια...:beer:
ΚΑτι τετοιο στο περιπου με την ζωγραφικη..:lol:
338128

Ζεύκας
03/07/2015, 20:36
WOW εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!

μήπως ήσουν Μέγαρα στο τελευταίο trackday του Κούτρα/CSS;

:beer:

basiliss13
03/07/2015, 21:16
Εγω θα αλλαζα την ουρα με αλλη ετσι ωστε να κρυφτει το κενο κατω απο την θεση του οδηγου και να δεσει καλυτερα το συνολο στα δικα μου ματια βεβαια...:beer:
ΚΑτι τετοιο στο περιπου με την ζωγραφικη..:lol:
338128
μου αρέσει....


η αλήθεια είναι ότι τελευταία δεν έχω σχεδόν καθόλου χρόνο,και γίναν λίγο βιαστικά οι δουλειές με πολυεστερικά-αυτοκόλλητα.....πάραυτα μου αρέσει και όπως είναι.....βεβαια ένα σοβαρό θέμα που έχω είναι ότι δεν έχω φτιάξει κουτιά για ram-air,και σίγουρα το ένα πλαϊνό θέλει μια είσοδο αέρα(αν χρησιμοποιήσω το μπροστά άνοιγμα για τον έναν κύλινδρο)..τέλος πάντων,εν καιρό...

basiliss13
03/07/2015, 21:21
WOW εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!

μήπως ήσουν Μέγαρα στο τελευταίο trackday του Κούτρα/CSS;

:beer:

ναι,εκείνη την μέρα έκανα και την πρώτη δοκιμη-στρώσιμο

7 εικοσάλεπτα.....έλιωσα...χαχαχαχ

Ζεύκας
03/07/2015, 21:48
ναι,εκείνη την μέρα έκανα και την πρώτη δοκιμη-στρώσιμο

7 εικοσάλεπτα.....έλιωσα...χαχαχαχ

καλά το θυμάμαι τότε το ομορφούλι μπλε δίχρονο.

τάπα πήγαινες! ευγε! :a20:

vforever
04/07/2015, 08:52
Άψογη δουλεια.!Μπράβο για το αποτέλεσμα και καλά γυρολόγια να χεις :beer:

RaGe_Raptor
04/07/2015, 14:11
πάρα πολύ ωραίο,μπράβο...!!!!!!:beer:

basiliss13
04/07/2015, 16:00
καλά το θυμάμαι τότε το ομορφούλι μπλε δίχρονο.

τάπα πήγαινες! ευγε! :a20:

ταπα για της δυνατότητες που έχει δεν το λες.....αλλα το ευχαριστιέμαι σίγουρα....


και λέω δυνατότητες,γιατί είναι ένα μηχανάκι κατασκευασμένο από την YAMAHA για αγωνιστική χρήση......είναι το ίδιο μηχανάκι που βλέπαμε στα motogp,και όχι απλά ένα βελτιωμένο για πιστα...

338149

Ζεύκας
04/07/2015, 16:13
Για τα μάτια μου και τις ικανότητές μου πήγαινες αρκετά γρήγορα.

Ελπίζω να λειτουργεί απροβλημάτιστα και να έχεις χρόνο, χρήμα και κέφι να κατεβάσεις κι άλλο τους χρόνους.

Ζεύκας
04/07/2015, 16:14
Δες αυτούς τους χρωματισμούς. Ειδικά το ερυθρόλευκο, είναι το αγαπημένο μου :D

338151
338152

georgeIII
04/07/2015, 16:27
απλα κουκλι ειναι !!! οι διαφορες με το tzr ποιες ειναι;

basiliss13
04/07/2015, 16:45
απλα κουκλι ειναι !!! οι διαφορες με το tzr ποιες ειναι;

μιλάμε για το tzr 3xv(το πρώτο tzr με v κινητήρα)

από θέμα πλαίσιο,πέρα από τα ελαφρύτερα κράματα,έχουν διαφορες σε γωνια κάστερ,και σε συνολικό μήκος.....μοιάζουν αρκετά,αλλα έχουν σοβαρές διαφορες

στο θέμα κινητήρα όμως μοιάζουν πολύ περισσότερο

παράδειγμα ο στρόφαλος του 3xvsr,είναι ίδιος με του αγωνιστικού 4dp εκτος από τα άκρα,μιας και έχουν διαφορετικές καμπάνες-βολάν,βεβαια τα κάρτερ με μικρή μετατροπή μπορούν να πάρουν τα ηλεκτρικά και βολάν του τζ

τα κύλινδρα-κεφαλές βεβαια είναι διαφορετικά.....αλλα μπαίνουν χωρίς μετατροπή,καθώς και εισαγωγές carb,εξατμίσεις

έχουν μια διαφορα με ένα extra σύστημα λίπανσης στο σασμάν του τζ,αλλα και αυτό φτιάχνεται εύκολα....

έχει πολλές λεπτομέρειες βεβαια.....αλλα όπως φαίνεται,πήραν το μοτέρ από το τζ,κάναν μικρές διαφορες στης κάσες,άλλαξαν κύλινδρα-ρεύματα κ.τ.λ.,και βγάλαν το tzr...

basiliss13
04/07/2015, 16:51
αριστερά ο κινητήρας του tz,και δεξιά κινητήρας από tzr

338153

basiliss13
04/07/2015, 16:57
και εδώ παράδειγμα οι τρυπούλες που βλέπουμε στης κάσες του tz είναι η extra λίπανση σασμάν που έλεγα...

338154338155

basiliss13
04/07/2015, 16:59
και στο ψαχούλεμα φωτογραφιών....εδώ μια με την ουρα και μούρη από το 4dp(μόλις μπορέσω οικονομικά θα το πάρω ένα τέτοιο πολυεστερικό...)

338156

georgeIII
04/07/2015, 17:07
το πολυεστερικο που εχεις πανω ειναι πιο ομορφο... προσωπικη αποψη ;) Εχει διαφορετικο τεποζιτο απο το tzr το δικο σου φαινεται πιο "μοντερνο"

basiliss13
04/07/2015, 19:03
καλά ....γούστα είναι αυτά έτσι....

προσωπικά μου αρέσει έτσι,αλλα και μαμά!!!αλλα και 4dp!!...

basiliss13
04/07/2015, 19:05
και μιας και είπες τεπόζιτο....


κατασκευή πολυεστερικού,για tz 4dp,....ένα ακόμα μηχανάκι που πάει όμως με αργούς ρυθμούς..

338158

338159

basiliss13
04/07/2015, 19:08
το δεύτερο τζ είναι φίλου.....που θα γίνει και αυτό καλο!!!


μπροστινά tz με ακτινικά και αλλα.....
338160
338162

και μια όλος ο στόλος...

338161

basiliss13
19/12/2015, 16:49
μια μικρή ανανέωση.....

κατάφερα και έκανα έναν αγώνα με το TZ στα μέγαρα,όπου ήταν άκρως απολαυστικό....πέρα από όλα αυτό που κίνησε πολύ το ενδιαφέρον ήταν η δύναμη...πολύ ωραίο δούλεμα,και πολύ δυνατό!!!(βλέποντας το και ανάμεσα σε παρόμοια)έτσι είχα αποφασίσει να το βάλω δυναμόμετρο,και για να δω τι κάνει,αλλα να αποκτήσω και μια βάση δεδομένων....

τα αποτελέσματα πάνω από της προσδοκίες.....περίμενα να δω 70 με 80 άλογα τροχό,...και είδα 90,1,....90 άλογα σε 108 κιλά μηχανάκι.....δικαιολογεί τον τρομοκρατικό τρόπο που τα βάζει στην άσφαλτο...

έγιναν 6 πατήματα ,με δυο από αυτά να είναι με αρκετά μεγάλη θερμοκρασία,μιας και είχα την αίσθηση ότι χάνει δύναμη....τελικά η διαφορα ήταν ελαχιστη...


348453
348454
348455

basiliss13
19/12/2015, 16:50
348456

sv1000s
19/12/2015, 16:56
90???? :eek: ωραιος ο μαστορας

σε ειχα δει στο αγωνα ωραιο μηχανακι εχεις φτιαξει,μερακλιδικο..

ποσο εχει παει σε κοστος να το φερεις ως εδω?

notakos600
19/12/2015, 17:02
2 stroke power!!! :beer:

basiliss13
19/12/2015, 17:11
90???? :eek: ωραιος ο μαστορας

σε ειχα δει στο αγωνα ωραιο μηχανακι εχεις φτιαξει,μερακλιδικο..

ποσο εχει παει σε κοστος να το φερεις ως εδω?

νάσε καλά φιλε,....στον αγώνα αντιμετώπισα θέμα με τα φρένα,....όπου ουσιαστικά από τα μέσα και μετά έκοβα μονο με κατεβάσματα......

το κόστος...

κοίτα,...η αγορά είναι ένα μεγάλο θέμα,....στην ελλάδα πλέον είναι πολύ σπάνιο να βρείς....και αν βρείς θα δώσεις όσα και έξω....έξω τώρα,....ιταλία με 5-6000 βρίσκεις....

εγώ το πήρα λίγο κάτω από 4,...και έχω δώσει ακόμα 2....σύνολο 6000

sv1000s
19/12/2015, 17:32
:beer: να σαι καλα να τρεξεις και το 16 κανα αγωνα να σε δουμε ξανα!

και παλι μπραβο σου παντος για το μερακισου!

buckley
19/12/2015, 18:46
Καλή συνέχεια και από δω στο παιδί.

dimzan
21/12/2015, 16:19
πολυ ομορφο! τωρα ανακαλυψα το θεμα και το διαβασα μονοκομματο.

καλες βολτε ς και παντα ορθιος. Παντα με γοητευαν τα 250αρια αγωνιστικα με τα ΤΟΣΑ αλογα...

rgvlouk
27/12/2015, 22:02
349077

basiliss13
26/02/2016, 17:49
και ένα μικρό up στο post.....αν και το μηχανάκι αναβαθμίζεται συνεχώς....είμαι στα μισά στην κατασκευή ram-air ξεχωριστό για κάθε κύλινδρο,με πολλά πισωγυρίσματα βεβαια....αλλα που θα πάει.....

μια σοβαρή αλλαγή που έγινε ήταν τα μπροστινά φρένα....άλλαξα αρκετά τακάκια,καθώς και τρόμπες φρένου,αλλα μετά από αρκετή καταπόνηση είχα άνοδο θερμοκρασίας και απλά έχανα τα φρένα....έτσι αποφάσισα να κάνω μια σωστή αλλαγή να τελειώνει.....αλλαγή μπότες στο μπροστινό από 99αριTZ με ακτινικά,βρήκα και ένα ζευγάρι δαγκάνες από suzuki k8 ,ferondo δίσκους.....και μια δοκιμη έδειξε ότι είναι μια χαρά,....βεβαια αν ανεβώ και στην τρόμπα από 16 που έχω σε 19 νομίζω θα είναι ακόμα καλύτερα....

353199

353200

353201

basiliss13
26/02/2016, 17:50
353202

mankam
26/02/2016, 20:14
και ένα μικρό up στο post.....αν και το μηχανάκι αναβαθμίζεται συνεχώς....είμαι στα μισά στην κατασκευή ram-air ξεχωριστό για κάθε κύλινδρο,με πολλά πισωγυρίσματα βεβαια....αλλα που θα πάει.....

Πολύ ωραίο:beer: βάλε φωτογραφίες απο το ενχειρημα του ram air όλο και κάποια ιδέα μπορέι να πέσει στο τραπέζι:)

basiliss13
16/05/2016, 19:15
Πολύ ωραίο:beer: βάλε φωτογραφίες απο το ενχειρημα του ram air όλο και κάποια ιδέα μπορέι να πέσει στο τραπέζι:)

είναι χωροταξιακό το πρόβλημα....μιας και αυτό το μοντέλο δεν είχε καν κουτιά στα carb....

έχω παιδευτεί πολύ με αυτό το θέμα,.....αλλα έχω ελπίδες...!!αχχαχαχ

έχω ετοιμάσει δυο ψυγεία που θα βάλω στην ουρα για αρχή,και αν δεν... στο πλάι........σύντομα θα δοκιμάσω και στην πράξη αν καταφέρω να κρατήσω την θερμοκρασία νερού,....έτσι λύνονται πολλά προβλήματα.....

basiliss13
16/05/2016, 19:42
με την ευκαιρία,να διηγηθώ και ένα περιστατικό που μου επιβεβαίωσε αυτά που άκουγα-διάβαζα για τα Tz

Μια συχνή βλάβη στα yamaha μετά του 90(όπως διάβαζα σε ξένα φορα)είναι τα ηλεκτρικά......ηλεκτρικά γενικά,από πηνία ηλεκτρονική,έως γειώσεις...

έτσι ψυλλιασμένος,όταν το έφτιαξα ήμουν πολύ επιμελής στης γειώσεις,μάλιστα προσθέτοντας και κάποιες,και μετά από πολύ σκέψη και μελέτη του πρόσθεσα μπαταρία(το συγκεκριμένο δεν έχει)έτσι απέκτησα πολύ σταθερή τάση,πράγμα που όπως είδα μου επηρέαζε ως και το αβάνς!!...τέλος πάντων,....μετά από πολύ προσοχή σε όλα τα καλώδια,και καλή τακτοποίηση,....όλα κύλαγαν καλά....

Στον πρώτο αγώνα στην Τρίπολη,και αμέσως μετά από το πρώτο δοκιμαστικό της Παρασκευής,ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσω τα ηλεκτρικά τον Tz.....δεν θυμάμαι και εγώ πόσες φορες το έλυσα ψάχνοντας τα πάντα.....όταν λέω τα πάντα τα πάντα!!!απλά στα καλά καθούμενα μπέρδευε και έμενε....

ενώ φτάσαμε στην Κυριακή,και έχει γίνει και το πρωινό ζέσταμα το πρόβλημα παραμένει.....εκεί έχω την αναλαμπή για το ποτε παρουσιάστηκε......έγινε στον έλεγχο μπουζί,και πολύ απλά πέρασα το μπουζοκαλοδιο από άλλη θέση,φέρνοντας σε επαφή με το καλώδιο της ηλεκτρονικής....μου φάνηκε υπερβολικό να συμβαίνει κάτι από αυτό....αλλα πλέον δεν γινόταν να κάνω κάτι.....τελικά δούλεψε άψογα,και αργότερα σε δοκιμη στατικό,όταν τα φέρνω τα καλώδια σε επαφη ο σπινθήρας βαράει οποτε νάνε!!!!!yamaha ruls...


και 2 φωτογραφίες για χάζι..

358936
358937

Tedvj23
16/05/2016, 19:46
Ο καπνος ειναι απο τα εξατμισονια ή το λαστιχο...?:bawl::bawl::bawl:

Υ.γ.Δωσςςςςεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!:beer:

basiliss13
16/05/2016, 19:51
Ο καπνος ειναι απο τα εξατμισονια ή το λαστιχο...?:bawl::bawl::bawl:



είναι μίγμα φιλε:smokin:,με αναλογια 60/40....δοκιμασμένο δουλεύει καλά!!!χαχαχα:beer:

basiliss13
21/01/2017, 23:48
ένα από τα καλά,και κακά που έχω είναι ότι δεν κολλάω να δοκιμάσω κάτι που μου κάνει κλικ,...πολλές φορες άλλο περιμένω και άλλο βγαίνει,.....αλλα της περισσότερες το τελικό αποτέλεσμα με δικαιώνει...

το Τz το είχα κάνει redbull γιατί έγινε βιαστικά και ήταν κάτι εύκολο,και δοκιμασμένο......όταν το είδα,....είπα ok,...καλο,...
αλλα όχι αυτό που θέλω....μετά από καιρό,και με χίλιες δυο αλλαγές γνώμης εφτασα στο τελικό σχέδιο και χρωματισμό.....πολύ γρήγορα διαπίστωσα ότι το τέλειο το ξεχνάμε,...
δεν παίζει να ταιριάξουν απόλυτα χρώματα-γραμμές κ.τ.λ,και πήγα σε ακανόνιστο σχέδιο ώστε να μην φαίνεται άσχημα....

κάπως έτσι φτάσαμε εδώ,....εκκρεμούν 2-3 αυτοκόλλητα φίλων που βοηθάνε,καθώς και μια πινελιά ακόμα για την οποια ακόμα δεν είμαι 100% ποια θα είναι...αχχαχαχ


377825

377826

377827

new look