View Full Version : σκεφτομαι για zzr1100
georgezzr600
08/07/2015, 15:28
εδω και τρια χρόνια συμβιωνω με μια zzr600 .
το μονο προβλημα που εχω ειναι οι μαστορες...
τους πηγαινω μηχανη και μου την επιστρεφουν σε κομματια και μετα πληρωνω για τα σπασμενα..
το τελευταιο είναι ότι τη πηγα για ρύθμισμα καμπυρατερ και μου την εφερε πισω σε κομματια γιατι σακατεψε μεσα το σημειο που μπαινει η βελονα και δεν το παραδεχτηκε.
το λεω γιατι εγω ο ιδιος την ειχα ανοιξει.τελος παντων...
αφου περασε ενας μηνας συναρμολογωντας αρχισα να αναρωτιεμαι..
μηπως να τη δωσω να παρω ενα zzr1100?
δε λεω...
ξοδεψα παρα πολλα λευτα και ακομα περισσοτερο χρονο και μαθηση πανω στο 600 που δεν υπαρχει περιπτωση να εκτιμηθουν απο κανενα.
ο αντικειμενικος σκοπος ειναι να μη ξοδεψω μεγαλο ποσο.
δηλαδη τα χρηματα που θα παρω και μερικα ακομα.
πριν πεσουν οι συμβουλες συμπληρωνω ...το ξερω οτι η σωστη λυση ειναι να δωσω κανα 15ρι και να παρω ενα καινουριο απο το κουτι του..αλλα νομιζω οτι λιγοι μπορουν να το κανουν.
κατοχοι του 1100 τι λενε?
εδω και τρια χρόνια συμβιωνω με μια zzr600 .
το μονο προβλημα που εχω ειναι οι μαστορες...
τους πηγαινω μηχανη και μου την επιστρεφουν σε κομματια και μετα πληρωνω για τα σπασμενα..
το τελευταιο είναι ότι τη πηγα για ρύθμισμα καμπυρατερ και μου την εφερε πισω σε κομματια γιατι σακατεψε μεσα το σημειο που μπαινει η βελονα και δεν το παραδεχτηκε.
το λεω γιατι εγω ο ιδιος την ειχα ανοιξει.τελος παντων...
αφου περασε ενας μηνας συναρμολογωντας αρχισα να αναρωτιεμαι..
μηπως να τη δωσω να παρω ενα zzr1100?
δε λεω...
ξοδεψα παρα πολλα λευτα και ακομα περισσοτερο χρονο και μαθηση πανω στο 600 που δεν υπαρχει περιπτωση να εκτιμηθουν απο κανενα.
ο αντικειμενικος σκοπος ειναι να μη ξοδεψω μεγαλο ποσο.
δηλαδη τα χρηματα που θα παρω και μερικα ακομα.
πριν πεσουν οι συμβουλες συμπληρωνω ...το ξερω οτι η σωστη λυση ειναι να δωσω κανα 15ρι και να παρω ενα καινουριο απο το κουτι του..αλλα νομιζω οτι λιγοι μπορουν να το κανουν.
κατοχοι του 1100 τι λενε?
Eίχα ZZR 1100 το δίμπουκο 96ri και εκανα μαζί του περίπου 100.000 σε βόλτες και ταξίδια. Γνώμη μου είναι να μην πάρεις το 1100 αλλά το 1200 που είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι, εχει λύσει όλα τα προβλήματα του 11 και μπορείς να βρεις κάποιο καλό με 3.000 Ε.Τα πιο πολλά 11 είναι σκοτωμένα και σκισμένα, τσιμπάνε λαδάκι φουλ από καινούργια, φαντάσου να εχουν και χιλιόμετρα.
Το 1200 εχει καλύτερη και πιο σύγχρονη θέσης οδήγησης, καλύτερα σέλα,καλύτερα φρένα, καλύτερη προστασία, δεν καίει λάδια, εχει πιο πολλά γκάζια και ροπή, δεν σπάει το μπροστινό φτερό του, καλύτερα φώτα, απ τα καλύτερα όλων των εποχών, εχει αμορτισέρ που ρυθμίζεται πολύ ευκολα προφόρτιση.
Το 1100 σε σχέση με το 1200 εχει στο πιρούνι ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς που στο 1200 δε τη βάλανε, αυτά.
Σε ανοιχτό δρόμο τα λατρεύεις, σε κλειστή διαδρομή θελουν χέρια να πάνε γρήγορα αλλά πάνε πάντως. Οπως και να χει εχουν γκάζια και θέλουν σεβασμό.
Δεινόσαυρος
08/07/2015, 17:56
το μονο προβλημα που εχω ειναι οι μαστορες...
Αν το μόνο - όπως λες - πρόβλημα είναι οι μάστορες, τότε μάλλον αυτούς πρέπει να αλλάξεις, για το μηχανὰκι δεν ξέρω..
μηπως να τη δωσω να παρω ενα zzr1100?
Εξαρτάται - τί το θες το μεγαλύτερο; θα κάνεις περισότερα ταξίδια; λιγότερο κέντρο/κίνηση;
ξοδεψα παρα πολλα λευτα και ακομα περισσοτερο χρονο και μαθηση πανω στο 600 που δεν υπαρχει περιπτωση να εκτιμηθουν απο κανενα.
Αυτά μόνο εσύ θα τα εκτιμήσεις. Αφου λοιπόν έκανες την επένδυση, γιατί να την χαραμίσεις τώρα; Έχεις «δεθεί» με το μηχανάκι, κι αυτό είναι καλό πράγμα, εκτος κι αν δεν σαρέσει, οπότε πάσο.
Το ΖΖR-1100 είναι ικανοποιητικό μηχανάκι, είχε φιλός για χρόνια, αλλά αμα ο kordix λέει οτι το 12 είναι καλύτερο τον πιστεύω. Και μην νομίζεις οτι σε αποτρέπω από το μεγάλο. Προσωπικά λιγουρεύομαι ένα ΖRΧ-1200 μή πώ τπτ για ΖΖR-1400, LOL. Απλά αναρωτιέμαι, αφού κάνει την δουλειά σου το 600άρι, για ποιό λόγο θες μεγαλύτερο; Για να καις περισότερη βενζίνη; Να ταλαιπωρείσαι στην κίνηση; Ή για να χάσεις την ευστροφία στά στροφιλίκια;
amyroukai
08/07/2015, 18:18
Αν το μόνο - όπως λες - πρόβλημα είναι οι μάστορες, τότε μάλλον αυτούς πρέπει να αλλάξεις, για το μηχανὰκι δεν ξέρω..
Εξαρτάται - τί το θες το μεγαλύτερο; θα κάνεις περισότερα ταξίδια; λιγότερο κέντρο/κίνηση;
+998 για το πρώτο...
Και για το δεύτερο, από ότι θυμάμαι έγραφες ότι δεν έχεις χρόνο και χρήμα να το κυκλοφορείς και απλά το πας μιά στο τόσο "ένα γύρο στο τετράγωνο" για να δουλέψει. Γιατί να αναγκάσεις και το επόμενο σε τέτοια χρήση που σημαίνει ότι θα το χαλάσει η αχρηστία και το κρύο δούλεμα μιά στο μπλε φεγγάρι, θα έχεις χαλάσει και ένα κάρο λεφτά που υποτίθεται ότι ήταν το πρόβλημα για την μη κυκλοφορία του 600.
Και δεν με νοιάζει κιόλας τι κάνεις/θα κάνεις με τα ευρώ σου γιατί ξένη τσέπη όσο και να αδειάσει δικό της πρόβλημα, απλά μου κάνει εντύπωση το σκεπτικό που αναλύεις. Και αν θυμάμαι λάθος, χίλια συγγνώμη προκαταβολικά και κράτα μόνο τη συμφωνία μου με τον αποπάνω σε ότι αφορά την επιλογή μαστόρων.
panavour
08/07/2015, 18:45
Eίχα ZZR 1100 το δίμπουκο 96ri και εκανα μαζί του περίπου 100.000 σε βόλτες και ταξίδια. Γνώμη μου είναι να μην πάρεις το 1100 αλλά το 1200 που είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι, εχει λύσει όλα τα προβλήματα του 11 και μπορείς να βρεις κάποιο καλό με 3.000 Ε.Τα πιο πολλά 11 είναι σκοτωμένα και σκισμένα, τσιμπάνε λαδάκι φουλ από καινούργια, φαντάσου να εχουν και χιλιόμετρα.
Το 1200 εχει καλύτερη και πιο σύγχρονη θέσης οδήγησης, καλύτερα σέλα,καλύτερα φρένα, καλύτερη προστασία, δεν καίει λάδια, εχει πιο πολλά γκάζια και ροπή, δεν σπάει το μπροστινό φτερό του, καλύτερα φώτα, απ τα καλύτερα όλων των εποχών, εχει αμορτισέρ που ρυθμίζεται πολύ ευκολα προφόρτιση.
Το 1100 σε σχέση με το 1200 εχει στο πιρούνι ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς που στο 1200 δε τη βάλανε, αυτά.
Σε ανοιχτό δρόμο τα λατρεύεις, σε κλειστή διαδρομή θελουν χέρια να πάνε γρήγορα αλλά πάνε πάντως. Οπως και να χει εχουν γκάζια και θέλουν σεβασμό.
+1200
παρε το ZZR1200
για μενα το ποιο ομορφο συγχρονο γιαπωνεζικο,και ισως -οχι μονο-μηχανακι.
Το βρισκεις σχετικα φθηνα και σε καλη κατασταση
τα 1100 σχεδον ολα ειναι σκισμενα και σε κακη εως αθλια κατασταση
Σε ασημι πρωτα και μετα σε μπλε ειναι μια κουκλα
Αμεσως επομενο το ΧΟΝΤΑ ΧΧ1100 σε μπλε
Αμα χεις το χρημα κανε οτι λεει η καρδια σου.:):):)
Ουτως η αλλως κι αυτοι που τα φυλαγανε-τα χρηματα- πανε για κουρεμα:D:D:cry:
και ενα ευτραπελο τεστ απο τον τρελλοκρητικο
https://www.youtube.com/watch?v=QoQ85nIlCcc
Ισως ο ποιο φανατικος λατρης του zzr1100, το εχω ακομα και περασαν καμποσα απο τα χερια μου, αξιοπρεπες ακομη και τωρα σε δυναμη, κανει καταπληκτικα ταξιδια ( ξεκουραστα, το μπουσα του 09 που ειχα στα χερια μου ενα διαστημα ηταν ποιο κουραστικο σε πολυωρο ταξιδι)
Αλλα... σε σχεση με το 600 που εχεις ειναι ποιο βαρυ , θα σε κουρασει σε καθημερινες διαδρομες πολης, ειναι μοτοσυκλετα για ανοιχτους δρομους και η γεωμετρια της ειναι 25 ετων να εχεις υποψιν.
Αν προχωρησεις σε αγορα προτιμησε καποιο που να ειναι εισαγωγη απο ευρωπη, αυτο φαινεται απο τον αριθμο πλαισιου.
338311
georgezzr600
09/07/2015, 07:19
AMYROUKAI θυμασαι περηφημα.
υπηρχε περιοδο οπου δουλευα για 14 με 15 ωρες την ημερα ακομα και κυριακη.και αυτο γινονταν για τουλαχιστον 8 -9 μηνες.οι απολαβες βεβαια ηταν της ταξεως των 600....οποτε ναι δεν υπηρχε περιπτωση ουτε να παω σε μαστοραντζα αλλα ουτε και να βρω χρονο να ασχοληθω μονος μου.
παρολο που η χρηση της μοτο με βολευε γιατι ειχα να κανω μεγαλες αποστασεις και τα καυσιμα θα ηταν σιγουρα πολυ λιγοτερα.
επειδη αλλαξα ομως δουλεια και υπαρχει αρκετα καλυτερη οικονομικη διαθεση και τουλαχιστον λιγο περισσοτερος χρονος πηγα σε μαστορα...και ως εκ θαυματος ανακαλυψα οτι ο προηγουμενος σουπερ φιρμα πανω στα καρμπυρατερ οχι μονο με κοροιδεψε αλλα κατεστρεψε και τα "νεα" που ειχαμε βρει με μεγαλο κοπο.
το αποτελεσμα ειναι οτι τωρα ηρθε η μοτο πισω με τα καρμπυρατες σε ενα κουτι και εμενα να ειμαι τερμα απογοητευμενος .θα το φτιαξω καποια στιγμη μονος μου δεν το συζητω...
αλλα και τωρα που λεω οτι εχω μηχανη και δεν τη χαιρομαι?
οντως το 600ρι ειαι το τελειο για μενα.
οσο για χρηση και μεσα στη πολη ,τοσο για χρηση βολτας εκτος .
βεβαια ειμαι πολυ ανοιχτος στο να μου πει καποιος πανε εκει...θα σου τη φτιαξει, μπορει να το σκεφτω...
αλλα και παλι ο τελευταιος ετσι μου ειπε!!!!!και εν κατακλειδι πραγματικα κατεχω μισος για οποιονδηποτε πλεον μαστορα.και ηδη ξοδεψα πολλα και στην ουσια μου κατεστρεψαν και οτι ειχε καλο η μηχανη(πλαστικα καθρευτες μηχανικα μερη)
οποτε αν τα ιδια προβληματα εχω και με ενα 1100 εννοειτε οτι δε μπαινω στη διαδικασια.
γιαυτο ρωταω αν υπαρχει καποιος που να εχει και να ξερει.
υγ.αν η μηχανη σουλευει σωστα εγω γουσταρω και τη καβαλω και χειμωνα ...και συνεχεια.και σταματητα.και ακατεβατα!!!!
οταν ομως σκαω 300 για καρμπυρατερ και μεσα σε 300 χιλιομετρα αρχιζουν τα προβληματα .....τοτε φοβαμαι να παω στη δουλεια και να μεινω στην εθνικη οδο ....
amyroukai
09/07/2015, 08:18
Εμ, ναι αυτό είναι ζητηματάκι που θέτεις και πολύ σωστό μάλιστα (και πολλά συγχαρητήρια για την αλλαγή και στην δουλειά και στην διάθεση)
Βελονοθήκες από άλλο μοντέλο καφασάκι λες αποκλείεται να ταιριάξουν; Αν μιλάμε για κάτι τόσο "απλό" δεν παίζει να βρεθεί απ' έξω και να το έχεις σε λίγες μέρες;
Για να μην πω το ακόμα πιο "εύκολο", να λύσεις τα παλιά σου καρμπιρατέρ και να σκυλεύσεις από εκεί μιά ωραία βελονοθήκη σε καλή κατάσταση να την βάλεις στα νέα και να είσαι μιά χαρά.
Από το να ανέβεις στα διπλάσια κυβικά με ότι συνεπάγεται, μήπως να δεις κανένα πιο νέο μονδέλο, πχ κανένα CBR600F που είναι στο ίδιο στιλ; Το 1100 πάντως οπτικά μου αρέσει περισσότερο από το 1200, αλλά με όσα έγραψαν τα παιδιά μάλλον δεν θα το πλησίαζα, εκτός αν βρεθεί κανένα "συλλεκτικό λίγα χιλιόμετρα μόνο για γνώστες και μερακλήδες".
devil's animal
09/07/2015, 09:24
και μενα η γνωμη μου ειναι οτι εφ'οσον εχεις ασχοληθει προσωπικα και ξερεις το μηχανακι σου αφιερωσε κοπο και χρονο, καντο σαν καινουργιο και ευχαριστησου το....
βλεπω οτι εισαι Θεσσαλονικη...
θες να σου προτεινω εναν μαστορα για τις ρυθμισεις? θα μπορεις να εισαι και εκει και να δεις την δουλεια που κανει...
ΠΟΤΕ ΒΡΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΕΙΣ
Τους μάστορες στη Θεσσαλονίκη..??
Για τον φίλο μας που ψάχνει ZZR 1100, ΠΡΟΣΟΧΗ το μηχανάκι είναι πύραυλος
και σκοτώστρα ταυτόχρονα,αξιόπιστο όμως.
Πολύ δύσκολο μηχανάκι,πολύ χειρότερο από το Χαγιαμπούζα ,καμμία σύγκριση
σε όδική συμπεριφορά κ.λ.π...
Το 1200 δεν ξέρω πόσο καλύτερο είναι αλλά ήταν μια αποτυχία ΜΕΓΑΛΗ εμπορική της Καβασάκι,
ούτε πούλησε ούτε τίποτε.1100 είχε γεμίσει ο τόπος ,στα γράφω αυτά μετά από
4 χρόνια που το είχα στα χέρια μου...!!
Η τεχνολογία που κουβαλάει σε σχέση με τις επιδόσεις του το καθιστά
πολύ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ μηχανάκι...!!!
MG-KTiNoS
09/07/2015, 10:54
κατοχοι του 1100 τι λενε?
Είχα το 92αρι....
Το πιο μεγάλο μπουρδέλο που είχα ποτέ.
Χάλαγε πιο πολύ κι από ντουκάτι 900ςς....
Το πούλησα και ο επόμενος με πήρε τηλέφωνο και μ έχ...ε μια βδομάδα μετά.
ΜΑΚΡΙΑ
devil's animal
09/07/2015, 11:22
ΠΟΤΕ ΒΡΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΕΙΣ
Τους μάστορες στη Θεσσαλονίκη..??
αν αναφερεσαι σε μενα...που μαλλον αναφερεσαι...
συστημενος πηγα και εγω εκει που πηγα, και εχοντας μια εμπειρια απο πολλα μαστορια στην Αθηνα, ειδα οτι ειναι σωστος ο συγκεκριμενος και κανει καλη δουλεια...
αποδειξη οτι εχει πολλη δουλεια και πηγαινουν εκει δυσκολα μηχανακια...ducati, husaberg, husqvarna κλπ..
εγω πλεον, μη εχοντας δουλεια, παω και αραζω εκει πολλες φορες για καφε και βλεπω την δουλεια του...
georgezzr600
09/07/2015, 11:43
devil's animal αν θες στειλε μου τη διευθυνση του μαστορα καλο θα ηταν με pm για να μη θεωρηθει διαφημηση
σε ευχαριστω.
οσο για το αν ειναι σκοτωστρα θεωρω οτι το πρωτο λογο τον εχει το μυαλο και μετα το χερι
Εμένα πάντως το 96ρι δεν χάλασε ποτέ, εκτός απο μια φορά που χάλασε ο κεντρικός διακόπτης.
Σαν μηχανάκι δεν μου φάνηκε δύσκολο ούτε επικίνδυνο αλλά αυτά είναι σχετικά.
Είναι 233 κιλά στεγνό και έχει πολυ μακρυ μεταξονιο αλλά μια χαρά στρίβει για τα χρονια του. Στα κλειστά θέλει λίγο παραπάνω προσπάθεια αλλά με μη τουριστικό λάστιχο μια χαρά το ευχαριστιομουν πχ στηιιδαν Επίδαυρο.
Όπως και να χει είναι ιδανικό για γρήγορο ταξίδι κυρίως. Πάντα είχα και ον οφ για την πόλη παράλληλα με τον ζουζουρα .
georgezzr600
09/07/2015, 15:43
αμυρουκαι το θεμα με τα καρμπσ ειναι οτι τα εκανε ζημια στο σωμα.
αν ηταν μονο βελονα βελονοθηκη θα εδινα 100 ευρα θα τα επερνα καινουρια και μια χαρα.
αμυρουκαι το θεμα με τα καρμπσ ειναι οτι τα εκανε ζημια στο σωμα.
αν ηταν μονο βελονα βελονοθηκη θα εδινα 100 ευρα θα τα επερνα καινουρια και μια χαρα.
Το ΖΖR 600 είναι πολύ πιο χρηστική μοτοσυκλέτα από το 1100 και πιστεύω ότι αξίζει να το κανεις πλήρως λειτουργικό και σιγά σιγά να το το κάνεις τζιτζιλόνι και από εμφάνιση. Δεν σου κρύβω ότι αν το 2002 είχα πάρει το 600 και όχι το 1100 ίσως να το είχα ακόμη γιατί με το 600 παίζεις ανετα και στα στροφιλίκια και στην πόλη χωρίς καμμία υποχώρηση στο ταξίδι. Με το 1100 απλά δεν κυκλοφορείς πόλη καθημερινά, ειδικά στο κέντρο μεγαλούπολης.
Στην θέση σου θα εφτιαχνα το καρμπυρατέρ ή θα αγόραζα αλλα, και σιγά σιγά θα εφερνα σε μαμα μορφή όλη τη μοτοσυκλέτα.
theofilos888
09/07/2015, 19:30
Με τοσα λεφτα που εχεις ριξει στο 600, θα ειχες ριξει ενα πολυ ωραιο σετακι fcr επανω και θα πεταγε το μασινι!!!!! :wave2:
αν αναφερεσαι σε μενα...που μαλλον αναφερεσαι...
συστημενος πηγα και εγω εκει που πηγα, και εχοντας μια εμπειρια απο πολλα μαστορια στην Αθηνα, ειδα οτι ειναι σωστος ο συγκεκριμενος και κανει καλη δουλεια...
αποδειξη οτι εχει πολλη δουλεια και πηγαινουν εκει δυσκολα μηχανακια...ducati, husaberg, husqvarna κλπ..
εγω πλεον, μη εχοντας δουλεια, παω και αραζω εκει πολλες φορες για καφε και βλεπω την δουλεια του...
ΠΕΣ ΤΟΝ ΠΕΣ ΤΟΝ.............
Ποιός είναι να δούμε,γιατί τους ξέρω καμμιά σαρανταριά χρόνια τώρα....!!!
georgezzr600
10/07/2015, 07:59
παιδια σας ευχαριστω ολους για το κοπο που μπηκατε να μου απαντησετε.
θα κανω μια τελευταια προσπαθεια για να συνενοηθω με καποιον για το πως θα γινουν τα καρμπς...
αν μπορεσει να γινει κατι μακαρι...
ο λογος ειναι γιατι εχω παρει και τρια κιβωτια ανταλλακτικα....
εχω κολλησεις τα σπασμενα πλαστικα...εχω παρει και καινουρια αθικτα..δηλαδη αν καποιος παρει το μηχανακι και εχει λιγες γνωσεις το κανει καινουριο με απειρως λιγοτερο τρεξιμο κοπο και χρημα..
εχω κανει επενδυσεις στη μηχανη οχι αστεια...
georgezzr600
10/07/2015, 08:07
τι ειναι το frc?
theofilos888
10/07/2015, 08:24
τι ειναι το frc?
Keihin fcr. Ειναι μηχανικα καρμυρατερ τα οποια εκτοξευουν την αποδοση της μηχανης. Ομοιως και την αποκριση στο γκαζι. Ειναι λιγο τσιμπημενη η τιμη τους βεβαια.
devil's animal
10/07/2015, 09:13
ΠΕΣ ΤΟΝ ΠΕΣ ΤΟΝ.............
Ποιός είναι να δούμε,γιατί τους ξέρω καμμιά σαρανταριά χρόνια τώρα....!!!
αμα θες με π.μ. ...
δεν θα το σκυλεψουμε το θεμα...
επισης αν ο φιλος παει τελικα σ'αυτον που του προτεινα, θα ηθελα να γραψει μετα εντυπωσεις...
MG-KTiNoS
10/07/2015, 09:28
επισης αν ο φιλος παει τελικα σ'αυτον που του προτεινα, θα ηθελα να γραψει μετα εντυπωσεις...
το θέμα είναι πως άμα πάρει το 11 αυτό θα σπάσει κα μετά μπορεί να νομίσει πως το χάλασε ο μάστορας.... Πάντως άμα είναι καλός ο μάστορας μπορεί να κουμπαριάσει μ αυτό το μηχανάκι
Μα εγώ θα συμβόυλευα κάτι άλλο ν αγωράσεις !
:D
Tycho Moon
10/07/2015, 11:14
Με τοσα λεφτα που εχεις ριξει στο 600, θα ειχες ριξει ενα πολυ ωραιο σετακι fcr επανω και θα πεταγε το μασινι!!!!! :wave2:
:a013:
sapila racing
10/07/2015, 13:38
Keihin fcr. Ειναι μηχανικα καρμυρατερ τα οποια εκτοξευουν την αποδοση της μηχανης. Ομοιως και την αποκριση στο γκαζι. Ειναι λιγο τσιμπημενη η τιμη τους βεβαια.
Για ZZR600 μιλάμε, ας το εχουμε υπ όψιν!
Στην ουσία αντί για FCR με λίγα ακόμα χρήματα παίρνει το 1100. :D
Ασε που με τε FCR θα καίει ετσι κι αλλιώς σαν 1100. Ειναι όμως πραγματικά τα καλύτερα carb ever για οποιον ειναι αποφασισμένος.
αμα θες με π.μ. ...
δεν θα το σκυλεψουμε το θεμα...
επισης αν ο φιλος παει τελικα σ'αυτον που του προτεινα, θα ηθελα να γραψει μετα εντυπωσεις...
ΓΡΑΨΤΟ ΜΕ Π.Μ. ΡΕ ΑΓΟΡΙ
Εγώ εδώ μεγάλωσα κι η Θεσσαλονίκη είναι μεγάλο χωριό..!!
Δεν έκραξα ποτέ κανέναν επαγγελματία δημόσια με αναφορές,υποθέσεις και
απόψεις...!!!
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
11/07/2015, 12:48
εγω ειχα αγωρασει ένα zzr110 του 92 το μονομπουκο (ναι ναι το προβλιματικο που εκοβε μπιελα τριτου κιλινδρου κατά τα λεγομενα του κοσμου) με 44000 χιλιόμετρα. πηγα και μηδενισα το κοντερ και του εκανα γενικο σερβις. σε μαστορα στην αθηνα. μετα περιπου στης 220000 χιλιόμετρα αλαξα καρπιλατερ γιατι ειχε αρχισει από τους αξωνες στης πεταλούδες από τα πολλα ανοιγοκλισιματα του γκαζιού να κανει ανοχες και να περναει αερας οποτε δεν ρυθμζοταν καλα τα καρμπιλατερ. στα 287000 χιλιόμετρα με 300+ στο κοντερ εκοψε μπιελα στον τριτο κιλινδρο . (εκει που επασχε δηλαδή) μεχρι τοτε και πιστα ειχε παει ουκ και ολιγες φορες και εξωτερικο κλπ. ουτε βιδα δεν ζητησε και εβαζα λαδι υμισινθετικο και όχι φουλ συνθετικο το οποιο δεν θελει στα καβασακι γιατι το κεγανε (τα προσθετα του)
απλα θελει καλο μηχανικο....
καταναλοση στο ταξυδι 6ταχιτιτα με 6000 στροφες 160 χιλιόμετρα και 5.5 λιτρα στα 100 παντα δικαβαλος και βαλιτσα πισω. με τριπλετα και 200-220 χιλιόμετρα με 2 ατομα 6.5 λιτρα εχωντας βαλει φιλτρο kn και εξατμιση ολοκληρη vans & hans με ομολογκασιον ηχου. τιποτε άλλο.
εάν θα το ξανααγωραζα??? ναι
απλα θα εψαχνα καποιο καλο μια που εχω εμπειρια σε αυτό το μηχανακι και ξερω να το καταλαβενω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.