View Full Version : σερβις εντουρο μηχανης!!!
παιδια καλως σας βρηκα!!! ψαχνω για ενα μηχανακι εντουρο το οποιο να μην χρειαζεται σερβις με ωρες αλλα με χιλιομετρα!! γι αυτο κοιταω λιγο παλια μοντελα... εχω βρει μερικα αλλα δεν ξερω για το σερβις τους
KLX250-300 τετραχρονο --> το ξερω οτι παει με τα χιλιομετρα
DT-WR 200 διχρονο ??
YAMAHA WR200 διχρονο ??
εχετε να προτεινεται καποιο αλλο?????
προτιμω βεβαια το 4τ γιατι αμα κανει σερβις με χλμ δεν σπαει δεν χαλαει που λενε.. απλα θα αλλαζω πιο συχνα λαδια.. απο την αλλη αμα παρω 2τ οτι και να γινει μια στο τοσο θα θελει πιστονι κτλ...
να πω οτι εχω διαβασει οοολα τα θρεντ (ποιο μηχανακι να διαλεξω).. ειμαι 1,83 και 75-77 κιλα (αν παιζει ρολο που μαλλον παιζει) επισης να πω οτι θα ειναι το πρωτο βαπτισμα στο χωμα... μηχανη οδηγαω κανονικα απλα δεν εχω μπει χωμα!!
οποια αποψη καλοδεχουμενη!!
up up!!
κανένας χωματινος να βοηθησει ρε παιδια??
Πάρε ένα κτμ 200αρι διχρονάκι.
Το 4Τ αν χρειαστεί σέρβις θα πληρώσεις πολλά. Αυτά που δεν σπάνε δεν χαλάνε, δεν πάνε και είναι βαριά.
Οποιοδήποτε αξιόλογο εντούρο 4Τ μπορεί να είναι σκισμένο και να το πληρώνεις με το καλημέρα.
Το δίχρονο σε ότι κατάσταση και να είναι, αυτά που χρειάζεται είναι μετρημένα κουκιά ενώ η συντήρησή του ειναι φθηνότερη.
Φιλε ευχαριστώ για την απάντηση σπυ!! Άλλος ένας λόγος που έψαχνα 4τ και με σερβις με χλμ ειναι ότι δεν εχω τρέιλερ και δεν σκοπεύω να πάρω γιατί εχω λίγα κυβικά αυτοκίνητο και δεν ειναι για ρυμούλκηση... Αυτό με τα κτμ παλι;;; Που ειναι τόσο φθηνά;;; Κάνουν όσο και τα μηχανάκια που ποσταρα εγώ (10-15 ετιας) ενώ τα κτμ ειναι απο το 02 και μετα... Νόμιζα θα ειναι ακριβότερα!
Ένα δίχρονο 200αρι 250αρι μπορεί να κάνει και μικρές αποστάσεις μέχρι να μπει χώμα, χωρίς τραιλερ. Βγάζει άδεια και ασφάλεια κανονικά, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Αν θέλεις να κάνεις μεγάλες αποστάσεις μέχρι να μπεις χώμα δεν θέλεις εντούρο αλλά ον-οφφ.
Σε αυτή την περίπτωση μια καλή φθηνή και αξιόπιστη επιλογή είναι το drz 400.
Ωραίο φαίνεται κι αυτό... Μηπως 400 κυβικά ειναι πολλά στο χώμα για αρχάριο;;; Το xr250 πως το βλέπεις αν και δεν πωλούνται πολλά...
400 τετράχρονα κυβικά είναι μια χαρά, όπως και τα 200 δίχρονα.
Μια χαρά ειναι και το xrακι (ειδικά σε ρυθμούς βόλτας) αλλά πιο παλιό απ' το drz και θα το βαρεθείς γρήγορα.
Τόσο αυτό όσο και το drz όμως είναι ον-οφφ, δεν είναι εντούρο.
Το κυριότερο που πρέπει να απασχολήσει έναν αρχάριο στο χώμα δεν είναι τόσο η δύναμη όσο το βάρος.
Επίσης η πολύ δύναμη είναι τόσο επικίνδυνη όσο και η έλειψη δύναμης.
400 τετράχρονα κυβικά είναι μια χαρά, όπως και τα 200 δίχρονα.
Μια χαρά ειναι και το xrακι (ειδικά σε ρυθμούς βόλτας) αλλά πιο παλιό απ' το drz και θα το βαρεθείς γρήγορα.
Τόσο αυτό όσο και το drz όμως είναι ον-οφφ, δεν είναι εντούρο.
Το κυριότερο που πρέπει να απασχολήσει έναν αρχάριο στο χώμα δεν είναι τόσο η δύναμη όσο το βάρος.
Επίσης η πολύ δύναμη είναι τόσο επικίνδυνη όσο και η έλειψη δύναμης.
Για DRZ σκεφτόμουν κ εγώ αλλά πλέον έχω κλειδώσει στο μυαλό μου CRF ή KLX (250 φυσικά) τα οποία είναι μεν on off είναι όμως μια αγαπημένη κατηγορία κ υποθέτω κάνει λίγα απ'όλα οικονομικά. (Λίγο χωμάτινη διαδρομή, ένα μικρό ταξιδάκι, πόλη, φόρτωμα, κλπ).
Λεπτομέρεια μόνο τα 4.000€ που χρειάζομαι για να συμπληρώσω το ποσό, αλλά τώρα που έγινε η συμφωνία όλα καλά :lol:
το klx το καινουριο εννοεις?? στο car μεταχειρισμενα παιζουν στα 2000+.. το παλιο με το αναποδο μπροστινο στο 1500αρι.. το drz στα 2000... εγω ψαχνω γενικα κατι φθηνο για να ξεκινησω.. απο οτι εμαθα αυτες τις μερες που το εψαχνα γενικα ,και μηχανακι με σερβις καθε 5000χλμ να βρω, αν το πηγαινω στο χωμα θα πρεπει να κανω σερβις με τις ωρες γιατι καταπονειται περισσοτερο...
... αν το πηγαινω στο χωμα θα πρεπει να κανω σερβις με τις ωρες γιατι καταπονειται περισσοτερο...
Τα διαστήματα σέρβις έχουν άμεση σχέση με τις στροφές που ανεβάζει το μηχανάκι και την ποσότητα λαδιού που παίρνει.
Αν το μηχανάκι είναι αργόστροφο και παίρνει πάνω από 2 λίτρα λάδι ότι και να του κάνεις τα διαστήματα αλλαγής θα είναι μεγάλα. Όχι δεν χρειάζεται να μετράς σε ώρες, ούτε χρειάζεται αλλαγή μετά από κάθε σκληροπυρηνική βόλτα. Στο χώμα αυτό που θέλει πιο συχνή συντήρηση- αντικατάσταση είναι το φίλτρο αέρος.
Τα αγωνιστικά μετρούν τα σέρβις σε ώρες ή μετά από κάθε αγώνα. Οι ώρες αυτές περιλαμβάνουν ρυθμούς προπόνησης και γενικά έντονης καταπόνησης. Δεν είναι τίποτα, όταν η χρήση είναι πολιτική - ερασιτεχνική, να μετατρέψεις τις ώρες σε χλμ.
Όπως και να το κάνεις όμως τα διαστήματα θα είναι πιο συχνά. Φυσικά και οι δυνατότητές τους στο χώμα θα είναι απεριόριστες σε σχέση με τα ον-οφφ οι αλλαγές πιο συχνές αλλά η ποσότητα λαδιού θα είναι μικρότερη.
Επίσης ένα καθαρόαιμο εντούρο δύσκολα θα πάθει κάτι σε σκληρή χωμάτινη χρήση, ακόμα και σε πτώσεις, ενώ ένα ον-οφφ θα αρχίσει σταδιακά να αποσυντίθεται. Το αντίθετο θα συμβεί στην άσφαλτο.
φιλε ευχαριστω με εχεις βοηθησει πολυ!!!! :wave2:
Ariskawasaki
19/12/2015, 22:09
Αν πάρεις KLX προτίμησε με μίζα ,δηλ.D-TRACKER εντουροποιημένο .
Λάδια κάθε 2000-3000 χλμ, 100% συνθετικά, σε χωμάτινη χρήση ,βαλβίδες κάθε 7.500 χλμ κ ελεγχο μοχλικού 2 φορές τον χρόνο.
Καδένα κάθε χρόνο ελεγχο.
Αυτά τα τσέκ εκανα και δεν ειχα κανένα πρόβλημα με to 250 SR παραεισαγωγής .
τώρα με το 300 R δεν ασχολούμε καθόλου γιατί κάνω δέκα βόλτες τον χρόνο .
ΚΤΜ 400 ΕXC λάδια κάθε 1000 χλμ 100 % συνθετικά ,βαλβίδες κάθε 2000 χλμ κ μια φοβία με τα ρουλεμάν τροχών γιατί ειχα δεί πολλά ..........
Κανένα απολύτως θέμα ποτέ των ποτών.
ψαχνω για ενα μηχανακι εντουρο το οποιο να μην χρειαζεται σερβις με ωρες αλλα με χιλιομετρα!!
Προφανως υποθέτεις ότι το κοντερ του ειναι πιο αξιόπιστο από το ρολόι σου..
αν δεν εισαι μακρυα απο χωματα το ktm 200 ειναι ιδανικοτατο για αρχη.Δεν προκειται να σου παθει κατι εκτος αν εσυ το προσπαθησεις.συντρηση πολυ φτηνη που την κανεις και μονος σου.
Kαθε 500κμ λαδια-φιλτρα ....
Και καθε 1000κμ βαλβιδες και σου κανουν ολες οι μοτο...!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.