View Full Version : Προς.....CB900F
Desperado
16/07/2015, 16:38
Εδώ και καιρό με έχει πίασει "φαγούρα" να αλλάξω μηχανάκι..... Έχω στην κατοχή μου ένα XT660R το οποίο δεν με έχει απογοητεύσει ποτέΣ και με καλύπτει απόλυτα στην χρήση που του κάνω..... αλλά μάλλον το ψιλοβαρέθηκα :confused: Σκεφτόμουν να αλλάξω κατηγορία και να πάω σε γυμνο στρητ, δοκίμασα ένα cb600 honet αλλά δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα, βέβαια δεν ανέβηκαν πολύ ψηλά οι στροφές...Δοκίμασα ένα CB900 Hornet και....ξετρελάθηκα!! Γεμάτο παντού, ροπάτο και κούκλα!!! Ακόμα όμως δεν το έχω αποφασίσει 100%. Θα ήθελα την γνώμη σας εδώ, αναφορικά με την διαφορά στην χρήση - κόστη κλπ που θα συναντήσω σε σχέση με το ΧΤακι μου, καθημερινή χρήση, ταξιδάκι, βόλτα κλπ...ξέρω ότι το ερώτημα ίσως να ακούγεται λίγο περίεργο αλλά δεν είχα ποτέ μου άλλο στρητ μηχανάκι. :eyepop: Για πείτε οι γνώστες...... :beer:
manhunter
16/07/2015, 16:41
Το μηχανάκι είναι άριστο, αλλά με λίγο ακριβότερη συντήρηση. Θα το ευχαριστηθείς. Για λεπτομέρειες, φώναξε τον Sapila!!
pipe_smoker
16/07/2015, 17:00
Θα σου πει ο Σαπίλας αναλυτικά.
Αλλά με λίγα λόγια, αν δεν έχεις πρόβλημα να το παντρευτείς, απλά καλορίζικο και χατήρι δε θα σου χαλάσει ποτέ και σε τίποτα:beer:
theofilos888
16/07/2015, 17:19
Παρτο και δεν θα το μετανιωσεις!!!!!!!!!
sapila racing
16/07/2015, 18:43
Aν σου άρεσε να το πάρεις! Είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα κι ακόμα καλύτερη για τα λεφτά που πουλιέται, ειναι αντιεμπορική και σπανια.
Απο κόστος σε σχέση με το ΧΤ σίγουρα εχει μεγαλύτερο, αλλα πόσο δεν ξερω μια κι εχω χρόνια να κυκλοφορήσω καθημερινά με μονοκύλινδρο.
Δες εδω για ανάλυση της μοτο.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135372&highlight=hornet+900
εδω για να κουφαθείς λίγο...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=51940&highlight=hornet+900
εδω το δικό μου στο δυναμόμετρο
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=40337&highlight=hornet+900
εδω οταν το χαλβάδιαζε ο zephyr αλλά δεν το πήρε τελικά
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=26114&highlight=hornet+900
Οτι αλλο θέλεις πες μου.
Ενα αμορτισέρ πίσω το χρειάζεται αν εχεις απαιτήσεις, τίποτα αλλο. Δεν έχει μοχλικό και το μαμα αμορτισέρ ειναι φτηνιάρικο και κοπανάει.
Το δικό μου το πήρα καινούριο το 2005 και τώρα έχει 75000 χλμ. Μου εχει χαλάσει η βαλβίδα stop παλιότερα και τωρα θέλει βαλβιδα νεκρας..
Και τα δύο λόγω οδήγησης σε πάρα πολύ νερό όπως στην πρόσφατη βόλτα του moto που έβρεξε λίγο παραπάνω στην επιστροφή...
Εχει κάψει και 1 λάμπα εμπρός και 3 πίσω, κι εχω επισκευασει το μπουτον της μιζας στο τιμόνι, αυτα είναι όλα απο επισκευές.
Εχω αμορτισερ Ohlins πίσω, αλλάζει το μηχανακι, εχω κι εξατμίσεις Leo Vince, αλλάζουν τον ήχο κι ελαφραίνει, και σωληνάκια υψηλής μπρος πίσω.
Παλιά το πήγαινα και σε trackday. Φωτό Σέρρες 2010.
:wave2:
edit: Προτίμησε να ειναι του 2004-2005, με τις ρυθμίσεις στο πηρούνι.
spyrakos35
16/07/2015, 19:45
Παρτο και δεν θα το μετανιωσεις!!!!!!!!!
Σαπιλα σε λενε φιλε;
GiorgosLa
16/07/2015, 20:03
Πάντως αν έκανες χωμάτινες διαδρομές, θα σου λείψουν.
theofilos888
16/07/2015, 21:34
Σαπιλα σε λενε φιλε;
Οχι...... μπιλια!!!! Χαχαχαχαχα
Desperado
17/07/2015, 09:30
Πόσο περίπου κατανάλωση βλέπεις Άρη? Επίσης τι κόστη σε ασφάλεια, τέλη έχει?
Για καθημερινή μετακίνηση κάνει όμως? ή μετά θα ψάχνομαι για πάπιο??
Πάντως αν έκανες χωμάτινες διαδρομές, θα σου λείψουν.
Αυτό είναι ένα πρόβλημα........Το πολύ πολύ να το γυρίσω στο mountain bike!!! :bawl:
sapila racing
17/07/2015, 09:39
Πόσο περίπου κατανάλωση βλέπεις Άρη? Επίσης τι κόστη σε ασφάλεια, τέλη έχει?
Για καθημερινή μετακίνηση κάνει όμως? ή μετά θα ψάχνομαι για πάπιο??
Αυτό είναι ένα πρόβλημα........
Κατανάλωση στην πόλη γύρω στα 7,5 λιτρα στα 100 χλμ, εξω πιο λίγο αλλά ανάλογα και πόσο το ανοίγεις φυσικά.
Με γεματο τεπόζιτο και 180+ χλμ σταθερά σε ανοιχτό δρόμο βγαζει 180-200 χλμ μεχρι να αναψει λαμπακι.
Ασφαλεια 177 το χρονο, τελη 120 Ευρω.
Εγώ το καβαλάω κάθε μερα, αλλες φορές κοντά αλλες μακριά. Καταλαβαίνω οτι ειναι λίγο υπερβολή για καθε μέρα, αλλά εμένα με βολεύει και δεν το αλλάζω με τίποτα.
Βέβαια δεν ειναι παπί, ούτε ΧΤ, είναι 900 4κύλινδρο με 9μιση κιλα ροπή στις 6500.
Desperado
17/07/2015, 09:54
Κατανάλωση στην πόλη γύρω στα 7,5 λιτρα στα 100 χλμ, εξω πιο λίγο αλλά ανάλογα και πόσο το ανοίγεις φυσικά.
Το "μαστιγώνεις" το γκάζι του λίγο ή πας χαλαρά? Μάλλον για μαστίγιο σε βλέπω!!! :lol: Βέβαια λόγω κυβισμού κλπ η κατανάλωση μάλλον λογική μου φαίνεται και ίσως να πέφτει και πιο κάτω με χαλαρό τρόπο οδήγησης.....
είναι 900 4κύλινδρο με 9μιση κιλα ροπή στις 6500.
Αχχχχ αυτή η ροπή του....μου μπέρδεψε τις ενδορφίνες στον εγκέφαλο και δεν μπορώ να ξεκολλήσω ρε γμτ!!! :lol:
Με το αμορτισερ πίσω τι αλλαγές είδες? Επίσης ζελατίνα τι παίζει? Είχες μάλλον σίγουρα όταν πήγαινες Σερρες!!
Λάστιχα κάθε πότε θέλει γενικώς? και τι κόστος παίζει ένα καλό σετ??
sapila racing
17/07/2015, 10:03
Το "μαστιγώνεις" το γκάζι του λίγο ή πας χαλαρά? Μάλλον για μαστίγιο σε βλέπω!!! :lol: Βέβαια λόγω κυβισμού κλπ η κατανάλωση μάλλον λογική μου φαίνεται και ίσως να πέφτει και πιο κάτω με χαλαρό τρόπο οδήγησης.....
Αχχχχ αυτή η ροπή του....μου μπέρδεψε τις ενδορφίνες στον εγκέφαλο και δεν μπορώ να ξεκολλήσω ρε γμτ!!! :lol:
Με το αμορτισερ πίσω τι αλλαγές είδες? Επίσης ζελατίνα τι παίζει? Είχες μάλλον σίγουρα όταν πήγαινες Σερρες!!
Δεν το μαστιγωνεις στην πόλη, δεν γίνεται. Αλλά το ανοίγω το γκάζι όσο ναναι. :D΄
Αμορτισέρ εχω ενα Ohlins, το απλό μοντέλο, εκανε μεγαλη διαφορά.
Με το μαμα, το οποίο ηταν και με ρυθμιση απόσβεσης τρομαρα του, δεν εβρισκες θεση ρυθμισης που και να μην κοπαναει στην πόλη και να μην κουναει στο άνοιγμα του γκαζιού πχ σε έξοδο απο στροφή στο βουνό.
Ζελατίνα εχω μια μικρή, κατι κάνει, ειναι αυτη που φαίνεται και στην φωτό παραπανω. Αν δυναμωσει ο σβέρκος σου δεν θα εχεις πρόβλημα. :lol:
Σημαντικό είναι οτι αυτός ο κινητήρας ειναι απο τους καλύτερους της Honda, δεν καιει ούτε σταγόνα λάδι, και βγάζει πολλά χλμ χωρίς επισκευές.
Στο CBR900RR απ το οποίο προέρχεται δούλευε αλλιώς, στο Hornet ειναι ρυθμισμένος πολύ πιο ήπια.
:beer:
Desperado
17/07/2015, 10:22
Από ελαστικά τι γίνεται? Κάθε πότε θέλουν αλλαγή χοντρικά και με τι κόστος?
Επίσης η σέλα είναι άνετη για τον συνεπιβάτη? (Εκτός και αν στο πρόγραμμα ενδυνάμωσης σβέρκου συμπεριλαμβάνεται και η παντόφλα λόγω πιασίματος μαλακών μορίων.....:lol:)
Ψηθηκε ο νεος.....
επεσε στην φακα σαν ωριμο φρουτο.....
:p
Καλο μηχανακι ειναι, και γενικης χρησης.....
να το παρεις και καλα χλμ...
Desperado
17/07/2015, 10:37
Ψηθηκε ο νεος.....
επεσε στην φακα σαν ωριμο φρουτο.....
:p
Καλο μηχανακι ειναι, και γενικης χρησης.....
να το παρεις και καλα χλμ...
ΘΑΑΑ....το σκεφτώ!!!
https://www.youtube.com/watch?v=_XFVCxRlxIg :lol::lol:
sapila racing
17/07/2015, 10:47
Από ελαστικά τι γίνεται? Κάθε πότε θέλουν αλλαγή χοντρικά και με τι κόστος?
Επίσης η σέλα είναι άνετη για τον συνεπιβάτη? (Εκτός και αν στο πρόγραμμα ενδυνάμωσης σβέρκου συμπεριλαμβάνεται και η παντόφλα λόγω πιασίματος μαλακών μορίων.....:lol:)
Τι να γίνεται δηλαδή με τα λάστιχα?
Αμα ανοίγεις το γκάζι θα αλλάζεις το πίσω καθε 10.000 χλμ περίπου με ενα νορμάλ λάστιχο. Δυο πίσω ενα μπρός τα παω εγω.
Αναλογα το λαστιχο απο 250 το ζευγαρι μεχρι 350 πανε σήμερα τα 120 μπρός 180 πίσω που φοράει.
Η σελλα δεν ξερω αν ειναι ανετη για τον συνεπιβάτη, δεν έκατσα ποτέ. :lol:
Γενικά έχω κανει πολύ λιγα χλμ με συνεπιβατη με το Hornet, παντως ειναι νορμαλ κατασταση η σελλα και η γωνία των ποδιών.
Ψηθηκες?
Desperado why dont you come to your senses ?
Αδελφέ εδώ είσαι απλώς δεν το χεις καταλάβεις ακόμα...
338645
sapila racing
17/07/2015, 11:34
Desperado why dont you come to your senses ?
Αδελφέ εδώ είσαι απλώς δεν το χεις καταλάβεις ακόμα...
338645
Sorry αλλά στα δικά μου ματια ειναι χαλια το αποτέλεσμα.
Βαλανε ασχετες εξατμίσεις 4-2-1-2-4, USD πηρούνι από Monster μαζί με τα φρενα, χωσανε και τα CR και ΚΝ κι ετοιμο.
Ψαλίδι εχει την κουνίστρα που είχε. :lol: Ολα για το look και μονο λοιπόν.
Μου αρεσει που λεει οτι ειναι το πρωπικό μηχανακι του αφεντικού της CRD, ούτε 10 χλμ δεν θα εχει κανει παντως.
Sorry αλλά στα δικά μου ματια ειναι χαλια το αποτέλεσμα.
Βαλανε ασχετες εξατμίσεις 4-2-1-2-4, USD πηρούνι από Monster μαζί με τα φρενα, χωσανε και τα CR και ΚΝ κι ετοιμο.
Ψαλίδι εχει την κουνίστρα που είχε. :lol: Ολα για το look και μονο λοιπόν.
Μου αρεσει που λεει οτι ειναι το πρωπικό μηχανακι του αφεντικού της CRD, ούτε 10 χλμ δεν θα εχει κανει παντως.
Εντάξει ρε ,πάρε ένα του γούστου σου τότε...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6523467/
Να σου πω ,καλύτερα να μην κάνεις σχόλιο... αχαχαχαχαχαχα
Εντάξει ρε ,πάρε ένα του γούστου σου τότε...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6523467/
Να σου πω ,καλύτερα να μην κάνεις σχόλιο... αχαχαχαχαχαχα
Το εχω δει απο κοντα
:cry:
Η χαρα του plasi dip και του μαυρου σπρευ .....
:eyepop:
sapila racing
17/07/2015, 11:57
Εντάξει ρε ,πάρε ένα του γούστου σου τότε...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6523467/
Να σου πω ,καλύτερα να μην κάνεις σχόλιο... αχαχαχαχαχαχα
Αισχος, ειναι και μεσημερι και τρωει ο κοσμος..
Μηχανακι θελει ο ανθρωπος οχι καρνάβαλο. :confused:
Αισχος, ειναι και μεσημερι και τρωει ο κοσμος..
Μηχανακι θελει ο ανθρωπος οχι καρνάβαλο. :confused:
OK ,ας πάρει τότε αυτό που μέσα σε 9 χρόνια αξιώθηκε να γράψει 4120 χλμ ...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6552086/
ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ (στον έμπορα πάει αυτό ε...)
απο προσωπικη εμπειρια και παραβλεποντας τα θεματακια φλας κωλοφαναρο πινακιδα φτερα κλπ να προθεσω οτι αν καποιος σκοπευει να παει σε τετοιου ειδους μηχανακι να γνωριζει οτι οι παραξενες γωνιες των γκριπ ειναι εντελως αντιεργονομικες σε βαθμο που η τενοντιτιδα στον αριστερο καρπο ειναι θεμα μερικων χιλιομετρων
ευχαριστω:D
απο προσωπικη εμπειρια και παραβλεποντας τα θεματακια φλας κωλοφαναρο πινακιδα φτερα κλπ να προθεσω οτι αν καποιος σκοπευει να παει σε τετοιου ειδους μηχανακι να γνωριζει οτι οι παραξενες γωνιες των γκριπ ειναι εντελως αντιεργονομικες σε βαθμο που η τενοντιτιδα στον αριστερο καρπο ειναι θεμα μερικων χιλιομετρων
ευχαριστω:D
Γνωστά ρε αυτά αλλά η "ομορφιά" θέλει θυσίες ,τα αγαθά κόποις κτώνται ,άλλο δεν μου 'ρχεται για την ώρα.Παρακαλώ...
δεν οδηγιεται λεμεεεεεεεεεε.........:smokin:
pipe_smoker
17/07/2015, 12:58
Για καθημερινή μετακίνηση κάνει όμως?
....είναι 900 4κύλινδρο με 9μιση κιλα ροπή στις 6500.
Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι με ένα μεγάλο γυμνό τα κάνεις όλα.-
Από καθημερινή μετακίνηση, μέχρι ταξίδια όπου γουστάρεις, και σβέλτη οδήγηση, μέχρι και πίστα άμα το λέει η καρδιά σου.
Συμβιβάζεσαι με μια κάπως αυξημένη κατανάλωση (που αν το συνηθίσεις θα βρεις τα σημεία του που εξοικονομεί και "πάει μόνο του"), και δε χρειάζεσαι ούτε παπί ούτε σκούτερ ούτε τίποτα.
Έχεις ροπή για να κάνεις ό,τι θες για πλάκα. Το διάγραμμα το είδες στο αντίστοιχο θρεντ. 9,5 κιλά έχει στις 6.500. Και στις 4.500 που έχει 8,5-9 μια χαρά τραβάει (κι εσένα κι άλλους δέκα:lol:)
Εχει κινητήρα ΑΣΠΑΣΤΟ (όποιος λέει κακιά κουβέντα για τα Honda του πετάς στη μούρη ένα Hornet 900 και καθάρισες:D).
Σχετικά με τις αναρτήσεις, να πω απλά ότι ο Άρης δεν είναι και ο average αναβάτης....
Οι μαμά, που του Άρη του ήταν λίγες, εσένα μπορεί να σου είναι μια χαρά (εκτός κι αν είναι σουμιέδες by default και θέλουν άλλαγμα όπως και δήποτε ασχέτως τρόπου οδήγησης).
Η ζελατίνα και πάλι έχει να κάνει με τον αναβάτη, τις διαστάσεις του και τις ταχύτητες που συνηθίζει να κινείται.
Ο Άρης είναι 1,90. Μπορεί να τον βολεύει.
Στο δικό μου μηχανάκι την έβγαλα τη ζελατίνα γιατί αφ'ενός όταν κινούμαι με μικρές ταχύτητες θέλω να τρώω τον άερα στο στήθος γιατί σκάω καλοκαιριάτικα, κι αφετέρου γιατί στα πολλά μου έστελνε τον άερα καρφί πάνω στο κράνος.
Άλλο μηχανάκι βέβαια το δικό μου κι άλλες οι δικές μου διαστάσεις.
Εσύ θα το δεις δοκιμαστικά.
Εγώ αν δεν είχα τρέλα με ένα άλλο μηχανάκι που το γούσταρα ανέκαθεν και τελικά το πήρα, εύκολα θα πήγαινα στο Hornet.
Αν το είδες και το γουστάρισες, από τα όσα έχω ακούσει για το συγκεκριμένο μηχανάκι από ανθρώπους που ξέρω κι εμπιστεύομαι, πάρ'το και θα το ευχαριστηθείς.
pipe_smoker
17/07/2015, 13:00
Αισχος, ειναι και μεσημερι και τρωει ο κοσμος..
Μηχανακι θελει ο ανθρωπος οχι καρνάβαλο. :confused:
Άρη, οι ασπρόμαυρες φωτό να υποθέσω είναι μέσα στο κόνσεπτ, "πουλάω βιντατζίλα, μόνο γι'αυτούς που ξέρουν..." κι έτσι?:lol:
spyrakos35
17/07/2015, 13:32
Άρη, οι ασπρόμαυρες φωτό να υποθέσω είναι μέσα στο κόνσεπτ, "πουλάω βιντατζίλα, μόνο γι'αυτούς που ξέρουν..." κι έτσι?:lol:
όχι
για να μη φαίνεται πόσο χάλι μαύρο είναι.....
μόνο το μαύρο να φαίνεται
pipe_smoker
17/07/2015, 14:37
όχι
για να μη φαίνεται πόσο χάλι μαύρο είναι.....
μόνο το μαύρο να φαίνεται
Τί να ξέρεις κι εσύ μωρέ....
Είναι άποψη το μηχανάκι φίλε!
Μόνη μλκία που δεν έχει βάλει και μουσική υπόκρουση όταν ανοίγεις την αγγελία:bawl:
Εν τω μεταξύ ο "απεγνωσμένος" άφαντος μιλάμε ! Σε λίγο θα ρωτάει για ZZR & Blackbird...
spyrakos35
17/07/2015, 14:49
Εν τω μεταξύ ο "απεγνωσμένος" άφαντος μιλάμε ! Σε λίγο θα ρωτάει για ZZR & Blackbird...
απο ΟΔΔΥ?
Desperado
17/07/2015, 15:15
απο προσωπικη εμπειρια και παραβλεποντας τα θεματακια φλας κωλοφαναρο πινακιδα φτερα κλπ να προθεσω οτι αν καποιος σκοπευει να παει σε τετοιου ειδους μηχανακι να γνωριζει οτι οι παραξενες γωνιες των γκριπ ειναι εντελως αντιεργονομικες σε βαθμο που η τενοντιτιδα στον αριστερο καρπο ειναι θεμα μερικων χιλιομετρων
ευχαριστω:D
More info please
απο ΟΔΔΥ?
Ξερεις κατι που δεν ξεΥρω φίλος?
Εν τω μεταξύ ο "απεγνωσμένος" άφαντος μιλάμε ! Σε λίγο θα ρωτάει για ZZR & Blackbird...
ΑΡ γιου ταλκιν το μι?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Desperado
More info please
Ξερεις κατι που δεν ξεΥρω φίλος?
ΑΡ γιου ταλκιν το μι?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Desperado
κανοντας δοκιμες με το τιμονι του SR το γυρισα σε διαφορες θεσεις προς τα κατω προς τα πισω κλπ
περα απο τη μεταφορα μεγαλου βαρους στα χερια οι καρποι βρεθηκαν σε τετοιες θεσεις που δεν μπορουσαν να δουλεψουν ευκολα τους διακοπτες ενω σε καποια θεση η χρηση του συμπλεκτη στην κινηση ηταν τοσο δυσκολη που επαθα κραμπες
Desperado
19/07/2015, 09:05
κανοντας δοκιμες με το τιμονι του SR το γυρισα σε διαφορες θεσεις προς τα κατω προς τα πισω κλπ
περα απο τη μεταφορα μεγαλου βαρους στα χερια οι καρποι βρεθηκαν σε τετοιες θεσεις που δεν μπορουσαν να δουλεψουν ευκολα τους διακοπτες ενω σε καποια θεση η χρηση του συμπλεκτη στην κινηση ηταν τοσο δυσκολη που επαθα κραμπες
Ίδια θέση οδήγησης κ τιμόνι έχει το Sr με το cb ?
sapila racing
19/07/2015, 13:10
Ίδια θέση οδήγησης κ τιμόνι έχει το Sr με το cb ?
Καμμια σχέση, απλά το γυρισαν σε συζητηση περι cafe racers....
panavour
19/07/2015, 13:21
Ερωτησις προς κατοχους λογω εδιαφεροντος για αγορα αν το επιτρεψουν οι συνθηκες του 900.
Οι εξατμισεις ΜΥΡΙΖΟΥΝ η οχι λογω υψους τοποθετησης??
Επηρρεαζουν την θερμοκρασια που αισθανεται ο αναβατης στα ποδια η κατω απο την σελα οι εξατμισεις ?:)
sapila racing
19/07/2015, 15:20
Ερωτησις προς κατοχους λογω εδιαφεροντος για αγορα αν το επιτρεψουν οι συνθηκες του 900.
Οι εξατμισεις ΜΥΡΙΖΟΥΝ η οχι λογω υψους τοποθετησης??
Επηρρεαζουν την θερμοκρασια που αισθανεται ο αναβατης στα ποδια η κατω απο την σελα οι εξατμισεις ?:)
Οι μαμα εξατμίσεις ζεσταίνονται πολύ και θυμαμαι οτι ηταν καπως περίεργο.
Τα τελικά τιτανίου που εχω δεν ζεσταίνουν καθόλου. Γενικά στην πόλη βγαζει αρκετή ζέστη το πράγμα, ειδικά αν αναψει βεντιλατερ.
Δεν μυρίζουν. :confused:
notakos600
19/07/2015, 16:57
Οι μαμα εξατμίσεις ζεσταίνονται πολύ και θυμαμαι οτι ηταν καπως περίεργο.
Τα τελικά τιτανίου που εχω δεν ζεσταίνουν καθόλου. Γενικά στην πόλη βγαζει αρκετή ζέστη το πράγμα, ειδικά αν αναψει βεντιλατερ.
Δεν μυρίζουν. :confused:
CB900F...
Το ίδιο όπως τότε, θυμάσαι που μου το είχες γράψει κάποτε Άρη;
Το καλύτερο μηχανάκι έχεις φίλε, πάντα όρθιος. :beer:
sapila racing
19/07/2015, 18:30
CB900F...
Το ίδιο όπως τότε, θυμάσαι που μου το είχες γράψει κάποτε Άρη;
Το καλύτερο μηχανάκι έχεις φίλε, πάντα όρθιος. :beer:
:beer: :beer:
spyrakos35
20/07/2015, 08:38
Γενικά στην πόλη βγαζει αρκετή ζέστη το πράγμα, ειδικά αν αναψει βεντιλατερ.
πάντως το θέμα "ζέστη" σε αυτά τα μοτέρ πρέπει να υφίσταται γενικότερα....
πήρε κάποιος στη δουλειά το cbr 600 f και στο λεπτο που ήμουν πάνω και το είχε βάλει μπρος, εσκασα....
sapila racing
20/07/2015, 09:06
πάντως το θέμα "ζέστη" σε αυτά τα μοτέρ πρέπει να υφίσταται γενικότερα....
πήρε κάποιος στη δουλειά το cbr 600 f και στο λεπτο που ήμουν πάνω και το είχε βάλει μπρος, εσκασα....
Δεν βγαζουν περισσότερη ζέστη παντως απο άλλα 4κύλινδρα. Ισως το CBR να ηταν ήδη με βεντιλατερ οταν ανεβηκες.
notakos600
20/07/2015, 09:11
Έχω οδηγήσει το XJ6 το γυμνό και είναι ακριβώς τα ίδια.
Με το που ανέβει τους 75-80 βαθμούς θέλει ανοικτό δρόμο, αλλιώς ψήνεσαι.
doctoras
20/07/2015, 09:25
αυτο με την θερμοκρασία δε θα βγάλεις ακρη, και στα τρικίλινδρα της triumph και τα v2 της κτμ, ακόμη και οι thumper 650 και μια σειρα κινητήρων αναβάτες κάνουν τα ίδια παράπονα ειδικά του μήνες ιουλιο-αυγουστο στην ελλαδα
θεωρώ οτι οι κινητήρες που θα νιωθεις λίγο καλύτερα απο πλευρας θερμοκρασίας πρεπει να ειναι μαξ μεχρι 400cc, μονοκύλινδροι και όχι υψηλών προδιαγραφών
spyrakos35
20/07/2015, 09:32
Δεν βγαζουν περισσότερη ζέστη παντως απο άλλα 4κύλινδρα. Ισως το CBR να ηταν ήδη με βεντιλατερ οταν ανεβηκες.
όχι από παρκαρισμένο ανέβηκα....
μπορεί απλά επειδή το δικό μου είναι πλήρως καλυμμένο με πλαστικά, η αίσθηση να είναι πιο άμεση.....
amyroukai
21/07/2015, 09:43
μπαντιτ ρε. το αεροψυκτο. :)
μπαντιτ ρε. το αεροψυκτο. :)
+656
:beer:
sapila racing
21/07/2015, 10:12
μπαντιτ ρε. το αεροψυκτο. :)
Καλό μηχανάκι αλλά καμμία σχέση με το Hornet 900. :wave2:
amyroukai
21/07/2015, 10:17
Καλό μηχανάκι αλλά καμμία σχέση με το Hornet 900. :wave2:
Για το θέμα ζέστης το λέω. μηδέν. :)
sapila racing
21/07/2015, 10:31
Για το θέμα ζέστης το λέω. μηδέν. :)
ΟΚ, αλλά και το CB900 δεν εχει κανένα σοβαρό πρόβλημα ζέστης.
Desperado
21/07/2015, 17:14
CB 900 με ABS υπάρχει??
Βεβαίως και υπάρχει, αλλά ένα μόνο κομμάτι στον κόσμο!!:D
http://www.wristtwisters.com/forums/f322/my-919-abs-project-56201.html#post995337
Άραγε θα λειτουργεί σωστά?? Πάντως φαίνεται να έχει κάνει προσεγμένη δουλειά.
sapila racing
21/07/2015, 17:40
CB 900 με ABS υπάρχει??
Βεβαίως και υπάρχει, αλλά ένα μόνο κομμάτι στον κόσμο!!:D
http://www.wristtwisters.com/forums/f322/my-919-abs-project-56201.html#post995337
Άραγε θα λειτουργεί σωστά?? Πάντως φαίνεται να έχει κάνει προσεγμένη δουλειά.
Tragic...
Desperado
21/07/2015, 19:53
Tragic...
Μόνο και μόνο το κόστος του project θα είναι αρκετά μεγάλο!!!
Απο τότε που βγήκε μου άρεσε το cb. Αν και κλασσικής εμφάνισης που έκανε περισσότερο απο τον ανταγωνισμό τότε z1000.
Το σίγουρο είναι πως αποτελεί εξαιρετική επιλογή all around μοτοσυκλέτας με τη βασική προϋπόθεση να αναβαθμίσεις λίγο τις αναρτήσεις. Λίγο πριν βρώ καθαρό speed triple 900 - λιγότερο απο ένα χρόνο πρίν το ζαχάρωνα... βέβαια με σκέψεις αρκετού tunning που δεν είναι κατάλληλες για το τόπικ.
Θα έλεγα go for it χωρίς δεύτερη σκέψη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.