View Full Version : έλεγα να κατεβω λίγο
χαιρετώ τους πάντες.
είναι κάτοχος 950 s και μια χαρά τα πάμε όλο αγάπες και τρυφερότητα
έχω όμως ένα θεματάκι με το ύψος του
είναι κάπως άλογο ρε παιδί μου
δεν με φοβίζει πουθενά ούτε σε στροφιλίκια ούτε σε εκδρομές γενικότερα ok
αλλα μέσα στην πολη έχω θέμα δεν πατάω καλά και είμαι φοβισμένος
καλά δεν το συζητάω για επιτόπιες στροφές(κάνω τον σταυρο μου)
το ερώτημα μου είναι αν έχει κανεις την αλλαγή και τι έχασε και τι κέρδισε με αυτό
να σημειώσω ότι η χρήση που κάνω είναι άσφαλτος
επίσης αν το χαμήλωνα τι έξοδο είναι?
πρέπει να αλλαχτούν μέχρι και τα stant φαντάζομαι?
για ποσα cm μιλαμε? εχεις σκεφτει να χαμηλωσεις λιγο το υψος της σελας απλα?
η πιο φτηνη λυση είναι να πας να σκάψεις τη σέλα
για ποσα cm μιλαμε? εχεις σκεφτει να χαμηλωσεις λιγο το υψος της σελας απλα?
είναι ήδη σκαμμένη.
σε ένα 990 απλό που είχα ανέβηκα (σταματημένο)δεν είχε καμια σχέση με το δικό μου σχεδόν πατάω όλο το πέλμα μου κάτω και έτσι ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια
Φανταζομαι οτι αν ψαξεις λιγο θα βρεις κοσμο να θελει να κανει τραμπα τισ αναρτησεις απο το χαμηλο με του S
renos.xart
21/07/2015, 13:36
Εγώ ψηνομαι να κάνουμε τραμπα τις αναρτήσεις.
Εγώ ψηνομαι να κάνουμε τραμπα τις αναρτήσεις.
Δεν θα Ήθελα να τις κάνω ανταλλαγή
Έχω κάνει σέρβις Μπροστά και πίσω Και είναι σε αριστη κατάσταση Οποτε έλεγα να τις Έχω καβάτζα Για κάνα tour χωμάτινο μετά από χρονια βεβαια
Δεν θα Ήθελα να τις κάνω ανταλλαγή
Έχω κάνει σέρβις Μπροστά και πίσω Και είναι σε αριστη κατάσταση Οποτε έλεγα να τις Έχω καβάτζα Για κάνα tour χωμάτινο μετά από χρονια βεβαια
Με ποια λογική δλδ το λες αυτό;
Περιμένει να πάρει μερικούς πόντους ακόμα.
renos.xart
21/07/2015, 14:31
Μα φυσικά θα υπάρξει ο απαραίτητος έλεγχος ρε συ πρώτα. Και οι δικές μου από σερβίς πριν 5000 χλμ είναι. Δεν είναι ότι θα έρθεις στο υπόγειο να τις αλλάξουμε οι δύο μας.
χαιρετώ τους πάντες.
είναι κάτοχος 950 s και μια χαρά τα πάμε όλο αγάπες και τρυφερότητα
έχω όμως ένα θεματάκι με το ύψος του
είναι κάπως άλογο ρε παιδί μου
δεν με φοβίζει πουθενά ούτε σε στροφιλίκια ούτε σε εκδρομές γενικότερα ok
αλλα μέσα στην πολη έχω θέμα δεν πατάω καλά και είμαι φοβισμένος
καλά δεν το συζητάω για επιτόπιες στροφές(κάνω τον σταυρο μου)
το ερώτημα μου είναι αν έχει κανεις την αλλαγή και τι έχασε και τι κέρδισε με αυτό
να σημειώσω ότι η χρήση που κάνω είναι άσφαλτος
επίσης αν το χαμήλωνα τι έξοδο είναι?
πρέπει να αλλαχτούν μέχρι και τα stant φαντάζομαι?
Εχεις χαμηλωσει τις προφορτισεις τερμα?
Εχεις χαμηλωσει τις προφορτισεις τερμα?
υψος λείπει είπε ... δεν είπε οτι λείπει βάρος
:p
stavrouliasp
21/07/2015, 17:30
Αν το χαμηλώσ εις σαν το χαμηλό θα σου βγει γύρω στα 900 αν πάρεις το κιτακι και η αλλαγή είναι μη αναστρεψιμη. Αν κάνεις τραμπα με αναρτήσεις χαμηλού θα σου βγει τζάμπα δεδομένου ότι ο άλλος θα πληρώσει το βάλε βγάλε. Λύση που να αλλάζεις χαμηλό - ψηλό κατά βούληση δεν υπάρχει.
MG-KTiNoS
21/07/2015, 17:35
"φάε" μερικούς πόντους απ τη σέλα...
υψος λείπει είπε ... δεν είπε οτι λείπει βάρος
:p
"δεν είμαι ρε χοντρός ,είμαι κοντός για το βάρος μου" κουβέντα παλιά...
Μη λετε φυκια στον ανθρωπο....
Φιλε, θες να το χαμηλωσεις οσο το χαμηλο, η σου κανει και κατι ενδιαμεσο?
Αν ναι στο τελευταιο, τοτε το κοστος ειναι κατα πολυ μικροτερο, αλλα πες ακριβως ποσους ποντους θελεις.
Μη λετε φυκια στον ανθρωπο....
Φιλε, θες να το χαμηλωσεις οσο το χαμηλο, η σου κανει και κατι ενδιαμεσο?
Αν ναι στο τελευταιο, τοτε το κοστος ειναι κατα πολυ μικροτερο, αλλα πες ακριβως ποσους ποντους θελεις.
δεν έχω μπει στην διαδικασία να μετρήσω οποτε δεν έχω να αναφέρω κάποιο νούμερο πχ 870 ξέρω ότι αυτό είναι ψιλό αλλα με σκαμμένη σέλα έτσι το πήρα και από ότι βλέπω δεν με παίρνει να σκάψω περισσότερο την σέλα.
αλλα για πες μου για την ενδιάμεση επιλογή σε τι ύψος παίζω και πως το επιτυγχάνω.
δεν έχω μπει στην διαδικασία να μετρήσω οποτε δεν έχω να αναφέρω κάποιο νούμερο πχ 870 ξέρω ότι αυτό είναι ψιλό αλλα με σκαμμένη σέλα έτσι το πήρα και από ότι βλέπω δεν με παίρνει να σκάψω περισσότερο την σέλα.
αλλα για πες μου για την ενδιάμεση επιλογή σε τι ύψος παίζω και πως το επιτυγχάνω.
Αγοραζεις ελατηριο για την πισω αναρτηση του χαμηλου 950 του 03 (το οποιο ειναι 3εκ χαμηλοτερο) και σου τοποθετει ο τασουλης τον καταλληλο αποστατη στο αμορτισερ ωστε να κοντηνει οσο πρεπει. Ο αποστατης εχει μηκος οση και η διαφορα μηκους των ελατηριων. Κατοπιν σηκωνεις τα πηρουνια στις τιμονοπλακες 3 εκ. Μπορεις βεβαια και να βρεις ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο το χαμηλο του 03. Συνολικο κοστος περι τα 200 ευρω.
Καλο θα ειναι να προσθεσεις και λιγο λαδι στα πηρουνια....περιπου 20ml στο καθενα.
Αυτα στην περιπτωση που 3εκ κατω σου αρκει.
[QUOTE=DrBig;2615973]Αγοραζεις ελατηριο για την πισω αναρτηση του χαμηλου 950 του 03 (το οποιο ειναι 3εκ χαμηλοτερο) και σου τοποθετει ο τασουλης τον καταλληλο αποστατη στο αμορτισερ ωστε να κοντηνει οσο πρεπει. Ο αποστατης εχει μηκος οση και η διαφορα μηκους των ελατηριων. Κατοπιν σηκωνεις τα πηρουνια στις τιμονοπλακες 3 εκ. Μπορεις βεβαια και να βρεις ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο το χαμηλο του 03. Συνολικο κοστος περι τα 200 ευρω.
Καλο θα ειναι να προσθεσεις και λιγο λαδι στα πηρουνια....περιπου 20ml στο καθενα.
αυτό ακούγεται κάπως πιο προσιτό.
το συπλήρωμα στα καλαμια 20ml δεν θα είναι πολύ σφιχτό μετά?
ο τασούλης που τον βρίσκουμε?
Θα ειναι πιο σφιχτο στο τελειωμα της διαδρομης. Ο τασουλης ειναι ο αντιπροσωπος της WP και ειναι στη καλλιροης, 'extra products'
Θα ειναι πιο σφιχτο στο τελειωμα της διαδρομης. Ο τασουλης ειναι ο αντιπροσωπος της WP και ειναι στη καλλιροης, 'extra products'
πες μου και κάτι τελευταίο DrBig στα στροφιλίκια είναι λογικό να έχει άλλη συμπεριφορά το χαμηλότερο setup θα είμαι λίγο καλύτερος στα σφιχτά κομμάτια και θα χανώ λίγο στα πιο ανοιχτά?
Θα ειναι πιο σφιχτο στο τελειωμα της διαδρομης. Ο τασουλης ειναι ο αντιπροσωπος της WP και ειναι στη καλλιροης, 'extra products'
Καλλιρρόης 55. Λίγο μετά τη Φραντζή (προς Αθήνα).
πες μου και κάτι τελευταίο DrBig στα στροφιλίκια είναι λογικό να έχει άλλη συμπεριφορά το χαμηλότερο setup θα είμαι λίγο καλύτερος στα σφιχτά κομμάτια και θα χανώ λίγο στα πιο ανοιχτά?
θα εχεις με το χαμηλωμενο καλλιτερη αισθηση του δρομου και θα πλαγιαζει πιο γρηγορα αλλα θα πρεπει να το πλαγιαζεις περισσοτερες μοιρες για την ιδια στροφη με την ιδια ταχυτητα, απ οτι το ψηλο. Γενικα θα ειναι πιο παιχνιδιαρικο.
πουλα το και παρε superduke 990.
πουλα το και παρε superduke 990.
δεν είναι εύκολο να το δώσω αφού κατεβαίνω πάντα χαμογελαστός από εκεί πάνω
άσε που το θεωρώ ότι είναι το μονο που έχει αντέξει στον χρόνο.
panavour
26/09/2015, 09:53
θα εχεις με το χαμηλωμενο καλλιτερη αισθηση του δρομου και θα πλαγιαζει πιο γρηγορα αλλα θα πρεπει να το πλαγιαζεις περισσοτερες μοιρες για την ιδια στροφη με την ιδια ταχυτητα, απ οτι το ψηλο. Γενικα θα ειναι πιο παιχνιδιαρικο.
Οι μοιρες ειναι ιδιες.Και οσο ποιο ψηλο τοσο μεγαλυτερη αποσταση απο την καθετο οταν στριβεις -σε cm μετρουμενη-.Aπ οτι θυμαμαι απο την Γεωμετρια του γυμνασιου
9
Οι μοιρες ειναι ιδιες.Και οσο ποιο ψηλο τοσο μεγαλυτερη αποσταση απο την καθετο οταν στριβεις -σε cm μετρουμενη-.Aπ οτι θυμαμαι απο την Γεωμετρια του γυμνασιου
Οχι, οσο πιο ψηλα το κεντρο βαρους, τοσο μικροτερη η απαιτουμενη κλιση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.