View Full Version : 4 Ερωτήσεις(Ανεμοθώρακας,λάδι,σπρέι,λαμπάκια κοντέρ)
Καλησπέρα παιδιά,νέος στο φόρουμ,καλώς σας βρήκα αρχικά.
Κατά δεύτερον έχω κάποιες ερωτησούλες.
1)Έχω ένα cbfάκι 125 εδώ και ένα δίμηνο και έχω τρελό θέμα με τον αέρα.Ρώτησα ένα φιλαράκι που έχει ένα μικρό σκούτερ και ενώ βρισκόμασταν στον ίδιο δρόμο μαζί εγώ έτρωγα σφαλιάρες απ'τον αέρα με 50,εκείνος ήταν κυριλέ ενώ πήγαινε με την ίδια ταχύτητα.Εκεί άρχισα να καταλαβαίνω ότι είναι θέμα ή του μοντέλου ή αποκλειστικά δικό μου.Σκέφτηκα λοιπόν να βάλω έναν ανεμοθώρακα που είδα σε ένα site ο οποίος μου αρέσει 100% οπτικά.Η ερώτηση μου είναι:θα δω διαφορά όσον αφορά αυτές τις σφαλιάρες που τρώω και γενικότερα απέναντι στην συμπεριφορά της μηχανής όταν έχει αέρα ή είναι αποκλειστικά για να μην τρώω αέρα εγώ ως αναβάτης ο ανεμοθώρακας;
2)Είχα διαβάσει ότι πρέπει να αλλάζω λάδια κάθε 2κ χλμ.Πήγα λοιπόν στα 2κ στον μάστορα της γειτονιάς μου(που μου'χει κάνει και κάτι μαζέματα στο μηχανάκι γενικότερα) και μου λέει "όχι ρε δεν χρειάζεται από τώρα,έλα στα 4κ".Συμφωνείτε με αυτό ή είναι σώφρον να τα αλλάζω κάθε 2;
3)Θέλω ένα γρασάκι σπρει για να λιπαίνω την αλυσίδα μετά από κάθε πλύσιμο.Υπάρχει κανα καλό(value for money εννοώ) ή όποιο και να πάρω θα μου κάνει δουλειά;
4)Ο πρώην κάτοχος έχει βάλει στο κοντέρ μοβ(απαλό δεν ενοχλεί,ούτε είναι πολύ καγκουρέ) λαμπάκι και στης νεκράς αντί για πράσινο,μπλέ.Εε εμένα δεν μ'αρέσει αυτό.Αν το ανοίξω πάρω από μέσα τα λαμπάκια και τα πάω σε έναν ηλεκτρολόγο και του πω να μου δώσει τα ίδια άλλο χρώμα δεν θα'χω πρόβλημα έτσι;
Ευχαριστώ πολύ!
Billymuse
21/07/2015, 14:09
1) προσωπικά για τα χιλιόμετρα που πιάνει το μηχανάκι δε θα έβαζα ανεμοθώρακα
2) Το manul κάθε ποτε λεει να τα αλλάζεις? Αν λεει 4κ ειναι υπερβολή στα μισα να τα αλλάζεις.
3)Καλο spray είναι της bel ray (http://www.mototogelos.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=2428&Itemid=0) κατεμε
4)Λογικά όχι αφου άλλαξε μονο το λαμπάκι αλλα θα πρέπει να μπεις στη διαδικασία να ανοίγεις κοντερ. εκτος αν έχεις πρόσβαση απο κάτω..
1) προσωπικά για τα χιλιόμετρα που πιάνει το μηχανάκι δε θα έβαζα ανεμοθώρακα
2) Το manul κάθε ποτε λεει να τα αλλάζεις? Αν λεει 4κ ειναι υπερβολή στα μισα να τα αλλάζεις.
3)Καλο spray είναι της bel ray (http://www.mototogelos.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=2428&Itemid=0) κατεμε
4)Λογικά όχι αφου άλλαξε μονο το λαμπάκι αλλα θα πρέπει να μπεις στη διαδικασία να ανοίγεις κοντερ. εκτος αν έχεις πρόσβαση απο κάτω..
1)Αν μου λύνει(έστω και λίγο) το πρόβλημα του αέρα χαλάλι τα 70 ευρώ.Θα μου το λύσει;
2)Δεν το'χω το manual.Όταν είχα πρωτοπάρει την μηχανή το είχα βρει στο internet,αλλά μου'καψε σκληρό το pc και το'χασα και δεν έχω μπορέσει να το ξαναβρω.Αν κάποιος έχει το cbf ας κάνει μια παληκαριά να κοιτάξει και να μου πει.
3)Σε ευχαριστώ.
4)Δεν έχω θέμα να ανοίξω το κοντέρ.Σε ευχαριστώ και πάλι.
Καλώς ήρθες και από εμένα
Θα απαντήσω στα 2 πρώτα: Λάβε υπόψη ότι η χρήση ανεμοθώρακα θα επηρεάσει από αρκετά έως σημαντικά την (ήδη χαμηλή) τελική σου ταχύτητα.
Τα λάδια δεν κάνουν ποτέ κακό! Αν μπορείς να τα αλλάζεις κ κάθε 1000km που λέει ο λόγος, να τα αλλάζεις. Στην προκειμένη περίπτωση για αυτά τα κινητηράκια αλλαγή κάθε 2.000km είναι καλά. 4 με τίποτα.
Καλώς ήρθες και από εμένα
Θα απαντήσω στα 2 πρώτα: Λάβε υπόψη ότι η χρήση ανεμοθώρακα θα επηρεάσει από αρκετά έως σημαντικά την (ήδη χαμηλή) τελική σου ταχύτητα.
Τα λάδια δεν κάνουν ποτέ κακό! Αν μπορείς να τα αλλάζεις κ κάθε 1000km που λέει ο λόγος, να τα αλλάζεις. Στην προκειμένη περίπτωση για αυτά τα κινητηράκια αλλαγή κάθε 2.000km είναι καλά. 4 με τίποτα.
Δεν με πειράζει να πέσω λίγο στην τελική.Στο κάτω κάτω μπαινοβγαίνει ο ανεμοθώρακας.Έτσι κι αλλιώς στην κηφισίας πηγαινοέρχομαι δουλειά,δεν χρειάζομαι την τελική.Σφαλιάρες θα τρώω; Αυτό με απασχολεί εμένα.
Billymuse
21/07/2015, 14:43
Φίλε αμα τρως σφαλιάρες στα 100 χιλιόμετρα τι να πω..πάρε και πολιορκητικο κριο στο φανάρι μπροστά
το manual εδώ (http://www.honda.com.pe/extranet/images/Archivos/Documento/CP%20CB125M-MC%20%2818KTE6D6%29.pdf)
Φίλε αμα τρως σφαλιάρες στα 100 χιλιόμετρα τι να πω..πάρε και πολιορκητικο κριο στο φανάρι μπροστά
το manual εδώ (http://www.honda.com.pe/extranet/images/Archivos/Documento/CP%20CB125M-MC%20%2818KTE6D6%29.pdf)
Ρε ποια 100; στα 50 σου λέω...
Ξηγήθηκες με το manual,ευχαριστώ!
Billymuse
21/07/2015, 14:54
Τάκης τρως ξύλο στα 50 χιλιόμετρα? Το μαλί με τι κωδικό της Koleston (http://www.wella.com/professional/gr-GR/products/color-multiproduct/koleston-perfect-base/information) το βάφεις?
:welcome: στο φόρουμ
Τάκη νομίζω ότι είσαι υπερβολικός όταν λες ότι τρως σφαλιάρες στα 50χλμ/ωρα απο ένα μοτοσυκλετάκι 125 κυβικά.
άμα δεν βγαίνεις εθνική κάθε λίγο και λιγάκι μια χαρά είναι το μηχανάκι σου έτσι.
άμα επιμένεις κοίτα κ αυτή τη ζελατίνα http://www.car.gr/parts/view/5808463/
Τάκης τρως ξύλο στα 50 χιλιόμετρα? Το μαλί με τι κωδικό της Koleston (http://www.wella.com/professional/gr-GR/products/color-multiproduct/koleston-perfect-base/information) το βάφεις?
:welcome: στο φόρουμ
Αυτό με την βαφή δεν το'πιασα,αλλά το μηχανάκι τρώει φάπες ακόμα και στα 50 ναι.
sapila racing
21/07/2015, 15:16
Αυτό με την βαφή δεν το'πιασα,αλλά το μηχανάκι τρώει φάπες ακόμα και στα 50 ναι.
Φαπες αέρα στα 50 χλμ? :confused:
Κοίτα να το συνηθίσεις αν θέλεις να καβαλας μηχανάκι.
Φαπες αέρα στα 50 χλμ? :confused:
Κοίτα να το συνηθίσεις αν θέλεις να καβαλας μηχανάκι.
Δεν με ενοχλεί καθόλου εμένα,αντιθέτως λατρεύω τον αέρα.Μιλάω για την επικινδυνότητα του πράγματος και αν μπορώ να την περιορίσω.Μιλάμε να'μαι στα λιμανάκια και να μην μπορώ να πάω με πάνω από 40-50 απ'τον αέρα.Όχι πως θα πέσω,αλλά νιώθω να με περιορίζει,είναι αστάθμητος παράγοντας,πώς να το κάνουμε; Και ρώτησα απλά για να ξέρω,να μάθω να ζω μ'αυτό ή υπάρχει τρόπος βελτίωσης;
Υπάρχει τρόπος βελτίωσης, αλλά αν νιώθεις ότι κινδυνεύεις πάνω σε 125cc, με 50 χλμ/ώρα, μάλλον δεν είναι για σένα το σπορ. Αυτό προσπαθούν να σου πουν όλοι. Φρόντισε να το συνηθίσεις, αν θες να καβαλάς μοτοσυκλέτες.
αν αισθανεσαι ανασφαλεια λογω του αερα με τον ανεμοθωρακα θα χειροτερεψει
Επίσης δεν ρίχνεις και καμιά ματιά στις αναρτήσεις-τροχούς σου; αν έχεις θέματα εκεί μπορεί αυτό να σε επηρεάζει... έχεις δοκιμάσει να καβαλήσεις κάποιο άλλο σε αυτά τα χλμ.; τα 50 είναι ΠΑΡΑ πολύ λίγα για αυτό που μας περιγράφεις...
Σφαλιάρες όπως τις εννοείς εσύ με τον τρόπο ου γράφεις παίζουν από τα 200 και άνω.... αναλόγως, βεβαίως και το μΕχανάκι. ( Εξαιρούνται τα ΧΤ που τρώνε αγριόφαπες από τα 120 ήδη :D )
Αν ανοίξεις το γκάζι, θα σπάσεις τον αέρα και θα σταματήσουν οι σφαλιάρες.
karellen
21/07/2015, 18:04
Δοκίμασε να τρέξεις πάλι με 50 χλμ χωρίς κράνος ή φορώντας άλλο,μήπως είναι χάλια η αεροδυναμική του δικού σου.
Όπως καταλάβατε μπορεί αυτή η συμπεριφορά της μηχανής να είναι φυσιολογική κι εγώ να την έχω υπερδιογκώσει στο μυαλό μου λόγω της οδηγικής μου απειρίας.Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Edit:Δεν είναι το κράνος.Καλή σκέψη όμως.
Το θέμα με τον αέρα είναι γενικότερο ή μήπως αυτές τις ημέρες που έχει δυνατό άνεμο και σε ανοιχτό δρόμο οι έντονες ριπές δυσκολεύουν τον έλεγχο;
Το θέμα με τον αέρα είναι γενικότερο ή μήπως αυτές τις ημέρες που έχει δυνατό άνεμο και σε ανοιχτό δρόμο οι έντονες ριπές δυσκολεύουν τον έλεγχο;
Φυσικά μιλάω για τις μέρες που έχει αυξημένο άνεμο.Απλά τέτοιου είδους σφαλιάρες με τόσα λίγα χλμ με παραξένεψαν γι'αυτό κιόλας ρώτησα.
congate7
22/07/2015, 12:23
Δοκίμασε να ανοίξεις περισσότερο το γκάζι, σκύψε λίγο και θα αρχίσεις να το συνηθίζεις σιγά σιγά
σκύψε λίγο και θα αρχίσεις να το συνηθίζεις σιγά σιγά
Μαθήματα ζωής.
lykourgi
22/07/2015, 12:25
Φίλε μην μπερδεύεσαι. Το πρόβλημα το είχες από τον άνεμο (κυρίως τον πλάγιο) και όχι από την ταχύτητα.
Ο πλάγιος άνεμος μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνος ακόμη και με 20χαω. Μην σου πω ότι τότε είναι πιο επικίνδυνος.
Δεν αξίζει να βάλεις μεγαλύτερη ζελατίνα σε μηχανάκι 125κεκ.
lykourgi
22/07/2015, 12:25
Μαθήματα ζωής.
:lol:
Φίλε μην μπερδεύεσαι. Το πρόβλημα το είχες από τον άνεμο (κυρίως τον πλάγιο) και όχι από την ταχύτητα.
Ο πλάγιος άνεμος μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνος ακόμη και με 20χαω. Μην σου πω ότι τότε είναι πιο επικίνδυνος.
Δεν αξίζει να βάλεις μεγαλύτερη ζελατίνα σε μηχανάκι 125κεκ.
Ακριβώς εκεί ήθελα να καταλήξω.
Παιδιά μπορεί να είμαι άπειρος,αλλά αυτό το είχα καταλάβει εξαρχής.Γι'αυτό η ερώτηση μου ήταν αν μπορώ να περιορίσω τις σφαλιάρες,εννοώντας αυτούς τους πλευρικούς ανέμους,συγνώμη αν δεν έγινα κατανοητός.Δεν έχω θέμα με τον άνεμο,αντίθετα μ'αρέσει να ανατριχιάζω πάνω στην μηχανή,ακόμα κι αν δεν φτάνω διαστημικές ταχύτητες.Η απάντηση λοιπόν σε αυτήν μου την ερώτηση είναι να είμαι προσεκτικός και να παίρνω κάποια μέτρα βελτίωσης,γιατί όσον αφορά το μηχανάκι δεν μπορεί να βελτιωθεί κάτι.Σωστά;
(Ευχαριστώ και πάλι όλους για το ενδιαφέρον)
lykourgi
22/07/2015, 13:27
Ναι, στο μηχανάκι δεν μπορείς να βελτιώσεις κάτι.
Αυτό που πρέπει να κάνεις, όταν φυσάει πολύ, είναι να σφίγγεις το μηχανάκι με τα πόδια και να έχεις αρκετές σαλ στο μοτέρ. Τα χέρια όχι πολύ σφιχτά στο τιμόνι (αυτό ισχύει γενικά).
Επίσης προσοχή στις αλλαγές του τοπίου γύρω σου. Περνώντας πχ μία στροφή ή το τέλος ενός μεγάλου κτιρίου, μπορεί να φυσάει πιο δυνατά ή να αλλάζει φορά ο άνεμος.
Ναι, στο μηχανάκι δεν μπορείς να βελτιώσεις κάτι.
Αυτό που πρέπει να κάνεις, όταν φυσάει πολύ, είναι να σφίγγεις το μηχανάκι με τα πόδια και να έχεις αρκετές σαλ στο μοτέρ. Τα χέρια όχι πολύ σφιχτά στο τιμόνι (αυτό ισχύει γενικά).
Επίσης προσοχή στις αλλαγές του τοπίου γύρω σου. Περνώντας πχ μία στροφή ή το τέλος ενός μεγάλου κτιρίου, μπορεί να φυσάει πιο δυνατά ή να αλλάζει φορά ο άνεμος.
Ναι αυτό το τελευταίο το'χω παρατηρήσει κι εγώ.Αυτό με τις σαλ και τα πόδια θα δοκιμαστεί άμεσα,ευχαριστώ πολύ.
βρες τη σωστη θεση πανω στο μηχανακι. γενικα δεν καθεσαι χαλαρος οπως μεσα στο αυτοκινητο, πρεπει να ειναι λιγο "σφυγμενος". ποιο κρανος εχεις?
οσο για το λαδι πιστευω στα 2000-2500 ειναι καλο να το αλλαζεις (ομως, κοιτα τι γραφει και το μανουαλ, να εισαι σιγουρος)...
Ανέβηκα χτες το βραδάκι Πεντέλη,για να δοκιμάσω τις προτάσεις σας.Το μόνο που επαληθεύτηκε,τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση,ήταν αυτό με το γκάζι.Με το που με χτυπούσε πλευρικός τσουπ λίγο γκαζάκι και όλα κομπλέ.Solid advice λοιπόν το συγκεκριμένο.
βρες τη σωστη θεση πανω στο μηχανακι. γενικα δεν καθεσαι χαλαρος οπως μεσα στο αυτοκινητο, πρεπει να ειναι λιγο "σφυγμενος". ποιο κρανος εχεις?
οσο για το λαδι πιστευω στα 2000-2500 ειναι καλο να το αλλαζεις (ομως, κοιτα τι γραφει και το μανουαλ, να εισαι σιγουρος)...
Δεν έχω καμία οδηγική σχέση με αυτοκίνητο,οπότε δεν είναι ότι συγκρίνω με εκεί.Έχω το MT Revenge.
Το manual λέει αλλαγή κάθε 4κ χλμ.Αποφάσισα να του κάνω κάθε 3.Πιστεύω θα'μαι οκ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.