Σύνδεση

View Full Version : Νέος οδηγός, νέα μηχανή. Τι ταιριάζει;



christoi
31/07/2015, 08:05
Εντός ολίγου παίρνω το δίπλωμα στα χέρια μου. Κανονικά σκεφτόμουν να το περιμένω και να ψάξω με την ησυχία μου κάτι, αλλά βλέπω κάτι gsr 600 και τα λατρεύω.
Έχω καταλήξει σε αυτή την μηχανή, αλλά δεν έχω προηγούμενη εμπειρία και το σκέφτομαι ότι αν πάρω μικρότερη :
1) 400άρα, θα έχει ίδια τέλη, παρόμοιες ασφάλειες, ίδια κατανάλωση
2) κάτω από 250 δεν θα έχει ιδιαίτερο γκάζι (για αργότερα), παρότι θα είναι αρκετά πιο οικονομική (κυρίως στην συντήρηση).

Την θέλω κυρίως για κανένα ταξιδάκι και για ευχαρίστηση (και σε μικρότερο βαθμό για να μην χρησιμοποιώ το οικογενειακό αυτοκίνητο).
Την προτιμώ, γιατί (υποθέτω) θεωρείται από τις άσπαστες μηχανές.

Το budget μου είναι (ήταν, θα ξεφύγω με δανεικά, αν το αξίζει) μέχρι 2000, αλλά τα gsr (με ABS πάντα) κυμαίνονται στα 3000.

Εναλλακτικά, μου προτάθηκε vstrom, αλλά ξεφεύγουν πολύ.

Θα ήθελα να ακούσω προτάσεις, εναλλακτικές ιδέες, τι να προσέξω σε έλεγχο ή οτιδήποτε δεν μπορώ να διακρίνω ως σημαντικό, λόγω της απειρίας μου στην όλη διαδικασία.
Επίσης, κάποιον μηχανικό στην Θεσσαλονίκη (κατά προτίμηση ανατολική) έμπιστο, για έλεγχο πριν την αγορά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλώς σας βρήκα!

cosgili
31/07/2015, 08:52
Καλώς τον. Μια χαρά entry level μηχανάκι είναι το gsr. Μπορείς να κάνεις τα πάντα μαζί του και είναι όντως αξιόπιστο. Σύνεση στο γκάζι και θα το μάθεις εύκολα.
Αντίστοιχα μοτοσακά είναι και το Hornet από Honda και το er6 από Kawa.
Μηχανικό καλό και έμπιστο να βρεις να στο δει, γιατί χωρίς εμπειρία εσύ δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις και πολλά :wave2:

DAYMAN
31/07/2015, 09:00
Hornet απο εμενα ειναι αυτο που ζητας αν δεν σε παιρνει για gsr οικονομικα.Για μηχανικο οταν βρεις μοτο στειλε ενα pm να στο κανονισω αλλα απο 10/8 και για 10 μερες θα ειναι κλειστος.

christoi
31/07/2015, 10:24
Αρχικά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Κάποια πρόταση από το car;
Το hornet ξεφεύγει αρκετά (αν και είναι πολύ πιο όμορφο, από το ήδη πανέμορφο gsr). Κοιτάω μόνο με ABS, γιατί δεν ξέρω να οδηγάω (περισσότερη συγκέντρωση στα σημαντικά), οπότε αυτό ανεβάζει το κόστος.

Είμαι 1.85 (+-), οπότε, λογικά, θα μου είναι άνετο.
Από θέμα γκαζιού, λέω να ακολουθήσω τις συμβουλές που βρήκα εδώ μέσα (και ευελπιστώ να τις θυμάμαι πάνω στις 2 ρόδες).

Edit : Δεν με ενδιαφέρει το οπτικό (γρατζουνιές, σπασίματα πλαστικού, βαθουλώματα) μήπως και βρω καλύτερη τιμή, αλλά τι μπορεί να κρύβεται πίσω από κάτι τέτοιο;
Πχ, ένα χάραγμα στο τεπόζιτο μπορεί να έγινε από κλειδιά και να μην είναι τίποτε ή ένα κατεβασμένο φλας από απρόσεκτο πεζό.
Επίσης, οι στατικες πτώσεις, είναι κάτι σοβαρό για την μηχανή;

o_gavros
31/07/2015, 10:35
για το μουχαμπέτι πιο πολύ ρωταω, αλλά αφού κλείνεις προς τετρακύλινδρο σε σειρά με όχι αδιάφορες ιπποδυνάμεις (ειδικά για νέο οδηγό),γιατι αποκλείεις τα Ζ750 απο τις επιλογές σου;
εμφανισιακά όμορφα, μοτέρ που και ο Τζερόνιμο να είσαι δεν παίρνει χαμπάρι, γκάζια (αρκετά) πιο αξιοπρεπή απο όσα προτάθηκαν,ροπή σε όλο το φάσμα, τιμή ίσως και φτηνότερη, και όλα τα υπόλοιπα πανω κατω ίδια.(συντηρηση,λαστιχα,ασφάλειες,κλπ)

τζαστ σεην'

nickald
31/07/2015, 10:35
Πρωτη μου μηχανη ηταν το GSR χωρις abs..... είναι γενικα ευκολο μηχανακι και αν δεν εισαι κανενας καγκουρας θα το μαθεις ευκολα..... στο υψος σου (μας) τρως πολύ ξυλο από τον αερα αλλα αυτό είναι ιδιο για όλα τα naked οποτε για να θες να πας σ'αυτη την κατηγορια εισαι προετοιμασμένος..... Τωρα τι ακριβως εννοεις ανετο δε ξερω....

Καλο είναι να το παρεις με abs αλλα εμενα γενικα στα φρενα δεν με ικανοποιησε η αισθηση ουτε με το χωρις ουτε με το με abs.... Καποιοι που βαλανε υψηλης λενε ότι βελτιώνεται καπως η αισθηση.... δε ξερω.....


Το μονο θεμα με το GSR που είχα ηταν η καταναλωση.... τρωει πολύ..... για 600αρι....

RizlaPlusPlus
31/07/2015, 10:57
<γραφικος>
Δεν κοιτας κ το fazer 600?
</γραφικος>

noodles
31/07/2015, 11:07
gsxr 600 και hornet ειναι τα μηχανακια που ψαχνεις. το gsr καιει λιγακι παραπανω να ξερεις. hornet θα βρεις περισσοτερα, αλλα με εξτρα αλλα χωρις, οποτε εχεις περισσοτερες επιλογες για να διαλεξεις. μην κολας απαραιτητα στο να εχει abs, αλλα αν θελεις να εχει ντε και καλα πασο τοτε. το hornet ειναι λιγακι πιο βολικο-φιλικο απο το gsr, αλλα γενικα δεν εχουν μεγαλες διαφορες. το z750 το θεωρω "δυσκολο" για αρχαριο γι'αυτο και δε σου το προτεινω.

pipe_smoker
31/07/2015, 12:56
Κοιτάω μόνο με ABS, γιατί δεν ξέρω να οδηγάω (περισσότερη συγκέντρωση στα σημαντικά).....

Όλα σημαντικά ειναι, και κανεις δε σώθηκε απλα και μόνο γιατί είχε abs.


Ξεκινάς με ενα μικρότερο, και αφήνεις τα 600αρια των 100+ ίππων για το μέλλον.

christoi
31/07/2015, 14:59
Το Ζ750 ωραίο, αλλά ξεφεύγω σε κυβικά. (ήδη ανέβηκα από τα 400)

Ο αέρας βοηθάει στο γεγονός ότι καταλαβαίνεις την ταχύτητα από πιο χαμηλά (λογικά στα 120-130 τρως ήδη μπόλικο και το ευχαριστιέσαι)
Όσο για την κατανάλωση, όλα γύρω στα 6 κυμαίνονται (κάπου διάβασα για 7,5 στα 150) .Κι εξάλλου την ευχαρίστηση δεν την μετράς σε €.

Το fazer το είδα, το έχω στα υπόψην, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι το ίδιο ποιοτικό. (προβλήματα, κόστη κλπ)

Για το hornet είπα, κουκλί, εκπληκτικό, αλλά φεύγει σε €.

Η άποψη του μικρότερου με ενδιαφέρει, θα ήθελα περισσότερη καθοδήγηση please.
Στο "μεγάλο" πάω και για προσωπικούς λόγους (χώρισα :) )
Συν ότι αν θα μετακινηθώ στο εξωτερικό, θα το σκεφτώ να το πάρω μαζί μου.

nickald
31/07/2015, 15:15
Το fazer με φερινγκ να ξερεις ότι είναι πιο πρακτικο από τα αλλα 2.

Από προβλήματα κανενα από τα 3 δεν ειχαν σοβαρα σε κανονικες συνθηκες.... Υπαρχει μια ιστορια με το πλαισιο του gsr αλλα μιλαμε για κατασταση στουκας... Γενικα και τα 3 είναι ΟΚ. Ισως το χοντα να είναι πιο ποιοτικο στο ματι...

Οι καταναλώσεις εντος πολης θα είναι στα 6,5+ .....

pipe_smoker
31/07/2015, 15:20
Στο "μεγάλο" πάω και για προσωπικούς λόγους (χώρισα :) )

:confused:

Με το μπαρδόν αλλά τί σχέση έχει αυτό ρε μάστορα?

Κοίτα, ευχαρίστως να σε δώσουμε καθοδήγηση για μικρότερο που κι αυτό το παίρνεις στο εξωτερικό άμα θες, αλλά αν έχεις κολλήσει στα γυμνά 600άρια μην το παιδεύουμε και τσάμπα.

Τα παλουκάρια σου πρότειναν λύσεις για γυμνά 600.

Για μένα το γυμνό 600 είναι too much για πρώτο μηχανάκι.

Λύσεις πιο κάτω σαφώς και υπάρχουν.
Αν είσαι διατεθειμένος να δεις μικρότερα μηχανάκια, πες να σε πούμε.

RizlaPlusPlus
31/07/2015, 15:34
Κοιτα, τα πολυ βασικα ειναι τα εξης:
Τα 600αρακια αυτης της κατηγοριας γενικα ειναι ωραια για entry level. Δεν ειναι ο,τι καλυτερο παιζει, αλλα οχι οτι θα παθεις και τιποτα αν εχεις μυαλα στο κεφαλι σου.
Οσον αφορα το fazer, εγω με αυτο ξεκινησα (οπως και πολλοι πολλοι αλλοι εδω μεσα). Δε σπαει, δε χαλαει, ειναι τοσο ψοφιο χαμηλα που το προτεινω σε ολους, και αμα ανεβεις πιο ψηλα λυσσαει.
Ανετο ταξιδι, νορμαλ σερβις, φρεναρες, ωραιο ζυγισμα και με ζεν οδηγηση μεσα στην πολη εμενα μου εκαιγε 5.8 ταβανι. Αλλα μιλαμε για ζεν.

Το βασικο για ολα τα μηχανακια που εχουν αναφερθει μεχρι τωρα ειναι οτι ολα ειναι καλα (εκτος απο το Ζ, που κατα τη γνωμη μου μεινε μακρια μεχρι να ξεκουλαθεις. Μετα παλι μακρια να μεινεις, αλλα τουλαχιστον θα ξερεις και το λογο). Οποτε κοιτα να παρεις αυτο που σε κ@βλωνει, και μπορεις να το πληρωσεις. Αυτος ειναι ο χρυσος κανονας γενικα.



ΥΓ: Αν σοβαρα σκεφτεσαι να μετακινηθεις εξωτερικο και το επιχειρημα σου για τα κυβικα ειναι το να παρεις μαζι σου ενα γυμνο 600αρακι, κατα τη γνωμη μου εχεις πολυ λαθος προτεραιοτητες.

Xlitos
31/07/2015, 15:35
Μπορείς να πάρεις ένα Ninja 250 με 2.000 ευρω,να το κρατησεις 1-1μιση χρόνο και μετα να το δωσεις στα ιδια περιπου λεφτα να πας σε μεγάλο.Το Ninjaki έχει γκάζι αρκετό(πολύστροφο) για μικρες εξορμήσεις,επίσης είναι άνετο και ευκολοδηγητο.Θα ευχαριστηθείς καλύτερα μετά τη μεγάλη μοτοσυκλέτα,θα είσαι πιο έτοιμος,θα δεις τις διαφορές κτλ.

pipe_smoker
31/07/2015, 16:11
Μπορείς να πάρεις ένα Ninja 250 με 2.000 ευρω,να το κρατησεις 1-1μιση χρόνο και μετα να το δωσεις στα ιδια περιπου λεφτα να πας σε μεγάλο.Το Ninjaki έχει γκάζι αρκετό(πολύστροφο) για μικρες εξορμήσεις,επίσης είναι άνετο και ευκολοδηγητο.Θα ευχαριστηθείς καλύτερα μετά τη μεγάλη μοτοσυκλέτα,θα είσαι πιο έτοιμος,θα δεις τις διαφορές κτλ.

Συμφωνώ.

Ή ένα CBR250.

theofilos888
31/07/2015, 16:40
Παρε το μηχανακι που σου γουσταρει. Μην αφηνεις απωθημενα. Μια χαρα ειναι το gsr.

christoi
31/07/2015, 16:53
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Το μεγάλο έχει άλλο κύρος (δεν μου έρχεται αλλιώς να το πω). Ήχος καλύτερος, μέγεθος "περισσότερο".
Θα κοιτάξω ένα fazer που είναι κοντά μου και θα κάνω και μια έρευνα για 250.
Σε τι κατανάλωση είναι τα 250; Το γκάζι τους είναι αρκετό για να ξεφύγεις από ένα χαζοοδηγούμενο αυτοκίνητο; (με το σκεπτικό ότι η μηχανή δεν έχει παθητική και η ενεργητική είναι το γκάζι)

Σε πολλά πράγματα ίσως να λέω χαζομάρες γιατί μιλάω με τις εμπειρίες άλλων, καθώς εγώ δεν έχω :eek:

christoi
17/08/2015, 09:14
Τελικά κατέληξα σε cbf 250 (κυρίως λόγω οικονομικών).
Βλέπω ότι τις περισσότερες τις δίνουν Αθήνα και με πολλά χιλιόμετρα. Θα άξιζε να κατέβω από Θεσσαλονίκη;
Υπάρχει κάτι να προσέξω σε αυτήν; Πχ λόγω των χιλιομέτρων θα χρειαστεί κάποιο σέρβις ή είναι "άσπαστη";
Και τέλος, αν έχει κάποιος κάποια υπόψην του, με πμ.

robber
17/08/2015, 10:58
Το Ζ750 ωραίο, αλλά ξεφεύγω σε κυβικά. (ήδη ανέβηκα από τα 400)

Ο αέρας βοηθάει στο γεγονός ότι καταλαβαίνεις την ταχύτητα από πιο χαμηλά (λογικά στα 120-130 τρως ήδη μπόλικο και το ευχαριστιέσαι)
Όσο για την κατανάλωση, όλα γύρω στα 6 κυμαίνονται (κάπου διάβασα για 7,5 στα 150) .Κι εξάλλου την ευχαρίστηση δεν την μετράς σε €.

Το fazer το είδα, το έχω στα υπόψην, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι το ίδιο ποιοτικό. (προβλήματα, κόστη κλπ)

Για το hornet είπα, κουκλί, εκπληκτικό, αλλά φεύγει σε €.

Η άποψη του μικρότερου με ενδιαφέρει, θα ήθελα περισσότερη καθοδήγηση please.
Στο "μεγάλο" πάω και για προσωπικούς λόγους (χώρισα :) )
Συν ότι αν θα μετακινηθώ στο εξωτερικό, θα το σκεφτώ να το πάρω μαζί μου.

Από προσωπική εμπειρία, αν δεν ξέρεις να οδηγάς και ανήξεις το γκάζι στο Ζ750 θα βάλεις τα κλάματα

devil's animal
17/08/2015, 12:27
Τελικά κατέληξα σε cbf 250 (κυρίως λόγω οικονομικών).
Βλέπω ότι τις περισσότερες τις δίνουν Αθήνα και με πολλά χιλιόμετρα. Θα άξιζε να κατέβω από Θεσσαλονίκη;
Υπάρχει κάτι να προσέξω σε αυτήν; Πχ λόγω των χιλιομέτρων θα χρειαστεί κάποιο σέρβις ή είναι "άσπαστη";
Και τέλος, αν έχει κάποιος κάποια υπόψην του, με πμ.



καλο ειναι το cbf250 και ειναι ασπαστο θεωρητικα (γιατι εχουμε ακουσει και τα ανηκουστα εδω μεσα)...
αλλα το να κανεις ταξιδι πρεπει να το εχεις αποφασισει πολυ και να κανεις και καποια εξοδα παραπανω οπως ειναι τα μεταφορικα..στην καλυτερη 20ρικακι μονη μεταβαση με ryanair + ξενοδοχειο αν δεν εχεις καπου να μεινεις + καποια μεταφορικη για να στο ανεβασει...
και ολα αυτα αν και εφ'οσον ψωνισεις...γιατι μπορει να ειναι πατατες και ν'ανεβεις θεσ/νικη με αδεια χερια...

christoi
17/08/2015, 12:42
αλλα το να κανεις ταξιδι πρεπει να το εχεις αποφασισει πολυ και να κανεις και καποια εξοδα παραπανω οπως ειναι τα μεταφορικα..

Άρα τελικά, για 150-200€ διαφορά (τελική+έξοδα) δεν αξίζει να κατέβω.
Οπότε, βρίσκω ένα έμπιστο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη και ξεκινάω το ψάξιμο.

devil's animal
17/08/2015, 14:13
Άρα τελικά, για 150-200€ διαφορά (τελική+έξοδα) δεν αξίζει να κατέβω.
Οπότε, βρίσκω ένα έμπιστο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη και ξεκινάω το ψάξιμο.

εχεις π.μ.

christoi
26/10/2015, 14:50
Ξανανοίγοντας το θέμα και με αρκετό ψάξιμο, κατέληξα σε CBF 600 ABS. Διάβασα τα καλύτερα για το συγκεκριμένο και μιας που είμαι νέος οδηγός και δεν ξέρω επ'ακριβώς τι είναι αυτό το κάτι που θα με συγκινήσει, πιστεύω ότι είναι μια επιλογή ασφαλής, που δεν ζητάει τρομερή συντήρηση, οικονομική παρότι 4κύλινδρο καρμπυρατέρ και συγχρόνως άνετη για ταξίδια και με το γραμμικό νορμάλ γκάζι που χρειάζεται για να μάθει κάποιος.
Απλά βλέπω διαφορές 500+ € στις αθηναϊκές σε σχέση με τις εδώ πάνω. Πιστεύω ότι είναι ικανοποιητική διαφορά για να κατέβω, αφού θα ευχαριστηθώ και το ταξίδι της επιστροφής.

Το μόνο μου πρόβλημα θα ήταν ο έλεγχος των μηχανών και κατά πόσο θα ήταν ασφαλές ένα τέτοιο ταξίδι με το καλημέρα.

Pan (dvs)
26/10/2015, 19:27
Μια χαρα μηχανη και θα την ευχαριστηθεις.

Μην πολυζηλευεις τα -500,κανε κανενα καλο παζαρι εκει που εισαι και παρε κατι που να το ξερεις.Εχει καλες μηχανες επανω και θα την πας σε καλο συνεργειο.

Μανολης67
26/10/2015, 21:47
Ευτυχώς υπάρχουν σύγχρονα μηχανάκια, ευκολοδήγητα, οικονομικά, αξιόπιστα, κατάλληλα για νέους και ...αρχαίους αναβάτες! (μην γελάτε, μετά από κάποια χρόνια ...ξανανιώνεις! ) και λέω μερικά, CBR (ακόμη και το 1000 ειναι παπάκι) SUZUKI Gladious , ER 6 , BMW GS , MT 03,

ptc
26/10/2015, 22:26
Ξανανοίγοντας το θέμα και με αρκετό ψάξιμο, κατέληξα σε CBF 600 ABS. Διάβασα τα καλύτερα για το συγκεκριμένο και μιας που είμαι νέος οδηγός και δεν ξέρω επ'ακριβώς τι είναι αυτό το κάτι που θα με συγκινήσει, πιστεύω ότι είναι μια επιλογή ασφαλής, που δεν ζητάει τρομερή συντήρηση, οικονομική παρότι 4κύλινδρο καρμπυρατέρ και συγχρόνως άνετη για ταξίδια και με το γραμμικό νορμάλ γκάζι που χρειάζεται για να μάθει κάποιος.
Απλά βλέπω διαφορές 500+ € στις αθηναϊκές σε σχέση με τις εδώ πάνω. Πιστεύω ότι είναι ικανοποιητική διαφορά για να κατέβω, αφού θα ευχαριστηθώ και το ταξίδι της επιστροφής.

Το μόνο μου πρόβλημα θα ήταν ο έλεγχος των μηχανών και κατά πόσο θα ήταν ασφαλές ένα τέτοιο ταξίδι με το καλημέρα.

Με αυτη τη φωτογραφια προφιλ και θα καταληξεις στο CBF; :eek:
Ασε τη λογικη και follow your heart! Κατι που εχω ακουσει αρκετες φορες και με βρισκει συμφωνο ειναι το εξης: "Αν δεν γυρνας να θαυμασεις τη μηχανη σου καθε φορα που απομακρυνεσαι απο αυτη, εχεις παρει τη λαθος μηχανη".
Θα σε παω βολτα με το GSR να τα ξεχασεις ολα... ;)

Μανολης67
26/10/2015, 22:35
ptc
"Αν δεν γυρνας να θαυμασεις τη μηχανη σου καθε φορα που απομακρυνεσαι απο αυτη, εχεις παρει τη λαθος μηχανη".

:beer::beer:

Πεσ τα φίλε γιατί εδώ στην Μυτιλήνη που μένω τα τελευταία χρόνια, μου βγήκε το όνομα....

ptc
26/10/2015, 22:54
Ο γάμος τον Ερωτα σκοτώνει, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Μου θυμισες ενα απο τα αγαπημενα μου ανεκδοτα: Ειναι λεει ενας ΠΑΟΚτσης που ασχολειται μονο με την ομαδα. Η γυναικα ομως ειναι ετοιμη να τον χωρισει γιατι νιωθει παραμελημενη. Συζηταει ο τυπος το θεμα με ενα φιλαρακι του απο τη Θυρα 4 ο οποιος του λεει ποια ειναι η λυση :"Μην εισαι μαλακας, λογικο ειναι να σε χωρισει. Ολο ΠΑΟΚ, Τουμπα και Θυρα 4 εισαι. Κανε κατι ξεχωριστο για τη γυναικα σου καμια φορα". "Σαν τι δηλαδη", ρωταει ο ΠΑΟΚτσης. "Παρ'την αποψε που εχει πανσεληνο και πηγαινετε πανω στο Σειχ Σου να δειτε το φεγγαρι και γραψ'της και ενα ποιημα να τη συγκινησεις". Του φαινεται καλη η ιδεα και οντως παιρνει τη γυναικα το βραδυ και παει στο δασος μπας και σωσει τη σχεση του. Ενω κοιτανε το φεγγαρι γυρναει στη γυναικα και της λεει :"Σου εχω γραψει και ενα ποιημα"... Αφωνη η γυναικα, εχει σχεδον δακρυσει απο τη συγκινηση και κρεμεται απο τα χειλη του.
"Αποψε που μας λουζει το φεγγαρι
κι ο ερωτας το νου μου εχει παρει
αυτη τη νυχτα που φτιαχτηκε για μας
.
.
.
ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!

(ασχετο με το thread αλλα το θυμηθηκα αφου) :lol:

duke200
27/10/2015, 07:09
τι τα θες τα βαρίδια 600αρια? Πάρε ένα DRZ 400 με ένα σετ χωματινες ρόδες και ένα ζευγάρι ρόδες μοταρ, να το χαρεί η ψυχή σου και να κάνεις παπάδες στην πόλη (το χειμώνα) και στο βουνό (το καλοκαίρι).

Εκτός αν πας συνέχεια ταξίδια με το μοτό οπότε πάρε ενα kle500. Αθάνατο μηχανάκι που τα κάνει όλα (τηρουμένων των αναλογιών) και συμφέρει.

christoi
27/10/2015, 08:15
Τα φθηνότερα θα κοστίσουν ακριβά; Πχ ένα των 2000€ (την ώρα που η κατηγορία τους κινείται στα 2000-2200 τα φθηνότερα και κοντά στα 3000 τα πιο ακριβά) θα έχει προβλήματα πέρα από τα συμμαζέματα;
Δηλαδή "ακριβή αγορά < φθηνή αγορά + οτιδήποτε χρειαστεί για να έρθει στην κατάσταση της ακριβής αγοράς (πχ service) + προβλήματα που δεν θα έχει μια ακριβή αγορά (πχ λόγω φύλαξης σε κλειστό πάρκινγκ, μη στατικής πτώσης κλπ)"
Γιατί φίλος που με βοηθάει, τα απορρίπτει απευθείας και μου φαίνεται παράλογο.


Με αυτη τη φωτογραφια προφιλ και θα καταληξεις στο CBF; :eek:
Ασε τη λογικη και follow your heart! Κατι που εχω ακουσει αρκετες φορες και με βρισκει συμφωνο ειναι το εξης: "Αν δεν γυρνας να θαυμασεις τη μηχανη σου καθε φορα που απομακρυνεσαι απο αυτη, εχεις παρει τη λαθος μηχανη".
Θα σε παω βολτα με το GSR να τα ξεχασεις ολα... ;)

Πολύ γρήγορο το gsr τελικά. Θα το αφήσω για αργότερα, αφού μάθω σε κάτι λιγότερο αεροπλανικό, γιατί βλέπω ότι μου ταιριάζουν καλύτερα τα sport touring.


τι τα θες τα βαρίδια 600αρια? Πάρε ένα DRZ 400 με ένα σετ χωματινες ρόδες και ένα ζευγάρι ρόδες μοταρ, να το χαρεί η ψυχή σου και να κάνεις παπάδες στην πόλη (το χειμώνα) και στο βουνό (το καλοκαίρι).

Εκτός αν πας συνέχεια ταξίδια με το μοτό οπότε πάρε ενα kle500. Αθάνατο μηχανάκι που τα κάνει όλα (τηρουμένων των αναλογιών) και συμφέρει.

Παλαιότερα θα πήγαινα με τα 1000 σε on/OFF. Πλέον, άσφαλτος, χιλιόμετρα, ταχύτητα και ομορφιά.

christoi
27/10/2015, 08:16
Με αυτη τη φωτογραφια προφιλ και θα καταληξεις στο CBF; :eek:

Μισό να βάλω το μοτόρι με τις μεγαλύτερες πιθανότητες στο να καταλήξω.

ptc
27/10/2015, 17:50
Τα φθηνότερα θα κοστίσουν ακριβά; Πχ ένα των 2000€ (την ώρα που η κατηγορία τους κινείται στα 2000-2200 τα φθηνότερα και κοντά στα 3000 τα πιο ακριβά) θα έχει προβλήματα πέρα από τα συμμαζέματα;
Δηλαδή "ακριβή αγορά < φθηνή αγορά + οτιδήποτε χρειαστεί για να έρθει στην κατάσταση της ακριβής αγοράς (πχ service) + προβλήματα που δεν θα έχει μια ακριβή αγορά (πχ λόγω φύλαξης σε κλειστό πάρκινγκ, μη στατικής πτώσης κλπ)"
Γιατί φίλος που με βοηθάει, τα απορρίπτει απευθείας και μου φαίνεται παράλογο.

Κοιτα, τιποτα δεν ειναι απολυτο αλλα η αληθεια ειναι πως κατα κανονα τα πιο φθηνα ειναι φθηνα για καποιο λογο. Υπαρχουν βεβαια και οι περιπτωσεις εκτακτου γεγονοτος. Πχ ο προηγουενος ιδιοκτητης της μηχανης μου την πουλησε γιατι περιμενε παιδακι και αποφασισε να παρατησει το σπορ, ή καποιος αλλος μπορει να εχει βρει μια καλη ευκαιρια για λλη μηχανη και βιαζεται να ξεφορτωθει την παλια για να παρει την αλλη, κτλ, αλλα αυτες ειναι οι εξαιρεσεις. Σε αυτο το κομματι να κανω μια εξτρα παρατηρηση. Προσωπικα δε θεωρω καλη περιπτωση μια μηχανη που πουλιεται λογω μεγαλης οικονομικης αναγκης, γιατι ειναι λογικο πως ενας ανθρωπος που εχει τοση μεγαλη αναγκη για λεφτα ωστε να πουλαει τη μηχανη του λογικα το τελευταιο διαστημα δε θα μπορουσε να συντηρησει σωστα τη μηχανη του, οποτε ισως να κρυβονται πολλα εξτρα εξοδα που θα πεσουν στον επομενο ιδιοκτητη.

Ενα βασικο που πρεπει να κοιταξεις ειναι κατ'αρχας τα στανταρ εξοδα που θα χρειαστει να κανεις για τη μηχανη με βαση την προγραμματισμενη συντηρηση της και τα αναλωσιμα της. Δηλαδη , ακομα κι αν υποθεσεις πως μια μηχανη δεν εχει καποιο κρυμμενο ελλατωμα, ειναι καποια στανταρ πραγματα που πρεπει να γινουν σε συγκεκριμενες περιοδους. Πχ, αν μια μηχανη εχει μεγαλο σερβις με ρυθμιση βαλβιδων,... κτλ κτλ στα 30000km και εσυ την παρεις με 28000 πρεπει να το υπολογισεις στην τιμη. Υπαρχουν περιπτωσεις που μπορει να βρεις ενα μηχανακι που εχει μολις κανει σερβις, οποτε μια τετοια μηχανη μπορει να ειναι πιο οικονομικη επιλογη ακομα και αν ειναι ακριβοτερη. Πολυ σημαντικο επισης ειναι και το κομματι αναλωσιμα. Μια μηχανη που κανει 2000 αλλα πρεπει να αλλαξει λαστιχα, αλυσιδογραναζα, τακακια, μπαταρια ουσιαστικα ειναι πιο ακριβη απο μια μηχανη που κανει 2400. Οταν εψαχνα για το GSR ειχα δει μια μηχανη με 32000km η οποια ηταν απο τις πιο φθηνες. Οταν τον ρωτησα αν ειναι κατι που θελει αλλαγμα μου ειπε πως βασικα οσο καιρο την ειχε το μονο που εκανε ηταν αλλαγες λαδιων/φιλτρων. Προφανως εφυγα τρεχοντας...

Απο προσωπικη εμπειρια, εχοντας αγορασει 6 αυτοκινητα και δυο μηχανες ολα μτχ στη ζωη μου, το συμπερασμα που εχω βγαλει ειναι οτι το πιο σημαντικο ειναι ο ανθρωπος που βλεπεις απεναντι σου. Ενας ανθρωπος που ξερει ποτε εχει αλλαξει τι πανω στη μηχανη, ξερει ποιο ειναι το προβλεπομενο προγραμμα συντηρησης, κραταει βιβλιο σερβις, κραταει τη μηχανη του καθαρη, κτλ ειναι αυτο που πρεπει να ψαξεις. Πραγματικα εχω πετυχει ανθρωπους απο τους οποιους θα αγοραζα κατι χωρις καν να το οδηγησω και αντιθετως εχω ζησει και περιπτωσεις που οσο καλο κι αν φαινοταν το οχημα απεφυγα τη συναλλαγη γιατι κατι δε μου κολλουσε στον ιδιοκτητη. Αν σου φαινεται σοβαρος και πως βασικα αγαπαει αυτο που σου πουλαει προχωρα.

Ελπιζω να βοηθησα...

Μανολης67
27/10/2015, 19:35
ptc
"Αν δεν γυρνας να θαυμασεις τη μηχανη σου καθε φορα που απομακρυνεσαι απο αυτη, εχεις παρει τη λαθος μηχανη".



Πεσ τα φίλε γιατί εδώ στην Μυτιλήνη που μένω τα τελευταία χρόνια, μου βγήκε το όνομα....

Για να μην παρεξηγηθώ..στην Μυτιλήνη λοιπόν, (που ως γνωστόν η κύρια ασχολία είναι οι Ελιές) τους φάινεται παράξενο που ...κοιτώ τα μηχανάκια, παρκαρισμένα η διαβατάρικα..εγώ πάλι από τα 14 μου επιασα δουλειά σε μηχανάδικο, με μισθο= φραπές της ημέρας, μόνο και μόνο για να είμαι ανάμεσα σε μηχανές, όποτε πάω στο πατρικό μου στην Θεσσαλονίκη με άδειες, σε δυό πράγματα επιδίδομαι ελευθερα χωρίς να σχολιάζομαι από τους κουτσομπόληδες.. να παρατηρώ δίποδα με μινι, και δίτροχα...
:cool:

ptc
27/10/2015, 19:48
Φιλε Μανωλη, χθες πηγα με τη γυναικα για καφεδακι στο Ρετζικι μιας κι ειχε ωραια μερα και αυτη η διαδρομη μεσα απο το βουνο για Ασβεστοχωρι ειναι απο τις αγαπημενες μου (Αφου εισαι απο εδω ξερεις λογικα, απο Φιλιππειο πανω). Ετυχε να παρκαρω τη μηχανη μπροστα ακριβως απο το καφε, οποτε που και που εριχνα μια ματια στο εργαλειο και την καμαρωνα(εχω βαλει προσφατα καινουρια λαστιχα και πολυ μου αρεσει αυτο το φρεσκο πισινο :p). Τεσπα, σε καποια φαση πιανει η γυναικα το βλεμμα μου και γυρναει να δει τι κοιταω με τοσο θαυμασμο εξω. "Ειδες κατι;" Εγω:"Οχι, τη μηχανη χαζευω". Γυναικα:"Καλα, εσυ εχεις ξεφυγει..." :lol:

ptc
27/10/2015, 19:57
Πανω στο θεμα ιδιοκτητη να σου πω christoi και εναν καλο τροπο να βγαλεις συμπερασμα. Μια απο τις πρωτες ερωτησεις που κανω στον υποψηφιο πωλητη ειναι η εξης: "Ποτε εγινε το τελευταιο σερβις και τι δουλειες γιναν, και ποτε ειναι το επομενο και τι θα χρειαστει να γινει;"
Ενας ιδιοκτητης που παρακολουθει πιστα τις τακτικες συντηρησεις, με βαση τι ζηταει ο κατασκευαστης, θα ξερει να σου απαντησει με λεπτομερειες.
Αν απο την αλλη σε κοιταει με ανοιχτο στομα και αρχιζει τα "Εεε, εγω βασικα του αλλαξα λαδια προπερσι και δε βλεπω να χρειαζεται κατι αλλο προς το παρον, βασικα δουλευει ρολοι, κτλ" τρεχα να κρυφτεις.

tmike
01/11/2015, 20:23
CBF 600 ηταν η μηχανη που εμαθα στη σχολη οδηγων.Εκπληκτικη μηχανη.Ειναι 2 χρονια που εβγαλα και εγω διπλωμα και στο καπακι βρηκα μια bmw f650 gs μονοκυλινδρη και την πηρα στην τιμη του μπατζετ σου.Δε το μετανιωσα ποτε.

zopas
02/11/2015, 17:30
Ξανανοίγοντας το θέμα και με αρκετό ψάξιμο, κατέληξα σε CBF 600 ABS. Διάβασα τα καλύτερα για το συγκεκριμένο και μιας που είμαι νέος οδηγός και δεν ξέρω επ'ακριβώς τι είναι αυτό το κάτι που θα με συγκινήσει, πιστεύω ότι είναι μια επιλογή ασφαλής, που δεν ζητάει τρομερή συντήρηση, οικονομική παρότι 4κύλινδρο καρμπυρατέρ και συγχρόνως άνετη για ταξίδια και με το γραμμικό νορμάλ γκάζι που χρειάζεται για να μάθει κάποιος.
Απλά βλέπω διαφορές 500+ € στις αθηναϊκές σε σχέση με τις εδώ πάνω. Πιστεύω ότι είναι ικανοποιητική διαφορά για να κατέβω, αφού θα ευχαριστηθώ και το ταξίδι της επιστροφής.

Το μόνο μου πρόβλημα θα ήταν ο έλεγχος των μηχανών και κατά πόσο θα ήταν ασφαλές ένα τέτοιο ταξίδι με το καλημέρα.

Σοφη επιλογη θα το καταευχαριστηθεις...ξεχνας συνεργεια, κανεις τα παντα και με τα καλυτερα φρενα της κατηγοριας του...καλοταξιδο φιλε και κλεισε τα αυτια σου στις σειρηνες...το μοτορι ειναι τοπ...αντε και μετα ν αγορασεις το cbf1000 που ειναι η επιτομη οικονομιας αποκτησης και απολαυσης χωρις προβληματα...

christoi
08/11/2015, 22:26
CBF 600 ηταν η μηχανη που εμαθα στη σχολη οδηγων.Εκπληκτικη μηχανη.Ειναι 2 χρονια που εβγαλα και εγω διπλωμα και στο καπακι βρηκα μια bmw f650 gs μονοκυλινδρη και την πηρα στην τιμη του μπατζετ σου.Δε το μετανιωσα ποτε.

Η bmw είναι καλή επιλογή; Ως πιο οικονομική αγορά την κοιτάω, μαζί με ένα κάρο καλούδια σε σχέση με τις άλλες επιλογές μου (θερμαινόμενες, injection, κατανάλωση πάτος κλπ). Εναλλακτική του ακριβότερου vstrom.
Ή βγάζει προβλήματα (κάτι με τα μπροστινά φρένα είχα διαβάσει); Ή μήπως τα σέρβις της είναι πανάκριβα σε σχέση με τις άλλες;

ptc
09/11/2015, 08:57
Η bmw είναι καλή επιλογή; Ως πιο οικονομική αγορά την κοιτάω, μαζί με ένα κάρο καλούδια σε σχέση με τις άλλες επιλογές μου (θερμαινόμενες, injection, κατανάλωση πάτος κλπ). Εναλλακτική του ακριβότερου vstrom.
Ή βγάζει προβλήματα (κάτι με τα μπροστινά φρένα είχα διαβάσει); Ή μήπως τα σέρβις της είναι πανάκριβα σε σχέση με τις άλλες;

Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το BMW είναι μονοκυλινδρο, με τα θετικά του και τα αρνητικά του. Το vstrom δικύλινδρο και το cbf τετρακίλυνδρο. Αν αποφασίσεις να πας σε μονοκυλινδρο γιατί να μην πάρεις ένα xt 600; Και τζάμπα είναι και την ίδια δουλειά θα σου κάνει και θα το πουλήσεις πανεύκολα όταν το βαρεθείς(δλδ σύντομα).
Το BMW το είχα τσεκάρει κι εγώ για πρώτο αλλά μου είχε κάνει κακή εντύπωση από άποψη κραδασμών. Και με 2000 έβρισκα κάτι ρημάδια ενώ σε αυτά τα λεφτά θα πάρεις πολύ προσεγμένο xt.

zopas
09/11/2015, 17:19
Η bmw είναι καλή επιλογή; Ως πιο οικονομική αγορά την κοιτάω, μαζί με ένα κάρο καλούδια σε σχέση με τις άλλες επιλογές μου (θερμαινόμενες, injection, κατανάλωση πάτος κλπ). Εναλλακτική του ακριβότερου vstrom.
Ή βγάζει προβλήματα (κάτι με τα μπροστινά φρένα είχα διαβάσει); Ή μήπως τα σέρβις της είναι πανάκριβα σε σχέση με τις άλλες;

Δεν εχει σχεση η αισθηση οδηγησης του μονοκυλινδρου μπεμβε με την απολαυση του σι μπι εφ...στο ενα νιωθεις σαν κομπρεσερ στο αλλο απλα απολαμβανεις την γλυκεια λειτουργια του κινητηρα...αν και το μονοκυλινδρο της μπεμβε εχει βγει αξιοπιστο γνωμη μου μακρια απο γερμανιδες γενικοτερα...

jimigvrlds
09/11/2015, 23:17
καλησπέρα σε όλους σε λίγο καίρο θα αποκτήσω διπλωμα α2 και έχω ψαξει ένα σορό μηχανές αλλα ακόμα δεν έχω καταλήξει κάπου γιατί ειμαι και 1.90 σε ύψος οπότε δεν ξέρω ποιες θα ναι βολιές ή όχι. έχω πολύ μικρή εμπειρία με μηχανές εχω οδηγήσει κατι παπάκια απο κατι γνωστούς μονο και αυτά σπανια.. και θέλω μερικές συμβουλές για το τι μηχανή να πάρω. ευχαριστώ