View Full Version : Hornet 919
giannis113
04/08/2015, 00:10
Καλησπέρα,
Χρόνια εδώ μέσα, έχω αλλάξει αρκετές μότο.
Αλλά είμαι κολλημένος στα στρογγυλοφαναρα και γυμνά μότο.
Πρώην κάτοχος Hornet 600 2003
Τώρα έχω ψηθεί (σχεδόν έχω καεί) για το 919.
Ήμουν σε φάση που έψαχνα για δικιλινδρο διότι θέλω αυτή τη δύναμη στα χαμηλά (πρώην κάτοχος sv 650 2004)
Στην ουσία είχα το δίλημμα πιο από τα δύο 919 η sv 1000 το πρώτο κέρδιζε στην εμφάνιση το δεύτερο στη ροπή.
Μέχρι που διάβασα τα λεγόμενα του SAPILA όσον αφορά τη δύναμη από χαμηλά του 919 και ψηθηκα χωρίς να το έχω οδηγήσει.
Έχω μερικές απορίες γύρω από το 919.
Θα το πάρω μεταχειρησμενο φυσικά από τα τελευταία μοντέλο με τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Και θα το βελτιωσω αρκετά.
Όσον αφορά εμφάνιση πίσω ανάρτηση εξάτμιση κλπ.
Όχι καγκουριες φυσικά .
Ότι θα χρειαστώ το έχω βρει. Στο θέμα της εξάτμισης έχω χαθεί.
Τη θέλω στο πλάι χαμηλά αν όχι δύο τελικά έστω ένα.
Παραθέτω κάποιες φώτο με ολωσωμη εξάτμιση που βρήκα στο νετ.
Το ερώτημα είναι από ποια μότο είναι; Εύλογο ερώτημα αφού δεν βρήκα να υπάρχει ολωσωμη για Hornet και οι περισσότεροι βάζουν από άλλη μότο και βγαίνει στο πλάι.
giannis113
04/08/2015, 00:12
Δεύτερη
giannis113
04/08/2015, 00:15
339207
giannis113
04/08/2015, 00:17
Ίσως να είναι από το cbr 900rr
Όμως κατά πόσο θα δουλέψει σωστά αφού ο κινητήρας έχει διάφορες
Ενας καλος εξατμισας θα σε βοηθησει πιστευω!! Δειξτου τις φωτο και δωτησε τον αν μπορει να σου φτιαξει συτους τους λαιμους...
giannis113
04/08/2015, 00:27
Ενας καλος εξατμισας θα σε βοηθησει πιστευω!! Δειξτου τις φωτο και δωτησε τον αν μπορει να σου φτιαξει συτους τους λαιμους...
Όταν η μότο κοστίζει 2000 με 2500 σαν μεταχειρησμενη δε πρόκειται να δώσω τα μισά για εξατμίσεις :D
Δηλαδή. Αν δε βγάλω άκρη πάω μόνο για τελικά από Hornet τα οποία θα πάω σε εξάτμισα για να κατέβουν κατω. Αναγκαστικά θα καταργηθεί το Υ.
Έπειτα εργοστασιακους λαιμους έχει στο eBay με λιγότερα από 100ε σε περίπτωση που πρέπει να ξαναγίνει εργοστασιακο.
Αν όμως υπάρχει ολωσωμη που να ταιριάζει γιατί όχι;
Αν ταιριάζει και δεν ενοχλεί φτερο κτλ πάω πάσο... Αλλα θέλει πολύ ψάξιμο και δοκιμές... Μακάρι να την βρεις και να ανεβάσεις πολλές φωτό!!!!
manhunter
04/08/2015, 09:52
Καλά θα το κάνεις εσύ ότι κάνεις, αλλά νομίζω ότι χαλάς ένα από τα ομορφότερα χαρακτηριστικά του.
Όπως και να έχει, με το καλό :beer:
Και εγώ το προτιμώ με 2, παρά με θερμοσίφωνα στο πλάι
giannis113
04/08/2015, 12:27
Θερμοσιφονα δε το λες. Ίσα ίσα που καθαρίζει ο χώρος για να φανεί ο κ@Λος :D
Από την. Άλλη όπως είπα δε Παίζει να δώσω ένα χιλιάρικο για δύο τελικά που μόνο θόρυβο κάνουν..
339217[/ATTAC[ATTACH=CONFIG]339217
spyrakos35
04/08/2015, 12:31
εγώ πάντως ψηφίζω gpr
giannis113
04/08/2015, 12:41
Στα 550ε οι φθηνότερες μόνο τελικά ούτε καν Υ
giannis113
04/08/2015, 12:42
http://m.ebay.com/itm/Two-Brothers-C4-Carbon-Slip-On-Right-Exhaust-Honda-919-02-03-04-05-06-07-/400685117608?_trkparms=aid%253D222007%2526algo%253DSIC.MBE%2526ao%253D1%2526asc%253D20150519202348%2 526meid%253Dac5d926ff5f64b5b9ce5982eeb7dc481%2526pid%253D100408%2526rk%253D1%2526rkt%253D25%2526sd%2 53D330724501317&_trksid=p2056116.c100408.m2460
Έπειτα βρήκα αυτό φαίνεται ότι βγαίνει στο πλάι
Θερμοσιφονα δε το λες. Ίσα ίσα που καθαρίζει ο χώρος για να φανεί ο κ@Λος :D
Από την. Άλλη όπως είπα δε Παίζει να δώσω ένα χιλιάρικο για δύο τελικά που μόνο θόρυβο κάνουν..
339217[/ATTAC[ATTACH=CONFIG]339217
οκ αυτο ειναι πιο μικρο, αλλα τα απο πανω που ειδα...ειναι καπως.
εγώ το προτιμώ με 2 :beer:
giannis113
04/08/2015, 13:31
οκ αυτο ειναι πιο μικρο, αλλα τα απο πανω που ειδα...ειναι καπως.
εγώ το προτιμώ με 2 :beer:
Το ιδανικό θα ήταν σαν αυτό στην τελευταία φώτο λίγο πιο μακρύ σωλήνα αλλά διπλή αριστερά δεξιά :D
theofilos888
04/08/2015, 13:42
Το ιδανικό θα ήταν σαν αυτό στην τελευταία φώτο λίγο πιο μακρύ σωλήνα αλλά διπλή αριστερά δεξιά :D
βρες απο cbf 1000
bmwr1100gs
04/08/2015, 14:01
Πάντως το καλύτερο είναι να κρατήσεις την μοτο στην εργοστασιακή κατάσταση και να "φας" τα χρήματα σε ταξίδια, βόλτες και ξίδια... Μην χαλάτε τα λ7 και τα μοτόρια σας ...
giannis113
04/08/2015, 15:26
Πάντως το καλύτερο είναι να κρατήσεις την μοτο στην εργοστασιακή κατάσταση και να "φας" τα χρήματα σε ταξίδια, βόλτες και ξίδια... Μην χαλάτε τα λ7 και τα μοτόρια σας ...
Με λίγα χρήματα δίνεις άλλο αέρα ήχο και εμφάνιση στην μότο. Αξίζει τον κόπο και κάνει τα ταξίδια ομορφότερα
giannis113
04/08/2015, 15:29
βρες απο cbf 1000
Το ερώτημα είναι αντέ και ταίριαξε τι γίνεται με τη συμπίεση είναι αρκετά κοντά οι δύο μότο σε χαρακτηριστικά
Bob_o_mastoras
04/08/2015, 15:41
10.8 το Hornet, 11 το cbf.
giannis113
04/08/2015, 15:52
10.8 το Hornet, 11 το cbf.
Αυτό λέω είναι κοντά σε όλα τους. Αλλά και πάλι δεν υπάρχει κάτι για cbf
Μάλλον από το cbr 900 βάζουν..που έχουν τον 'ιδιο' κινητήρα
theofilos888
04/08/2015, 15:53
Αυτό λέω είναι κοντά σε όλα τους. Αλλά και πάλι δεν υπάρχει κάτι για cbf
Μάλλον από το cbr 900 βάζουν..που έχουν τον 'ιδιο' κινητήρα
Το χορνετ φοραει το μοτερ του 919. Το cbf φοραει το μοτερ του 954.
Bob_o_mastoras
04/08/2015, 15:55
Πιο λογικο να βαλεις απο το cbr. Και θα υπαρχει και μεγαλυτερη γκαμα και περισσοτερες μεταχειρισμενες.
Ποιος θα εβαζε σπορ εξατμιση στο cbf1000??
spyrakos35
04/08/2015, 17:21
Ποιος θα εβαζε σπορ εξατμιση στο cbf1000??
Ξερω καναδυο
:lol:
Tο θεωρώ αρκετά δύσκολο να ταιριάξει χωρίς μετατροπές χταπόδι απο cbr900rr.
Απο την άλλη σχεδιαστικά θεωρώ πως η honda έπραξε εξαίρετα με τη τοποθέτηση των τελικών ψηλά (σε 900 και στα παλιά 600). Βέβαια όλ'αυτά είναι σχετικά και ισχύει το περι ορέξεως.
Για να ανάψω λίγο τα αίματα, η παρακάτω φωτογραφία είναι απο ένα απο τα διασημότερο cb900 παγκόσμια - Αυστραλού βελτιωτή και οδηγού που το είχε κατασκευάσει για αγώνες της κατηγορίας naked formula xtreme (ή κάτι τέτοιο).
339225
Αν δε κάνω λάθος η μοτοσυκλέτα πήρε το τίτλο τότε...
giannis113
04/08/2015, 20:53
Ψάχνοντας βρήκα εξατμίσεις μαζί με Υ σε σχετικά καλή τιμή κάτω από 400ε αφού καταργηθεί ο καταλυτης καλό θα ήταν να μπει και πρόγραμμα ώστε να δουλεύει σωστά.
Από κει και πέρα το εικονιζομενο σίγουρα είναι τούμπανο.
Όμως το φαντάζομαι πολύ διαφορετικό πολύ πιο απλό κοντά στις ανάγκες μου.
Εμφανισιακά πάντα μου άρεσε το απλό αντικαγκουρας δηλαδή. Δύο εξατμίσεις σαν αυτές θα ήταν ωραίες αλλά ακριβές
339233
Αν είχε και Ψαλίδι πίσω, μαρσπιε, καπάκια πλαισίου, ανάρτηση μπροστά και οτιδήποτε άλλο μέταλλο ΕΚΤΩΣ κινητήρα σε μαύρο ματ.
Αυτό θελω φτιάξω (το ανάποδο μπροστινό δε με πολύ ενδιαφέρει μια χαρά είναι το μαμά με μαύρες μπότες και τιμονοπλακες)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.