View Full Version : kaze r 115cc
Μολις αγορασα ενα kawasaki kaze r 115cc . Θα ηθελα να μου πειτε τι αλλαγες να το κανω για να ειναι ποιο δυνατο. Διαθετω 500-700 ευρω. Φυσικα αλλαγες οχι τωρα μολις το στρωσω . Μην πειτε να μην το πειραξω ή γιατι με αυτα τα χρηματα δεν πηρα μεγαλυτερη μηχανη ειναι προσωπικοι λογοι ευχαριστω :)
taisteal
09/08/2015, 01:46
Μην πειτε να μην το πειραξω ή γιατι με αυτα τα χρηματα δεν πηρα μεγαλυτερη μηχανη
Βασικα μην το πειραξεις.
Καλυτερα να επαιρνες μεγαλυτερη μηχανη
catmaster
09/08/2015, 09:30
Μολις αγορασα ενα kawasaki kaze r 115cc . Θα ηθελα να μου πειτε τι αλλαγες να το κανω για να ειναι ποιο δυνατο. Διαθετω 500-700 ευρω. Φυσικα αλλαγες οχι τωρα μολις το στρωσω . Μην πειτε να μην το πειραξω ή γιατι με αυτα τα χρηματα δεν πηρα μεγαλυτερη μηχανη ειναι προσωπικοι λογοι ευχαριστω :)
μοτέρ , ρεύματα , εξάτμιση
αν θες και την καλή αξιοπιστία που έχει το μοτέρ σου μαμά , μπορεί και να μην σου φτάσει το χιλιάρικο
panavour
09/08/2015, 09:40
αλλος ενας -χαρα του μαστορα-:D:D:D:D
λεφτα υπαρχουν -που ελεγε και καποιος ,καπου,καποτε.:lol::lol::lol:
wthanasis
09/08/2015, 09:52
-Φιλαράκι από Κοζάνη ε ? :lol:
-Γιατί τρέχει κάτι ?
-Όχι μωρε, έχω ένα γνωστό εκεί που καταστρ......εεεεε σόρι.......ασχολείται κι αυτός με μηχανάκια.
:lol::lol::lol:
χαχα ναι ευχαριστω ολου; :3 . Εστω με αυτα τα 500-700 ευρω για αρχη τι μπορω να αλλαξω?
catmaster
09/08/2015, 11:01
χαχα ναι ευχαριστω ολου; :3 . Εστω με αυτα τα 500-700 ευρω για αρχη τι μπορω να αλλαξω?
κράνος (και για συνοδηγό) , μπουφανάκια γιατί "THE WINTER IS COMING... " ,γαντάκια , μποτάκια και λάστιχα (μισελενάκια)
κράνος (και για συνοδηγό) , μπουφανάκια γιατί "THE WINTER IS COMING... " ,γαντάκια , μποτάκια και λάστιχα (μισελενάκια)
:bawl: Απο εξατμιση και μοτερ?
catmaster
09/08/2015, 11:32
:bawl: Απο εξατμιση και μοτερ?
με μαμά μπιέλα και στρόφαλο μπορείς να ανεβάσεις τη διαδρομή μέχρι 55 (θες και δίσκους γιατί θα πατινάρει σαν τρελό) , αλλά κάποια στιγμή θα κλατάρει η μπιέλα . η εξάτμιση μόνο φασαρία κάνει mercy και τη γειτονιά
(όσο το σκαλίζεις τόσο θα ζητάει)
εννοεις διαμετρο........:)
catmaster
09/08/2015, 11:38
εννοεις διαμετρο........:)
ναι σόρρυ διάμετρο , mea culpa :wave2:
με μαμά μπιέλα και στρόφαλο μπορείς να ανεβάσεις τη διαδρομή μέχρι 55 (θες και δίσκους γιατί θα πατινάρει σαν τρελό) , αλλά κάποια στιγμή θα κλατάρει η μπιέλα . η εξάτμιση μόνο φασαρία κάνει mercy και τη γειτονιά
(όσο το σκαλίζεις τόσο θα ζητάει)
ετσι οπως τα εχω υπολογιση εξατμιση dragon 150 ευρω, Καρμπυρατερ ειμαι αναμεσα σε 2 dellorto 32mm(185 ευρω) ή 26mm(140 ευρω) . και τελος εκκεντροφορος αλλο ενα 200ρι δηλαδη συνολο 500 ευρω . Τι λετε?
catmaster
09/08/2015, 11:51
ετσι οπως τα εχω υπολογιση εξατμιση dragon 150 ευρω, Καρμπυρατερ ειμαι αναμεσα σε 2 dellorto 32mm(185 ευρω) ή 26mm(140 ευρω) . και τελος εκκεντροφορος αλλο ενα 200ρι δηλαδη συνολο 500 ευρω . Τι λετε?
ε για να τα λες τόσα ...
άμα βάλεις το 32 καρμπ χωρίς φτιάξιμο το μοτέρ θα σου πίνει τη βενζίνη σαν ιρλανδός τις μπύρες και δεν θα πηγαίνει κιόλας , εκκεντροφόρο αμα βάλεις να αλλάξεις και βαλβίδες και ελατήρια
λεμε οτι θα πρεπει να υπολογισεις και τα εργατικα
επισης ο εκκεντροφορος δεν ειναι απλη υποθεση και δεν παει μονος του
και επειδη παραμενεις στα ιδια κυβικα θα δεις περισοτερο θορυβο και αυξηση στην καταναλωση παρα βελτιωση στο δρομο
θα λεγαμε επισης οτι με το 500αρικο επιπλεον στην τιμη αγορας θα επαιρνες κατι εξαρχης καλυτερο αλλα δεν το λεμε γιατι μας το απαγορευσες απο την αρχη:a13:
ε για να τα λες τόσα ...
άμα βάλεις το 32 καρμπ χωρίς φτιάξιμο το μοτέρ θα σου πίνει τη βενζίνη σαν ιρλανδός τις μπύρες και δεν θα πηγαίνει κιόλας , εκκεντροφόρο αμα βάλεις να αλλάξεις και βαλβίδες και ελατήρια
αν βαλω το 32 τι μοτερ προτινεις? και αφου θα αλλαξω εκκεντροφορο οι βαλβιδες και ελατηρια ποσο θα μου βγουν+?
catmaster
09/08/2015, 12:09
αν βαλω το 32 τι μοτερ προτινεις? και αφου θα αλλαξω εκκεντροφορο οι βαλβιδες και ελατηρια ποσο θα μου βγουν+?
δεν κατάλαβα όταν λες τι μοτέρ ...
για το μαμά μοτέρ μιλάς η θα βάλεις άλλο πάνω ;
βαλβίδες και ελατήρια δεν ξέρω πόσο πάνε στα παπιά , αλλά αν ρωτήσεις εκεί που θα πάρεις τα άλλα θα σου πούνε
για το μαμα μιλαω παντα ;) . Ε ναι και εγω βαλβιδες ελατηρια δνε εχω ιδεα στο περιπου εστω?
λεμε οτι θα πρεπει να υπολογισεις και τα εργατικα
επισης ο εκκεντροφορος δεν ειναι απλη υποθεση και δεν παει μονος του
και επειδη παραμενεις στα ιδια κυβικα θα δεις περισοτερο θορυβο και αυξηση στην καταναλωση παρα βελτιωση στο δρομο
θα λεγαμε επισης οτι με το 500αρικο επιπλεον στην τιμη αγορας θα επαιρνες κατι εξαρχης καλυτερο αλλα δεν το λεμε γιατι μας το απαγορευσες απο την αρχη:a13:
για να μην πηρα ομως σημενει οτι ειχα τους λογους μου :)
catmaster
09/08/2015, 12:24
για το μαμα μιλαω παντα ;) . Ε ναι και εγω βαλβιδες ελατηρια δνε εχω ιδεα στο περιπου εστω?
καλά . κοίτα βασικά δεν φτιάχνεις το μοτέρ βάσει του καρμπ που θα πάρεις ... το αντίθετο
για βαλβίδες δεν ξέρω σου είπα , έχω καιρό να ασχοληθώ με παπιοφτιάξιμο πάρε και ρώτα στα καταστήματα
για να μην πηρα ομως σημενει οτι ειχα τους λογους μου :)
δικαιωμα σου......
δικαιωμα σου επισης ειναι να πετας τα χρηματα σου εμεις απλα το επισημαινουμε
το παπι θες να το δυναμωσεις για καποιο συγκεκριμενο λογο; πχ δικαβαλα, κοντρες κλπ
δικαιωμα σου......
δικαιωμα σου επισης ειναι να πετας τα χρηματα σου εμεις απλα το επισημαινουμε
το παπι θες να το δυναμωσεις για καποιο συγκεκριμενο λογο; πχ δικαβαλα, κοντρες κλπ
δικαβαλο. Για κοντρες οχι απλα θελω να ειναι ποιο ανετο στην οδηγηση και περισσοτερο να φτιαξω την εξωτερικη του εμφανιση και ηχο(για αυτο αλλαγη εξατμισης)
η εξατμιση που κανει θορυβο κουραζει αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα
βεβαιωσου τουλαχιστον οτι με αυτη που θα βαλεις θα περναει κτεο
για δικαβαλο δοκιμασε μετα το στρωσιμο ενα κοντυτερο γραναζωμα
ειναι κριμα σε ολοκαινουριο μηχανακι να ανοιγεις μοτερ για μετατροπες
καλά . κοίτα βασικά δεν φτιάχνεις το μοτέρ βάσει του καρμπ που θα πάρεις ... το αντίθετο
για βαλβίδες δεν ξέρω σου είπα , έχω καιρό να ασχοληθώ με παπιοφτιάξιμο πάρε και ρώτα στα καταστήματα
εγινε ευχαριστω για τις συμβουλες
η εξατμιση που κανει θορυβο κουραζει αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα
βεβαιωσου τουλαχιστον οτι με αυτη που θα βαλεις θα περναει κτεο
για δικαβαλο δοκιμασε μετα το στρωσιμο ενα κοντυτερο γραναζωμα
ειναι κριμα σε ολοκαινουριο μηχανακι να ανοιγεις μοτερ για μετατροπες
ευχαριστω. Ναι εχεις δικιο αυτο που ειπες αρα τωρα που το καλοσκεφτηκα καλυτερα να βελτιωσω εξωτερικη εμφανηση. Π.χ. να αλλαξω πλαστικα θα το βελτιωνε απο ομορφια(αποψη μου παντα)
nightraider
09/08/2015, 14:09
Κάπου είχα δεί ενα γυρω στα 160+ κυβικα, λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο, 22 καρμπιρατέρ με πατέντα φιλτροκούτι, και κάτι αλλαγές στον συμπλέκτη. Εξάτμιση είχε μια τεράστια οβάλ σαν απο xt σχεδόν και έκανε λίγο παραπάνω φασαρία απο μαμίσιο. Φόραγε και την ποδιά και σχάρα και έπαιρνε μπροστά με την μίζα.
Με μακρύτερο γρανάζωμα άρπαζε απο χαμηλά και δούλευε ροπάτα και παπίσια στις χαμηλομεσαίες αλλα ψηλά ψόφαγε το ίδιο νώρις. Αυτός που το είχε είπε ότι μέχρι τα 100 πήγαινε σαν μαμίσιο FX και ότι αν δεν το έσκιζε δεν του έκαιγε πολύ παραπάνω απο μαμά.Το είχε φτιάξει γύρω στα 10χιλ χμ και είχε κάνει 60+χιλ
Ήταν kawasakikos πορωμένος είχε και zx9 k klx650. Παίζει να τον βρείς στο kawasakibikers.gr
βασικα το 1ο που θελω να αλλαξω ειναι εξατμιση ποια μου προτινετε? sebring? dragon? protech trioval ή καμια αλλη?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.