PDA

View Full Version : Περιοδικό ΜΟΤΟ Αυγούστου



Specialized
09/08/2015, 13:58
Είμαι σε ένα νησί και βλέπω το περιοδικό ΜΟΤΟ μέσα σε ζελατίνα. Από έξω διαφημίζουν μεγάλο τεστ on-off μοτοσυκλετών. Δίνω τα 5,9 ευρώ μου, μετρητά παρακαλώ και πάω στην παραλία να διαβάσω. Ως εκ του θαύματος, περιγράφουν την διαδρομή, κάτι συναισθηματικά, ταξιδιωτικές εντυπώσεις, αναδρομή στο παρελθόν. Όσο για τις μοτοσυκλέτες, θα γράψουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου για να μας κρατήσουν σε αγωνία.

Πέταξα τα ευρά μου αλλά έμαθα και δεν θα το ξανακάνω :)

theofilos888
09/08/2015, 14:01
Με γλυτωσες απο το εξοδο... ευχαριστω!!!

patsavour
09/08/2015, 14:05
ολοι στην απατη,μα ολοι.απο τα κατω προς τα πανω ολοι σ αυτην την χωρα.γι αυτο ειμαστε εδω που ειμαστε:(:(:(

Ζεύκας
09/08/2015, 14:07
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αγοράζουν έντυπο τύπο; :confused:

devil's animal
09/08/2015, 14:19
το χαρτι εχει την γοητεια του αλλα αμα ειναι να δινεις οσο μια χοιρινη μπριζολα για να διαβασεις μελισταλαχτα κατεβατα και τηγανιτα τιποτα, αστο καλυτερα...να μην πω για το μισο περιοδικο που ειναι διαφημισεις...:nono:

RaGe_Raptor
09/08/2015, 14:33
δυστυχώς είμαστε στην εποχή που με 10.99€ έχεις ετήσια ψηφιακή συνδρομή σε περιοδικό μοτοσυκλέτας...και μιλάμε για τεύχη το ένα πληρέστερο από το άλλο..!!!....και λέω δυστυχώς σαν εραστής του "χαρτιού".....για να μην πω για τα free όπως το cycle news που και μόνο μ'αυτό είσαι πλήρως καλυμμένος.......

daz
09/08/2015, 14:49
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αγοράζουν έντυπο τύπο; :confused:


Φίλαι το λαπτοπ δεν μπορείς να το πάρεις στην τουαλέτα και με το ταμπλετ δεν μπορείς να σκοτώσεις ούτε μια μύγα.

AUFGEBRACHT
09/08/2015, 15:06
Δίνω τα 5,9 ευρώ μου, μετρητά παρακαλώ

Δεν δεχόταν το περίπτερο χρεωστική/πιστωτική; :D

AUFGEBRACHT
09/08/2015, 15:07
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αγοράζουν έντυπο τύπο; :confused:

Υπάρχει έντυπος τύπος και "έντυπος τύπος"... το ΜΟΤΟ εδώ και χρόνια ανήκει στη δεύτερη κατηγορία.

Ζεύκας
09/08/2015, 15:18
Φίλαι το λαπτοπ δεν μπορείς να το πάρεις στην τουαλέτα

έχω σμάρτφον :smokin:


και με το ταμπλετ δεν μπορείς να σκοτώσεις ούτε μια μύγα.

έχω γάτα :hunter:

Ζεύκας
09/08/2015, 15:29
δυστυχώς είμαστε στην εποχή που με 10.99€ έχεις ετήσια ψηφιακή συνδρομή σε περιοδικό μοτοσυκλέτας...και μιλάμε για τεύχη το ένα πληρέστερο από το άλλο..!!!....και λέω δυστυχώς σαν εραστής του "χαρτιού".....για να μην πω για τα free όπως το cycle news που και μόνο μ'αυτό είσαι πλήρως καλυμμένος.......

+1

φτιάχνεις ένα φάκελο με bookmarks με όλα τα γνωστά μοτοσαίτ κ μοτομπλόγκ του εξωτερικού κ είσαι πλήρως ενημερωμένος
έχω να διαβάσω ελληνικό τύπο από εποχή ebike.gr


Δεν θέλω να φανταστώ πόσα χιλιάρικα έχω γλυτώσει με το ίντερνετ.
Βιβλία, περιοδικά, ταινίες, σειρές, βίντεο, software etc etc

Specialized
09/08/2015, 18:16
Εν τω μεταξύ, η αρθρογραφία του φόρουμ εδώ είναι και πιο ενημερωμένη και πιο ενδιαφέρουσα από την ύλη του περιοδικού! Την άλλη φορά θα τα βάλω βενζίνη και θα κάνω βόλτες :)


Διάβαζα και για την εκδήλωση test ride που είχαν οργανώσει και τα έχωναν στην Ντουκάτι που δεν τους έδωσε μοτοσυκλέτες ενώ ανέφεραν υπερβολικά πολλές φορές εταιρεία πετρελαιοειδών που τους έκανε κάποια χορηγία υποστήριξης.

Bob_o_mastoras
09/08/2015, 18:32
Εν τω μεταξύ, η αρθρογραφία του φόρουμ εδώ είναι και πιο ενημερωμένη και πιο ενδιαφέρουσα από την ύλη του περιοδικού! Την άλλη φορά θα τα βάλω βενζίνη και θα κάνω βόλτες :)



Nαι, αλλα το δυσκολο ειναι η αποδελτιωση ολων αυτων των πληροφοριων. Αν πουλαει κατι ο εντυπος ειδικος τυπος ειναι αυτο ακριβως.
Απο εκει και περα ειναι ολα διαφημιση και bussines.. :(

Ζεύκας
09/08/2015, 18:48
Εν τω μεταξύ, η αρθρογραφία του φόρουμ εδώ είναι και πιο ενημερωμένη και πιο ενδιαφέρουσα από την ύλη του περιοδικού! Την άλλη φορά θα τα βάλω βενζίνη και θα κάνω βόλτες :)


Διάβαζα και για την εκδήλωση test ride που είχαν οργανώσει και τα έχωναν στην Ντουκάτι που δεν τους έδωσε μοτοσυκλέτες ενώ ανέφεραν υπερβολικά πολλές φορές εταιρεία πετρελαιοειδών που τους έκανε κάποια χορηγία υποστήριξης.

άλλο το φόρουμ άλλο το περιοδικό.

παρόλο που σε κάποια θέμετα συγκλίνουν, εξυπηρετούν διαφορετικές λειτουργίες.

πυξιδας990
10/08/2015, 08:21
μια χαρα ειναι το περιοδικο.
κλασσικα το μοτο ετσι τα βγαζει-σε 2 δοσεις.

spyrakos35
10/08/2015, 08:48
Δεν θέλω να φανταστώ πόσα χιλιάρικα έχω γλυτώσει με το ίντερνετ.
Βιβλία, περιοδικά, ταινίες, σειρές, βίντεο, software etc etc

etc etc ---> τσοντες.....

να τα λες όλα κυριος :lol:

amyroukai
10/08/2015, 09:41
Από "πάντοτε" νομίζω ήταν σε δύο δόσεις το τεστ ή τουλάχιστον όσα χρόνια το διαβάζω. Άλλες φορές πρώτα το συγκριτικό, άλλες φορές πρώτα το οδοιπορικό.

Το "κακό" φέτος είναι ότι το έγραψε ο ίδιος ο Καραχάλιος. Ο οποίος πέρυσι νομίζω είχε αναγκαστεί να κάνει τον πυροσβέστη στους "ώριμους" αναγνώστες που δεν άντεχαν το "γυμνασιακού επιπέδου" χιούμορ του αρθρογράφου -εγώ είχα λιώσει στο γέλιο- και πιθανώς "το πήρε επάνω του". Βέβαια, όταν έχεις καιρό να γράψεις, η σκουριά είναι εμφανής. Και όταν θέλεις να μην θίξεις κανενός τα 5.9 ευρώ που είναι μνημονιακά και άρα διπλά πολύτιμα και "στεγνώσεις" το άρθρο από οτιδήποτε "μη πολιτικώς ορθόν" τελικά καταλήγεις με μιά αφήγηση "περάσαμε από εδώ ο δρόμος ήταν έτσι" που είναι απίθανα βαρετή και έχει όση ουσία όσο ένα δισέλιδο φωτό χάρτη με 5 σημειώσεις επάνω, περιττές οι χίλιες λέξεις. Σε κάποια παλιότερα μεγκατεστ είχε και αυτό και το "θα σας πω πως τα περάσαμε να γελάσετε με τα παθήματα/καμώματα" κείμενο. Μπορεί να το κρατάνε για το επόμενο τεύχος που θα είναι το 550. Μπορεί και όχι για να μην θιχτούν οι παρθενοπιπίτσοι (Τεό κάτσε κάτω).

Το υπόλοιπο τεύχος δεν είχε θεματολογία που να με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Οπότε όποιος το πήρε για το mega test ον-οφ, δικαίως αισθάνεται αδικημένος γιατί όντως περί των μοτοσικλετών δεν είχε κουβέντα. Λέξη. Και τώρα που το λέμε, στα παλιότερα μεγκατέστ δεν ήταν έτσι, πάλι. Και τα δύο τεύχη είχαν αναφορές στις μοτοσικλέτες, το ένα πολύ αναλυτικά το άλλο λίγες παρατηρήσεις για το αν ξεχώριζε κάποια σε κάθε διαδρομή.

H.A.Balafoutre
10/08/2015, 10:49
Σαν το περιοδικό, ή το βιβλίο στην παραλία, στο κρεβάτι δεν έχει. Καλά χρυσά και βολικότατα τα ηλεκτρονικά γκατζετάκια...αλλά δεν βολεύουνε. Τουλάχιστον εμένανε. Από την άλλη, πώς κρατιούντε θα ήθελα να ξέρω? Από τις καλές εποχές ακόμη το είχα κόψει το συγκεκριμένο κι όμως είναι το μόνο που έμεινε όρθιο και με την ίδια τιμή. Έλεος.

MG-KTiNoS
10/08/2015, 11:39
το χαρτι εχει την γοητεια του
αλλα αμα ειναι να δινεις οσο μια χοιρινη μπριζολα για να διαβασεις μελισταλαχτα κατεβατα και τηγανιτα τιποτα, αστο καλυτερα...να μην πω για το μισο περιοδικο που ειναι διαφημισεις...:nono:

σΥΜΦΩΝΏ σε όλα και εδώ είναι και το κλειδί της αποτυχίας όλων των Ελληνικών εντύπων....
Όταν λοιπόν γράφεις για να ευχαριστήσεις τον σπόνσορα μη ζητάς λεφτά από τον αναγνώστη.

Αν αποφασίσεις μια μέρα να γράψεις για τον αναγνώστη τότε πρέπει να έχεις άποψη που
ν αξίζει να πληρώσω για τη διαβάσω.
Πράγμα δύσκολο με αρθρογράφους των 20 ετών.

Ζεύκας
10/08/2015, 11:56
etc etc ---> τσοντες.....

να τα λες όλα κυριος :lol:

τα αυτονόητα παραλείπονται :lol:

spyrakos35
10/08/2015, 13:19
τα αυτονόητα παραλείπονται :lol:

:lol:

RaGe_Raptor
10/08/2015, 14:07
άλλο το φόρουμ άλλο το περιοδικό.

παρόλο που σε κάποια θέμετα συγκλίνουν, εξυπηρετούν διαφορετικές λειτουργίες.

μάλλον εννοεί τα λινκ που παραθέτουμε εδώ μέσα για άρθρα,νέα κτλ........έτσι το καταλαβαίνω

patsavour
10/08/2015, 15:55
Ολα τα συγχρονα ελληνικα περιοδικα μοτο ειναι Γ Τ Π .Οσα αξιζαν , αξιζαν μεχρι τελους 10ΕΤΙΑς 80.
Μετα αρχισε να χαλαει η συνταγη στον βωμο του συγχρονου μαρκετινγκ ητοι στον βωμο του υπερκερδους.Κορυφαια το αρχικο μοτοσπορτ και το κορυφαιο των κορυφαιων η ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ του ΧΟΙΔΑ :wave2:

dimmie_72
10/08/2015, 17:31
Ο έντυπος τύπος της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα ανέκαθεν ήταν υπερτιμημένος και ελλιπής.


και πες ότι θες Δ.Π. και Δ.Χ. και Καββαθά μέχρι και Διατσίδη....:bawl:


Μας δουλεύατε ψιλό γαζί και το ξέραμε και κυρίως το ξέρατε εσείς... αλλά το ξεχάσατε ότι το ξέρατε ... :D

Μια ματιά στις αναγραφόμενες τιμές του Motorrad η αμερικάνικων custom που αγοράζαμε (όχι όσο πωλούνταν εδώ με φόρο εισαγωγής) και η σύγκριση της περιεχόμενης ύλης, το καταδεικνύει εύκολα ήδη απ τη 10ετία το 70 που τα διαβάζω.

Όμως..... οι αισθαντικές περιγραφές του Παπανδρέου, του Χοϊδά ακόμα και του Ντάνη που δεν έχουν σκελετό, πρόλογο, αρχή και τέλος δεν συγκρίνονται με καμιά περιγραφή ακόμα και free license διεθνών.
Γνώση για τη μηχανή σα συνολική αίσθηση και συμπεριφορά και όχι αποστειρωμένο σασί-κινητήρας-αναρτήσεις-τιμή,.... τέλος!

Λίγες είναι που στα χαρτιά είναι κορυφές και σαν σύνολο ΓΤΠΚ;

Ακόμα κι αυτοί όμως σε κάποια στιγμή ίσως από έπαρση υποτίμησαν τον αναγνώστη.
Και δεν μιλάω για απάτες τύπου 2Τ όπου η επιτυχία των 4Τ έκανε τον εκδότη να βγάζει μέχρι και συνταγές μαγειρικής για μακαρόνια al petso. :p





....Μιλάω όταν μάγκωναν Χ2 τα έσοδα ενός έτους για κάτι ακριβοπληρωμένους ετήσιους καταλόγους με υποσχέσεις, διαφήμιση, φωτογραφίες κλπ, που όταν έδινες 1 μεροκάματο να τους αγοράσεις, έπεφτες σε μια φωτοτυπημένη φωτό και τεχνικά χαρακτηριστικά "-", τιμή "-", βαθμολογία "-", και λοιπά "-".

βρε μλκ μάστορα εχω μάσει τα λιλιά κουβαλώντας τενεκέ στην οικοδομή να πάρω το ducati, μιλιά ο ,,, editor

Αν τύχαινε και τόχαν κάνει τεστ στη διάρκεια του έτους, έβρισκες καμιά πληροφορία. Αλλά αυτά τα είχες διαβάσει ήδη στις μηνιαίες εκδόσεις.

Το Moto ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις σε μια εποχή ευμάρειας, οι διψασμένοι, απογοητευμένοι, εξαπατημένοι αναγνώστες το στήριξαν αν και το 50% ήταν διαφημίσεις και απ το υπόλοιπο 50% άξιζε το editorial και 1 κύριο άρθρο παρουσίασης... άντε κι άλλο 1 σοβαρό τεστ, στην τιμή και την εποχή του Κλικ και του Κωστόπουλου. Φυσικό ήταν αυτό το οριακό περιεχόμενο να μην αντέξει στην Ελλάδα που εξελίχτηκε όταν δεν εξελισσόταν το ίδιο.

Η φθορά του Moto είχε αρχίσει πολύ προ κρίσης. Ο πρωταγωνιστής επαναπαύθηκε στις πρόσκαιρες δάφνες και έσοδα, οι διάδοχοι ήταν "λίγοι", ....βέβαια για όλα φταίνε οι αντιπροσωπείες και οι διαφημίσεις που δεν έχουν -που όταν τις είχαν μας τις πετάγαν στη μούρη κάθε σελίδα να μην μπορούμε να το διαβάσουμε- και μεις να επιμένουμε....

Υ.Γ. Το τραγικό με τη διαφήμιση είναι που η πλειοψηφία πέταγε μια φλουταρισμένη φωτό από 1 μπουφάν φίρμας ας πούμε, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό της, ο εκδότης που ενέκρινε το τύπωμα εισέπραττε, ο έμπορας καθαγιάζονταν επειδή ήταν στο Moto.

πυξιδας990
10/08/2015, 17:57
καφεδια και ρουφηγμα...
339427

Ζεύκας
10/08/2015, 18:16
πιο πολύ σε "ρούφηγμα και ευρώ" μου κάνει. άκους εκεί 6 ευρώ :lol:

amyroukai
10/08/2015, 18:21
άργησες πολλές μέρες ρε αγόρι.

dimmie_72
10/08/2015, 18:29
Το υπόλοιπο τεύχος δεν είχε θεματολογία που να με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Aυτό πάλι που το πας;

Μια ζωή, γεράσαμε...

Γιατί το ξένο το ρουφάς μέχρι την τελευταία σελίδα; :(

amyroukai
10/08/2015, 19:06
Aυτό πάλι που το πας;

Μια ζωή, γεράσαμε...

Γιατί το ξένο το ρουφάς μέχρι την τελευταία σελίδα; :(

Κανένα δεν το ρουφάς εξώφυλλο με οπισθόφυλλο. απλά τα πριν απ' αυτό τεύχη ήταν τούμπανα και αυτό φάνηκε λίγο. και η ουσιαστική απουσία ενδιαφέροντος από το κύριο θέμα, έκανε την λοιπή ύλη να φαίνεται πιο πτωχή.

catmaster
11/08/2015, 15:13
όλα τα περιοδικά έχουν διαφημίσεις - ελληνικά και ξένα ανεξαιρέτως - όταν όμως βάζεις ένα "μέγκα" τεστ και το διαφημίζεις φάτσα κάρτα στο εξώφυλλο πρέπει να το έχεις και μέσα

βάλε 10 σελίδες παραπάνω με το ταξιδάκι, βάλε και τα συγκριτικά σου και μην κοροϊδεύεις τον αναγνώστη γιατί στο επόμενο τεύχος θα σε μουτζώσει

η μοτοτεχνική ήταν το τελευταίο (για μένα προσωπικά) περιοδικό , άντε και τα πρώτα του χατζάρα

pipe_smoker
11/08/2015, 21:21
όλα τα περιοδικά έχουν διαφημίσεις - ελληνικά και ξένα ανεξαιρέτως - όταν όμως βάζεις ένα "μέγκα" τεστ και το διαφημίζεις φάτσα κάρτα στο εξώφυλλο πρέπει να το έχεις και μέσα

βάλε 10 σελίδες παραπάνω με το ταξιδάκι, βάλε και τα συγκριτικά σου και μην κοροϊδεύεις τον αναγνώστη γιατί στο επόμενο τεύχος θα σε μουτζώσει


Αντιθετως....

Δε θα τον μουτζωσει.
Αλλα θα παει να το πάρει για να "ρεφάρει" για τα πρώτα 6 ευρώ που πήγαν χαμένα;)

Καλύτερα άλλο ενα 6αρακι, αλλα άντε γυρνώντας από τις διακοπές να μάθουμε τοσπαντω τί σόι αναρτήσεις έχει το tiger, και πως τα πήγε στο χώμα το BMW. (Δεν ξέρω και τί δοκιμάσανε, τυχαία τα λέω)

Πραγματικά, κι εγω αν είχα πάρει το πρώτο τεύχος ε δεν παίζει μετα να μην έπαιρνα και το δεύτερο.
Θα προτιμούσα να πω (στον εαυτό μου) οτι έδωσα 12€ και διάβασα τελικά για τα κωλομηχανακια, παρα οτι πέταξα 6 και θα μείνω και με την απορία.
Τώρα το αν ποτέ θα ξαναγόραζα τεύχος μετα απο αυτό, ειναι άλλη ιστορία.

Πάντως τώρα που ποσταρε κάποιος το εξώφυλλο νομίζω οτι έχω ξαναδεί παρόμοια και την είχα σακούλευτει τη δουλειά.
Πανε παρα πολλα χρονια, αλλα θυμάμαι πάλι είχε έτσι ενα ψιλοαδειο εξώφυλλο που δεν έγραφε πουθενά με μεγάλα γράμματα που να φωσφορίζουν και στο σκοτάδι, τις μηχανές που παίζανε, "διαβάστε ποιό on-off μας κέρδισε περισσότερο" και λοιπές παπαριτσες.
Δεν το πήρα και περίμενα τον άλλο μήνα, που όντως το εξώφυλλο έκανε μπαμ οτι εδώ μιλούσανε για τις μηχανές.
Και όντως έτσι ηταν τελικά.

Άμα ειναι να κουβεντιάσουν ενα μηχανάκι του εχουν μια φωτογραφία ΝΑ με το συμπάθειο στο εξώφυλλο.

Φουστιά ειναι εννοείται, δεν το συζητάω.

Θα επρεπε να γράφουν "μέρος 1ο: περιγραφή του ταξιδιού" και στο επόμενο τεύχος, "μέρος 2ο: το συγκριτικό των μοτοσικλετών".

Πολλα θα επρεπε βέβαια........

AUFGEBRACHT
11/08/2015, 21:50
Για το πάλαι ποτέ ΜΟΤΟ και το πως κατάντησε έχω γράψει σε άλλο thread. Πάντως θυμάμαι ακόμα το πρώτο MEGA ON-OFF TEST με τους ξένους δημοσιογράφους εκεί γύρω στο 1995-1996, το οποίο ήταν και αυτό σε 2 τεύχη, όπου στο πρώτο τεύχος είχε το ταξίδι και στο δεύτερο τεύχος την αξιολόγηση των μοτοσυκλετών, με τα σχόλια των αναβατών που τις είχαν δοκιμάσει όλες. Ιδανική on-off είχαν ανακηρύξει τότε την KLX-650 και πιο άνετη σέλα το Funduro. Σε κάποιες διακοπές το 2006 στη Φολέγανδρο είχα πετύχει και το αντίστοιχο τεύχος που είχαν πάει στη Σερβία το οποίο δεν ήταν κακό...

Από την άλλη, μιας και πιάσαμε (πάλι) τα περιοδικά μοτοσυκλέτας, έχει πέσει στα χέρια μου 2-3 φορές το Moto&Rider... Τι να πρωτοσχολιάσεις!!! Αφήνω ότι κάθε "τεστ" εντός πολλών εισαγωγικών είναι το πολύ 3 σελίδες, όλα είναι όπως τους τα έχουν δώσει γραμμένα από την αντιπροσωπεία. Μερικά δε σου προκαλούν το γέλιο, είχε π.χ. τεστ του Ducati Diavel στα Κανάρια Νησιά και ο αρθρογράφος την αποκαλούσε μηχανή παντός εδάφους :cry: και το αιτιολογούσε: Διέσχισε 50 μέτρα βατού χωματόδρομου σε ένα σημείο της διαδρομής!!! :smokin: Needless to say... Ό,τι δοκιμάζουν είναι φοβερό και τέλειο και ιδανικό σε σημείο να αναρωτιέσαι εάν υπάρχει κακή μοτοσυκλέτα στην αγορά. Πάντως τόσα χρόνια που διάβαζα περιοδικά μοτοσυκλέτας μια φορά θυμάμαι κακή κριτική: ήταν οι 2Τ σε συγκριτικό της Triumph Trophy με μια BMW touring, όπου μετά η εταιρεία έκανε εμπάργκο στο περιοδικό και είχαν δηλώσει πως δεν θα τους έδιναν ξανά μοτοσυκλέτα για δοκιμή...

amyroukai
11/08/2015, 22:49
Για να μην λέμε και υπερβολές, ΚΑΚΗ μοτοσικλέτα δεν υπάρχει στην αγορά ή άντε να είναι καμμιά Ω διαλογής κινεζιά με την κακή την έννοια.

Και όπως έγραφε κάποτε και ο... χμ... νομίζω ο Φελούκας σε δοκιμή κάποιου μεσαίου στην ευρώπη, αυτός γκρίνιαζε γιατί δεν ήταν τα φρένα με την σούπερ άισθηση και σαφήνεια και οι αναρτήσεις ήταν λίγο μαλακές και μπλα μπλα μπλα μπλα και του είπαν απλά οι ξένοι συνάδεφλοι "ναι ΟΚ αλλά ξέρεις αυτή η μοτοσικλέτα ΔΕΝ προορίζεται για την χρήση που συζητάς"... Δηλαδή το να ζητάμε με ένα ταλιράκι (λέμε τώρα) διακόΣΑ άλογα και εξηνταδυό φοράδες και να μην καίει και να έχει σέλα που να χωράει μιά τάξη δημοτικού σχολείου μαζί με τις σάκες τους και να κάνει και μονοπάτι και τράκ ντέι και πόλη και εθνική και να είναι και ΤΕΛΕΙΑ παντού και... δεν ξυπνάμε κιόλας ρε γαμώτη.

Ναι το moto&rider είναι απλώς διαφήμιση. Αλλά εκεί ας πούμε διάβασα και αυτό που παρατήρησα εγώ στο τεστ ράιντ και δεν το έγραψε ΚΑΝΕΙΣ άλλος, ότι η ζελατίνα του 800GS καλύπτει πολύ καλά από τον αέρα αλλά κάνει και ΠΟΛΛΗ φασαρία. Τι να πω, δεν θα ήταν η μόνη μου πηγή ενημέρωσης αν ήταν να ψωνίσω αλλά δεν είναι 100% άχρηστοι.

k7600
12/08/2015, 00:04
ναι ρε παιδιά , μην τα ισοπεδώνουμε όλα, πλέον κακές μηχανές δεν υπάρχουν, με την πραγματική έννοια του όρου . Τώρα όσον αφορά για κρητική, δεν θα συμφωνήσω μαζί σας, αρκετές φορές έχουν γράψει για τα φρένα των SUZUKI, για την ποιότητα κατασκευής του mt 07, για το που πάσχει το mt 09 tracer κτλ. Συμφωνώ ότι δεν μπορούν να κράξουν τελείως μία μηχανή γιατί όπως είπα δεν νομίζω ότι υπάρχει σημερινή μηχανή που να είναι πραγματικά για τα σκουπίδια όπως και για το ότι πρέπει και αυτοί να έχουν κάποιες πόρτες ανοιχτές στις αντιπροσωπίες και να κρατάνε τις ισσοροπίες ... οπότε αναγκάζονται και αυτοί να κάνουν την κρητική τους με το γάντι... ( πιστεύω όμως ότι ο αναγνώστης μπορεί να καταλάβει τι θέλει να πει ο ποιητής και να έχει μία εικόνα για το μηχανάκι που διαβάζει) , συμφωνώ ότι δεν θα έπρεπε να επεμβαίνει μια αντιπροσωπεία στα σχόλια του ειδικού τύπου αλλά όλα αυτά σε έναν φανταστικό , όμορφα πλασμένο κόσμο...
όσον αφορά το περιεχόμενο του τελευταίου moto θα συμφωνήσω, και εγώ με την θεματολογία του απογοητεύτηκα...

notakos600
12/08/2015, 09:12
Τα καλύτερα tests για μένα είναι οι συζητήσεις που γίνονται στα forums μοτοσυκλετών και ειδικά στο moto.gr.
Αν και αναγνώστης του MOTO από τα πρώτα σχεδόν τεύχη του, τώρα το αγοράζω περιστασιακά γιατί λατρεύω ακόμη το χαρτί.

ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
12/08/2015, 10:59
αγαπητε φιλε εδώ και πολααααα χρονια εχω καταλαβη ότι είναι οικονομικοτερο να περασεις από μια αντιπροσοποια μοτοσικλέτας να παρεις ένα προσπεκτους για οποια μοτο θελεις παρα να το αγωρασεις σε περιοδικο. αλωστε τα ιδια γραφουν μονο που στα περιοδικα για να μπορεσουν να τους παρουν λευτα για την διαφιμηση βαζουν και μπολικη σαλτσα....

toyar
12/08/2015, 11:11
τα περιοδικα υπαρχουν ΜΟΝΟ για αγοραπωλησια και προβολη διαφημησης
πιτσιρικας αγοραζα συστηματικα
καποτε διαβασα συγκριτικο με το αυτοκινητο μου κι αλλα 3 αντιστοιχα
κανενα δε βγηκε τελειο, κανενα δεν ηταν για πεταμα, αλλου ηταν καλο το ενα, αλλου το αλλο, παντα με μικροδιαφορες μεταξυ τους
πουθενα ομως δεν εγραφε οτι μετα απο 15 χρονια το δικο μου θα ηταν σαν καινουριο ενω τα αλλα θα ειχαν παει για απορσυρση εδω και χρονια εν μεσω προβληματων
γι αυτο αν θελει κανεις πασατεμπο για να περναει η ωρα διαβαζει δοκιμες εντυπες και ηλεκτρονικες
αν θελει ενημερωση για να ψωνισει ρωταει κατοχους και συνεργεια;)

k7600
12/08/2015, 11:22
αγαπητε φιλε εδώ και πολααααα χρονια εχω καταλαβη ότι είναι οικονομικοτερο να περασεις από μια αντιπροσοποια μοτοσικλέτας να παρεις ένα προσπεκτους για οποια μοτο θελεις παρα να το αγωρασεις σε περιοδικο. αλωστε τα ιδια γραφουν μονο που στα περιοδικα για να μπορεσουν να τους παρουν λευτα για την διαφιμηση βαζουν και μπολικη σαλτσα....


εντάξει νομίζω ότι και εσύ καταλαβαίνεις ότι το σχόλιο σου περιέχει κάποια δόση υπερβολής, δεν νομίζω να σου πει η yamaha στο φυλλάδιο της ότι η αλυσίδα του mt 07 θα σκουρίασει αν δεν την φροντίσεις γιατί έχει γίνει έκπτωση σε διάφορα περιφερειακά για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, ούτε φαντάζομαι στο φυλλάδιο της η suzuki αναφέρει 'οτι αν πιέσεις τα φρένα του gsxr στην πίστα και όχι μόνο κάποια στιγμή θα μείνιεις απο φρένα κτλ υπάρχουν αρκετά παραδείγματα ακόμα που όμως δεν μου έρχονται στο μυαλό αλλά και αν μου ερχόντουσταν θα ήθελα δύο σελίδες να γράφω. Το ξαναλέω ότι σίγουρα η αρνητική κρητική τους γίνεται πλέον με το γάντι γιατί κατ εμε δεν υπάρχουν πια καινούριες μοτοσυκλέτες για τα σκουπίδια αλλά και γιατί θέλουν να έχουν ανοιχτές τις πόρτες στις αντιπροσωπείες... δεν συμφωνώ μ αυτό αλλά δεν μπορώ απ την άλλη να μην το καταλαβαίνω ότι είναι λογικό να συμβαίνει. Εγώ πάντως απ τα άρθρα τους μπορώ να κρατήσω το ρεζουμέ και να μία κάποια εικόνα/άποψη , πράγμα που δεν μου το προσφέρει κάμια βόλτα που θα κάνω απ τα μαγαζιά και κανένα φυλλάδιο αντριπροσωπείας...
σίγουρα θα ήθελα μία κάποια βελτίωση όπως παραπάνω θεματολογία, καλύτερα ποιότητα εκτύπωσης κτλ

Tycho Moon
12/08/2015, 13:23
γι αυτο αν θελει κανεις πασατεμπο για να περναει η ωρα διαβαζει δοκιμες εντυπες και ηλεκτρονικες
αν θελει ενημερωση για να ψωνισει ρωταει κατοχους και συνεργεια;)

+609 :beer:

foreno
13/08/2015, 11:08
εκτός από ΜΟΤΟ κ ΜΟΤΟΤΡΙΤΗ ποια άλλα ελληνικά περιοδικά για 2τροχα κυκλοφορούν;

k7600
13/08/2015, 12:31
το Moto and Rider, αλλά δεν θα σε ενθουσιάσει, έχει ωραίες φωτογραφίες αλλά μέχρι εκεί, δεν εμφαθύνουν στις δοκιμές και απ ό,τι κατάλαβα απο μία/δ'υο φορές που το αγόρασα κάποια άρθρα είναι μεταφρασμένα...
επίσης υπάρχει το MotoGp World αλλά είναι κυρίως για το ΜοτοGp και λιγό για κάποιους άλλους αγώνες, σε κάθε τεύχος του βάζει και κανένα άρθρο απο κάποια δοκιμή, αυτά...

GFawkes
13/08/2015, 12:55
Μια χαρα ηταν το Μοτο για Αυγουστο και παραλια...


βλεπεις κανα βουνο, κανα ποταμακι και δροσιζεσαι....

DAYMAN
13/08/2015, 14:38
Παντα σε δυο δοσεις ηταν η περιγραφη και το τεστ των μοτοσυκλετων καθε χρονο για το ΜΟΤΟ.Τωρα αν πετας 6 ευρω ειναι θεμα τσεπης.Ο ξενος τυπος δεν προσφερει παντα κατι διαφορετικο απο το ΜΟΤΟ.Κατι ακουω για κινηση Παπανδρεου ξανα.

spyrakos35
13/08/2015, 14:43
Παντα σε δυο δοσεις ηταν η περιγραφη και το τεστ των μοτοσυκλετων καθε χρονο για το ΜΟΤΟ.

Σωστός....

Θυμήθηκα οτι τότε, με ενα μεγατέστ ον-οφ που κάνανε (αν θυμηθώ και τα μηχανάκια που τεστάρανε θα πέσει πολύ γέλιο) με δημοσιογράφους από το εξωτερικό, το πρώτο πάρτ είχε μπλα μπλα εκτός μοτοσυκλετών και το δεύτερο το τεστ....

Ωστόσο, τότε όντας πιτσιρικάς (και πιο κ@υλωμένος), δε με ένοιαζε.... Τώρα αν μου συνέβαινε, μάλλον θα με ενοχλούσε....

AUFGEBRACHT
13/08/2015, 16:55
Σωστός....

Θυμήθηκα οτι τότε, με ενα μεγατέστ ον-οφ που κάνανε (αν θυμηθώ και τα μηχανάκια που τεστάρανε θα πέσει πολύ γέλιο) με δημοσιογράφους από το εξωτερικό, το πρώτο πάρτ είχε μπλα μπλα εκτός μοτοσυκλετών και το δεύτερο το τεστ....

Ωστόσο, τότε όντας πιτσιρικάς (και πιο κ@υλωμένος), δε με ένοιαζε.... Τώρα αν μου συνέβαινε, μάλλον θα με ενοχλούσε....


Είναι αυτό που γράφω παραπάνω... ΒΜW F-650 FUNDURO, R1100GS, SUPERDUKE, KLX-650,DR-650 SE, TRIUMPH TIGER, CAGIVA W-16, αυτές μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό. Θυμάμαι από ξένους δημοσιογράφους μια Γιούκο Σουγκέτα ή κάπως έτσι από την Ιαπωνία, ένας ΜακΜίαρμιντ Σκωτσέζος, ένας Πορτογάλος ήταν... πάνε και τόσα χρόνια.

amyroukai
13/08/2015, 17:08
Αυτό που λέτε ήταν το πρώτο τους το 1995. Βρωμόγεροι. Θυμάσαι πριν είκοσι χρόνια μια δοκιμή ρε φίλε; Ήταν ένας Σκωτσέζος ένας Ιάπωνας και ένας Έλληνας που λες και πήραν κάτι ονοφ που λες και βγήκαν στα βουνά. Ένας χτύπησε κιόλας. κεγαμο τα τεστ.


θα ξαναπώ, εγώ δεν θυμάμαι τόσο "ξερό" οδοιπορικό ποτέ άλλοτε. Και εκεί εγω την ένσταση. Και όντως, μια που δεν είναι κάθε χρόνο η ίδια σειρά παρουσίασης, θα μπορούσε να λέει στο εξώφυλλο τι θα περιλαμβάνει Και κάποιες χρονιές το έγραφε όντως. Αλλά τότε θα χάνονταν και κάποιοι περιστασιακοί...

AUFGEBRACHT
13/08/2015, 17:22
Αυτό που λέτε ήταν το πρώτο τους το 1995. Βρωμόγεροι. Θυμάσαι πριν είκοσι χρόνια μια δοκιμή ρε φίλε; Ήταν ένας Σκωτσέζος ένας Ιάπωνας και ένας Έλληνας που λες και πήραν κάτι ονοφ που λες και βγήκαν στα βουνά. Ένας χτύπησε κιόλας. κεγαμο τα τεστ.

...Ξέχασαν σε μια στάση που έκαναν και μια φωτογραφική μηχανή και τελικά τους την πήγε ένα αγροτικό που αποδείχτηκε ότι ήταν ο πρόεδρος του χωριού, η Γιαπωνέζα σ' ένα χωριό της Ηπείρου έπιασε συζήτηση με μια γιαγιά χωρίς να καταλαβαίνει κουβέντα, της φαινόταν αστεία η λέξη μπακαλιάρος γιατί της θύμιζε τη λέξη μπακαγιάρο που σημαίνει στα γιαπωνέζικά "μην τρώτε", τον Βοϊδομάτη τον έλεγαν Ox-eye river και τον Πορτογάλο πρέπει να τον έλεγαν Φιγκουρέϊρα ή κάτι τέτοιο;... Επίσης είχαν ζητήσει μοτοσυκλέτες και από τη Honda η οποία είχε αρνηθεί να τους παραχωρήσει Africa και Transalp. Το έχω πετάξει το τεύχος, έπρεπε να το είχα κρατήσει.

amyroukai
13/08/2015, 17:29
πλάκα πλάκα ολα αυτά τα παλιά, γιατί να μην τα σκαναρουν να υπάρχουν σε ένα ηλεκτρονικό αρχείο ρε γμτ;

daz
13/08/2015, 23:12
Όταν ακούω για περιοδικά μοτοσυκλέτας θυμάμαι εκείνη την παρουσίαση του χτ660 το 2004 (και άλλα, αλλά ειδικά αυτό!) και θέλω να βάλω τα γέλια.

Μόνο πίσω, πολύ πίσω απ' τις γραμμές και από πολύ μεγάλο βάθος, ξεπηδούσε η πραγματική άποψη του συντάκτη για το μηχανάκι. Κατά τα άλλα, στον μεγαλύτερο βαθμό ήταν σαν να έχω πληρώσει για να μου προωθήσουν ένα προιόν.

Κάποιους ετήσιους τόμους του μοτό και χωμάτινες ετήσιες εκδόσεις του 0-300 τις έχω ακόμα παραχωμένες κάπου. Νομιζω έχω και όλα τα τεύχη με τον Βροχίδη.

Πάντως, νομίζω ότι μέσα σε όλα τα αρνητικά, χρωστάμε αρκετά στα περιοδικά μοτοσυκλέτας.

Σήμερα, δεν νομίζω ότι είναι εύκολο να επιβιώσει ο έντυπος τύπος στην Ελλάδα και αν υπάρχει ακόμα είναι επειδή στηρίζεται στις διαφημίσεις (και όχι στις πωλήσεις) και φυσικά στις πλασματικές πωλήσεις (ώστε να εισπράτει από τις διαφημίσεις).

Το περιοδικό που θα σεβαστεί τους αναγνώστες του, θα κλείσει πριν το επόμενο τεύχος. Όλα αυτά τα σέβομαι αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να τα πληρώσω. Αν πέσει κανένα στα χέρια μου θα προσπαθήσω να το διαβάσω με τον ρομαντισμό μιας άλλης εποχής ή ίσως προσπαθήσω να έρθω και στη θέση του συντάκτη εν ώρα εργασίας και να διαβάσω πίσω απ' τις γραμμές.

Πολλά έχουν γραφτεί για τα περιοδικά μοτοσυκλέτας εδώ μέσα και αρκετά από παλαιότερους συντάκτες και αρθρογράφους. Πολλές οι καταγεγραμμένες αλήθειες ειδικά σε ένα θρεντάκι που είχε διακοπεί από μια πολυήμερη κατάρρευση του φόρουμ.

Lio
14/08/2015, 00:38
......
η μοτοτεχνική ήταν το τελευταίο (για μένα προσωπικά) περιοδικό , άντε και τα πρώτα του χατζάρα

Θα συμφωνησω απόλυτα. Η Μοτοτεχνική ήταν ενα περιοδικό που "το ρουφουσες εξώφυλλο με οπισθόφυλλο"

πυξιδας990
14/08/2015, 08:13
το mega testX2 του 1995 ηταν επικο.τα εχω τα τευχη.ακομα και τωρα τα διαβαζω.μακραν απο τα καλυτερα γραπτα

spyrakos35
14/08/2015, 08:51
το mega testX2 του 1995 ηταν επικο.τα εχω τα τευχη.ακομα και τωρα τα διαβαζω.μακραν απο τα καλυτερα γραπτα

Αλλες εποχες, αλλα ηθη και εθιμα ....
Θυμαμαι οτι γραφανε οι ξενοι πως, κανενα μεγαλοπεριοδικο της ευρωπης ποτε δεν ειχε κανει τετοια κινηση....
Μετα ηρθε η αναπτυξη.... :lol:

πυξιδας990
14/08/2015, 09:31
και το αλλο του 98 με τα 640-aftica-navigator κλτπ ηταν πολυ καλο

AUFGEBRACHT
14/08/2015, 16:58
Όταν ακούω για περιοδικά μοτοσυκλέτας θυμάμαι εκείνη την παρουσίαση του χτ660 το 2004 (και άλλα, αλλά ειδικά αυτό!) και θέλω να βάλω τα γέλια.

Επειδή έχω αναφέρει τη συγκεκριμένη παρουσίαση, το να θες να βάλεις τα γέλια είναι ίσως η πιο ευπρεπής αντίδραση...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=76928&page=2&p=1398269&viewfull=1#post1398269