PDA

View Full Version : Σκεψεις κ προβληματισμος...



DoctoR_k6
17/08/2015, 17:26
Το λοιπον...μετα το τελευταιο μινι ταξιδακι(παλια λεγοταν βολτα για καφε κ πισω) μεχρι τη ναυπακτο με την γυναικα διαπιστωσα πως δεν βλεπω να με ακολουθει ξανα στο πισω σελακι της Σουζι μου γιατι οπως κ να το κανουμε μεγαλωσε κ αυτη αλλα κ εγω. Χωρος για μπαγκαζια δεν παιζει οπως ξερετε...tankbag μεχρι τα αφτια γεματο(σε φαση να βρισκει πηγουνι) κ μια τσαντα Cameron με τα υπολοιπα!! Οπως κ να το κανουμε GS δεν ειναι.
Μετα απο πολλες σκεψεις εδω κ κανα χρονο ελεγα να δωσω το σκουτερ (Bev 300) που εχω για τα παντα εδω μεσα κ να τσιμπαγα ενα Bandit 650 που ειναι σκυλι κ φορτωνεται σα γαιδουρι. Η χρηση θα ειναι δουλεια(35-40χλμ καθημερινα) κ ολα τα υπολοιπα εκτος απο καμια καλη γρηγορη βολτα που θα παιρνω την αλλη Σουζι!! Αλλη λυση δεν εχω σκεφτει που να συνδυαζει αξιοπιστια-χαμηλη τιμη αγορας/συντηρησης κ να ταξιδευει κ καλα αλλα κ γρηγορα!!
Το bandit λογω κολλητου φιλου το εχω καβαλησει πολυ κ ξερω τι να περιμενω...
Το να τα δωσω ολα κ να παρω κατι καινουριο δεν νομιζω πως θα με βολεψει κ απο θεμα χρησης αλλα κ οικονομιας...
Εκτος κ αν σκεφτειτε κατι καλο...που να ταξιδευει ανετα(λεγοντας φορτωμενο με κανα 150αρι κα να μην καει τον κωλο του), να στριβει (για τις ωρες που σιγουρα θα με πιασει κωλοφαγουρα), να εχει γκαζακι(γιατι οπως κ να το κανουμε εχω γλυκαθει 9 χρονια τωρα) , να μην τρεχω στα συνεργεια κ γενικα να μην σκεφτομαι αν ανανεωσα το ασφαλιστηριο της οδικης...
Ζηταω πολλα??

Τι σου κανει ενα ταξιδι ρπσμ...:confused:

amyroukai
17/08/2015, 17:33
Bandit 1250... Ναι ξέρω ακούγεται "πολύ", δεν είναι τόσο "πολύ" όσο ακούγεται. Και αν έχεις βολευτεί το μικρό, έχεις καλύψει ήδη δρόμο.

DoctoR_k6
17/08/2015, 17:35
Το θεμα ειναι πως θα κρατησω το gsxrακι μου...οποτε 650 ειναι το μεγιστο για πολλους λογους!!
Αφου αλλο(καινουριο) δεν βλεπω να αγοραζουμε...

amyroukai
17/08/2015, 18:21
Δεν το κατάλαβα. βάλε και το cbf600 στην εξίσωση τότε.

Ζεύκας
17/08/2015, 18:49
+1 στον αποπάνω.

βρίσκεις cbf600 καρμπυρατεράτα με abs στο διχίλιαρο

devil's animal
17/08/2015, 19:15
για να κανεις και λιγο το κομματι σου στην εθνικη με τα μπαγκαζια και την γυναικα, τσιμπα ενα fazer 1000 καρμπ και κανε τα παντα...στριψε, τελικιασε, φορτωσε, ταξιδεψε...
δεν εχεις λογο να "φοβασαι" τα χιλια cc...πληρωνεις λιγα παραπανω στα παγια του αλλα σε αποζημιωνει στον δρομο...
σκεψου ενα παλιο r1 με βασεις για μπαγκαζια, πιο ανετη θεση οδηγησης, φιλικο και προβλεψιμο...

Dennis-
17/08/2015, 20:35
Triumph sprint 1050 !

foogr01
17/08/2015, 20:49
"Παραβλέπουμε" λίγο τις παρενθέσεις στην τελευταία παράγραφο και έχουμε VStrom 650 για κάθε μέρα και ταξίδια διπλός που δε θα παραπονιέται το έτερον ήμισυ και μένεις και στη μαμά S.

Άλλη λύση (μάλλον οδυνηρή): κρατάς το scooter για την πόλη και ..... ότι λέει ο Σταύρος από πάνω. Fazer 1000 για ταξίδια διπλός και γρήγορες βόλτες μονός.

amyroukai
17/08/2015, 20:54
Παίδες αν δεν είχε σκοπό να κρατήσει το gixxer θα έλεγα και εγώ το fazer, το έχω χιλιομυριοφχαριστηθεί και δεν θα δίσταζα να το προτείνω. Αλλά από τη στιγμή που το μηχανάκι "καύλας" το έχει και θα το έχει, ας πάρει έναν ωραίο "εργάτη".

Σταύρο το μοτέρ είναι πολύ καλό, οι αναρτήσεις θέλουν δουλειά και το πλαίσιο δεν έχει σχέση με του R1, βγάζει αρκετές ταλαντώσεις υπό πίεση, αν έχει συνηθίσει στο νταμάρι του Κ6 μάλλον θα ξενερώσει με το διλπό σωληνωτό.

teogtp
17/08/2015, 20:58
Παίδες αν δεν είχε σκοπό να κρατήσει το gixxer θα έλεγα και εγώ το fazer, το έχω χιλιομυριοφχαριστηθεί και δεν θα δίσταζα να το προτείνω. Αλλά από τη στιγμή που το μηχανάκι "καύλας" το έχει και θα το έχει, ας πάρει έναν ωραίο "εργάτη".

Σταύρο το μοτέρ είναι πολύ καλό, οι αναρτήσεις θέλουν δουλειά και το πλαίσιο δεν έχει σχέση με του R1, βγάζει αρκετές ταλαντώσεις υπό πίεση, αν έχει συνηθίσει στο νταμάρι του Κ6 μάλλον θα ξενερώσει με το διλπό σωληνωτό.

Χαθηκε να γραψεις εργατρια.................
Καπως ετσι πρεπει να ξεκιναν ολα................
:D

7Tolis
17/08/2015, 21:03
Και εγώ για fazer θα έλεγα για λόγους γκαζιου. Αν όμως το καλύπτει το θέμα γκαζι με το gixxer, και το bandit μια χαρά ακούγεται.

antsoar
17/08/2015, 21:26
Για τι μπάτζετ μιλας;

Αν κατάλαβα καλά πας για 3 μηχανάκια δηλαδή;

Edit: όπα τώρα το είδα, το δίνεις το σκούτερ

RaGe_Raptor
17/08/2015, 21:41
κι εγώ για τέτοια λύση ψάχνομαι doctor.....και να σου πω την αλήθεια όπως και να το δω πάλι σε V-Strom 650 γυρνάει το πράμα...φορτώνεται,ταξιδεύει άνετα,δεν καίει τον πάτο του και προπάντων στρίβει...!!!

το gixxer δε θέλω να το δώσω για κανένα όμως λόγο (και δε θα το δώσω φυσικά,δε θα μείνουμε και χωρίς καύλα...!!!),η δε γυνή ούτε που να το δει στα μάτια της..........

RaGe_Raptor
17/08/2015, 21:44
Το θεμα ειναι πως θα κρατησω το gsxrακι μου...οποτε 650 ειναι το μεγιστο για πολλους λογους!!
Αφου αλλο(καινουριο) δεν βλεπω να αγοραζουμε...

GSX-S1000F.....:evil:

κάτι λένε συνέχεια για το μοτέρ αρκούδα του Κ5 στα πρώτα τεστ που του κάνουν.....:D

devil's animal
17/08/2015, 22:45
Παίδες αν δεν είχε σκοπό να κρατήσει το gixxer θα έλεγα και εγώ το fazer, το έχω χιλιομυριοφχαριστηθεί και δεν θα δίσταζα να το προτείνω. Αλλά από τη στιγμή που το μηχανάκι "καύλας" το έχει και θα το έχει, ας πάρει έναν ωραίο "εργάτη".

Σταύρο το μοτέρ είναι πολύ καλό, οι αναρτήσεις θέλουν δουλειά και το πλαίσιο δεν έχει σχέση με του R1, βγάζει αρκετές ταλαντώσεις υπό πίεση, αν έχει συνηθίσει στο νταμάρι του Κ6 μάλλον θα ξενερώσει με το διλπό σωληνωτό.


δεν ειπα να το βαζει πιστα ρε Γιαννακο...
να το στριβει στο επαρχιακο και στις καμπες τις εθνικης...
ποσο θα το πιεσει δλδ που θα βγαλει ταλαντωσεις...δεν ξερω κιολας...δεν το ειχα το μηχανακι...για 1-2 βολτες το ειχα παρει καποτε και μου αρεσε πολυ...συνδυαζε αυτα που εγραψα απο πανω...

και εγω το λεω το fazer και να κρατησει το gixxer για τις μοναχικες βολτες...το αλλο για ταξιδια και εργατη μεσα στην πολη...(μην μου πει κανεις οτι δεν γινεται...μια χαρα γινεται)...

DoctoR_k6
17/08/2015, 23:26
για να κανεις και λιγο το κομματι σου στην εθνικη με τα μπαγκαζια και την γυναικα, τσιμπα ενα fazer 1000 καρμπ και κανε τα παντα...στριψε, τελικιασε, φορτωσε, ταξιδεψε...
δεν εχεις λογο να "φοβασαι" τα χιλια cc...πληρωνεις λιγα παραπανω στα παγια του αλλα σε αποζημιωνει στον δρομο...
σκεψου ενα παλιο r1 με βασεις για μπαγκαζια, πιο ανετη θεση οδηγησης, φιλικο και προβλεψιμο...

Δεν θελω να ξεφυγω σε cc γιατι παρασερνει κ αλλα πραγματα μαζι. Αν δεν ειχα το κ κ ηθελα ενα μονο μοτο το fazer το 1000 με το μπικινι θα ταν αγορασμενο ηδη...αλλα κατι πηνια κατι τσιμουχακια μετα τις 70k μου αλλαξανε γνωμη.


"Παραβλέπουμε" λίγο τις παρενθέσεις στην τελευταία παράγραφο και έχουμε VStrom 650 για κάθε μέρα και ταξίδια διπλός που δε θα παραπονιέται το έτερον ήμισυ και μένεις και στη μαμά S.

Άλλη λύση (μάλλον οδυνηρή): κρατάς το scooter για την πόλη και ..... ότι λέει ο Σταύρος από πάνω. Fazer 1000 για ταξίδια διπλός και γρήγορες βόλτες μονός.

Vstrom δεν βλεπω να παιρνω...καθημερινα με αυτο το μοτο δεν μπορω να με δω!!!


Για τι μπάτζετ μιλας;

Αν κατάλαβα καλά πας για 3 μηχανάκια δηλαδή;

Edit: όπα τώρα το είδα, το δίνεις το σκούτερ

Δινω σκουτερ κ συμπληρωνω το πολυ κανα 500αρικο...


κι εγώ για τέτοια λύση ψάχνομαι doctor.....και να σου πω την αλήθεια όπως και να το δω πάλι σε V-Strom 650 γυρνάει το πράμα...φορτώνεται,ταξιδεύει άνετα,δεν καίει τον πάτο του και προπάντων στρίβει...!!!

το gixxer δε θέλω να το δώσω για κανένα όμως λόγο (και δε θα το δώσω φυσικά,δε θα μείνουμε και χωρίς καύλα...!!!),η δε γυνή ούτε που να το δει στα μάτια της..........

Το θεμα ειναι πως κ γω δεν μπορω να το δωσω κ γι αυτο κινουμαι σε αλλες λυσεις...το bandit αν εξαιρεσεις οτι χωμα δεν μπορει να παει πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το στρωμα.


GSX-S1000F.....:evil:

κάτι λένε συνέχεια για το μοτέρ αρκούδα του Κ5 στα πρώτα τεστ που του κάνουν.....:D

Αν δεν το βγαζανε δισελο θα το σκεφτομουν...αλλα!!!

amyroukai
17/08/2015, 23:32
εργατη μεσα στην πολη...(μην μου πει κανεις οτι δεν γινεται...μια χαρα γινεται)...

Μιά χαρά δεν λες τίποτα :)

Αλλά μας απάντησε ήδη ο άμεσα ενδιαφερόμενος.


στον οποίο απλά να πω ότι το καρμπιρατεράτο που λέει ο ντέβιλς δεν έχει θέματα με πηνία. Για τσιμουχάκια βαλβίδων δεν ξέρω αλλά ότι καίει λαδάκι, καίει.

DoctoR_k6
17/08/2015, 23:39
Το θεμα ειναι να κρατησουμε κ καταναλωσεις κ εξοδα οσο πιο χαμηλα γινεται... Το 1000 δεν κανει για commuter(με βαση το δικο μου σκεπτικο).
Το παλιο οντως δεν εχει θεμα με πηνια, μονο με λαδακι εχει.
Μαλλον ληστης που το ξερω...στρωμα κ καθημερινη χρηση δεν μου παει.

Αλλιως τζοκερ κ ενα 1190 να ξεμπερδεουμε!!!:D

amyroukai
18/08/2015, 00:08
To στρώμα είναι σημαντικά ελαφρύτερο του υδρόψυκτου ληστή οπότε θεωρητικά πιο εύκολο στις μανούβρες με λίγα. Τώρα το αν λόγω γεωμετρίας τροχών κλπ δεν σε βολέψει ή αν απλά δεν σου αρέσει, αυτό είναι άλλο ζήτημα.

DoctoR_k6
18/08/2015, 09:06
Να πω την αληθεια μου το υδροψυκτο δεν το εχω οδηγησει, παρα μονο το αεροελαιοψυκτο. Αυτο τουλαχιστον δεν ειναι δυσκολο στις μανουβρες.
Εχουν οντως 30kg διαφορα με το παλιο?? Τι κανανε δηλαδη??:confused:

alex14
18/08/2015, 10:02
παρε το αεροελαιοψυκτο ;)

Παντως επειδη το εχω οδηγησει και το καινουργιο, αν και στα χαρτια ειναι βαρυτερο εχει πιο ελαφρια αισθηση.

noodles
18/08/2015, 11:39
bandit 600 η cbf 600. οδηγικα που φανηκε λιγο πιο "ανετο" το cbf. λογο γεωμετριας? λογο βαρους? δεν ξερω. ειμαι στην αναλογη φαση (και για tiger σκεφτομαι γιατι ειναι πανεμορφο), αλλα πρωτα πρεπει να πουληθει το gsxr που εχω, το οποιο δε το βλεπω να γινεται (δε μπορω να εχω 2 μηχανες).

DrEvil
18/08/2015, 12:30
Το υγροψυκτο ΕΙΝΑΙ βαριδι (ναι 30 ολοκληρα κιλα πανω απο το προηγουμενο).
Γενικα δεν ειμαι κανας λιγος σε διαστασεις, μα κανα δυο φορες μου εχει πεσει λογω του βαρους, σε επιτοπιες.

Κατα τα αλλα εχει καλη ροπη, με μετρο στο γκαζι δεν καιει (αλλα καιει πιο πολυ απο το 12,5 για να κανει τα ιδια πραγματα), 40κ χλμ ουτε βαλβιδες δεν εχω τσεκαρει (εκει ποναει το ελαιοψυκτο που καθε 12κ ανοιγεις-ρυθμιζεις), εν ολιγοις δεν σπαει/δεν χαλαει (το δεν σπαει τσεκαρισμενο με διαφορους τροπους :p ). Επισης δεν εχει και τους κραδασμους του ελαιοψυκτου.

Μετα απο 5 χρονια συμβιωσης (και με δεδομενο οτι αλλαξαν οι αναγκες μου) δεν ξερω αν θα το ξαναεπαιρνα, μα τωρα που το εχω μαλλον θα το κρατησω οσο παει.
Σε συγκριση με το στρωμα, προτιμω την Χοντρη.

Αλλα το ΣιΜπιΕφ μου φαινεται καλυτερη επιλογη.

nightraider
18/08/2015, 17:59
multi 620?

ταξιδέυει με 140, παλέυεται άνετα και για κάθε μέρα, καίει και λίγο

DoctoR_k6
07/01/2016, 13:03
Κ εκει που λες, ποτε μην λες ποτε...
Μετα απο σκεψεις απο το καλοκαιρι κ μετα για 2η μοτο(πουλημα scooter) για τα καθημερινα αρχισα κ σκεφτομαι σιγα σιγα προς :ninja: v-strom :ninja:.
Ξερω οτι ολοι εκει θα καταληξουμε κλπ κλπ...
Θα κανει την δουλεια που θελω? Απο καταναλωση εσεις οι ιδιοκτητες τι βλεπετε?
Καθημερινα κανω για δουλεια καμια 35αρα χλμ μεσω καρεα προς Γλυφαδα...
Ξερω οτι φορτωνετε αρκετα καλα για τα δεδομενα του κ γενικα εχει καλο περπατημα!!
Σιγουρα φρενα, αναρτησεις ειναι basic κ μπορει να χρειαστω καμια βελτιωσουλα(μιας κ που ειμαι λιγο ανησυχος οδηγος).
ABS οπωσδηποτε...

Α το gsxr θα το κρατησω...ειπαμε δεν μουρλαθηκα εντελως!! :lol:

alex14
07/01/2016, 13:34
Κ εκει που λες, ποτε μην λες ποτε...
Μετα απο σκεψεις απο το καλοκαιρι κ μετα για 2η μοτο(πουλημα scooter) για τα καθημερινα αρχισα κ σκεφτομαι σιγα σιγα προς :ninja: v-strom :ninja:.
Ξερω οτι ολοι εκει θα καταληξουμε κλπ κλπ...
Θα κανει την δουλεια που θελω? Απο καταναλωση εσεις οι ιδιοκτητες τι βλεπετε?
Καθημερινα κανω για δουλεια καμια 35αρα χλμ μεσω καρεα προς Γλυφαδα...
Ξερω οτι φορτωνετε αρκετα καλα για τα δεδομενα του κ γενικα εχει καλο περπατημα!!
Σιγουρα φρενα, αναρτησεις ειναι basic κ μπορει να χρειαστω καμια βελτιωσουλα(μιας κ που ειμαι λιγο ανησυχος οδηγος).
ABS οπωσδηποτε...

Α το gsxr θα το κρατησω...ειπαμε δεν μουρλαθηκα εντελως!! :lol:

Γιατι δεν πας σε κανα bandit ? Το λεω γιατι μιας και εισαι μαθημενος με το gixxer μηπως ο V2 σου κατσει στραβα.

DoctoR_k6
07/01/2016, 14:24
Γιατι δεν πας σε κανα bandit ? Το λεω γιατι μιας και εισαι μαθημενος με το gixxer μηπως ο V2 σου κατσει στραβα.

Οι πρωτες μου σκεψεις ειναι κ ηταν για τον ληστη μιας κ που το ξερω κ το εχω καβαλησει αρκετα.
Απλα το διαφορετικο της υποθεσης ειναι το κομματι του off-road (αν μπορω να το πω ετσι) που στο ληστη δεν γινεται κ πιστευω πως η θεση οδηγησης θα ναι πιο ξεκουραστη οσο να ναι...
Ασε που κ δικαβαλο-φορτωμενο θα ειναι πιο βολικο.

alex14
07/01/2016, 15:05
Οι πρωτες μου σκεψεις ειναι κ ηταν για τον ληστη μιας κ που το ξερω κ το εχω καβαλησει αρκετα.
Απλα το διαφορετικο της υποθεσης ειναι το κομματι του off-road (αν μπορω να το πω ετσι) που στο ληστη δεν γινεται κ πιστευω πως η θεση οδηγησης θα ναι πιο ξεκουραστη οσο να ναι...
Ασε που κ δικαβαλο-φορτωμενο θα ειναι πιο βολικο.

Πασο. Εαν παιzει και off-road ....:beer:

free rider
07/01/2016, 15:15
κοίτα να δεις που όλοι τα ίδια σκεφτόμαστε

λοιπόν αγαπητέ Doctor_K6

welcome to the world of KATANAs

το τσίσμπησα πριν κάνα μήνα
δεν σπάει δεν χαλάει , μοτέρ του μπαντιτ με γαμώ τις φερινκάρες..

350009

free rider
07/01/2016, 15:16
ψάξε να βρεις ένα κατανα 600 ή ένα 750 και θα με θυμηθείς
gsx750f και gsx600f

350010

RaGe_Raptor
07/01/2016, 15:21
Α το gsxr θα το κρατησω...ειπαμε δεν μουρλαθηκα εντελως!! :lol:

αυτό......:lol::beer::beer::beer:

DoctoR_k6
07/01/2016, 16:58
ψάξε να βρεις ένα κατανα 600 ή ένα 750 και θα με θυμηθείς
gsx750f και gsx600f

350010

Ελεγα να βγαλω τον ορο sport απο το concept!!
Γι αυτο κοιταω προς στρωμα ή τον ληστη.
Ακομα κ το Κατανα μου κανει sport...
Να ισιωσει λιγο η πλατουλα ρε αδερφε κ να ευχαριστιομαστε διαδρομη βουνισια κ χαζεμα με καμια 80αρα χλμ/ω κ οχι μονο γκαζι κ κατω το κεφαλι!

free rider
07/01/2016, 17:30
Ελεγα να βγαλω τον ορο sport απο το concept!!
Γι αυτο κοιταω προς στρωμα ή τον ληστη.
Ακομα κ το Κατανα μου κανει sport...
Να ισιωσει λιγο η πλατουλα ρε αδερφε κ να ευχαριστιομαστε διαδρομη βουνισια κ χαζεμα με καμια 80αρα χλμ/ω κ οχι μονο γκαζι κ κατω το κεφαλι!

Νοοοοο..!!!!!

κατανα = Νο σπορτ..
έχει μια σέλα σαν πολυθρόνα

:)
κατανα = τουριστ


ανεβαίνεις πάνω και κατεβαίνεις στην άλλη άκρη του κόσμου

όλα τα τεστ αυτό λένε για την θέση οδήγησης του κι εγώ μπορώ να στο επιβεβαιώσω..!!!!

:D

Ohm
08/01/2016, 06:23
ένας που ξέρω καλά, 100 κιλά και 1.90

έχει ένα cb500 του 2001 (όταν βγήκε με δίσκο πίσω)

έχει κάνει 155 χιλιάδες χιλιόμετρα

έχει κάτσει η ανάρτηση, τρίβονται τα ελατήρια στις μπουκάλες, ratbike σχεδόν, του κώλου λάστιχα... το μοτέρ χρειάστηκε μόνο φλάτζες γιατί κάτι έγινε και έμπασε νερά κάπου στα 120000 (γιατί από τακτικό σέρβις... λάδια και πολλά του είναι) και τίποτα άλλο.

το φορτώνει κάθε τόσο σαμάρια αριστερά, δεξιά, tankbag και σακίδιο δεμένο πίσω με χταπόδι και πηγαίνει 300χλμ διαδρομές, χειμώνα-καλοκαίρι, αράχωβα, ιτέα κτλ

το μηχανάκι δεν μασάει

εγώ θα σου έλεγα κανα 600άρι ψεκαστό γυμνό, ό,τι και να πάρεις, θα κάνει όσα του ζητάς και με το παραπάνω

διευκρίνηση: θέλω να καταλήξω στο ότι ένα 600άρι γυμνό είναι σε όλα καλύτερο από ένα cb500 και άμα το ζουλήξεις μπορείς να πας και γρήγορα

hornet 600.