Σύνδεση

View Full Version : Λαστιχα για ελαφρυ on-off.



Σελίδες : 1 [2]

daz
13/10/2015, 11:23
Το μπροστινό ΤΚC το'χω αφήσει πολλάκις πάνω στο Τενερέ,συνδιαζόμενο κ με τα δυό απο πάνω.
Μια χαρά τα βρίσκουν μεταξύ τους.
Αλλα ο μόνος λόγος που το'κανα ήταν γιατι δεν έχω εμπρός 2η ζάντα και βαριόμουν να ξεζαντάρω κάθε 15 μέρες.
Καλό-χρυσό το ΤΚC αλλα΄υπολείπεται στο δρόμο των άλλων δυό ,εφόσον έχεις απαιτήσεις.
Για κάποιον που θα πατήσει 1000 μέτρα χώμα καθε καλοκαίρι κ κανα χωματόδρομο να βρεί την καντίνα στη Βάρκιζα ,δεν υπάρχει η ανάγκη ενός τέτοιου συνδιασμού.
Κατα την δική μου γνώμη κ για την δική μου χρήση ,σε χώμα κ ασφαλτο.

Στο TW 41 δεν είχα καμία εμπιστοσύνη σε μικροδιαδρομές μέσα στην πόλη ούτε σε βρεγμένο.
Το ΤΚC εκτός του ότι δύσκολα θα το φτάσει κάποιος στα όριά του στο στροφιλίκι, παρέχει πληροφόρηση που τα άλλα δεν.

Πάντως έχεις δίκιο ότι για τόσο μικρή χρήση σε χώμα υπάρχουν κι άλλες αξιόλογες λύσεις. Δεν είναι όμως όλες καλύτερες.

Τα σαχαρα δεν τα έχω δοκιμάσει καν.

daz
13/10/2015, 11:24
Επίσης γράφουμε σε λάθος θρεντ. Τα μηχανάκια αυτά μόνο ελαφριά ον-οφφ δεν είναι. Έχουν γραφτεί πολλά για όλα αυτά τα μοντέλα και για πολύ περισσότερα στο θρεντ "λάστιχα για βαρύ on-off (γενική συζήτηση)"

vthn
13/10/2015, 12:00
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

@Bob: είχε πολλούς χωματόδρομους που μπορούσες να πας άνετα. Όταν όμως βρέθηκα σε κατηφορικές (πολύ κατηφορικές) φουρκέτες και ψιλό χαλίκι πάνω σε σκληρό χωματόδρομο (νομίζω στο δρόμο για Βάτσες ήταν), με το δικάβαλο gs στα 350+ κιλά να πρέπει να γείρει πάνω στα anakee... τα είδα όλα. Ειδικά στην επιστροφή, στην άνοδο μιας τέτοιας φουρκέτας συναντήθηκα με αγροτικό που θεωρούσε ότι ολος ο δρόμος του ανήκε.. Με το που πήρα την αριστερή ανηφορική στροφή της φουρκέτας, αισθάνθηκα ότι αν ανοίξω το γκάζι θα σπινιάρει άσχημα. Σταμάτησα στην ανηφόρα, ακινητοποίησα τη μηχανή χωρίς κλίση και άρχισε να πηγαίνει πίσω προς τον γκρεμό με μπλοκαρισμένους τους τροχούς.. Μέχρι να σταματήσει (σύρθηκε κανά δυο μέτρα με εμένα και τη γυναίκα μου επάνω) με έλουσε κρύος ιδρώτας.. Είπα πως πρέπει να μάθω να οδηγώ σε τέτοιους δρόμους αλλά και τα κατάλληλα λάστιχα όλο και κάτι παραπάνω θα κάνουν...

Μπορεί κάποιος να βάλει κανένα λινκ για το ποιός είναι ο ρόλος του μπροστινού και ποιος ο ρόλος του πίσω τροχού; Ενδιαφέρον ακούγεται αυτό που προτείνατε για πιο χωμάτινο λάστιχο μπροστά σε σχέση με το πίσω. Ευχαριστώ και πάλι!

Bob_o_mastoras
13/10/2015, 13:50
Επίσης γράφουμε σε λάθος θρεντ. Τα μηχανάκια αυτά μόνο ελαφριά ον-οφφ δεν είναι. Έχουν γραφτεί πολλά για όλα αυτά τα μοντέλα και για πολύ περισσότερα στο θρεντ "λάστιχα για βαρύ on-off (γενική συζήτηση)"

Speak for yourself, με το βαριδι σου!!! :smokin:
:p:p


@vthn: Στο τερεν που περιγραφεις (σκληρο-πατημενο χωμα με χαλικι επανω, υπο μεγαλη κλιση, δικαβαλος και με αντιθετα διερχομενο χωριατη με αγροτικο) δεν υπαρχει σωτηρια.. :lol: Ρουα ματ φαση!!
Λιγο και σταθερο γκαζι και λιγο συμπλεκταρισμα στις φουρκετες και ο θεος βοηθος.
Εκει οντως το τακουνι θα σε βοηθουσε αλλα πχ και με τα Sahara δεν θα εβλεπες τοσο μεγαλη διαφορα. Με Karoo και TKC ισως..

bleach
03/11/2015, 11:53
Το έλιωσα το θέμα και το επαναφέρω στο προσκήνιο! :D
Ψάχνομαι σιγά-σιγά για λάστιχα για το XRάκι (400). Έχω βάλει δύο φορές Pirelli ΜΤ21 στο παρελθόν και αυτά που φοράω τώρα είναι τα Bridgestone X30.
Χρήση: καθημερινή για πηγαινέλα δουλειά (~30χλμ) και καμιά χωματάδα/εντουράδα Υμηττό κάθε τρία Σ/Κ!

Τα Pirelli μου άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις αλλά είπα να δοκιμάσω κάτι άλλο, πιο χωμάτινο, για ν' ανέβει το επίπεδο (και η συχνότητα) της βόλτας.
Πράγματι ανέβηκε αλλά πλέον έχει αραιώσει πάλι και κοιτάω για λίγο πιο "προσγειωμένα" on/off ελαστικά καθώς τα τακουνάτα γλυστράν και τρέμει η
καρδιά μου κάθε φορά που βρέχει και πρέπει να πάω δουλειά!

Σκέφτομαι, με σειρά προτίμησης, τα:
- Heidenau K60 Scout
- Metzeler Enduro 3 Sahara
- Bridgestone TW41-42 (<- λόγω καλών σχολίων εδώ μέσα)
- Mitas E07
- Continental TKC 80

Θετικά/αρνητικά έχουν ακουστεί ήδη για τα περισσότερα παραπάνω αλλά θα θελα καμια γνώμη καθώς το XR είναι πιο enduro μηχανάκι (πιο ελαφρύ)
και έχω διαβάσει στα αμερικάνικα fora (advrider) ότι κάποια λάστιχα, πχ Heidenau, είναι καλύτερα για πιο βαριά On/Off. Ισχύει; Αν δεν κάνω λάθος και ο
Βροχίδης (madnomad) Heidenau έχει στο round-of-Africa trip του με XR250!

Ένας λόγος επίσης που θέλω να βάλω πιο on/off λάστιχα είναι γιατί τα άλλα φαγώνονται πολύ γρήγορα! Μέσα σ' ένα χρόνο (με 7-8.000 χλμ) χρειάζονται
αλλαγή (τα X30 ήθελαν στο 7-8μηνο και με λιγότερα χλμ)... Α! Και πιο ασφάλτινα δεν βάζω! Είπαμε, χωμάτινο μηχανάκι έχουμε!! :lol:

alex14
03/11/2015, 12:15
Χωρις να εχω την απαιτουμενη εμπειρια αλλα μιας και ειμαι ακριβως στη δικη σου κατασταση,
εχω αποφασισει να βαλω τα bridgestone TW41-42 (σε DR250)

est
03/11/2015, 12:37
Έκανες βόλτα από τις σελίδες των εταιριών να δοκιμάσεις αν το tire selector που έχουν (οι περισσότερες) σου δίνει τις διαστάσεις σου για τα λάστιχα που θες;
Από εκεί και πέρα χωρίς να τα έχω δοκιμάσει αλλά επειδή εμπιστεύομαι τη γνώμη κάποιων από εδώ που τα προτείνουν, για τα TW41/42 θα πήγαινα. Βέβαια δεν ξέρω πόση πρόσφυση θα κερδίσεις στην άσφαλτο (στεγνό και βρεγμένο) μιας κι αυτό ψιλοτακουνάτο είναι.
Σε διάρκεια σίγουρα θα κερδίσεις αρκετά.

bleach
03/11/2015, 13:01
Χωρις να εχω την απαιτουμενη εμπειρια αλλα μιας και ειμαι ακριβως στη δικη σου κατασταση,
εχω αποφασισει να βαλω τα bridgestone TW41-42 (σε DR250)
Πόσο τα βρίσκες (πάνω-κάτω) αν επιτρέπεται; Για κάποιο λόγο έχω δώσει ένα "+" στα heidenau και λόγω "ξένων" κριτικών αλλά
είναι κομματάκι ακριβά...

Απόλυτη πρόσφυση σε άσφαλτο δεν περιμένω μιας και είμαι διατεθιμένος να τη θυσιάσω για λίγο καλό κράτημα στο χώμα/λάσπη.
Οι tire selectors είναι λίγο σκατά! Οι μισοί δεν έχουν το XR400R και κάποιες εταιρείες δεν έχουν καθόλου... Εκτός και αν έχεις
κάποιον να προτείνεις εσύ! :)

alex14
03/11/2015, 13:08
Πόσο τα βρίσκες (πάνω-κάτω) αν επιτρέπεται; Για κάποιο λόγο έχω δώσει ένα "+" στα heidenau και λόγω "ξένων" κριτικών αλλά
είναι κομματάκι ακριβά...

Απόλυτη πρόσφυση σε άσφαλτο δεν περιμένω μιας και είμαι διατεθιμένος να τη θυσιάσω για λίγο καλό κράτημα στο χώμα/λάσπη.
Οι tire selectors είναι λίγο σκατά! Οι μισοί δεν έχουν το XR400R και κάποιες εταιρείες δεν έχουν καθόλου... Εκτός και αν έχεις
κάποιον να προτείνεις εσύ! :)

Δεν εχω κανει ακομη ερευνα αγορας μιας και θα κρατησω λιγο ακομη το σετ TW302 πισω και ενα καινουργιο taiwanεζικο της συμφορας μπροστα (ετσι την αγορασα απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη)

est
03/11/2015, 13:43
Δεν έχω να προτείνω κάποιον.. περισσότερο το είπα για να δεις αν πχ το tkc80 βγαίνει στις διαστάσεις/φορτίο/δείκτη ταχύτητας που θες. Αν τα ξέρεις αυτά, το ψάχνεις μόνος σου. :wave2:
Για τα tw41-42 σε διαστάσεις 90/90/21 και 130/80/17 νομίζω έπαιζαν σε τιμή γύρω στα 170.
Αν είσαι στο 120/90/17 πίσω, βρήκα μια τιμή 150 το σετ.

bleach
03/11/2015, 14:04
Δεν έχω να προτείνω κάποιον.. περισσότερο το είπα για να δεις αν πχ το tkc80 βγαίνει στις διαστάσεις/φορτίο/δείκτη ταχύτητας που θες. Αν τα ξέρεις αυτά, το ψάχνεις μόνος σου. :wave2:
Για τα tw41-42 σε διαστάσεις 90/90/21 και 130/80/17 νομίζω έπαιζαν σε τιμή γύρω στα 170.
Αν είσαι στο 120/90/17 πίσω, βρήκα μια τιμή 150 το σετ.
Α οκ! Θενξ για το "ψάξιμο"! ;) H αλήθεια είναι ότι τα bridgestone "κερδίζουν" έδαφος απέναντι στα υπόλοιπα...
Είμαι 90/90/21 και 120/90/18 (και απ' ότι είδα (http://heidenautires.com/dual-sport-tires/) τα Scout δεν βγαίνουν για το πίσω που θέλω).

el-Gatto
03/11/2015, 21:04
Tα ΤW41-42 σε 90/90/21 και 120/90/18 ,βγαίνουν γύρω στα 170€ ανά ζεύγος.

ullyses
25/08/2016, 23:59
σε XR250 και για χρήση κυρίως επαρχιακού ασφαλτόδρομου (δλδ αρκετές στροφές) και δευτερευόντως χωμάτινων διαδρομών (όχι απαιτητικά πράγματα) είμαι ανάμεσα σε TW 301/302 , T63 και ΤW 41/42 (κατά σειρά). Έχει κάποιος δοκιμάσει κάποιο από αυτά σε αντίστοιχο μηχανάκι ;

Επίσης γνωρίζει κανείς τί παίζει με το μέγεθος του πίσω ελαστικού ; Αν κ πώς επηρεάζει το μέγεθος στην πρόσφυση, ταχύτητα, φθορά ελαστικού κλπ ;

alex14
26/08/2016, 08:51
σε XR250 και για χρήση κυρίως επαρχιακού ασφαλτόδρομου (δλδ αρκετές στροφές) και δευτερευόντως χωμάτινων διαδρομών (όχι απαιτητικά πράγματα) είμαι ανάμεσα σε TW 301/302 , T63 και ΤW 41/42 (κατά σειρά). Έχει κάποιος δοκιμάσει κάποιο από αυτά σε αντίστοιχο μηχανάκι ;

Επίσης γνωρίζει κανείς τί παίζει με το μέγεθος του πίσω ελαστικού ; Αν κ πώς επηρεάζει το μέγεθος στην πρόσφυση, ταχύτητα, φθορά ελαστικού κλπ ;

Εγω εχω τα 301/302 σε dr250 για χρηση περισσοτερο ασφαλτο και καπου καπου χωματινες διαδρομες κυριως απαιτητικες. Αρκετα ευχαριστημενος

ullyses
01/12/2020, 15:22
επανέρχομαι στο θέμα μετά από χρόνια για να προσθέσω την εμπειρία μου, που μπορεί να φανεί χρήσιμη

σε ελαφρύ on-off (Kawasaki Sherpa 250) είχε ήδη τα TW 301/302 που με έβγαλαν μπόλικα χιλιόμετρα (~20Κ++) και με πολύ καλή συμπεριφορά. (τα λάστιχα παίζει να ήταν του '05 και είχαν αρχίσει να ανοίγουν)

έβαλα τα Pirelli MT90 για καλύτερα σε άσφαλτο και είναι χειρότερα σε κράτημα !! καινούργια λάστιχα και τρέμω... περιμένω πώς και πώς να τα ξανααλλάξω. Α ΠΑ ΡΑ ΔΕ ΚΤΑ (σε βαρύτερο μηχανάκι μπορεί να είναι καλά, στο ελαφρύ κατηγορηματικά όχι)

azar41
01/12/2020, 17:34
Ναι, γιατί έχουν υψηλότερο δείκτη φορτίου και δεν ζεσταίνονται με τίποτα σε συνθήκες πόλης,παθών σε CRM πριν πολλά χρόνια!