PDA

View Full Version : μουδιασμα στα χερια



thimiospoul
19/08/2015, 20:31
Την καλησπερα μου.Πρωτο ποσταρισμα ειναι νομιζω.Εδω και 3 χρονια καβαλαω ενα fzs600 2003 και απο την πρωτη βολτα μεχρι και σημερα μουδιαζουν και τα δυο χερια με εμφαση στο δεξι.δηλαδη πανω στο μισαωρο πρεπει να κανω ολιγολεπτη σταση γιατι ειδικα το δεξι δεν το νιωθω σε σημειο να χανω την αισθηση του φρενου..Εντος και εκτος πολεως.Δοκιμασα με ενα δαχτυλο στο φρενο,με δυο ,με κανενα τα ιδια.Με γαντια ,χωρις γαντια τα ιδια.Το αγορασα με θερμαινομενα grip.Να ειναι μεγαλυτερη η συνολικη διαμετρος του grip σε συνδιασμο με τις μικρες μου παλαμες και να μου κοβουν την κυκλοφορια?Μηπως εχει απο τον προηγουμενο αλλαγμενο τιμονι και δεν με βολευει η κλιση του?Τη μηχανη τη βγαζω μονο 6 μηνες το χρονο αλλα ουτε με το σκουτερ που χρησιμοποιω συνεχεια και σε ταξιδια ουτε και με αλλες μηχανες σε περιστασιακες βολτες το παθαινω.Ο κωλος μουδιαζει, τα χερια οχι.

doctoras
19/08/2015, 20:37
Φοράει τα αντίβαρα τιμονιού; Μήπως τα ειχε βγάλει ο προηγούμενος με την αλλαγή των γκριπ;
Ψάξου να δεις anyway πια ειναι τα μαμα αντίβαρα για να εισαι βέβαιος.

Ενα γαντακι καλο εχει το υλικό που χρειάζεται για να αποσβέσει τυχών κραδασμούς..

lykourgi
19/08/2015, 20:38
Πριν αρχίσεις να ψάχνεσαι με αντίβαρα, δοκίμασε να αλλάξεις τη κλίση του τιμονιού, μήπως σε βολεύει καλύτερα.
Επίσης προσπάθησε να μην σφίγγεις το τιμόνι με τα χέρια σου. Χαλαρά.

Εκτός αυτών, δώσε τη μηχανή να την οδηγήσει κάποιος που εμπιστεύεσαι, ώστε να σου πει τη γνώμη του.
Μίση ώρα οδήγηση είναι λίγο για να μουδιάζεις.

thimiospoul
19/08/2015, 20:43
Μαμα αντιβαρα και κραδασμοι στο μηδεν θα ελεγα.Νιωθω οτι δεν χουφτωνω με ολο το ευρος της παλαμης επειδη το τιμονι ειναι πολυ ισιο και τρωει το ζορι η καμπυλη μεταξυ αντιχειρα και δεικτη.Απο εκει ξεκινα το μουδιασμα.

7Tolis
19/08/2015, 20:45
Μόνο στην οδήγηση σου συμβαίνει;
Δακτυλογραφείς συχνά και για ώρα;
Αν δοκιμάσεις να ξαπλώσεις στο πλάι και να λυγίσεις τον αγκώνα σου κρατώντας το κεφάλι σου,μουδιάζουν πάλι τα δάχτυλα;
Κατα το μούδιασμα,αν κάνεις γροθιά το χέρι σου σε πονάει στο θέναρ;(Το μαλακό σημείο στη βάση του αντίχειρα αμέσως μετά τον καρπό)

thimiospoul
19/08/2015, 20:50
Μονο οδηγοντας.Κυριως στα δαχτυλα εντοπιζεται το μουδιασμα και τωρα που το αναφερεις ισως εχω και μια ενοχληση στο θεναρ αλλα αμελητεα νομιζω.

7Tolis
19/08/2015, 21:02
Δοκίμασε ελαφρύ μασάζ στον αυχένα.Μοιάζει για επικονδυλίτιδα ήπιας μορφής.Τα αντιφλεγμ/δη ίσως βοηθήσουν κάπως.Ένα ηλεκτρομυογράφημα θα έδειχνε πολύ καλύτερα τι πάιζει ώστε να κινηθείς ανάλογα.

(Απ'την άλλη μπορεί να λέω και χαζομάρες βέβαια και απλά να φταίει κάτι στο μηχανάκι.)

Δοκίμασε και ξαπλωμένος στο πλάι που σου έγραψα πιο πάνω να δεις να θα μουδιάσεις.Λογικά μετά το δεκάλεπτο θα πρέπει να σου μουδιάσει.Αν όχι,καλύτερα για εσένα.

harris_x
19/08/2015, 21:07
Δοκίμασε και να μην τα σφίγγεις ;)

devil's animal
19/08/2015, 21:07
μην σφιγγεις το τιμονι...

7Tolis
19/08/2015, 21:08
Δεν ειναι τόσο το σφίξιμο που σου κάνει τη μπινιά όσο οι κραδασμοί.Εγω πχ που δε τα σφίγγω,το παθαίνω πολύ συχνά.

alex14
19/08/2015, 21:14
Χωρις πλακα, ελενξε κατασταση αλυσιδας-γραναζιων

thimiospoul
19/08/2015, 21:20
Αντε απο αυριο ξεκινω δοκιμες και βλεπουμε.Ευχαριστω παιδια.

devil's animal
19/08/2015, 21:27
Αντε απο αυριο ξεκινω δοκιμες και βλεπουμε.Ευχαριστω παιδια.

πηγαινε σ'εναν δρομο που δεν εχεις αγχος...εννοειται ανοιχτο και με την λιγοτερη δυνατη κινηση για να μην εχεις πολλα "ερεθισματα" να σκεφτεσαι...
π.χ. εθνικη οδο, αττικη οδο, εγνατια οδο...

και βαλε στοχο να κανεις πορεια μισης ωρας...με οτι χλμ αισθανεσαι εσυ ανετα...
και το μονο που θα εχεις στο νου σου θα εινα να μην σφιγγεις τα γκριπς...αν ειναι δυνατον το γκαζι να το ανοιγεις με τον δεικτη και τον αντιχειρα..

tip: να σφιγγεις το ντεποζιτο με τους προσαγωγους σου για να μην πεφτει το βαρος του σωματος στα χερια και να προσπαθεις ο κωλος σου να ειναι προς τα πισω...
:wave2:

andgeo
19/08/2015, 21:31
τράβα σε ένα γιατρό ...

vkats
19/08/2015, 21:47
Το πιο σωστό απ´όλα είναι να μη σφίγγεις πολύ το γκάζι και όταν φρενάρεις να στηρίζεις το βάρος σου σφίγγοντας το τεπόζιτο με τα γόνατα. Ετσι δεν θα πέφτει βάρος στα χέρια. Το δεξί υποφέρει περισσότερο γιατί απαιτεί κινήσεις ακριβείας σε σχέση με το αριστερό και είναι συνέχεια πιο σφιγμένο. Αν δεν το προσέξεις σου πέφτει όλο το βάρος στην μετακαρπιοφαλαγγική άρθρωση του αντίιχειρα, στη βάση του δηλαδή, και αρχίζει να πονάει και να μουδιάζει. Αλλη λύση είναι οι αφρώδεις χειρολαβές (αλλά μετά απο λίγο πατικώνονται κι αυτές) ή γάντια με πιο χοντρή επένδυση στο σημείο εκείνο.

Βασικά, να θυμάσαι να σφίγγεις τα γόνατα σε κάθε φρενάρισμα

antsoar
19/08/2015, 22:34
Ήταν το ίδιο πρόβλημα που είχα με το hornet. Έκτοτε με κανένα άλλο μηχανάκι. Τυχαίνει κάποια μηχανάκια να βγάζουν κραδασμούς σε συγκεκριμένο εύρος στροφών.

panos_zip
20/08/2015, 00:33
Είχα παρόμοιο πρόβλημα στο Tiger τους πρώτους 6-9 μήνες που το είχα πάρει (μεταχειρισμένο). Μόνο σε ταξίδια το πάθαινα, μετά από 30-45 λεπτά οδήγησης.
Λύθηκε μετά από τη αλλαγή ελαστικών και ζυγοστάθμιση της ζάντας.

dimmie_72
20/08/2015, 01:16
Το αγορασα με θερμαινομενα grip.

Είναι ψυχολογικό.

Διάβασες πόσο κάνουν τα ΟΕΜ και τρέμεις μη χαλάσουν. :(

nikos_f3n
20/08/2015, 12:16
Το ιδιο ακριβως παθαινω εγω, fazer fz6 2006. Δεν μπορω να οδηγησω πανω απο 15 λεπτα εθνικη χωρις να μουδιασει κυριως το δεξι χερι. Εβαλα αποστατες να φερω το τιμονι ποιο ψηλα για να μη ριχνω βαρος αλλα παλι τα ιδια. Απλα πιστευω οτι φταει η μηχανη που συντονιζει αλλα και το υψος μου (1,70m) που με κανει να τεντονομαι και να ριχνω βαρος μπροστα.

Στα 100-120 χλμ ειναι τοσο πολλοι οι κρανδασμοι και συντονισμοι στο fazer που ακομα και τα ποδια μου τρεμουν και μουδιαζουν μετα απο μιση ωρα. Αλυσιδες-γραναζια καινουργια και αντιβαρα μαμα, ανατομικη σελα, καινουργια λαστιχα και ζυγοσταθμιση... Αφου με εχει κανει να αποφευγω να οδηγω πανω απο 100χαω ακομα και στην εγνατια.

italianos
20/08/2015, 12:42
αν εχεις μικρη παλαμη ,δεν ειναι οτι καλυτερο τα χοντρα γριπ . Βαλε τα μαμα αντιβαρα και καμια λεπτο σιλικονουχο γριπ και εισαι κομπλε.

akis_trevor
20/08/2015, 14:49
Στα 100-120 χλμ ειναι τοσο πολλοι οι κρανδασμοι και συντονισμοι στο fazer που ακομα και τα ποδια μου τρεμουν και μουδιαζουν μετα απο μιση ωρα. Αλυσιδες-γραναζια καινουργια και αντιβαρα μαμα, ανατομικη σελα, καινουργια λαστιχα και ζυγοσταθμιση... Αφου με εχει κανει να αποφευγω να οδηγω πανω απο 100χαω ακομα και στην εγνατια.

κρανδασμους στο φεηζερ δεν νομιζω να εχεις.συντονισμο ισως αλλα συμβαινει σε συγκεκριμενες στροφες του κινητηρα.

tzimidis
20/08/2015, 18:03
Plaka-plaka, ama kathesai straba i abola sti sela, mporei na piezetai kanena neyro kai na sou moudiazei to xeri.
to pathaino ego otan kathomai poly ora stin karekla tis kouzinas (moudiasma se xeri-podi mazi)

thimiospoul
20/08/2015, 18:46
αλλαξα grips σημερα και ειδα διαφορα κυριοι.Βγηκε μαλλον συμπερασμα.Οι μικρες παλαμες θελουν λεπτα grip.Το μεγεθος μου στα γαντια ειναι απο medium και κατω.

costas_versys
20/08/2015, 23:16
Τόσο απλά? Και εαν έχεις τα δάκτυλα στις μανέτες θα μουδιάζουν τα δάκτυλα μόνο?

Νομίζω ότι οριστική λύση είναι τα anti-vibration mounts του τιμονιού

kakavelakis_g
21/08/2015, 01:53
αλλαξα grips σημερα και ειδα διαφορα κυριοι.Βγηκε μαλλον συμπερασμα..

Δεν έχει να κάνει τόσο με τα γκριπς όσο με την περιοχή τον στροφων που δουλεύεις το μηχανάκι. Απέφευγε την περιοχή των στροφων 4000-5000 ή όποου καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν κραδασμοί

nikos_f3n
21/08/2015, 07:48
Παντως η αληθεια ειναι πως παιζει ρολο το σφιξιμο των γκριπς. Εγω αρκετες φορες κυριως οταν το πρωτοπηρα εσφιγκα λες και θα πεταξει. Παντως και τωρα που δε σφιγκω τα γκριπς η κατασταση δεν εχει βελτιωθει ιδιαιτερα. Σιγουρα φταιει ο συντονισμος, αλλα ειναι σε τοσο χαζο οριο στροφων που η θα πηγαινεις σαν κοτα, η πατημενος. Με εχει ξενερωσει τοσο που σκεφτομαι ακομα και να πουλησω τη μηχανη μονο και μονο γι αυτο. Αλλα αν ενα τετρακυλινδρο κανει ετσι τοτε ενα δικυλινδρο πως θα κανει που λενε οτι εχουν ποιο πολλους συντονισμους.

JGALANAKIS
21/08/2015, 08:39
Μουδιαζαν και τα δικα μου και οφειλονταν στα γαντια που φωρουσα ηταν λιγο μικροτερα απο το κανονικο μου νουμερο.Εφοσον σου μουδιαζει περισσοτερο το δεξι απο το αριστερο ειναι λογο του οτι σφιγγεις πολυ το τιμονι προσπαθησε να χαλαρωσεις τα χερια σου απο το τιμονι ισα ισα που θα το ακουμπας και σκυψε λιγο παραπανω ετσι ωστε τα χερια σου να λυγιζουν και να μην ειναι τεντομενα .

dimmie_72
21/08/2015, 08:59
ρίξε μια ματιά και τη δισκόπλακα ;)

MILTOS1976
21/08/2015, 10:09
το ιδιο προβλημα ειχα με ενα kawasaki versys 650.που ειχα.το ειχα παει ταξιδακι μολις το πηρα και μουδιαζανε οι παλαμες και τα δαχτυλα.αλαξα ομως γκριπ και εβαλα σιλικονης νομιζω.το προβλημα λυθηκε.ειχα δοκιμασει και εγω να μην το σφιγκω καθολου και τετοια.τιποτα.τωρα με το ποσες στροφες πηγαινεις δεν νομιζω πως ιδιως το μηχανακι σου εχει θεμα κραδασμων μοτερ.τι να πει και το 525 που εχω.που και εκει δεν μουδιαζουν τα χερια μου.δοκιμασε και θα δεις.

nikos_f3n
21/08/2015, 10:35
Και γω δεν ειχα ακουσει για fz6 προβληματα συντονισμου και τετοια. Ενταξει ο κλασικος που κανει σε καποιες στροφες μονο. Το μονο που διαβασα ηταν για το πολυ περιεργο σε κλιση τιμονι που πολλοι αλλαζουν. Παντως θελει ψαξιμο ο τροπος καθισματος αλλα και το που βαζεις το βαρος του σωματος.

thunder ace
21/08/2015, 10:39
Εμενα παλι μου κανει(χρονια τωρα) αλλο κουφο.Οταν ξεκιναω ταξιδι πχ Αγρινιο-Αθηνα,μετα απο τα πρωτα 50χλμ,νιωθω ενα μουδιασμα στο δεξι χερι.Αν σταματισω για κανα δεκαλεπτο και ξαναξεκινησω,οσα χλμ και να κανω μετα ολα οκ.

Pan (dvs)
21/08/2015, 14:05
Τα χερια πρεπει κατα διαστηματα να τα κουναμε.Ειδικα οσοι εχουμε μηχανες δρομου τα καταπονουμε περισσοτερο.

vkats
21/08/2015, 21:06
Εμενα παλι μου κανει(χρονια τωρα) αλλο κουφο.Οταν ξεκιναω ταξιδι πχ Αγρινιο-Αθηνα,μετα απο τα πρωτα 50χλμ,νιωθω ενα μουδιασμα στο δεξι χερι.Αν σταματισω για κανα δεκαλεπτο και ξαναξεκινησω,οσα χλμ και να κανω μετα ολα οκ.

Αρα πρέπει να σταματάμε για δέκα λεπτά στα.... 50 χλμ από το Αγρίνιο???? :a018::a018::a018:

teogtp
21/08/2015, 22:21
Εμενα παλι μου κανει(χρονια τωρα) αλλο κουφο.Οταν ξεκιναω ταξιδι πχ Αγρινιο-Αθηνα,μετα απο τα πρωτα 50χλμ,νιωθω ενα μουδιασμα στο δεξι χερι.Αν σταματισω για κανα δεκαλεπτο και ξαναξεκινησω,οσα χλμ και να κανω μετα ολα οκ.


Αρα πρέπει να σταματάμε για δέκα λεπτά στα.... 50 χλμ από το Αγρίνιο???? :a018::a018::a018:

Υποχρεωτικα!




















Αν εχεις ΥAMAHA πρεπει να συμπληρωνεις και λαδι.................:D

amyroukai
21/08/2015, 23:11
ωωωωωω τι μας ειπεεεεεε

7Tolis
22/08/2015, 02:10
ωωωωωω τι μας ειπεεεεεε

Ο άνθρωπος που οι εξατμίσεις απο το μηχανάκι του είναι σαν τα χωνιά του καστανά.

thunder ace
22/08/2015, 05:14
Υποχρεωτικα!




















Αν εχεις ΥAMAHA πρεπει να συμπληρωνεις και λαδι.................:D

Αυτο ΔΕΝ ειναι ψεμα.

teogtp
22/08/2015, 08:21
Αυτο ΔΕΝ ειναι ψεμα.

Έιδες που επεσα μεσα;
Έχεις πολυ σφιγμενη την ταπα των λαδιων,οπότε σφιγγε ξεσφιγγε μουδιαζει το χερι.
:D

drspeed
22/08/2015, 14:49
υπάρχουν αρκετοί λόγοι που μουδιάζουν τα χέρια από το τιμόνι,
1. λάθος θέση σώματος ειδικά στα ss το βάρος πρέπει να το τραβάνε τα πόδια, όχι τα χέρια και η μέση!
2. grip που γλιστράνε και σε υποχρεώνουν να τα σφίγγεις περισσότερο από όσο πρέπει και έτσι κουράζεις τα χέρια σου, μία αλλαγή θα σε σώσει!
3. οδήγηση με τεντωμένα χέρια και γενικά σφιγμένα χέρια, χαλάρωσε λίγο... δεν θα φύγει το τιμόνι!
4. οδήγηση χωρίς γάντια ή με λάθος νούμερο γάντια, ακόμα και ένα ελαφρύ και άνετο mx γάντι μπορεί να κάνει την οδήγηση πολύ πιο απολαυστική!
5. κραδασμοί, ειδικά σε μηχανές χωρίς clip on, ένα μπαράκι που ενώνει την μία πλευρά του τιμονιού με την άλλη ή ένα fat bar τιμόνι κάνει θαύματα!
6. μαζί με το Νο 5 μπορείς να βάλεις και βαρύτερα αντίβαρα οπότε να κόψεις και από εκεί κραδασμούς!
7. συνοδηγός που πέφτει επάνω σου και σε υποχρεώνει να βάλεις βάρος στα χέρια σου, ή αλλάζεις συνοδηγό ή την/τον μαθαίνεις πως να κάθεται σωστά!
8. στραβό τιμόνι, ειδικά μετά από χαζοπτώση συχνά στραβώνει το τιμόνι, μέτρα τα άκρα του πόσο απέχουν από το μπουλόνι του εμπρός τροχού για να δεις αν είναι ίσιο!
9. όταν μία μηχανή σε κουράζει τότε απλά δεν είναι για εσένα και το στιλ οδήγησής σου, όσο νωρίτερα το καταλάβεις τόσο το καλύτερο για εσένα!

nightraider
23/08/2015, 05:44
Οι ρυθμίσεις και αλλαγές σε τιμόνι, μανέτες, μαρσπιέ, πεντάλ, σέλα, ζελατίνα μπορούν να το μεταμορφώσουν απο κουραστικό σε άνετο. Όλα αυτά εξαρτώνται απο τον σωματότυπο και το στυλ οδήγησης, ειδικά οι ζελατίνες και απο το κράνος.

tsopanoskylo
23/08/2015, 13:38
Το νούμερο γαντιού είναι σημαντικότατο, μικρό σφίγγει, μεγάλο γλυστρά, και αν δεν έχει προκαμπυλωμένο σχήμα επίσης κουράζει εσωτερικά στη βάση του αντίχειρα. Βέβαια το παιδί δοκίμασε και χωρίς γάντι, αλλά και αυτό κουράζει στα street

thimiospoul
23/08/2015, 17:00
Επανερχομαι και ανακαλω.Εξακολουθει το μουδιασμα με τα λεπτοτερα grip αλλα παρουσιαζεται αργοτερα πλεον και σε μικροτερη ενταση.Πολυ ρολο παιζει και το σφιξιμο των ποδιων στο ντεποζιτο και ευχαριστω για τη συμβουλη αλλα ειναι κατι που θελει συνηθεια και ως ενα βαθμο κουραζει και αυτο.Δοκιμασμενα σε διωρη διαδρομη.Αλλα και παλι λογω υψους ισως?1,72 ειμαι,και οσο ανεβαινουν οι ρυθμοι ασυναισθητα ριχνω το βαρος μπροστα οπως και σε ρυθμους ταξιδιου οταν ξεχνιεμαι, καταληγω να στηριζω το βαρος μου στο τιμονι.

Pan (dvs)
23/08/2015, 17:07
Φερε πιο κοντα το τιμονι στο σωμα σου,για να μην τεντωνονται τα χερια σου.

kakavelakis_g
25/08/2015, 01:45
σε ρυθμους ταξιδιου οταν ξεχνιεμαι, καταληγω να στηριζω το βαρος μου στο τιμονι.

όταν οδηγούμε μηχανάκι δεν ξεχνιόμαστε ποτέ! ;)
αυτούς τους ρυθμούς ταξιδίου που αναφέρεσαι αν μπορούσες να τους αυξήσεις λιγάκι (30-40 χιλ) θα έβλεπες σημαντική διαφορά στο μούδιασμα. Ο αέρας από την ταχύτητα θα κρατούσε μέρους του βάρους του σώματος και δεν θα έπεφτε όλο στα χέρια. Θα ξέφευγες κι από την ζώνη των κραδασμών του κινητήρα που πιστεύω ότι δουλεύεις το μηχανάκι.
το να ρίχνεις το βάρος μπροστά δεν είναι λάθος προστατεύεσαι από τον αέρα. Τα χέρια σου προσπάθησε να τα έχεις παράλληλα με το δρόμο αλλά και με το ντεπόζιτο, μη τα αφήνεις να ανοίγουν προς τα έξω δηλαδή. Τα γκριπ κράτα τα προς την μερια που είναι τα αντίβαρα και μη κολλάς τη χούφτα σου εκεί που τελειώνει το γκριπ εσωτερικά του τιμονιού.
Γενικά πειραματίσου με τον τρόπο που κάθεσαι και κρατάς το τιμόνι, καθώς και με τις στροφές του κινητήρα πριν αρχίσεις κι αλλάζεις αλυσίδες, λάστιχα, τιμόνια, κλπ :)

omega
25/08/2015, 12:27
1)Επειδή έχει κλίση η βάση του τιμονιού σου δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να βάλεις αποστάτες με σκοπό να φέρεις το τιμόνι πιο κοντά σου.Η πιο όρθια θέση θα μεταφέρει το βάρος στον κορμό του σώματός σου.

2)Είμαι 1.76 και είχα την ίδια μοτοσυκλέτα(και θα την ξαναέπερνα ευχαρίστως).
Έχεις μόνιμα βαλίτσα στη μηχανή;; Αν ναι,σε συγκεκριμένες ταχύτητες λόγω βαλίτσας μεταφέρονται ταλαντώσεις στο τιμόνι τις οποίες δεν καταλαβαίνεις.Αρχίζει να "κοσκινίζει" το τιμόνι αν το αφήσεις;Σε συνάρτηση με τον συντονισμό σίγουρα σε επηρεάζει.Είχα κι εγώ μουδιάσματα..

el-Gatto
25/08/2015, 14:25
Για να φέρεις το τιμόνι όσο προς τα σένα θέλεις ,κ σε όποιο ύψος θέλεις.
339956
http://www.ebay.com/itm/270837667967?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Για να κάνεις τα παραπάνω ,κ να κόψεις κ τους κραδασμούς.
339957
http://www.ebay.com/itm/370560790927?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT



Αν δεν θες να περιμένεις την άρση των προβλημάτων για αγορές απ'όξω ,τα ROX τα έχει το ΜΟΤΟRAID.
Oπου επίσης υπάρχει κι αυτή η εναλακτική για να το φέρεις απλά λίγο προς τα σένα.
http://www.motoraid.eu/accessories/barisers-endweights/sw-motech-barback-risers-silver-28mm


Αν δεν θέλεις να πλερώσεις πολλά
http://www.ebay.com/itm/281426996863?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT