Σύνδεση

View Full Version : αναζήτηση κουτιού μεταχειρισμένου



Σελίδες : 1 [2]

foogr01
01/09/2015, 21:21
:eek::eek:
Αυτό................................δεν υπάρχει. Κυριολεκτικά.


:lol:

Ξέρεις τώρα, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία :lol:

toyar
01/09/2015, 21:24
τα ευρωπαικα που κοιτας εχουν περασει την ωφελιμη ζωη τους και μπαινουν στη φαση του κουμπαρα

Desperado
01/09/2015, 21:41
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5133366/

Δεν φαίνεται άσχημο αυτό...έχουμε μοντέο στην οικογένεια με αισίως 200000 χλμ και δεν έχει ζητήσει κάτι άλλο εκτός από αναλώσιμα και πολλαπλασιαστές πριν 10000 χλμ.

archi
01/09/2015, 21:47
Το Polo απορρίφθηκε γιατί από τη μια δε μου άρεσε από την άλλη το βρήκα ακριβό και το Ibiza που είδα θέλει μαζέματα οπότε αν δεν πέσει σοβαρά στην τιμή δεν το σκέφτομαι. Το Accent πέταξε όπως σας ανέφερα.
Πήγα στη Hyundai σήμερα και μου δίνουν i20 του 2010 με 80Κ χλμ 6500 €. Κάπου εκεί πρέπει να παίζει η τιμή τους. Επίσης είδα Fabia '09 70K χλμ 5500 € που το βρήκα συμπαθητικό και Corsa '06 71Κ χλμ που θέλει από ταπετσέρη μέχρι διάφορα πλαστικά μέσα 4600 € (και με το ζόρι κατέβηκε εκεί από 4800 €). Είναι τσιμπημένα όλα εδώ κάτω, οπότε θα συνεχιστεί η όλη ιστορία τις επόμενες μέρες κι αν πετύχω κάτι καλώς. Ειδάλλως ετοιμαστείτε οι Αθηναίοι να μου κάνετε μία λίστα με σωστούς μαντράδες το Δεκέμβρη να ανέβω τα Χριστούγεννα να ψωνίσω από κει.

@Panos76: Είπαμε για κάτι χρηστικό μέχρι 1300cc. Για το "μια ζωή την έχουμε" πήρα τη μηχανή :D

@noodles: Το Swiftάκι πολύ μου αρέσει αλλά πάει κι αυτό από 6500 € και άνω... είναι πολύ εμπορικό.

archi έκανες εσύ τίποτα ;

έχω δει fiesta του 05 με 60Κ περίπου στα 4,500 και 4,000 πιστεύω το παίρνω. φαίνεται καθαρό.
αυτό από αντιπροσοπεία ford με 1 χρόνο εγγύηση και οδική. (στα ίδια χρήματα λίγο πάνω παίζανε και focus αλλά δεν θέλω κάτι τόσο μεγάλο, αν και φαίνεται άλλη κλάση)

σε μάντρες είδα κάτι τραγικά πράγματα, ακόμα και εσωτερικά ήταν υπό διάλυση τα αυτοκίνητα ενώ ότι είδα στην ford φαινόταν σχεδόν καινούριο.
Θέλω να δω ακόμα αρκετά για να καταλήξω. Βασικά με προβληματίζει αν πρέπει να δώσω μέχρι τα 4000 ή να ζοριστώ και να πάω στο 6000.
Επίσης βλέπω αρκετά corsa του 07 και μετά από 5000€ στα 1400cc. το αμάξι το έχω οδηγήσει. δεν μου κάνει κλικ αλλά οκ. ξέρουμε γιατί είναι τόσο χαμηλά οι τιμές τους? ή είναι φυσιολογικές?

Desperado
01/09/2015, 21:51
Απλά μια παρατήρηση, το focus 1400 ναι είναι άλλη κλάση αμάξι αλλά....με αυτο το μοτερ σέρνεται και καίει τα άντερα του.....

Nostradamus
01/09/2015, 21:53
νομιζω ειναι λογικη τιμη για corsa... εδωσα το δικο μου του 07 το 2011 για 7000 (επαρχια)....

7Tolis
01/09/2015, 22:49
Corsa sport του 07 εχω εγώ.Στα 68000 χλμ άλλαξα αντλία νερου και θερμοστάτη.Δεν έχει βγάλει τίποτα άλλο το αμάξι και είμαι ικανοποιημένος απόλυτα.Οδηγική συμπεριφορά πολύ καλή όσες φορές μπήκα με πολλά σε στροφή.Αυτά.

toyar
01/09/2015, 23:40
το fiesta πιο πανω δειχνει ξαναβαμμενο
ειδικα μπροστα η ποδιτσα κατω απο τον προφυλακτηρα ειναι σαν καινουρια ενω στην πραξη ειναι το πρωτο κομματι που γρατζουνιεται και ξυλωνεται
επισης η φθορα του τιμονιου δεν συναδει με το υπολοιπο αυτοκινητο και τα χλμ του και ισως γι αυτο εχει μπει καλυμμα
μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα οταν δινεις τα λεφτα σου για οχημα πρεπει να το ψειριζεις
ειδικα αν ειναι σε εμπορο που εχουν χιλια κολπα να κρυβουν αβαριες

spyrval
02/09/2015, 08:48
Η μόνη κοντινή εμπειρία που έχω από τα μοντέλα που αναφέρθηκαν είναι το swift της δουλειάς του κολλητού μου. Έκανε πάνω από 200Κ χλμ από καινούργιο ως δάσκαλος οδήγησης (φρένο κυρία μου πατάτε όχι το συμπλέκτη, αυτό είναι το χειρόφρενο παιδί μου όχι οι υαλοκαθαριστήρες, πεζοδρόμ...γκουπ, γκουπ,μπαμ κλπ κλπ) και ζήτησε μόνο αναλώσιμα. Ένα κιχ ακούσαν μια φορά, νόμισαν ότι είναι από το swiftάκι, αλλά τελικά είχε στραβοκαταπιεί πελάτης. Πρώτα απολύσαν το φίλο, το αμάξι άντεξε. Φαντάζομαι θα είναι σε καμιά μάντρα τώρα ζώντας τη δεύτερη νιότη του στα 60Κ χλμ.

liospi
02/09/2015, 11:36
υπάρχει και αυτή η υπηρεσία για έλεγχο αυτοκινήτου
www.spotmechanic.gr

tomy
02/09/2015, 12:04
υπάρχει και αυτή η υπηρεσία για έλεγχο αυτοκινήτου
www.spotmechanic.gr

Δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά έχω διαβάσει πολύ θετικά σχόλια..
http://www.autoblog.gr/2015/07/16/spotmechanic/

patsavour
02/09/2015, 18:11
Εντάξει αν τον πιστεψες,τότε και εγω όντως "την" πιανω με δεματικα στο ποδι για να μην ανεμίζει .......

:bawl::bawl::bawl::bawl::bawl:

patsavour
02/09/2015, 18:23
Δε ξέρω γιατί όλα τα οχήματα στην Κρήτη είναι 20% παραπάνω!



γιατι στην κρητη ειναι τουλαχιστον 20%
πιο ματσωμενοι και πιο απατεωνες απο τους αλλους γιαυτο:lol:

foogr01
03/09/2015, 00:42
Να ΄τα τα ωραία:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6851855/

μου φαίνεται θα περιμένω τα Χριστούγεννα να ανέβω πάνω.... αλλά τότε δε θα βρίσκω σύμφωνα με το φίλο μου το Murphy.


Update: Ibiza 1200cc του '07 με 54Κ χλμ θέλει μόνο λάστιχα και αλλαγή λαδιών σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη 3500 €. Φυσικά θα πάει και σε μηχανικό. Hyundai i20 1200cc του '10, 88Κ χλμ κομπλέ στα 6500 βαριά 6300 €.
Είδα και Opel Astra 1400cc του '08 με 49Κ χλμ στα 5000 € και Hyundai ι30 πάλι 1400cc και του '08 με 64Κ χλμ στα 5500 €. Άψογα και τα δύο. Θα βάλω τα κουκιά κάτω κι αν με παίρνει θα αρχίσω να κοιτάω >= 1351cc που δεν έχουν ζήτηση και είναι πιο προσιτές οι τιμές αγοράς τους.

foogr01
03/09/2015, 00:43
γιατι στην κρητη ειναι τουλαχιστον 20%
πιο ματσωμενοι και πιο απατεωνες απο τους αλλους γιαυτο:lol:

Απ' όλα έχει ο μπαξές :lol:

BLiTzER
03/09/2015, 00:43
θα αρχίσω να κοιτάω >= 1351cc που δεν έχουν ζήτηση και είναι πιο προσιτές οι τιμές αγοράς τους.

+100€ τέλη/έτος.

foogr01
03/09/2015, 01:09
+100€ τέλη/έτος.

Yep, και ενδεχομένως λίγο πιο τσιμπημένη ασφάλεια. Γι' αυτό λέω να βάλω κάτω τα κουκιά, να δω αν θα βγαίνω.

Bradipous
03/09/2015, 07:44
Αν ειναι να πας σε 1.4 παρε καλύτερα 1.6 τουλάχιστον να μην σέρνεται. 20 ευρώ διαφορά ειναι στα τέλη έχουν, διαφορετικά μένεις μεχρι 1.3

πάντως Corolla 1.4 μοντέλο 2004 με πλέον 210.000χλμ τα μόνα προβλήματα που θυμαμαι να έβγαλε ηταν εναν μηχανισμό για το παράθυρο του οδηγού και ενα άκρομπαρο. Κατα τα αλλα καίει το φυσιολογικό λάδι που καίνε οι vvti.

Λευκάδιος
03/09/2015, 11:39
Να ΄τα τα ωραία:

Hyundai i20 1200cc του '10, 88Κ χλμ κομπλέ στα 6500 βαριά 6300 €.
Είδα και Opel Astra 1400cc του '08 με 49Κ χλμ στα 5000 € και Hyundai ι30 πάλι 1400cc και του '08 με 64Κ χλμ στα 5500 €. Άψογα και τα δύο. Θα βάλω τα κουκιά κάτω κι αν με παίρνει θα αρχίσω να κοιτάω >= 1351cc που δεν έχουν ζήτηση και είναι πιο προσιτές οι τιμές αγοράς τους.
Επειδή βλέπω i30 ας γράψω κάποιες εντυπώσεις μου απο το ξαδερφάκι του.
Εχω το αντίστοιχο σε ΚΙΑ(ceed) καινουργιο απο το 2007.Είχα κατά νου το Getz αλλά ήταν μικρό(για οικογένεια) και το Matrix(μεγάλο για την πόλη).Επομένως κατέληξα στην κατηγορία του ceed.
Εχει φτηνό σέρβις,το μοτέρ είναι με καδένα,τα (ονομαστικά) 109 άλογα του επιτρέπουν να ταξιδευει πολύ άνετα με καλές μουαγέν ενω το 55άρι ντεπόζιτο του δίνει ικανοποιητική αυτονομία.
Απο κατανάλωση στο trip computer(ξέρω ότι μπορεί να μην είναι ακριβές αλλά το αναφέρω) δείχνει απο 5.3-7.5 σε ταξίδι, εως και 8 στην πόλη.
Στα 8 χρόνια που το έχω(70000χλμ) αλλάχτηκε το ραδιοcd τον 2ο χρόνο και ένα ντιζάκι στην μπροστινή ανάρτηση,και τα δυο δωρεάν λογο εγγύησης(7 χρόνια).
Οι τιμές του σαν μεταχειρισμένο κυμαίνονται απο 5500 εώς 6500.

Accent του 01 έχει ο κουνιάδος μου(ναι και ο δικός μου :lol:) και έχει βγεί πολύ αξιόπιστο.Το φορτώνει σαν μουλάρι,το κυνηγάει συνέχεια αλλά ποτέ δεν αμελεί τα σερβις.
Σε σχέση με τα i30/ceed σαφώς και είναι υποδεεστερο αλλά είναι ενας εργάτης που δεν θα σε ταλαιπωρήσει.

Καλή επιτυχία σε ότι και να πάρεις :wave2:

nikos_abel
03/09/2015, 13:02
υπάρχει και αυτή η υπηρεσία για έλεγχο αυτοκινήτου
www.spotmechanic.gr (http://www.spotmechanic.gr)


Αν φτιάξουνε και για μεκανάκια καλά θα είναι.....

spyrval
03/09/2015, 17:40
Αν φτιάξουνε και για μεκανάκια καλά θα είναι.....

Αυτό σκέφτηκα κι εγώ μόλις το είδα....
Άσε που θα μπορούμε πλέον να κοιτάμε και τις αγγελίες που λένε μόνο για γνώστες

foogr01
09/09/2015, 18:57
Έσκασε Corsa-κι 2006 (πριν το facelift) με 84000 χλμ περιποιημένο αλλά θέλει λάστιχα και αμορτισέρ μπροστά (αναλυτικά αύριο που θα πάω σε μηχανικό). Από 3800 συζητάει την τιμή. Αξίζει και για πόσα € ; Corsa του 2010 βρίσκει κανείς πολλά με 6500€ που είναι η μία από τις 2 επιλογές μου από τον καινούριο χρόνο. Η άλλη το i20 ίδιας χρονολογίας.
Για την ιστορία είπα να πάω από το Γενάρη να πάρω ένα από τα δύο παραπάνω που σας γράψω, εκτός αν βρεθεί κάτι σε καλή τιμή που να αξίζει.

Sapadak
10/09/2015, 09:01
Έσκασε Corsa-κι 2006 (πριν το facelift) με 84000 χλμ περιποιημένο αλλά θέλει λάστιχα και αμορτισέρ μπροστά (αναλυτικά αύριο που θα πάω σε μηχανικό). Από 3800 συζητάει την τιμή. Αξίζει και για πόσα € ; Corsa του 2010 βρίσκει κανείς πολλά με 6500€ που είναι η μία από τις 2 επιλογές μου από τον καινούριο χρόνο. Η άλλη το i20 ίδιας χρονολογίας.
Για την ιστορία είπα να πάω από το Γενάρη να πάρω ένα από τα δύο παραπάνω που σας γράψω, εκτός αν βρεθεί κάτι σε καλή τιμή που να αξίζει.

1.2 ή 1.4?
Πάντως η τιμή του δεν είναι ευκαιρία για να το κυνηγήσεις
Λάστιχα και αμορτισερ δεν θα ναι μια 500σαρα?

yannis24
10/09/2015, 09:17
επειδη μιλαμε για κουτια.....
εχετε στα υπ οψην και το δικο μου.....

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5928767/

μπορει καποιος φιλος σας, γνωστος κτλ, να ενδιαφερεται !!!!

Panos76
10/09/2015, 09:36
επειδη μιλαμε για κουτια.....
εχετε στα υπ οψην και το δικο μου.....

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5928767/

μπορει καποιος φιλος σας, γνωστος κτλ, να ενδιαφερεται !!!!

Τον M54 φοράει ε; Με ένα μ πακ για ανανέωση και έναν κομπρέσσορα κρατάς το δημιούργημα του Bangle για καμιά 30αριά χρόνια ακόμα εύκολα :D

noodles
10/09/2015, 10:42
Έσκασε Corsa-κι 2006 (πριν το facelift) με 84000 χλμ περιποιημένο αλλά θέλει λάστιχα και αμορτισέρ μπροστά (αναλυτικά αύριο που θα πάω σε μηχανικό). Από 3800 συζητάει την τιμή. Αξίζει και για πόσα € ; Corsa του 2010 βρίσκει κανείς πολλά με 6500€ που είναι η μία από τις 2 επιλογές μου από τον καινούριο χρόνο. Η άλλη το i20 ίδιας χρονολογίας.
Για την ιστορία είπα να πάω από το Γενάρη να πάρω ένα από τα δύο παραπάνω που σας γράψω, εκτός αν βρεθεί κάτι σε καλή τιμή που να αξίζει.

τσιμπημενη η τιμη του. φιλος πηρε προ ολιγων ford fiesta d 1.4 08 4000ευρω. υπαρχουν πολλα αυτοκινητα για τις αναλογες τσεπες, ψαξε περισσοτερο. απο που εισαι να σου πω τι αξιζει κοντα στην περιοχη σου?

dimmie_72
10/09/2015, 11:53
μπορει καποιος φιλος σας, γνωστος κτλ, να ενδιαφερεται !!!!

αυτό το 3.000cc "χωρίς φόρο πολυτελείας" πως γκένγκεν; :rolleyes:

γιατί άλλος με 2.300cc πληρώνει "υπερπολυτελείας"; :confused:

teogtp
10/09/2015, 12:04
αυτό το 3.000cc "χωρίς φόρο πολυτελείας" πως γκένγκεν; :rolleyes:

γιατί άλλος με 2.300cc πληρώνει "υπερπολυτελείας"; :confused:

Μετα την δεκαετια,παυει να υφισταται.

dimmie_72
10/09/2015, 12:07
Μετα την δεκαετια,παυει να υφισταται.

εσένα Γιάννη σε λένε; :moutza:

Panos76
10/09/2015, 12:48
Θα σε ενδιέφερε κάτι τέτοιο; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6867538/ (1.5cc ή σε 1.7 για λίγο καλύτερα).

Είναι ποιοτικά αμαξάκια με:

πολύ ωραία αίσθηση (αποστειρωμένη βέβαια - δεν είναι και άσσος) οδήγησης,
πολύ καλούς χώρους για επιβάτες και μπαγκάζια ( 435 lt χώροι αποσκευών!),
άνευ κομπρέσορα (σημαντικό),
πολύ άνεση ακόμα και σε μακρινά ταξίδια (πίσω ανάρτηση τύπου Ω)
ασφάλεια! (ESP, ABS, 6 αερόσακοι στον βασικό εξοπλισμό και πολλά άλλα)

Αξιόπιστα μοτεράκια με κάπως υψηλό κόστος συντήρησης σε εξουσιοδοτημένα αλλά ενίοτε προβληματικά ηλεκτρικά (λαμπάκια, κλπ, που ποιος δεν τα έχει πλέον; )

foogr01
10/09/2015, 15:09
@all:

Το corsa-κι είναι 1.2. Θα το παζαρέψω για 3300 - 3500. Κρατάνε εδώ κάτω (Κρήτη) ψηλά οι τιμές δυστυχώς. Αν βγει συνολικά με λάστιχα και εμπρός αναρτήσεις 3800 θα είναι καλά; Το λέω γιατί τα 3 κατοστάρικα π.χ. που θα κέρδιζα αν το έπαιρνα από Αθήνα θα τα ξοδέψω σε καράβια, ταξί, φαγητό κλπ αν ανέβω πάνω. Βάλε και την ταλαιπωρία και την ψυχολογία. Πρέπει πάντως να έχουν βγει σκυλιά τα αμαξάκια αυτά... να το κρατήσω καμιά δεκαετία θέλω.

Γμτ, έτσι μου 'ρχετε να πάω να φάω τα μισά λεφτά σε κανα εντουράκι να πιάσω τα μονοπάτια και τα άλλα μισά σε ταξί και ΚΤΕΛ :lol:


Σας ευχαριστώ όλους!

ΥΓ: Πάνο, η Μερσεντές δε μου κάνει κλικ...

noodles
10/09/2015, 22:42
ολα σκυλια ειναι αν τα συντηρεις σωστα. γενικα το πετρελαιοκινητο δεν το αφηνεις στην τυχη του "γιατι δεν χρειαζεται σχεδων ποτε σερβις" οπως πιστευουν οι περισσοτεροι. τσεκαρε το σε μηχανικο αν ειναι σωστα συντηρημενο και ποσα χλμ εχει.:cool:

yannis24
11/09/2015, 11:56
εσένα Γιάννη σε λένε; :moutza:

χαχαχα....
ειναι ο δικηγορος μου .....
Οτι ειπε ο teogtp......
Το αμαξι εινα του 2004, οποτε δεν εχε φορο πολυτελειας.....
το ιδιο ισχυει βεβαια και για του 2005....

Panos76
11/09/2015, 11:57
και εγώ περιμένω με χαρά να παλιώσει το δικό μου (2006), άντε και στα δικά μας.

archi
28/09/2015, 20:36
καλησπέρα,
το fiatάκι μας άφησε με μια 3η στο κιβώτιο. και το έχω παρατήσει. Οπότε επισπεύσουμε τη διαδικασία αναζήτησης!
το μπάτζετ ανέβηκε μάλλον στα 5-6.000€
Κοιτάζω κυρίως για jazz, καθώς με πείσατε και μου αρέσει και το θέμα των χώρων.
Θα ήθελα να ρωτήσω επίσης για mitsubisi colt, το οποίο το βρίσκω φθηνότερα. Από ότι έχω καταλάβει η πίσω ανάρτηση έχει θέματα και σε χώρους δεν συγκρίνετε με το jazz. Από αξιοπιστία ξέρουμε τι λέει ή έχετε άλλες πληροφορίες;
Επίσης βλέπω και το Mazda 2. Για αυτό ξέρουμε κάτι;
Γενικά προσπαθώ να μείνω κάτω από τα 1350cc παρόλο που θα αλλάξουν μάλλον τα τέλη.

devil's animal
29/09/2015, 00:23
δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να πας σε μικρομεσαια αμαξια, οπως το colt και το mazda 2...
ισα ισα χανεις απο χωρους...
και το colt και το mazda 2 απο αξιοπιστια ειναι μια χαρα, αλλα με το ποσο που μπορεις να διαθεσεις μπορεις να πας σε mazda 3, auris, lancer...

τα τελη μην τα σκεφτεσαι...μια φορα τον χρονο ειναι και δεν νομιζω να "χτυπησουν" σε τοσο χαμηλα κυβικα...στην τελικη η διαφορα τους (μεχρι στιγμης τουλαχιστον ειναι πολυ μικρη)..
το lancer παντως βγαινει και 1299 (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6491901/)..

duke200
29/09/2015, 08:07
παρε yaris 1300. αξιόπιστο και κυρίως δεν έχει ιμαντα στον εκκεντροφόρο έχει καδένα και έτσι περα απο λαδια φιλτρα μπουζί, φίλτρο καυσίμου και τακάκια ΔΕΝ θελει καμία άλλη συντήρηση. Ότι άλλο θα μπλέξεις και στην κρήτη οι μηχανικοί είναι λίγο κάπως...

PortisHead
29/09/2015, 08:19
τα τελη μην τα σκεφτεσαι...μια φορα τον χρονο ειναι και δεν νομιζω να "χτυπησουν" σε τοσο χαμηλα κυβικα...


http://www.newsit.gr/ellada/Teli-kykloforias-Allazoyn-ola-THa-ypologizontai-me-vasi-tin-aksia-toy-aytokinitoy/433714

...χωρις να σημαινει αυτο κατι, μιας και μεχρι αυριο μπορει να υπολογίζονται με βάση το χρωμα :lol:


(http://www.newsit.gr/ellada/Teli-kykloforias-Allazoyn-ola-THa-ypologizontai-me-vasi-tin-aksia-toy-aytokinitoy/433714)

Panos76
29/09/2015, 08:35
Το Τζαζ είναι μια χαρά, έχει χώρους, αξιοπιστία και καλό μοτεράκι για τα κυβικά του. Αφού το αποφάσισες go for jazz!

duke200
29/09/2015, 08:50
και το jazz έχει και καδένα. Σε 1200 έχει βγάλει δυο μοτερ, αν βρεις πάρε με το μοτερ L12A4 που ναι βελτιωμένο σε σχέση με το L12A1

archi
29/09/2015, 09:11
και το colt και το mazda 2 απο αξιοπιστια ειναι μια χαρα, αλλα με το ποσο που μπορεις να διαθεσεις μπορεις να πας σε mazda 3, auris, lancer...

το auris το κοιτάζω αν και δεν το προτιμώ από jazz
για το mazda 3 και lancer δεν το σκέφτομαι καθόλου καθώς είναι πολύ μεγάλα για τι χρήση που θέλουμε


παρε yaris 1300. αξιόπιστο και κυρίως δεν έχει ιμαντα στον εκκεντροφόρο έχει καδένα και έτσι περα απο λαδια φιλτρα μπουζί, φίλτρο καυσίμου και τακάκια ΔΕΝ θελει καμία άλλη συντήρηση. Ότι άλλο θα μπλέξεις και στην κρήτη οι μηχανικοί είναι λίγο κάπως...
το yaris το έχω δει αλλά πιστεύω ότι χάνω αρκετά σε χώρους σε σχέση με jazz και colt, επίσης γενικά κρατάνε και αυτά καλές τιμές. Θα προτιμούσα το auris πάντως λόγο μεγέθους


Το Τζαζ είναι μια χαρά, έχει χώρους, αξιοπιστία και καλό μοτεράκι για τα κυβικά του. Αφού το αποφάσισες go for jazz!
jazz ψάχνω, το θέμα πως είναι λίγα αυτά που είναι Αθήνα και μπορώ να ακουμπήσω οικονομικά.
Σε σχέση με το colt έχουμε κάποια σύγκριση?
Η πίσω ανάρτηση είναι όντος "επικίνδυνη" όπως είδα να αναφέρεται σε διάφορα site. Γενικά δεν πάω τάπα με το αυτοκίνητο ούτε το κυνηγάω...

Τέλος, διάφορα αυτοκίνητα που βλέπω με λίγα κυβικά αλλά με τούρμπο τι λένε από άποψη αξιοπιστίας. τα κοιτάζουμε ή να τα ξεχάσω. Γενικά δεν είμαι πολύ θετικός. Γενικά τραβάνε από χαμηλά ή για οδήγηση μέσα στην πόλη σου σπάνε τα νεύρα; Η μόνη "σχετική" εμπειρία που έχω από κινητήρα με τούρμπο, είναι από ένα φιατ 500 twinair, που θεωρώ είναι από άποψη κινητήρα είναι ότι χειρότερο έχω οδηγήσει.

duke200
29/09/2015, 09:19
Τουρμπο= φθορές = ζημιές = $$. Αφου το θέλεις για δευτερο αμαξι, δεν αξιζει. Αν το θες για πρωτο, παρε απο την αρχή ένα καινούργιο C class (πχ golf-focus-auris) 1.0-1.2 turbo, με προσεκτική συντήρηση θα σε κρατήσει, χρόνια, δεν καιει.

colt= καλό αμάξι, αλλα όχι καλύτερο ούτε πιο αξιόπιστο απο jazz και yaris.

Panos76
29/09/2015, 09:35
To colt είναι το ίδιο αμάξι με το forfour (smart), γενικά δεν είχαν βγάλει προβλήματα, αλλά δεν έχουν και την αίσθηση ενός όγκου/ταξιδιάρικη του jazz.

To jazz το έχει ένας συγγενής μου και το έχει σκίσει στο ταξίδι, τρελό km κάθε μήνα (πωλητής σε δική του εταιρία) χωρίς αναφορά προβλημάτων, ενώ εγώ το έχω οδηγήσει δανεικό στη Γερμανία και μου φάνηκε μια χαρά αμαξάκι.

Το τούρμπο είναι απόλαυση αλλά θέλει πορτοφόλα γερή, κάτι που ο κόσμος αγνοεί. Ένα πλήθος περιφερειακών χρήζει αντικατάστασης, ενώ οι φθορές έρχονται σύντομα. Κολάρα, wastegate, τουρμπίνα, ρουλεμάν, πολλαπλή πολλές φορές, κ.α, μπορεί να χρειαστούν αλλαγή εκεί που δεν το περιμένεις.

Αυτά τα λέω από προσωπική εμπειρία σε δικό μου παλαιότερο αμάξι και υπόψη δούλευα πίεση 0,5 - τίποτα δηλ. σχεδόν εργοστασιακές τιμές.

archi
29/09/2015, 09:58
To colt είναι το ίδιο αμάξι με το forfour (smart), γενικά δεν είχαν βγάλει προβλήματα, αλλά δεν έχουν και την αίσθηση ενός όγκου/ταξιδιάρικη του jazz.

To jazz το έχει ένας συγγενής μου και το έχει σκίσει στο ταξίδι, τρελό km κάθε μήνα (πωλητής σε δική του εταιρία) χωρίς αναφορά προβλημάτων, ενώ εγώ το έχω οδηγήσει δανεικό στη Γερμανία και μου φάνηκε μια χαρά αμαξάκι.

Το τούρμπο είναι απόλαυση αλλά θέλει πορτοφόλα γερή, κάτι που ο κόσμος αγνοεί. Ένα πλήθος περιφερειακών χρήζει αντικατάστασης, ενώ οι φθορές έρχονται σύντομα. Κολάρα, wastegate, τουρμπίνα, ρουλεμάν, πολλαπλή πολλές φορές, κ.α, μπορεί να χρειαστούν αλλαγή εκεί που δεν το περιμένεις.

Αυτά τα λέω από προσωπική εμπειρία σε δικό μου παλαιότερο αμάξι και υπόψη δούλευα πίεση 0,5 - τίποτα δηλ. σχεδόν εργοστασιακές τιμές.

οκ οπότε βγάζω από την εξίσωση ότι τούρμπο βλέπω, μου τη σπάει που πολύ τα εκθειάζουν. τες πα

BLiTzER
29/09/2015, 09:59
Έχουν κι αυτά τα πλεονεκτήματά τους. Είναι, όπως όλα, θέμα προτεραιοτήτων.

duke200
29/09/2015, 10:05
το τουρμπο το εκθειάζουν γιατι είναι ο καλύτερος τρόπος να εκμεταλευτείς όλη αυτη τη χαμένη θερμκή ενέργεια των καυσερίων. Το κακό είναι οτι σε μεταχειρισμένο 10ετίας τούρμπο δεν πας για το λόγω των φθορών, κυρίως επειδή ο κόσμος δεν κανει σωστή συντήρηση είτε γιατι δεν ξέρει ή γιατι ο μηχανικός του είναι άσχετος (όπως άσχετοι είναι οι περισσότεροι επαγγελματίες στην ελλάδα-οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα).

Panos76
29/09/2015, 10:16
Έχουν κι αυτά τα πλεονεκτήματά τους. Είναι, όπως όλα, θέμα προτεραιοτήτων.

Έτσι ακριβώς. Το ότι είναι απόλαυση είναι. Προσωπικά μου έχει λείψει το κόλλημα του κεφαλιού στο προσκέφαλο από τη ροπή, οι στροφές σε ρυθμό δίχρονου, το παιχνίδι που έκανα (πχ στις ανηφοριές στο Μαρτίνο) με 180km για πλάκα και πολλά άλλα.

Αν το αμάξι το θες για εργαλείο καλύτερα ατμόσφαιρα. Αν είσαι συντηρητικός οδηγός ωστόσο και τηρείς κάποια πράγματα, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα ούτε με τουρμπιστά αμάξια αλλά δεν θα επέλεγα εύκολα μτχ τουρμπιστό.

archi
29/09/2015, 10:37
σας ευχαριστώ, θα προσπαθήσω μέχρι Σάββατο να δω όσο πιο πολλά μπορώ και μετά με μηχανικό!

archi
05/10/2015, 10:16
Καλημέρα, είδα αυτές τις μέρες αρκετά αμάξια. Το colt αποκλείστικε γιατί δεν αρέσει στη γυναίκα. Σε χρήματα τελικά κινούμαστε στα 5.500 - 6.000€.

έχουμε καταλήξει στα παρακάτω. σε όλα όμως είμαστε οριακά στα χρήματα (με τις τιμές που βλέπω στο car) και θα πρέπει να παίξει παζάρι ή να βρω ευκαιρία.

Honda Jazz 1300cc 85hp. 2004-2007. Μας έχει κερδίσει για τους χώρους του και την αξιοπιστία. Υπάρχουν πολύ λίγα όμως στην αγορά. Η πρώτη μας επιλογή.
Mazda 2 86hp. 1300cc. 2008- έχω ακούσει ότι είναι αξιόπιστο. δεν ξέρω κάτι άλλο
Ford fiesta 1250cc 82hp. 2008- Μας αρέσει εξωτερικά πιο πολύ από όλα. Δεν ξέρω τι λέει από αξιοπιστία. Οδηγικά πρέπει να είναι ενδιαφέρον. Ξέρουμε γιατί έχουν πουληθεί τόσα πολλά; Είναι τόσο καλό σύνολο ή η αντιπροσωπία έχει καλές προσφορές;
Huydai i20 1250cc 78hp 2009 - Δεν ξέρω κάτι πέρα από το όνομα που φαντάζομαι σημαίνει ότι σε γενικές γραμμές είναι αξιόπιστο.

Πέρα από το jazz που ξέρω τι παίζει. Για τα υπόλοιπα τι λέτε; +-, αξιοπιστία, κατανάλωση, κόστος συντήρησης;
Αξίζει το jazz να πάω σε όχημα 3-4 χρόνια πίσω σε σχέση με τα άλλα;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

BLiTzER
05/10/2015, 10:22
Αξίζει το jazz να πάω σε όχημα 3-4 χρόνια πίσω σε σχέση με τα άλλα;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ναι. Υπάρχει λόγος που δε βρίσκεις πολλά στην αγορά.

alex14
05/10/2015, 10:36
Mazda 2 απο μενα.

Τα mazda γενικα ειναι τερατα αξιοπιστιας.

PortisHead
05/10/2015, 10:51
Απο την τελικη λιστα που εβαλες θα προτεινα
1o Mazda και 2o Ηyundai.
Προσωπικα θα εμενα μακρυα απο Fiesta και οσον αφορα το Jazz
(αν και ορκιζομαι στα Honda και κατοχος Honda 3 φορες)
το συγκεκριμενο , σε πολλες λίστες top ten αξιοπιστιας...ειναι παντα...10ο...δεν ξερω γιατι.

duke200
05/10/2015, 11:25
τα honda είναι τέρατα αξιοπιστίας, τόσο που ορισμένους κατόχους τους φάγανε (τα τέρατα)

archi
29/10/2015, 14:01
τα honda είναι τέρατα αξιοπιστίας, τόσο που ορισμένους κατόχους τους φάγανε (τα τέρατα)

έτσι για την ιστορία.
Τελικά πήραμε ένα jazz του 7. με 60.000χλμ.
Χθες κάναμε πρώτη εκδρομούλα 350χλμ.
Μου αρέσει αρκετά. Λιτό όχημα χωρίς πολλά μπλιμπλίκια τρελούς χώρους. Ελπίζω σε θέμα αξιοπιστίας να μας βγάλει καθαρούς.
σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!!!

BLiTzER
29/10/2015, 14:02
11 σελίδες, ενώ έδωσα την απάντηση στο πρώτο ποστ :P

Καλοτάξιδο ^^

spyrakos35
29/10/2015, 14:11
καλοτάξιδο, απο αξιοπιστία μην το φοβάσαι, χόνΔα δε σπάει δε χαλάει, δεν έχει και ανορθωτή









11 σελίδες, ενώ έδωσα την απάντηση στο πρώτο ποστ :P


να σε κάνουν μοδίστρα τότες να απαντάς και να κλειδώνεις μετά τα θέματα

:lol:

Bob_o_mastoras
29/10/2015, 14:12
Kαλοταξιδο!! :beer:

foogr01
29/10/2015, 20:50
έτσι για την ιστορία.
Τελικά πήραμε ένα jazz του 7. με 60.000χλμ.
Χθες κάναμε πρώτη εκδρομούλα 350χλμ.
Μου αρέσει αρκετά. Λιτό όχημα χωρίς πολλά μπλιμπλίκια τρελούς χώρους. Ελπίζω σε θέμα αξιοπιστίας να μας βγάλει καθαρούς.
σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!!!

Καλοτάξιδο !

toyar
29/10/2015, 21:08
καλοταξιδο
δεν υπαρχει περιπτωση να το μετανιωσεις:beer:

duke200
30/10/2015, 08:51
τελειο. Καλορίζικο.:)

και ουτε να χεις το νου σου για ιμάντα και λαλακίες.

μονο λάδια, φίλτρο λαδιού, καυσίμου, αέρα, καμπίνας και μπουζί και τιποτε άλλο...

Αμα θες, να κοιταξω στο autodata να σου πω το φουλ πακέτο συντήρησης με πμ