PDA

View Full Version : Aprilia Caponord 1000.....ακουω.



Σελίδες : 1 2 [3]

zisakos_1986
29/08/2020, 21:44
Δυστυχώς μόνο μεταχειρισμένα και αν. Τα εχει καταργήσει η aprilia και όσο κι αν έψαξα και από εξωτερικό από διάφορα γνωστά μοτομάγαζα aprilia δεν τα ειχε κανεις σε στοκ.
Αν εισαι τυχερός και σε κανένα ebay ίσως...

ktm640lc4
16/09/2020, 21:53
Παιδια καλησπερα. Απορια, σας εχει τυχει ποτε να μην εχετε πισω φρενο απο την υπερθερμανση σε κατηφορικη διαδρομη φορτωμενος?
Και αν ΝΑΙ, τι κανατε ωστε να φτιαξετε το προβλημα? Το επαθα προσφατα και δεν του εχω εμπιστοσυνη να το πιεσω πια.

zisakos_1986
16/09/2020, 21:58
Ναι ναι εχει συμβεί και σε εμένα και σε αλλα παιδιά. Το πισω ειδικά σε κλειστά κατηφορικά δεν ψύχεται καλά οπότε βράζουν τα υγρά αν το πιέσεις πολύ. Η λυση που εχει βελτιώσει πολύ την κατάσταση ειναι τα υγρά με υψηλότερο σημείο βρασμού. Rbf660 βαζω και εχω δει πολύ καλή συμπεριφορά...

Επίσης θέλει προσοχή να μην ξεχνιέσαι με το ποδι πανω στο φρένο γιατί έστω και λίγο να πιέζεται θερμαίνεται ο δίσκος...

ktm640lc4
16/09/2020, 22:32
Δεν ηξερα οτι ειναι γνωστο προβλημα. Ευτηχως υπαρχει λυση απο οσο γραφεις. Θα κοιταξω να αλλαξω υγρα και να μην παταω το φρενο τοσο. Παιζει να κανει διαφορα και καποια αλλαγη δισκοπλακας? Ισως δεν ξερω...

zisakos_1986
16/09/2020, 23:55
Δεν ηξερα οτι ειναι γνωστο προβλημα. Ευτηχως υπαρχει λυση απο οσο γραφεις. Θα κοιταξω να αλλαξω υγρα και να μην παταω το φρενο τοσο. Παιζει να κανει διαφορα και καποια αλλαγη δισκοπλακας? Ισως δεν ξερω...

Οι δισκόπλακες οι μαμά είναι αρκετά καλές δε θα πρότεινα κάποια αλλαγή σε αυτό το κομμάτι. Δε φταίει η δισκόπλακα δηλαδή για το φαινόμενο αυτό.

Παρεπιπτόντως έχουμε συνάντηση οι aprilianoi το ΣΚ στην Πορταριά στο Πήλιο. Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά στο φόρουμ μας για λεπτομέρειες.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/09/2020, 06:30
Συμβαίνει σε πολλά μηχανάκια. Όχι μόνο σε απριλια .Απο τη παρατεταμένη χρήση.Η λύση είναι να περιμένεις να κρυώσουν τα υγρά και ο δίσκος και να ξαναξεκινησεις.Το έχω πάθει στο κτμ και μάλιστα σε ενα panta750 (αμάξι για όσους δεν γνωρίζουν).Στις κατηφορες δουλεύουμε πολύ μηχανοφρενο(δε ξέρω πως το λέτε εσείς) και αυτό βοηθάει πολύ.

peterTHErider
17/09/2020, 11:21
Συμβαίνει σε πολλά μηχανάκια. Όχι μόνο σε απριλια .Απο τη παρατεταμένη χρήση.Η λύση είναι να περιμένεις να κρυώσουν τα υγρά και ο δίσκος και να ξαναξεκινησεις.Το έχω πάθει στο κτμ και μάλιστα σε ενα panta750 (αμάξι για όσους δεν γνωρίζουν).Στις κατηφορες δουλεύουμε πολύ μηχανοφρενο(δε ξέρω πως το λέτε εσείς) και αυτό βοηθάει πολύ.

ναι συμβαινει γιατι το πισω φρενο ΔΕΝ ειναι για να σταματαει τη μοτο.μπροστα συνηθως εχουμε 2 τεραστιους δισκους και πισω ενα μικρουλη.μαντεψτε γιατι....
με το μπροστινο σταματαει η μοτο και το πισω βοηθαει στην ευσταθεια και στο κλεισιμο της γραμμης.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/09/2020, 14:13
ναι συμβαινει γιατι το πισω φρενο ΔΕΝ ειναι για να σταματαει τη μοτο.μπροστα συνηθως εχουμε 2 τεραστιους δισκους και πισω ενα μικρουλη.μαντεψτε γιατι....
με το μπροστινο σταματαει η μοτο και το πισω βοηθαει στην ευσταθεια και στο κλεισιμο της γραμμης.

Βεβαίως.

RaGe_Raptor
17/09/2020, 14:47
ναι συμβαινει γιατι το πισω φρενο ΔΕΝ ειναι για να σταματαει τη μοτο.μπροστα συνηθως εχουμε 2 τεραστιους δισκους και πισω ενα μικρουλη.μαντεψτε γιατι....
με το μπροστινο σταματαει η μοτο και το πισω βοηθαει στην ευσταθεια και στο κλεισιμο της γραμμης.

Οφφ τοπικ αλλά και το μπροστά φρένο βοηθάει στο κλείσιμο της γραμμής ,με σωστή εφαρμογή.
Απλά είναι πολύ δυνατό (διπλοί τεράστιοι δίσκοι κτλ που είπες) και θέλει μια παραπάνω προσοχή.
Όταν το κάνεις σωστά, βέβαια, η ανταμοιβή σου είναι οι απείρως περισσότερες επιλογές στην είσοδο και κατά τη διάρκεια της στροφής.

peterTHErider
17/09/2020, 15:50
Οφφ τοπικ αλλά και το μπροστά φρένο βοηθάει στο κλείσιμο της γραμμής ,με σωστή εφαρμογή.
Απλά είναι πολύ δυνατό (διπλοί τεράστιοι δίσκοι κτλ που είπες) και θέλει μια παραπάνω προσοχή.
Όταν το κάνεις σωστά, βέβαια, η ανταμοιβή σου είναι οι απείρως περισσότερες επιλογές στην είσοδο και κατά τη διάρκεια της στροφής.

συμφωνοι.εγω απλα λεω ποιες οι μοναδικες λειτουργιες του πισω φρενου!

BLiTzER
17/09/2020, 15:51
Η μοναδική λειτουργία του πίσω φρένου είναι για να μπλοκάρει τον τροχό.

:smokin:

lospsi
17/09/2020, 15:51
Οφφ τοπικ αλλά και το μπροστά φρένο βοηθάει στο κλείσιμο της γραμμής ,με σωστή εφαρμογή.
Απλά είναι πολύ δυνατό (διπλοί τεράστιοι δίσκοι κτλ που είπες) και θέλει μια παραπάνω προσοχή.
Όταν το κάνεις σωστά, βέβαια, η ανταμοιβή σου είναι οι απείρως περισσότερες επιλογές στην είσοδο και κατά τη διάρκεια της στροφής.

Nομίζω πως είσαι λάθος.

DoctoR_k6
17/09/2020, 16:25
Οφφ τοπικ αλλά και το μπροστά φρένο βοηθάει στο κλείσιμο της γραμμής ,με σωστή εφαρμογή.
Απλά είναι πολύ δυνατό (διπλοί τεράστιοι δίσκοι κτλ που είπες) και θέλει μια παραπάνω προσοχή.
Όταν το κάνεις σωστά, βέβαια, η ανταμοιβή σου είναι οι απείρως περισσότερες επιλογές στην είσοδο και κατά τη διάρκεια της στροφής.

Nαι αμα λεγεσαι Μαρκ Μαρκεθ... :lol:

RaGe_Raptor
17/09/2020, 16:40
Nαι αμα λεγεσαι Μαρκ Μαρκεθ... :lol:

Είχα γράψει παλιότερα:
"Δεν χρειάζεται να φρενάρεις σαν τον Μαρκεθ, αρκεί τα τακάκια να βρίσκονται σε επαφή με τους δίσκους και οι πιθανότητες να αντιδράσεις σωστά σε ενδεχόμενο εμπόδιο αυξάνονται εκθετικά.
Όπως δεν ανοίγεις το γκάζι σαν τον Μαρκ στην έξοδο,έτσι και δεν θα φρενάρεις όπως αυτός στην είσοδο.
Δεν υπάρχει μόνο το καθόλου φρένο και το 100% φρένο αλλά και όλα τα ενδιάμεσα"

:D;)

RaGe_Raptor
17/09/2020, 16:46
Nομίζω πως είσαι λάθος.

Κι όμως,κλείνει! (Η γραμμή)

Αν γραπωσεις απότομα πιθανότατα θα σκάσεις στο έδαφος.
Αν πατήσεις smoothly είτε κλείνεις γραμμή στην ίδια κλίση, είτε μειώνεις κλίση για να φρενάρεις ακόμα πιο δυνατά (ότι βολεύει, και στις 2 περιπτωσεις η ταχύτητα μειώνεται)
Αν το παρακάνεις με το φρένο τότε η μοτοσυκλέτα έχει την τάση να σηκωθεί και να ανοίξει γραμμή.

RaGe_Raptor
17/09/2020, 16:47
Η μοναδική λειτουργία του πίσω φρένου είναι για να μπλοκάρει τον τροχό.

:smokin:

Εσύ μη μιλάς,δεν έχεις μηχανή:evil::bawl:

DoctoR_k6
17/09/2020, 17:10
Για να κλεισεις σημαινει πως εισαι λιιγο πιο ανοιχτα απ οτι ηθελες...οποτε δυσκολα να επαναφερεις με μπροστινο.
Προσωπικα δεν το κανω. Το πισω σε αυτες τις περιπτωσεις κανει δουλεια αρκετη.
Το ερχομαι κ παταω μπροστινο smoothly κ δεν ανοιγει η γραμμη (παντα για στροφη μιλαμε ε) ειναι σα να λεμε τραιλ μπρεικινγ.

RaGe_Raptor
17/09/2020, 17:21
Για να κλεισεις σημαινει πως εισαι λιιγο πιο ανοιχτα απ οτι ηθελες...οποτε δυσκολα να επαναφερεις με μπροστινο.
Προσωπικα δεν το κανω. Το πισω σε αυτες τις περιπτωσεις κανει δουλεια αρκετη.
Το ερχομαι κ παταω μπροστινο smoothly κ δεν ανοιγει η γραμμη (παντα για στροφη μιλαμε ε) ειναι σα να λεμε τραιλ μπρεικινγ.

Υπάρχουν διαφοροι λόγοι για τους οποίους θα ήθελες να κλείσεις.

μπήκες λίγο πιο γρήγορα.
Κλείνει η στροφή και δεν το ήξερες.
συνάντησες κάποιο εμπόδιο


Σε κάθε περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί το εμπρός φρένο, υπό προϋποθέσεις.
Δε λέμε τρέιλ-μπρέικινγκ (ενώ είναι) γιατί πυροδοτούνται προβολές εικόνων ΜΜ93 στο όριο . Έχει μυστήρια λειτουργία ο ανθρώπινος εγκέφαλος:lol:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/09/2020, 20:31
Η μοναδική λειτουργία του πίσω φρένου είναι για να μπλοκάρει τον τροχό.

:smokin:

Ξέχασες και στη σούζα :D

Tallyban
18/09/2020, 08:20
Έχω την εντύπωση ότι το καλύτερο φρενάρισμα γίνεται εκεί που εφαρμόζεται το βάρος.Τα DR650 Σ1 θυμάμαι είχαν μεγάλο δίσκο και τακάκια πίσω για κάποιο λόγο...

πυξιδας990
18/09/2020, 08:32
Έχω την εντύπωση ότι το καλύτερο φρενάρισμα γίνεται εκεί που εφαρμόζεται το βάρος.Τα DR650 Σ1 θυμάμαι είχαν μεγάλο δίσκο και τακάκια πίσω για κάποιο λόγο...

διπιστονη πισω ειχε,υπερβολικα δυνατο,αλλα πολυτιμο φορτωμενο και δικαβαλο

doctor_john
18/09/2020, 09:03
Για να μην ζεσταίνεται εύκολα.
Σε όλα τα δίκυκλα που εφαρμόζουμε φρένα στον μπροστά τροχό δημιουργούν την συνισταμένη του βάρους πολύ κοντά σε αυτόν.

contes di Zante
19/09/2020, 10:59
Μόνο στο Strada και τώρα στο multi νιώθω ότι έχω πίσω φρένο....στο Capo δεν.....

Άν έχεις έκδοση με ABS να ξέρεις ότι γενικά το πίσω έχει ιδιορρυθμία στην εξαέρωσή του, πρέπει να ξέρει ο μάστορας

πυξιδας990
19/09/2020, 11:28
Μόνο στο Strada και τώρα στο multi νιώθω ότι έχω πίσω φρένο....στο Capo δεν.....

Άν έχεις έκδοση με ABS να ξέρεις ότι γενικά το πίσω έχει ιδιορρυθμία στην εξαέρωσή του, πρέπει να ξέρει ο μάστορας

και τα μπροστα..θελει εξαερωση και η μοναδα..μανικι αρκετο
αν γινει ομως καλη,εχει πισω φρενο πολυ καλο το capo

Ζεύκας
19/09/2020, 14:30
Παιδια καλησπερα. Απορια, σας εχει τυχει ποτε να μην εχετε πισω φρενο απο την υπερθερμανση σε κατηφορικη διαδρομη φορτωμενος?
Και αν ΝΑΙ, τι κανατε ωστε να φτιαξετε το προβλημα? Το επαθα προσφατα και δεν του εχω εμπιστοσυνη να το πιεσω πια.

capronord & tuono genII έχουν ίδια φρένα πίσω;

γτ στα tuono πολλοί είχαν θέμα.
είχα δοκιμάσει τα πάντα, το μόνο που είχε αποτέλεσμα ήταν braking δισκόπλακα.

421069

νεοσσός
19/09/2020, 15:03
ναι συμβαινει γιατι το πισω φρενο ΔΕΝ ειναι για να σταματαει τη μοτο.μπροστα συνηθως εχουμε 2 τεραστιους δισκους και πισω ενα μικρουλη.μαντεψτε γιατι....
με το μπροστινο σταματαει η μοτο και το πισω βοηθαει στην ευσταθεια και στο κλεισιμο της γραμμης.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, η συνδυαστική χρήση των δύο φρένων κάνει μεγάλη διαφορά στην απόσταση φρεναρίσματος. Δυστυχώς σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου μας, η ποιότητα της ασφάλτου είναι χαμηλή, οπότε το πίσω φρένο είναι απαραίτητο.

Είχαμε πρόσφατα και ένα νήμα (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159123), όπου κάποιος δε χρησιμοποίησε το πίσω φρένο και προσέκρουσε, ευτυχώς απαλά, σε ένα φορτηγό μπροστά του.

Ειδικά σε χρήση πόλης, όπου μπορεί ανά πάσα στιγμή να πεταχτεί οποιοσδήποτε και οτιδήποτε μπροστά σου, χέρι και πόδι πρέπει να ακουμπάνε μανέτα και ποδομοχλό φρένου, ώστε να μπορούν να αντιδράσουν άμεσα, αλλά προοδευτικά.

bros400pgm
19/09/2020, 16:00
Το Caponord έχει κανονικό φρένο πίσω, όπως θα είχε κάθε μαστοδοντο με δαγκάνα 2 εμβόλων αντικριστά. Επίσης είναι πιο εύκολη η εξαέρωση στο πίσω, αποτι στο εμπρός φρένο, στα μηχανάκια που έχουν abs.
Τα RSV έχουν πίσω φρένο διακοσμητικό λόγω προβλημάτων στην τοποθέτηση της τρόμπας (πάνω στο μοτέρ) και περίπλοκου κυκλώματος που δεν πάει τις φυσαλίδες στα σημεία των εξαερωτηρων.

ktm640lc4
08/11/2020, 19:41
Παιδια καλησπερα. Παιζει να υπαρχει πλαγιο σταντ πουθενα? Εχει παρει το ματι σας κατι? Το δικο μου εχει σπασει ψηλα και ειναι ετοιμο να πεσει αν σταθει πανω του, τωρα το εχω στο διπλο.

viper1
09/11/2020, 21:14
Παιδια καλησπερα. Παιζει να υπαρχει πλαγιο σταντ πουθενα? Εχει παρει το ματι σας κατι? Το δικο μου εχει σπασει ψηλα και ειναι ετοιμο να πεσει αν σταθει πανω του, τωρα το εχω στο διπλο.

Έχεις κοιτάξει στο car.gr/ ebay ?

lospsi
10/11/2020, 06:27
Μπες www.apriliabikers.gr και ρώτα!