PDA

View Full Version : γιατρε δεν ειμαι καλα.... (1290, multi ή 1000XR)



Σελίδες : 1 [2]

amyroukai
11/09/2015, 16:48
Βλέπω το βελοτσέ και και σκέφτομαι αν καθήσω πίσω στο κάθισμα τι θα πάθει το μηχανάκι.Τσαπρρρρρρρ.........

Ότι θα πάθει και το tracer και το hyperstrada κλπ.

πυξιδας990
11/09/2015, 17:01
επειδη το εχω δει απο κοντα,τα φαινομενα απατουν.σελαρα ο πισω.



veloce Να πουμε-καβλα

peterTHErider
11/09/2015, 19:17
παιδια επανερχομαι με νεα δεδομενα...
πηγαμε με την κυρα και καβαλησα απο κοινου το xr και το μουλτι...η διαφορα χαοτικη...στο χρ ο συνεπιβατης ειναι τουλαχιστον 20 ποντους ψηλοτερα και η σελα του ειναι απλα καλυτερη απο τα ss...ασε που τον νιωθεις λες και τον φορας σαν τσαντακι πλατης και ειναι πανω σου...ακομα και στα ουτε 10 λεπτα στατικης παραμονης στο μηχανακι πιαστηκε ο πωπος μας...μετα ανεβηκαμε στο gt να ξεκουραστουμε λιγο...παρακατω ειναι η αντιπροσωπεια της ντουκατι οποτε εχοντας φρεσκο το bmw κατσαμε αμεσως στο μουλτι...απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...μερα με τη νυχτα!στο καινουριο μοντελο μειωσανε την διαφορα υψους αναβατη-συνεπιβατη και η σελα ειναι πολυ πλατυτερη και πολυ πιο ανετη και μαλακη.ακομα ειχαμε απλετο χωρο μεταξυ μας!αρκετο ωστε πηδωντας στο μουλτι απο το gt να μην μας ενοχλησει καθολου...πραγματικα δεν το περιμενα και εντυπωσιαστηκα!αμεσως μας το δωσανε και για μικρη βολτιτσα...καθως εχω συνηθισει να οδηγαω διακαβαλος με τη συμπεριφορα της μοτο με φορτιο πισω την πρωτη φορα που οδηγησα το μουλτι κατι με παραξενεψε αλλα τωρα που το οδηγησα με συνεπιβατη με εκανε να αισθανθω πολυ ανετα!
ενα μεγαλο αρνητικο εχει και αυτο ειναι η καψα του κινητηρα μετα απο λιγη ωρα οδηγηση στην πολη...αλλα με μια ξερογκαζια το ξεχνας...
ρε παιδια ΤΙ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΗΧΟ ΕΧΕΙ????
νομιζω καταληξαμε...αντε τωρα να οργανωθουμε σιγα σιγα...

πυξιδας990
11/09/2015, 19:22
παιδια επανερχομαι με νεα δεδομενα...
πηγαμε με την κυρα και καβαλησα απο κοινου το xr και το μουλτι...η διαφορα χαοτικη...στο χρ ο συνεπιβατης ειναι τουλαχιστον 20 ποντους ψηλοτερα και η σελα του ειναι απλα καλυτερη απο τα ss...ασε που τον νιωθεις λες και τον φορας σαν τσαντακι πλατης και ειναι πανω σου...ακομα και στα ουτε 10 λεπτα στατικης παραμονης στο μηχανακι πιαστηκε ο πωπος μας...μετα ανεβηκαμε στο gt να ξεκουραστουμε λιγο...παρακατω ειναι η αντιπροσωπεια της ντουκατι οποτε εχοντας φρεσκο το bmw κατσαμε αμεσως στο μουλτι...απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...μερα με τη νυχτα!στο καινουριο μοντελο μειωσανε την διαφορα υψους αναβατη-συνεπιβατη και η σελα ειναι πολυ πλατυτερη και πολυ πιο ανετη και μαλακη.ακομα ειχαμε απλετο χωρο μεταξυ μας!αρκετο ωστε πηδωντας στο μουλτι απο το gt να μην μας ενοχλησει καθολου...πραγματικα δεν το περιμενα και εντυπωσιαστηκα!αμεσως μας το δωσανε και για μικρη βολτιτσα...καθως εχω συνηθισει να οδηγαω διακαβαλος με τη συμπεριφορα της μοτο με φορτιο πισω την πρωτη φορα που οδηγησα το μουλτι κατι με παραξενεψε αλλα τωρα που το οδηγησα με συνεπιβατη με εκανε να αισθανθω πολυ ανετα!
ενα μεγαλο αρνητικο εχει και αυτο ειναι η καψα του κινητηρα μετα απο λιγη ωρα οδηγηση στην πολη...αλλα με μια ξερογκαζια το ξεχνας...
ρε παιδια ΤΙ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΗΧΟ ΕΧΕΙ????
νομιζω καταληξαμε...αντε τωρα να οργανωθουμε σιγα σιγα...

τι χρωμα?

peterTHErider
11/09/2015, 19:25
τι χρωμα?

κοκκινο φυσικα...αλλα αυτο που πρεπει να γινει ακομα πριν παρω το μηχανακι ειναι να παρω την grand turismo ζελατινα...
ξεμπερδευω με τον γαμο μου τελος του μηνα και το οργανωνω σοβαρα...
αλλα ρε παιδια...ΤΙ ΗΧΟΣ ΡΕ ΠΣΤ ΜΟΥ....

πυξιδας990
11/09/2015, 19:28
κοκκινο φυσικα...αλλα αυτο που πρεπει να γινει ακομα πριν παρω το μηχανακι ειναι να παρω την grand turismo ζελατινα...
ξεμπερδευω με τον γαμο μου τελος του μηνα και το οργανωνω σοβαρα...
αλλα ρε παιδια...ΤΙ ΗΧΟΣ ΡΕ ΠΣΤ ΜΟΥ....
εκδοση φανταζομαι την καλη.
ποια απο την καλη ομως?

amyroukai
11/09/2015, 19:35
στο χρ ο συνεπιβατης ειναι τουλαχιστον 20 ποντους ψηλοτερα και η σελα του ειναι απλα καλυτερη απο τα ss...ασε που τον νιωθεις λες και τον φορας σαν τσαντακι πλατης και ειναι πανω σου.

Μας γάμησες τα όνειρα ρε μαλάκα... Η διαφορά ύψους δεν με ενοχλεί (την βολεύει κιόλας να βλέπει αποπάνω μου) αλλά αν η σέλα είναι σερβιετάκι, ναι είναι θέμα...
(για το που θα βρεθούν τα 20,000 μη ρωτήσει κανείς, είναι τα μαύρα που έλεγε ο Βύρωνας ότι κρύβω από την εφορία και μου μένουν και άλλα 8 για ταξιδάκια, αμ πως).


Κόκκινο φυσικά θα το πάρεις, με το καλό :)

peterTHErider
11/09/2015, 19:47
Μας γάμησες τα όνειρα ρε μαλάκα... Η διαφορά ύψους δεν με ενοχλεί (την βολεύει κιόλας να βλέπει αποπάνω μου) αλλά αν η σέλα είναι σερβιετάκι, ναι είναι θέμα...
(για το που θα βρεθούν τα 20,000 μη ρωτήσει κανείς, είναι τα μαύρα που έλεγε ο Βύρωνας ότι κρύβω από την εφορία και μου μένουν και άλλα 8 για ταξιδάκια, αμ πως).


Κόκκινο φυσικά θα το πάρεις, με το καλό :)

την τουρινγκ λεω...
ρε αμυρου φιλε ξενερωσα με το χρ στον τομεα ανεση...στον τομεα σπορ οδηγησης και επιδοσεων μπορει να γαμει αλλα για δικαβαλιες μεγαλης αποστασης δεν...για μενα τουλαχιστον...η γυναικα μου που ειναι γυμναστρια 51 κιλα μου λεει πως δεν χωρουσες ο πωπος της και ηταν και πετρα σκληρη η σελα...στο μουλτι που κατσαμε μετα απο 5 λεπτα μου λεει εδωωωω ειμαστε...

amyroukai
11/09/2015, 19:55
Ε και εγώ που είμαι σαν δύο γυμνάστριες μαζί με μιά εξάδα νερά τι θες να πεις, δεν θα βολευτώ; :bawl:

πυξιδας990
11/09/2015, 19:56
ολοι την touring ψωνιζουνε

peterTHErider
11/09/2015, 19:59
Ε και εγώ που είμαι σαν δύο γυμνάστριες μαζί με μιά εξάδα νερά τι θες να πεις, δεν θα βολευτώ; :bawl:

χλωμο φιλε...:a06:

peterTHErider
11/09/2015, 20:04
ολοι την touring ψωνιζουνε

για κακο το λες??

amyroukai
11/09/2015, 20:25
Όχι, είναι η πιο "βολική" με τις πλαϊνές βαλίτσες.

Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι κεντρικό σταντ έχει μόνο μία έκδοση... σε 21καικάτι χιλιάρικα, τι στο καλό σκέφτονται και το χρεώνουν έξτρα;

7Tolis
11/09/2015, 21:07
51 κιλά άνθρωπος βολευεται και σε cafe racer σελα για δικάβαλο.51 κιλά είναι το ένα μου πόδι και έχω πάει δικάβαλος σε RR 600 χλμ απόσταση.Παράξενο μου φαίνεται να μην βολευτεί κάποιος.

spyrakos35
11/09/2015, 21:22
Προφανως ειναι οπως μαθει κανεις....

Μετα την πολυθρονα το σκαμνι σου φαινεται καπως....

7Tolis
11/09/2015, 21:24
Προφανως ειναι οπως μαθει κανεις....

Μετα την πολυθρονα το σκαμνι σου φαινεται καπως....

Ναι,το πιθανότερο είναι να συμβαίνει αυτό που λες.Βέβαια σε αυτά τα κιλά δε πειράζεις ουτε προφόρτιση ελατηρίου(χαριτολογώ) για δικάβαλος.Πας όπως είσαι by default.

peterTHErider
11/09/2015, 22:19
Ναι,το πιθανότερο είναι να συμβαίνει αυτό που λες.Βέβαια σε αυτά τα κιλά δε πειράζεις ουτε προφόρτιση ελατηρίου(χαριτολογώ) για δικάβαλος.Πας όπως είσαι by default.

θελουμε και τας ανεσις μας ρε τολης!γενικα θελουμε την χρηση τομη...και επιδοσεις και ανεση και ομορφια!
αλλα μην νομιζεις,το gt το βαζω με ρυθμιση για αποσκευες οταν ειμαι με τη γυναικα...παντως και μενα η σελα μου φανηκε στα 5λεπτα που εκατσα κουτσουρο...

πυξιδας990
12/09/2015, 09:37
απο πολυ καλο φιλο απο το ducatisti.gr που ειναι κατοχος της προηγουμενης γενιας-ετσι για τα αλογα

Όντας δοκιμάσει το νεο μουλτι δεν εχει την δύναμη του παλιού οσο και να λενε οτι ειναι δυνατότερο.
Έτυχε να ανοίξω με ένα μουλτι 2015 εργοστασιακό χωρίς τιποτα έξτρα ήμουνα εφτά μηχανακια μπροστά
Και απο στάση και δεύτερες και τρίτες. Τιποτα το μηχανάκι η ειναι φιμωμένο εργοστασιακό η η μαλακές η Γερμανη το κάνανε μπουρδελο.

amyroukai
12/09/2015, 09:43
Ποιά μαλακή Γερμανή το έκανε μπουρδέλο να πάμε να την δείρουμε;


Τώρα επειδή τις δυναμομετρήσεις τις έχουν τουλάχιστον από Αγγλία μεριά δείξει με το παλιό και το καινούριο, έχουν γράψει ότι η διαφορά υπέρ του νέου είναι πολύ μικρή σε νούμερα αλλά σαν οδηγισημότητα το νέο μοτέρ είναι κλάσεις επάνω, μπορεί ο αναβάτης να κινείται με χαμηλές στροφές και ήρεμα ενώ με το παλιό ή το δούλευε "ψηλά" ή είχε σκορτσαρίσματα βηξίματα κλπ. Και δεν έχω διαβάσει κανέναν να λέει το αντίθετο.

Τόρα ω φήλως απώ τω φτουκατήστη μπωρή να βρίκαι μυα μαλακή γερμανή κε να μιν του αίκατσαι κε απώ τώται να μιν της χονεβη τυς παληωβώρηες.

πυξιδας990
12/09/2015, 09:48
Ποιά μαλακή Γερμανή το έκανε μπουρδέλο να πάμε να την δείρουμε;


Τώρα επειδή τις δυναμομετρήσεις τις έχουν τουλάχιστον από Αγγλία μεριά δείξει με το παλιό και το καινούριο, έχουν γράψει ότι η διαφορά υπέρ του νέου είναι πολύ μικρή σε νούμερα αλλά σαν οδηγισημότητα το νέο μοτέρ είναι κλάσεις επάνω, μπορεί ο αναβάτης να κινείται με χαμηλές στροφές και ήρεμα ενώ με το παλιό ή το δούλευε "ψηλά" ή είχε σκορτσαρίσματα βηξίματα κλπ. Και δεν έχω διαβάσει κανέναν να λέει το αντίθετο.

Τόρα ω φήλως απώ τω φτουκατήστη μπωρή να βρίκαι μυα μαλακή γερμανή κε να μιν του αίκατσαι κε απώ τώται να μιν της χονεβη τυς παληωβώρηες.

αυτο με το ηρεμια σε ducati δεν πολυκολαει.ποσο ηρεμια δηλ,αμα ειναι να γινουμε δαλαι λαμα...

τραχυτητα χρειαζονται αυτα τα μηχανακια,ειναι και θεμα χαρακτηρα...

amyroukai
12/09/2015, 09:57
αυτο με το ηρεμια σε ducati δεν πολυκολαει.ποσο ηρεμια δηλ,αμα ειναι να γινουμε δαλαι λαμα...

τραχυτητα χρειαζονται αυτα τα μηχανακια,ειναι και θεμα χαρακτηρα...

Ναι γλυκιέ μου.
Όταν θα μπορούν να πετάνε τα 20χίλιαρα οι 20χρονοι που έχουν φαγουρίτσα και ορεξούλες για τάπα όλη μέρα και κάθε βράδι ρίμπας χωρίς αύριο, τότε θα έχεις δίκιο.
Τώρα που ψωνίζει κατά κανόνα και πλειοψηφία ένας 40άρης-50άρης που έχει ακόμα ορεξούλες για γκάζια αλλά όχι όλη μέρα και που θέλει και να χαζέψει και το τοπίο ή να πάει και στην δουλειά του ή να φορτώσει και την κυρά να πάει ταξιδάκι, αυτό που λες είναι 100% άκυρο.

Χαρακτήρα έχει, δεν έχει; Δεν δουλεύει σωστα το Bluetooth, μηδενίζουν οι μερικοί χιλιομετρητές σε κάθε στάση και άλλα τέτοια ιταλικά για να μην ξεχνιόμαστε. Η μαλακή Γερμανή τα χάλασε και αυτά μάλλον. Η σκληρή φτιάχνει από την αρχή τη χώρα μας, είναι απασχολημένη.

lykourgi
12/09/2015, 12:44
αυτο με το ηρεμια σε ducati δεν πολυκολαει.ποσο ηρεμια δηλ,αμα ειναι να γινουμε δαλαι λαμα...

τραχυτητα χρειαζονται αυτα τα μηχανακια,ειναι και θεμα χαρακτηρα...
Τραχύτητα δεν νομίζω πως χρειάζεται κανένα μηχανάκι.

Γιατί τότε δεν μιλάμε για "χαρακτήρα", αλλά για "παλιοχαρακτήρα".

MikeG
12/09/2015, 12:57
https://www.youtube.com/watch?v=aKHD-KhgBKA

GogosLux
26/09/2017, 11:24
Το Σαββατο οδήγησα το S1000XR :D

Μου το εδωσαν για μια ωρα αλλα το επέστρεψα μετά απο 1,5 :lol::lol: και 100+ χιλιομετρα πολη και ανοιχτο δρομο με εθνικη και επαρχιακο

Ξεκινάω απο τα αρνητικά:
- στην μια ωρα πιάστηκε ο κώλος μου / ευτυχώς υπάρχει σελα ψηλότερη-ισια να μην σε σπρώχνει μπρος και πιο μαλακη
- πολυ φαρδι τιμονι αλλα το συνηθίζεις αμεσως (ισως βοηθαει και το υψος μου 1.90)
- το μ@λ@κισμενο είχε μολις 510 χιλ και ειχε κόφτη στις 9000 :lol: Στην αρχη ενοχλητικό αλλα μετά το συνήθησα
- κατω απο 5000 ηταν λιγο κουφιο αν ηθελες να κυνηγήσεις αλλα 4κιλυνδρο γαρ και πιο κινείται με κατω απο 5000

Overall οτι λένε : ενα ορθιο ss

Στα θετικα:
- δυναμη, αν και οπως ειπα δεν ανεβαζε πανω απο 9 και ηταν αστρωτο ηταν πυραυλος για τετοιο μηχανακι.
- κινητηρας, με 2000 στροφες και 4η ή 3η ΜΗΔΕΝ σκορτσάρισμα ΣΑΝ ΣΚΟΥΤΕΡ το ατιμο μαζι με το quick shifter,
- ηχος, απλα ουρλίαζει και σου λεει θελω και αλλο
- δεν ηρεμείς αλλα αν θες να ηρεμήσεις αγοράζεις Ducati και το παρκάρεις στο συνεργείο :lol::lol: (απο εμπειρια)
- Γρήγορο σε αποτέλεσμα, σε σχέση με το ΖΧ10 2008 ηταν πιο αδύναμο αλλα η δυναμη ηταν πιο γραμικη και σε συνδιασμο με τιμονι μπορούσα να παω πολυ πιο γρηγορα
- ειχα ανετα 170-18 σε στροφιλικι που με το ΖΧ ημουν στα 140-150, θεωρω λογο γεωμετριας-αισθησης- φιλικου κινητηρα
- ΦΡΕΝΑ ! Με 150 πατας τα φρενα και μεχρι να το καλαβεις εισαι στα 47. ΟΚ σε ευρωπαική ασφλατο αλλα και παλι
- αναρτησεις, δεν εχει την αναλυση της DUCATI ή ΚΤΜ που πρεπει να βαλεις τι κουβαλας ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ αυτοματης προσαρμογη με βαση το βαρος. ΑΠΛΑ ΘΕΙΚΟ. Για τα δικα μου δεδομενα το καλυτερο συνολο που εχω οδηγησει
- ΜΕΝU απλο ευκολο και 3 πράγματα - δεν χανεις την ωρα σου στα μπιμπλίκια μιας και τα ηλεκτρονικα προσαρμόζονται στο στυλ που εχεις βαλει και στα κιλα
- κραδασμοι, δεν τους βρηκα αν και τους εψαξα :p Τουλαχιστον δεν βρηκα κατι να με ενοχλήσει
- εξατμιση, απλα αυτο που θες να ακους, εχει ηχο κανει σκασιματα στο κλείσιμο κλπ κλπ
- quick shifter, απλα θεικο. στην πολυ αλλαζεις 2-3-4-3-2 με ενα αγγιγμα
- Traction, δεν το ενιωσα ΕΚΤΟΣ απο μια στροφη που πηγαινα χαλαρα εντος χωριού (οριο 50) και απλα φυγε μονος του ο κωλος. ισως πατησα κάτι αλλα ηρθε χωρις να με τρομαξει
- βγαινεις ανετα απο την σελα για πιο γρηγορη οδηγηση
- Νιωθεις ΦΟΥΛ ασφαλεια

Μετα περασα απο την Ducati μιας και ηταν στην επομενη γωνια και ανέβηκα στατικα στο Multi: διαφορά η γωνια στο γόνατο που ειναι σαφώς πιο μεγαλη και αρα πιο ανετη μιας και το XR ειναι πιο επιθετικο
ΒΕΒΑΙΑ η διαφορα καπου 2000€+ μαζί με το αυξημενο κοστος συντήρησης και την ελλειψη quick shifter ειναι ενα ΘΕΜΑ αν και η ΤFT οθονη ειναι ωραια :D

Θεωρω με μια σελα πιο ισια και ανετη ταξιδευεις, οχι σαν 3η ηλικια αλλα ταξιδεύεις ανετα