View Full Version : 13ος αγώνας GP APEROL DI SAN MARINO E RIVIERA DI RIMINI
Πλάκα έχετε μερικοι.
Αντι να ασχολείστε με το πρωτάθλημα οδηγών σας νοιάζει τι κάνει η γιαμαχα που έχει καθαρίσει τη μπουγάδα απο τον 4ο αγώνα.
Εδω κολάει γάντι η παροιμία με το νινί που χτενίζεται.
CLIFFIEM
13/09/2015, 16:34
Ωραίος ο Μμ 93 σήμερα, πολύ κρίμα για χορχε άκουσα ότι ίσως έσπασε χέρι, ο βάλε πάντως σήμερα έχω την αίσθηση ότι τους είχε σημερα είτε βροχή είτε σε στεγνό. Ο συνδυασμός τον μπλοκάρε.
Respect στο ρεντινκ τούμπα και βαθρο
LogOutGoRide
13/09/2015, 16:34
Γιαυτο ειμστε εδώ, να περνάτε καλά οι υπόλοιποι.
Μια χαρα πανηγύρισαν την πτώση του Χορχε. Και καπνογόνα άναψαν.
Επίπεδο.
Γι' αυτούς ο Ροσσι να κερδάει και όλοι οι άλλοι να πανε να...
ΠΟΤΕ δεν πανηγυρίζω τούμπα ενος αναβάτη.
Εξαίρεση αποτελει η Βαλένθια το '06. Εκεί είχα κλάσει στα γέλια.
Ελα πέστο, μη μας κρατάς σε αγωνία.
Αν είναι να ξεκουμπιστει τότε να τον υποστηρίξω. Να φύγει μαζί του και η πλέμπα.
Πλάκα έχετε μερικοι.
Αντι να ασχολείστε με το πρωτάθλημα οδηγών σας νοιάζει τι κάνει η γιαμαχα που έχει καθαρίσει τη μπουγάδα απο τον 4ο αγώνα.
Εδω κολάει γάντι η παροιμία με το νινί που χτενίζεται.
έχεις μπει καυλωμένος για αντιπαράθεση ε;
RaGe_Raptor
13/09/2015, 16:41
@birtymotogp: Great news that Jorge Lorenzo is bruised but not broken in crash. This championship deserves to be decided on track and not medical centre
RaGe_Raptor
13/09/2015, 16:45
Πλάκα έχετε μερικοι.
Αντι να ασχολείστε με το πρωτάθλημα οδηγών σας νοιάζει τι κάνει η γιαμαχα που έχει καθαρίσει τη μπουγάδα απο τον 4ο αγώνα.
Εδω κολάει γάντι η παροιμία με το νινί που χτενίζεται.
Καλά θα κάνεις να αποφεύγεις να γράφεις εδώ με τέτοιο ύφος και τόνο....... φιλική (not) συμβουλή ......
Πολύ καλός αγώνας.Βγάζω το καπέλο στο μικρό που έβλεπε τους άλλους 2 να κονταροχτυπιούνται και τελικά τους έκανε σώβρακο πηγαίνοντας στα πίτ γρηγορότερα και τελικά μόνο κερδισμένος βγήκε.Μεγάλη μαλακία έκανε ο χόρχες κατ εμέ,έπαιζε κορώνα γράμματα το πρωτάθλημα και αντί να τους βάλει και να τους "χτυπήσει" με το δυνατό του χαρτί που είναι η πολύ γρήγορη εναλλαγή μηχανής όπως φάνηκε και στην 1η αλλαγή δλδ και τη θέση δε θα έχανε και θα απεφευγέ πιθανόν το μετέπειτα high.....Έτσι πολύ απλά περίμενε ο μικρός και τους την φόρεσε κάνοντας γρηγορότερα αλλαγή μπαίνοντας με πιό φρέσκο λάστιχο και όταν πλέον αργά ξαναμπήκαν οι γιαμάχα με τα 1000 ζόρια στα πίτ είχε χαθεί πολύτιμος χρόνος και γόμα..Κρίμα για την τούμπα του χόρχε αλλα κάτι σάπιο παίχτηκε...
Επίσης χαίρομαι που είναι στην κρίση καθαρά του αναβάτη γιατί αυτός ξέρει σε τι κατάσταση είναι η πίστα,το grid δε μπορεί να γνωρίζει για όλα τα σημεία της πίστας.Αν είναι να έχουν ενδοεπικοινωνίες και να πηγαίνουν ρομποτάκια σα τη φόρμουλα να το χέσω.Τους δίνουν εντολή μέσω πινακίδας αλλά απ'ότι φάνηκε εκτίμησαν οτι θα διατηρούνταν στις θέσεις τους τελικώς λανθασμένα,πρέπει να παίζει και λίγο ανθρώπινος παράγοντας μη τρελαθούμε!
έντιτ Ευτυχώς δεν έχει φάει χοντρό τσαμπουκά ο χόρχες,γουστάρω που όσο κυλάει το πρωτάθλημα δίνουν πραγματικές μάχες και δεν αποκτάει διαφορά στο θεό.(Ή τουλάχιστον για 1 μεγάλο χρονικό διάστημα αν όχι σε όλο τον αγώνα)
Υ.Γ. Άμα λέω εγώ οτι ο ντόκτορ έχει κάνει βουντού για να πάρει το 10ο με λένε κομπλεξικό....
Επικίνδυνος για ποιον, για το εαυτό του? MotoGp είναι, αν δεν είχε καθόλου μάχες θα γινόταν F1. Για τα υπόλοιπα δες από πάνω..
άλλο μάχες, άλλο "χώνομαι εκεί που δεν με παίρνει".
επίσης δείγμα ανωριμότητας: φέτος έχει 4 σάβούρες/εγκαταλείψεις.
ψάξε να δεις πόσες εγκαταλείψεις είχε τα 2 προηγούμενα χρόνια συνδυαστικά.
το Χόντα με το πλαίσιο του 15 ήταν σκατά και ο ΜΜ για να παραμείνει ανταγωνιστικός πήγαινε ζω-πεθαίνω.
τέσπα, ο καθένας όπως τα βλέπει. για μένα είναι ένα γρήγορο κωλοπαίδι.
είναι η κατηγορία αθλητή που θαυμάζεις τις ικανότητες και το ταλέντο του αλλά θες να τον κλωτσήσεις για το fair play του.
άλλο μάχες, άλλο "χώνομαι εκεί που δεν με παίρνει".
επίσης δείγμα ανωριμότητας: φέτος έχει 4 σάβούρες/εγκαταλείψεις.
ψάξε να δεις πόσες εγκαταλείψεις είχε τα 2 προηγούμενα χρόνια συνδυαστικά.
το Χόντα με το πλαίσιο του 15 ήταν σκατά και ο ΜΜ για να παραμείνει ανταγωνιστικός πήγαινε ζω-πεθαίνω.
τέσπα, ο καθένας όπως τα βλέπει. για μένα είναι ένα γρήγορο κωλοπαίδι.
είναι η κατηγορία αθλητή που θαυμάζεις τις ικανότητες και το ταλέντο του αλλά θες να τον κλωτσήσεις για το fair play του.
Μπάμπη έχεις τα 1000 δίκια και σήμερα έκανε 2-3 μαλακίες ευτυχώς δεν γάμησε τον αγώνα όμως,αν και θα γούσταρα να έριχνε τον χόρχε να παίξουν 3-4 μπουνιές να έρθει λίγο στα ίσια του.Πρέπει να του τραβήξουν λίγο το αυτάκι απο τη χόντα...αυτό πιστεύω εγώ.Και μετά που ήταν πρώτος πάλι πήγε να μετρήσει σαβούρδα αλλά τον έσωσε το μηχανάκι.
Ωστόσο έχει ενα αγωνιστικό στύλ που μου αρέσει απλά τυχαίνει να είναι επικίνδυνο για τους άλλους την δεδομένη χρονική στιγμή...Μη ξεχνιόμαστε και την 1η χρονιά και πέρσυ ζώ-πεθαίνω το πήγαινε το μηχανάκι απλά φέτος είναι πιο δυνατό και τον αμολάει..
Μπάμπη έχεις τα 1000 δίκια και σήμερα έκανε 2-3 μαλακίες ευτυχώς δεν γάμησε τον αγώνα όμως,αν και θα γούσταρα να έριχνε τον χόρχε να παίξουν 3-4 μπουνιές να έρθει λίγο στα ίσια του.Πρέπει να του τραβήξουν λίγο το αυτάκι απο τη χόντα...αυτό πιστεύω εγώ.Και μετά που ήταν πρώτος πάλι πήγε να μετρήσει σαβούρδα αλλά τον έσωσε το μηχανάκι
μωρέ δεν είναι ποιός έχει δίκιο, ποιός την έχει μακρύτερη, ποιός θα πάρει τα βρουμ κτλ
είναι να λέγονται κάποιες αλήθειες. και η αλήθεια είναι ότι ο ΜΜ είναι επικίνδυνος.
μόνο ο μακαρίτης ο σιμοντσέλι θα μπορούσε να τον κοντράρει σε αυτό.
και η Χόντα ποτέ δεν πρόκειται να τον μαζέψει. χέστηκε. το HRC πρώτο να βγαίνει
κάθε χρόνο κι ας οδηγούν χιμπατζήδες τα rcv.
κάποιος θα έλεγε "κάτσε να φάει κανά βαρβάτο χάι να στρώσει χαρακτήρα"
αν δε όμως, τόσο καλά που έχουν εξελιχθεί τα ηλεκτρονικά ο ΜΜ ανοίγει το γκάζι
και στρίβει. όπως είπες κι εσύ "....αλλά τον έσωσε το μηχανάκι".
άντε να τα έκανε αυτά με τα δίχρονα 500άρια.
Σήμερα τον έσωσε,στον προηγούμενο αγώνα π.χ. τον πούλησε και έφαγε χαϊ που ήταν όλο δικό του....Το αν είναι επικίνδυνος πιστεύω υπάρχουν κριτές και μπορούν να τον τιμωρήσουν γι αυτό.Δεν είναι μόνο η Χόντα ο κυρίαρχος του πρωταθλήματος,υπάρχουν κ άλλοι συναγωνιζόμενοι εκει μέσα.Αν τραβήξουν της χόντα το αυτί θα τραβήξει και αυτή το αυτάκι του οδηγού της..
LogOutGoRide
13/09/2015, 17:14
Παιδιά είστε υπερβολικοί. Έκανε λάθος φυσικά ο MM σε εκείνο το σημείο που έχασε την πρωτιά, την οποία κέρδισε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο από τον Lorenzo λίγους γύρους πριν.
Η κίνηση που έκανε να αφήσει μπροστά του και τον Rossi στην ευθεία λέει πολλά.
Άλλοι πριν στρώσουν και τελικά χαρακτηριστούν Moto Gp legends ή πάρουν 6 παγκόσμια στην μεγάλη κατηγορία, δεν άφησαν φεριγκ για φεριγκ στην θέση τους. Το παράξενο είναι ότι ο ΜΜ τα κάνει αφού κατάφερε ΠΠ. Λίγο ανάποδα δηλαδή. Σίγουρα είναι παράτολμος και δεν μασάει, αλλά επικίνδυνος;
Θυμάστε εκείνο τον αγώνα που τιμωρήσαν τον Simo σε επαφή που είχε με τον Pedrosa; ήταν δίκαιο;
Έπεφτε μόνος του και έκανε κακό στον εαυτό του μην πέρνοντας αυτό που άξιζε.
Τον γουστάρει κάποιος ή δεν τον γουστάρει είναι αδιάφορο. Ο ΜΜ είναι το μέλλον στο πρωτάθλημα των motogp και με τρόπο που θα είναι αποστομωτικος.
Πολύ καλός αγώνας.
Όχι, δεν ήταν καθόλου καλός αγώνας. Ήταν σκατά αγώνας. Όπως σκατα'αγώνες είναι όλοι όσοι γίνονται με αυτόν τον τρόπο.
Καλός αγώνας είναι αυτός στον οποίο όλοι πάνε όσο καλύτερα μπορούν και που κερδίζει ο ταχύτερος, έρχεται δεύτερος ο 2ος ταχύτερος κοκ. Αν έχει και καμία μάχη στο μεταξύ, ακόμα καλύτερα.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι καλός αγώνας αυτός που κάποιος τον κέρδισε γιατί μπήκε στα πιτς στον 4ο και τον 17ο (πχ) γύρο αντί για τον 5ο και τον 16ο ή τον 3ο και τον 20ό.
Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το Moto GP είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό σημαίνει πως εκεί περιμένουμε να δούμε το κορυφαίο επίπεδο παντού. Σε οδηγούς, μηχανάκια, ομάδες κτλ.
Σήμερα λοιπόν πήρε βάθρο ο Redding ήρθε 4ος ο Baz.
Με την υποσημείωση πως ούτε ο Redding ούτε ο Baz είναι Rossi (ούτε καν πλησιάζουν), ούτα τα μηχανάκια τους μοιάζουν καν με αυτό του Rossi. Σχεδόν δεν είναι στην ίδια κατηγορία, απλά βρίσκονται εκεί για να γεμίζει το grid.
Αυτό λοιπόν σημαίνει πως; σήμερα δεν είδαμε την υπέρβαση από τον Redding και τον Baz, γιατί απλά ό,τι υπέρβαση και να κάνουν η θέση τους δεν είναι εκεί.
Αυτό σημαίνει απλά πως είδαμε έναν αγώνα στον οποίο οι συνθήκες δεν επέτρεψαν αγώνα υψηλού επιπέδου και στον οποίο οι θέσεις βγήκαν από λοταρία.
Είναι σαν να βλέπεις champions league, να παίζει η Barcelona με την Χ τυχαία ομάδα, οι παίχτες της Barcelona να πάθουν όλοι δηλητηρίαση την προηγούμενη και να κερδίζει η Χ τυχαία ομάδα. Θα ήταν αυτό καλός αγώνας; Θα είχαμε δει το επίπεδο ποδοσφαίρου που μπορεί να προσφέρει η Barcelona;
Όχι βέβαια.
Όπως σήμερα δεν είδαμε το επίπεδο οδήγησης που μπορεί να προσφέρει ο Marquez (κι ας κέρδισε), ο Rossi κι ο Lorenzo (άσχετα με το ό,τι έπεσε).
Ακόμα και αν πούμε πως δεχόμαστε πως που και που θα βρέχει και τι να κάνουμε, θα γίνονται και τοτε αγώνες, αυτό με το «βρέχει 5-6 γύρους, στεγνώνει για 10, βρέχει για 5 ακόμα» είναι απαράδεκτο. Και δεν είναι απαράδεκτο γιατί τα παιδιά είναι από ζάχαρη και θα λιώσουν, αλλά γιατί γ@μ@ει των αγώνα.
Για τον αγώνα αυτόν καθ' αυτόν, δεν έχω πολλά.
Το πρωτάθλημα κλείδωσε μιας και ο Rossi το παίρνει ακόμα και αν απλώς προσέχει να μην πέσει και λαμβάνοντας τη σταθερότητά του σε όλη τη χρονιά, το παίρνει δίκαια.
Ο Lorenzo ας μην έπεφτε.
GIOTIS750
13/09/2015, 19:48
MotoGP » MotoGP Misano: Lorenzo: Two mistakes, no regrets
13 September 2015
"For sure Valentino will have some pressure, because now he has more to lose than to win" - Jorge Lorenzo.
MotoGP Misano: Lorenzo: Two mistakes, no regrets
Jorge Lorenzo took a hit to his right hand and 2015 title hopes when he fell at high-speed in the closing stages of a hectic Misano MotoGP race.
The Spaniard had been embroiled in a close duel with team-mate and title rival Valentino Rossi, but disaster struck through the fast turn 15 shortly after pitting for his dry bike.
The race began on slicks, with riders forced onto their wet bikes when rain spots turned into a steady shower. After converting pole into the race lead, Lorenzo retained a narrow advantage over Marc Marquez and Rossi during that first pit stop.
Lorenzo then lost out to Rossi during the wet middle stages, with Marquez ducking out of the battle for a return to slicks as the conditions improved again with ten laps to go - a decision that would hand victory to the Honda rider .
By contrast the boys in blue were the last to stop, costing them both a shot at victory. Speaking in the Misano paddock on Sunday evening, Lorenzo explained his reasoning for staying out so long.
“Maybe you can win if you enter the pits and change to the slicks early, but if you crash [in the wet] you can lose the championship,” he said. “So that's why, knowing that I was second, I waited a little bit to see what Valentino was doing because if we both entered the pits at the same time, with dry tyres, maybe I could be faster than him afterwards.
“But if I entered the pits [before Rossi] and then it started raining I could crash and get injured, or he might win and I'd lose 25 points. For this reason I decided to stay out. Maybe I made a mistake. One of two mistakes today.
“Probably I needed to trust more what the team were saying on the pit board because they were looking at the lap times and everything. But now it's too late and it's not worth complaining because it's done.”
Lorenzo did ultimately pit one lap before Rossi. It was too late to win the race, but could have been enough to pass the #46. However Lorenzo's challenge came undone in dramatic fashion when he was sent tumbling through the gravel trap on his out lap.
“The second mistake was after the second stop. It was very difficult to warm-up the tyre and get used to the feeling again of the slick tyre,” he said. “When Redding passed me so quick I lost a little bit the patience, because I felt I was going too slow and needed to hurry up or they would all catch me.
“That's why for one moment I didn't pay attention that this corner [Turn 15] is a left after many rights. You have to be careful there even in the dry. I didn't pay attention to this factor and I entered too quick for the temperature of the rear tyre. That was the mistake, because if I was a little more patient second or third place would have been mine.”
Lorenzo's consolation was that X-rays ruled out an injury to his right hand, while Rossi could only manage fifth place, his worst result of the season. Nevertheless, The Doctor is now 23 points ahead with five rounds remaining.
“We have to be positive, there is no point to complain or regret anything,” said a calm and relaxed Lorenzo, bearing visible scrapes on his forearms. “I made these two mistakes. I'll try to learn from it for the future. Now it's 23 points, but during this year we previously recovered 29 points in four races.
“So it's possible that can happen again, or that Valentino can make some mistakes. For sure he will have some pressure, because now he has more to lose than to win. I have much less to lose than especially Silverstone but also here.
“To be honest in the dry conditions I feel ready to fight for the victory in all the tracks. But obviously we don't need any more races like today or Silverstone. This is true.”
He joked: “Today was just not my day. I was making a Formula One race on the Playstation and I ran out of fuel on the last lap. So I couldn't even finish a race on a Playstation!”
The next round will be held in front of Lorenzo's home Spanish fans at Aragon, where he took victory in the wet one year ago.
by Peter McLaren
http://www.crash.net/motogp/news/223026/1/lorenzo-two-mistakes-no-regrets.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Billymuse
13/09/2015, 20:27
https://www.youtube.com/watch?v=t4rn-QuPfiQ
Oι άλλοι φτιάξανε βίδεο με τα καλύτερα του misano και δεν βάλανε την πτώση του χόρχε :eek:
Billymuse
13/09/2015, 20:36
Και για τους μερακλήδες του moto.gr
Στην αρχή αν προσέξετε λένε ''I Love MG-Ktinos''
https://www.youtube.com/watch?v=pKRhpimG4Ws
:lol:
vassilis88
13/09/2015, 20:38
η μαγκια ειναι οτι ο παππους παροτι αργοτερος απτα 2 αλανια στο τελος θα την τσιμπησει την κουπα..........
χειμωνιαζει κιολας κ δν τον χαλασε.... σε 2 βροχινους +23
CLIFFIEM
13/09/2015, 20:47
παντως ο Διατσιδης την εσκισε την bmw, αλλαγη κρααααατσ ξανα αλλαγη κραααααααατσ ,
μετα ελεγε οτι απο ολο το σταδιο μονο καμμια 200αρια δεν ειναι κιτρινοι και επεμενε, μετα εδειξε δυο εξεδρες κοκκινες και εκανε το παγωνι ...
μετα ο miller ειναι ενατος (10ος ητανε) ναι ειναι ενατος ο Miller.
παιδια μονο εγω τον εχω σκυλοβαρεθει???????????
RaGe_Raptor
13/09/2015, 20:59
παντως ο Διατσιδης την εσκισε την bmw, αλλαγη κρααααατσ ξανα αλλαγη κραααααααατσ ,
μετα ελεγε οτι απο ολο το σταδιο μονο καμμια 200αρια δεν ειναι κιτρινοι και επεμενε, μετα εδειξε δυο εξεδρες κοκκινες και εκανε το παγωνι ...
μετα ο miller ειναι ενατος (10ος ητανε) ναι ειναι ενατος ο Miller.
παιδια μονο εγω τον εχω σκυλοβαρεθει???????????
Αγγλική περιγραφή λέμε...!!!!!
RaGe_Raptor
13/09/2015, 21:01
Και για τους μερακλήδες του moto.gr
Στην αρχή αν προσέξετε λένε ''I Love MG-Ktinos''
https://www.youtube.com/watch?v=pKRhpimG4Ws
:lol:
:D
341019
Billymuse
13/09/2015, 21:11
παντως ο Διατσιδης την εσκισε την bmw, αλλαγη κρααααατσ ξανα αλλαγη κραααααααατσ ,
μετα ελεγε οτι απο ολο το σταδιο μονο καμμια 200αρια δεν ειναι κιτρινοι και επεμενε, μετα εδειξε δυο εξεδρες κοκκινες και εκανε το παγωνι ...
μετα ο miller ειναι ενατος (10ος ητανε) ναι ειναι ενατος ο Miller.
παιδια μονο εγω τον εχω σκυλοβαρεθει???????????
Φίλε οταν άρχισε ο Δ.Δ να λεει για καρχαρίες..τσούχτρες..μέδουσες..ψαράκια ..το μαγαζί πηγαμε τον σηκώσουμε όρθιο με τον μαλάκα που ακούγαμε..
FotisFz1
13/09/2015, 21:21
341023
το επιπεδο ηταν ανεβασμενο....
Billymuse
13/09/2015, 21:24
Ποιος ειναι αυτος?
Τελικά πάντως ο καλύτερος συνδυασμός τύχης και στρατηγικής έκαστε στον.... Smith. Έμεινε με τα ίδια λάστιχα κι από σχεδόν τελευταίος τερμάτισε δεύτερος
FotisFz1
13/09/2015, 21:40
Ποιος ειναι αυτος?
εγω....δεν ειμαι κουκλος???
MG-KTiNoS
13/09/2015, 21:52
Τον γουστάρει κάποιος ή δεν τον γουστάρει είναι αδιάφορο. Ο ΜΜ είναι το μέλλον στο πρωτάθλημα των motogp και με τρόπο που θα είναι αποστομωτικος.
πολύ μικρή ραμ έχουν μερικοί εδώ μέσα...
πέρσι λέγαμε θα τους πάρει όλους αγώνες ή δεν θα τους πάρει???
(και πάλι καλά που έκοψε να λες)
πρόπερσι πάλι τώρα θα πέσει, όχι ΤΩΡΑ θα πέσει ε δεν μπορεί ΘΑ ΠΕΣΕΙ ! ! !
Τελικά έπεσαν όλοι κι αυτός εκεί.
Δεν έπαιξε το πλαίσιο καλά φέτο... και άρχισε η φιλολογία...
:lol:
spyrakos35
13/09/2015, 22:02
εγω....δεν ειμαι κουκλος???
τις χούφτωσες?
τις χούφτωσες?
Αυτό εννοείς;
https://m.youtube.com/watch?v=xupwF-vR0wQ
:p
FotisFz1
13/09/2015, 22:06
τις χούφτωσες?
πανω απ ολα ειμαστε Κυριοι....
spyrakos35
13/09/2015, 22:43
πανω απ ολα ειμαστε Κυριοι....
Ναι καταλαβαινω......
Καληνυχτα τωρα.....
:lol:
H.A.Balafoutre
13/09/2015, 23:23
Πρίν από λίγο είδα τον αγώνα....δεν ήξερα όλες αυτές τις ώρες...αν και διάφοροι κάτι ψέλιζαν....
Όμως, απαράδεκτο λάθος της Yamaha. Απαράδεκτο. Αδιανόητο. Το θέμα βέβαια είναι πως και στην κονσέρβα που το είδα, τα ίδια έγιναν....άρα....πάμε στον επόμενο αγώνα.
Μπράβο στους τρείς πρώτους....ώ γέγωνε, γέγωνε. That's racing.
devil's animal
14/09/2015, 01:08
ισως κριθηκε το πρωταθλημα...
βαθμοι ψυχολογιας για rossi...τουμπα ψυχολογιας για lorenzo...
μ@λακια και των 2 που δεν μπηκαν νωριτερα...
εικαζω οτι ηξεραν οτι με slick θα εκαναν καλυτερο χρονο, απλα ηθελαν να κατσουν οσο το δυνατον περισσοτερο με τα βροχινα για να κανουν διαφορα και να μην προλαβαινουν μετα οι αλλοι να τους πιασουν...
γιατι τι να το κανεις να βαλεις slick, να εισαι 20ος και να απομενουν 8 γυροι για το τελος??
δεν μπορεις να φτασεις τους πρωτους, οσα δευτερολεπτα και να κοβεις στον γυρο...γιατι πρεπει να κανεις και προσπερασεις σε αλλους που εχουν βαλει και αυτοι slick..αρα χανεις κιαλλο χρονο...
ενταξει ολο το "παιχνιδι" σημερα παιχτηκε στην τακτικη και στην στρατηγικη...ποσο γρηγορα να αλλαξεις μηχανακι, ποσο κραταει για να κατσεις μεσα και το σημαντικοτερο ΠΟΤΕ θα κανεις την αλλαγη...
καλως ή κακως εκεινη την ωρα που οδηγουν πρεπει να υπολογιζουν και ολα τα ανωτερω γιατι μονο αυτοι ξερουν ποσο κραταει και τους παιρνει να κατσουν με αυτα τα λαστιχα και ποσο οχι...
αλλωστε υπηρχαν και βρεγμενα κομματια στην πιστα που ακομη και slick να φορουσες, γλιστρουσε...νομιζω ετσι πρεπει να την πατησε ο lorenzo...να βρηκε κομματι βρεγμενο δλδ και αφου φοραγε το σλικ, εφαγε το high...
23 βαθμοι βεβαια δεν ειναι και τοσο πολλοι για τους 5 αγωνες...
μια εγκαταλειψη του γιατρου και μια νικη του lorenzo και καλυφθηκαν...
αλλιως πρεπει να βγαινει συνεχως 1ος και ακομα και 2ος να ειναι ο rossi, το περνει με 2 ποντους διαφορα...
εχει ακομα δρομο...
μπραβο στο marquez στον smith και στον redding...
δεν θα πω τιποτα για την οδηγηση τους...οπως ειπα, κριθηκε αλλου το ματσακι...
παμε Ιθπανια..
:beer::beer::beer:
23 βαθμοι βεβαια δεν ειναι και τοσο πολλοι για τους 5 αγωνες...
μια εγκαταλειψη του γιατρου και μια νικη του lorenzo και καλυφθηκαν...
αλλιως πρεπει να βγαινει συνεχως 1ος και ακομα και 2ος να ειναι ο rossi, το περνει με 2 ποντους διαφορα...
εχει ακομα δρομο...
+φωνω
Ούτε εύκολο είναι για τον Lore να βγεί 1ος στους υπόλοιπους αγώνες, ούτε και για Rossi 2ος με τον ΜΜ στο grid.
Κερδισμένος ο Rossi και για την διαφορά, αλλα και γιατί μπορεί να την διαχειριστεί καλύτερα. Ο Jorge εχει το αγγούρι και δεν είναι και μικρό να στοχεύεις σε 5 νίκες στους 5 αγώνες.
Ο αγών μαλακία...
τις χούφτωσες?
Γιατι νομιζεις οτι αυτος χουφτωσε;
341035
:D
Antonisss
14/09/2015, 08:21
Διαφορετικά το χειρίζεσαι το θέμα όταν δεν έχεις απολύτως κανένα άγχος για το που θα τερματίσεις και διαφορετικά όταν πηγαίνεις για πρωτάθλημα. Ο Smith πχ δήλωσε ότι έχασε το παράθυρο της πρώτης αλλαγής από στεγνό σε βρεγμένο και αποφάσισε απλά να μείνει έξω και να δει πως θα εξελιχθεί. Ε αυτό δεν το λες με την καμία καλύτερο από αυτό που αποφασίσανε να κάνουν οι πρωτοπόροι (με το άγχος) όταν κάποια στιγμή βρέθηκε 1λ17δ πίσω.
Η μαλακία των Rossi - Lorenzo (και όχι της Yamaha) είναι ότι ενώ το τιμ στο pit wall βλέπει τους χρόνους όλων των αναβατών και βλέπεις τον Smith και τον Baz και τον Redding να γυρνάνε στο 1.39-1.40 και τους δικούς σου στο 1.48 και βγάζεις πινακίδα στον Lorenzo να μπει και την αγνοεί (και κατ' επέκταση μπορούμε να πούμε και ο Rossi γιατί σίγουρα θα είδε και το pit board του Lorenzo που ήταν ακριβώς δίπλα στο δικό του - στον ίδιο γύρο που μπήκε ο Marquez και κέρδισε), τότε είναι σχετικά άξιοι της μοίρας τους.
MG-KTiNoS
14/09/2015, 08:35
+φωνω
Ούτε εύκολο είναι για τον Lore να βγεί 1ος στους υπόλοιπους αγώνες, ούτε και για Rossi 2ος με τον ΜΜ στο grid.
Κερδισμένος ο Rossi και για την διαφορά, αλλα και γιατί μπορεί να την διαχειριστεί καλύτερα. Ο Jorge εχει το αγγούρι και δεν είναι και μικρό να στοχεύεις σε 5 νίκες στους 5 αγώνες.
Ο αγών μαλακία...
Ναι έτσι είναι αλλά ο γιατρός σπάνια πέφτει οπότε ο λόρε πρέπει να πάει για νίκες μόνο....
(και ο Μαρκ δεν τώρα που στρώνει το μηχανάκι δύσκολα θα χάσει)
Ο Αγκο λέει 80% το πήρε ο Ρόσσι φέτος.
υγ
Γιαμαχοπίστα λέει αλλά ο Μάρκ την καθάρισε.
υγ2
Οκ υπάρχει και κωλοφαρδία αλλά δεν αρκεί να πας για πας βάθρο.
Γοαυστάρω Μπαζ !
:beer:
chillipf
14/09/2015, 11:50
Πρίν από λίγο είδα τον αγώνα....δεν ήξερα όλες αυτές τις ώρες...αν και διάφοροι κάτι ψέλιζαν....
Όμως, απαράδεκτο λάθος της Yamaha. Απαράδεκτο. Αδιανόητο. Το θέμα βέβαια είναι πως και στην κονσέρβα που το είδα, τα ίδια έγιναν....άρα....πάμε στον επόμενο αγώνα.
Μπράβο στους τρείς πρώτους....ώ γέγωνε, γέγωνε. That's racing.
Και γω κονσέρβα το είδα το βράδυ, γιατί ήμανε Μέγαρα.
Το λάθος πάντως δεν ήταν της Γιαμάχας, βγάζανε πίνακα για να τους βάλουν μέσα, αλλά απεδείχθη λάθος κρίση εκ μέρους του δόκτορος.
Και αφού ο δόκτωρ δεν έμπαινε, δεν έμπαινε και ο Λόρε, μέχρι που πήρε χαμπάρι ότι χάνει χρόνο.
Εν πάσει περιπτώσει το ματσάκι είναι στο +23 και βλέπουμε :a014:
Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε αναατροπές, απρόοπτα και αρκετό σασπένς. Δεν βλέπω το γιατί σε κάποιους δεν άρεσε...
το πρωτάθλημα διατηρεί ακόμα το ενδιαφέρον του...!
spyrakos35
14/09/2015, 12:01
Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε αναατροπές, απρόοπτα και αρκετό σασπένς. Δεν βλέπω το γιατί σε κάποιους δεν άρεσε...
το πρωτάθλημα διατηρεί ακόμα το ενδιαφέρον του...!
γιατί οι ανατροπές δεν ήταν αποτέλεσμα προσπερασμάτων κλπ αλλά αποτέλεσμα καιρού και λάθος επιλογών στα στεγνα/βρόχινα ελαστικά....
ο fkol k4 σωστά τα γράφει...
Ε τότε να φτιάξουν στεγαζόμενες πίστες για να μην επηρεάζονται από τον καιρό.
Ρε παιδιά, σε έναν αγώνα όλα είναι μέσα στο παιχνίδι. Τα ρίσκα, οι σωστές, οι λάθος αποφάσεις, τα απρόοπτα... ΌΛΑ. Αυτό είναι αγώνας.
και προσπεράσεις είχε, και ανατροπές. Δηλαδή αν δεν είναι ανατροπή η πολιτική του smith να βρεθεί από τελευταίος στο podium τι είναι...?
Τεσπα, καθεις με τη γνώμη του.
Ε τότε να φτιάξουν στεγαζόμενες πίστες για να μην επηρεάζονται από τον καιρό.
Ρε παιδιά, σε έναν αγώνα όλα είναι μέσα στο παιχνίδι. Τα ρίσκα, οι σωστές, οι λάθος αποφάσεις, τα απρόοπτα... ΌΛΑ. Αυτό είναι αγώνας.
και προσπεράσεις είχε, και ανατροπές. Δηλαδή αν δεν είναι ανατροπή η πολιτική του smith να βρεθεί από τελευταίος στο podium τι είναι...?
Τεσπα, καθεις με τη γνώμη του.
To ότι όλα είναι μέσα στο παιχνίδι είναι λάθος. Όλα είναι μέσα στη ζωή, στο παιχνίδι όμως είναι ό,τι διαλέγεις.
Και εδώ λέμε πως η επιλογή να γίνεται αγώνας υπό τέτοιες συνθήκες είναι λάθος.
Ας πούμε πως οκ, δεχόμσαστε να γίνονται βρεγμένοι αγώνες (που και αυτό σηκώνει αρκετό νερό**). Να γίνονται, να έχει γίνει όμως και μια μέρα δοκιμών με βρεγμένη την πίστα να ξέρουν οι αναβάτες και ομάδες πως να προετοιμαστούν, τι να περιμένουν. Και να γίνει βρεγμένος, αλλά να βρέχει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, να βάλουν όλοι τα βρόχινα και όποιος κερδίσει. Όχι να έχεις ένα μπάλωμα εδώ κι ένα εκεί και να το παίζεις ζάρια τι λάστιχο να βάλεις...
**
Και για να το πάω και λίγο παραπέρα, εμένα δεν θα με χάλαγε κιόλας να μη γίνονται καθόλου βρεγμένοι αγώνες, όπως στην Αμερική.
Τι είναι στην ουσία οι αγώνες ταχύτητας; Η προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας (και του trackday τώρα τελευταία).
Εμείς, όταν βρέχει, δεν ακυρώνουμε Άγιους, Επιδαύρους, trackdays κτλ;
Γιατί τα ακυρώνουμε; Μα γιατί έτσι δεν μπορούμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε και στην τελική δεν ευχαριστιόμαστε την οδήγηση (εκτός αν μόνο εμένα με χάλαγε η βροχή σε τέτοιες καταστάσεις).
Ε, αντίστοιχα, όταν βρέχει δεν μπορούμνε να δούμε τον Marquez να πλαγιολισθαίνει, τον Lorenzo να παίρνει εκείνες τις ανοιχτές γραμμές με τη μεγάλη κλίση, τον Rossi να βουτάει στην εσωτερική.
Εμένα με χαλάει το να μην μπορώ να τα δω αυτά. Γι αυτά βλέπω το σπορ, όχι για να κερδίζει η ομάδα μου ούτε για να τη λέω σ' αυτούς που έχασε η δική τους...
spyrakos35
14/09/2015, 12:56
:beer:
To ότι όλα είναι μέσα στο παιχνίδι είναι λάθος. Όλα είναι μέσα στη ζωή, στο παιχνίδι όμως είναι ό,τι διαλέγεις.
Και εδώ λέμε πως η επιλογή να γίνεται αγώνας υπό τέτοιες συνθήκες είναι λάθος.
Ας πούμε πως οκ, δεχόμσαστε να γίνονται βρεγμένοι αγώνες (που και αυτό σηκώνει αρκετό νερό**). Να γίνονται, να έχει γίνει όμως και μια μέρα δοκιμών με βρεγμένη την πίστα να ξέρουν οι αναβάτες και ομάδες πως να προετοιμαστούν, τι να περιμένουν. Και να γίνει βρεγμένος, αλλά να βρέχει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, να βάλουν όλοι τα βρόχινα και όποιος κερδίσει. Όχι να έχεις ένα μπάλωμα εδώ κι ένα εκεί και να το παίζεις ζάρια τι λάστιχο να βάλεις...
**
Και για να το πάω και λίγο παραπέρα, εμένα δεν θα με χάλαγε κιόλας να μη γίνονται καθόλου βρεγμένοι αγώνες, όπως στην Αμερική.
Τι είναι στην ουσία οι αγώνες ταχύτητας; Η προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας (και του trackday τώρα τελευταία).
Εμείς, όταν βρέχει, δεν ακυρώνουμε Άγιους, Επιδαύρους, trackdays κτλ;
Γιατί τα ακυρώνουμε; Μα γιατί έτσι δεν μπορούμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε και στην τελική δεν ευχαριστιόμαστε την οδήγηση (εκτός αν μόνο εμένα με χάλαγε η βροχή σε τέτοιες καταστάσεις).
Ε, αντίστοιχα, όταν βρέχει δεν μπορούμνε να δούμε τον Marquez να πλαγιολισθαίνει, τον Lorenzo να παίρνει εκείνες τις ανοιχτές γραμμές με τη μεγάλη κλίση, τον Rossi να βουτάει στην εσωτερική.
Εμένα με χαλάει το να μην μπορώ να τα δω αυτά. Γι αυτά βλέπω το σπορ, όχι για να κερδίζει η ομάδα μου ούτε για να τη λέω σ' αυτούς που έχασε η δική τους...
φίλε αν νομίζεις ότι οι αγώνες είναι μία προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας μάλλον είσαι πολύ ρομαντικός.
Αγώνας είναι μία μάχη με κανόνες για το ποιος θα βγει πρώτος. Και πάνω σε αυτή τη μάχη έρχεται η εξέλιξη της τεχνολογίας, και η πρόοδος.
Και η εξέλιξη δεν έρχεται μόνο στο στεγνό, αλλά και στο βρεγμένο. Και αν θεωρείς ζαριά την πρόβλεψη συνθηκών και σχεδιασμό της ομάδας, τότε να ξέρεις ότι δεν είναι μόνο αυτή η ζαριά, αλλά υπάρχουν κι άλλες. Όταν για παράδειγμα μπαίνεις για δοκιμαστικά τη μία μέρα με συνεφιά και δροσούλα και την επομένη βαράει 10 βαθμούς πάνω, με πολλαπλάσια στην άσφαλτο. Όλα ζαριά είναι, και υπολογισμοί βασισμένοι σε υποθέσεις και σε εμπειρία του των τεχνικών και του οδηγού.
Αν τώρα για να μπορούμε να βλέπουμε σε επανάληψη "τον Marquez να πλαγιολισθαίνει, τον Lorenzo να παίρνει εκείνες τις ανοιχτές γραμμές με τη μεγάλη κλίση, τον Rossi να βουτάει στην εσωτερική" φτάσουμε να αποστειρώσουμε τις αγωνιστικές συνθήκες και καταλλήξουν να τρέχουν σε κανέναν κλειστό χώρο σαν κλειστό ποδηλατοδρόμιο, ή καμιά κυκλική πίστα σαν τα nascar, να ξέρεις ότι δεν θα βλέπεις motogp, αλλά κάτι άλλο....
Προσωπικά μου άρεσε που είδα τον redding και μερικούς άλλους που δεν καταδέχεται η κάμερα να τους κοιτάξει, να δω πως το μπάζει, και τι κάνει εκεί πίσω στην αφάνεια. Όπως μου άρεσε να δω πως αλλάζουν όλοι το οδηγικό τους στυλ ανάλογα με τις συνθήκες. Ακόμα και η αλλαγή μοτό, τύπου πόνυ εξπρές, είχε το ενδιαφέρον της για εμένα.
Οι αγώνες που έχουν μείνει στην μηχανοκίνητη ιστορία αφορούν στην πλειονότητα τους βρεγμένους. Εκεί ξεχωρίζουν οι "ταλαντούχοι" οδηγοί που μπορούν διαισθητικά να εκμαιεύσουν την παραπάνω πρόσφυση, τα σημεία της πίστας που δίνουν πλεονέκτημα και να νικήσουν "εργοστασιακούς" οδηγούς ή με ανταγωνιστικότερο όχημα. Συνήθως ένας βρόχινος αγώνας ταυτιζόταν με την γέννηση ενός "μύθου" ή "αστέρα" και εγώ προσωπικά για αυτό είμαι οπαδός όλων των μηχανοκίνητων σπορ. Ένα παράθυρο στον κόσμο αυτών των ξεχωριστών ανθρώπων, που παρακολουθώ αποσβολωμένος, να κάνουν πράγματα που εμείς οι κοινοί θνητοί δεν είχαμε καν φανταστεί..
Να πάρουν τον Αυτιά να τους λέει τα μερομήνια.
chillipf
14/09/2015, 13:19
Συμφωνώ και εγώ, όσο και να με χαλάει η εικόνα του wet race, ότι τελικά δίνει στο σπόρ και δεν του αφαιρεί.
Εκεί φαίνονται πολλά πράγματα από οργάνωση ομάδων, feeling οδηγού, αγωνιστικό σχέδιο, και τελικά υπερισχύει περισσότερο προετοιμασμένος γι' αυτές τις συνθήκες.
Θα μου πεις, ότι μεγάλο ρόλο παίζει και η τύχη (ή ατυχία, ανάλογα).
Ε, κι αυτή στο παιγνίδι είναι τελικά. :cool:
φίλε αν νομίζεις ότι οι αγώνες είναι μία προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας μάλλον είσαι πολύ ρομαντικός.
Είμαι πολλά πράγματα, άλλα καλά άλλα όχι και τόσο. Αν όμως δεν είμαι κάτι, είναι ρομαντικός. Μάλλον υπερβολικά πεζός θα έλεγα.
Οι αγώνες ταχύτητας σαφώς είναι μια προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας με την έννοια του ό,τι το σπορ απευθύνεται είτε σε όσους κάνουμε κάτι παρόμοιο (ok, σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο), είτε σε όσους θα ήθελαν να τα κάνουν αλλά είτε δεν μπορούν, είτε φοβούνται, είτε απλά τους αρέσει να φαντασιώνονται πως θα ήταν να κάνουν κάτι παρόμοιο.
Αν δεν υπήρχαν χομπίστες (έστω και του καναπέ) για να εκμεταλλευτεί κάποιος την κ@υλ@ τους και μέσω αυτών να βγάζει λεφτά, το σπορ δεν θα είχε καν λόγο να δημιουργηθεί.
Το ίδιο ισχύει για όλα τα σπορ.
Ανεξαιρέτως.
Οι αγώνες που έχουν μείνει στην μηχανοκίνητη ιστορία αφορούν στην πλειονότητα τους βρεγμένους. Εκεί ξεχωρίζουν οι "ταλαντούχοι" οδηγοί που μπορούν διαισθητικά να εκμαιεύσουν την παραπάνω πρόσφυση, τα σημεία της πίστας που δίνουν πλεονέκτημα και να νικήσουν "εργοστασιακούς" οδηγούς ή με ανταγωνιστικότερο όχημα. Συνήθως ένας βρόχινος αγώνας ταυτιζόταν με την γέννηση ενός "μύθου" ή "αστέρα" και εγώ προσωπικά για αυτό είμαι οπαδός όλων των μηχανοκίνητων σπορ. Ένα παράθυρο στον κόσμο αυτών των ξεχωριστών ανθρώπων, που παρακολουθώ αποσβολωμένος, να κάνουν πράγματα που εμείς οι κοινοί θνητοί δεν είχαμε καν φανταστεί..
Ο μόνος που έγινε μύθος για τις ικανότητές του στο βρεγμένο ήταν ο μέγιστος των μεγίστων Ayrton.
Αλλά αυτός ήταν ο Ayrton και έγινε μύθος και για τις ικανότητές του στο στεγνό.
Οι υπόλοιποι του τύπου West, Vermeulen κτλ δεν έγιναν μύθοι, έγιναν απλά γνωστοί ως «κάνω βουντού μπας και βρέξει και κάνω τίποτα στην ασήμαντη καριέρα μου».
Στο βρεγμένο ξεχώριζαν οι άντρες από τα αγόρια από τα σπάργανα του σπορ, δες Ayrton Senna_Donington Park_1993 και Estoril_1985, Alberto Ascari_Spa-Francorchamps_1952, Jim Clark_Spa-Francorchamps_1963, James Hunt_Fuji_1976, Jackie Stewart_Nurburgring_1968, Damon Hill_Suzuka_1994, Michael Schumacher_Circuit de Catalunya_1996 και Sebastian Vettel_Monza_2008...
Και για να μην είμαι πάλι εκτός θέματος, Rossi_Donigton Park_2000 και Suzuka_2002, Lorenzo_Le Mans_2009, Dovizioso_Donington Park_2009, Pasini_Mugello_2009 ,Edwards_SBK_Philip Island_2001, West_Assen_2014-2003 και η Jerez το 2011 (μόνο και μόνο για τον διάλογο Stoner-Rossi)
MG-KTiNoS
14/09/2015, 15:23
Στο βρεγμένο ξεχώριζαν οι άντρες από τα αγόρια από την απαρχή του σπορ,
Και για να μην είμαι πάλι εκτός θέματος, Rossi_Donigton Park_2000 και Suzuka_2002, Lorenzo_Le Mans_2009, Dovizioso_Donington Park_2009, Pasini_Mugello_2009 ,Edwards_SBK_Philip Island_2001, West_Assen_2014-2003 και η Jerez το 2011 (μόνο και μόνο για τον διάλογο Stoner-Rossi)
Πετρογκαζάκης χαλκομανία στα μπαλόνια.....
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!
μλκ τι στούκος ήταν κι εκείνος....
Πάνω που ο ΔΔ έλεγε για τον κινγκ της βροχής ΖΖΖΖΖΖΖΖΤΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΠΠΠΠΠ
Οκ δε λέω το παλικάρι αμαρτία ήταν αλλά δεν μπορώ να το ξεχάσω.
Έπρεπε από τότε κάποιος να του πει να το κόψει το σπορτ...
Σήμερα θα είχε μισό κιλό τιτάνιο λιγότερο στη γκορμάρα του !
υγ
όποιος δεν θέλει να τρέξει με βροχή δεν τρέχει
κι όποιος δεν θέλει να δει δεν βλέπει.
Άλλη επιλογή δεν υπάρχει.
:p
GIOTIS750
14/09/2015, 16:55
Grand Prix Commission meets in San Marino
By: Graeme
14th September 2015
MotoGP
MotoGP Logo
The Grand Prix Commission met at the San Marino Grand Prix to discuss a number of rule changes on Saturday 12th September.
After a discussion between the members of the commission including Chairman of series promoter Dorna, Carmelo Ezpeleta and team manager Herve Poncharal, the following announcements were made:
MotoGP Class Electronics – Effective Immediately
The criterion for the use of additional sensors was confirmed. Each manufacturer may nominate one additional sensor which may not be available to all teams. However, data from this sensor can only be used for datalogging purposes and cannot have any effect on control strategies.
In addition to any homologated sensors there will also be a list of free devices being the only other devices allowed to communicate with the ECU. Details of free devices will be published in the Grand Prix regulations.
Sporting Regulations – Effective Season 2016 (i.e. from 9th. November 2015)
Test Restrictions – Moto3 and Moto2 Classes
Currently Moto3 and Moto2 riders are restricted to testing at two nominated circuits, one GP circuit and one non-GP circuit, albeit at any time. This has led to situations where some better funded riders have been testing almost constantly. There have also been problems for teams to secure testing dates when there is limited availability at some circuits. In future riders will be able to test at any circuit for a maximum of ten days.
Test Restrictions – MotoGP Class
Several changes were approved to reflect the fact that there is no longer an Open category in this class. In summary the changes are:
Manufacturers with their own teams will be permitted to test with their contracted riders for a maximum of five days at any circuit as opposed to just one nominated circuit. They will continue to be permitted to test with test riders using the test tyre allocation.
Lease Teams,* who are currently restricted to just testing with test riders, will now be permitted to test at any circuit for a maximum of five days with their contracted riders. However, additional testing with test riders is no longer permitted.
There are no changes to current test restrictions for Concession teams.
For all classes, permitted private testing is in addition to testing at official tests organised by Dorna and IRTA. Also, existing regulations that forbid testing between 1st. December and 31st. January, or within 14 days of a race at the same circuit, are unchanged. http://www.motoscene.co.uk/2015/09/grand-prix-commission-meets-san-marino/
*
MotoGP » 2.2 million lease price among MotoGP 2017 announcements
3 July 2015
“Every MotoGP manufacturer will have to supply an independent team with machinery very close to what their factory team is using”
http://www.crash.net/motogp/news/220696/1/22-million-lease-price-among-2017-announcements.html
GIOTIS750
14/09/2015, 17:18
Hitting the Apex (2015)
sto δeite on line exei 2 link
http://onlinestreamer.eu/hitting-the-apex-2015/
:a014::a014::a014:
Έναν αγώνα δεν κατάφερα κι εγώ να δω και γίνανε τόσα....
Να βρω χρόνο για το ZWAN τώρα :lol:
H.A.Balafoutre
14/09/2015, 20:19
Hitting the Apex (2015)
sto δeite on line exei 2 link
http://onlinestreamer.eu/hitting-the-apex-2015/
:a014::a014::a014:
Και τα μυαλά στα καγκέλια. Ντάξει δείτε το ΤΩΡΑ!
Πού τα βρίσκεις ρε θηρίο όλα τα λίνκς τα πονηρά...πού τα βρίσκεις!
:beer:
AUFGEBRACHT
14/09/2015, 21:06
Έναν αγώνα δεν κατάφερα κι εγώ να δω και γίνανε τόσα....
Να βρω χρόνο για το ZWAN τώρα :lol:
Κι εγώ έναν αγώνα δεν είδα αλλά μην παραπονιόμαστε, εδώ άλλοι κοντεύουν να πάθουν σκορβούτο...
MG-KTiNoS
14/09/2015, 22:36
Γιωργάρα πιο καλά να οδηγάς παρά να μιλάς....
Τι είπε πάλι το άτομο..???
Τώρα λέει την πίεση την έχει ο Ρόσσι οπότε μπορεί να κάνει λάθος !!! !
:plaf:
υγ
Το καλό είναι ότι δεν έπαθε τίποτα σοβαρό από τη σαβούρδα.
-------------
Ο Ρόσσι δεν μπορούσε να ρισκάρει να μπει με τον Χόρχε στα πιτς
έπρεπε να τον έχει από πίσω.
(ο Χόρχες ήταν πιο γλήγορος με τα σλικ όμως οπότε ΛΑΘΟΣ του)
:cool:
bikerted
15/09/2015, 03:49
Στο βρεγμένο ξεχώριζαν οι άντρες από τα αγόρια από τα σπάργανα του σπορ, δες Ayrton Senna_Donington Park_1993 και Estoril_1985, Alberto Ascari_Spa-Francorchamps_1952, Jim Clark_Spa-Francorchamps_1963, James Hunt_Fuji_1976, Jackie Stewart_Nurburgring_1968, Damon Hill_Suzuka_1994, Michael Schumacher_Circuit de Catalunya_1996 και Sebastian Vettel_Monza_2008...
Και για να μην είμαι πάλι εκτός θέματος, Rossi_Donigton Park_2000 και Suzuka_2002, Lorenzo_Le Mans_2009, Dovizioso_Donington Park_2009, Pasini_Mugello_2009 ,Edwards_SBK_Philip Island_2001, West_Assen_2014-2003 και η Jerez το 2011 (μόνο και μόνο για τον διάλογο Stoner-Rossi)
+Οσα θες αλλα μη μου αφηνεις εξω τον kiyonari στο Donington!!!
https://www.youtube.com/watch?v=H93kPnDQEqA
:beer::beer::beer::beer:
GIOTIS750
15/09/2015, 08:17
Και τα μυαλά στα καγκέλια. Ντάξει δείτε το ΤΩΡΑ!
Πού τα βρίσκεις ρε θηρίο όλα τα λίνκς τα πονηρά...πού τα βρίσκεις!
:beer:
πολυ καλο και δεν κανει κοιλια πουθενα μεχρι το τελος
Ταβουλια ολα τα λεφτα ,καμαπανες χτυπανε χαμος:)
:beer::beer:
σε αυτο το σαιτ εχει στα αθλητικα και τον αγωνα με ΔΔ.
FotisFz1
15/09/2015, 17:59
+Οσα θες αλλα μη μου αφηνεις εξω τον kiyonari στο Donington!!!
https://www.youtube.com/watch?v=H93kPnDQEqA
:beer::beer::beer::beer:
οκ τον επαιξα λιγο....τι εκανε το ατομο
GIOTIS750
15/09/2015, 19:30
341156
foten21:beer::beer:
byron:beer::beer:
daz:beer::beer:
Antonisss
17/09/2015, 10:55
Η μεγάλη επιστροφή!!
http://www.motoblog.it/galleria/francesca-brambilla-paddock-girls-motogp-2015/1
spyrakos35
17/09/2015, 13:20
Γιατι νομιζεις οτι αυτος χουφτωσε;
341035
:D
αυτός είναι μπανάκιας ρε..... χειρότερος από καληνυχτάκιας....
:lol:
chillipf
17/09/2015, 14:01
Ρε τη Φρατζέσσσσσσσσσσκα :cool: :a014:
dimmie_72
18/09/2015, 01:42
αυτός είναι μπανάκιας ρε..... χειρότερος από καληνυχτάκιας....
αυτός ξεκίνησε από ΤΑ 650 και 5-6 μπατσίνες αγκαλιά και δες που έφτασε!
άμα είσαι μεθοδικό και επιμελές παιδί κάνεις καριέρα, έστω και στην καληνύχτα.
εσύ επειδή είσαι lazy όπου και να πας
(που να πας δλδ, βαριά τπτ Κοσοβάρες)
μόνο τη φάτσα σου θα βγάζεις. :D
Μήτσο εύχομαι και με μεταπτυχιακό στην F1!
amyroukai
18/09/2015, 09:52
Τεό πες πόσα λουκάνικα πήρες για να ανεβάσεις φωτογραφία το κουμπαράκι σου και άσε τα ψόφια τώρα.
Τον μπουστη τον συμπεθερο,στεγνο με έχει αφήσει. ......
dimmie_72
18/09/2015, 11:47
Τον μπουστη τον συμπεθερο,στεγνο με έχει αφήσει. ......
προσπαθεί να συνέλθει ακόμα. :D
341342
341343
chillipf
18/09/2015, 11:59
Τυχεροί άνθρωποι ρπμ :D :beer:
vassilis88
18/09/2015, 20:40
https://www.reddit.com/r/motogp/comments/3lbmmd/biaggi_its_not_just_luck_rossi_deserves_the_title/
https://www.reddit.com/r/motogp/comments/3lbmmd/biaggi_its_not_just_luck_rossi_deserves_the_title/
Στα λόγια του Max η καλύτερη απάντηση είναι ότι πρόκειται για τον ήχο της κολάσεως που παγώνει :lol:
amyroukai
19/09/2015, 09:34
Τεο καταλάβατε ποιος πήρε τα κ. λουκάνικα σου...
FotisFz1
19/09/2015, 13:44
341373
Παρατηρησατε οτι ο Ροσσι ειχε αυτα τα φτερακια σαν τις Ντουκατι?
βρηκε καποιος κανενα σχετικο αρθρο?
Στον OTE άκουσα ότι η Yamaha κινήθηκε νομικά εναντίον της Ducati για αυτά τα φτερακια. Και επειδή δεν δικαιώθηκε είπε να τα βάλει και αυτή.
Στον OTE άκουσα ότι η Yamaha κινήθηκε νομικά εναντίον της Ducati για αυτά τα φτερακια. Και επειδή δεν δικαιώθηκε είπε να τα βάλει και αυτή.
Κάτι παίζει με το μέγεθος τους, δεν πρέπει να ξεπερνούν το φέρινγκ και για αυτό το λόγο το φέρινγκ της ντουκάτι έχει ένα φούσκωμα ψηλά
Thanks για την πληροφορία δεν το γνώριζα.
Πάντως άκουσα ότι τα έβαλαν για να δημιουργούν περισσότερη κάθετη δύναμη ώστε να μην επεμβαινει τόσο συχνά το anti wheelie.
Το οποίο δεν μου φαίνεται τόσο λογικό. Γιατί το μεγάλο πρόβλημα αφορά την εκκίνηση όπου τα φτερακια είναι σχεδόν άχρηστα.
Antonisss
19/09/2015, 14:53
Στον OTE άκουσα ότι η Yamaha κινήθηκε νομικά εναντίον της Ducati για αυτά τα φτερακια. Και επειδή δεν δικαιώθηκε είπε να τα βάλει και αυτή.
Αυτό πρώτη φορά το διαβάζω. Τόσα sites και δημοσιογράφοι ξένοι δεν ανέφεραν ποτέ κάτι σχετικό...
Τώρα που το είπες έκανα αναζήτηση στον γοογλη και δεν βρήκα τίποτα... Μπορεί να έχει inside πληροφορίες ο Διατσιδης :lol:
ο Διατσίδης ένα κάρο μαλακίες κάθε και γράφει και λέει χροοοόνια τώρα.
απορώ πως κάθονται μερικοί και τον παίρνουν σοβαρά. μάθετε αγγλικά βρεεε
ο Διατσίδης ένα κάρο μαλακίες κάθε και γράφει και λέει χροοοόνια τώρα.
απορώ πως κάθονται μερικοί και τον παίρνουν σοβαρά. μάθετε αγγλικά βρεεε
Δεν είναι τα αγγλικά το πρόβλημα αλλά ο μαζοχισμος. Όταν κάτι είναι πολύ μάπα έχεις περιέργεια να το δεις ως το τέλος. Όπως πχ τους θρυλικους γύρους που κάνει με το BMW.
Η πρωτοτυπια των flaps ανηκει στη yamaha. απλα η πιο επισημη εκδοχη που διαβασα ηταν οτι πριν λιγες δεκαετιες που πρωτοδοκιμαστηκε, δεν ειχαν τη δυνατοτητα να διεξαγουν ακριβη συμπρρασματα για το ποσο και πως βοηθουν και εγκαταλειφθηκαν. Η ντουκατι τα επανεφερε οποτε και η yamaha αποφασισε να ξανασχοληθει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.