PDA

View Full Version : Αλλαγη μοτοσυκλετας - Γνωμες



SpyrosThe
07/09/2015, 21:19
Καλησπερα σε ολους, ειμαι καινουργιος στη παρεα και θελω να μοιραστω τον πονο μου και να μου προτεινετε γνωμες-συμβουλες :P

Αρχικα ειμαι 23 και οδηγαω περιπου 2 χρονια ενα ninja 250. Συντομα σκεφτομαι να αγορασω κατι καινουργιο και ειμαι αναμεσα σε xtx 660 και το 390 ktm duke...
Η μαυρη αληθεια ειναι οτι εμφανισιακα γουσταρω περισσοτερο το duke αλλα σκεφτομαι μηπως το βαρεθω γρηγορα επειδη δεν ειναι μεγαλη η αλλαγη κυβικων...(Καλα δε το βαριεσαι τοσο ευκολα το δουκακι αλλα λεμε)

Περιμενω σκεψεις και πολλες καλησπερες σε ολους!
Παντα ορθιοι!

BLiTzER
07/09/2015, 21:45
Ninja 250:
151 kg / 26 hp

Duke 390:
139 kg / 43 hp

XT660X:
173 kg / 48 hp

Το ΧΤΧ έχει, σαφώς, αρκετά μεγαλύτερη ροπή λόγω κυβισμού, αλλά νομίζω και η διαφορά από το 250 στο 390 είναι αρκετή.

SpyrosThe
07/09/2015, 21:50
Ευχαριστω για την απαντηση!
Δηλαδη μονο εμενα μ φαινετε ''μικρη'' η διαφορα? :P

επισης, αν εχετε κατα νου αλλα μηχανακια παρομοιου τυπου στα ιδια κυβικα, ευχαριστως να προτεινετε!

BLiTzER
07/09/2015, 21:55
Προτιμάς supersport, naked ή motard μηχανάκια; Ξεκίνα από εκεί.

SpyrosThe
07/09/2015, 21:58
Σιγουρα naked η motard , δεν ειμαι 100% ταγμενος καπου οντας νεος οδηγος. Το μονο σιγουρο ειναι οτι τα SS δεν τα προτιμω οχι οτι μπορει να χαρακτηρισεις to ninja 250 πραγματικο SS απλα δε μαρεσει :P
Τωρα το πως κατεληξα να παρω ninja ειναι αλλο θεμα :P

BLiTzER
07/09/2015, 22:02
Σε στρητάκια, δε θα βρεις κάτι καλύτερο από το ΚΤΜ στην κατηγορία. Αν θες motard και πας μέχρι 600-650cc, οι επιλογές είναι πολλές, ανάλογα τα γούστα και το πορτοφόλι.

Εγώ σίγουρα δε θα έπαιρνα ΧΤΧ. Για την ακρίβεια, προσωπικά, προτίμησα ένα DRZ400SM.

SpyrosThe
07/09/2015, 22:10
Γιατι οχι στο XTX?

Το 600 κυβικα+ δεν εχω μπει στο κοπο να το σκεφτω τοσο σοβαρα επειδη δεν ξερω αν τα 2 χρονια στο νιντζακι ηταν αρκετα ετσι ωστε να κανω το επομενο βημα σε κατι αρκετα μεγαλυτερο.
Και γενικοτερα κ απο φιλους κ γνωστους που οδηγουν ακουω το να κανω μικρες αναπηδησεις στ κυβικα και να μη βιαζομαι. Μερικοι σιγουρα το λενε επειδη οντως ειναι σωστο αλλα αλλοι επειδη μπορει να με ''φοβουνται''
Οποτε τι να ακουσω το λογικο που δεν ειναι και ασχημο,αντι8ετως... Δηλαδη το duke 390 η να περασω στο επομενο βημα ?

To Drz400sm βολευει για πολη και για ταξιδακια της φασης χαλκιδα/κορινθο κτλπ ?

BLiTzER
07/09/2015, 22:17
Προσωπικά γούστα, ανάγκες, προτεραιότητες. Εμένα δε μου κάνει. Το ότι είναι 190 κιλά αρκεί.

Γενικά πάει κάπως έτσι. Αν κινείσαι κατά 95% εντός πόλης (ή σε επαρχιακό δίκτυο), το motard είναι αξεπέραστο. Βέβαια αυτή του την ευελιξία, οικονομία, fun factor, την πληρώνεις σε πρακτικότητα. Συνήθως έχουν μικρές, σκληρές σέλες, κραδασμούς (από ανεπαίσθητους μέχρι ενοχλητικούς), δε φορτώνονται, μικρά ντεπόζιτα, δεν κρατάνε υψηλές σταθερές ταχύτητες και γενικά φροντίζεις να αποφεύγεις δικάβαλα και αυτοκινητόδρομους/ταξίδια. Αν πας σε στρητ μηχανάκι, θα έχεις περισσότερες ανέσεις, αλλά δε θα είναι τόσο οικονομικό και πρακτικό, διασκεδαστικό εντός πόλης. Υπάρχουν και μηχανάκια, τα οποία είναι κάπου ενδιάμεσα. Γενικά δεν υπάρχει ΕΝΑ μηχανάκι που είναι σε όλα καλό. Βάζεις προτεραιότητες και προχωράς.

Από ένα 250 σε ένα 600 μονοκύλινδρο, δεν είναι χαοτική η διαφορά. Αν πας σε 600 SS, ναι, είναι.

Το 390 νομίζω είναι καταπληκτικό για 2ο μηχανάκι και την ηλικία σου, πάντως.

SpyrosThe
07/09/2015, 22:24
Ναι και εγω το πιστευω αυτο για το 390... Απλα θελω να σιγουρευτω γιατι το νιντζα καλως κακως δε το ευχαριστηθηκα πολυ απο αποψη εμφανισης, απο αποψη οδηγησης ειναι μια χαρα για πρωτη μηχανη

Οσον αφορα τη χρηση κυριως για πολη το θελω και μικρα ταξιδακια οπως προανεφερα και αντε και κανα νησι για το καλοκαιρι.

Εμπας περιπτωση, απο θεμα συντηρησης απ οσο εχω ακουσει και γνωριζω τα ΚΤΜ οντας ευρωπαικα ειναι πιο ακριβα.
Οταν ομως λεμε πιο ακριβα εννοουμε κανονηκο σταξιμο η εινα ιαπλα φημες? :P

BLiTzER
07/09/2015, 22:31
Δεν είναι ακριβά. Απλά να είσαι τακτικός και να το προσέχεις.

Ζεύκας
08/09/2015, 02:50
όπως τα μικρά γιαπωνέζικα δεν είναι made in japan και δεν έχουν την ανάλογη ποιότητα
έτσι και τα μικρά ktm (made in india) δεν έχουν την ποιότητα του ευρωπαίου.

από κει κ πέρα στο κτμ πληρώνεις το στήσιμο, το πιο πρόθυμο μοτέρ και το χαμηλό βάρος.

συντήρηση πια τι τζαπάν, τι ευρώπη, τα ίδια είναι (για τα ντουκάτι δεν παίρνω όρκο),
άμα είσαι σωτός στη συντήρηση όπως είπε και το γλυκό αγόρι από πάνω θα είσαι ΟΚ.

SpyrosThe
08/09/2015, 03:21
To 390 πιστευεις φιλε Ζευκα θα καλυψει τα μικρα ταξιδακια που εχω κατα νου?

Επισης γνωμες για duke 690 και για Ktm SM 690 ? και ducati monster? Μηπως ειναι πολυ υπερβολη τα παραπανω μηχανακια σε σχεση με την εμπειρια μου?

To DRZ400SM αν κοιταξω για μεταχειρω απο τι χρονια και μετα να κοιταξω ?

Οπως καταλαβατε ψαχνομαι λιγο ακομα, μεχρι τη τελικη αποφαση ... :)

SpyrosThe
08/09/2015, 17:38
Επισης το DRZ400SM παει δικαβαλο η καλυτερα να το αποφευγω?

Συγγνωμη για τισ πολλες ερωτησεις :P

daz
08/09/2015, 17:51
Συγγνωμη για τισ πολλες ερωτησεις :P

Φίλε μη ζητάς συγγνώμη εδώ μέσα γιατί αυτό δηλώνει αδυναμία και θα σε φάνε λάχανο.

Ρώτα, ρώτα ότι θέλεις..

:) :beer:

Ζεύκας
08/09/2015, 17:51
από το να πας από τα 250 στα 390, καλύτερα ανέβα στα 690 απλά προσοχή στο γκάζι.

μακράν ανώτερα τα μεσαίου κυβισμού κτμ από τα μικρά.

τώρα απο κει κ πέρα το drz400sm θα σου πει κ ο Μπλιτζ που το έχει ότι δεν κάνει για δικάβαλα ταξιδάκια.
για ένα καφέ με την κοπελιά πάει εννοείται αλλά για μπανάκι Βίλια θα σας βγει η πίστη.

άμα θες δικάβαλα ταξιδάκια καλό θα ήταν να πας σε δικύλινδρο πχ monster

SpyrosThe
08/09/2015, 17:58
Οσο αφορα το μανστερακι εχω ακουσει οτι εχει βαρυ τιμονι αν υπαρχει αυτος ο ορος :P και οτι δε στριβει... Ισχυει ?

Για το 690 το duke το φοβαμαι λγιο γιατι δεν ξερω κατα ποσο μπορω να ελεγξω εμενα :P οχι οτι εχω τα μυαλα πανω απ το ταβανι αλλα μια φορα να σου τυχει η κακη ,τα λεγαμε !

SpyrosThe
08/09/2015, 17:59
Φίλε μη ζητάς συγγνώμη εδώ μέσα γιατί αυτό δηλώνει αδυναμία και θα σε φάνε λάχανο.

Ρώτα, ρώτα ότι θέλεις..

:) :beer:

χεχε ! ευχαριστω και δεν θα ξαναεπαναληφθει :P

BLiTzER
08/09/2015, 18:46
DRZ SM ερχόταν μόνο 2005-2007 στη χώρα μας. Εγώ το προτίμησα γιατί κατά 99% κινούμαι εντός Αθήνας (κυρίως πηγαινέλα κέντρο, λόγω δουλειάς). Προτίμησα να θυσιάσω την άνεσή μου τις 2-3 φορές που θα βγω εκτός νομού, για να έχω ένα μηχανάκι που το διασκεδάζω κάθε φορά που το καβαλάω, περνάει πάνω από λακούβες, σαμαράκια, πεζοδρόμια, αυτοκίνητα και δε θα σπάσει ποτέ. Δεν είναι ότι δεν παίρνει δικάβαλο, αλλά σίγουρα δε μπορείς να κάνεις πχ. 300 χλμ. χωρίς στάση. Το μηχανάκι μπορεί να κάνει τα πάντα. Εσύ (κι ο συνεπιβάτης σου) δε θα την παλεύεις :P

Τα 690 είναι ιδανική περίπτωση, αν έχεις το χρήμα και σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Έχουν τα καλύτερα κι από τους 2 κόσμους (street, motard), με τους απαραίτητους συμβιβασμούς, φυσικά, αλλά είναι ελάχιστοι. Το Duke 690 (του '08-'11) είναι το καλύτερο μηχανάκι που έχω οδηγήσει (για τα γούστα μου ε). Αρκεί να το βρεις προσεγμένο.

Ζεύκας
08/09/2015, 18:58
να μας έλεγες και πόσα λεφτά διαθέτεις...

SpyrosThe
08/09/2015, 18:58
Αν παρω το 390 εχω σκοπο αν ολα ειναι καλα να το παρω του κουτιου , που εχει 5.300 αν θυμαμαι καλα...

Απ οσο κοιταξα τα 690 '08-'11 που ανεφερες μεταχειρισμενα παιζουν στα 3-5 χιλιαρικα οποτε αν τελικα επιλεξω το 690 μπορω να το αγορασω..
Το μονο που σκεφτομαι ειναι το γκαζι του που δε λεω ψεμματα ακουω οτι ειναι δυνατο και με φοβιζει γτ οπως ειπα δεν εχω αγνοια.

Εμπας περιπτωση οποιο κ να επιλεξω 8α το κρατησω αρκετα χρονια , ειτε 390 ειτε 690, απλα το μονο σιγουρο ειναι οτι με το 690 θα μπορουσα να μαι πιο ανετος και στις κοντινες εκδρομες και στη πολη, ενω το 390 νομιζω θα με καλυψει κυριως για μετακινησεις στη πολη.

Καλα κανω και φοβαμαι το γκαζι του 690 η να μην ειμαι τοσο υπερβολικος?

Ζεύκας
08/09/2015, 19:05
Καλα κανω και φοβαμαι το γκαζι του 690 η να μην ειμαι τοσο υπερβολικος?


αυτό εξαρτάται από τον άνθρωπο.

γνώμη μου αφού θες να το κρατήσεις για χρόνια να πας σε ένα άριστα μεταχειρισμένο 690 dukeIII.
με τέτοιο μοτέρ πας με σχετική άνεση και δικάβαλα ταξιδάκια. και όπως είπα είναι μακράν πιο ποιοτικό
από το 390.

αυτό που θα σου πρότεινα όποιο μηχανάκι κι αν πάρεις είναι να πας στο riding school του Χούντρα
να μάθεις 5-10 πράγματα που θα σου ανοίξουν τους ορίζοντες και θα σε κάνουν καλύτερο μοτοσυκλετιστή.

BLiTzER
08/09/2015, 19:06
Είναι ένα πολύ δυνατό, πολιτικό μονοκύλινδρο.

Μη δώσεις 5,300€ για 400cc...

SpyrosThe
08/09/2015, 19:24
|Σε μεταχειρισμενο δουκα 690 τι πρπεει να προσεξω?

BLiTzER
08/09/2015, 19:51
Να έχει συντηρηθεί ευλαβικά.

lykourgi
08/09/2015, 19:57
Γνώμη μου, να πας κατ' ευθείαν στα 600+ cc, αφού θέλεις να το κρατήσεις πολύ καιρό.
Ειδικά αφού θέλεις ταξιδάκια κλπ, θα "ανοίξεις τα φτερά σου" πιό εύκολα.

Ζεύκας
08/09/2015, 19:59
|Σε μεταχειρισμενο δουκα 690 τι πρπεει να προσεξω?

έχεις μηχανικό που τον εμπιστεύεσαι ότι ξέρει από κτμ;

εαν όχι πες στον πωλητή να πάτε το μηχανάκι στο Χελιώτη στη Καλλιρόης να το τσεκάρει

SpyrosThe
08/09/2015, 20:26
οχι μηχανικο για ΚΤΜ δεν εχω...

Ο Χελιωτης οτι ειναι να χει το μηχανακι 8α στο πει ειτε καλο ειτε κακο? Και επισης ποσο παει το μαλλι για τον ελεγχο?

catmaster
08/09/2015, 20:33
οχι μηχανικο για ΚΤΜ δεν εχω...

Ο Χελιωτης οτι ειναι να χει το μηχανακι 8α στο πει ειτε καλο ειτε κακο? Και επισης ποσο παει το μαλλι για τον ελεγχο?

Μην αγχώνεσαι ο χελιώτης είναι καλός και φιλότιμος μηχανικός , ότι βρει λάθος θα στο πει , τώρα για τον έλεγχο μπορεί να μην σου πάρει και τίποτα , αλλά με ένα τηλέφωνο τον ρωτάς για να είσαι σίγουρος

SpyrosThe
08/09/2015, 20:37
ευχαριστω για τις απαντησεις για ακομη μια φορα!

Θελω να ξανα αναφερθω οτι εγω οδηγαψ περιπου 2 χρονια ενα νιντζα 250, και φοβαμαι μηπως ειναι μεγαλη η αλλαγη απ τα 250 στ 600+... Ολα αυτα με μονο σκοπο να μη φαω το κεφαλι μου... Τα μυαλα τα χω μεσα κα ιδεν ειμαι καγκουρας αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν ''ψαχνομαι'' οταν αυτο ειναι δυνατο και εννοειτε σε μερος που δεν θα εχει κινηση κτλπ. Απλα καλως κακως με το νιντζα εχω συνηθησει η επιταχυνση να μου βγαινει πολυ ομαλα, εξου κ ο προβηλματισμος μου με το 690

lykourgi
08/09/2015, 20:43
Μην το φοβάσαι, λέμε.

Δεν ειναι δια και κανένα ss με 180 άλογα, θα συνηθίσεις γρηγορότερα από ότι πιστεύεις.
Περισσότερη προσοχή χρειάζεται μόλις το συνηθίσεις. Τότε θα πάρεις φόρα απότομα και θέλει λίγο μυαλό, μέχρι να μάθεις πραγματικά.

Αυτό όμως ισχύει για τα πάντα, όχι μόνο για τις μηχανές.

Ορμα.

SpyrosThe
08/09/2015, 20:59
Α επισης μια μικρη παρατυπια, εγω εχω το Α2 διπλωμα, αν δε κανω λαθος δε με καλυπτει για δουκα 690, αλλα δεν αποτελει κ προβλημα αφου Δεκεμβρη κλεινω τα 24 και μπορω να βγαλω απεριοριστο.

Γνωριζεται αν για το απεριοριστο δινεις παλι εξετασεις? Και μηπως κανω λαθος για το Α2 κ καλυπτει το 690 ? :P

omega
08/09/2015, 22:20
Αφού με το 250άκι ένοιωθες καλά γιατί δεν δοκιμάζεις ένα από τα αρκετά,αξιόπιστα,τετρακύλινδρα sport touring στα 600cc ή ένα δικύλινδρο Versys για πιο ψηλό;Νομίζω είναι επίσης καλή(ες) επιλογή(ες) να κινηθείς.
Μια γνώμη..

SpyrosThe
08/09/2015, 23:23
Δε μαρεσει καθολου η κατηγορια sport touring τουλαχιστον για τωρα... ειμαι σιγουρος για το δουκα απλα μαλλον εχω επηρεαστει πολυ απ αυτα π ακουω δεξια κ αριστερα γ το γκαζι του κτλπ :P

omega
08/09/2015, 23:27
Δε μαρεσει καθολου η κατηγορια sport touring τουλαχιστον για τωρα... ειμαι σιγουρος για το δουκα απλα μαλλον εχω επηρεαστει πολυ απ αυτα π ακουω δεξια κ αριστερα γ το γκαζι του κτλπ :PΕλήφθη.. over Σπύρο. :beer:

SpyrosThe
08/09/2015, 23:36
o δουκας ο 690 μηπως γνωριζεις αν καλυπτεται απ το Α2? :P

omega
08/09/2015, 23:48
o δουκας ο 690 μηπως γνωριζεις αν καλυπτεται απ το Α2? :PΣπύρο με συγχωρείς αλλά οι προτάσεις μου ήταν με δεδομένο ότι θα πάρεις το απεριόριστο δίπλωμα.

Το Α2 είναι μέχρι 35kw=46,916hp και δεν σε καλύπτει στο 690.

SpyrosThe
08/09/2015, 23:58
ναι ναι σιγουρα, εξαλλου αυτο δε μου αποτελει προβλημα αφου οπως προανεφερα δεκεμβρη κλεινω 24 που ειναι ως προυποθεση για το απεριοριστο ...

Χαρτουρα ειναι μονο η ξαναδινω εξετασεισ κανονηκα ?

Ζεύκας
09/09/2015, 00:01
Μην το φοβάσαι, λέμε.

Δεν ειναι δια και κανένα ss με 180 άλογα, θα συνηθίσεις γρηγορότερα από ότι πιστεύεις.
Περισσότερη προσοχή χρειάζεται μόλις το συνηθίσεις. Τότε θα πάρεις φόρα απότομα και θέλει λίγο μυαλό, μέχρι να μάθεις πραγματικά.

Αυτό όμως ισχύει για τα πάντα, όχι μόνο για τις μηχανές.

Ορμα.

εεεε ΟΚ δεν είναι 1000ςς αλλά δεν είναι και 660χτχ. Έχει τσαμπουκά ο δούκας.




@OP (original poster): άμα φοβάσαι τόσο πολύ το επιπλέον γκάζι μη πιέσεις το εαυτό σου, πήγαινε σε 390.

αλλιώς με το που βγάλεις το απεριορίστων, πας σε 690 αλλά -όπως προείπα- μπαίνεις για riding school
να μάθεις διαχείρηση γκαζιού, βασικά περί στριψίματος κτλ.

SpyrosThe
09/09/2015, 00:08
εεεε ΟΚ δεν είναι 1000ςς αλλά δεν είναι και 660χτχ. Έχει τσαμπουκά ο δούκας.




@OP (original poster): άμα φοβάσαι τόσο πολύ το επιπλέον γκάζι μη πιέσεις το εαυτό σου, πήγαινε σε 390.

αλλιώς με το που βγάλεις το απεριορίστων, πας σε 690 αλλά -όπως προείπα- μπαίνεις για riding school
να μάθεις διαχείρηση γκαζιού, βασικά περί στριψίματος κτλ.

δεν με φοβιζει απλα μαλλον εχω επηρεαστει.. anyway εκει που αναφερεις το riding school τι τιμες παιζουν?

omega
09/09/2015, 00:19
Χαρτουρα ειναι μονο η ξαναδινω εξετασεισ κανονηκα ?Νομίζω είναι κατατοπιστικό http://drivingschool.gr/diplomata/diploma-moto_a.htm

Ζεύκας
09/09/2015, 00:49
δεν με φοβιζει απλα μαλλον εχω επηρεαστει.. anyway εκει που αναφερεις το riding school τι τιμες παιζουν?


160e

SpyrosThe
10/09/2015, 01:29
Ευχαριστω ακομη μια φορα ολους για τις απαντησεις.

Τωρα δυστηχως παιζει εξεταστικη, μολις τελειωσει τελη Σεπτεμβρη θα κοιταξω για το που θα καταληξω.
Παντως η μαχη φαινεται να γινει μεταξυ δουκα 390 και 690 αναλογα τα λευτα κ το αν θα βρω μεταχειρισμενα και καλα συντηρημενα(λογικα ο δουκας 690 θα κερδισει :P)

Τελος, σιγουρα πριν την αγορα θα ρωτησω συμβουλες και γενικοτερα θα ζηταω συμβουλες μιας και ειμαι νεοπας και κυριολεκτικα αλλα και στο χωρο της μοτοσυκλετας και μολις αγοραστει θα σας βαλω και φωτο :P

Επισης , κανονιζετε συναντησεις-μοτοεκδρομες?

Και παλι ευχαριστω και καλη συνεχεια σε ολους σας.

Ζεύκας
10/09/2015, 02:09
Το μυαλό σου στην εξεταστική και μετά ό,τι θες εδώ είμαστε.

Βόλτες παίζουν μπόλικες. Θα τις βλέπεις στο τομέα "Συναντήσεις-Βόλτες"

SpyrosThe
10/09/2015, 05:47
Γεια χαρα και παλι :p

Επειδη χαζευα το DRZ υστερα απ τα λογια του Μπλιτζ μπορω να πω πως ειναι πολυ ομορφο μηχανακι και γενικα μου μπηκε και αυτο το μικροβιο μιας και ακουσα οτι ειναι παντως καιρου εργαλειο. Εμπας περιπτωση θελω να ρωτησω μια Χαλκιδα, μια Κορινθο και λοιπα μικρα ταξιδια τα βγαζει με δικαβαλο? (ναι ξερω θα πονεσει ο πισινος οπως ειπε κ ο φιλος μπλιτζ αλλα θα ναι πολυ ανυποφορο ? H ανυποφορο γινεται σε αποστασεις μεγαλυτερες? Ακομα, μιας και η εξατμιση ειναι κατω απ την ουρα υπαρχει περιπτωση ο κωλος του συνεπιβατη να καιγεται? :p)

Επισης, απο μεγεθος επειδη δεν εχει τυχει να δω απο κοντα ποτε DRZ τι λεει ? Ειναι σαν δουκας 390? που ειναι λιγο μινιον? Η ειναι διαστασεις νορμαλ μιας αξιοπρεπους μηχανης? (εγω εχω υψος 1.79)

Τελος to DRZ καλυπτεται απο Α2 διπλωμα? Η χρειαζεται και αυτο απεριοριστο?

BLiTzER
10/09/2015, 08:37
Δεν ξέρω τι παίζει με τα νέα διπλώματα. Αν καλύπτεται το 390, υποθέτω θα καλύπτεται κι αυτό (έχει σίγουρα μικρότερη ισχύ από το 390).

Το μέγεθος είναι όπως όλων των motards :P Είναι σίγουρα πιο ψηλό από το 390, αλλά στο ύψος σου θα είναι άνετο. "Χαλαρά" πας και Χαλκίδα και Κόρινθο. Το πολύ πολύ να κάνεις μια στάση να ξεπιαστούν οι κώλοι, ανάλογα το πόσο αντέχετε. Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, δεν την πάλευα πολύ με την εργοστασιακή σέλα και τη "φούσκωσα" λίγο (υπάρχει ανάλογο thread για DRZ). Η εξάτμιση είναι στο πλάι, κάτω από το πλαϊνό πλαστικό (το οποίο έχει έξτρα ειδική επένδυση από μέσα), οπότε δεν πρόκειται να καταλάβει τίποτα ο συνεπιβάτης.

Να ξέρεις γενικά ότι είναι "σπάνιο" μοντέλο στην Ελλάδα και η τιμή του παραμένει υψηλή για τα χρόνια του. Επίσης, έχουμε πει ήδη για το πόσο θα σε περιορίσει (πρόσθεσε σε αυτά και ότι δεν έχει δείκτη βενζίνης), αλλά είναι ένα πολύ διασκεδαστικό μηχανάκι, ίσως το καλύτερο, πραγματικό motard που έβγαλε ποτέ η Ιαπωνία. Το μοναδικό του μείον είναι ότι είναι "μικρό", 400cc, αλλά αυτό είναι υπέρ σου.

SpyrosThe
10/09/2015, 12:55
Ναι τις ειδα τις τιμες, αλλα αφου μπορω να διαθεσω μεχρι 5 κοντα για δουκα μπορω να επενδυσω τα 3χιλιαρικα και κατι για το DRZ.

Να σου πω την αληθεια ναι οκ δεν θα μπορω π.χ να παω θεσσ/νικη με το συγκεκριμενο λογω αντοχης και μονο και λογω σφαλιαρων απ τον αερα , αλλα γενικα δε νομιζω να νιωσω τοσο περιορισμενος γτ αυτα τα ταξιδακια που ανεφερα αντε να ναι 5 αντε 10 φορες το χρονο αν υπαρχουν λεφτα!
(που εκει λες οτι κλαιν ρε παιδι μου, ειδικα αν εισαι παρεα και με αλλα μηχανακια, φιλους κτλπ)

Ο δεικτης βενζινης δε με νοιαζει τοσο, ουτε το νιντζα εχει. Μονο ενα φωτακι εχει που αναβει για να σε προειδοποιησει οτι χρειαζεσαι καυσιμο. Και στη τελικη αν παρω το DRZ θα το μαθω για το ποτε θελει τη βενζινουλα του τι στ καλο :p

Δε ξερω μου βαλες μικροβιο φιλε Μπλιτζ και με βασανιζεις ακομα περισσοτερο :p:cry:

εχεις κανενα εξτρα τιπ να μου πεις για τα DRZ μιας και κατεχεις 1 ?

Ακομη, κατι διαβασα οτι επειδη δεν κυκλοφορει πλεον σα μοντελο ειναι πιο δυσκολο να βρεις ανταλλακτικα κτλπ, ισχυει η ειναι ραδιο αρβυλα?

Και αν μπορεις ριξε μια ματια στις παρακατω αγγελιες και πες μου πως τα βλεπεις σαν κοψια, σαν πρωτη ματια, θα ημουν ευγνωμων :)

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6889317/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6878992/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6857114/

BLiTzER
10/09/2015, 12:57
Όχι, δεν κατάλαβες. ΟΥΤΕ "φωτάκι" έχει.

Το μηχανάκι κυκλοφορεί κανονικά, απλά δεν έρχεται Ελλάδα. Υπάρχει αφθονία ανταλλακτικών.

BLiTzER
10/09/2015, 13:10
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6889317/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6878992/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6857114/

Το πρώτο φαίνεται, σαφώς, το πιο προσεγμένο, αλλά 3700τόσα για κανένα λόγο. Τέτοια εποχή, θα έδινα το ΠΟΛΥ 3,300-3,400 για ένα εξαιρετικό μηχανάκι, που δε χρειάζεται ούτε μισό ευρώ και με έξτρα που με ενδιαφέρουν.

Για τα άλλα 2, θα έδινα 3 χιλιάρικα μαξ, όπως τα βλέπω. Οι φωτογραφίες είναι λίγες και όχι καλές, αλλά δε φαίνονται τόσο "καθαρά". Δε χάνεις κάτι να τα δεις κι από κοντά.

Γενικά ψάχνεις για κάποιο όσο το δυνατόν πιο "καθαρό", που δεν έχει ανοίξει μοτέρ και είτε κοιτάζεις να έχει λίγα χιλιόμετρα και να μη δείχνει ταλαιπωρημένο, είτε δε σε νοιάζουν τα χιλιόμετρα και όταν "σπάσει", του κάνεις μια καλή ανακατασκευή (ίσως και υπερκυβισμό, αν σε ψήνει) και είσαι κύριος.

SpyrosThe
10/09/2015, 13:23
Το πρώτο φαίνεται, σαφώς, το πιο προσεγμένο, αλλά 3700τόσα για κανένα λόγο. Τέτοια εποχή, θα έδινα το ΠΟΛΥ 3,300-3,400 για ένα εξαιρετικό μηχανάκι, που δε χρειάζεται ούτε μισό ευρώ και με έξτρα που με ενδιαφέρουν.

Για τα άλλα 2, θα έδινα 3 χιλιάρικα μαξ, όπως τα βλέπω. Οι φωτογραφίες είναι λίγες και όχι καλές, αλλά δε φαίνονται τόσο "καθαρά". Δε χάνεις κάτι να τα δεις κι από κοντά.

Γενικά ψάχνεις για κάποιο όσο το δυνατόν πιο "καθαρό", που δεν έχει ανοίξει μοτέρ και είτε κοιτάζεις να έχει λίγα χιλιόμετρα και να μη δείχνει ταλαιπωρημένο, είτε δε σε νοιάζουν τα χιλιόμετρα και όταν "σπάσει", του κάνεις μια καλή ανακατασκευή (ίσως και υπερκυβισμό, αν σε ψήνει) και είσαι κύριος.

Ε ναι για το φωτακι εμενα δε με ενδιαφερει, αρκει να μου εξηγησεις πως θα ξερω οτι πρεπει να γεμισω :P

To πρωτο εκτος απ το πιο προσεγμενο εχει και τα λιγοτερα χιλιομετρα(22χιλιαδες κατι) σε σχεση με τα αλλα πεχουν πατησει 40αρι. Επισης ο τυπος που πουλαει το πρωτο(3.700κατι) λεει συζητησιμη σε λογικα πλαισια για την εποχη, οποτε θα μπορω με κανενα παζαρι να του το παω στ 3.600, το θεμα ειναι αν δεν εχει και κατι μηχανικα δε θα μπορω να κατεβω αλλο απ τη στιγμη π εκεινος το χει 3.750. Νταξει ολα αυτα υποθετικα ειναι.

Γενικα , το DRZ αρχισα να το ξανασκεφτομαι επειδη νεος ειμαι να το διασκεδασω θελω με τη μηχανη μου , οχι απλα να κανω τη δουλεια μου και νταξει οχι οτ ιο δουκας δνε ειναι το απολυτο παιχνιδι αλλα τυχον τουμπες που εχω να φαω σκεφτομαι πως ειναι κριμα να τις φαει ενα 690 που μπορει να το χω παρει πενα. Οχι οτι δεν αξιζει την ιδια προσοχη και το DRZ απο αποψη προσοχης και φροντιδας , αλλα πιστευω οτι 8α συγχωρει πιο ευκολα λαθη και οτι θα ειναι πιο ευκολοδηγητο, θα του ''παρω τον αερα'' πιο γρηγορα, αν μου επιτρεπεται η εκφραση.

Αν ολο το σκεπτικο μου ειναι λαθος πλιζ βαλτε με στον ισιο δρομο :p

BLiTzER
10/09/2015, 13:35
Και σε πτώσεις, ελάχιστες ζημιές θα πάθει το DRZ.

Κοίτα, είχα Δούκα, είχα KTM SM και, για να είμαι ειλικρινής, η ΚΤΜ βγάζει τα καλύτερα motard πόλης που μπορεί να έχει κάποιος. Εκπληκτικά μηχανάκια. Αν δε με ένοιαζε το οικονομικό (και οι κλοπές), θα αγόραζα ένα SMC 690 χτες.

Στο DRZ κατέληξα μετά από ΠΟΛΥ ψάξιμο, επειδή είναι αξιόπιστο μέχρι αηδίας, οικονομικό (από βενζίνες μέχρι ανταλλακτικά), είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ motard τόσο σε αίσθηση, όσο και σε εμφάνιση και δεν έχει απαγορευτικό κόστος απόκτησης. Το μόνο αρνητικό του, ξαναλέω, ότι είναι "μικρό" και "ψόφιο", αλλά μπορείς εύκολα να το "ξυπνήσεις" με μερικά κατοστάρικα. Και επειδή κυκλοφορεί χρόνια στην αγορά, υπάρχουν άπειρες, δοκιμασμένες μόντες για τα πάντα. Επίσης έχει αξιορεπέστατες, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Αλλά εγώ είμαι συνειδητοποιημένος και ήξερα ότι θέλω motard από την αρχή :P Το ερώτημα ήταν μόνο "ΚΤΜ ή γιαπωνέζικο". Ομολογουμένως κοίταζα και το Husqy 610, αλλά με τις τελευταίες εξελίξεις της Ηusqvarna, προτίμησα να απέχω.

Με λίγα λόγια, αν οντώς έχεις καταλήξει σε motard και δε θέλεις κάτι σημαντικά δυνατότερο/ακριβότερο, το DRZ είναι η καλύτερη επιλογή.

SpyrosThe
10/09/2015, 13:47
Οταν πρωτοεγραψα εδω πριν 2-3 μερες ημουν με κελιστα ματια δουκα 390 παρολο που με χαλαει το μικρο του μεγεθος.

Πλεον, μπορω να πω οτι με το που μου εδειξες το DRZ μ'αρεσε παρα πολυ , αλλα το μονο που με κρατησε πισω απ το να σκεφτω ηταν η σκληρη σελα και το ''δυσκολο'' δικαβαλο.
Μετα ομως το ξανασκεφτηκα.

Και η καταληξη μου ειναι οτι πραγματικα χρειαζομαι. Ενα θηριο για τη πολη να μη καταλαβαινει το θεο του και για ταξιδια απλα να κανω λιγο υπομονη, εγω και ο συνεπιβατης μου.

Αν δεν λυπομουν τυχον τουμπες θα επερνα με κλειστα ματια το 690. Αλλα πραγματικα το λυπαμαι , γτ ξερω πως θα πεσω. Το θεμα ειναι αυτη η μια φορα που θα πεσω και μπορει να σηκωθω να δω το μηχανακι και να ξενερωσω με τη παρτυ μου.

Το DRZ ειναι πιο ευκολο στην οδηγηση σε σχεση με ενα δουκα 690? Για μενα που η μοναδικη μου εμπειρια ειναι το νιντζα?

KotsosDR
10/09/2015, 13:59
καλο το drz και ευκολο μηχανακι ,

στα χρηματα που λες ομως παιζει και το σεναριο : διπλωμα - μαθηματα ασφαλους οδηγησης και ενα τετοιο : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6884956/


και ενα video : https://www.youtube.com/watch?v=5UmtY_rFd30

BLiTzER
10/09/2015, 14:01
Έχε υπόψη, όμως, ότι το 390 είναι πιο σύγχρονο μηχανάκι (ψεκασμός, ενδείξεις, οικονομία, επώνυμα - σχεδόν - περιφερειακά), θα κάνει πιο εύκολα/άνετα μεγαλύτερες διαδρομές και είναι αρκετά ελαφρύ/ευέλικτο για να μη σε δυσκολέψει εντός πόλης. Απλά δεν είναι motard. Εγώ ήμουν ένα βήμα πριν πάρω 390, όταν αποφάσισα ότι δεν είμαι για street μηχανάκια ^^

Και τα 2 (DRZ, 690) είναι ευκολοδήγητα μηχανάκια. Απλά το DRZ είναι πιο φιλικό: χαμηλότερη ισχύς, πιο μαλακό πλαίσιο και αναρτήσεις, πιο αδύναμα φρένα κτλ κτλ.

SpyrosThe
10/09/2015, 14:07
Έχε υπόψη, όμως, ότι το 390 είναι πιο σύγχρονο μηχανάκι (ψεκασμός, ενδείξεις, οικονομία, επώνυμα - σχεδόν - περιφερειακά), θα κάνει πιο εύκολα/άνετα μεγαλύτερες διαδρομές και είναι αρκετά ελαφρύ/ευέλικτο για να μη σε δυσκολέψει εντός πόλης. Απλά δεν είναι motard. Εγώ ήμουν ένα βήμα πριν πάρω 390, όταν αποφάσισα ότι δεν είμαι για street μηχανάκια ^^

Και τα 2 (DRZ, 690) είναι ευκολοδήγητα μηχανάκια. Απλά το DRZ είναι πιο φιλικό: χαμηλότερη ισχύς, πιο μαλακό πλαίσιο και αναρτήσεις, πιο αδύναμα φρένα κτλ κτλ.

Παλι καλα εχω χρονο να αποφασισω, βασανιζομαι συναδελφοι μηχανοβιοι :P

Και τα 3 μηχανακια (390,690,DRZ) μαρεσουν αλλα δε θελω να φτασω στο σημειο να παρω το ενα και μετα να δω το αλλο σε κανα φαναρι και να πω, μηπως εκανα μαλακια ? :p

Τι αλλα κριτηρια να εχω για τη τελικη μου επιλογη , νιωθω χαμενος :p

SpyrosThe
10/09/2015, 14:09
καλο το drz και ευκολο μηχανακι ,

στα χρηματα που λες ομως παιζει και το σεναριο : διπλωμα - μαθηματα ασφαλους οδηγησης και ενα τετοιο : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6884956/


και ενα video : https://www.youtube.com/watch?v=5UmtY_rFd30

Πολυ ωραιο και το mt07 το γλυκοκοιταζα και αυτο, αλλα εχω ηδη 3 αγαπες που αναφερω σ ολο το thread, οποτε δυσκολα θα μου μπει κατι στο ματι περα απ αυτες τις 3 :p

Παντως σε ευχαριστω για τη προταση σου :)

BLiTzER
10/09/2015, 14:10
390, αν θες ένα μηχανάκι που κάνει λίγο απ'όλα σχετικά άνετα και είναι αρκετά οικονομικό.

DRZ, αν θες motard με προτεραιότητα στην αξιοπιστία κι όχι τα άλογα.

690, αν θες το καλύτερο μονοκύλινδρο της αγοράς :P Κι εδώ θα κάνεις συμβιβασμούς σε άνεση/πρακτικότητα (και οικονομία), αλλά είναι σίγουρα πιο άνετο από το DRZ. Μάλλον λιγότερο από το 390.

SpyrosThe
10/09/2015, 14:15
390, αν θες ένα μηχανάκι που κάνει λίγο απ'όλα σχετικά άνετα και είναι αρκετά οικονομικό.

DRZ, αν θες motard με προτεραιότητα στην αξιοπιστία κι όχι τα άλογα.

690, αν θες το καλύτερο μονοκύλινδρο της αγοράς :P Κι εδώ θα κάνεις συμβιβασμούς σε άνεση/πρακτικότητα (και οικονομία), αλλά είναι σίγουρα πιο άνετο από το DRZ. Μάλλον λιγότερο από το 390.

Με το DRZ θα καβαλαω πεζοδρομια με δουκα οχι :P

BLiTzER
10/09/2015, 14:16
Και με Δούκα τα καβαλούσα, αλλά πρόσεχα (εκείνη η καρίνα/εξάτμιση δε βοηθάει πολύ). Με το DRZ απλά ανοίγω το γκάζι.

kordix
10/09/2015, 14:19
Αν δεν λυπομουν τυχον τουμπες θα επερνα με κλειστα ματια το 690. Αλλα πραγματικα το λυπαμαι , γτ ξερω πως θα πεσω. Το θεμα ειναι αυτη η μια φορα που θα πεσω και μπορει να σηκωθω να δω το μηχανακι και να ξενερωσω με τη παρτυ μου.



Οτι και να πάρεις μέχρι να το μάθεις δεν θα πέφτεις με πολλά αντε να φας καμμιά χαζοτούμπα. Οταν το μάθεις και αρχίσεις να το χουφτώνεις τότε αρχίζει η επικίνδυνη φάση.

Αν είσαι προσεκτικός και δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να προσαρμοστεί, κάνεις και μερικά μαθήματα ασφαλούς οδήγησης, δεν θα εχεις θεμα και χαγιαμπούσα να πάρεις (που λέει ο λόγος ντάξει :rolleyes:)

Πάρε αυτό που σου αρέσει αλλά μην υποτιμάς τον τομέα της άνεσης, δεν θα πάρεις καθαρόαιμο εντούρο θα πάρεις μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση.

SpyrosThe
10/09/2015, 14:26
Οτι και να πάρεις μέχρι να το μάθεις δεν θα πέφτεις με πολλά αντε να φας καμμιά χαζοτούμπα. Οταν το μάθεις και αρχίσεις να το χουφτώνεις τότε αρχίζει η επικίνδυνη φάση.

Αν είσαι προσεκτικός και δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να προσαρμοστεί, κάνεις και μερικά μαθήματα ασφαλούς οδήγησης, δεν θα εχεις θεμα και χαγιαμπούσα να πάρεις (που λέει ο λόγος ντάξει :rolleyes:)

Πάρε αυτό που σου αρέσει αλλά μην υποτιμάς τον τομέα της άνεσης, δεν θα πάρεις καθαρόαιμο εντούρο θα πάρεις μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση.

ναι σιγουρα καταλαβαινω πως το εννοεις για το θεμα της ανεσης, απλα να σου πω την αληθεια ειμαι καλοβολος ανθρωπος απ την αποψη οτι και να πιαστει ο πατος μου λιγο δε θα αρχισω να ''κραζω''. Αντεχω, ποσο μαλλον αν το μηχανακι που οδηγω ειναι κατι που πραγματικα χαιρομαι.

KotsosDR
10/09/2015, 15:03
Για ολα υπαρχουν λυσεις αμα ψαχτεις , δωσε βαση σε αυτο που σου ειπε ο kordix :

"Αν είσαι προσεκτικός και δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να προσαρμοστεί, κάνεις και μερικά μαθήματα ασφαλούς οδήγησης, δεν θα εχεις θεμα και χαγιαμπούσα να πάρεις (που λέει ο λόγος ντάξει )"




340896

340897

340898

omega
10/09/2015, 15:37
καλο το drz και ευκολο μηχανακι ,

στα χρηματα που λες ομως παιζει και το σεναριο : διπλωμα - μαθηματα ασφαλους οδηγησης και ενα τετοιο : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6884956/


και ενα video : https://www.youtube.com/watch?v=5UmtY_rFd30

Ήμουν έτοιμος να παραθέσω την συγκεκριμένη πρόταση.
Με 5500 και κάτι το παίρνεις καινούργιο με την εγγύησή του και είσαι άρχοντας.

Σπύρο είσαι πάνω στην .@.@ και πιστεύω δεν πρέπει να βιαστείς.

kordix
10/09/2015, 17:21
Για ολα υπαρχουν λυσεις αμα ψαχτεις , δωσε βαση σε αυτο που σου ειπε ο kordix :

"Αν είσαι προσεκτικός και δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να προσαρμοστεί, κάνεις και μερικά μαθήματα ασφαλούς οδήγησης, δεν θα εχεις θεμα και χαγιαμπούσα να πάρεις (που λέει ο λόγος ντάξει )"




340896

340897

340898


Σε δικάβαλο ταξιδάκι θα υποφέρει όπως και να την κάνει τη σέλα. Σε σόλο βόλτα αν κάθεται πιο πίσω σε μια σέλα σαν αυτή της πρώτης φωτό θα ναι οκ. Επίσης στο παιδί ας μιλήσει κάποιος για τα θέματα του DRZ 400, ας πούμε ξέρω πως το μηχανάκι βγάζει πηνία συχνά. Στα τελευταία μοντέλα sm το έφτιαξαν; Υπάρχει τρόπος να βελτιωθεί όπου πονάει;

Εχει πέντε ταχύτητες και στα 120 με το μαμα γρανάζωμα το νιώθεις να δουλεύει ψηλά το μοτέρ. Εγώ είχα το CCM 404 E με το δυνατό μοτέρ και το FCR από DRZ 400 E και του έκανα 12.000km σε απαιτητική χρήση εντούρο - μονοπάτια αλλά και αγώνες εντούρο κυπέλλου. Πηνία δεν μου έβγαλε, αλλαξα μόνο τον τεντωτήρα της καδένας των εκκεντροφόρων και τίποτα αλλο στο μοτέρ. Αλλά σε DRZ και σε CCM φίλων τα πηνία τα παιξαν και όχι μόνο μια φορά.

BLiTzER
10/09/2015, 17:26
Στο ΤΤ εξηγούν πώς να φτιάξεις όλα τα θέματα του DRZ. Βασικά loctite σε πηνία και μπροστά γρανάζι, γρασάρισμα σε μοχλικό/ανάρτηση/ψαλίδι και λαιμό.

http://www.thumpertalk.com/forum/215-drz400-faq/

Αν το μηχανάκι πήγαινε σε μηχανικό που το γνωρίζει καλά, θα'χουν διορθωθεί ήδη.

SpyrosThe
10/09/2015, 18:03
Παιδια μηχανικα δε γνωριζω πολλα εως τιποτα, οποτε αν παραθεσετε κατι μηχανικο να ειστε οσο το δυνατον πιο κατανοητοι αν δε βαριεστε :p

Νταξει τα πηνια ξερω τι ειναι :p

Επισης εσυ Μπλιτζ εισαι απο αθηνα? Το DRZ σου που το κανεις σερβις κτλπ? Ετσι σε περιπτωση που το παρω να παω εκει μιας και θα ξερω οτι ειναι ''τεσταρισμενος'' ο μαστορας.

SpyrosThe
10/09/2015, 18:10
Ήμουν έτοιμος να παραθέσω την συγκεκριμένη πρόταση.
Με 5500 και κάτι το παίρνεις καινούργιο με την εγγύησή του και είσαι άρχοντας.

Σπύρο είσαι πάνω στην .@.@ και πιστεύω δεν πρέπει να βιαστείς.

To ξερω φιλε οτι ειμαι πανω στον εν8ουσιασμο, αλλα επειδη ξερω τον εαυτο μου, γνωριζω οτι αν ειναι να αγορασω κατι θα ειναι ενα απ τα 3 μηχανακια , δηλ. δουκα 390 η 690 η το DRZ ειναι τα μονα μηχανακια αυτη τη περιοδο που πραγματικα τα λατρευω και καθομαι και τα κανω οφθαλμολουτρο :p.

Απο κει και περα θα δυσκολευτω να αποφασισω στο πιο να επιλεξω και δε μ'αρεσει καθολου αυτη η δυσκολια που αντιμετωπιζω χαχα :p :p

kordix
10/09/2015, 19:03
Στο ΤΤ εξηγούν πώς να φτιάξεις όλα τα θέματα του DRZ. Βασικά loctite σε πηνία και μπροστά γρανάζι, γρασάρισμα σε μοχλικό/ανάρτηση/ψαλίδι και λαιμό.

http://www.thumpertalk.com/forum/215-drz400-faq/

Αν το μηχανάκι πήγαινε σε μηχανικό που το γνωρίζει καλά, θα'χουν διορθωθεί ήδη.

A γεια σου, αφού μπορεί με σωστή συντήρηση να λυθούν τα θεματάκια και αν η άνεση δεν είναι βασικό κριτήριο αγοράς τότε το drz 400 sm με αναρτήσεις από rmz παρακαλώ, είναι μια πολύ καλή λύση για την πόλη.

SpyrosThe
10/09/2015, 19:12
Tοσο αβολο ειναι ρε σεις? :p

kordix
10/09/2015, 19:18
To ξερω φιλε οτι ειμαι πανω στον εν8ουσιασμο, αλλα επειδη ξερω τον εαυτο μου, γνωριζω οτι αν ειναι να αγορασω κατι θα ειναι ενα απ τα 3 μηχανακια , δηλ. δουκα 390 η 690 η το DRZ ειναι τα μονα μηχανακια αυτη τη περιοδο που πραγματικα τα λατρευω και καθομαι και τα κανω οφθαλμολουτρο :p.

Απο κει και περα θα δυσκολευτω να αποφασισω στο πιο να επιλεξω και δε μ'αρεσει καθολου αυτη η δυσκολια που αντιμετωπιζω χαχα :p :p


Εγώ στην θέση σου αν μπορούσα οικονομικά θα πήγαινα στο 690. Η ροπή που βγάζουν τα περισσότερα κυβικά θα σε βοηθήσει πολύ να μάθεις να οδηγάς σωστά και μελλοντικά θα το χαίρεσαι περισσότερο σε στροφιλίκι. Αλλά και στην καθημερινη οδηγηση το μηχανάκι θα ναι πιο ευχάριστο λόγω περισσότερης δύναμης και ροπής. Στο 690 enduro μέχρι της 5000 στροφές το μοτέρ του είναι γραμμικότατο από κει και πάνω αγριεύει. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να το δουλεύεις ψηλά τουλάχιστον μέχρι να νιώσεις εσύ άνετα με τα γκάζια του. Αλλά μετά από κάποιο διάστημα που θα θελήσεις γκάζι, το 690 το εχει και με το παραπάνω αλλά είναι γραμμικό. Επίσης εχει πλαίσιο, φρένα και αναρτησάρες που μπορούν να διαχειριστούν τη δύναμη του μοτέρ, άσε που είναι πούπουλο.

Είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορείς να την κρατήσεις για πολλά χρόνια γιατί δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο σε αυτή την κατηγορία και δεν θα μπεις σε πειρασμό να την αλλάξεις.

Οτι και να πάρεις από τα 3 κάνε κάποια μαθήματα. Και όταν θελήσεις γκάζια, προτίμησε να μπεις σε πίστα παρά να κάνεις καφριλίκια σε δημόσιους δρόμους. Ναι θα ρθει η ωρα που θα κάνεις καφριλίκια. Και ο πιο πράος οδηγός να σαι, κάποια στιγμή θα σε τρώει το χέρι σου. Τότε θέλει προσοχή να μη χτυπήσεις. Πράξε ανάλογα λοιπόν.

SpyrosThe
10/09/2015, 19:21
Αν δεν πηγαινες στο 690 θα επελεγες αναμεσα σε 390 η σε DRZ ? Ρωταω για να δω γνωμες και σιγα σιγα να διωχνω ενα απ τα 3 απ το μυαλο μου για να μεινω να επιλεξω αναμεσα σε 2

BLiTzER
10/09/2015, 19:29
Παιδια μηχανικα δε γνωριζω πολλα εως τιποτα, οποτε αν παραθεσετε κατι μηχανικο να ειστε οσο το δυνατον πιο κατανοητοι αν δε βαριεστε :p

Νταξει τα πηνια ξερω τι ειναι :p

Επισης εσυ Μπλιτζ εισαι απο αθηνα? Το DRZ σου που το κανεις σερβις κτλπ? Ετσι σε περιπτωση που το παρω να παω εκει μιας και θα ξερω οτι ειναι ''τεσταρισμενος'' ο μαστορας.

Αθήνα είμαι. Πρόσφατα το πήρα το μηχανάκι. Ακόμα ψάχνομαι κι εγώ περί συνεργείου (δες το DRZ thread στα "Μοντέλα"). Προς το παρόν το πηγαίνω σε αυτόν που πήγαινα τα ΚΤΜ μου, για ό,τι δε μπορώ να κάνω μόνος μου.

Αλλά το μηχανάκι το αγόρασα από Λαμία, όπου το συντηρούσε ένας μηχανικός, ο οποίος είναι πραγματικά γνώστης και ξέρω ακριβώς τι έκανε. Δυστυχώς είναι μακρυά, αλλιώς θα το πήγαινα εκεί.

Το DRZ είναι πιο ελαφρύ από το 690 (και λίγο πιο ελαφρύ από το 390, νομίζω).

SpyrosThe
10/09/2015, 19:37
Nα ξερεις Μπλιτζ σε περιπτωση που παρω το DRZ που το τελευταιο 15ωρο εχει αρχισει και μου τρεχουν τα σαλια για τη παρτυ του, θα σε χρειαστω να μου πεις για να φαρδυνω τη σελα του κτλπ και γενικα οποια γνωση εχεις να μου τη μεταλαμπαδευσεις :p

BLiTzER
10/09/2015, 19:39
Για 3η φορά, ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ THREAD.

By any chance, δεν είσαι θηλυκό, ε;

SpyrosThe
10/09/2015, 20:07
οχι ρε μπλιτζ μη το μαμας το θεμα :P

απλα οπως προανεφερα ειμαι λιγο ασχετος με τα πολλα πολλα , φανταζομαι στο μελλον θα μαθω.

Διαβασα καποια πραγματα στο thread , μη δαγκανεις

daz
10/09/2015, 20:43
Και στο είπα, πρόσεξε τι γράφεις! :p

SpyrosThe
13/09/2015, 03:58
Γεια χαρα και παλι σε ολους!

Η αγορα του DRZ λογικα θα γινει σε κανα μηνα-2μηνο διοτι τοτε θα εχω τα χρηματα.

Τωρα εχω σταμπαρει 2-3 στο car.gr αλλα σε περιπτωση που αυτα δεν υπαρχουν τοτε , γενικα υπαρχει κινηση να ανεβαινουν νεες αγγελιες πωλησης τους ? Η ειναι αρκετα ''σπανια''? Για να βρεις προφανως και σωστο μην ειναι κανενα χρεπι η με πολλα χιλιομετρα. Επισης, μεχρι ποσα χιλιομετρα το πολυ να κοιταζω για DRZ?
Το ξερω οτι κανεις δε μπορει να το γνωριζει αυτο με σιγουρια, απλα ρωταω για να γνωριζω.

Kαι τελος η Suzuki σταματησε να τα εισαγει λογω ρυπων? Θα μπορουσα ας πουμε κατοπιν παραγγελιας απ την αντιπροσωπεια να μου φερουν και καινουργιο? (οχι οτι θα το εκανα, απλα να ξερουμε :p)

Eυχαριστω.

SpyrosThe
25/09/2015, 18:27
Καλησπερα σε ολους, σε λιγες μερες τελεωνει η εξεταστικη και θα καταφερω να χαρω στο επακρο το νεο μου αποκτημα που σας ευχαριστω πολυ που με συμβουλεψατε να το αγορασω :P

341735

Σας ευχαριστω ολους !

taisteal
25/09/2015, 18:30
Καλοβολτο :)

Ωραιο χρωμα..


:beer::beer::beer:

Desperado
25/09/2015, 18:35
Κούκλα είναι καλόβολτο και καλόστριφτο!! :beer::beer:

dimzan
25/09/2015, 18:57
τελεικα αγορα εγινε αμεσως και οχι σε 2-3 μηνες, με το καλο οι βολτες και παντα ορθιος!

foogr01
25/09/2015, 19:10
:beer:

lykourgi
25/09/2015, 19:40
Ωραίο.
Καλούς δρόμους να έχεις και καλή διασκέδαση.:beer:

doctoras
25/09/2015, 20:44
μπουμπουκι!! Καλορίζικο καλοτάξιδο!!

Pan (dvs)
25/09/2015, 21:36
Καλες βολτες.:beer:

BLiTzER
25/09/2015, 21:45
Σας ευχαριστω ολους !

You're welcome ^^

Καλόστριφτο. Θα το διασκεδάσεις.

duke200
25/09/2015, 22:46
καλη επιλογη σε μηχανάκι, οποτε μαλλον καλά σε συμβουλεψανε.

παρε και δυο εντουρο λαστιχα να χεις καβάντζα και κανε τα πρωτα σου βήματα στο χωμα, έτσι για να δεις πως είναι. Το Drz400E το χα παει χώμα, είναι σχεδον σαν να οδηγας enduro. Λίγο το βάρος, αλλα συνηθίζεται.

Καλορίζικο, άσπαστο και πάντα όρθιος.

Σε αυτα τα μηχανάκια έχει πολύ μεγάλη σημασία τακτική αλλαγή φιλτρου λαδιού και της προκοπής λάδι, πιο συχνά απ' οτι λέει ο κατασκευαστης, ειδικά αν σου καλαρέσει το χώμα και ξημεροβραδιάζεσαι στα βουνά.

Ζεύκας
26/09/2015, 00:11
τούμπανο το εργαλείο! καλόστριφτο και αγρατζούνιστο!

εάν επιτρέπεται πόσο κόστισε;

:beer:

SpyrosThe
26/09/2015, 00:41
Σας ευχαριστω ! :D

3300 το πηρα και οι λεξεις του μηχανικου ηταν οτι δεν χρειαζεται ουτε ευρω. Εβγαλα τις τελευταιες οικονομιες που ειχα στην ακρη κ τωρα ειμαι ταπα αλλα χαλαλι :p

Σημερα το κανα ενα βολτακι καμια ωρα το κατ ευχαρηστηθηκα , πραγματικα το εχω ερωτευτει :p :D

7Tolis
26/09/2015, 00:42
Οτι πρέπει για σούζες!
Πάντα όρθιος και να το χαρείς. :beer:

amyroukai
26/09/2015, 10:30
Καλούς δρόμους :)

ΝIKOLTSOS
26/09/2015, 10:41
:beer::beer: