PDA

View Full Version : Νέος τύπος κινητήρα.



amyroukai
10/09/2015, 14:00
Τον Dan Gurney τον άκουσα πρώτη φορά επί θητείας του στην F1 με τα πονηρά; έξυπνα; Gurney wings.
Στην από εκεί μεριά του Ατλαντικού είναι πιο γνωστός.

Αποφάσισε να φτιάξει κινητήρα. 2Κυλινδρος, 1800, ατμόσφαιρα. Θα μου πείτε σιγά τα ωά...

με δύο στροφαλους... προοπτική για περισσότερους κυλίνδρους... υπόσχεται μηδέν κραδασμούς και οικονομία. στην προσομοίωση έβγαλε και πολλή δύναμη.


http://www.momentcancelling.com

What is it?
The ‘Moment-Cancelling’ 4-stroke engine is Dan Gurney’s new, unique engine design that is still in a developmental stage. The first iteration is an 1800cc vertical twin that is slated to fire up for the first time toward the end of 2015. If simulation data is born out, it may prove to be a significant advancement compared to similar size engines.

Panos76
10/09/2015, 14:05
Από 1.8cc -> 265hp λέει, με κύρια χαρακτηριστικά της πατέντας την μελετημένη είσοδο αέρα και τους δύο στροφάλους που συνδέονται με γρανάζια.

Θα σημάνει το τέλος των τούρμπο;

PortisHead
10/09/2015, 14:06
Τον Dan Gurney τον άκουσα πρώτη φορά επί θητείας του στην F1 με τα πονηρά; έξυπνα; Gurney wings.
Στην από εκεί μεριά του Ατλαντικού είναι πιο γνωστός.

Αποφάσισε να φτιάξει κινητήρα. 2Κυλινδρος, 1800, ατμόσφαιρα. Θα μου πείτε σιγά τα ωά...

με δύο στροφαλους... προοπτική για περισσότερους κυλίνδρους... υπόσχεται μηδέν κραδασμούς και οικονομία. στην προσομοίωση έβγαλε και πολλή δύναμη.


http://www.momentcancelling.com

What is it?
The ‘Moment-Cancelling’ 4-stroke engine is Dan Gurney’s new, unique engine design that is still in a developmental stage. The first iteration is an 1800cc vertical twin that is slated to fire up for the first time toward the end of 2015. If simulation data is born out, it may prove to be a significant advancement compared to similar size engines.

Εχει καποιο animation πως θα λειτουργει ?
Πως θα μεταδίδει την κίνηση απο 2 στρόφαλους.
Εννοω, πως θα γινετε το alignment ?

GFawkes
10/09/2015, 14:10
Μπορει να γινει αν ακουμπουν πανω σε κοινο αξονα....

μπαινω νετ να το το λινκ και επανερχομαι...

GFawkes
10/09/2015, 14:12
Κοιτοντας το simulation data βλεπω φοβερη ροπη απο τις 1000σαλ...


ενδιαφερον να το βλεπαμε και σε 3Δ πως λειτουργει...

sapila racing
10/09/2015, 14:12
Θα δείξει το πράγμα. Το alligator του ιδίου δεν είχε και πολύ τύχη, ισως τωρα πετυχει διάνα.


1800 βεβαια ειναι μονο για US.

RizlaPlusPlus
10/09/2015, 14:20
Με τρωει η απορια, τι θα τους κανει τους 2 στροφαλους.
Η με εχει σκισει το ξενυχτι κ η δουλεια, η οντως δεν αναφερει τιποτα πουθενα.

Τι να πω, αν δεν ειναι πατατα, τοτε ανυπομονω να ακουσω τι ηχο θα κανει αυτο το πραμα... :smokin:

RaGe_Raptor
10/09/2015, 14:41
για να δούμε ,για να δούμε....:hmm:

Bob_o_mastoras
10/09/2015, 15:19
Δηλαδη η ειδοποιος διαφορα με εναν απλο V2 ποια ειναι;; Οι 2 στροφαλοι;;
Εφοσον κατοχυρωσε την πατεντα, οπως λεει στο site, δεν μπορει να κανει ενα animation πως περιπου λειτουργει;;;:confused:

antsoar
10/09/2015, 16:50
Απ' ότι βλέπω στο σχέδιο οι δυο στρόφαλοι είναι παράλληλοι, και αφού ενώνονται με γρανάζια σημαίνει πως γυρίζουν με αντίθετη φορά. Ίσως αυτό να λύνει το θέμα τον κραδασμών.

antsoar
10/09/2015, 16:53
Επίσης υποθέτω όταν ο ένας κύλινδρος εκτονώνετε ο άλλος θα βρίσκετε σε φάση συμπίεσης. Αυτό με την βοήθεια των γραναζιών ίσως να λειτουργεί σαν ένα ακούσιο τούρμπο.

απλά σκέψη :hmm:

stefanos
10/09/2015, 19:31
http://patents.justia.com/patent/9103277

kostaskk
10/09/2015, 19:39
2 στροφαλα ειχε και το rg500 οπως και σχεδον 100αλογα απο 500cc
2 στροφαλα και 2 κυλινδρα ειχαν και τα αγωνιστικα aprilia 250αρια και εβγαζαν σχεδον 100 αλογα απο 250cc

2 στροφαλα και 2 κυλινδρα ειχε και το τελευταιο kr-1s 250

δεν βλεπω κατι νεο στην πατεντα

argiris34
10/09/2015, 22:04
2 στροφαλα ειχε και το rg500 οπως και σχεδον 100αλογα απο 500cc
2 στροφαλα και 2 κυλινδρα ειχαν και τα αγωνιστικα aprilia 250αρια και εβγαζαν σχεδον 100 αλογα απο 250cc

2 στροφαλα και 2 κυλινδρα ειχε και το τελευταιο kr-1s 250

δεν βλεπω κατι νεο στην πατεντα

kai ta yzr ,rgv 500

Desperado
10/09/2015, 22:11
Από αυτά που διάβασα στο site του τύπου, ο κινητήρας θα είναι σχεδιασμένος ώστε να έχει τους λιγότερο δυνατόν κραδασμούς. Το όνομα του κάτι τέτοιο μου λέει...(moment-cancelling engine) "ακύρωση της αδράνειας"??:confused: Πάντως, αν μη τι άλλο, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον σαν project.....Λέτε να βγάλουν Χαρχαλευ χωρίς κραδασμούς?????:lol:

kostasagk
11/09/2015, 09:12
τετοιες πατεντες εχου κυκλοφοριση πολλες αλλα χωρις ιδιαιτερα αποτελεσματα...σε μια μηχανη εσωτερικης καυσης το ζητημα ειναι να εχεις λιγοτερα κινουμενα μερη ,ετσι ωστε να πετυχαινεις οικονομια και περισσοτερη ιποδυναμη,πιστευω οτι ο πιο εξελιγμενος κινητηρας μεχρι σημερα και κυκλοφορη και στο εμποριο , ειναι ο revtec χωρις στροφαλο

Panos76
11/09/2015, 09:21
άσχετο:

Εδώ και χρόνια σκέφτομαι, έχουμε καταφέρει να πάμε στο διάστημα (έστω και με πύραυλο - που θεωρώ πρωτόγονο) και στα οχήματά μας, ακόμα χρησιμοποιούμε μοτεράκια εσωτερικής καύσης.

Δεν έχουμε μείνει πολύ πίσω στην εξέλιξη των μοτέρ; (150 χρόνια τα ίδια και τα ίδια)

Γιατί προσπαθούμε πάντα να βελτιώνουμε αυτού του είδους τα μοτέρ (διάταξη κυλίνδρων, τρόπος ψεκασμού, τούρμπο, κλπ) και όχι να σκεφτούμε κάτι νέο;

teogtp
11/09/2015, 09:34
άσχετο:

Εδώ και χρόνια σκέφτομαι, έχουμε καταφέρει να πάμε στο διάστημα (έστω και με πύραυλο - που θεωρώ πρωτόγονο) και στα οχήματά μας, ακόμα χρησιμοποιούμε μοτεράκια εσωτερικής καύσης.

Δεν έχουμε μείνει πολύ πίσω στην εξέλιξη των μοτέρ; (150 χρόνια τα ίδια και τα ίδια)

Γιατί προσπαθούμε πάντα να βελτιώνουμε αυτού του είδους τα μοτέρ (διάταξη κυλίνδρων, τρόπος ψεκασμού, τούρμπο, κλπ) και όχι να σκεφτούμε κάτι νέο;


Αν δεν χρησιμοποιει βενζινη ειναι καταδικασμενος.......
;)

Panos76
11/09/2015, 09:43
Αν δεν χρησιμοποιει βενζινη ειναι καταδικασμενος.......
;)

Μου γκρέμισες σκέψεις ετών με μια πρόταση :cry:

amyroukai
11/09/2015, 09:54
...

Ξες αγόρι μου τι συμφέροντα παίζονται;;;;;;;

Φημολογείται ότι υπήρξε πατέντα για κάποιο τρόπο με τον οποίο εμφιαλωμένα υγρά τύπου αναψυκτικά κλπ θα ψύχονταν από κάποιο πτητικό συστατικό με το που θα άνοιγες το κουτάκι/μπουκάλι. Το έπνιξαν οι ψυγειάδες.

Απορώ πως επετράπη στην BMW να βγάλει μοτέρ που χρησιμοποιεί και ψεκασμό νερού στο θάλαμο καύσης...

kostasagk
11/09/2015, 10:27
αν σου δοσω μια μηχανη, και λεγοντας μηχανη δεν ειναι απαραιτητα ετσι οπως την ξερουμε ,που να καιει νερο,βλεπε υδρογονο οξυγονο, καυσιμα ειναι και τα δυο..τι θα γινει την αλλη μερα? πληρης καταρευση του οικονομικου συστηματος ,αυτο θα περαση σιγα σιγα σε πολλα πολα χρονια.....

οι πατεντες διαρκουν μια 15ετια, και οι περισσοτερες εταιριες δεν τισ αγοραζουν καν,απλα μετα τις τροποιουν και τισ χρησημοποιουν, βλεπε παραδειγμα ελληνα που κατασκευασε ενα πρωτοπορικο διαφορικο...ουτε που τον θυμομαστε,εχω ξεχαση και το ονομα του...

επισης καθε ερευνα που κανει μια εταιρεια στοιχιζει πολλα..ετσι πετυχαινε δεν πετυχαινει πρεπει να παρει τα λεφτα της για να συνεχιση

το πιο απλο γιατι δεν προχωραει ο διχρονος κινητηρας ε βαλβιδες εξαγωγης? σημερα ειναι πανευκολο με τα ηλεκτρονικα να ελεξουν τις εκπομπες καυσαεριων. σκεφτητε οτι εινα 500αρι θα μπορουσε να βγαζει 200 ιππους, με ελαχιστο κοστος κατασκευης. οποτε τα υπολοιπα θα ηταν απλα σκουπιδια.

RaGe_Raptor
12/09/2015, 23:48
http://www.cycleworld.com/2015/09/09/dan-gurney-moment-canceling-four-stroke-motorcycle-engine-patented/?src=SOC&dom=tw

Ζεύκας
13/09/2015, 08:33
μιλάμε για τον τύπο που κατασκεύασε το παρακάτω έκτρωμα οπότε δεν περιμένω με αγωνία νέα του :lol:

340992

Desperado
13/09/2015, 08:40
Tragic........

Triathlon 7
15/04/2017, 17:32
Ψαχνοντας κατι αλλο στο net, τυχαια επεσα πανω σ'αυτο.

https://www.youtube.com/watch?v=aZB0Go3Kj-k

Αυτη τη διαταξη την ειχα σκεφθει δεκαετιες πριν, παιρνοντας εναυσμα απο ενα αρθρο για περιστροφικους κινητηρες, σε αρχαιο τευχος των 4τ (του ΚΚ νομιζω). Ισχυριζοταν (απο οσο θυμαμαι), οτι η απολυτα κυκλικη κινηση σε ΜΕΚ ηταν αδυνατη και μονο η ελλειψοειδης κινηση (αλλα Wankel) ηταν εφικτη.

Γνωστη ιστορια βεβαια. Χιλιαδες πατεντιαρηδες εχουν φρεσκιες ιδεες. Ολοι αρχικα νομιζουν οτι σκεφθηκαν κατι μοναδικο. Μεχρι που καποια στιγμη βλεπουν την ιδεα τους υλοποιημενη απο εναν αλλο. Με τα αναποφευκτα προβληματα νεοτητας ή τελικα και λειτουργικοτητας να βγαινουν στην επιφανεια.

Στον συκγεκριμενο τυπο κινητηρα αυτο που με προβληματιζε (και επαψα να τον σκεφτομαι), ηταν η λιπανση αλλα και η δυσκολοϋλοποιησιμη κατασκευη των ελατηριων. Χειροτερα και απο διχρονο. Και σε μια προχειρη ματια που εριξα, εκει βλεπω να εστιαζουν το προβλημα και οι Ρωσοι, σε ενα πρωτοποριακο κινητηρα (ακομα ενα), που ολο αναβαλλουν την (αν υπαρξει ποτε) εμπορικη αξιοποιηση του.

Bob_o_mastoras
15/04/2017, 18:22
Ωραια θεματα αλλα ειναι αναπαραγωγες της ιδιας παλιας ιδεας της εσωτερικης καυσης ορυκτων καυσιμων..
Για εμενα ολη η προσπαθεια πρεπει να επικεντρωθει στην τεχνολογια των μπαταριων και των κυψελων υδρογονου.

Δεινόσαυρος
16/04/2017, 04:08
Kάαααπως έτσι (με δυο στροφάλους) δεν ήταν ρε παιδια και το Ariel Square 4;

381208

και το Suzuki το RG 500 το Γ;

381209

Αυτά βέβαια ήταν Square-4 ενώ του Gurney είναι Square....2!!

Υπήρχε όμως και το KR-250:

381210

αλλά και τα μεγάλα "U" της Bugatti:

https://en.wikipedia.org/wiki/U_engine

Δεν είναι κάτι το καινούργιο οι δύο στρόφαλοι, τωρά τι άλλες καινοτομίες μπορεί να έχει, δεν ξέρω,,,