View Full Version : Περι υψους...
Καλησπέρα παιδιά. Είμαι αρχάριος 26 χρονών και θέλω να μπω στο κόσμο της μοτοσυκλέτας μιας και είναι παιδικό απωθημένο. Θέλω να ρωτήσω αν παίζει ρόλο το ύψος του αναβάτη . Είμαι 1,90 100 κιλά. Τι μηχανές θα μπορούσα να οδηγήσω σε στυλ chopper/cruiser;
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
Υ.Γ.: δεν γνωρίζω αν ποσταρα το θέμα στο σωστό section...
Φίλε μας καλώς ήρθες στο moto.gr.
Να υποθέσουμε ότι έχεις το μεγάλο δίπλωμα(απεριόριστα κυβικά) ή όχι;
Καταρχήν, καλώς ήλθες :beer:
Γιατί ρε συ χάλια το '89; μια χαρά χρονιά ήταν, πήρε η ΑΕΚ πρωτάθλημα μετά από 10 ολόκληρα χρόνια :D
Για το ύψος σου, δύκολα θα βολευτείς σε τσοπεριά, θα ψάχνεις μονίμως φυσιοθεραπευτή..... δες καλύτερα για κανένα εντουράκι
Καταρχάς καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
@omega: ναι, μιλάμε για απεριόριστο.
@bowleno: το 89 μια χαρά χρονιά ήταν αφού γεννήθηκα πέρα απο το πρωτάθλημα της ΑΕΚ :D
Όσον αφορά τα εντουρο, ποτέ δε τα χώνεψα η αλήθεια είναι.Πάντα είχα ενα σκάλωμα για τα chopper/cruiser. Σε ευχαριστώ πάντως.
devil's animal
12/09/2015, 09:54
κοπτοραπτικη στο μοντελο που σ'αρεσει...ape hanger...και χωρας παντου...
340961
Μια χαρά σου κάνουν τα chopper/cruiser που κοιτάς. Δεν είσαι και 2,10. Κοίτα να πάρεις ότι σου αρέσει και να το ευχαριστηθείς. Τη μηχανή που καβαλάς πρέπει πρωτίστως να τη γουστάρεις!
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας
κοπτοραπτικη στο μοντελο που σ'αρεσει...ape hanger...και χωρας παντου...
340961
Είναι λίγο υπερβολικά τα γραφικά, δε νομίζεις?!
devil's animal
18/09/2015, 23:34
Είναι λίγο υπερβολικά τα γραφικά, δε νομίζεις?!
για σενα αγαπουλη θα βαλουμε καρδουλες...:kiss:
Φιλε καλησπερα και καλώς ήρθες!!! Διάλεξε την μηχανή σπυ ανάλογα με αυτό που θες να κανείς... Πχ ταξίδια βόλτες το σκ σε βουνά σούζες απο φανάρι σε φανάρι... Δόξα το θεό υπάρχουν μηχανές για όλα τα γούστα!!!
Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η φυσική σου κατάσταση. Αν εισαι αθλητικός τύπος μπορείς να βολευτείς και σε SuperSport πλην κάποιων εξαιρέσεων.