View Full Version : Royal Enfield Himalayan
zannisvel
04/05/2021, 11:19
Ήμουν πολύ κοντά, να δώσω τη vespa του 2019 και να έχω για καθημερινό το Himalayan, για πεζόδρομο σκαλάκια κλπ.
Από κοντά ενώ μου άρεσε πολύ δε με έπεισε και αύρα που διάβασα από Ελλάδα κι εξωτερικό με απέτρεψα.
Έχει πολύ φανατικό κοινό αλλά νομίζω έχει να κάνει με τη δέσμευση της αγοράς και την άρνηση της υπαναχώρησης.
Αν σε κάνα 2 χρόνια έχω τις ίδιες ανησυχίες μπορεί να κοιτάξω προς το CRF250L.
Ήμουν πολύ κοντά, να δώσω τη vespa του 2019 και να έχω για καθημερινό το Himalayan, για πεζόδρομο σκαλάκια κλπ.
Από κοντά ενώ μου άρεσε πολύ δε με έπεισε και αύρα που διάβασα από Ελλάδα κι εξωτερικό με απέτρεψα.
Έχει πολύ φανατικό κοινό αλλά νομίζω έχει να κάνει με τη δέσμευση της αγοράς και την άρνηση της υπαναχώρησης.
Αν σε κάνα 2 χρόνια έχω τις ίδιες ανησυχίες μπορεί να κοιτάξω προς το CRF250L.
Απ οσο ξερω προβληματα ειχαν τα bs2 μοντελα. Τα πιο καινουργια πρεπει να ειναι οκ.
zannisvel
04/05/2021, 12:18
Η αλήθεια είναι πως δε ξέρω τις διάφορες από την εξέλιξη των μοντέλων από bs2 μέχρι και bs6 που νομίζω είναι τώρα αλλά αυτά που διάβασα ήταν πρόσφατα. Όχι καταστροφικά αλλά ικανά για να σε αποτρέψουν για να το έχεις για καθημερινό. Έχει φύγει και η αντιπροσωπεία στη Κερατέα, οπότε είπα που να μπλέκω τώρα....
Ξέρεις κάτι άλλο? Πολύ θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες. :beer:
Η αλήθεια είναι πως δε ξέρω τις διάφορες από την εξέλιξη των μοντέλων από bs2 μέχρι και bs6 που νομίζω είναι τώρα αλλά αυτά που διάβασα ήταν πρόσφατα. Όχι καταστροφικά αλλά ικανά για να σε αποτρέψουν για να το έχεις για καθημερινό. Έχει φύγει και η αντιπροσωπεία στη Κερατέα, οπότε είπα που να μπλέκω τώρα....
Ξέρεις κάτι άλλο? Πολύ θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες. :beer:
Δεν ειμαι σε θεση να πω κατι με βεβαιοτητα. Η εντυπωση που εχω ομως ειναι πως τα bs6 ειναι αξιοπρεπεις κατασκευες.
zannisvel
04/05/2021, 13:37
Η φιλοσοφία της σαν μηχανή μου αρέσει πολύ και νομίζω είναι ότι χρειάζεται κανείς στην Ελλάδα, ειδικά αν κινείσαι εκτός αστικού κέντρου σε κανένα νησί, επαρχία κλπ, απλή κατασκευή και να φτιάχνεται σχετικά εύκολα, φθηνό.
Δεν ξέρω πόσοι φίλοι πραγματικά ενδιαφέρονται για το μοντέλο αλλά αφήνω 2 φωτό εδώ να υπάρχουν
427793
427794
Το 2ο μηχανάκι ήταν με περίπου 18,000km αν θυμάμαι καλά ευτυχώς όμως εντός εγγύησης όπως αναφέρει.Νομίζω οτι οι Ινδοί έχουν πολύ δρόμο ακόμα για να κατασκευάσουν κάτι στοιχειωδώς αξιόπιστο.
zannisvel
04/05/2021, 13:57
Αυτά είχα διαβάσει και εγώ και έστριψα.
contes di Zante
05/05/2021, 07:19
Παρακολουθώ εδώ και δύο χρόνια τις περιπέτειες της Norally Schoenmaker στο κανάλι της Itchy Boots και προσωπικά το θεωρούσα άσπαστο μηχανάκι....εκτός βέβαια και άν κρύβει βλάβες γιατί πραγματικά της έχει βγάλει μηδαμινές βλάβες...και μιλάμε για ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ χρήση στα 2 πρώτα ταξίδια.....
Βέβαια μετά άλλαξε σε HONDA
lleonidas
08/06/2021, 17:34
5.390€ για το μονόχρωμo και 5.490€ για το δίχρωμο είναι η τιμή (https://www.2wo.gr/market1/deltiatypou/6710-royal-enfield-himalayan-euro5) του νέου Royal Enfield Himalayan (Euro 5).
Δεν ξέρω πόσοι φίλοι πραγματικά ενδιαφέρονται για το μοντέλο αλλά αφήνω 2 φωτό εδώ να υπάρχουν
427793
427794
Το 2ο μηχανάκι ήταν με περίπου 18,000km αν θυμάμαι καλά ευτυχώς όμως εντός εγγύησης όπως αναφέρει.Νομίζω οτι οι Ινδοί έχουν πολύ δρόμο ακόμα για να κατασκευάσουν κάτι στοιχειωδώς αξιόπιστο.
Καλησπέρα, το δικό μου ήταν (και είναι) αυτό που έβγαλέ πρόβλημα στην κεφαλή.
Αντικατστάθηκε στην εγγύηση στα 17000 χλμ περίπου και αυτή την στιγμή έχουμε κάνει μαζί 25000 και κάτι ψηλά ...
Εχουμε πάει μαζί δικάβαλο Τουρκία-Καππαδοκία.
Τριγυρίσαμε και τριγυρνάμε στην Ελλάδα ...
αν εξαιρέσεις το πρόβλημα με την κεφαλή το μόνο που χρειάστηκε ήταν ρουλεμαν τιμονιού ...
είναι ιδιέταιρο μηχανάκι, απλό και ευχάριστο στην οδήγηση και δεν έχει καμία σχέση με τα παλι;v
Καλησπέρα, το δικό μου ήταν (και είναι) αυτό που έβγαλέ πρόβλημα στην κεφαλή.
Αντικατστάθηκε στην εγγύηση στα 17000 χλμ περίπου και αυτή την στιγμή έχουμε κάνει μαζί 25000 και κάτι ψηλά ...
Εχουμε πάει μαζί δικάβαλο Τουρκία-Καππαδοκία.
Τριγυρίσαμε και τριγυρνάμε στην Ελλάδα ...
αν εξαιρέσεις το πρόβλημα με την κεφαλή το μόνο που χρειάστηκε ήταν ρουλεμαν τιμονιού ...
είναι ιδιέταιρο μηχανάκι, απλό και ευχάριστο στην οδήγηση και δεν έχει καμία σχέση με τα παλι;v
Καλησπέρα φίλε και εύχομαι να ήταν το μοναδικό θέμα που θα παρουσιάσει!Σε κάθε περίπτωση τα km που έχεις κάνει είναι λίγα οπότε υπομονή να κριθεί αργότερα συνολικά.Είναι ένα μηχανάκι που ενδιαφέρει κάθε λάτρη των χωμάτινων διαδρομών αναμφίβολα!:beer:
Σε ευχαριστώ, ότι βγάλει θα το αντιμετωπίσουμε μέχρι τότε θα μου χαρίζει χαμόγελα ...
Παναγιώτης
Κανένα update από κατόχους σχετικά με το μηχανάκι? Θα το ξαναγοράζατε?
Το σκέφτομαι σοβαρά για αγορά καινούργιο μετά το καλοκαίρι...
Κανένα update από κατόχους σχετικά με το μηχανάκι? Θα το ξαναγοράζατε?
Το σκέφτομαι σοβαρά για αγορά καινούργιο μετά το καλοκαίρι...
Γιατί; Έχεις τάσεις μαζοχισμού;:D
Γιατί; Έχεις τάσεις μαζοχισμού;:D
Το πακέτο του Himalayan μου ταιριάζει πάρα πολύ σε αυτό που θέλω από ένα μηχανάκι σε αυτή τη φάση της ζωής μου.
Επίσης ότι έχει βγει τα τελευταία 10 χρόνια είναι ή πολύ πλαστικό ή πολύ ακριβό ή πολύ για παγκόσμιους. Και δεν θέλω τίποτα από τα τρία.
Θέλω κάτι αργό, χαλαρό, με δυνατότητα για φόρτωμα, ταξίδια από δρόμους χωρίς διόδια, πέρασμα με 20χλμ από δασικούς εντελώς πατημένους χωματόδρομους και καθημερινή μετακίνηση (χωρίς ούτε ένα μέτρο σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας).
Θα μου έκανε και κάτι παλιό γιαπωνέζικο αλλά αυτά που ζητάνε για όχι χρέπια DRZ400 πχ είναι εκτός πραγματικότητας. Άσε που το Himalayan (αν δεν αποσυντίθεται σιγά σιγά) είναι καλύτερο από ένα DRZ ή κάτι ανάλογο για την χρήση που θέλω.
Nostradamus
03/08/2022, 16:00
Το πακέτο του Himalayan μου ταιριάζει πάρα πολύ σε αυτό που θέλω από ένα μηχανάκι σε αυτή τη φάση της ζωής μου.
Επίσης ότι έχει βγει τα τελευταία 10 χρόνια είναι ή πολύ πλαστικό ή πολύ ακριβό ή πολύ για παγκόσμιους. Και δεν θέλω τίποτα από τα τρία.
Θέλω κάτι αργό, χαλαρό, με δυνατότητα για φόρτωμα, ταξίδια από δρόμους χωρίς διόδια, πέρασμα με 20χλμ από δασικούς εντελώς πατημένους χωματόδρομους και καθημερινή μετακίνηση (χωρίς ούτε ένα μέτρο σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας).
Θα μου έκανε και κάτι παλιό γιαπωνέζικο αλλά αυτά που ζητάνε για όχι χρέπια DRZ400 πχ είναι εκτός πραγματικότητας. Άσε που το Himalayan (αν δεν αποσυντίθεται σιγά σιγά) είναι καλύτερο από ένα DRZ ή κάτι ανάλογο για την χρήση που θέλω.
Ισως αξιζει να δεις τοτε Voge Rally, honda CRF rally και το Versys 300 με αλλα λαστιχα.
thunder ace
04/08/2022, 04:23
ΑΚΥΡΟ
Το πακέτο του Himalayan μου ταιριάζει πάρα πολύ σε αυτό που θέλω από ένα μηχανάκι σε αυτή τη φάση της ζωής μου.
Επίσης ότι έχει βγει τα τελευταία 10 χρόνια είναι ή πολύ πλαστικό ή πολύ ακριβό ή πολύ για παγκόσμιους. Και δεν θέλω τίποτα από τα τρία.
Θέλω κάτι αργό, χαλαρό, με δυνατότητα για φόρτωμα, ταξίδια από δρόμους χωρίς διόδια, πέρασμα με 20χλμ από δασικούς εντελώς πατημένους χωματόδρομους και καθημερινή μετακίνηση (χωρίς ούτε ένα μέτρο σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας).
Θα μου έκανε και κάτι παλιό γιαπωνέζικο αλλά αυτά που ζητάνε για όχι χρέπια DRZ400 πχ είναι εκτός πραγματικότητας. Άσε που το Himalayan (αν δεν αποσυντίθεται σιγά σιγά) είναι καλύτερο από ένα DRZ ή κάτι ανάλογο για την χρήση που θέλω.
Το πρόβλημα είναι ακριβώς η τελευταία παράγραφος...
Το μηχανάκι αποσυντίθεται και όχι σιγά σιγά αλλά από καινούργιο κιόλας. :lol:
Σε αυτή την φάση της ζωής σου, εκτός αυτών που αναφέρεις, δεν θες και προβλήματα και μάλιστα καταμεσής του δρόμου σου.
Είναι όμορφο, το δέχομαι. Είναι όμως και άχρηστο.
Δες το voge rally που είπε ο Νοστράδαμος πιο πάνω, μιας και θέλεις να πατάς σε χωματόδρομους.
Εγώ έχω το ac 300 και με έχει ξαφνιάσει ευχάριστα η ποιότητα κατασκευής του αναλογικά με την τιμή του.....
doctor_john
04/08/2022, 07:28
Το πακέτο του Himalayan μου ταιριάζει πάρα πολύ σε αυτό που θέλω από ένα μηχανάκι σε αυτή τη φάση της ζωής μου.
Επίσης ότι έχει βγει τα τελευταία 10 χρόνια είναι ή πολύ πλαστικό ή πολύ ακριβό ή πολύ για παγκόσμιους. Και δεν θέλω τίποτα από τα τρία.
Θέλω κάτι αργό, χαλαρό, με δυνατότητα για φόρτωμα, ταξίδια από δρόμους χωρίς διόδια, πέρασμα με 20χλμ από δασικούς εντελώς πατημένους χωματόδρομους και καθημερινή μετακίνηση (χωρίς ούτε ένα μέτρο σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας).
Θα μου έκανε και κάτι παλιό γιαπωνέζικο αλλά αυτά που ζητάνε για όχι χρέπια DRZ400 πχ είναι εκτός πραγματικότητας. Άσε που το Himalayan (αν δεν αποσυντίθεται σιγά σιγά) είναι καλύτερο από ένα DRZ ή κάτι ανάλογο για την χρήση που θέλω.
Βρες ένα W650 ή 800. Νομίζω πως θα χαρείς για κάθε ευρώ που θα δώσεις.
Έχω κάνει 30.000 χλμ με το δικό μου και δεν έχει αποσυντεθεί.
Αν εξαιρέσεις την ζημιά στην κεφαλή που μου έβγαλε και τα ρουλεμάν τιμονιού που αλλάχτηκαν δεν μου έχει βγάλει κάτι άλλο.
σκουριές δεν έχει βγάλει και δεν το έχω σε γκαράζ οπότε το τρώει ο ήλιος και η βροχή συνέχεια.
Σίγουρα υπάρχουν άλλα πολύ καλύτερα να αγοράσεις,
αλλά
Μονοκύλινδρο αερόψυκτο με ελάχιστα πλαστικά, εύκολο στην συντήρηση, οικονομικό στην χρήση, που να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλαράκι και με δυνατότητα να ταξιδεύει σε χαλαρούς ρυθμούς σε κάθε δρόμο δεν θα βρεις άλλο σαν αυτό.
Ετοιμάζετε να κάνει ένα δικάβαλο ταξίδι στο εξωτερικό (το δεύτερο του)
Αν ξέρεις τι θες και γιατί το παίρνεις θα μείνεις ευχαριστημένος πιστεύω.
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, ας μην κάνουμε hijack το θέμα όμως με προτάσεις για άλλα μηχανάκια. Επιγραμματικά να πω μόνο τα εξής σχετικά:
Voge Rally - Καλή περίπτωση αν επίσης δεν αποσυντίθεται. Αλλά είναι και πρώτη χρονιά που κυκλοφορεί και συνήθως στο δεύτερο έτος κυκλοφορίας έχουν μαζέψει διάφορες αστοχίες και τις έχουν διορθώσει (ακόμα και στα γιαπωνέζικα)
Versys 300 - Πολλά πλαστικά
Honda CRF Rally - Η σίγουρη επιλογή μου αν κάνω υπομονή 5-6 μήνες να μαζέψω τα +3000 που χρειάζεται
W650/800 - Παραείναι ακριβό για να ξεφύγω τόσο από χωμάτινη εμφάνιση (δεν λέω πρακτικά χώμα γιατί ακόμα και με gsxr θα περνούσα από τους χωματόδρομους που έχω στο μυαλό μου)
Έχω κάνει 30.000 χλμ με το δικό μου και δεν έχει αποσυντεθεί.
Αν εξαιρέσεις την ζημιά στην κεφαλή που μου έβγαλε και τα ρουλεμάν τιμονιού που αλλάχτηκαν δεν μου έχει βγάλει κάτι άλλο.
σκουριές δεν έχει βγάλει και δεν το έχω σε γκαράζ οπότε το τρώει ο ήλιος και η βροχή συνέχεια.
Σίγουρα υπάρχουν άλλα πολύ καλύτερα να αγοράσεις,
αλλά
Μονοκύλινδρο αερόψυκτο με ελάχιστα πλαστικά, εύκολο στην συντήρηση, οικονομικό στην χρήση, που να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλαράκι και με δυνατότητα να ταξιδεύει σε χαλαρούς ρυθμούς σε κάθε δρόμο δεν θα βρεις άλλο σαν αυτό.
Ετοιμάζετε να κάνει ένα δικάβαλο ταξίδι στο εξωτερικό (το δεύτερο του)
Αν ξέρεις τι θες και γιατί το παίρνεις θα μείνεις ευχαριστημένος πιστεύω.
Στην κεφαλή είχες το πρόβλημα με την διαρροή λαδιού λόγω φλάντζας ή κάτι άλλο? Στα έφτιαξαν και τα δύο με εγγύηση?
Έχω διαβάσει και δει πολλά βίντεο για το μοντέλο, είναι 100% αυτό που θέλω από πλευράς δυνατοτήτων. Να το θέσω έτσι για να με καταλάβεις: Αν ήταν γιαπωνέζικο το αγόραζα με κλειστά μάτια κι ας έκανε +1000€.
doctoras
04/08/2022, 12:01
Το πακέτο του Himalayan μου ταιριάζει πάρα πολύ σε αυτό που θέλω από ένα μηχανάκι σε αυτή τη φάση της ζωής μου.
Επίσης ότι έχει βγει τα τελευταία 10 χρόνια είναι ή πολύ πλαστικό ή πολύ ακριβό ή πολύ για παγκόσμιους. Και δεν θέλω τίποτα από τα τρία.
Θέλω κάτι αργό, χαλαρό, με δυνατότητα για φόρτωμα, ταξίδια από δρόμους χωρίς διόδια, πέρασμα με 20χλμ από δασικούς εντελώς πατημένους χωματόδρομους και καθημερινή μετακίνηση (χωρίς ούτε ένα μέτρο σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας).
Θα μου έκανε και κάτι παλιό γιαπωνέζικο αλλά αυτά που ζητάνε για όχι χρέπια DRZ400 πχ είναι εκτός πραγματικότητας. Άσε που το Himalayan (αν δεν αποσυντίθεται σιγά σιγά) είναι καλύτερο από ένα DRZ ή κάτι ανάλογο για την χρήση που θέλω.
Αν είσαι οκ συμβιβαστικά με το cruiserαδικο μοτέρ, τότε τα υπολοιπα ειναι όπως τα περιγράφεις. Καλό είναι να τσεκάρεις αν υπαχει τεστ ραιντ να κάνεις ένα
Επίσης αντί του himalayan θα σου πρότεινα το scram το οποίο είναι πιο όμορφο και με πιο συμβατούς αισθητικά τροχούς 19-17 εναντι 21-17
Το πρόβλημα είναι ακριβώς η τελευταία παράγραφος...
Το μηχανάκι αποσυντίθεται και όχι σιγά σιγά αλλά από καινούργιο κιόλας. :lol:
Σε αυτή την φάση της ζωής σου, εκτός αυτών που αναφέρεις, δεν θες και προβλήματα και μάλιστα καταμεσής του δρόμου σου.
Είναι όμορφο, το δέχομαι. Είναι όμως και άχρηστο.
Δες το voge rally που είπε ο Νοστράδαμος πιο πάνω, μιας και θέλεις να πατάς σε χωματόδρομους.
Εγώ έχω το ac 300 και με έχει ξαφνιάσει ευχάριστα η ποιότητα κατασκευής του αναλογικά με την τιμή του.....
Βρε μήτσο πιστεύεις οτι η voge είναι πιο αξιοπιστη απο τους υπόλοιπους κινέζους - ινδούς κατασκευαστές? και αν ναι πως προκύπτει και απο ποιες μελέτες? Γιατί όλοι ξέρουμε πως βασικά στοιχεία όπως review 100k και πάνω σε πολλά τρέχον μοντέλα θα δούμε / μάθουμε απο σήμερα στα επόμενα 10 χρόνια.
και ποσο μαλλον απο την RE ήρθε πρώτη στον χώρο και παλιότερη απο τους κινέζους κατασκευαστές ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί τις πιο απλές τεχνολογικά λύσεις στα σύνολα της.
Έχω κάνει 30.000 χλμ με το δικό μου και δεν έχει αποσυντεθεί.
Αν εξαιρέσεις την ζημιά στην κεφαλή που μου έβγαλε και τα ρουλεμάν τιμονιού που αλλάχτηκαν δεν μου έχει βγάλει κάτι άλλο.
σκουριές δεν έχει βγάλει και δεν το έχω σε γκαράζ οπότε το τρώει ο ήλιος και η βροχή συνέχεια.
Σίγουρα υπάρχουν άλλα πολύ καλύτερα να αγοράσεις,
αλλά
Μονοκύλινδρο αερόψυκτο με ελάχιστα πλαστικά, εύκολο στην συντήρηση, οικονομικό στην χρήση, που να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλαράκι και με δυνατότητα να ταξιδεύει σε χαλαρούς ρυθμούς σε κάθε δρόμο δεν θα βρεις άλλο σαν αυτό.
Ετοιμάζετε να κάνει ένα δικάβαλο ταξίδι στο εξωτερικό (το δεύτερο του)
Αν ξέρεις τι θες και γιατί το παίρνεις θα μείνεις ευχαριστημένος πιστεύω.
το πακέτο που περιγράφεις με την τιμή προσφοράς του ειναι μια χαρά μηχανάκι για αυτό που είναι και διαβάζω έχει πολλές προτιμήσεις απο μοτο-ταξιδιώτες ως RTW όχημα
Αν είσαι οκ συμβιβαστικά με το cruiserαδικο μοτέρ, τότε τα υπολοιπα ειναι όπως τα περιγράφεις. Καλό είναι να τσεκάρεις αν υπαχει τεστ ραιντ να κάνεις ένα
Επίσης αντί του himalayan θα σου πρότεινα το scram το οποίο είναι πιο όμορφο και με πιο συμβατούς αισθητικά τροχούς 19-17 εναντι 21-17
Test ride ναι, θα ψάξω να βρω μετά τις διακοπές, να κόψουν και οι ζέστες.
Ωραίο και το Scram αλλά προτιμώ το Himalayan εμφανισιακά.
Βρε μήτσο πιστεύεις οτι η voge είναι πιο αξιοπιστη απο τους υπόλοιπους κινέζους - ινδούς κατασκευαστές? και αν ναι πως προκύπτει και απο ποιες μελέτες? Γιατί όλοι ξέρουμε πως βασικά στοιχεία όπως review 100k και πάνω σε πολλά τρέχον μοντέλα θα δούμε / μάθουμε απο σήμερα στα επόμενα 10 χρόνια.
και ποσο μαλλον απο την RE ήρθε πρώτη στον χώρο και παλιότερη απο τους κινέζους κατασκευαστές ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί τις πιο απλές τεχνολογικά λύσεις στα σύνολα της.
Κι εμένα μου φαίνεται περίεργο να είναι καλύτεροι οι κινέζοι. Και για προηγούμενα μοντέλα της που διάβαζα παλιότερα βρήκα διάφορα περίεργα και ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά που αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν θέλω να μπλέξω είναι σίγουρα κάτι τέτοιο. Θυμάμαι και ένα βίντεο σε ένα long term review ενός έτους που ο σωλήνας της εξάτμισης είχε γίνει σαν γιαπωνέζικου 30ετίας...
και διαβάζω έχει πολλές προτιμήσεις απο μοτο-ταξιδιώτες ως RTW όχημα
Itchy boots πχ, που δεν της έβγαλε και πολλά προβλήματα από όσο έχω δει μέχρι τώρα. Βέβαια μετά άλλαξε κι αυτή σε CRF Rally αλλά οκ.
Αν ήταν γιαπωνέζικο το αγόραζα με κλειστά μάτια κι ας έκανε +1000€.
Βασική λεπτομέρεια, αν ήταν Γιαπωνέζικο θα έκανε +3500-4000! :lol:
Βασική λεπτομέρεια, αν ήταν Γιαπωνέζικο θα έκανε +3500-4000! :lol:
Έχεις δίκιο :)
Όμως, λόγω ουσιαστικής ποιοτικής διαφοράς ή γιατί..........έτσι? Αν το πρώτο, τότε όντως αξίζει ρε παιδιά να δίνουμε τόσα παραπάνω για να γλιτώνουμε 2,3 άντε και 5-6 έξτρα βόλτες σε μάστορα στη διάρκεια ζωής μιας μηχανής?
Παρακαλώ να μην σκάσουν οι φωτό με τον κομένο λαιμό σε Himalayan που κυκλοφορούν γιατί τότε θα ανεβάσω κι εγώ φωτό με κομένους λαιμούς σε GSXR! :) (Κ5-Κ6 δεν ήταν οι περιπτώσεις τότε όταν είμασταν νέοι?)
doctoras
04/08/2022, 15:44
Stako μη μπαίνεις σε φάση σύγκρισης.
Τα πράγματα είναι απλά, έχεις περισσότερο μαρούλι ανά κατηγορία που ενδιαφέρεσαι, τα χώνεις σε πιο επώνυμο(Ιαπωνοευρωπαιο)
Δε το έχεις το παραπάνω και δε θες μεταχειρισμένο, πας σε κινέζο η Ινδό που τα καταφέρνουν μια χαρά.
Stako μη μπαίνεις σε φάση σύγκρισης.
Τα πράγματα είναι απλά, έχεις περισσότερο μαρούλι ανά κατηγορία που ενδιαφέρεσαι, τα χώνεις σε πιο επώνυμο(Ιαπωνοευρωπαιο)
Δε το έχεις το παραπάνω και δε θες μεταχειρισμένο, πας σε κινέζο η Ινδό που τα καταφέρνουν μια χαρά.
Όντως, αν δεν μπορέσω να κάνω υπομονή πάω για Ινδό το Σεπτέμβρη, αλλιώς CRF την άνοιξη.
sapila racing
04/08/2022, 16:59
Έχεις δίκιο :)
Όμως, λόγω ουσιαστικής ποιοτικής διαφοράς ή γιατί..........έτσι? Αν το πρώτο, τότε όντως αξίζει ρε παιδιά να δίνουμε τόσα παραπάνω για να γλιτώνουμε 2,3 άντε και 5-6 έξτρα βόλτες σε μάστορα στη διάρκεια ζωής μιας μηχανής?
Παρακαλώ να μην σκάσουν οι φωτό με τον κομένο λαιμό σε Himalayan που κυκλοφορούν γιατί τότε θα ανεβάσω κι εγώ φωτό με κομένους λαιμούς σε GSXR! :) (Κ5-Κ6 δεν ήταν οι περιπτώσεις τότε όταν είμασταν νέοι?)
Μια και σε βλέπω αρκετά ψημένο θα ελεγα πρωτα να διαβασεις εμπειρίες αλλων χρηστών παγκοσμίως για να ξερεις τι γίνεται.
Μην περιμένεις να βρείς εδω και πολλές γνώμες καθώς εχει πουλησει ελάχιστα στην Ελλάδα.
Παντως απο αυτα που έχω διαβάσει εγω η ποιότητα κατασκευής και ανταλλακτικών της μοτο ειναι προβληματική και δεν έχει διορθωθεί στα τελευταία μοντέλα οπως θα περίμενε κανεις.
Βρε μήτσο πιστεύεις οτι η voge είναι πιο αξιοπιστη απο τους υπόλοιπους κινέζους - ινδούς κατασκευαστές? και αν ναι πως προκύπτει και απο ποιες μελέτες? Γιατί όλοι ξέρουμε πως βασικά στοιχεία όπως review 100k και πάνω σε πολλά τρέχον μοντέλα θα δούμε / μάθουμε απο σήμερα στα επόμενα 10 χρόνια.
και ποσο μαλλον απο την RE ήρθε πρώτη στον χώρο και παλιότερη απο τους κινέζους κατασκευαστές ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί τις πιο απλές τεχνολογικά λύσεις στα σύνολα της.
Δεν υποστηρίζω καμία μάρκα, όλες τα έχουν τα θεματάκια τους, ακόμα και η Honda.
Oι κινέζοι ομολογουμένως, θυμίζουν τους Ιάπωνες πριν 40+ τόσα χρόνια που τους λοιδωρούσαν όλοι....
Έχουν κάνει άλματα (Οκ, όχι όλοι αλλά θα ακολουθήσουν και όσοι είναι ακόμα πίσω πιστεύω) σε θέματα αξιοπιστίας ενώ παράλληλα κρατούν (μέχρι τώρα) χαμηλά σε σχέση με τους Ιάπωνες την τιμολόγηση τους. Φυσικά, εννοείται ότι έχουν ακόμα δρόμο.....
Δεν είμαι μέτοχος της Voge για να την εκθειάζω, αγόρασα με βάση το VFM και εκεί το συγκεκριμένο απλά ΔΕΝ παίζεται, κακά τα ψέματα.
Ο μόνος λόγος που δεν πήρα το 2κίλυνδρο 500αρι είναι ότι πλέον δεν μου χρειάζονται τα παραπάνω κυβικά για τις διαδρομές που κάνω.
Επίσης δεν έχω διαβάσει η δει κάτι αρνητικό έως τώρα, τουλάχιστον.
Αρκετοί εδώ μέσα έχουν πάρει και το 300 και το 500 σε όλες τις εκδόσεις και μόνο καλά λόγια έχουν να πουν (εμού περιλαμβανομένου) συνεπώς;
H RE σαν όντως παλιότερη, (ΠΟΛΥ παλιότερη κιόλας....) δεν νομίζεις ότι θα έπρεπε να έχει ήδη, προ πολλού, διορθώσει τα προβλήματα σχεδιασμού των κινητήρων της;
Το ότι ακόμα βασίζεται στην σχεδίαση του....1950 ξερω γω, λέει πολλά. Συν τα όσα ανέφερε ο Άρης.....
Κι εμένα μου φαίνεται περίεργο να είναι καλύτεροι οι κινέζοι. Και για προηγούμενα μοντέλα της που διάβαζα παλιότερα βρήκα διάφορα περίεργα και ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά που αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν θέλω να μπλέξω είναι σίγουρα κάτι τέτοιο. Θυμάμαι και ένα βίντεο σε ένα long term review ενός έτους που ο σωλήνας της εξάτμισης είχε γίνει σαν γιαπωνέζικου 30ετίας...
Itchy boots πχ, που δεν της έβγαλε και πολλά προβλήματα από όσο έχω δει μέχρι τώρα. Βέβαια μετά άλλαξε κι αυτή σε CRF Rally αλλά οκ.
Δυστυχώς.....είναι καλύτεροι και φταίνε αυτοί οι ίδιοι και μόνο (οι Ινδοί) 50 χρόνια φούρναρης το ίδιο ψωμί, ε, όχι ευχαριστώ.
400 κυβικά, 25...ίπποι και αρκετά πάνω από 200 κιλά βάρος; θυμίζει τον "τάφο" όπως τον είπε ο Άρης :lol: της honda το CB 400 μόνο που αυτότουλάχιστον δεν σε άφηνε στον δρόμο.....
Όπως είπα και σε ένα άλλο παλικάρι εδώ μέσα, κάνε ότι σε φωτίσει ο μέγας γιαραμπής, ότι είχαμε να σε συμβουλέψουμε, το κάναμε :wave2:
Tallyban
04/08/2022, 19:40
Με το συμπαθειο,αλλά drz,crf,βογγει ράλλυ τι σχέση έχουν με το χιμαλαιαν;
doctoras
04/08/2022, 20:01
Δεν υποστηρίζω καμία μάρκα, όλες τα έχουν τα θεματάκια τους, ακόμα και η Honda.
Oι κινέζοι ομολογουμένως, θυμίζουν τους Ιάπωνες πριν 40+ τόσα χρόνια που τους λοιδωρούσαν όλοι....
Έχουν κάνει άλματα (Οκ, όχι όλοι αλλά θα ακολουθήσουν και όσοι είναι ακόμα πίσω πιστεύω) σε θέματα αξιοπιστίας ενώ παράλληλα κρατούν (μέχρι τώρα) χαμηλά σε σχέση με τους Ιάπωνες την τιμολόγηση τους. Φυσικά, εννοείται ότι έχουν ακόμα δρόμο.....
Δεν είμαι μέτοχος της Voge για να την εκθειάζω, αγόρασα με βάση το VFM και εκεί το συγκεκριμένο απλά ΔΕΝ παίζεται, κακά τα ψέματα.
Ο μόνος λόγος που δεν πήρα το 2κίλυνδρο 500αρι είναι ότι πλέον δεν μου χρειάζονται τα παραπάνω κυβικά για τις διαδρομές που κάνω.
Επίσης δεν έχω διαβάσει η δει κάτι αρνητικό έως τώρα, τουλάχιστον.
Αρκετοί εδώ μέσα έχουν πάρει και το 300 και το 500 σε όλες τις εκδόσεις και μόνο καλά λόγια έχουν να πουν (εμού περιλαμβανομένου) συνεπώς;
H RE σαν όντως παλιότερη, (ΠΟΛΥ παλιότερη κιόλας....) δεν νομίζεις ότι θα έπρεπε να έχει ήδη, προ πολλού, διορθώσει τα προβλήματα σχεδιασμού των κινητήρων της;
Το ότι ακόμα βασίζεται στην σχεδίαση του....1950 ξερω γω, λέει πολλά. Συν τα όσα ανέφερε ο Άρης.....
Δυστυχώς.....είναι καλύτεροι και φταίνε αυτοί οι ίδιοι και μόνο (οι Ινδοί) 50 χρόνια φούρναρης το ίδιο ψωμί, ε, όχι ευχαριστώ.
400 κυβικά, 25...ίπποι και αρκετά πάνω από 200 κιλά βάρος; θυμίζει τον "τάφο" όπως τον είπε ο Άρης :lol: της honda το CB 400 μόνο που αυτότουλάχιστον δεν σε άφηνε στον δρόμο.....
Όπως είπα και σε ένα άλλο παλικάρι εδώ μέσα, κάνε ότι σε φωτίσει ο μέγας γιαραμπής, ότι είχαμε να σε συμβουλέψουμε, το κάναμε :wave2:
Βρέ μαστορα μου, και τι να λέει που προτιμήσατε voge και όχι κάτι άλλο, υπάρχει δείγμα γραφής για να βγούν ασφαλή συμπεράσματα, μολις οι περισασότερ
οι συμπληρώσατε 5k χλμ. Η voge στην ελλάδα έχει ενάμιση χρόνο...αυτό την καθιστά καλύτερη(ή χειρότερη) απο τους υπολοιπους κινέζους ανταγωνιστές??
ο κουμπάρος μου έχει το cfmoto 250nk το μηχάνάκι είναι πολύ ωραίο και δείχνει ποιότικό(και μάλιστα το αγόρασε 2990 κούτα), επίσης έχω γνωστό που έχει γράψει 30k σε benelli bn250 και αυτός ως τώρα χωρίς θέματα....σημαίνει κάτι αυτό για να βγάζουμε συμπεράσματα?? η να αρχίσουμε όλοι να λέμε ελα πάρτε το απόλυτο vfm?
Και επίσης το 300acx vfm δεν είναι, γιατί κοστίζει όσο και τα υπόλοιπα στην αγορά 4 με 4+ (π.χ leoncino 251). Ενώ το άλλη φάση και μη συγκρίσιμο με τα αποπάνω husqvarna svartpilen 250 σήμερα είναι προσφορά στα 4600
Με τι σειρά κατάταξης θα καθίσουν οι benelli, cfmoto, voge, zontes, swm όπως και Royal Enfiled, Bajaj θα δείξει η ιστορία, πάντως για τη ώρα δε προτείνεις σε κάποιον που πήρε cruiserαδικο μοτερ οτι το acx 300 είναι καλύτερο. α) γιατί συγκρίνει ανόμοια πράγματα β) γιατι δεν ξέρεις αν είναι καλύτερο η ποιοτικότερο σύνολο, ο χρόνος θα δείξει.
*για την ιστορία η ινδική royal enfield πολύ παλιά δεν είναι, προέκυψε το 1999 απο την αγορά της βρετανικής enfield. Όμως το 1999 ως νούμερο δείχνει οτι είναι κάποια βήματα μπροστά στην αγορά εναντι των παραπάνω που μπηκαν την τελευταία δεκαετία. Και επίσης δεν είναι συγκρίσιμοι με οτιδήποτε νεορετρό γιατί αυτοί κατασκευάζουν αλλο αντικείμενο, είναι σαν την moto guzzi της ινδίας. Θα συγκρινες ποτέ moto guzzi vs ducati σε επιδόσεις? Το κάθε ένα έχει το κοινό του
Έχεις δίκιο :)
Όμως, λόγω ουσιαστικής ποιοτικής διαφοράς ή γιατί..........έτσι? Αν το πρώτο, τότε όντως αξίζει ρε παιδιά να δίνουμε τόσα παραπάνω για να γλιτώνουμε 2,3 άντε και 5-6 έξτρα βόλτες σε μάστορα στη διάρκεια ζωής μιας μηχανής?
Παρακαλώ να μην σκάσουν οι φωτό με τον κομένο λαιμό σε Himalayan που κυκλοφορούν γιατί τότε θα ανεβάσω κι εγώ φωτό με κομένους λαιμούς σε GSXR! :) (Κ5-Κ6 δεν ήταν οι περιπτώσεις τότε όταν είμασταν νέοι?)
Για μένα δεν πληρώνεις απλά ένα όνομα. Τον Κινέζο τον παίρνεις μεν πολύ φθηνότερα αλλά αν τον βάλεις για πούλημα στην 5ετία θα πουληθεί? Και αν ναι σε πόσο εξευτελιστική τιμή? Το Γιαπωνέζικο το πληρώνεις, κρατιέται σε μια αξιόλογη κατάσταση μετά απο μια 5τια και το πουλάς και σε αρκετά αξιοπρεπή τιμή. Δηλαδή πληρώνεις μεν παραπάνω κατά την αγορά αλλά δε βγαίνεις χαμένος σε βάθος χρόνου. 2 κινέζικά αγόρασα στη ζωή μου και έχω μετανιώσει πικρά την αγορά τους. Το ένα μάλιστα (ένα σκούτερ) δεν το πούλησα καν στο τέλος, απλά το παράτησα να το μαζέψουν γύφτοι. Σε λειτουργική κατάσταση κιόλας. Δε λέω φυσικά ότι οι υπάρχουσες εταιρείες είναι το ίδιο με daytona και motivas αλλά οκ έχουμε χρόνια να τις παρακολουθήσουμε.
doctoras
04/08/2022, 21:45
Για μένα δεν πληρώνεις απλά ένα όνομα. Τον Κινέζο τον παίρνεις μεν πολύ φθηνότερα αλλά αν τον βάλεις για πούλημα στην 5ετία θα πουληθεί? Και αν ναι σε πόσο εξευτελιστική τιμή? Το Γιαπωνέζικο το πληρώνεις, κρατιέται σε μια αξιόλογη κατάσταση μετά απο μια 5τια και το πουλάς και σε αρκετά αξιοπρεπή τιμή. Δηλαδή πληρώνεις μεν παραπάνω κατά την αγορά αλλά δε βγαίνεις χαμένος σε βάθος χρόνου. 2 κινέζικά αγόρασα στη ζωή μου και έχω μετανιώσει πικρά την αγορά τους. Το ένα μάλιστα (ένα σκούτερ) δεν το πούλησα καν στο τέλος, απλά το παράτησα να το μαζέψουν γύφτοι. Σε λειτουργική κατάσταση κιόλας. Δε λέω φυσικά ότι οι υπάρχουσες εταιρείες είναι το ίδιο με daytona και motivas αλλά οκ έχουμε χρόνια να τις παρακολουθήσουμε.
αλλάζουν τα παντα μπίλυ, ανεξάρτητα απο τις προσωπικές προτιμήσεις δικές μου δικες σου του moto.gr, σήμερα φαίνεται να αγοράζουν περισσότεροι καινούργιο κινέζικο-ινδικό παρά μεταχειρισμένο γιαπωνέζικο, ευρωπάικο
μέχρι πριν 15 χρόνια ήταν έτσι όπως το λες, σήμερα με την ελευση τόσων νέων κατασκευαστών οι νεοεισερχόμενοι δίνουν περισσότερο βάρος στο καινούργιο, φρέσκο, μοδάτο, κλπ κλπ
γιαυτό στο car.gr βλέπεις ίδιες αγγελίες μεταχειρισμένων για πολλά χρόνια, ενώ έχει πολλά επώνυμα μηχανάκια που τα αξίζουν
Το Voge κυκλοφορεί στο εξωτερικό 2-3 χρόνια ήδη. Υπάρχουν πολλά βίντεο με Ρώσους και Ουκρανούς σε off road. Ψάξε στο youtube
https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/voge-lx-300-rally-ds2-2020-%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/
George_M.
05/08/2022, 14:07
αλλάζουν τα παντα μπίλυ, ανεξάρτητα απο τις προσωπικές προτιμήσεις δικές μου δικες σου του moto.gr, σήμερα φαίνεται να αγοράζουν περισσότεροι καινούργιο κινέζικο-ινδικό παρά μεταχειρισμένο γιαπωνέζικο, ευρωπάικο
μέχρι πριν 15 χρόνια ήταν έτσι όπως το λες, σήμερα με την ελευση τόσων νέων κατασκευαστών οι νεοεισερχόμενοι δίνουν περισσότερο βάρος στο καινούργιο, φρέσκο, μοδάτο, κλπ κλπ
γιαυτό στο car.gr βλέπεις ίδιες αγγελίες μεταχειρισμένων για πολλά χρόνια, ενώ έχει πολλά επώνυμα μηχανάκια που τα αξίζουν
Σε όλες αυτές τις αγορες/επιλογές η απάντηση θα δωθεί από μόνη της σε μια 5ετια όταν όλα αυτά θα είναι σαπισμενες λαμαρίνες με κολλημένα μοτερια.
Ομως κ τότε πάλι τέτοια θα ξαναγορασουν διότι η αγορά πια λειτουργεί αλλιώς, με ανακυκλωση.
Δλδ Παίρνεις κάτι, ξέρεις ότι είναι με ημερομηνία λήξης κ μόλις αυτή έρθει το πετάς κ πας για ένα καινούργιο.
Την μηχανή πρέπει να την απολαμβάνουμε οπότε το VFM δεν είναι τα πάντα. Αλλιώς κανένας δεν θα αγόραζε πχ Harley.
Μονοκύλινδρο αερόψυκτο με ελάχιστα πλαστικά, εύκολο στην συντήρηση, οικονομικό στην χρήση, που να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλαράκι και με δυνατότητα να ταξιδεύει σε χαλαρούς ρυθμούς σε κάθε δρόμο δεν θα βρεις άλλο σαν αυτό.
[...]
Αν ξέρεις τι θες και γιατί το παίρνεις θα μείνεις ευχαριστημένος πιστεύω.
Αυτό.
Εμένα μου φαίνεται ότι stako ξέρεις τι θες (αν και με μπέρδεψες λίγο με το DRZ400 γιατί απο αυτά που ανέφερες πιο πολύ σου ταιριάζουν τα ADV). Από κει και πέρα έχω δει/διαβάσει ένα σωρό reviews για το RE Himalayan και σε γενικες γραμμές είναι πολύ καλό και πάει παντού. Μάλιστα αν ήταν το Scram 411 διαθέσιμο, αυτό θα είχα τώρα αντι για το voge 300acx.
(αν και με μπέρδεψες λίγο με το DRZ400 γιατί απο αυτά που ανέφερες πιο πολύ σου ταιριάζουν τα ADV)
Και το DRZ παντού πάει εφόσον δεν βγεις σε δρόμο με διόδια (που φτάσαμε ε? αντί να λέμε επαρχιακό ή κάτι τέτοιο να λέμε "χωρίς διόδια" και να είναι καλύτερο σαν περιγραφή). Είχα κι ένα CCM400 που στην ουσία το ίδιο μηχανάκι με το DRZ είναι και μια χαρά το φόρτωνα με μαλακές βαλίτσες πίσω και σάκο στην μικρή σχάρα που είχε.
Όλα σχετικά είναι όταν κάτι είναι χόμπυ και έχει να κάνει με συναίσθημα και όχι εκπλήρωση συγκεκριμένων πρακτικών αναγκών... Διάθεση να υπάρχει και κάνεις ADV κι ένα παπί (εντάξει, όχι κινέζικο ίσως!)
Διάθεση να υπάρχει και κάνεις ADV κι ένα παπί (εντάξει, όχι κινέζικο ίσως!)
Ναι! https://www.youtube.com/watch?v=7wEE0OIxluI
Πάντως μια χαρά ADV εχω κάνει και με το κινέζικο. Κίνα δεν σημαίνει αναγκαστικά και κακή ποιότητα χρόνια τώρα, απλά έχουν αφήσει κακή φήμη οι προηγούμενες δεκαετίες (δικαιολογημένα).
Ομως κ τότε πάλι τέτοια θα ξαναγορασουν διότι η αγορά πια λειτουργεί αλλιώς, με ανακυκλωση.
Δλδ Παίρνεις κάτι, ξέρεις ότι είναι με ημερομηνία λήξης κ μόλις αυτή έρθει το πετάς κ πας για ένα καινούργιο.
Έτσι έχει καταντήσει σχεδόν όλη η αγορά χρόνια τώρα. Απο αμάξια μέχρι υπολογιστές η και οικιακές συσκευές. Ξέρω πολλούς που βρίσκουν χαμηλή ποιότητα ακόμα και στη BMW1250GS και προτιμούν μοντέλα πριν το 14.
αλλάζουν τα παντα μπίλυ, ανεξάρτητα απο τις προσωπικές προτιμήσεις δικές μου δικες σου του moto.gr, σήμερα φαίνεται να αγοράζουν περισσότεροι καινούργιο κινέζικο-ινδικό παρά μεταχειρισμένο γιαπωνέζικο, ευρωπάικο
μέχρι πριν 15 χρόνια ήταν έτσι όπως το λες, σήμερα με την ελευση τόσων νέων κατασκευαστών οι νεοεισερχόμενοι δίνουν περισσότερο βάρος στο καινούργιο, φρέσκο, μοδάτο, κλπ κλπ
γιαυτό στο car.gr βλέπεις ίδιες αγγελίες μεταχειρισμένων για πολλά χρόνια, ενώ έχει πολλά επώνυμα μηχανάκια που τα αξίζουν
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε να δούμε σε τι κατάσταση θα βρίσκονται μετά απο κάποια χρόνια και φυσικά τι μεταπώληση θα έχουν. Όλα είναι φρέσκα ακόμα και αδούλευτα. Αν βγουν ποιοτικά και αξιόπιστα θα κρατήσουν και τιμή όπως είναι λογικό.
doctoras
05/08/2022, 17:38
Σε όλες αυτές τις αγορες/επιλογές η απάντηση θα δωθεί από μόνη της σε μια 5ετια όταν όλα αυτά θα είναι σαπισμενες λαμαρίνες με κολλημένα μοτερια.
Ομως κ τότε πάλι τέτοια θα ξαναγορασουν διότι η αγορά πια λειτουργεί αλλιώς, με ανακυκλωση.
Δλδ Παίρνεις κάτι, ξέρεις ότι είναι με ημερομηνία λήξης κ μόλις αυτή έρθει το πετάς κ πας για ένα καινούργιο.
George αυτό που περιγράφεις δε συνέβαινε ούτε πριν 20 χρόνια στα πρώτα κινεζικά παπάκια
Σήμερα που τα μέταλλα οι βαφές τα πλαστικά των thirty parties δε είναι όπως παλιά, ούτε οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν τέτοια διαφορά
Η ποιοτική ψαλίδα έχει κλείσει, δεν έχουν τέτοια ποιοτική διαφορά ένα μικρομεσαίο μηχανάκι κινεζικό από ένα γιαπωνέζικο
Οι διάφορες που θα υπάρχουν θα είναι στην λειτουργικότητα σε «παιδικές ασθένειες» και στην συναρμογή. Η αντοχή είναι κάτι που αναμένουμε να αποδειχθεί
@stako Τελικά είχες προχωρήσει με την αγορά του Himalayan ;
@stako Τελικά είχες προχωρήσει με την αγορά του Himalayan ;
Όχι, κάνω λίγο υπομονή ακόμα για να πάω σε CRF300 Rally. Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα το κρατήσω για καμιά δεκαετία, μπορεί και για πάντα, και έτσι είπα να πάω σε κάτι ψιλοστάνταρ.
skritikos
07/02/2023, 15:14
Όχι, κάνω λίγο υπομονή ακόμα για να πάω σε CRF300 Rally. Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα το κρατήσω για καμιά δεκαετία, μπορεί και για πάντα, και έτσι είπα να πάω σε κάτι ψιλοστάνταρ.
Που δυστυχώς όλο και σκαρφαλώνει σε τιμή :(
Που δυστυχώς όλο και σκαρφαλώνει σε τιμή :(
7500 το είχα κοιτάξει, να ξαναδώ ή όχι καλύτερα? :rolleyes:
skritikos
07/02/2023, 16:02
7500 το είχα κοιτάξει, να ξαναδώ ή όχι καλύτερα? :rolleyes:
Καλύτερα όχι! :lol:
Αν είσαι Αττική στείλε PM όταν είσαι πιο κοντά στην αγορά. Να σου βρω την καλύτερη διαθέσιμη τιμή.
7500 το είχα κοιτάξει, να ξαναδώ ή όχι καλύτερα? :rolleyes:
7500 για...300 κυβικά; πουτ@ν@ honda.....
doctoras
07/02/2023, 17:49
7500 για...300 κυβικά; πουτ@ν@ honda.....
ισχύει, κυρίως για αυτά που του λείπουν στα ίδια λεφτά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό (390 adve)
Όμως είναι χοντα όσον αφορά την επωνυμία, έχει ιδανικό μοτέρ για τον χαρακτήρα του και το κυριότερο είναι πανέμορφο το μαμημενο!!
Καλύτερα όχι! :lol:
Αν είσαι Αττική στείλε PM όταν είσαι πιο κοντά στην αγορά. Να σου βρω την καλύτερη διαθέσιμη τιμή.
7670... Με τρόμαξες και περίμενα να δω 8000! :)
ΟΚ, θα επικοινωνήσω όταν έρθει η ώρα.
7500 για...300 κυβικά; πουτ@ν@ honda.....
Ναι μεν αλλά υπάρχει ανταγωνιστής σε αυτό το μοντέλο? Μόνο το 300 Rally της Voge το οποίο ναι μεν είναι πολύ φτηνότερο (4650) αλλά το είδα από κοντά και (το κυριότερο) είδα και την διαφορά στο πρόγραμμα των service μεταξύ τους και απλά........δεν!
ισχύει, κυρίως για αυτά που του λείπουν στα ίδια λεφτά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό (390 adve)
Όμως είναι χοντα όσον αφορά την επωνυμία, έχει ιδανικό μοτέρ για τον χαρακτήρα του και το κυριότερο είναι πανέμορφο το μαμημενο!!
Το 390 από ότι διάβασα δεν είναι και τόσο για χώμα (διόρθωσε με αν κάνω λάθος καθώς σέβομαι πολύ την άποψη σου, σε διαβάζω καιρό εδώ μέσα). Κυρίως από άποψη εργονομίας, δεν κάνει. Το Χοντάκι είναι ιδανικό για χαλαρές βολτούλες αλλά και εύκολα μονοπάτια.
Και όντως είναι γμτ πολύ όμορφο, όσο διάβαζα για αυτό και έβλεπα βίντεο έλεγα οκ αλλά 7,5 χιλιάρικα??? Ε και μετά το είδα από κοντά και το καβάλησα και τελείωσε η φάση. Είναι πανέμορφο...
skritikos
08/02/2023, 11:41
7670... Με τρόμαξες και περίμενα να δω 8000! :)
ΟΚ, θα επικοινωνήσω όταν έρθει η ώρα.
Ναι μεν αλλά υπάρχει ανταγωνιστής σε αυτό το μοντέλο? Μόνο το 300 Rally της Voge το οποίο ναι μεν είναι πολύ φτηνότερο (4650) αλλά το είδα από κοντά και (το κυριότερο) είδα και την διαφορά στο πρόγραμμα των service μεταξύ τους και απλά........δεν!
Το 390 από ότι διάβασα δεν είναι και τόσο για χώμα (διόρθωσε με αν κάνω λάθος καθώς σέβομαι πολύ την άποψη σου, σε διαβάζω καιρό εδώ μέσα). Κυρίως από άποψη εργονομίας, δεν κάνει. Το Χοντάκι είναι ιδανικό για χαλαρές βολτούλες αλλά και εύκολα μονοπάτια.
Και όντως είναι γμτ πολύ όμορφο, όσο διάβαζα για αυτό και έβλεπα βίντεο έλεγα οκ αλλά 7,5 χιλιάρικα??? Ε και μετά το είδα από κοντά και το καβάλησα και τελείωσε η φάση. Είναι πανέμορφο...
Αυτό με τα service intervals στο Voge τα πρόσεξα και εγώ κι δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο συντηρητικοί. Ο κινητήρας πάνω στον οποίο βασίστηκαν δεν νομίζω πως είχε τόσο σφικτά διαστήματα αλλά θα το ψάξω.
Για το CRF300 Rally, έρωτας at first sight που λέμε και στο χωριό μου. θυμάμαι όταν είχαν βγει οι πρώτες φωτογραφίες του (250 τότε) και αρκετοί λέγανε τι άσχημο μούτρο κτλ. Και απορούσα, γιατί εγώ το αγάπησα από την πρώτη στιγμή.
Κι ελπίζω να μην το αλλάξουν όταν αποφασίσουν να το κάνουν facelift.
Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι γιατί του βγάλανε τα υπέροχα LED flash και το γύρισαν στα παλιά μεγάλα με τις κανονικές λάμπες.
giorgosb
08/02/2023, 12:50
Πάντως αρχές του '23 λένε ότι θα έρθει 390 με ακτίνες.. Δεν λένε κάτι για τιμή
https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/33124-ktm-390-adventure-2023-i-anavathmisi-pou-oloi-perimename?m=1
441345
BabisStinson
08/02/2023, 13:28
Πάντως αρχές του '23 λένε ότι θα έρθει 390 με ακτίνες.. Δεν λένε κάτι για τιμή
https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/33124-ktm-390-adventure-2023-i-anavathmisi-pou-oloi-perimename?m=1
441345
Είναι το πρώτο banner στο κεντρικό site της ΚΤΜ:
https://www.ktm.com/en-gr/models/travel.html
skritikos
08/02/2023, 14:29
Δεν έχουν άμεση σύγκριση τα CRF300 Rally με το KTM Adventure 390. Από όλες τις απόψεις, διαφορετικές μοτοσυκλέτες με διαφορετικούς στόχους.
Κατανομή ροπής, ιπποδύναμη, απόσταση από το έδαφος, διαδρομή αναρτήσεων, κατανάλωση, ύψος σέλας, κ.α.
Μεταξύ των 2 για πολλούς λόγους θα πήγαινα στο Rally εύκολα.
doctoras
08/02/2023, 17:53
Το 390 από ότι διάβασα δεν είναι και τόσο για χώμα (διόρθωσε με αν κάνω λάθος καθώς σέβομαι πολύ την άποψη σου, σε διαβάζω καιρό εδώ μέσα). Κυρίως από άποψη εργονομίας, δεν κάνει. Το Χοντάκι είναι ιδανικό για χαλαρές βολτούλες αλλά και εύκολα μονοπάτια.
Και όντως είναι γμτ πολύ όμορφο, όσο διάβαζα για αυτό και έβλεπα βίντεο έλεγα οκ αλλά 7,5 χιλιάρικα??? Ε και μετά το είδα από κοντά και το καβάλησα και τελείωσε η φάση. Είναι πανέμορφο...
Το 390 στο χώμα είναι ένα κανονικό adventure με όλα τα καλούδια, της μικρομεσαίας όμως κατηγορίας.
Αναρτήσεις πολύ καλές για άσφαλτο και ορεινό επαρχιακό. Και με αρκετές ρυθμίσεις για να σεταριστει για χώμα (με τις απαραίτητες μειώσεις πιέσεων ελαστικων).
Ενώ είναι ελαφρύ (για άντβε) και θα μπορούσε να ανεβάσει ρυθμούς στο χώμα οι σχετικά μικρές αναρτήσεις δεν θα το αφήσουν
Όμως είναι μια ικανή μοτοσυκλέτα για να διασχίσεις με άνεση όλους τους δασικούς χωματόδρομους και ακόμη πιο ικανή στην άσφαλτο
Το crf300 από την άλλη είναι dual sport η αυτό που λεγαμε καλύτερα παλιά, «ψευτοεντουρο», πέραν από χωματόδρομους που κάνει το 390 επιπλέον θα μπει ευκολα σε όλα μονοπάτια χαρτογραφημένα η μη (εκεί που το 390 θα βρίσκει η ποδια του κατω) και θα ανεβεί παντού, ΑΛΛΑ, σε ρυθμό μοτοαλπισμου, εξερεύνησης και χωρίς να βιάζεσαι.
Αν βιάζεσαι και βάζεις χρονουσ στις βολτες, το φρένο ως γνωστό το βάζουν οι αναρτήσεις με πρωτο από όλα το αμορτισέρ.
Στο κτμ παίρνεις ένα πακέτο εξοπλισμού που μέχρι 500cc δεν υφίσταται σε καμία κατηγορία βάζοντας και τους κινέζους μέσα που προσπαθούν να γίνουν ελκυστικοί (με τον εξοπλισμό). Έχει τόσα μπλιμπλικια που διαθέτουν μηχανάκια των 12k και πάνω ενώ από την άλλη το crf παιρνεις αυτό που βλέπεις.
Προσωπικά θεωρώ πως θα αγόραζα το κτμ για γούστα αλλά θα το πουλούσα κάποια στιγμή για το επόμενο, ενώ το crf θα το αγόραζα για να το παντρευτώ να το παραδώσω κληρονομιά, αφού με τα χρόνια έκανα ότι αναβάθμιση θεωρούσα απαραίτητη για τα γούστα μου
Μπορεί να μη ταιριάζουν ακριβώς σαν κατηγορίες αλλά για μένα είναι στα ίδια λεφτά και το δίλημμα θα έμπαινε μεταξύ των δυο.
Για το Himalayan ικανό πακέτο λόγω της ροπής του αργόστροφου μοτερ που βοηθάει σε αναρρίχηση, αλλά περνάει το όριο των 200kg και με την αναλογία ανα ίππο θα αισθανόμουν λίγο περίεργα για την επιλογή μου έναντι των άλλων. Βέβαια έχει την φάση του και αυτό στην βόλτα
skritikos
08/02/2023, 18:11
Το 390 στο χώμα είναι ένα κανονικό adventure με όλα τα καλούδια, της μικρομεσαίας όμως κατηγορίας.
Αναρτήσεις πολύ καλές για άσφαλτο και ορεινό επαρχιακό. Και με αρκετές ρυθμίσεις για να σεταριστει για χώμα (με τις απαραίτητες μειώσεις πιέσεων ελαστικων).
Ενώ είναι ελαφρύ (για άντβε) και θα μπορούσε να ανεβάσει ρυθμούς στο χώμα οι σχετικά μικρές αναρτήσεις δεν θα το αφήσουν
Όμως είναι μια ικανή μοτοσυκλέτα για να διασχίσεις με άνεση όλους τους δασικούς χωματόδρομους και ακόμη πιο ικανή στην άσφαλτο
Το crf300 από την άλλη είναι dual sport η αυτό που λεγαμε καλύτερα παλιά, «ψευτοεντουρο», πέραν από χωματόδρομους που κάνει το 390 επιπλέον θα μπει ευκολα σε όλα μονοπάτια χαρτογραφημένα η μη (εκεί που το 390 θα βρίσκει η ποδια του κατω) και θα ανεβεί παντού, ΑΛΛΑ, σε ρυθμό μοτοαλπισμου, εξερεύνησης και χωρίς να βιάζεσαι.
Αν βιάζεσαι και βάζεις χρονουσ στις βολτες, το φρένο ως γνωστό το βάζουν οι αναρτήσεις με πρωτο από όλα το αμορτισέρ.
Στο κτμ παίρνεις ένα πακέτο εξοπλισμού που μέχρι 500cc δεν υφίσταται σε καμία κατηγορία βάζοντας και τους κινέζους μέσα που προσπαθούν να γίνουν ελκυστικοί (με τον εξοπλισμό). Έχει τόσα μπλιμπλικια που διαθέτουν μηχανάκια των 12k και πάνω ενώ από την άλλη το crf παιρνεις αυτό που βλέπεις.
Προσωπικά θεωρώ πως θα αγόραζα το κτμ για γούστα αλλά θα το πουλούσα κάποια στιγμή για το επόμενο, ενώ το crf θα το αγόραζα για να το παντρευτώ να το παραδώσω κληρονομιά, αφού με τα χρόνια έκανα ότι αναβάθμιση θεωρούσα απαραίτητη για τα γούστα μου
Μπορεί να μη ταιριάζουν ακριβώς σαν κατηγορίες αλλά για μένα είναι στα ίδια λεφτά και το δίλημμα θα έμπαινε μεταξύ των δυο.
Για το Himalayan ικανό πακέτο λόγω της ροπής του αργόστροφου μοτερ που βοηθάει σε αναρρίχηση, αλλά περνάει το όριο των 200kg και με την αναλογία ανα ίππο θα αισθανόμουν λίγο περίεργα για την επιλογή μου έναντι των άλλων. Βέβαια έχει την φάση του και αυτό στην βόλτα
Ένα σχόλιο μόνο για το βάρος. Το 390 (ως το 2022 που έχουμε στοιχεία) χωρίς κανένα υγρό και extra πάνω του είναι στα 163 και γεμάτο μαζί με κανένα κάγκελο κτλ φτάνει χαλαρά τα 180+
Ελαφρύ δεν το λες.
Μαμά το CRF300 Rally είναι γεμάτο 153 κι αυτό με βαρύτερους τροχούς με ακτίνες και μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις.
Εκεί που θέλει άμεση αλλαγή δυστυχώς είναι το πίσω αμορτισέρ, αν ο αναβάτης είναι πάνω από 70 κιλά fully dressed. Κόστος από 400-600 περίπου.
@doctoras το έχεις οδηγήσει κιόλας το Himalayan; (Επειδή το σκέφτομαι, για αυτό το λέω, αλλά δεν ξέρω κι εγώ κατά πόσο τα 200kg είναι αποτρεπτικά για έναν αναβάτη 1.68 με 72kg)
skritikos
08/02/2023, 18:57
@doctoras το έχεις οδηγήσει κιόλας το Himalayan; (Επειδή το σκέφτομαι, για αυτό το λέω, αλλά δεν ξέρω κι εγώ κατά πόσο τα 200kg είναι αποτρεπτικά για έναν αναβάτη 1.68 με 72kg)
Αν θες πες εμπειρία και την χρήση που θα καλύψει η μοτοσυκλέτα.
Η εμπειρία είναι σε σκούτερ περίπου 10 χρόνια, και τώρα το θέλω για επαρχιακές εκδρομες κυρίως μονοκάβαλος και καμιά διέλευση σε χώμα, ότι κάτι σκληρό. Για αυτό σκεφτόμουν και το voge 300ds που είναι σχεδόν 45kg ελαφρύτερο και με ένα πιο χωμάτινο ελαστικό ίσως με καλύψει.
Edit: το ΚΤΜ δεν το φτάνω σε ύψος, το δοκίμασα, ούτε το Voge rally. Απλώς δε μπορώ να βρω το Himalayan πουθενά για δοκιμή (μάλλον μόνο Κερατέα θα υπάρχει)
skritikos
08/02/2023, 19:10
Πρέπει να υπάρχει στην αντιπροσωπεία ναι.
Αν σου αρέσουν τα RE θα κοιτούσα περισσότερο το Scram για την χρήση που περιγράφεις. Ή ακόμη πιο οικονομικά το νέο Hunter.
To Himalayan προσωπικά δεν με βόλεψε καθόλου, αλλά είμαστε στα 2 άκρα στο ύψος! Και μου φάνηκε βαρύ, πολύ βαρύτερο από μοτοσυκλέτες με περισσότερα κιλά (υποθέτω και λόγω γεωμετρίας).
doctoras
08/02/2023, 19:20
Ένα σχόλιο μόνο για το βάρος. Το 390 (ως το 2022 που έχουμε στοιχεία) χωρίς κανένα υγρό και extra πάνω του είναι στα 163 και γεμάτο μαζί με κανένα κάγκελο κτλ φτάνει χαλαρά τα 180+
Ελαφρύ δεν το λες.
Μαμά το CRF300 Rally είναι γεμάτο 153 κι αυτό με βαρύτερους τροχούς με ακτίνες και μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις.
Εκεί που θέλει άμεση αλλαγή δυστυχώς είναι το πίσω αμορτισέρ, αν ο αναβάτης είναι πάνω από 70 κιλά fully dressed. Κόστος από 400-600 περίπου.
Ειπαμε φίλε το 390 είναι adve, δεν είναι ψευτοεντούρο όπως το 300, λογική η διαφορά των 25 κιλών περίπου
Το ενα θα το πάρεις για άλλες προοπτικές το άλλο για άλλες και κάπου στην μέση τέμνονται για λίγο αλλά με διαφορετικές προσεγγίσεις και δυνατοτητες.. όλα όμως εξαρτώνται και απο τους υποψήφιους ιδιοκτήτες και πως το έχουν στο μυαλό τους.
πάντως τα γεμάτα κιλά του 390 είναι 177 (ακριβώς όσο και του 250cc adve).
κατευθείαν απο την πηγή (https://www.ktmindia.com/ktm-bikes/travel/ktm-390-adventure/specifications)
Το επόμενο τέτοιο λουκ(ασ πουμε) στη κατηγορία είναι το cb500x με 198kg
doctoras
08/02/2023, 19:29
@doctoras το έχεις οδηγήσει κιόλας το Himalayan; (Επειδή το σκέφτομαι, για αυτό το λέω, αλλά δεν ξέρω κι εγώ κατά πόσο τα 200kg είναι αποτρεπτικά για έναν αναβάτη 1.68 με 72kg)
δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά έχω οδηγήσει τέτοιο μοτερ, 400ρι υποτετράγωνο με 20 αλογα.
Δεν θα έχεις πρόβλημα με το ύψος γιατι το Himalayan έχει χαμηλή σέλα. Τα κιλά είναι οκ δεν θα έχεις πρόβλημα.
Αυτή η κατασκευή είναι για κατασταλλαγμένους, να ξέρεις τι θέλεις και κυρίως οδηγικά να μη βιάζεσαι. Οχι στυλ, κοιτα το έμαθα, βαρέθηκα τα γκάζια του, ας παμε για άλλο.
Εχει αποκτήσει μεγάλο κοινό στους ταξιδευτές ηπέιρων λόγω την υπερ-απλοικότητας του στην συντήρηση και επισκευή και στην οικονομική χρήση του.
Το γκάζι ναι δε νομίζω να με ενοχλήσει..όντως υπάρχει πολύ μεγάλη κοινότητα χρηστών με λύσεις για τα πάντα. Μόνο το βάρος του δεν ξέρω αν θα μου κάνει, και δεύτερον το πώς θα γεράσει μακροπρόθεσμα (τα ίδια αφορά και για το voge)
skritikos
08/02/2023, 20:01
Ειπαμε φίλε το 390 είναι adve, δεν είναι ψευτοεντούρο όπως το 300, λογική η διαφορά των 25 κιλών περίπου
Το ενα θα το πάρεις για άλλες προοπτικές το άλλο για άλλες και κάπου στην μέση τέμνονται για λίγο αλλά με διαφορετικές προσεγγίσεις και δυνατοτητες.. όλα όμως εξαρτώνται και απο τους υποψήφιους ιδιοκτήτες και πως το έχουν στο μυαλό τους.
πάντως τα γεμάτα κιλά του 390 είναι 177 (ακριβώς όσο και του 250cc adve).
κατευθείαν απο την πηγή (https://www.ktmindia.com/ktm-bikes/travel/ktm-390-adventure/specifications)
Το επόμενο τέτοιο λουκ(ασ πουμε) στη κατηγορία είναι το cb500x με 198kg
To ζυγίζουν δίχως τα κάγκελα (που κάποτε) δίνουν μαζί. Περνάει τα 180 ζυγισμένο Ελλάδα, ευρωπαϊκό μοντέλο πριν την Covid εποχή.
Η δική μου απορία είναι όμως από που δικαιολογούνται τα +25 κιλά; Το μόνο εμφανώς πιο βαρύ πάνω του είναι το όργανο και προφανώς το πλαίσιο. Τα υπόλοιπα από που;
Καθότι και KTM και Ready to race slogan.
doctoras
08/02/2023, 20:18
To ζυγίζουν δίχως τα κάγκελα (που κάποτε) δίνουν μαζί. Περνάει τα 180 ζυγισμένο Ελλάδα, ευρωπαϊκό μοντέλο πριν την Covid εποχή.
Η δική μου απορία είναι όμως από που δικαιολογούνται τα +25 κιλά; Το μόνο εμφανώς πιο βαρύ πάνω του είναι το όργανο και προφανώς το πλαίσιο. Τα υπόλοιπα από που;
Καθότι και KTM και Ready to race slogan.
ναι αλλά αυτό δεν ανήκει στα ready to race, αλλά στα travel
Αν το δεις απο κοντά θα καταλάβεις, όλο το κομμάτι περιφερειακών είναι λίγο "γαιδουρινό" για την κατηγορία, το πλαισιο και υποπλαίσιο σηκώνει φόρτωμα αρκετο. Μετά το πιρούνι είναι 43ρι με κλειστο cartridge δεν είναι μονο με ελατήριο μέσα.
Το αμορτισερ έχει μεγάλο μήκος γιατι δεν εχει μοχλικό και επίσης τα λάστιχα είναι ονοφαδικα με υψηλά προφίλ.
skritikos
08/02/2023, 20:28
Καλώς ή κακώς το slogan το έχει σε όλες τις μοτοσυκλέτες της, κάτι που θεωρώ σημαντικό για την ινδική αγορά αλλά όχι την Ευρωπαϊκή.
Το θεωρώ εντελώς παράταιρο γενικά, για οτιδήποτε πλην των αγωνιστικών της. Αλλά.... marketing!
Το crf300 από την άλλη είναι dual sport η αυτό που λεγαμε καλύτερα παλιά, «ψευτοεντουρο»
Ίσως επειδή εκείνη την "παλιά" εποχή μεγάλωσα κι εγώ και τότε βλέπαμε τα ψευδοεντούρο και μας έτρεχαν τα σάλια (τότε με παπί εγώ, λίγο αργότερα κατάφερα και πήρα την πρώτη μου μηχανή) μου αρέσει τώρα τόσο πολύ το CRF.
Κατά τα άλλα, περιέγραψες ακριβέστατα την κατάσταση με αυτά τα 3 μοντέλα, δεν έχω τίποτα να προσθέσω. Μόνο με ότι έγραψες μπορεί κάποιος, αν όχι να καταλήξει σε ένα, σίγουρα να πάρει μια σωστή κατεύθυνση για το ποιο να πάρει.
Κι εγώ για παντρειά θα το πάρω, ποτέ μη λες ποτέ αλλά δεν μπορώ να με φανταστώ να θέλω κάτι περισσότερο (ή λιγότερο). Τα χρόνια του γκαζιού ή των μεγάλων ταξιδιών έχουν τελειώσει για μένα με τις μηχανές.
doctoras
10/02/2023, 15:27
Ίσως επειδή εκείνη την "παλιά" εποχή μεγάλωσα κι εγώ και τότε βλέπαμε τα ψευδοεντούρο και μας έτρεχαν τα σάλια (τότε με παπί εγώ, λίγο αργότερα κατάφερα και πήρα την πρώτη μου μηχανή) μου αρέσει τώρα τόσο πολύ το CRF.
Κατά τα άλλα, περιέγραψες ακριβέστατα την κατάσταση με αυτά τα 3 μοντέλα, δεν έχω τίποτα να προσθέσω. Μόνο με ότι έγραψες μπορεί κάποιος, αν όχι να καταλήξει σε ένα, σίγουρα να πάρει μια σωστή κατεύθυνση για το ποιο να πάρει.
Κι εγώ για παντρειά θα το πάρω, ποτέ μη λες ποτέ αλλά δεν μπορώ να με φανταστώ να θέλω κάτι περισσότερο (ή λιγότερο). Τα χρόνια του γκαζιού ή των μεγάλων ταξιδιών έχουν τελειώσει για μένα με τις μηχανές.
επειδή είμαστε "σειρές" , συμφωνώ με το σχόλιο για τα πολλά τα γκάζια, εγώ έχω παράλληλα με το 250ρι ενα ακόμη ενα της μεγάλης κατηγορίας και όταν ανεβαίνω πανω και καρυδώνω το χέρι και τα 200 έρχονται σφαίρα... συλλογίζομαι και αναρωτιέμαι -τι τον θέλω αυτον τον ματρακά... μεγάλωσα.. σκετομαι και λίγο τα παιδιά και με πιάνει κάπως....
Γιατι μπορεις να διασκεδάσεις με μικρές ταχύτητες(εώς 100χαω) και αντίστοιχα κυβικά σε πολλά τερέν(καρτόπίστα, ορεινό/επαρχιακό δίκτυο, χώμα).
Απο την άλλη κράτα μια πισινή για τις παντρειές, γιατί οι μεσήλικες παραμένουμε μεγάλα παιδιά και δεν ξέρουμε πως θα σκάσει στα επόμενα χρόνια.
Καλορίζικο σου ευχομαι!
:beer:
επειδή είμαστε "σειρές" , συμφωνώ με το σχόλιο για τα πολλά τα γκάζια, εγώ έχω παράλληλα με το 250ρι ενα ακόμη ενα της μεγάλης κατηγορίας και όταν ανεβαίνω πανω και καρυδώνω το χέρι και τα 200 έρχονται σφαίρα... συλλογίζομαι και αναρωτιέμαι -τι τον θέλω αυτον τον ματρακά... μεγάλωσα.. σκετομαι και λίγο τα παιδιά και με πιάνει κάπως....
Γιατι μπορεις να διασκεδάσεις με μικρές ταχύτητες(εώς 100χαω) και αντίστοιχα κυβικά σε πολλά τερέν(καρτόπίστα, ορεινό/επαρχιακό δίκτυο, χώμα).
Απο την άλλη κράτα μια πισινή για τις παντρειές, γιατί οι μεσήλικες παραμένουμε μεγάλα παιδιά και δεν ξέρουμε πως θα σκάσει στα επόμενα χρόνια.
Καλορίζικο σου ευχομαι!
:beer:
Έτσι είναι, δεν χρειάζονται πολλά χιλιόμετρα για να διασκεδάσεις, ειδικά για εμάς που τα κάναμε και (ίσως) να τα χορτάσαμε.
Εννοείται κρατάω πισινή, για αυτό έγραψα και ποτέ μη λες ποτέ, είναι επικίνδυνες αυτές οι μέσες ηλικίες!!! :cool:
Ευχαριστώ! :beer:
Ένα φανταστικό βίντεο, όπου λύνουν τη μηχανη της himalayan με 55.000 km στο κοντέρ, για να την εξετάσουν. Είναι στα Γαλλικά με Αγγλικούς υπότιτλους, ενώ μπορούν να ενεργοποιηθούν και οι Ελληνικοί. Απολαύστε το!
ΥΓ Εντυπωσιακό είναι ότι δεν βρίσκουν σχεδόν καμία φθορά σε κανένα μέρος της μηχανής, η οποία δείχνει να είναι σε εξαιρετική κατάσταση.
https://www.youtube.com/watch?v=6Z7tjpAuaJM&t=1s&ab_channel=LeNezDansLeMoteur
Tallyban
19/05/2023, 19:18
Μια χαρά,αλλά δε μπορούσαν να το πλύνουν πρώτα;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.