View Full Version : Επιλογή νέας ταξιδιάρικης μοτό - γνώμες
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ!
Στο ψητό: Επειδή τα χρόνια περνάνε γρήγορα και με τον ερχομό του δεύτερου παιδιού τα καταλαβαίνεις να περνάνε ακόμα πιο γρήγορα :a024:
είπαμε με τη γυναίκα να αλλάξουμε μηχανάκι για να κάνουμε κανα ταξιδάκι (και Ελλάδα και εξωτερικό) μέχρι εκεί που μας παίρνουν τα λεφτα :p
Τώρα έχω bmw f650 gs dakar 2003
Σκέφτομαι:
1. Triumph sprint st 1050, παίζει ένα 2006, 30000 χλμ στα 4000 ευρά, δεν είναι στο car :p
2. Suzuki bandit 1250 2008 και πάνω
3. Yamaha FJR 1300 (εδώ θα παίξω πρώτη γενιά μάλλον, λόγω προϋπολογισμού με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό....)
Α, είμαστε 1,83 εγώ και 1,72 η κυρά
προϋπολογισμός 4000 και θα πρέπει πρώτα να πουλήσω το dakar (2500 ευρά ελπίζω)
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 3, αν έχετε κάποιο από αυτά βοηθάτε με καταναλώσεις, άνεση, μέσες ωριαίες, ό,τι μπορείτε βρε παιδάκι μου!
Η ζωή δεν περιμένει αδέρφια, πρέπει να ζήσουμε και στον καιρό της κρίσης!
panavour
13/09/2015, 13:02
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ!
Στο ψητό: Επειδή τα χρόνια περνάνε γρήγορα και με τον ερχομό του δεύτερου παιδιού τα καταλαβαίνεις να περνάνε ακόμα πιο γρήγορα :a024:
είπαμε με τη γυναίκα να αλλάξουμε μηχανάκι για να κάνουμε κανα ταξιδάκι (και Ελλάδα και εξωτερικό) μέχρι εκεί που μας παίρνουν τα λεφτα :p
Τώρα έχω bmw f650 gs dakar 2003
Σκέφτομαι:
1. Triumph sprint st 1050, παίζει ένα 2006, 30000 χλμ στα 4000 ευρά, δεν είναι στο car :p
2. Suzuki bandit 1250 2008 και πάνω
3. Yamaha FJR 1300 (εδώ θα παίξω πρώτη γενιά μάλλον, λόγω προϋπολογισμού με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό....)
Α, είμαστε 1,83 εγώ και 1,72 η κυρά
προϋπολογισμός 4000 και θα πρέπει πρώτα να πουλήσω το dakar (2500 ευρά ελπίζω)
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 3, αν έχετε κάποιο από αυτά βοηθάτε με καταναλώσεις, άνεση, μέσες ωριαίες, ό,τι μπορείτε βρε παιδάκι μου!
Η ζωή δεν περιμένει αδέρφια, πρέπει να ζήσουμε και στον καιρό της κρίσης!
1) BANDIT 1250 γιατι σ αυτα τα λευτα βρισκεις σχεδον καινουργιο
2) fjr γιατι εχει αξονα
3)Κοιτα κι αυτο ΑΝ ειναι οπως το λεει ειναι κελεπουρι και εχει και αξονα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6857347/
4)τριουμφ και λοιπα ευρωπαικα απορριπτονται για τους γνωστους χιλιοειπωμενους λογους
:wave2:
Pan (dvs)
13/09/2015, 13:11
Παντως και τα τρια που λες,θα ταλαιπωρησουνε λιγο την κυρα σε σχεση με το προηγουμενο.
Bob_o_mastoras
13/09/2015, 13:12
Εδω ειναι που μιλαμε για καραβια;;; :tooth:
Eγω θα ελεγα κατι τετοιο απλα γιατι μου αρεσει.. Και ειναι πιο "αλητεια" :smokin:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5601258/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6609599/
panavour
13/09/2015, 13:17
Εδω ειναι που μιλαμε για καραβια;;; :tooth:
Eγω θα ελεγα κατι τετοιο απλα γιατι μου αρεσει.. Και ειναι πιο "αλητεια" :smokin:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5601258/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6609599/
Στο δευτερο που εβαλες συμφωνω γιατι το πουλαει γνωστος μου ,εγω το φωτογραφισα και το εβαλα αγγελια και το μηχανακι ειναι αστερι
1) BANDIT 1250 γιατι σ αυτα τα λευτα βρισκεις σχεδον καινουργιο
2) fjr γιατι εχει αξονα
3)Κοιτα κι αυτο ΑΝ ειναι οπως το λεει ειναι κελεπουρι και εχει και αξονα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6857347/
4)τριουμφ και λοιπα ευρωπαικα απορριπτονται για τους γνωστους χιλιοειπωμενους λογους
:wave2:
Καλή περίπτωση φαίνεται το kawa αλλά προτιμώ να δώσω 1-2 χιλιάρικα και να πάρω κάτι πιο σύγχρονο...
Άνεση το bandit φορτωμένο με 2 άτομα;
panavour
13/09/2015, 13:20
Παντως και τα τρια που λες,θα ταλαιπωρησουνε λιγο την κυρα σε σχεση με το προηγουμενο.
:uplate::eek::uplate::eek:
αλλο και τουτο,δηλαδη το dakar ειναι πιο ανετο απο τα υπολοιπα??????????????
Εδω ειναι που μιλαμε για καραβια;;; :tooth:
Eγω θα ελεγα κατι τετοιο απλα γιατι μου αρεσει.. Και ειναι πιο "αλητεια" :smokin:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5601258/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6609599/
χαχαχαχα έτσι ακριβώς
ώπα κάτσε μεγαλώνουν οι επιλογές, έχω μελετη να κάνω!
Pan (dvs)
13/09/2015, 13:24
:uplate::eek::uplate::eek:
αλλο και τουτο,δηλαδη το dakar ειναι πιο ανετο απο τα υπολοιπα??????????????
Για τον συνοδηγο σιγουρα.Τουλαχιστον αυτο λεει το στεφανι μου,ο γιος μου και η κορη μου.
Bob_o_mastoras
13/09/2015, 13:26
Καλή περίπτωση φαίνεται το kawa αλλά προτιμώ να δώσω 1-2 χιλιάρικα και να πάρω κάτι πιο σύγχρονο...
Άνεση το bandit φορτωμένο με 2 άτομα;
Απο που και ως που πιο συγχρονο το Bandit και το fjr 1ης γενιας;; :confused:
Πιο ανετα (τουλαχιστον το fjr), ναι..
Παντως και τα τρια που λες,θα ταλαιπωρησουνε λιγο την κυρα σε σχεση με το προηγουμενο.
Φαντάσου ότι με το dakar έχουμε κάνει max 500 χλμ σε μια μέρα, με τις μπανιέρες θα κουραστει πιο πολύ στα ίδια χλμ;
Pan (dvs)
13/09/2015, 13:29
Φαντάσου ότι με το dakar έχουμε κάνει max 500 χλμ σε μια μέρα, με τις μπανιέρες θα κουραστει πιο πολύ στα ίδια χλμ;
Αποψη μου πως ναι.Σιγουρα θα γινουνε σε λιγοτερο χρονο,αλλα η διαφορετικη θεση που καθεται ο συνεπιβατης,τον κουραζει.
Απο που και ως που πιο συγχρονο το Bandit και το fjr 1ης γενιας;; :confused:
Πιο ανετα (τουλαχιστον το fjr), ναι..
το μοτέρ από το GPZ 1000 δεν φοράει; έλα ρε συ '80 τεχνολογία έχει πάνω. Μπορεί βέβαια να σε πάει στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να σπάσει (υποθέτω...)
Αποψη μου πως ναι.Σιγουρα θα γινουνε σε λιγοτερο χρονο,αλλα η διαφορετικη θεση που καθεται ο συνεπιβατης,τον κουραζει.
Μάλιστα... να πω την αλήθεια έιχα σκεφτεί να το κρατήσω και να του βάλω ασφάλτινα λάστιχα, ζελατίνα κλπ να γίνει πιο ταξιδιάρικο, αλλά 120-130 ταξίδι δεν παλεύεται.
Θα την εκπαιδεύσω και πάλι, εδω ανέβαινε στο tuono σ'αυτα θα κολώσει;
Pan (dvs)
13/09/2015, 13:39
Μπορεις να ψαχτεις περισσοτερο σε on-off.Aν νοιωθεις οτι δεν σε καλυπτει το dakar,η απλα το βαρεθηκες και φυσικα αν πουληθει,εχεις αρκετες επιλογες.
Nostradamus
13/09/2015, 13:43
Αφου κοιτας για πλοιο της γραμμης γιατι δεν βαζεις στην εξισωση και το ZZR 1200 ?
panavour
13/09/2015, 13:44
το μοτέρ από το GPZ 1000 δεν φοράει; έλα ρε συ '80 τεχνολογία έχει πάνω. Μπορεί βέβαια να σε πάει στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να σπάσει (υποθέτω...)
τι κολλημα ρε με τις τεχνολογιες που εχετε? δηλαδη ενα τουρινγκ μηχανακι με 2200 χιλιαρικα αξονα 100 αλογα κλπ κλπ τι τεχνολογια πρεπει να εχει για να ικανοποιησει??????? ΕΛΕΟς ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ:sick:
Παρε με 2200 ενα crypton που εχει τεχολογια του 2015:bawl:
Μπορεις να ψαχτεις περισσοτερο σε on-off.Aν νοιωθεις οτι δεν σε καλυπτει το dakar,η απλα το βαρεθηκες και φυσικα αν πουληθει,εχεις αρκετες επιλογες.
Δεν αντέχω το μονοκύλινδρο για πολλά χιλιόμετρα... πάτησα και τα 35 βλέπεις. Νομίζω ότι θα επιλέξω μια απο τις βάρκες!
Bob_o_mastoras
13/09/2015, 13:47
το μοτέρ από το GPZ 1000 δεν φοράει; έλα ρε συ '80 τεχνολογία έχει πάνω. Μπορεί βέβαια να σε πάει στην άλλη άκρη του πλανήτη χωρίς να σπάσει (υποθέτω...)
Ναι το μοτερ του gpz1100 φοραει. Αλλα και το bandit το μοτερ του αρχαιου gsx-r 1100 φοραει. Τουλαχιστον το kawa ειναι υδροψυκτο.. :tooth:
Ενταξει, ειναι και αναλογα πως θες το ταξιδι.. Εγω θελω ροπη και αξιοπιστια και μια καποια ανεση για τα γονατα μου. Μαλλον θα επαιρνα το xjr το γυμνο αεροψυκτο και θα πηγαινα τρενο, οικονομικα με 130.. Σουπερ! :sun:
τι κολλημα ρε με τις τεχνολογιες που εχετε? δηλαδη ενα τουρινγκ μηχανακι με 2200 χιλιαρικα αξονα 100 αλογα κλπ κλπ τι τεχνολογια πρεπει να εχει για να ικανοποιησει??????? ΕΛΕΟς ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ:sick:
Παρε με 2200 ενα crypton που εχει τεχολογια του 2015:bawl:
Ψεκασμό :p
Αφού είπα πρίν οτι είναι καλή περίπτωση το kawa γιατι σκάλωσες; απλά θέλω κάτι πιο καινούριο! :beer:
Ναι το μοτερ του gpz1100 φοραει. Αλλα και το bandit το μοτερ του αρχαιου gsx-r 1100 φοραει. Τουλαχιστον το kawa ειναι υδροψυκτο.. :tooth:
Ενταξει, ειναι και αναλογα πως θες το ταξιδι.. Εγω θελω ροπη και αξιοπιστια και μια καποια ανεση για τα γονατα μου. Μαλλον θα επαιρνα το xjr το γυμνο αεροψυκτο και θα πηγαινα τρενο, οικονομικα με 130.. Σουπερ! :sun:
2008 και πάνω bandit, υδρόψυκτο εργαλείο ;)
dimmie_72
13/09/2015, 14:00
Ενταξει, ειναι και αναλογα πως θες το ταξιδι.. Εγω θελω ροπη και αξιοπιστια και μια καποια ανεση για τα γονατα μου και θα πηγαινα τρενο, οικονομικα με 130.. Σουπερ! :sun:
εσύ μάλλον πρέπει να πάρεις 1 domi, να του βάλεις πίσω αμορτισέρ και 1 ψυγείο λαδιού να γίνει travelling. :lol:
Bob_o_mastoras
13/09/2015, 14:02
εσύ μάλλον πρέπει να πάρεις 1 domi, να του βάλεις πίσω αμορτισέρ και 1 ψυγείο λαδιού να γίνει travelling. :lol:
:nono:
To xjr θα ειναι για ευρωπαϊκα ταξιδια.. :D
Ρωτα τον Τεο. Ξερει!!
Αφου κοιτας για πλοιο της γραμμης γιατι δεν βαζεις στην εξισωση και το ZZR 1200 ?
Δεν το είχα σκεφτεί καν. :hmm:
dimmie_72
13/09/2015, 14:24
εγώ πάλι stick to BMW σε βλέπω... με 4.000 παίρνεις τα καλύτερα! :D
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2314020/
εγώ πάλι stick to BMW σε βλέπω... με 4.000 παίρνεις τα καλύτερα! :D
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2314020/
αν εξαιρεσουμε οτι ειναι σαν αναποδο γαμωτο.... απο βλαβες τι λεει αυτο το μοντελο? το paralever πισω ειναι το ιδιο με του gs που τα αλλαζαν στην εγγυηση?
αν δεν εχει θεματα αξιοπιστιας, και συμβιβαζεσαι με την εμφανιση φωκιας τοτε μπορει να σου βγει καλο.
Nostradamus
13/09/2015, 14:44
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6861339/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5035391/
akis_trevor
13/09/2015, 14:54
να ριξω στο τραπεζι και το cbf1000 που τα δινουν πολυ φτηνα;;
Φαντάζομαι ότι με το dakar κάνεις και δουλίτσες εντός κι επί τα αυτά.Λέω το λοιπόν,μήπως τα βαπόρια των 1100+cc σου στερήσουν την άνεση να κινηθείς χωρίς να το σκεφτείς κι εντός;
Ναι ένα 1200 εργαλείο θα πηγαίνει "ρελαντί" 150-160 σε ταξίδι αλλά δεν νομίζω ότι ένα Sport Touring εργαλείο μέχρι 650cc θα δυσκολευτεί.Άσε που θα δεις ότι δεν το "σκοτώνεις" σε μικρομετακινήσεις εντός.
Από 650 μονοκύλινδρο έρχεσαι.. γιατί να πας στα διπλά περίπου κυβικά με ότι συνεπάγεται σε έξοδα συντήρησης;
Σκέψου το και συνεχίζεται η κουβέντα..
panavour
13/09/2015, 14:58
να ριξω στο τραπεζι και το cbf1000 που τα δινουν πολυ φτηνα;;
τα καλυτερα φρενα απ ολα.
μονο με ABS εως 4000
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&category=&make=22&variant=cbf1000&price-from=%3E50&price-to=%3C4000®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale&features=50
τα καλυτερα φρενα απ ολα.
μονο με ABS εως 4000
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&category=&make=22&variant=cbf1000&price-from=%3E50&price-to=%3C4000®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale&features=50
Και πάνω που έλεγα οτι είχα μειώσει τις επιλογές στις 3...
ναι μπαίνει και αυτό στο παιχνίδι μαζι με το zzr....
Φαντάζομαι ότι με το dakar κάνεις και δουλίτσες εντός κι επί τα αυτά.Λέω το λοιπόν,μήπως τα βαπόρια των 1100+cc σου στερήσουν την άνεση να κινηθείς χωρίς να το σκεφτείς κι εντός;
Ναι ένα 1200 εργαλείο θα πηγαίνει "ρελαντί" 150-160 σε ταξίδι αλλά δεν νομίζω ότι ένα Sport Touring εργαλείο μέχρι 650cc θα δυσκολευτεί.Άσε που θα δεις ότι δεν το "σκοτώνεις" σε μικρομετακινήσεις εντός.
Από 650 μονοκύλινδρο έρχεσαι.. γιατί να πας στα διπλά περίπου κυβικά με ότι συνεπάγεται σε έξοδα συντήρησης;
Σκέψου το και συνεχίζεται η κουβέντα..
Σαφέστατα και έχεις δίκιο. Υπάρχει ένα παλιό c90 με προβλημα στο μοτέρ που έχω στην αποθήκη. 3 κατοστάρικα και είναι ετοιμοπόλεμο για τα τοπικά.
sport-touring μέχρι 650 ποιά έχεις στο νού σου; Για δώσε καμιά ιδέα! :beer:
Bob_o_mastoras
13/09/2015, 15:11
Aν δεν σε πειραζουν τα clip on παιζουν και τα vfr 800 με τελη κυκλοφοριας 55 ευρω αντι για τα 120, v4, vtec κλπ κλπ.. Αλητεια! :D
παντως, αφου πας σε σχετικα καινουριο κοιτα να εχει abs, οτι κι αν παρεις.
Θεωρω κι εγω πως με καποιο 600αρι sport touring θα κανεις ανετα τη δουλεια σου και θα εισαι και λιγο πιο ανετος στην πολη σε σχεση με καποιο 1000-1200.
Εχω το bandit 650 εδω και 5 χρονια , εχω κανει ελαχιστα ταξιδια (προτιμω το κουτι για ταξιδι), οποτε τα περισσοτερα χλμ τα εχω κανει στην πολη. Το προτιμω απο το ΧΤ και τα λοιπα συνηθη on off. Μονο για τις πολυ κοντινες μετακινησεις που δε βγαινω σε μεγαλες λεωφορους παιρνω το cbf125, νιωθω καλυτερη ασφαλεια με το abs και την παραπανω δυναμη.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6105708/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6733681/
Τι γνώμη έχετε για αυτά τα δύο πχ;
panavour
13/09/2015, 15:19
Και πάνω που έλεγα οτι είχα μειώσει τις επιλογές στις 3...
ναι μπαίνει και αυτό στο παιχνίδι μαζι με το zzr....
και ποιο συγχρονο με ψεκασμο και με ABS που το ΖΖR δεν εχει και κυριως honda
βηλουδο:D
panavour
13/09/2015, 15:23
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6105708/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6733681/
Τι γνώμη έχετε για αυτά τα δύο πχ;
καλουλια φαινονται
και ποιο συγχρονο με ψεκασμο και με ABS που το ΖΖR δεν εχει και κυριως honda
βηλουδο:D
:bawl:
πάντως για την ιστορία είχα transalp 600 προ 10ετίας από το οποίο πήρα το μοτέρ στα χέρια :cry:
panavour
13/09/2015, 15:26
:bawl:
πάντως για την ιστορία είχα transalp 600 προ 10ετίας από το οποίο πήρα το μοτέρ στα χέρια :cry:
πρεπει να ησουν απο τους ελαχιστους παγκοσμιως και ειδικα το 600 που ηταν και γιαπωνεζικης συναρμολογησης:uplate:
πρεπει να ησουν απο τους ελαχιστους παγκοσμιως και ειδικα το 600 που ηταν και γιαπωνεζικης συναρμολογησης:uplate:
Ε ναι δεν έφταιγε η honda, μ@$%α μηχανικού και τέρμα γκάζι, κακός συνδυασμός :lol:
Κύριοι θα επανέλθω το βράδυ, μετά τη βόλτα στο λουνα παρκ με τα πιτσιρίκια.
Και αφου μελετήσω και τις άλλες επιλογές.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Σαφέστατα και έχεις δίκιο. Υπάρχει ένα παλιό c90 με προβλημα στο μοτέρ που έχω στην αποθήκη. 3 κατοστάρικα και είναι ετοιμοπόλεμο για τα τοπικά.
sport-touring μέχρι 650 ποιά έχεις στο νού σου; Για δώσε καμιά ιδέα! :beer:Μιλούσα για τα τετρακύλινδρα Suzuki GSF 650S Bandit,Honda CBF600S,Yamaha FZS600 Fazer(αν και παλιό..είναι άπαιχτο),Suzuki GSX650F,Yamaha XJ6 Diversion..
ακόμα και το Κawasaki Z750S γιατί όχι.
Nα βάλω κι ένα δικύλινδρο βαποράκι στα 700cc με λίγα αλογάκια αλλά ταξιδιάρικο,άάάνετομε λίγο βάρος παραπάνω:Honda NT700 Deauville(μη βαράτε καμπόσοι)
Κάποια θέλουν δουλίτσα στην σέλα για μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι.
Πιστεύω χωρίς να φορτωθείς κυβικά,μπορείς με κάποιο από τα παραπάνω ή και άλλα που μπορεί να προτείνουν τα παιδιά να τα κάνεις όλα και σε καλό επίπεδο.
Ευχαριστώ για το βήμα που μου έδωσες.
Την καλύτερη(για εσένα) επιλογή εύχομαι να κάνεις και να χαίρεσαι την οικογένειά σου..:beer:
panavour
13/09/2015, 16:10
Κύριοι θα επανέλθω το βράδυ, μετά τη βόλτα στο λουνα παρκ με τα πιτσιρίκια.
Και αφου μελετήσω και τις άλλες επιλογές.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
και το καλυτερο για μενα που θα σε καλυψει και στη πολη και δεν ειναι πλοιο ειναι αυτο
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6591847/
Και ΑΒS και ψεκασμος και αξονας και ολα τα υπολοιπα
MG-KTiNoS
13/09/2015, 16:13
Aν δεν σε πειραζουν τα clip on παιζουν και τα vfr 800 με τελη κυκλοφοριας 55 ευρω αντι για τα 120, v4, vtec κλπ κλπ.. Αλητεια! :D
δεν έχει κλιπ ον αυτό το μηχανάκι
devil's animal
13/09/2015, 16:16
και εσενα σε v-strom σε βλεπω να καταληγεις...:rolleyes:
Bob_o_mastoras
13/09/2015, 16:19
δεν έχει κλιπ ον αυτό το μηχανάκι
Διαφωνω αλλα οκ... :cool:
Triumph Sprint ST από μένα, γιατί είναι από τις καψούρες μου τις μεγάλες... και αυτό είναι και το πιο δυνατό μου επιχείρημα... :lol:
και το καλυτερο για μενα που θα σε καλυψει και στη πολη και δεν ειναι πλοιο ειναι αυτο
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6591847/
Και ΑΒS και ψεκασμος και αξονας και ολα τα υπολοιπα
Σκάλωσα με αυτό το μηχανάκι. Πολύ ποιοτικό δείχνει αλλά και ανύπαρκτο σχετικά στους δρόμους. Γιατί;
spyrakos35
14/09/2015, 12:54
Σκάλωσα με αυτό το μηχανάκι. Πολύ ποιοτικό δείχνει αλλά και ανύπαρκτο σχετικά στους δρόμους. Γιατί;
εγώ δε θα το έπαιρνα αλλά επαθα πλάκα το λίγο που το οδήγησα
ο αντώνης (mesastou) με τον οποίο γυρίσαμε μαζί το καλοκαίρι σίγουρα θα σε κατατοπίσει...
Καλησπέρα σε όλους!
Εχουμε και λέμε:
1. ZZR1200 βγαίνει εκτός λόγω καρμπυρατέρ και επειδή θα το ανοιγουμε το γκαζάκι η κατανάλωση θα είναι στο θεό (αν ξέρει κάποιος περισσότερα ας βοηθήσει).
2. FJR 1300 είναι μέσα λόγω άνεσης. (και έχει και χώρο για τα καλάμια του ψαρέματος - γνήσια βάρκα :lol:).
3. Sprint ST 1050 είναι μέσα λόγω οτι πάιζει ένα αστέρι στα 4 χιλιάρικα. + ότι είναι τρικύλινδρο, από τα dyno που είδα είναι απίστευτα γραμμικό μοτέρ .
4. CBF 1000 είναι μέσα αλλά θέλω να το μελετήσω ακόμα, (προστασία αέρα και φόρτωμα).
5. BANDIT 1250 Εδώ θέλω βοήθεια από ιδιοκτήτη! (προστασία αέρα και φόρτωμα).
Μικρότερα αποκλείονται προς το παρόν. Σκέφτομαι να πάρω χιλιάρι για να κάνω και καμιά βολτούλα μόνος εντός Ελλάδας <<χαλαρωτική>> :smokin: όσο τα χρόνια μου το επιτρέπουν.
Θα το κρατήσω 2-3 χρόνια και βλέπω. Εξάλλου από ότι είδα παίζουν λάστιχα με 250-300. Λάδια - τακάκια - υγρά τα κάνω μόνος οπότε μια η άλλη θα έρχεται, εκτός από τα μεγάλα σέρβις. Καλή περίοδος τώρα που η βενζίνη πέφτει!
Σκέψεις για τις σκέψεις μου;
spyrakos35
14/09/2015, 13:29
2. FJR 1300 είναι μέσα λόγω άνεσης. (και έχει και χώρο για τα καλάμια του ψαρέματος - γνήσια βάρκα :lol:).
Σκέψεις για τις σκέψεις μου;
αν, λέω γω ΑΝ, που δεν θα, πες μου :lol:
Καλησπέρα σε όλους!
Εχουμε και λέμε:
1. ZZR1200 βγαίνει εκτός λόγω καρμπυρατέρ και επειδή θα το ανοιγουμε το γκαζάκι η κατανάλωση θα είναι στο θεό (αν ξέρει κάποιος περισσότερα ας βοηθήσει).
2. FJR 1300 είναι μέσα λόγω άνεσης. (και έχει και χώρο για τα καλάμια του ψαρέματος - γνήσια βάρκα :lol:).
3. Sprint ST 1050 είναι μέσα λόγω οτι πάιζει ένα αστέρι στα 4 χιλιάρικα. + ότι είναι τρικύλινδρο, από τα dyno που είδα είναι απίστευτα γραμμικό μοτέρ .
4. CBF 1000 είναι μέσα αλλά θέλω να το μελετήσω ακόμα, (προστασία αέρα και φόρτωμα).
5. BANDIT 1250 Εδώ θέλω βοήθεια από ιδιοκτήτη! (προστασία αέρα και φόρτωμα).
Μικρότερα αποκλείονται προς το παρόν. Σκέφτομαι να πάρω χιλιάρι για να κάνω και καμιά βολτούλα μόνος εντός Ελλάδας <<χαλαρωτική>> :smokin: όσο τα χρόνια μου το επιτρέπουν.
Θα το κρατήσω 2-3 χρόνια και βλέπω. Εξάλλου από ότι είδα παίζουν λάστιχα με 250-300. Λάδια - τακάκια - υγρά τα κάνω μόνος οπότε μια η άλλη θα έρχεται, εκτός από τα μεγάλα σέρβις. Καλή περίοδος τώρα που η βενζίνη πέφτει!
Σκέψεις για τις σκέψεις μου;
Το vfr 800, το έχεις αποκλείσει εξαρχης?
αν, λέω γω ΑΝ, που δεν θα, πες μου :lol:
Αν πάω για ψάρεμα; Από την παραλία κάνω casting και κανα spinning όταν υπάρχει κέφι :lol:
Γιατί δεν θα; Το μόνο που με χαλάει είναι ότι θα πάρω 01-02 λόγω ευρώπουλων ή θα ανέβω λίγο για να πάω σε 03-04.
Δώμου ότι πλεροφορίες έχεις :beer:
Το vfr 800, το έχεις αποκλείσει εξαρχης?
Δεν έχω δεί ούτε από κοντά :eek:
Πώς είναι στην πολύωρη οδήγηση; Είναι πολύ σκυφτό;
παίζει ένα και με ανταλλαγή http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6526250/
Pan (dvs)
14/09/2015, 13:49
Bandit λοιπον.
Προστασια αερα μετρια.Διορθωνεται με αλλαγη ζελατινας.Ροπες αφθονες και παντου.Τετρακυλινδρο που δεν πολυμασαει απο φορτωματα.Βαρια μηχανη και φοβερα αξιοπιστη.Την θεωρω οτι καλυτερο σε αυτη την τιμη.
Εγω να φανταστεις εχω το 650 (ακριβως ιδιο με το μεγαλο) και με παει παντου χωρις κανενα προβλημα.Ακομη και στο χωμα (μονΟς) δεν θα σε πουλησει.
Μηχανες σαν το Φου-τζου-του τις εχει για πρωινο.
ΥΓ Και το vfr ωραιο εργαλειο.
Δεν έχω δεί ούτε από κοντά :eek:
Πώς είναι στην πολύωρη οδήγηση; Είναι πολύ σκυφτό;
παίζει ένα και με ανταλλαγή http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6526250/
Προσωπικά δε μας κούρασε
Σκυφτό πολύ δε το λες, αλλά παίρνει και risers, αν δε σε βολέψουν τα clip-ons.
Κάνε μια γύρα και δες το απο κοντά, κάτσε πάνω του και αποκλεισέ το μέτα ;)
Προσωπικά δε μας κούρασε
Σκυφτό πολύ δε το λες, αλλά παίρνει και risers, αν δε σε βολέψουν τα clip-ons.
Κάνε μια γύρα και δες το απο κοντά, κάτσε πάνω του και αποκλεισέ το μέτα ;)
Δεν το αποκλείω γιατί έχει καμιά 100στή αλόγατα και V4! Και το ότι δεν έχω ανέβει ούτε στατικά πάνω.
Ο Bob_o_mastoras που το πρότεινε πρώτος, βοήθεια;
Δεν το αποκλείω γιατί έχει καμιά 100στή αλόγατα και V4! Και το ότι δεν έχω ανέβει ούτε στατικά πάνω.
Ο Bob_o_mastoras που το πρότεινε πρώτος, βοήθεια;
Πάντως για τον αέρα και τη κάλυψη, το είχαν ψηλότεροι αναβάτες απο σένα, και απο ζελατίνα MRA (με φρυδάκι) γύρισαν στη μαμά χωρίς γκρίνιες
spyrakos35
14/09/2015, 14:53
Μηχανες σαν το Φου-τζου-του τις εχει για πρωινο.
ψιτ φιλαράκ....
να σε πω
γουστέρνεις :a021: ???
:lol:
MG-KTiNoS
14/09/2015, 15:29
Διαφωνω αλλα οκ... :cool:
Όσο και να διαφωνείς συνεχίζει να μην έχει !
:lol:
341067
341068
Bob_o_mastoras
14/09/2015, 17:33
Δεν το αποκλείω γιατί έχει καμιά 100στή αλόγατα και V4! Και το ότι δεν έχω ανέβει ούτε στατικά πάνω.
Ο Bob_o_mastoras που το πρότεινε πρώτος, βοήθεια;
Ο Bob ο mastoras δεν ηταν ποτε κατοχος..
Αλλα απ'οσο ειχα διαβασει οσο το εψαχνα για sport touring, ειναι παρα πολυ καλο και ποιοτικο αλλα και λιγο υπερ του δεοντος βενζινοβορο.
Επισης ειμαι 1,85 και μπορω να πω πως δεν ειναι και οτι πιο ανετο. Σιγουρα θα ηθελα πιο ψηλα το τιμονι και λιγο χαμηλοτερα τα μαρσπιε. Κατα τα αλλα οκ..
Αν το αγοραζα θα ηταν για το μοτερ!
Όσο και να διαφωνείς συνεχίζει να μην έχει !
:lol:
341067
341068
Ε και πως λεγονται αυτα;;;
mesastou
15/09/2015, 06:09
Σκάλωσα με αυτό το μηχανάκι. Πολύ ποιοτικό δείχνει αλλά και ανύπαρκτο σχετικά στους δρόμους. Γιατί;
Επειδή είναι 3Κ ακριβότερο από το vstrom καθώς και ποιο αργό.
Μπορεί να έχει ποιότητα που αξίζει τα χρήματά του αλλά σε αυτά τα χρήματα σχεδόν όλοι θα προτιμήσουν το ποιό γρήγορο.
Εξαρτάται τι θέλεις; (το έχεις γράψει κάπου; )
spyrakos35
15/09/2015, 08:09
Αν πάω για ψάρεμα; Από την παραλία κάνω casting και κανα spinning όταν υπάρχει κέφι :lol:
Γιατί δεν θα; Το μόνο που με χαλάει είναι ότι θα πάρω 01-02 λόγω ευρώπουλων ή θα ανέβω λίγο για να πάω σε 03-04.
Δώμου ότι πλεροφορίες έχεις :beer:
αν είναι για πρώτης γενιάς (έως και 2005), εγώ δεν θα το έπαιρνα....
στο εξωτερικό (Αμερική - Αγγλία) είναι αρκετοί που αγοράζουν τα του 2005 αλλά εκεί και πιο καθαρά είναι από τα εδώ και τσάμπα τα δίνουν....
Ωστόσο, λόγω κρίσης αν περιμένεις λίγο, οι τιμές πεφτουν αρκετά.... υπομονή και τρόπο θέλει ;)
alexojohn
17/09/2015, 21:36
Μιλούσα για τα τετρακύλινδρα Suzuki GSF 650S Bandit,Honda CBF600S,Yamaha FZS600 Fazer(αν και παλιό..είναι άπαιχτο),Suzuki GSX650F,Yamaha XJ6 Diversion..
ακόμα και το Κawasaki Z750S γιατί όχι.
Nα βάλω κι ένα δικύλινδρο βαποράκι στα 700cc με λίγα αλογάκια αλλά ταξιδιάρικο,άάάνετομε λίγο βάρος παραπάνω:Honda NT700 Deauville(μη βαράτε καμπόσοι)
Κάποια θέλουν δουλίτσα στην σέλα για μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι.
Πιστεύω χωρίς να φορτωθείς κυβικά,μπορείς με κάποιο από τα παραπάνω ή και άλλα που μπορεί να προτείνουν τα παιδιά να τα κάνεις όλα και σε καλό επίπεδο.
Ευχαριστώ για το βήμα που μου έδωσες.
Την καλύτερη(για εσένα) επιλογή εύχομαι να κάνεις και να χαίρεσαι την οικογένειά σου..:beer:
εχω το diversion φετος το καλοκαιρι πηγα πατρα κεφαλονια λευκαδα και παλι πατρα δεν καταλαβε και πολλα αερας... με βαλιτσα 47 πισω και 2 πλαινες. 55 ευρω τα τελη, 200 η ασφαλεια για ολο τον χρονο (στην αγροτικη). ειχα προταση για εξωτερικο αλλα μας εφαγαν οι πολιτικες εξελίξεις. σε πιανει λιγο ο κωλος σου, καμια σχεση η θεση οδηγησης με το dakar. και αν υπολογισα καλα γυρο στα 5,5 λιτσα στα 100 χιλιομετρα η καταναλωση. εχω και φωτογραφιες αν θες να δεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.