PDA

View Full Version : Έξοδος στροφής.V2 vs I4 Ποιός είναι ομαλότερος;



7Tolis
15/09/2015, 22:36
Καιρό τώρα έχω αυτή την απορία.
Εχεις περάσει την κορυφή της στροφής και βλέπεις την έξοδο.Ποιος απο τους 2 κινητήρες θα σου δώσει ομαλότερη-ασφαλέστερη έξοδο;

Ισοδύναμα μηχανάκια και καταρτισμένος αναβάτης.
Η απορία μου είναι,ποιος κινητήρας βάζει τη δύναμη του στην ασφαλτο πιο ομαλά,στο ωφέλιμο ευρος στροφών του πχ I4 ~9000rpm.
Και γιατί.

BLiTzER
15/09/2015, 22:58
Δεν είμαι μηχανικός, αλλά ΥΠΟΘΕΤΩ περισσότεροι κύλινδροι, μεγαλύτερη ομαλότητα (σκέψου γιατί λιγότεροι κύλινδροι, περισσότεροι κραδασμοί).

RaGe_Raptor
15/09/2015, 23:04
Ναι αλλά ποιος Ι4 ,flat plane, cross plane?:D

kakavelakis_g
15/09/2015, 23:54
Ο κινητήρας που έχεις μάθει κι σε έχει μάθει :D Νομίζω το ερώτημα είναι προσωπικό και πρέπει να το απαντήσεις εσύ. Αλλά βάζεις μία παράμετρο που είναι ο (καταρτισμένος αναβάτης) κι εκεί μπερδεύεται το πράγμα. Γνώμη μου είναι ότι ένας μέσος αναβάτης τον βολεύει να έχει ο κινητήρας ροπή χαμηλά. Ένας έμπειρος πιθανών να θέλει τη ροπή ψηλά. Σήμερα υπάρχουν και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που κάνουν τη ζωή του αναβάτη ευκολότερη.

kapnias
15/09/2015, 23:56
Ομαλότερος ειναι ο V2 μετά ο I4 crossplane και μετά ο flatplane Ι4.
Η παραπάνω σειρα δινει καλύτερη προσφυση στο λάστιχο (απο V2 προς flatplane) διότι το αφήνει χωρίς φορτίο για μεγαλυτερο διάστημα
Aν ψάξεις αρθρα για τον crossplane θα το καταλάβεις.

Dant3
16/09/2015, 10:15
Ομαλότερος ειναι ο V2 μετά ο I4 crossplane και μετά ο flatplane Ι4.
Η παραπάνω σειρα δινει καλύτερη προσφυση στο λάστιχο (απο V2 προς flatplane) διότι το αφήνει χωρίς φορτίο για μεγαλυτερο διάστημα
Aν ψάξεις αρθρα για τον crossplane θα το καταλάβεις.

Καποιοι λενε ομως το αντιθετο.
Και αυτο γιατι ναι μεν αφηνει χωρις φορτιο το λαστιχο,αλλα οταν ερθει το φορτιο ειναι βαρβατο.
Ενω ο ι4 το δινει πιο απλωμενο ,με ροη.
Πιο δυσκολα θα χασει τη προσφυση οταν του δινεις ενα συνεχομενο φορτιο παρα με παυση.

7Tolis
16/09/2015, 10:17
Πάνω σε αυτό ακριβώς είναι η απορία μου. Όπως το διατυπωσες με το φορτίο.

Dant3
16/09/2015, 10:26
Εξαιτιας αυτης της λειτουργιας,θεωρητικα τρωνε και τα 1κ πιο γρηγορα τα λαστιχα απο τα 2κ και αυτα πιο γρηγορα απο τα 4κ κοκ.

spyrakos35
16/09/2015, 10:35
.....στο ωφέλιμο ευρος στροφών του πχ I4 ~9000rpm.

κάποιοι Ι4 στις 9000 έχουν κόκκινα :a13:

DrBig
16/09/2015, 11:00
Καποιοι λενε ομως το αντιθετο.
Και αυτο γιατι ναι μεν αφηνει χωρις φορτιο το λαστιχο,αλλα οταν ερθει το φορτιο ειναι βαρβατο.
Ενω ο ι4 το δινει πιο απλωμενο ,με ροη.
Πιο δυσκολα θα χασει τη προσφυση οταν του δινεις ενα συνεχομενο φορτιο παρα με παυση.

ΤΟ θεμα δεν ειναι ποσο βαρβατο ειναι το φορτιο, αλλα ποσο χρονο εχει ο τροχος να ανακτησει προσφυση. Με το ν2 εχεις μια ελεχγομενη και συνεχη απωλεια προσφυσης, ενω με το Ι4 η απωλεια της προσφυσης δεν ελεγχεται ευκολα.
Αρα το ζητουμενο δεν ειναι να μη χαθει η προσφυση, αλλα το ποσο ελεγχομενη ειναι η απωλεια αυτης.

kapnias
16/09/2015, 11:07
Καποιοι λενε ομως το αντιθετο.
Και αυτο γιατι ναι μεν αφηνει χωρις φορτιο το λαστιχο,αλλα οταν ερθει το φορτιο ειναι βαρβατο.
Ενω ο ι4 το δινει πιο απλωμενο ,με ροη.
Πιο δυσκολα θα χασει τη προσφυση οταν του δινεις ενα συνεχομενο φορτιο παρα με παυση.

Δεν ειμαι χεράς, ουτε ήμουνα ποτέ
Στις Σερρες έδωσα το gsxr 1000 k3 στον ξαδερφο μου που ειχε 1098 και χέστηκε.
Εμένα το ducati μου άρεσε κυρίως στην έξοδο και μου φάνηκε πολύ φιλικό.

To θεμα προσφυσης και καταπόνησης ελαστικού πολλές φορές ερχετε σε αντιφαση με αυτο που εμεις θεωρούμε σωστο.
Για παράδειγμα εμεις ξέρουμε οτι οταν σπινιάρεις το λάστιχο αυτο ζεσταινεται, στο gp βλέπουμε οτι αν θελουν να κρυωσουν το λάστιχο βγαινουν ντριφτάροντας.
Στο V2 τρώει το λαστιχο 2 χαστουκια και μετα κάθετε πολλή ωρα για να σκεφτει τί έφαγε.
Στον I4 flatplane ειναι χαστουκάκια αλλα απανωτά και δεν προλαβαινει να καταλάβει τί τρώει.
:lol:

dimmie_72
16/09/2015, 11:08
Ποιος απο τους 2 κινητήρες θα σου δώσει ομαλότερη-ασφαλέστερη έξοδο;

Ισοδύναμα μηχανάκια και καταρτισμένος αναβάτης.
Η απορία μου είναι,ποιος κινητήρας βάζει τη δύναμη του στην ασφαλτο πιο ομαλά,στο ωφέλιμο ευρος στροφών του πχ I4 ~9000rpm.
Και γιατί.

νομίζω δεν παίζει ρόλο η φιλοσοφία κατασκευής όσο ο τύπος του κινητήρα και οι ρυθμίσεις του (ο τρόπος δλδ που ξεδιπλώνει τη ροπή σε συγκεκριμένο εύρος στροφών).

παραδείγματα ανακαλώντας προσωπική εμπειρία:
Africa, Vulcan και GSXF750 ομαλότατη έξοδος-ηλεκτρική λειτουργία.
Capo και CBR900RR απότομη λειτουργία γκαζιού χαμηλά τύπου on-off σε σχέση με τα παραπάνω.

devil's animal
16/09/2015, 11:13
εγω γιατι νομιζω οτι πιο ευκολα προειδοποιεισαι απο τον Ι4 για την απωλεια προσφυσης παρα απο τον V2...
οταν δλδ εισαι στο οριο και σου σκασει η ροπη απο τον V2 δεν νομιζω οτι μπορεις να την ελεγξεις ευκολοτερα απο την ροπη του Ι4 γιατι το φασμα των στροφων ειναι μικροτερο...

MG-KTiNoS
16/09/2015, 11:16
Τώρα πια στα στριτ, που έχει κάποιο νόημα η κουβέντα, υπάρχουν μπλιμπλίκια για όλα αυτά....
Δες πχ το nitza 1000 τι έχει πάνω και θα καταλάβεις
(Μόνο μυγοσκοτώστρα δεν διαθέτει)
:D

OldMan
16/09/2015, 11:45
Ρε Τολίνο...

Ακόμη και να μπορεσει να καθισει ένας Ι4 στην θεση ενός V2 (και ταναπαλιν) στο ΙΔΙΟ μηχανακι ΔΕΝ θα έχουμε ισοδυναμα μηχανακια..

Προς τι αυτες οι υπαρξιακες αναζητήσεις..??

spyrakos35
16/09/2015, 11:48
Ρε Τολίνο...

Ακόμη και να μπορεσει να καθισει ένας Ι4 στην θεση ενός V2 (και ταναπαλιν) στο ΙΔΙΟ μηχανακι ΔΕΝ θα έχουμε ισοδυναμα μηχανακια..

Προς τι αυτες οι υπαρξιακες αναζητήσεις..??

ψάχνει για αγορά και φοβάται το χαι.....

μάλλον βρήκε κανα τουόνο.....

7Tolis
16/09/2015, 11:55
Ρωτάω, γιατί θυμήθηκα ένα παλιό άρθρο του Χοϊδα αν τον λέω τον άνθρωπο σωστά, όπου εξηγούσε τη διαφορά των δύο κινητήρων ως προς το πως βγάζουν τη δύναμη στον δρόμο. Μηχανάκι έπαψα να ψάχνω Σπύρο. Προσωρινά.

OldMan
16/09/2015, 12:00
Ο Χοϊδας αναφεροταν σε κινητήρες με μεγαλες διαφορες (το περίφημο big bang των μονοκυλινδρων 4Τ) και το αρθρο είχε οδηγικες προεκτασεις..
(π.χ. γιατί στο βρεγμενο καλο είναι να ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ(*) ταχυτητα όταν βγαινουμε από την στροφή..)


(*) Blade: Πελατης..!!!;)

πυξιδας990
16/09/2015, 12:00
v2,παιζει ρολο και η γωνια των κυλινδρων.
ο καλυτερος ειναι ο 90αρις γι αυτο τα ντουκατια ειναι πιο ομαλα.

OldMan
16/09/2015, 12:02
v2,παιζει ρολο και η γωνια των κυλινδρων.
ο καλυτερος ειναι ο 90αρις γι αυτο τα ντουκατια ειναι πιο ομαλα.

Ενω στα Harley δεν ξερεις από που θα σουρθει η κλωτσια..:smokin:

sniper
16/09/2015, 12:16
Ενω στα Harley δεν ξερεις από που θα σουρθει η κλωτσια..:smokin:


Υπάρχουν και αυτά τα μοτογκουτσι....

sapila racing
16/09/2015, 12:32
v2,παιζει ρολο και η γωνια των κυλινδρων.
ο καλυτερος ειναι ο 90αρις γι αυτο τα ντουκατια ειναι πιο ομαλα.

Δεν στέκει αυτό.
Ο V90 εχει το πλεονέκτημα μη ύπαρξης κραδασμών 1ης τάξης, εκει τελειώνει η ιστορία.

Και ο V52 της Honda με εναν απλό τρόπο, ειναι μικρός σε διαστάσεις (52 μοίρες) αλλά συμπεριφέρεται σαν να είχε 72 μοίρες περιεχόμενη γωνία.

7Tolis define ομαλότερος please! ;)

Dant3
16/09/2015, 12:36
ΤΟ θεμα δεν ειναι ποσο βαρβατο ειναι το φορτιο, αλλα ποσο χρονο εχει ο τροχος να ανακτησει προσφυση. Με το ν2 εχεις μια ελεχγομενη και συνεχη απωλεια προσφυσης, ενω με το Ι4 η απωλεια της προσφυσης δεν ελεγχεται ευκολα.
Αρα το ζητουμενο δεν ειναι να μη χαθει η προσφυση, αλλα το ποσο ελεγχομενη ειναι η απωλεια αυτης.
Εσυ μιλας για οταν χαθει η προσφυση.Το θεμα ειναι να μη χαθει.

εγω γιατι νομιζω οτι πιο ευκολα προειδοποιεισαι απο τον Ι4 για την απωλεια προσφυσης παρα απο τον V2...
οταν δλδ εισαι στο οριο και σου σκασει η ροπη απο τον V2 δεν νομιζω οτι μπορεις να την ελεγξεις ευκολοτερα απο την ροπη του Ι4 γιατι το φασμα των στροφων ειναι μικροτερο...
Το αυτο.

7Tolis
16/09/2015, 12:39
Definition of ομαλοτερος :Έξοδος στροφης. Με τι κινητήρα φλερταρω περισσότερο το high?

sniper
16/09/2015, 12:41
Definition of ομαλοτερος :Έξοδος στροφης. Με τι κινητήρα φλερταρω περισσότερο το high?

Και με τους δύο αν δεν ξέρεις να ανοίγεις το γκάζι...

Να βάλουμε μέσα και τους V4 VTEC;

7Tolis
16/09/2015, 12:44
Και με τους δύο αν δεν ξέρεις να ανοίγεις το γκάζι...

Να βάλουμε μέσα και τους V4 VTEC;
Γιαυτό έγραψα στην αρχή καταρτισμένος αναβάτης. Ας μείνουμε στους V2 γιατί αν πάμε σε V4, επειδή δεν γνωρίζω, θα το χάσω.

sniper
16/09/2015, 12:50
Γιαυτό έγραψα στην αρχή καταρτισμένος αναβάτης. Ας μείνουμε στους V2 γιατί αν πάμε σε V4, επειδή δεν γνωρίζω, θα το χάσω.

Μα δεν θα σε στείλει ο κινητήρας αλλά τα λάστιχα/άσφαλτος... Αν ξέρεις που αρχίζει να ροπιάζει ο κινητήρας σου, έχεις το νου σου.

OldMan
16/09/2015, 12:55
Και κανενα δαχτυλακι στον συμπλέκτη, εεε..???

(εκτός αν κανεις τον σταυρό σου, οπότε δεν περισσεύει..)

sapila racing
16/09/2015, 12:58
Και κανενα δαχτυλακι στον συμπλέκτη, εεε..???

(εκτός αν κανεις τον σταυρό σου, οπότε δεν περισσεύει..)

Διχρονο θα παρει μαστορα? ;)

BLiTzER
16/09/2015, 13:02
Παιδάκια, η σύγκριση είναι, προφανώς, θεωρητική και ρωτάει, αν έχω καταλάβει καλά, το εξής (πάντα σε θεωρητικό επίπεδο): ΙΔΙΑ μηχανάκια (στα πάντα, ναι, είπαμε, καθαρά θεωρητικά), το ένα V2, το άλλο Ι4, με το ίδιο γκάζι πάνω στη στροφή, ποιο είναι πιο πιθανό να σε "στείλει";

Εγώ επιμένω στην αρχική άποψή μου.

sniper
16/09/2015, 13:04
Παιδάκια, η σύγκριση είναι, προφανώς, θεωρητική και ρωτάει, αν έχω καταλάβει καλά, το εξής (πάντα σε θεωρητικό επίπεδο): ΙΔΙΑ μηχανάκια (στα πάντα, ναι, είπαμε, καθαρά θεωρητικά), το ένα V2, το άλλο Ι4, με το ίδιο γκάζι πάνω στη στροφή, ποιο είναι πιο πιθανό να σε "στείλει";

Εγώ επιμένω στην αρχική άποψή μου.

Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Τι σημαίνει το ίδιο γκάζι, τι είδους στροφή, με πόσα μπαίνεις - που φρενάρεις κλπ; Μιλάμε για διαφορετικούς χαρακτήρες κινητήρων.

BLiTzER
16/09/2015, 13:14
Ναι, αλλά πρέπει να απομονώσουμε όλες τις υπόλοιπες μεταβλητές, αν θέλουμε να συγκρίνουμε ΜΟΝΟ τη διάταξη του κινητήρα. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.

Ή αυτό καταλαβαίνω ότι εννοεί. Μπορεί να κάνω λάθος.

sniper
16/09/2015, 13:20
Ναι, αλλά πρέπει να απομονώσουμε όλες τις υπόλοιπες μεταβλητές, αν θέλουμε να συγκρίνουμε ΜΟΝΟ τη διάταξη του κινητήρα. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.

Ή αυτό καταλαβαίνω ότι εννοεί. Μπορεί να κάνω λάθος.

Νομίζω ότι καλά το κατάλαβες (αν κατάλαβα κι εγω σωστά :lol:)... απλά νομίζω ότι μόνο με τον κινητήρα σαν μεταβλητή, η ερώτηση είναι άκυρη...

7Tolis
16/09/2015, 13:53
Στροφή με θετική κλίση.Ταχύτητα εισόδου 120 χλμ.Ισάξια καταρτισμένοι αναβάτες,ίδια κιλά,ίδιο ζώδιο.Τα μηχανάκια είναι το ένα με V2 κινητηρα και το άλλο με I4.Στα χαρτια τα μηχανάκια είναι ίδια αναλογια κιλά ανα ίππο,είναι όμοια.Ειμαστε στη κορυφή της στροφής και κοιτάζουμε την έξοδο.Στο ίδιο σημείο ανοίγουμε παραπάνω το γκάζι για να βγούμε απο τη στροφή.Ποιος απο τους 2 κινητήρες θα βγάλει πιο ομαλά τη δυναμή του στον δρόμο και γιατί.Δεν ξέρω να το γράψω πιο απλά παιδιά.

byron
16/09/2015, 14:02
Στροφή με θετική κλίση.Ταχύτητα εισόδου 120 χλμ.Ισάξια καταρτισμένοι αναβάτες,ίδια κιλά,ίδιο ζώδιο.Τα μηχανάκια είναι το ένα με V2 κινητηρα και το άλλο με I4.Στα χαρτια τα μηχανάκια είναι ίδια αναλογια κιλά ανα ίππο,είναι όμοια.Ειμαστε στη κορυφή της στροφής και κοιτάζουμε την έξοδο.Στο ίδιο σημείο ανοίγουμε παραπάνω το γκάζι για να βγούμε απο τη στροφή.Ποιος απο τους 2 κινητήρες θα βγάλει πιο ομαλά τη δυναμή του στον δρόμο και γιατί.Δεν ξέρω να το γράψω πιο απλά παιδιά.

Η πρόσφυση δεν σπάει από τα άλογα, σπάει από τη ροπή. Τα V2 είναι πιο ξεκούραστα μιας και μπορείς να έχεις μία πάνω και να σε βγάζουν χωρίς περιττά ανεβοκατεβάσματα, αλλά και πιο απότομα μιας και θα σπάσουν πιο εύκολα την πρόσφυση στην μεγάλη κλίση αν το δουλεύεις χαμηλά. Στο Ι4 επειδή θα κρεμάει, αναγκαστικά θα το δουλεύεις λίγο πιο ψηλά προκειμένου να βγεις απ΄τη στροφή.

DrBig
16/09/2015, 14:17
Εσυ μιλας για οταν χαθει η προσφυση.Το θεμα ειναι να μη χαθει.

Το αυτο.

ΤΟ να σε απασχολει να μην χαθει ειναι εντελως λαθος προσεγγιση στο θεμα. Κανεναν δεν απασχολει το να μην χαθει η προσφυση, το ποσο ελεγχομενη αυτη ειναι και το πως ανακταται ειναι τα ζητουμενα. Σχεδον παντα χανεται η προσφυση οταν πιεζεις σε στροφη βαρβατο μηχανημα.
Να το πω διαφορετικα, το TC σε ενα Ι4 θα δουλευει υπερωριες, εκει που στον V2 μπορει να μην χρειαστει καν.
Αν οδηγησεις μονοκυλινδρο στο χωμα θα καταλαβεις.

spyrakos35
16/09/2015, 14:35
Η πρόσφυση δεν σπάει από τα άλογα, σπάει από τη ροπή. Τα V2 είναι πιο ξεκούραστα μιας και μπορείς να έχεις μία πάνω και να σε βγάζουν χωρίς περιττά ανεβοκατεβάσματα, αλλά και πιο απότομα μιας και θα σπάσουν πιο εύκολα την πρόσφυση στην μεγάλη κλίση αν το δουλεύεις χαμηλά. Στο Ι4 επειδή θα κρεμάει, αναγκαστικά θα το δουλεύεις λίγο πιο ψηλά προκειμένου να βγεις απ΄τη στροφή.

έχοντας στο παρελθόν βε2 μπορώ να πω οτι με τον Ι4 είναι πιο ομαλή η έξοδος....

βέβαια ο δικός μου Ι4 δεν μπορεί να συγκριθεί στη λειτουργία του με τον αντίστοιχο ενός αράρ....

ωστόσο, σε νορμάλ χρήση (όχι να στίψεις το γκάζι στην έξοδο) πιστεύω οτι η αισθηση τουλάχιστον, είναι υπέρ του Ι4.....

Bladerunner
16/09/2015, 14:35
Ομαλότερος ειναι ο V2 μετά ο I4 crossplane και μετά ο flatplane Ι4.
Η παραπάνω σειρα δινει καλύτερη προσφυση στο λάστιχο (απο V2 προς flatplane) διότι το αφήνει χωρίς φορτίο για μεγαλυτερο διάστημα
Aν ψάξεις αρθρα για τον crossplane θα το καταλάβεις.

Αυτό πιστεύω κι εγώ. Όποιο V2 οδήγησα σε πίστα, (VTR, Mille, 1098), έβαζε τη δύναμη κάτω πολύ πιο εύκολα από οποιοδήποτε Ι4 έχω οδηγήσει στις ίδιες συνθήκες.

7Tolis
16/09/2015, 14:40
Αυτό πιστεύω κι εγώ. Όποιο V2 οδήγησα σε πίστα, (VTR, Mille, 1098), έβαζε τη δύναμη κάτω πολύ πιο εύκολα από οποιοδήποτε Ι4 έχω οδηγήσει στις ίδιες συνθήκες.

Λέγοντας πιο εύκολα εννοείς πιο διαχειρίσιμα ή μπαμ στα σκάω βγάλε άκρη;

Bladerunner
16/09/2015, 14:56
Λέγοντας πιο εύκολα εννοείς πιο διαχειρίσιμα ή μπαμ στα σκάω βγάλε άκρη;

Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς...

Γλίστραγα ποιο δύσκολα συγκριτικά με ένα τετρακύλινδρο.*

*Αναφέρομαι σε οδήγηση στην πίστα και άνοιγμα του γκαζιού ενώ το μηχανάκι έχει ακόμα μεγάλη κλίση.

lmb990
16/09/2015, 14:59
Στροφή με θετική κλίση.Ταχύτητα εισόδου 120 χλμ.Ισάξια καταρτισμένοι αναβάτες,ίδια κιλά,ίδιο ζώδιο.Τα μηχανάκια είναι το ένα με V2 κινητηρα και το άλλο με I4.Στα χαρτια τα μηχανάκια είναι ίδια αναλογια κιλά ανα ίππο,είναι όμοια.Ειμαστε στη κορυφή της στροφής και κοιτάζουμε την έξοδο.Στο ίδιο σημείο ανοίγουμε παραπάνω το γκάζι για να βγούμε απο τη στροφή.Ποιος απο τους 2 κινητήρες θα βγάλει πιο ομαλά τη δυναμή του στον δρόμο και γιατί.Δεν ξέρω να το γράψω πιο απλά παιδιά.

Αναλογα.. Αμα μπεις και με τα δυο μηχανακια με 8000 στροφες με το δυκιλινδρο οσο και να ανοιξεις γκαζι στην εξοδο δεν θα γινει τιποτα με το τετρακιλινδρο θα το κουνισεις το κωλαρακι σου!!!

RaGe_Raptor
16/09/2015, 15:22
σύμφωνα με τις θεωρητικές μου γνώσεις (τα χαστούκια στο λάστιχο :D) η σειρά έχει ως εξής :


V2
I4 Crossplane-και ίσως V4
I4 Flatplane



πρακτικά δεν ξέρω μιας και δεν τα έχω οδηγήσει back to back σε ίδιες συνθήκες ούτε και γνωρίζω αν το επίπεδό μου θα έφερνε στην επιφάνεια τις όποιες διαφορές......

7Tolis
16/09/2015, 15:31
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς...

Γλίστραγα ποιο δύσκολα συγκριτικά με ένα τετρακύλινδρο.*

*Αναφέρομαι σε οδήγηση στην πίστα και άνοιγμα του γκαζιού ενώ το μηχανάκι έχει ακόμα μεγάλη κλίση.

Με κάλυψες απόλυτα.Καταλήγω πως,ο V2 ειναι ομαλότερος στην απόδοση της δύναμης στην άσφαλτο.

STOYBI
16/09/2015, 15:36
ΤΟ θεμα δεν ειναι ποσο βαρβατο ειναι το φορτιο, αλλα ποσο χρονο εχει ο τροχος να ανακτησει προσφυση. Με το ν2 εχεις μια ελεχγομενη και συνεχη απωλεια προσφυσης, ενω με το Ι4 η απωλεια της προσφυσης δεν ελεγχεται ευκολα.
Αρα το ζητουμενο δεν ειναι να μη χαθει η προσφυση, αλλα το ποσο ελεγχομενη ειναι η απωλεια αυτης.


+ 1000

Ζεύκας
16/09/2015, 15:52
Με κάλυψες απόλυτα.Καταλήγω πως,ο V2 ειναι ομαλότερος στην απόδοση της δύναμης στην άσφαλτο.


ντάξει ρε; happy now;

7Tolis
16/09/2015, 15:59
ντάξει ρε; happy now;

Ναι όλα καλά.Αφου σκέφτομαι να ρωτήσω και για άλλα είδη κινητήρα τώρα.

Ζεύκας
16/09/2015, 16:02
ρώτα τον όλντμαν για ψεκαστό δίχρονο ντίζελ

Hayate
16/09/2015, 16:03
ρώτα τον όλντμαν για ψεκαστό δίχρονο ντίζελ

Μέχρι την Δευτέρα στον Κρίκο κάτι θα του έχει σκάσει να το ρωτήσει....χαχαχαχαχα

doctoras
16/09/2015, 16:18
θα σπάσουν και τα δυο πρόσφυση και θα ειναι εξίσου ομαλά με διαφορετικό τροπο το καθένα.
Το v2 σε σπορ μηχανάκι(πχ Τουονο)θα σπάσει προςφυςη στο πρώτο μπαμ και θα ομαλοποιείται οσο η μηχανή θα επιστρέφει σε όρθια θεςη.
Το I4 (ss)θα σπάσει στην πορείας κατα την έξοδο της στροφής στο τελευταίο στάδιο επαναφοράς όρθιας την μηχανής.
π.σ. Ο Ι4 του 1250 bandit cbf, versys, θα βγει ομαλότερα απο ολα γιατι ειναι γραμμικό και συνάμα ομαλό ως πολυκιλυνδρο