View Full Version : Trail Braking
το ίδιο ακριβώς σκέφτηκε κι ο ίδιος ο Τζώννυ!:bawl:
αντιλαμβανόμενος ότι δεν θα μπορέσει να μεταφέρει αυτά που θέλει, προσκάλεσε τον rider coach, British Supersport & Superstock champion Steve Brogan ο οποίος αναφέρει τα S ως ένα σημείο το οποίο χρειάζεσαι cs, δηλαδή off the brakes και γρήγορη μετάβαση/αλλαγή κλίσης.:beer:
Ειναι κι αλλες περιπτωσεις που πρωτα φρεναρεις,και ενω κρατας φρενα κανεις CS και ολοκληρωνεις με TB.
Πρωτη περιπτωση Μπουστας Σερρες απο Κ4 στην Κ5...Κρατας τερμα γκαζι στην εξοδο της κ4 αλλα εισαι ακομα πλαγιασμενος αριστερα και ανοιγεσαι και φτανει η κ5 που πρεπει να μπεις κλειστα .Ο Μπουστας με το που πιανει τα φρενα στο 3:09,το μηχανακι ειναι ακομα πλαγιασμενο αριστερα.Ειναι δυνατον να μην κανει CS για να αλλαξει τοσο πολυ και δραστικα κατευθυνση στην μοτοσυκλετα για να πλαγιασει δεξια?
455680
https://youtu.be/2KMHfyXe9_k?t=184
Στο Μουτζελο ρε Ρεα που στριβεις στην πρωτη δεξια που πιανεις τα φρενα στα 350km/h ενω το μηχανακι ειναι ακομα πλαγιασμενο κι εκει αριστερα...ιντα κανεις?Σμπρωχνεις μονο με τα ποδια?
https://www.youtube.com/shorts/e1bNB_GNWJ4
RaGe_Raptor
11/09/2024, 19:15
Ειναι κι αλλες περιπτωσεις που πρωτα φρεναρεις,και ενω κρατας φρενα κανεις CS και ολοκληρωνεις με TB.
Πρωτη περιπτωση Μπουστας Σερρες απο Κ4 στην Κ5...Κρατας τερμα γκαζι στην εξοδο της κ4 αλλα εισαι ακομα πλαγιασμενος αριστερα και ανοιγεσαι και φτανει η κ5 που πρεπει να μπεις κλειστα .Ο Μπουστας με το που πιανει τα φρενα στο 3:09,το μηχανακι ειναι ακομα πλαγιασμενο αριστερα.Ειναι δυνατον να μην κανει CS για να αλλαξει τοσο πολυ και δραστικα κατευθυνση στην μοτοσυκλετα για να πλαγιασει δεξια?
455680
https://youtu.be/2KMHfyXe9_k?t=184
Στο Μουτζελο ρε Ρεα που στριβεις στην πρωτη δεξια που πιανεις τα φρενα στα 350km/h ενω το μηχανακι ειναι ακομα πλαγιασμενο κι εκει αριστερα...ιντα κανεις?Σμπρωχνεις μονο με τα ποδια?
https://www.youtube.com/shorts/e1bNB_GNWJ4
τα έχουμε πει οι 2 μας και σε πμ και δημόσια. όσο πιο κλειστή η τροχιά της επερχόμενης στροφής τόσο περισσότερο θα χρειαστεί να δώσεις κλίση με μεγαλύτερο rate κι άρα αναλογικά περισσότερο cs (σχετικές τιμές πάντα). αυτό συμβαίνει και στην Κ5 Serres αλλά και σε άλλες πίστες με hairpins ,στο Donnington πχ
RaGe_Raptor
11/09/2024, 19:20
να δες εδώ πχ, Rea στο Misano (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146501&page=2&p=3071521&viewfull=1#post3071521) (προηγούμενο ποστ μου στο παρόν νήμα).
Είναι ξεκάθαρο σε ποιά σημεία χρησιμοποιεί και το τιμόνι για αστραπιαία αλλαγή κλίσης.
Πάντως αν ξεφύλλισα καλά τις τελευταίες σελιδες του νήματος παρατηρώ μια έμφαση στη χρήση του tb σε πίστα, το οποίο καταλαβαίνω οτι όντως μπορεί να κάνει τις διαφορές στους χρόνους μέρα και νύχτα.
Είμαι σίγουρος οτι λίγο πολύ όλοι το κάνουμε καθημερινά - ή εχουμε αποπειραθεί- χωρίς να το καταλαβαίνουμε(σε κάποια μορφή του εστω) και οτι αν κάποιος θα ήθελε να εντρυφήσει σε αυτό, ιδανικά με κάποιο σχολείο, θα μπορούσε να έχει χρησιμότητα στην καθημερινή οδήγηση.
Χωρίς να έχω κάνει ακόμα κάποια εκπαίδευση πάνω στο θέμα, φαντάζομαι το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχουμε στο νου μας είναι οτι εφόσον κάποια στιγμή χρειαστεί να φέρουμε τα φρένα μέσα στη στροφή(φερ'ειπείν κακή εκτίμηση ταχύτητας εισόδου, ένα ξαφνικό εμπόδιο ή ένα όχημα που εισέρχεται στην πορεία μας) ποτέ και για κανένα λόγο δεν κάνουμε απότομες κινήσεις στις μανέτες, όσο στην εφαρμογη των φρένων τόσο και στην αποεφαρμογή τους όσο αποκτάμε κλίση, διαφορετικά σοκάρουμε τις αναρτήσεις με πρώτο κίνδυνο να χάσουμε πρόσφυση στο μπροστινό επάνω στη στροφή.
- Το να ξεκινήσουμε να φρενάρουμε ενώ είμαστε ήδη υπό κλίση εν μέσω στροφής δεν μπορώ ούτε καν να φανταστώ πώς θα μπρορούσε να διεκπεραιωθεί, με το καλύτερο σενάριο να υποθέτω πως είναι να αναγκαστούμε να μειώσουμε την κλίση και να κυλίσουμε ευθεία για όσο διαρκεί η επιβραδυνση.
Προς θεού δεν έχω πρόθεση να ξεκινήσω αντίλογο για το θέμα μιας και όπως είπα δεν έχω κάποια ιδιαίτερη γνώση για αυτό, απλώς θεωρώ οτι αξίζει μια απομυθοποίηση ώρες ώρες κάποιων πραγμάτων, όχι για να προσπαθήσουμε να τα κάνουμε να φανούν πιο απλά, αλλά γιατί πιθανόν πολλά από αυτά που χρησιμοποιούνται και διδάσκονται με προσανατολισμό το αγωνιστικό περιβάλλον θα μπορούσαν να έχουν χρησιμότητα και εφαρμογή στην καθημερινή οδήγηση, αν όχι προφανώς ως βασικοί πυλώνες της οδηγικής στρατηγικής, ως εργαλεία σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δημόσιο δρόμο, όπου η γνώση και η ικανότητα εφαρμογής τους σε κρίσιμες συνθήκες μπορει να διαχωρίζει ακόμα και τη ζωή απ'το θάνατο.
Περισσότερο πιστεύω οτι όσοι γνωρίζουν κάτι παραπάνω δεν είναι κακό να δίνουν έστω μια γενική εικόνα που μπορεί να βοηθήσει π.χ. κάποιον που κάνει ακραιότητες(βλ νοοτροπίες τσεκουρώματος- οι πλάνες του abs :wave2:) να τις αναθεωρησει, και κάποιους που να ενδιαφέρονται να εξελίξουν την οδήγηση τους να τους κινήσει το ενδιαφέρον να το ψάξουν σε ένα πιο ασφαλές περιβάλλον όπως είναι τα αντίστοιχα σχολεία που προανέφερα.
Εμείς από οτι καταλαβαίνω κολλάμε λίγο στο οτι εκφέρουμε απόλυτη γνώμη πολλές φορές χωρίς να έχουμε αντίστοιχη κατάρτιση και εκπαίδευση, όπου ακόμα και κάποιος να θεωρεί οτι έχει καταλάβει μια τεχνική, πιθανόν δεν υπάρχει επαρκής κατανόηση ή ικανότητα να την μεταδώσει σε άλλους, γιατί μια παρεξήγηση σε αυτά τα πραγματα μπορεί να οδηγήσει κάποιον να δοκιμάσει κάτι που μπορεί να τον φέρει σε επικίνδυνη θέση.
Αν οι mods το κρίνουν ορθο, ας αφαιρεθεί το παρόν σχόλιο, εγώ 2 προτάσεις ξεκίνησα να γράψω και να δω αν έχω καταλάβει κάποια πράματα σωστά, αλλά μάλλον στο παρόν θρεντ δεν γίνεται αυτό :lol:!
Απλώς να επισημάνω ξανά αν δεν είναι προφανές οτι ο λόγος που προσεγγίζω το θέμα είναι από απορία και όχι επειδή γνωρίζω για αυτό, πιστεύω δεν είναι κακός ο διάλογος γύρω από τα θέματα τεχνικής, αρκεί να αποδεχόμαστε την πιθανή άγνοια μας, και όταν αυτή υπάρχει να προσπαθούμε να την αντισταθμίσουμε με εκπαίδευση σε αξιόπιστους επίσημους φορείς (και όχι σε φόρουμ, εκτός αν μιλάμε αναφορικά ή επιδερμικά), εφόσον το ζητούμενο ειναι η ασφαλέστερη οδήγηση στο δημόσιο δρόμο και οι καλύτερες επιδόσεις για τους γλήγορους εντός πίστας.
RaGe_Raptor
30/09/2024, 18:54
ας ακούσουμε τι έχει να πει κι ο tmac για tb & cs
https://youtu.be/qOIhAN-QlqM?si=qk8WNoMlmqpcCW7f
TheRegulator
30/09/2024, 21:25
ας ακούσουμε τι έχει να πει κι ο tmac για tb & cs
https://youtu.be/qOIhAN-QlqM?si=qk8WNoMlmqpcCW7f
Ο Rage is the tree that doesn't stop giving...
Εν τω μεταξυ εχω λιωσει τα βιντεο του Naska που τα λεει τοσο απλοικα που γινονται κατανοητα!
RaGe_Raptor
22/06/2025, 13:44
Ήταν θέμα χρόνου να υιοθετήσει και το CSS το trail braking ως τεχνική ασφαλείας στον δρόμο .
Σε light μορφή->ασφάλεια στον δρόμο.
Πιο έντονα-> χρόνοι στην πιστα.
Βέβαια αυτά τα λέει εδώ και 10ετιες ο παγκόσμιος πρωταθλητής Freddie Spencer μεσα απο το σχολείο του και στη συνέχεια οι εκπαιδευτές του οι οποίοι συνέχισαν, οι Ken Hill & Nick Ienatsch.
Για ποιό λογο "επιασε" σε παγκοσμιο επίπεδο το σχολείο του Κιθάρα Κοουντ που είχε στην καλύτερη κάτι συμμετοχές σε μικρες κατηγορίες σε εθνικό επίπεδο κι όχι ο παγκοσμιος πρωταθλητής GP? Πιθανολογώ πως εχει να κανει και με την εμπειρία του στην σαϊεντολογία και στο πως να δημιουργεί cults.
https://www.instagram.com/reel/DLLoHklyp2z/?igsh=OGY2ampmaHRlNmxs
Κιθάρας εγγύηση, από τότε που διάβασα το twist of the wrist δεν χρησιμοποιώ engine braking αλλά μόνο τα φρένα, γιατί τα τακάκια είναι πιο φτηνά από το κινητήρα, ντααα :smokin:
moto_Princess
22/06/2025, 14:39
Ήταν θέμα χρόνου να υιοθετήσει και το CSS το trail braking ως τεχνική ασφαλείας στον δρόμο .
Σε light μορφή->ασφάλεια στον δρόμο.
Πιο έντονα-> χρόνοι στην πιστα.
Βέβαια αυτά τα λέει εδώ και 10ετιες ο παγκόσμιος πρωταθλητής Freddie Spencer μεσα απο το σχολείο του και στη συνέχεια οι εκπαιδευτές του οι οποίοι συνέχισαν, οι Ken Hill & Nick Ienatsch.
Για ποιό λογο "επιασε" σε παγκοσμιο επίπεδο το σχολείο του Κιθάρα Κοουντ που είχε στην καλύτερη κάτι συμμετοχές σε μικρες κατηγορίες σε εθνικό επίπεδο κι όχι ο παγκοσμιος πρωταθλητής GP? Πιθανολογώ πως εχει να κανει και με την εμπειρία του στην σαϊεντολογία και στο πως να δημιουργεί cults.
https://www.instagram.com/reel/DLLoHklyp2z/?igsh=OGY2ampmaHRlNmxs
το κάθε σχολείο έχει τα συν και τα πλην του.
Απλά η λέξη Superbike school είναι ποιο marketing
Εγώ δεν το κάνω.
το κάθε σχολείο έχει τα συν και τα πλην του.
Απλά η λέξη Superbike school είναι ποιο marketing
Εγώ δεν το κάνω.
Και να θέλες...
moto_Princess
22/06/2025, 16:58
Και να θέλες...
δεν θέλω πλέον, αυτά είναι για τζογαδόρους για τον δρόμο και αφού δεν πάω πίστα...
Έχω κάνει την επίσκεψη μου σε 2-3 νοσοκομεια
Για να μην αρχίσετε τι και πώς έχω κάνει και το 0-300 και όλα τα CSS 1-3 με το Level 3 δύο φορές, και έχω πάει και στου Ζαφ σε 5 track day.
δεν θέλω πλέον, αυτά είναι για τζογαδόρους για τον δρόμο και αφού δεν πάω πίστα...
Έχω κάνει την επίσκεψη μου σε 2-3 νοσοκομεια
Για να μην αρχίσετε τι και πώς έχω κάνει και το 0-300 και όλα τα CSS 1-3 με το Level 3 δύο φορές, και έχω πάει και στου Ζαφ σε 5 track day.
αμα ειχες δει περισσοτερα βιντεο κ ηξερες απο τρειλ μπρεικινγκ
μπορει κ να γλυτωνες καποια απο τις επισκεψεις
moto_Princess
22/06/2025, 17:29
αμα ειχες δει περισσοτερα βιντεο κ ηξερες απο τρειλ μπρεικινγκ
μπορει κ να γλυτωνες καποια απο τις επισκεψεις
δεν εχω πεσει στον δρομο, αλλα στην πιστα μονο.
Απο όσα εχω διαβάσει εδω παίζει 2 στους 10 να ξερουν τι ακριβώς ειναι το τρειλμπρεικ και 1 στους 20 να το εχει κανει κατα τυχη στο δρόμο...οποτε τι συζητάμε??ας κρατήσουμε λοιπον το νήμα στη θεωρία και τι και πως παίζει και ας αφήσουμε την πράξη και ποιος εχει κανει τι γθα αλλο νήμα με περισσότερο μουχαμπετι:D
δεν εχω πεσει στον δρομο, αλλα στην πιστα μονο.
Δεν αναφερομουν σε εσενα κυριολεκτικα
απλα βρηκα ευκαιρο το σχολιο σου κ ηθελα να πω περιπου
οτι εγραψε ο teos παραπανω
RaGe_Raptor
22/06/2025, 18:14
Απο όσα εχω διαβάσει εδω παίζει 2 στους 10 να ξερουν τι ακριβώς ειναι το τρειλμπρεικ και 1 στους 20 να το εχει κανει κατα τυχη στο δρόμο...οποτε τι συζητάμε??ας κρατήσουμε λοιπον το νήμα στη θεωρία και τι και πως παίζει και ας αφήσουμε την πράξη και ποιος εχει κανει τι γθα αλλο νήμα με περισσότερο μουχαμπετι:D
Εχεις κάποια άλλη έννοια για το tb? Ο εκπαιδευτής του CSS (οπως κ πολλοί αλλοι εκπαιδευτές) το αναφέρει ως trading braking points to lean angle points και συγκεκριμένα για το δρόμο λεει πως ακομα κι αν δεν χρειάζεται να φρενάρεις πραγματικά καθώς μπαίνεις στη στροφή, το να κρατάς τα δάχτυλα στη μανετα πατώντας ίσα ίσα τα τακακια στους δίσκους, σου γλιτώνει κρίσιμα δευτερόλεπτα απο το χρόνο αντίδρασης + ότι εχεις απειρως περισσότερες πιθανότητες να φρενάρεις ομαλά αν χρειαστεί αφου ήδη έχεις πχ 10% πάτημα φρενου.
Θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρουσα η άποψή σου.
peterTHErider
22/06/2025, 18:32
δεν θέλω πλέον, αυτά είναι για τζογαδόρους για τον δρόμο και αφού δεν πάω πίστα...
Έχω κάνει την επίσκεψη μου σε 2-3 νοσοκομεια
Για να μην αρχίσετε τι και πώς έχω κάνει και το 0-300 και όλα τα CSS 1-3 με το Level 3 δύο φορές, και έχω πάει και στου Ζαφ σε 5 track day.
Έχεις πάει σε 2-3 νοσοκομεία με 5 τρακντει?
Κακό ποσοστό καθώς είπες πως έχεις πέσει μόνο στην πίστα.
Προσπαθούσε να κατεβάσει το 1:50.
peterTHErider
22/06/2025, 19:24
Κάτσε να δούμε τι θα μας πει!
Μην είσαι τέτοιος...;)
harris_x
22/06/2025, 19:25
Κιθάρας εγγύηση, από τότε που διάβασα το twist of the wrist δεν χρησιμοποιώ engine braking αλλά μόνο τα φρένα, γιατί τα τακάκια είναι πιο φτηνά από το κινητήρα, ντααα :smokin:
Αν και δε το έχω διαβάσει μάλλον για άλλο λόγο το λέει.
Εχεις κάποια άλλη έννοια για το tb? Ο εκπαιδευτής του CSS (οπως κ πολλοί αλλοι εκπαιδευτές) το αναφέρει ως trading braking points to lean angle points και συγκεκριμένα για το δρόμο λεει πως ακομα κι αν δεν χρειάζεται να φρενάρεις πραγματικά καθώς μπαίνεις στη στροφή, το να κρατάς τα δάχτυλα στη μανετα πατώντας ίσα ίσα τα τακακια στους δίσκους, σου γλιτώνει κρίσιμα δευτερόλεπτα απο το χρόνο αντίδρασης + ότι εχεις απειρως περισσότερες πιθανότητες να φρενάρεις ομαλά αν χρειαστεί αφου ήδη έχεις πχ 10% πάτημα φρενου.
Θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρουσα η άποψή σου.
Άρα θα έχεις μεταφέρει όμως έτσι και αλλιώς το βάρος μπροστά εφόσον θα χεις κλειστό γκάζι + αυτό το 10% του μπροστινού φρένου- εκτός αν μιλάμε για ταυτόχρονη εφαρμογή φρένου μαζί με γκάζι;:eek:
- Από οτι καταλαβαίνω μιλάμε για μετά το turn -in point και εδώ το πράγμα μπερδεύει γιατί έχουμε να κάνουμε με αναγνώριση apex, πότε αφήνουμε φρένα, πώς τα αφηνουμε και πόσο και πότε πιανουμε γκάζι, πόσο ανοίγουμε, πώς ανοίγουμε, εφόσον το trail είναι ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου πράγματος τελικά που πρέπει να συμβαίνει απρόσκοπτα( seamless πως να μεταφράσω..).. της διεκπεραίωσης της στροφής.....:uplate:
Δεν ξέρω για εσάς, εγώ δεν είμαι έτοιμος για ακόμα ένα επεισόδιο του παρόντος θέματος, μην με παρεξηγείτε, προσπεράστε με αν πιστεύετε ότι κάνω λάθος, μήπως όμως να το αφήσουμε μέχρι να έρθει η καλή η μέρα που θα είμαστε από κοντά με μια μπύρα ή ένα καφέ στο χέρι και θα είναι πολύ πιο άμεση η συζήτηση; Γιατί το θέμα βλέπω τραβάει πολλή από αυτή- εγώ προσωπικά ίσως έχω και τις πιο πολλές ερωτήσεις και τα πιο πολλά σκοτάδια στο θέμα- και ο γραπτός λόγος κάπου δε βοηθάει..Μη χαλιόμαστε πάλι για αυτά..
Δεν ειμαι θεωρητικός τύπος και βαριέμαι να γράφω σεντόνια για να αποτύπωσω τη θεωρία προτιμώ την πράξη οποτε σε καμία βολτα η κανα τρακντει Σέρρες πολυ ευχαρίστως να το κανουμε το τουρ...:beer:
Αφήνω τη θεωρία στο Χαρίλαο που τα λεει ωραια..:lol:
RaGe_Raptor
22/06/2025, 20:03
Δεν ειμαι θεωρητικός τύπος και βαριέμαι να γράφω σεντόνια για να αποτύπωσω τη θεωρία προτιμώ την πράξη οποτε σε καμία βολτα η κανα τρακντει Σέρρες πολυ ευχαρίστως να το κανουμε το τουρ...:beer:
Αφήνω τη θεωρία στο Χαρίλαο που τα λεει ωραια..:lol:
Οκ.
Αθήνα με το GSXR ποτέ των ποτών, βαριέμαι αφόρητα τις τεράστιες αποστάσεις που τις βγάζεις διαδικαστικά.
Αν βρεθείς βορρά θα σε ξεναγήσω σε όλα τα βόρεια ελληνικά και νοτια Βουλγαρικά πάσα στην Ροδόπη.
Σέρρες πολύ πιο πιθανό.
moto_Princess
22/06/2025, 21:17
Προσπαθούσε να κατεβάσει το 1:50.
αγγιζα το 1,49
Αν και δε το έχω διαβάσει μάλλον για άλλο λόγο το λέει.
463171
peterTHErider
22/06/2025, 21:28
αγγιζα το 1,49
Δεν μου απάντησες όμως...
harris_x
22/06/2025, 21:41
463171
Τι λες τώρα :o
Τι λες τώρα :o
Παίζει να το έχει αλλάξει μετά, αν έχει κάνει άλλα revisions, ελπίζω δηλαδή γιατί καφρίλα.
RaGe_Raptor
22/06/2025, 21:58
Παίζει να το έχει αλλάξει μετά, αν έχει κάνει άλλα revisions, ελπίζω δηλαδή γιατί καφρίλα.
στα βιβλία δύσκολο.
τους δίνω πάντως το ότι λαμβάνουν υπ'όψιν τα surveys απ'τους πελάτες τους κι εξελίσσονται.
ποτέ βέβαια δεν άντεχα τον "ηλίθιο" (κατ'εμέ) τρόπο της απάντησης μιας ερώτησης με ερώτηση για να έχεις light bulb moments.
RaGe_Raptor
22/06/2025, 22:07
Κιθάρας εγγύηση, από τότε που διάβασα το twist of the wrist δεν χρησιμοποιώ engine braking αλλά μόνο τα φρένα, γιατί τα τακάκια είναι πιο φτηνά από το κινητήρα, ντααα :smokin:
αυτά να τα διαβάσει ο Guy Martin που χτύπησε false neutral και κόντεψε να σκοτωθεί στο IOM TT, ο κουλός :look:
463171
The perpose of the engine is to decrease speed without blocking the rear wheel!
:bawl:
Ακούγεται πιο επιστημονικό στα αγγλικά! :roflmao:
Βασικά, σίγουρα δεν μπορείς να φρενάρεις μόνο με κατέβασμα. Αλλά σε ένα γρήγορο φρενάρισμα θα σε βοηθήσει να ελαττώσεις ταχύτητα πιο γρήγορα χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί, χωρίς να μπει σε λειτουργία το abs και χωρίς να τσαρουχώσεις τα φρένα κι όπου σταματήσεις!
Προσωπική άποψη! :beer::beer:
Όποιος εχεο οδηγησει πραγματικότητα γρήγορα και ξερει εχει χρησιμοποιήσει engine brake για πολλούς λόγους..όποιος οχι ψάχνει τη θεωρία και λεει οτι βρίσκει στο νέτ..προχωραμε....σιγά τι επειδη όλοι οι κατασκευαστές έχουν φέρει την τεχνολογία απ τους αγώνες στο δρομο που λέγεται engine brake control?τι ξέρουν αυτοί και οι άλλοι στα χιπι και τα μπισιμπι:lol:
Ααααα ρεεεεε:rolleyes:
menelaos46
23/06/2025, 12:23
Όταν τρέχαμε με 125, στην αρχή της χρονιάς το μηχανάκι είχε μπροστά έναν τεράστιο δίσκο (αγκυρα κυριολεκτικά) και δεν μπορούσα με τίποτα να φρενάρω μέσα στη στροφή!
Αλλάξαμε τον δίσκο με μικρότερο και άρχισα να απολαμβάνω το φρενάρισμα σε κάθε σημείο της πίστας.
Νομίζω τα φρένα ήταν το δυνατό μου σημείο.
Γενικότερα καλύτερα φρένα με καλή αίσθηση και λιγότερη δύναμη παρά ένα απόλυτο σύστημα που είναι δυνατό μεν αλλά σου επιτρέπει να φρενάρεις μονο στην ευθεία.
harris_x
23/06/2025, 12:42
Για το ραντεβουδάκι σας στις Σέρρες εδώ... (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146159&page=80)
grinderx
23/06/2025, 13:12
Όταν τρέχαμε με 125, στην αρχή της χρονιάς το μηχανάκι είχε μπροστά έναν τεράστιο δίσκο (αγκυρα κυριολεκτικά) και δεν μπορούσα με τίποτα να φρενάρω μέσα στη στροφή!
Αλλάξαμε τον δίσκο με μικρότερο και άρχισα να απολαμβάνω το φρενάρισμα σε κάθε σημείο της πίστας.
Νομίζω τα φρένα ήταν το δυνατό μου σημείο.
Γενικότερα καλύτερα φρένα με καλή αίσθηση και λιγότερη δύναμη παρά ένα απόλυτο σύστημα που είναι δυνατό μεν αλλά σου επιτρέπει να φρενάρεις μονο στην ευθεία.
Γιατί να φρενάρεις μέσα στη στροφή;;; :hmm:
harris_x
23/06/2025, 13:19
Γιατί να φρενάρεις μέσα στη στροφή;;; :hmm:
Ξεκίνα να διαβάζεις το θέμα από την αρχή.
grinderx
23/06/2025, 13:26
OK....
Όποιος εχεο οδηγησει πραγματικότητα γρήγορα και ξερει εχει χρησιμοποιήσει engine brake για πολλούς λόγους..όποιος οχι ψάχνει τη θεωρία και λεει οτι βρίσκει στο νέτ..προχωραμε....σιγά τι επειδη όλοι οι κατασκευαστές έχουν φέρει την τεχνολογία απ τους αγώνες στο δρομο που λέγεται engine brake control?τι ξέρουν αυτοί και οι άλλοι στα χιπι και τα μπισιμπι:lol:
Ααααα ρεεεεε:rolleyes:
Πάντως μου φαίνεται πολύ περίεργο να καταριέται τόσο πολύ το EB ήταν τόσο αλλιώς τα μηχανάκια τα αγωνιστικά το 80 που γράφτηκε, ή είναι τόσο ότι νάναι ο Keith; :confused:
Bladerunner
23/06/2025, 17:29
Εννοεί το αποτελεσματικό φρενάρισμα. Και το γκάζι να κλείσεις, το μηχανάκι θα κόψει. Αν κάποιος με ρωτήσει, όμως, "πώς να φρενάρω", θα του πω να πιέσει τα φρένα.
menelaos46
25/06/2025, 06:20
Γιατί να φρενάρεις μέσα στη στροφή;;; :hmm:
Γιατί μου αρέσει!!!!!
Γιατί σβήνει το φρενάρισμα πιο ομαλά και έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης του κάθε αναβάτη.
peterTHErider
25/06/2025, 10:48
Γιατί να φρενάρεις μέσα στη στροφή;;; :hmm:
Είναι άλλο το φρενάρω μέσα στη στροφή και εντελώς άλλο το φρενάρω ΜΕΧΡΙ το μέσο της στροφής!
Το ένα είναι στιγμιαίο το άλλο έχει διάρκεια.αλλαζει ΟΛΗ η μηχανική της μοτοσυκλέτας με αυτή την διαφορά.
grinderx
25/06/2025, 13:04
Είναι άλλο το φρενάρω μέσα στη στροφή και εντελώς άλλο το φρενάρω ΜΕΧΡΙ το μέσο της στροφής!
Το ένα είναι στιγμιαίο το άλλο έχει διάρκεια.αλλαζει ΟΛΗ η μηχανική της μοτοσυκλέτας με αυτή την διαφορά.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω διαβάσει περί trail braking. Πρέπει να πιάσω το νήμα από την αρχή όπως είπε ο Χάρης ή/και να γουγλάρω το θέμα. Απλώς έτσι όπως γράφτηκε μου έκανε εντύπωση.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω διαβάσει περί trail braking. Πρέπει να πιάσω το νήμα από την αρχή όπως είπε ο Χάρης ή/και να γουγλάρω το θέμα. Απλώς έτσι όπως γράφτηκε μου έκανε εντύπωση.
Κάπου εδώ να τονίσουμε οτι το trail braking δεν προτείνεται σε αρχάριους αναβατες η ανασφαλείς μιας και δε θα προσφέρει κατι παραμονο παραπανω άγχος και σκοτούρες κατα την οδήγηση..στο δρομο δε ειναι ακομα πιο απίθανο να το δουλεψει καποιος...:wave2:
στο δρομο δε ειναι ακομα πιο απίθανο να το δουλεψει καποιος...:wave2:
Οχι αν εχει δει αρκετα βιντεο στο youtube:bawl:
RaGe_Raptor
25/06/2025, 15:24
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω διαβάσει περί trail braking. Πρέπει να πιάσω το νήμα από την αρχή όπως είπε ο Χάρης ή/και να γουγλάρω το θέμα. Απλώς έτσι όπως γράφτηκε μου έκανε εντύπωση.
Αν δεν έχεις πρόσβαση σε σχολειο/"δασκαλο" που θα σε βάλει σε ελεγχόμενο περιβάλλον, μεγάλη προσοχή στο δρόμο. Με οτι αποφασίσεις να πειραματιστείς, καντο σε πολύ light εκδοχή ισα-ισα να δεις την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σου στα διάφορα inputs.
Αν ασχοληθείς επισταμένως , μονο κέρδος θα έχεις. :beer:
RaGe_Raptor
25/06/2025, 15:44
Οχι αν εχει δει αρκετα βιντεο στο youtube:bawl:
Εκτός απο τους random utubers, υπάρχουν πιστοποιημενοι δασκαλοι/σχολεία με δομημένη κι επι πληρωμή ύλη τα οποία μπορούν να είναι "θησαυρός " για κάποιον που δεν μπορεί, για οποιονδήποτε λόγο να παρακολουθήσει δια ζώσης (το οποίο είναι και το πιο αποτελεσματικό,φυσικά) .
Τωρα αν θες να επιμείνεις στην στείρα ειρωνεία, δικαίωμα σου
grinderx
25/06/2025, 16:06
Κάπου εδώ να τονίσουμε οτι το trail braking δεν προτείνεται σε αρχάριους αναβατες η ανασφαλείς μιας και δε θα προσφέρει κατι παραμονο παραπανω άγχος και σκοτούρες κατα την οδήγηση..στο δρομο δε ειναι ακομα πιο απίθανο να το δουλεψει καποιος...:wave2:
Συμφωνώ.
Αν δεν έχεις πρόσβαση σε σχολειο/"δασκαλο" που θα σε βάλει σε ελεγχόμενο περιβάλλον, μεγάλη προσοχή στο δρόμο. Με οτι αποφασίσεις να πειραματιστείς, καντο σε πολύ light εκδοχή ισα-ισα να δεις την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σου στα διάφορα inputs.
Αν ασχοληθείς επισταμένως , μονο κέρδος θα έχεις. :beer:
Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι χωρίς δάσκαλο και που δε θα είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ιδιαίτερα για κάτι που για την καθημερινότητα και για τις βόλτες μου το πιθανότερο είναι πως δε θα χρειαστώ.
RaGe_Raptor
25/06/2025, 16:35
Συμφωνώ.
Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι χωρίς δάσκαλο και που δε θα είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ιδιαίτερα για κάτι που για την καθημερινότητα και για τις βόλτες μου το πιθανότερο είναι πως δε θα χρειαστώ.
Το "δεν θα χρειαστώ " είναι σχετικό. Μπορεί να είναι κάτι που δεν θα χρησιμοποιείς σε τακτική βαση στο δρόμο , το οποίο όμως θα σε σώσει σε ένα αναπάντεχο σενάριο. Άρα θα το χρειαστείς. Πχ Φρενα υπο κλίση , καλή ώρα
Φρένα υπό κλίση ξαφνικά δεν ειναι trail braking
RaGe_Raptor
25/06/2025, 17:03
Φρένα υπό κλίση ξαφνικά δεν ειναι trail braking
Συμφωνώ. Το να ξέρεις όμως πως θα αντιδράσει η μοτοσυκλέτα σε αυτο το input , βοηθάει.
grinderx
25/06/2025, 17:28
Συμφωνώ. Το να ξέρεις όμως πως θα αντιδράσει η μοτοσυκλέτα σε αυτο το input , βοηθάει.
Σηκώνουμε μοτοσυκλέτα και μετά φρενάρουμε, αλλιώς φορτίζουμε το μπροστινό και υπάρχει κίνδυνος να πέσουμε. Αν κάνω λάθος με διορθώνετε.
harris_x
25/06/2025, 17:29
Σηκώνουμε μοτοσυκλέτα και μετά φρενάρουμε, αλλιώς φορτίζουμε το μπροστινό και υπάρχει κίνδυνος να πέσουμε. Αν κάνω λάθος με διορθώνετε.
Σωστά, μείνε σε αυτό.
RaGe_Raptor
25/06/2025, 17:33
Σηκώνουμε μοτοσυκλέτα και μετά φρενάρουμε, αλλιώς φορτίζουμε το μπροστινό και υπάρχει κίνδυνος να πέσουμε. Αν κάνω λάθος με διορθώνετε.
Μακάρι να έχεις όλη αυτή την "πολυτέλεια " χρόνου και χώρου.
:beer:
grinderx
25/06/2025, 17:34
Σωστά, μείνε σε αυτό.
Kάτι μου έμεινε από το σχολείο και τα βίντεο του Θανάση :)
grinderx
25/06/2025, 17:36
Μακάρι να έχεις όλη αυτή την "πολυτέλεια " χρόνου και χώρου.
:beer:
Μέχρι στιγμής το έχω εφαρμόσει. Βέβαια δεν είναι ότι πάνω να μπω και με 200 στη στροφή. Δεν είμαι ο Rossi... ακόμα! :p
Μέχρι στιγμής το έχω εφαρμόσει. Βέβαια δεν είναι ότι πάνω να μπω και με 200 στη στροφή. Δεν είμαι ο Rossi... ακόμα! :p
Και ούτε χρειάζεται να γίνεις (γίνουμε). Για δημόσιο δρόμο, μιλάμε πάντα, έτσι;
RaGe_Raptor
25/06/2025, 17:49
Μέχρι στιγμής το έχω εφαρμόσει. Βέβαια δεν είναι ότι πάνω να μπω και με 200 στη στροφή. Δεν είμαι ο Rossi... ακόμα! :p
Αν το θελήσεις πραγματικά, τότε το σύμπαν θα σε γράψει :D
Πολλές φορές έχει χρειαστεί να κλείσω γραμμή σε άγνωστη διαδρομή, επειδή παω ψιλοσβελτα, κλείνει η στροφη , υπάρχει πέτρα ή έχει μπει κάποιος Σουμαχερ στο ρεύμα μου. Αν δεν νιώθω άνετα να δώσω παραπάνω κλίση, (ή να ρίξω παραπάνω το σώμα μου), χρησιμοποιω το πισω φρένο για να κλείσω με επιτυχία και χωρίς δράματα.
Εχει τύχει να κανω reapplication μπροστα φρένων μεσα στη στροφή, φυσικά με μεγάλη προσοχή. Γιαυτό επιλέγω να μπαίνω συνήθως με τα τακακια να χαϊδεύουν τους δίσκους. Όπως *εχω γράψει πιο πριν, μειώνει τον χρόνο αντίδρασης κι έχεις πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να φρενάρεις οσο ομαλά απαιτεί η περίσταση.
Για τη μία φορά που δεν θα έχεις άλλη επιλογή, είτε επειδή το κυνηγάς, είτεε επειδή πιάστηκες εξ απήνης, θεωρώ ότι είναι ένα απο τα χρησιμότερα εργαλεία.
*το μεταφέρω απο εκπαιδευτές css etc.
grinderx
25/06/2025, 19:22
Και ούτε χρειάζεται να γίνεις (γίνουμε). Για δημόσιο δρόμο, μιλάμε πάντα, έτσι;
Μη γίνεσαι σχολαστίκας. Τρόπος του λέγειν :p
Εκτός απο τους random utubers, υπάρχουν πιστοποιημενοι δασκαλοι/σχολεία με δομημένη κι επι πληρωμή ύλη τα οποία μπορούν να είναι "θησαυρός " για κάποιον που δεν μπορεί, για οποιονδήποτε λόγο να παρακολουθήσει δια ζώσης (το οποίο είναι και το πιο αποτελεσματικό,φυσικά) .
Τωρα αν θες να επιμείνεις στην στείρα ειρωνεία, δικαίωμα σου
αντε ας μιλησουμε σοβαρα τοτε
Ας πουμε οτι πειθομαστε για το ποσο γαματο ειναι το ΤΒ
και οτι θα μας κανει απο κουλομαριες παγκοσμιους
βλεπουμε λοιπον ολα τα βιντεο των καλων δασκαλων
και ειμαστε σιγουροι(λεμε τωρα) οτι μαθαμε καλα την θεωρια
ξεκιναμε μια ωραια πρωια να εφαρμοσουμε οσα μαθαμε(ή νομιζουμε οτι μαθαμε) στο δημοσιο δρομο
Ποιος ακριβως θα μας πει-θα δει,οτι αυτα που κανουμε ειναι σωστα(που δεν θα ειναι) και θα μας διορθωσει;
εκτος κ αν παρουμε κ αλλον εναν ασχετο μαζι μας(που θα εχει δει κ αυτος τα βιντεο ε) και θα διορθωνει ο ενας τον αλλον....
RaGe_Raptor
25/06/2025, 23:27
αντε ας μιλησουμε σοβαρα τοτε
Ας πουμε οτι πειθομαστε για το ποσο γαματο ειναι το ΤΒ
και οτι θα μας κανει απο κουλομαριες παγκοσμιους
βλεπουμε λοιπον ολα τα βιντεο των καλων δασκαλων
και ειμαστε σιγουροι(λεμε τωρα) οτι μαθαμε καλα την θεωρια
ξεκιναμε μια ωραια πρωια να εφαρμοσουμε οσα μαθαμε(ή νομιζουμε οτι μαθαμε) στο δημοσιο δρομο
Ποιος ακριβως θα μας πει-θα δει,οτι αυτα που κανουμε ειναι σωστα(που δεν θα ειναι) και θα μας διορθωσει;
εκτος κ αν παρουμε κ αλλον εναν ασχετο μαζι μας(που θα εχει δει κ αυτος τα βιντεο ε) και θα διορθωνει ο ενας τον αλλον....
Κάνεις δεν προσπαθεί να πείσει τον Husky.
Πας στο σχολείο , τα κάνεις όλα σωστά & τελείωσες.:beer:
Κάνεις δεν προσπαθεί να πείσει τον Husky.
Πας στο σχολείο , τα κάνεις όλα σωστά & τελείωσες.:beer:
στα υπολοιπα δεν απαντας ομως
εσυ προτεινεις τοσο καιρο στον κοσμο να το κανει
ε πες μας λοιπον κ τον τροπο
RaGe_Raptor
25/06/2025, 23:39
στα υπολοιπα δεν απαντας ομως
εσυ προτεινεις τοσο καιρο στον κοσμο να το κανει
ε πες μας λοιπον κ τον τροπο
Έχω ήδη ορίσει το προφίλ του ανθρώπου που θα μπει σε τέτοιο κόπο, που σε άλλους φαντάζει αδιανόητος.
Έχω ήδη τονίσει οτι τα δια ζώσης ειναι αποτελεσματικοτερα.
Δεν χρειάζεται να πειστεί ο Husky για να μπορούμε να γραφουμε χωρίς το μόνιμο "αν είχες δει βίντεο θα... :bawl: " απο πλευράς σου.
Αυτά.
εννοειται οτι μπορεις να γραφεις και να κανεις οτι
θελεις...οπως μπορουμε και οι υπολοιποι ομως;)
RaGe_Raptor
25/06/2025, 23:47
εννοειται οτι μπορεις να γραφεις και να κανεις οτι
θελεις...οπως μπορουμε και οι υπολοιποι ομως;)
Σε εχω ηδη καλυψει, νομίζω ;)
Τωρα αν θες να επιμείνεις στην στείρα ειρωνεία, δικαίωμα σου
Έχω ήδη ορίσει το προφίλ του ανθρώπου που θα μπει σε τέτοιο κόπο, που σε άλλους φαντάζει αδιανόητος.
Έχω ήδη τονίσει οτι τα δια ζώσης ειναι αποτελεσματικοτερα.
επρεπε να σε ειχα στο bikenet πριν 15+ χρονια που ειχαμε 2-3 εκπαιδευτες CSS.Κι εμεις οι ''φρενακηδες'' ημασταν οι λεπροι,κατι σαν κρυφο σχολειο,δεν μιλαγαμε δεν λαλαγαμε.Μιλα ελευθερα τωρα,μην ακους κανεναν ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ :p
RaGe_Raptor
29/06/2025, 05:57
επρεπε να σε ειχα στο bikenet πριν 15+ χρονια που ειχαμε 2-3 εκπαιδευτες CSS.Κι εμεις οι ''φρενακηδες'' ημασταν οι λεπροι,κατι σαν κρυφο σχολειο,δεν μιλαγαμε δεν λαλαγαμε.Μιλα ελευθερα τωρα,μην ακους κανεναν ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ :p
Ακόμα κι η Ducati μας δικαίωσε, που κρατάει το πισω πατημένο αφότου ο αναβάτης εχει αφήσει τα φρένα στο μέσο της στροφής .:bawl:
CorpseAlive
29/06/2025, 06:29
Λέτε να σας διαβάζουν από εποχές bikenet ?
RaGe_Raptor
29/06/2025, 07:23
Λέτε να σας διαβάζουν από εποχές bikenet ?
ποιός ξέρει?
υπήρχαν κι εδώ οι απολυτότερες των απολυτότερων απόψεις,πάντως. (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=65662&p=1243848&viewfull=1#post1243848)
ο menelaos46 έγραφε από τότε με πιο ολιστική προσέγγιση,όπως και ο dimdoc απ'ότι είδα. αναφέρω συγκεκριμένα ονόματα έχοντας ρίξει μια ματιά σε "αρχαία" ποστ
edit:κι ο βΕΙΡΩΝΑΣ με το παραδειγμα της μπετονιέρας :bawl:
doctor_john
29/06/2025, 07:40
Συμφωνώ.
Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι χωρίς δάσκαλο και που δε θα είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ιδιαίτερα για κάτι που για την καθημερινότητα και για τις βόλτες μου το πιθανότερο είναι πως δε θα χρειαστώ.
Το "δεν θα χρειαστώ " είναι σχετικό. Μπορεί να είναι κάτι που δεν θα χρησιμοποιείς σε τακτική βαση στο δρόμο , το οποίο όμως θα σε σώσει σε ένα αναπάντεχο σενάριο. Άρα θα το χρειαστείς. Πχ Φρενα υπο κλίση , καλή ώρα
Νομίζω το έχω γράψει ξανά, σε εμένα παρουσιάστηκε η ανάγκη του κατηφορίζοντας στροφιλίκια με βροχή.
Αντιλήφθηκα πως δεν είχα πλέον την πολυτέλεια χρόνου να ξεκινήσω φρενάρισμα, να μετατοπιστεί το κέντρο βάρους
και να "μαζέψω", οπότε αναγκάστηκα να έχω την μοτό έτοιμη να "μαζέψει" τα χλμ αν χρειαστεί.
Θεωρώ πως είναι πάρα πολύ εύκολο και καλό να εκπαιδευτούμε όλοι σε αυτό.
Ίσως το δείχνουμε δύσκολο που αναφερόμαστε σε στροφές.
Οποιοσδήποτε θέλει να εκπαιδευτεί, εφαρμόζει τα φρένα του στην ευθεία χωρίς να κλείσει το γκάζι.
Σαν να σκουπίζουμε τους δίσκους από άμμο, σαν να θέλουμε απλά να ζεστάνουμε τα τακάκια με την ελάχιστη απώλεια σε ταχύτητα.
Πιστεύω πως με λίγες φορές ο εγκέφαλός μας θα εκπαιδευτεί εύκολα και γρήγορα θα έχουμε άλλο ένα εφόδιο.
Αν θέλετε, ξεχωρίζουμε την χρήση του για επιδόσεις σε σχέση με την παθητική ασφάλεια που προσφέρει.
ααα οσο παει γινεται κ καλυτερο
τωρα εγινε και παρα πολυ ευκολο στην εκμαθηση:eek:
RaGe_Raptor
29/06/2025, 08:34
ααα οσο παει γινεται κ καλυτερο
τωρα εγινε και παρα πολυ ευκολο στην εκμαθηση:eek:
Ο πιο ακίνδυνος τρόπος για να εξασκήσει καποιος το ομαλό άφημα , ειναι στην ευθεία!
Τίποτα στον μοτοσυκλετισμό δεν ειναι "εύκολο " .
doctor_john
29/06/2025, 09:11
Ρε σεις το θέμα είναι για το πώς γίνεται.
Πείτε πως το ξεκινήσατε, πόσο χρόνο πήρε, μοτό, συνθήκες κ.λπ.
Ενθαρρυντικά για να το δοκιμάσει κάποιος.
Ενθαρρυντικά για να το δοκιμάσει κάποιος.
Ακριβως αυτο ειναι που λεμε να αποφυγουμε
να μην το δοκιμασει καποιος που δεν πρεπει
και τσακισει κανενα παϊδι
Υ.Γ.Μ αρεσει που καναμε κτημα μας ολα τα υπολοιπα που
χρειαζονται στην οδηγηση τα οποια μαλιστα μας
προσφερουν απειρως περισσοτερα απο το ΤΒ
και τωρα ψαχνουμε να βελτιωσουμε τις λεπτομερειες.....
doctor_john
29/06/2025, 10:43
Νομίζω το βλέπεις πολύ ακραία sport.
Θα μου έκανε εντύπωση αν έλειπε από την ύλη σχολών ασφαλούς οδήγησης.
Το έχω όπως όταν επιλέγουμε μια πιο χαλαρή γραμμή σε άγνωστη στροφή για να έχουμε περιθώρια αντίδρασης.
Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον που δεν πρέπει γιατί θα κινδυνεύσει. Δεν μπορεί να οδηγήσει με τα φρένα λίγο πατημένα;
Σε τέτοια περίπτωση καλά θα κάνει να προπονηθεί.
harris_x
29/06/2025, 10:43
Ρε παλικάρια δεν ειναι επιστήμη, το φρένο μέσα στη στροφή ανάλογα πώς θα το εφαρμόσεις εχει και διαφορετικά αποτελέσματα.
Στιγμιαίο φρενάρισμα θα σου σηκώσει το μηχανάκι και θα ανοίξει τη γραμμή σου (μπορείς εύκολα να αποφύγεις κάποιο εμπόδιο με αυτο τον τρόπο).
Παρατεταμένο φρενάρισμα με ταυτόχρονη πίεση του γκριπ που βρίσκεται απο την πλευρά του εσωτερικού της στροφής, θα σε κάνει να φρενάρεις εντός στροφής με ασφάλεια. Προσοχή όμως, αν δεν πιέζεις το γκριπ, το τιμόνι θα διπλώσει και χαιρετίσματα!
Το trail breaking εχει σχεδόν την ίδια θεωρία με το τελευταίο (2.).
Ξεκινάς να φρενάρεις για να μπεις στη στροφή και συνεχίζεις να φρενάρεις ενώ παίρνεις κλίση (δλδ φρένο με ταυτόχρονη πίεση του εσωτερικού γκριπ), οταν σταματήσεις να παίρνεις κλίση αφήνεις το φρένο. Όχι απότομα, σταδιακά. Μετά, επικαλυπτομενα με την απελευθέρωση του φρενου, ανοίγουμε ομαλά το γκάζι.
Όπως καταλαβαίνουμε όλοι απο την παραπανω απλουστευμενη περιγραφή, το TB (3.) ειναι μια τεχνική για να πας πιο γρήγορα και η χρήση του [politically correct mode] αφορά κυρίως στην πίστα που κυνηγάμε τον χρόνο [/politically correct mode].
Όλες οι παραπάνω ενέργειες εκτός της πρώτης, γίνονται με απαλές κινήσεις και προδερμ.
Καλό θα ήταν ο,τι δοκιμάσετε να ειναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ή ιδανικά να είναι σε κάποιο σχολείο γιατί η πτώση λόγω κάποιου λάθους στο χειρισμό, παραμονεύει.
harris_x
29/06/2025, 11:33
αντε ας μιλησουμε σοβαρα τοτε
Ας πουμε οτι πειθομαστε για το ποσο γαματο ειναι το ΤΒ
και οτι θα μας κανει απο κουλομαριες παγκοσμιους
βλεπουμε λοιπον ολα τα βιντεο των καλων δασκαλων
και ειμαστε σιγουροι(λεμε τωρα) οτι μαθαμε καλα την θεωρια
ξεκιναμε μια ωραια πρωια να εφαρμοσουμε οσα μαθαμε(ή νομιζουμε οτι μαθαμε) στο δημοσιο δρομο
Ποιος ακριβως θα μας πει-θα δει,οτι αυτα που κανουμε ειναι σωστα(που δεν θα ειναι) και θα μας διορθωσει;
εκτος κ αν παρουμε κ αλλον εναν ασχετο μαζι μας(που θα εχει δει κ αυτος τα βιντεο ε) και θα διορθωνει ο ενας τον αλλον....
Το ΤΒ είναι πολύ γαμάτο και εκτος του να πας γρήγορα θα σε βγάλει απο πολλές δύσκολες καταστάσεις.
Αν θέλει κάποιος να το μάθει μέσω YT, θα πρέπει να το κάνει με πολύ προσοχή και πολλές προσπάθειες.
Το ιδανικό θα ήταν να το μάθει απο κάποιο σχολείο.
RaGe_Raptor
05/08/2025, 18:49
πολύ εύπεπτο κι επεξηγηματικό "tb για τον δρόμο" βίντεο.
https://youtu.be/b6hr1VV5egQ?si=H1FRZPGqQYg34qEt
harris_x
05/08/2025, 19:19
πολύ εύπεπτο κι επεξηγηματικό "tb για τον δρόμο" βίντεο.
https://youtu.be/b6hr1VV5egQ?si=H1FRZPGqQYg34qEt
Πολύ καλό!
:beer:
grinderx
06/08/2025, 00:05
πολύ εύπεπτο κι επεξηγηματικό "tb για τον δρόμο" βίντεο.
https://youtu.be/b6hr1VV5egQ?si=H1FRZPGqQYg34qEt
Πολύ καλός ο Ιρλανδός Χούντρας και πολύ καλή η σειρά αυτή του Bennets! :a013:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.