Σύνδεση

View Full Version : Αλλοι εχουν το ονομα ...



Σελίδες : 1 [2]

taisteal
25/09/2015, 17:29
Ελπίζω όλοι εσείς που σχολιάζετε, γελάτε και αποδοκιμάζετε, να φοράτε μαμά εξατμίσεις με τους καταλύτες :smokin:

Εννοειται.
Παντα προβλεπε :smokin::smokin:

bulmont
25/09/2015, 18:59
Ελπίζω όλοι εσείς που σχολιάζετε, γελάτε και αποδοκιμάζετε, να φοράτε μαμά εξατμίσεις με τους καταλύτες :smokin:





Σου φαίνεται παράξενο ε;;;;;;;;;;;

Pan (dvs)
25/09/2015, 21:37
Τελικα "κλεφτης" δεν ειναι αυτος που κλεβει,αλλα αυτος που τον πιανουνε.

Ειχε κανεις ψευδαισθησεις οτι γινεσαι leader ητε σαν χωρα,ητε σαν βιομηχανια,ητε ξερω εγω τι ,με το σταυρο στο χερι?

Δεν καταλαβαινω γιατι μερικοι πεσανε απο τα συννεφα.:confused:

DAYMAN
25/09/2015, 22:24
τσιμπησαν τις μετοχες της εταιρειας (που εκανε λαμογια οντως) σε τιμη αστεια και κρατανε καλο χαρτι για να παιξουν στο μελλον απεναντι στην μερκελ.

Coyote.V
26/09/2015, 11:36
Σου φαίνεται παράξενο ε;;;;;;;;;;;


Όχι μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό αφού να φανταστείς έγραψα το μήνυμα χωρία να διαβάσω το νήμα... :lol:

amyroukai
26/09/2015, 11:42
Διαβάζω άρθρο έγκριτου δημοσιογράφου σήμερα...

Ε, δεν πρόλαβαν να εξελίξουν τους euro6, οπότε αναγκάστηκε ή εταιρεία να κάνει κόλπο για να μην μείνει πίσω σε πωλήσεις. Ηθικό το ζήτημα και όχι ουσίας, αφού τα μοτέρ καλά είναι, τι πειράζει αν ρυπαίνουν λίγο παραπάνω;

Έλα πες ρε τυπε τι χαρτζιλίκι πήρες.

AUFGEBRACHT
26/09/2015, 12:26
Δεν ξέρω εάν αναφέρεσαι στο Autotriti, εκεί πάντως επειδή είναι κανονικό payroll από VW έχουν θάψει την είδηση όσο δε γίνεται... υποθέτω ότι στα γραφεία του περιοδικού προσέρχονται με μαύρα περιβραχιόνια πένθους, τις φωτογραφίες του Βίντεκορν άραγε τις άλλαξαν από τους τοίχους;

nikos_abel
26/09/2015, 13:13
Η υποκρισία σε πλήρη ανάπτυξη ......

RaGe_Raptor
27/09/2015, 16:26
:bawl:

https://www.facebook.com/video.php?v=978420065551108

foogr01
27/09/2015, 16:40
:bawl:

https://www.facebook.com/video.php?v=978420065551108

:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:

amyroukai
27/09/2015, 21:27
Δεν ξέρω εάν αναφέρεσαι στο Autotriti, εκεί πάντως επειδή είναι κανονικό payroll από VW έχουν θάψει την είδηση όσο δε γίνεται... υποθέτω ότι στα γραφεία του περιοδικού προσέρχονται με μαύρα περιβραχιόνια πένθους, τις φωτογραφίες του Βίντεκορν άραγε τις άλλαξαν από τους τοίχους;

Δεν θυμάμαι που γράφει ο δημοσιογράφος τώρα. Κάποτε νομίζω ήταν στο drive. Νομίζω, έχουν περάσει 8 χρόνια από τότε που διάβασα το τελευταίο τεύχος...

MikeG
27/09/2015, 21:36
341870

toyar
27/09/2015, 21:52
η πλακα ειναι οτι η ολη ιστορια εγινε για ταοξειδια του αζωτου που ειναι αχρωμα και οχι για την αιθαλη η οποια ετσι κι αλλιως δεν κρυβεται:p

Δεινόσαυρος
28/09/2015, 02:20
Η πλάκα είναι οτι όλη η ιστορία έγινε για τα οξείδια του αζώτου που... άντε να μην πώ τώρα...

341873

341874

341875

Πάντως σίγουρα ανέδειξε τί ήλήθιοι είμαστε σαν είδος, και πόσο εύκολα τη στήνουμε τη φόλα για τον εαυτό μας.

GFawkes
28/09/2015, 11:07
H κυρια στην 2η φωτο....


τι ακριβως θελει να κανει με το στομα της;
:D

Δεινόσαυρος
28/09/2015, 12:33
H κυρια στην 2η φωτο....
τι ακριβως θελει να κανει με το στομα της; :D
Mα... έλεγχο σε ρύπους της Φοκσβάγκεν, φυσικά.

amyroukai
28/09/2015, 14:00
Η πλάκα είναι οτι όλη η ιστορία έγινε για τα οξείδια του αζώτου που... άντε να μην πώ τώρα...

Οπότε η φάουβε απλά θέλει να κάνει τις μηχανές μας πιο γρήγορες, να μιλάμε με αστεία φωνή και να μην νιώθουμε πόνο.
ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ και εμείς γκρινιάζουμε, τι στο καλό, χαζοί είμαστε;

AUFGEBRACHT
28/09/2015, 22:28
:D

341979

AUFGEBRACHT
28/09/2015, 22:29
:lol:

341980

Bob_o_mastoras
28/09/2015, 23:20
341981

341982

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 03:28
Καλά τα «αστειάκεια» με τους διάφορους μουτζούρηδες - Δε νιου Φοκσβάγκεν, κλπ, είναι εύκολα... αλλά και σαχλά στην τελική.

Η αληθινές ερωτήσεις κομματάκι πιο δύσκολες.
- Γιατί συμπεριλήφθηκε στα τεστ τόσο αυστηρά ένας μάλλον ανούσιος έλεγχος, σε ένα «ρυπο» συζητήσιμο;
- Γιατί έγινε αποδεκτό ένα προφανώς γραφειοκρατικό εξαμβλωμα χωρίς ιδιαίτερη εξέταση; Τόσο θρησκεία έχει γίνει πια η κάθε ψωνιο-περιβαλοντολογική δηθενία;
- Γιατί θεωρήθηκε από τον κλάδο προτιμότερο να χρησημοποιηθεί λογισμικό που ισοδυναμούσε με ξετσίπωτη ΑΠΑΤΗ (και δεν είναι μόνο η VW υπάρχουν ήδη άλλες γνωστες περιπτώσεις, πέρα από αυτές που ακόμα έχουν να εμφανιστουν!) αντί να αμφισβητηθεί το ζητούμενο... τόσο δύσκολο ήταν, και αν ναι, γιατί;
- Γιατί σαν κοινωνία πλέον το λογισμικό το αποδεχόμαστε να χρησημοποιείται για απάτη, χωρίς καμιά ιδιαίτερη ντροπή, και να θεωρείται και good business? Νέος κλάδος;


Σοβαρά δηλαδή: Δεν τολμάει κανείς να φέρει αντίρρηση σε εξ αρχής παράλογα αιτήματα, βασιζόμενος στην πρακτική «εντάξει μωρέ, θα βρούμε τον τρόπο να το εξαπατήσουμε...» Τα δύο νέα Ιερά τέρατα πάνε χέρι-χέρι - Πολιτική/Περιβαλοντολογική Ορθότητα (και καλά) για τα μάτια και συνάμα High-Tech Απάτη στο μέγιστο, μια που τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια είναι η μόνη «αληθινή» προστιθεμένη αξία τελευταία.

ΟΚ. Ας κράξουμε όλοι στο τουίτερ, ποιός θα πρωτοπρολάβει να ανεβάσει meme, αλλά να μην έχουμε κλάμματα αυρίο που κάθε παπί θα έχει υποχρεωτικό ABS και οι μεγάλες μηχανές θα έχουν περιοριστεί στους 25 ίππους, όπως κανονικά ΠΡΕΠΕΙ, αν κανείς αλήθεια πιστεύει οτι λίγο NO απο diesel είναι πρόβλημα, ουσία που αποβάλλεται τάχυστα και πανεύκολα απο τον ανθρώπινο οργανισμό, και δεν θεωρείται οτι βλάπτει, ούτε σε μεγάλες συγκεντρώσεις.

amyroukai
29/09/2015, 03:37
To abs μόνο καλό είναι. Από το 2016 θα είναι υποχρεωτικό παντού.

Τώρα που κολλάει η πονηριά της vw με τον περιορισμό των ίππων... Ενυδρείο έχεις; :)

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 03:39
Ξέρω, δύσκολο.
Never mind.

amyroukai
29/09/2015, 07:56
Ξέρω, δύσκολο.
Never mind.

Μουχαμπέτι κάνουμε. Δεν σου λέω ότι θα μας σκοτώσει με τις εκπομπές ρύπων η VW. Έκλεψε και "πρέπει να πληρώσει" όπως λένε οι (στην δική μας περίπτωση) άκαμπτοι και αμετακίνητοι συμπατριώτες της.

Το ότι "πρέπει", κεφαλαίο και τονισμένο, να περιοριστεί η ιπποδύναμη των μοτοσικλετών (πλην ducati που θα έχουν ένα κουτί που θα ανιχνεύει πότε δυναμομετρούνται και θα κόβει την ιπποδύναμη) στους 25 ίππους. Πως στο καλό ήρθε αυτό, που το είδες, ποιός το είπε; Ακόμα και οι Γάλλοι που δεν ξέρω αν επιμένουν ακόμα στο όριο, 100 λένε/έλεγαν. Και άντε οι μεγάλες θα περιοριστούν. Οι μικρές θα είναι ελεύθερες; 400άρια με 70 άλογα και 1000άρια με 25; Κάπου χάνει η λογική σου και... είναι δύσκολο όντως.

pipe_smoker
29/09/2015, 08:51
Α δεν πάμε καλά....

Προσωπικά χέστηκα αν η γκόλφω του γείτονα βγάζει 5 ντουμάνια παραπάνω απ'όσα φουμάρει ο άλλος γείτονας.

Κι αν είχανε φτιάξει "παπαράκι/χλιμιτζίρι" σαν αυτό που πόσταρε ο Βύρωνας στις πρώτες σελίδες, το οποίο σακουλευότανε πότε το αμάξι ελέγχεται (οπότε και ψόφαγε για να μην ντουμανιάζει) και πότε το αμάξι οδηγείται (οπότε και άναβε την ατμομηχανή να βγουνε τα αλόγατα), εγώ θα πω "μαγκιά".

"Μαγκιά" όμως υπό προϋποθέσεις.
"Μαγκιά" να φτιάξεις ένα τέτοιο παπαράκι, αν είσαι ο Τάκης ο μηχανικός της γειτονιάς, για να το φοράς στα φτιαγμένα και να περνάνε ΚΤΕΟ.

Όταν γκαρίζεις ότι έχεις τα πιο οικολογικά αυτοκίνητα που εκπέμπουν άρωμα λεβάντα, γιατί θες να συνεχίσουν να κελαηδούν τα πουλάκια στα δέντρα (καθώς εσύ περνάς από κάτω με 200), και ξαφνικά σε μαγκώνουν να έχεις το χέρι στην τρύπια τσέπη και να ταχταρίζεις τα @@ σου, καλά θα σου κάνουν να σε ρημάξουν στο πήδημα.

Ναι, όλοι κλέβουν, όλοι κάνουν πουστιές, κλπ κλπ κλπ κι ο ήλιος βγαίνει από την ανατολή.
Και οι Αμερικανοί είναι οι χειρότεροι απ'όλους.

Αλλά από τη στιγμή που ξέρεις ότι έχεις λερωμένη φωλιά, μη φωνάζεις και πολύ δυνατά, γιατί θα βρεθεί κάποιος πιο ισχυρός από σένα και θα σου βάλει τις φωνές στο ΓκWLο.

Προσωπικά γι'αυτό γελάω με τη VW.
Ο Αμερικλάνος (καλά αν και έχει χαλάσει κι αυτός τα τελευταία χρόνια), σου σιάγνει αυτοκίνητο 14.000 κυβικά να τα μοιράζεις και στις κότες.
Ο Γερμανός σου λέει περιβάλλον και οικολογία και το νιμού της Χάιδως.

Και πάρε 180 άλογα από 1.400 κυβικά και μή σε νοιάζει τίποτα, εγώ είμαι εδώ.
Ε κάτσε στο πούρο τώρα και απόλαυσέ το.

Κι επειδή κάποιος ρώτησε, εγώ μπορεί να μην έχω μαμά εξάτμιση στο μηχανάκι μου.
Και μπορεί να ψοφάνε κι όλα τα πετούμενα κάθε φορά που ρίχνω ξερογκαζιά.
Αλλά εγώ είμαι ένας μαλάκας με το μηχανάκι του.

Δεν είμαι ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία που το πρωί κόπτομαι για τη φύση και το βράδυ φτιάχνω κινητήρες παρά φύση, και κυρίως δεν έχω κανένα οικονομικό όφελος από τέτοια μπίζνα.

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 10:53
amyroukai, το θεμα είναι η ηθικοπολιτική ατμοσφαιρα που αναπτύσεται και μεσα στην οποια λαμβανει χώρα αυτό το Swiftιανό δρώμενο. (Εφ`οσον την περιβαλλοντολογική ατμόσφαιρα όλοι την έχουν γραμμένη).

Κανεις δεν αμφισβητεί, βέβαια, οτι το πρόβλημα εδώ ήταν η προμελετημένη ζαβολιά και όχι η ρύπανση (η οποία είναι ουσιαστηκά αμελητέα). Υπο ποιές συνθήκες, λοιπόν, προτιμάει ένας γίγαντας τις βιομηχανίας να κάνει μαγκια στο επίπεδο του «Μήτσου του μάστορα», που είπε και ο pipe_smoker, παρά να αντιμετωπίσει μια εμφανέστατα ηλήθια απαίτηση όπως θα την αντιμετώπιζε οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος;

Ποιό - τέλως πάντων - είναι αυτό το τέρας που όλη η βιομηχανία ευλαβικά ταϊζει, και που τιμά με σιωπηλή υποταγή, για λόγους... ανταγωνισμού; Διάβασα (σόρυ δεν έχω λινκ και δεν θυμάμαι μάρκα) οτί ηδη ήταν γνωστό οτι υπήρχε μπλιμπλίκι/defeat-mechanism για αμάξι το οποίο «καταλάβαινε» πότε γινόταν τεστ ηχορύπανσης και κατέβαζε ειδικά flaps στην εξάτμιση για να την μειώσει. Καταλαβαίνουμε αλήθεια τί παίζεται εδώ; Ένα σωρό κομπιουτεράδες έχουν αφιερώσει τον χρόνο τους να σχεδιάζουν συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που αποκλειστικό σκοπό έχουν να αντιλαμβάνονται πότε εξετάζεται το αμάξι, για να κάνουν «μαγκιές»! Και φυσικά, σιγά μην είναι μόνο η VW, απ' ο,τι φαίνεται το φαινόμενο είναι διαχυτο σε όλον τον τομέα και σε ραγδαία άνθηση.

Όταν λοιπόν αποφασίζουμε οτι είναι πιο εύκολο να στέλνουμε στον Μινόταυρο την ετήσια απαιτούμενη θυσία, παρά να αντιμετωπίσουμε το τέρας κατάφατσα, όχι μόνο δεν πρέπει να ξαφνιαζόμαστε όταν αυτό αποθρασύνεται, αλλά ούτε καν να ξαφνιαζόμαστε όταν οι υποτηθέμενοι «μεγάλοι και σοφοί» πέφτουν στις χειρότερες γελοιότητες προκειμένου να επικρατήσει το status quo.

Τώρα, για μεχρί πού μπορούν να επεκταθούν οι απαιτήσεις του τέρατος, ας βγάλει ο καθενός τα δικά του συμπεράσματα. Δεν μιλάω βέβαια για αύριο. Άλλα ίσως μεθαύριο, ή την επομένη. Προσωπικά θεωρώ ΛΙΓΟΤΕΡΟ παράλογο τον περιορισμό στα μηχανάκια (ή σε οτιδήποτε fun που καταναλώνει ενέργεια), παρά, ας πούμε την αγοροπωλησία carbon credits στα διεθνή χρηματηστήρια ή το σπαραξικάρδιο θέαμα ολάκερης της ηλεκτρονικής αυτοκινητοβιομχανίας ποια θα παράγει το πιο ανταγωνιστικό defeat-mechanism για να συμορφοθεί με εντελώς πλασματικές περιβαλοντολογικές απαιτήσεις.

Η επαφή με το GPS κόπηκε, το μαγνητόμετρο έχει χαλάσει, και τον άμοιρο τον μπούσουλα όχι μόνο τον έχουμε χάσει αλλά και ξεχασει.

BLiTzER
29/09/2015, 10:59
Καλά, δε χρειάζεται και AI για να "καταλάβει" ένα σύστημα πότε έχει συνδεθεί με μηχανισμό διάγνωσης. Μην τους κολακεύεις.

Νομίζω στη Γαλλία ισχύει κανονικά ο περιορισμός στους 100 ίππους.

RaGe_Raptor
29/09/2015, 11:03
Εδώ να καταγγείλω την Aprilia που τα βετέσσερα της είναι γατάκια με νεκρά και βρυχούνται σαν λιοντάρια μόλις βάλεις πρώτη.... :D είδατε και στα δίτροχα έχουμε τζαναμπέτηδες....

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 11:05
Να προσθέσω επίσης οτι δεν έχω κανένα πρόβλημα να την μαμήσουν την VW όσο δεν πάει, μωρέ ας καταστραφεί όλη η Porsche Holdings να γελάσουμε.

Όχι όμως επειδή έκαναν ζαβολιά (χεστήκαμε, λες και δεν το ξέραμε) αλλά επειδή οι ίδιοι αποδέχθηκαν, στήριξαν και συνέβαλαν στην δομή του συστήματος που όρισε τις ζαβολιές.

Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η ιστρορία τώρα, αλλά δεν θα με ξαφνιάσει αν ξαφνικά καταλάβουν με τί θεριό παίζουν, και τα μασήσουν. Δεν μιλάμε πια μόνο για την VW, αλλα για την παγκόσμια ηλεκτρονική αυτοκινητο-μπλιμπλικία!

RaGe_Raptor
29/09/2015, 11:10
Καλά, δε χρειάζεται και AI για να "καταλάβει" ένα σύστημα πότε έχει συνδεθεί με μηχανισμό διάγνωσης. Μην τους κολακεύεις.

Νομίζω στη Γαλλία ισχύει κανονικά ο περιορισμός στους 100 ίππους.

Και φυσικά είναι επιτηδευμένα εύκολο να αίρεται για ευνόητους λόγους

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 11:12
Καλά, δε χρειάζεται και AI για να "καταλάβει" ένα σύστημα πότε έχει συνδεθεί με μηχανισμό διάγνωσης.
ΟΚ, έπρεπε να πώ «στοιχειώδους ΑΙ».
Άλλα όταν έχεις τόσους σένσορες να προσέχεις, και με τις απαιτήσεις όλο και να ανεβαίνουν, δεν θα αργίσει να εμφανιστεί και το πρώτο neural net που να τα κουμαντάρει αυτά. :lol:

Και μην ξεχνας οτι οι Γιαπωνέζοι έχουν ήδη αποδεδηγμένη τεχνογνωσία στα fuzzy systems. Μεγάλο περιθώριο για γλέντια!

Γουσταρω να δώ Τζαπα vs Ευρωπακό ανταγωνισμό σε Τεχνητη Νοημοσύνη defeat systems. :p Μάλιστα κύριοι, εκεί να σας δώ!

BLiTzER
29/09/2015, 11:15
Και φυσικά είναι επιτηδευμένα εύκολο να αίρεται για ευνόητους λόγους

Είναι αστείο, βασικά, γιατί το έμαθα όταν ήμουν εκεί για να εκπαιδευτώ πάνω σε ένα δυναμόμετρο.

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 11:20
Και φυσικά είναι επιτηδευμένα εύκολο να αίρεται για ευνόητους λόγους

Ακριβώς αυτό λέω αγαπητέ, στίς απαιτήσεις όλο στόμφο και αυταρέσκεια, στην πραγματικότητα ολα θεμιτά για να γράψουμε τις απαιτήσεις στα @@ μας. Και καλά κάνουμε, εν προκειμένω.

Η VW έγινε απλώς αιτία για να φανεί στιγμιαία μια απίστευτη υποκρισία. Αμφιβάλλω όμως αν θα δωθεί σοβαρή συνέχεια.
Ετοιμάζω :a014:

gior-gos
29/09/2015, 11:44
Η VW έγινε απλώς αιτία για να φανεί στιγμιαία μια απίστευτη υποκρισία.

Καπου δεν τα βρηκανε στις μιζες μωρε και τους ξεμπροστιασανε
+ οτι καπου καπου πρεπει να φαινεται οτι οι ελεγκτικοι μηχανισμοι υπαρχουν και δουλευουν..

σε μερικες μερες; βδομαδες; θα χει (κι αυτο) ξεχαστει.

Ετσι κι αλλιως η βιομηχανια του anti - (στα ηλεκτρονικα, στο ντόπινγκ κτλ) ειναι κατι που εχει ξεκινησει δυναμικα τα τελευταια χρονια, ειναι εξαιρετικα προσοδοφορο (οπως το εμποριο οπλων, ναρκωτικων, η πορνεια κτλ) οπότε ασφαλως και δε θα το ακουμπησει κανεις..

amyroukai
29/09/2015, 12:25
Επίσης ενδιαφέρον είναι το εξής: Θεωρητικά, βάσει προδιαγραφών ρύπων πωλείται το κάθε αυτοκίνητο στην Ευρώπη και ότι δεν καλύπτει τις προδιαγραφές δεν έχει δικαίωμα να πωληθεί. Αν το αγορασμένο VW, Audi (άλλα 2,5 μύρια αυτοκίνητα) ή όποια μάρκα αυτοκίνητο ΔΕΝ περνά τις προδιαγραφές ρύπων στις οποίες θεωρητικά υπάγεται, δεν τεκμαίρεται ότι πωλείται παράνομα; Αυτός που αγόρασε το "παράνομο" αυτοκίνητο δεν δικαιούται αποζημίωσης ή/και αλλαγής του αυτοκινήτου του με ένα νόμιμο, αφού εξαπατήθηκε;



Η αληθινές ερωτήσεις κομματάκι πιο δύσκολες.
- Γιατί συμπεριλήφθηκε στα τεστ τόσο αυστηρά ένας μάλλον ανούσιος έλεγχος, σε ένα «ρυπο» συζητήσιμο;

Και εγώ αναρωτιέμαι αφού δεν είναι ρύπος και είναι "αβλαβής εκπομπή" καυσαερίου, γιατί να είναι ελέγξιμος και με όριο...;



***και μιά ανούσια προσθήκη ακόμα. Οι Κινέζοι που είναι χαζούληδες και δεν είναι σαν εμάς τους έξυπνους ευρωπαίους, έκαναν ένα πείραμα... Και ιδού. Τα αυτοκίνητα το ξέρουμε ότι δεν είναι αθώα και υπάρχει λόγος που γίνεται "μάχη" για τον περιορισμό των ρύπων. Αλλά όλο αυτό το δημοσίευμα μπορεί και να είναι μιά ecoτρολλιά των εχθρών της αυτοκίνησης, ξέρω 'γω.
http://inhabitat.com/beijing-takes-5m-cars-off-the-road-residents-see-blue-skies-for-the-first-time-in-ages/

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 12:35
Και εγώ αναρωτιέμαι αφού δεν είναι ρύπος και είναι "αβλαβής εκπομπή" καυσαερίου, γιατί να είναι ελέγξιμος και με όριο...;

Τώρα αρχίζεις να ρωτάς τις σωστές ερωτήσεις...

Δεινόσαυρος
29/09/2015, 14:04
Παρατηρώ οτι αυτή τη στιγμή, αν και έχει ανακοινωθεί οτι οι ανακλήσεις ανέβηκαν από τις 500,000 των ΗΠΑ, σε 11 εκατομύρια, το Google News δεν το έχει πρωτοσέλιδο, ούτε στην GB ούτε στην US έκδοση. Στην Γερμανική, απο τα λίγα που καταλαβαίνω, αναφέρεται η ανάκληση 700,000 SEAT, αλλά πάλι περισότερη κάλυψη έχουν τα σκάνδαλα της FIFA.

Φαίνεται να κατάλαβαν, έστω αργά, την μαλακία που πήγαν να κάνουν οι Γιάνκηδες.

toyar
29/09/2015, 14:48
η vw εκανε λαμογια οχι γιατι δεν μπορει να περασει τις απαιτουμενες προδιαγραφες αλλα γιατι αυτο εχει μεγαλο κοστος γιατι πρεπει να σχεδιασει -μελετησει-εξελιξει νεο κινητηρα
σε χρεωνει λοιπον για νεο σου πουλαει παλιο και βαζει τη διαφορα στην τσεπη ωστε να κανει διαφημιση
για τον πελατη αυτο ειναι απατη
για τις αλλες εταιρειες αθεμιτος ανταγωνισμος
για καποιους αντιοικολογικη συμπεριφορα
μαγκια παντως δεν ειναι για κανεναν
δυστυχως η vw εχει μακρα παραδοση υπερδιαφημισμενων-υπερτιμημενων προιοντων απο την εποχη που πουλαγε ξεβρακωτα golf II με 45 αλογα και ο ειδικος τυπος μιλαγε για ποιοτικα πλαστικα και ασφαλη οδικη συμπεριφορα για αυτοκινητα που κανανε 0-100 σε 2 μερες

stefanos
29/09/2015, 15:00
Μια χαρά μαγαζάκι έχουν ανοίξει με τις οικοπαπαριές τους.
Εχουν πετάξει τα φτηνα εισαγώμενα έξω και κονομάνε οι εταιρείες και τα κράτη στην πλάτη μας πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Μαγκιά τους μου φαίνεται.
Α σου δείνουν και δάνειο με ευνοικούς όρους για να τον αγοράσεις τον τάφο.

dimmie_72
29/09/2015, 15:03
Μηνύσεις εναντίον της Volkswagen ετοιμάζει ο Δήμος Βόλου (http://www.taxydromos.gr/%CE%A4%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC/195116-mhnyseis-enantion-ths-volkswagen-etoi%CE%BCazei-o-dh%CE%BCos-boloy.html)

αν διαπιστωθεί ότι αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν και στο Βόλο.




teo το βλέπω να τρως κατακούτελα κάναν... Μπέο οσονούπω :rotflmao:

nikos_abel
29/09/2015, 15:05
Μια χαρά μαγαζάκι έχουν ανοίξει με τις οικοπαπαριές τους.
Εχουν πετάξει τα φτηνα εισαγώμενα έξω και κονομάνε οι εταιρείες και τα κράτη στην πλάτη μας πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Μαγκιά τους μου φαίνεται.
Α σου δείνουν και δάνειο με ευνοικούς όρους για να τον αγοράσεις τον τάφο.

:a18:

el_hymador
29/09/2015, 15:13
Εγώ το μόνο που περιμένω με μεγάλη χαρά, είναι το τσουνάμι μηνύσεων που θα τους σκάσει από αμέρικα... έμπλεξαν με λάθος κράτος, νομίζουν ότι με μια αντικατάσταση αυτοκινήτου και ένα "συγνώμη" θα την βγάλουν καθαρή... :bawl:

Μιλάμε για κράτος στο οποίο πληρώνονται εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια αποζημιώσεων επειδή ο άλλος πήγε να ανοίξει το σακουλάκι με τα πατατάκια και λόγω του ότι αυτό ήταν λίγο πιο σφιχτό, χτύπησε το χέρι του...

Θα τους γ@μπιπ ότι έχουν και δεν έχουν με ότι κατηγορία μπορεί κανείς να φανταστεί!

...και ναι, γουστάρω!! :evil:

taisteal
29/09/2015, 15:39
Μια χαρά μαγαζάκι έχουν ανοίξει με τις οικοπαπαριές τους.
Εχουν πετάξει τα φτηνα εισαγώμενα έξω και κονομάνε οι εταιρείες και τα κράτη στην πλάτη μας πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Μαγκιά τους μου φαίνεται.
Α σου δείνουν και δάνειο με ευνοικούς όρους για να τον αγοράσεις τον τάφο.

+++

Lio
30/09/2015, 00:02
Εδώ ο Χοϊδας κάνει μερικές (ενδιαφέρουσες, ως συνήθως) σκέψεις για το θέμα:
https://www.facebook.com/dennis.hoidas/posts/10207676291006792

RaGe_Raptor
30/09/2015, 07:30
Εδώ ο Χοϊδας κάνει μερικές (ενδιαφέρουσες, ως συνήθως) σκέψεις για το θέμα:
https://www.facebook.com/dennis.hoidas/posts/10207676291006792

Όπως το είπες,ενδιαφέρουσες ως συνήθως .....

AUFGEBRACHT
06/10/2015, 16:39
Seat και Skoda έβγαλαν σχετική εφαρμογή σήμερα, είμαι στους "επιτυχόντες", να το χαίρομαι...

Ichigo
06/10/2015, 18:34
Seat και Skoda έβγαλαν σχετική εφαρμογή σήμερα, είμαι στους "επιτυχόντες", να το χαίρομαι...

Αναμενουμε εντυπωσεις με τη νέα χαρτογραφηση που θα σας περασουν; Θα ανεβαινει με 1η την ανηφορα αραγε; :smokin:

AUFGEBRACHT
06/10/2015, 18:41
Αναμενουμε εντυπωσεις με τη νέα χαρτογραφηση που θα σας περασουν; Θα ανεβαινει με 1η την ανηφορα αραγε; :smokin:

Ειλικρινά θα ήθελα πολύ να τους κάνω μια μήνυση, να το πάρουν πίσω και να μου δώσουν στο ακέραιο όσα τους έσκασα μετρητά, αλλά Ελλάδα γαρ δεν παίζει τέτοιο ενδεχόμενο, αν και θα κάνω κάποιες κινήσεις διερευνητικές, έτσι για το γαμώτο. Εννοείται πως αυτό που θα κάνουν είναι να μειώσουν την ιπποδύναμη και να αυξήσουν την κατανάλωση, θα βάλουν κι ένα λογισμικό να δείχνει ίδια δυναμομέτρηση με πριν και όλα καλά... πάντως ακούω από πολλούς ότι δεν πρόκειται να πάνε να κάνουν τη διαδικασία γιατί μετά θα έχουν ένα ψοφίμι με 4 ρόδες στο δρόμο...

Bob_o_mastoras
06/10/2015, 18:45
Oργανωθειτε οι κατοχοι και ταραξτε τους στη μηνυση!! :evil:

AUFGEBRACHT
06/10/2015, 19:48
Oργανωθειτε οι κατοχοι και ταραξτε τους στη μηνυση!! :evil:

Μια τρύπα στο νερό θα κάνουμε, VW είναι αυτή, όχι αστεία, ήδη το νομικό τους τμήμα θα έχει πάρει φωτιά... θα έχουν ήδη έτοιμους τους "αστέρες" Κούγιες, Δημητακόπουλους και δεν συμμαζεύεται και άντε μετά εσύ να πας με τον Καραμήτρο από την επαρχία. Πάντως όπως και να έχει άλλο να προσπαθείς και άλλο να παραδίνεσαι αμαχητί με τα χέρια κάτω, ήδη έκανα κάποια νομικά ερωτήματα και περιμένω απαντήσεις...

teogtp
06/10/2015, 19:50
Είναι ανάγκη να δεχθείς το update;

lykourgi
06/10/2015, 19:57
Το πιθανότερο είναι ότι θα σου το κάνουν στην πρώτη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο, χωρίς να σε ρωτήσουν.

AUFGEBRACHT
06/10/2015, 19:59
Είναι ανάγκη να δεχθείς το update;

Update δεν θα το έλεγα, μάλλον για downdate πρόκειται... ακόμα τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί, φαντάζομαι σε χώρες που είναι όντως χώρες και όχι μπανανίες θα είναι υποχρεωτικό, εδώ δεν ξέρω τι θα γίνει. Το θέμα δεν είναι όμως αυτό. Σε αναγκάζει κανείς να αλλάζεις καταλύτη όταν αυτός είναι για πέταμα και σκορπίζεις καρκίνο; Εγώ δεν γουστάρω να κυκλοφορώ με ένα όχημα που σκορπάει μέχρι και 40 φορές παραπάνω ρύπους απ' ότι πρέπει (ευτυχώς που κυκλοφορώ αποκλειστικά σχεδόν μόνο εθνική) και στο κάτω-κάτω της γραφής δεν ξέρω τι γίνεται και με όσους βάζω μέσα... εάν είσαι συνειδητοποιημένος κάνεις το update, αν είσαι ζωντόβολο και τούβλο σαν κάποιους που ξέρω με βγαλμένους καταλύτες εδώ και χρόνια που... καταδικάζουν τους ιδιοκτήτες VW και τα diesel κάνεις την πάπια και ως καλός νεοέλληνας φταίνε για όλα οι άλλοι αλλά όχι εγώ ο ίδιος.

AUFGEBRACHT
06/10/2015, 20:00
Το πιθανότερο είναι ότι θα σου το κάνουν στην πρώτη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο, χωρίς να σε ρωτήσουν.

Αν κι είναι μέσα στην εγγύηση έτσι κι αλλιώς έλεγα την επόμενη φορά να το πάω σε μη εξουσιοδοτημένο.

stefanos
06/10/2015, 20:38
Είναι σίγουρο ότι μπορεί να γίνει κάτι με απλή επέμβαση σε λογισμικό?

AUFGEBRACHT
06/10/2015, 20:48
Είναι σίγουρο ότι μπορεί να γίνει κάτι με απλή επέμβαση σε λογισμικό?

http://www.autoblog.gr/2015/10/06/dieselgate-o-2-0-tdi-tha-xreiastei-mono-anabathmish-logismikoy-o-1-6-tdi-perissotera/

dimmie_72
06/10/2015, 21:06
http://www.autoblog.gr/2015/10/06/dieselgate-o-2-0-tdi-tha-xreiastei-mono-anabathmish-logismikoy-o-1-6-tdi-perissotera/

Η VW θα πρέπει να αντικαταστήσει τα μπεκ, θα πρέπει να τοποθετήσει ενδεχομένως και το σύστημα AdBlue (σύστημα ψεκασμού ουρίας στην εξάτμιση), ώστε ο κινητήρας να μπορέσει να πληροί τις εκπομπές ρύπων.

Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Dieselgate: Ο 2.0 TDI θα χρειαστεί μόνο αναβάθμιση λογισμικού, ο 1.6 TDI περισσότερα - Autoblog.gr


καφετζήηηηη, τα pumpers μην ξεχάσεις! :rotflmao:

stefanos
06/10/2015, 21:14
Δεδομένου λοιπόν ότι κανένας πολιτισμένος άνθρωπος δεν θα δεχτεί να έχει ένα 2λιτρο που θα πηγαίνει σαν 1400 και θα καίει την μάνα του και τον πατέρα του, μιλάμε για σοβαρή μετατροπή γενικότερα
και στα 2.0 και στα 1.6 οπότε δεν παίζει να μην την κάνει κάποιος και να περάσει κτεο ή να πουλήσει το αυτοκίνητό του.

Bob_o_mastoras
06/10/2015, 21:54
Πωω.. Τωρα αρχιζω και αντιλαμβανομαι το μεγεθος του προβληματος για τους κατοχους..:uplate:

Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο

Μικe777
06/10/2015, 21:59
Πωω.. Τωρα αρχιζω και αντιλαμβανομαι το μεγεθος του προβληματος για τους κατοχους..:uplate:

Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο

για τους κατοχους ναι γιατι κι εγω συμμεριζομαι την αποψη
οτι ισως καποιοι ηθελαν ενα αυτοκινητο με λιγους ρυπους..
αλλα για την Γερμανικη αυτοβιομηχανια θα χαρω οι μετοχες Vag και σια!!:a06:
ειδομεν..

Bob_o_mastoras
06/10/2015, 22:04
για τους κατοχους ναι γιατι κι εγω συμμεριζομαι την αποψη
οτι ισως καποιοι ηθελαν ενα αυτοκινητο με λιγους ρυπους..
αλλα για την Γερμανικη αυτοβιομηχανια θα χαρω οι μετοχες Vag και σια!!:a06:
ειδομεν..

Δεν ειναι το θεμα αν ηθελαν ή οχι λιγοτερους ρυπους.. Οι περισσοτεροι στα @@ τους οι ρυποι. Το θεμα ειναι οτι θα τους επιβληθει να κανουν αυτες τις αλλαγες αλλιως δεν θεωρειται street legal το αμαξι.. Και πιο θα ειναι το κοστος σε επιδοσεις και καταναλωση των αλλαγων αυτων;;; Και σε αξιοπιστια;;;

Μακαρι να παθει (που θα παθει) ζημια η VW. Γι'αυτο θα χαρω και εγω. Τους αξιζει!

Desperado
06/10/2015, 22:15
Δηλαδη θα μειωσουν τους ρυπους αυξανοντας την καταναλωση ? Δεν μου κολλαει αυτο.....Οκ για μειωση της ιπποδυναμης να το καταλαβω.

nickald
06/10/2015, 22:24
Φαντασου τωρα οτι εδωσες ενα νεφρο και πηρες ενα καλο φαουβε ή αουντι γιατι σε ικανοποιουσε η ιπποδυναμη του κλπ κλπ

και ερχονται τωρα και σου λενε μαστορα θα κανουμε μοντα στουργαλειου και απο Χ αλογα στις Ψ στροφες με Ν καταναλωση..... θα στο κανουμε γιαμπαλο...... γιατι ετσι.....

Τους γκαμεις μετα ή οχι?

AUFGEBRACHT
06/10/2015, 22:25
Δηλαδη θα μειωσουν τους ρυπους αυξανοντας την καταναλωση ? Δεν μου κολλαει αυτο.....Οκ για μειωση της ιπποδυναμης να το καταλαβω.

Είπα και πριν, η μηχανολογία δεν είναι το φόρτε μου αλλά ας δοκιμάσω... έχεις 1600 κυβικά που έβγαζαν 105 ίππους και κινούσαν ένα αμάξωμα 1500 κιλά π.χ. εάν τώρα το ίδιο αμάξωμα με τον ίδιο κυβισμό έχεις διαθέσιμους 85 ίππους δεν θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση;

Bob_o_mastoras
06/10/2015, 22:25
Τα νεφρα μας πισω!
Τα νεφρα μας πισω!

:lol::lol:

PortisHead
07/10/2015, 07:50
Μην στεναχωριεστε...
ηδη FIAT και FORD (τουλαχιστον στην Ιταλια και Αμερικη)
κανουν προσφορές εως 1500 ευρώ για ανταλλαγές με VW.
Επωφεληθείτε... :)

Ichigo
07/10/2015, 08:32
Παρέμβαση Κούλογλου για Volkswagen: Εκβιαστικό email από την εταιρεία. Προσπαθεί να επιβάλει το νόμο της σιωπής στον Τύπο

http://news247.gr/eidiseis/auto/paremvash-koulogloy-gia-volkswagen-ekviastiko-email-apo-thn-etaireia-prospathei-na-epivalei-to-nomo-ths-siwphs-ston-tupo.3704129.html



Γιατί πάντα τέτοιοι ήταν! Μανούλες στην προπαγάνδα και την π00στιά!

Lio
07/10/2015, 08:57
Απο εδώ:
http://news247.gr/eidiseis/auto/soimple-tha-vgoume-isxyroteroi-apo-to-skandalo-ths-volkswagen.3692343.html


......Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε ότι σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές θα εφαρμοσθούν στον όμιλο Volkswagen, έπειτα από το σκάνδαλο Dieselgate.

"Στο τέλος, τίποτε δεν θα θυμίζει την παλιά VW", είπε ο Σόιμπλε σε τοπική γερμανική εφημερίδα αρνούμενος ότι το σκάνδαλο απειλεί τη γερμανική οικονομία ή τη Γερμανία ως επενδυτικό προορισμό. "Θα βγούμε ισχυρότεροι από αυτή την κρίση. Διδασκόμαστε από τις κρίσεις", είπε.

Panos76
07/10/2015, 08:59
Συνεπώς διακρίνουμε μία χλιαρή αντιμετώπιση του θέματος καθώς και μια προσπάθεια υποβιβασμού, του στυλ: εντάξει, έγινε μλκια, την ξεχνάμε, πάμε παρακάτω και θα τα καταφέρουμε καλύτερα και εκεί λήγει η ιστορία.

Lio
07/10/2015, 09:08
Καραoff topic, αλλά ενδιαφέρoν:

http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/360-nekra-vrefh-to-prwto-skandalo-poy-paradexthke-h-vw.3685884.html

bulmont
07/10/2015, 11:14
Τελικά κάτι ήξερε ο Λιάπης και το κυκλοφόραγε στην ζούλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







:bawl::bawl:

devil's animal
07/10/2015, 12:42
Καραoff topic, αλλά ενδιαφέρoν:

http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/360-nekra-vrefh-to-prwto-skandalo-poy-paradexthke-h-vw.3685884.html



πολυ ενδιαφερον...
τωρα εχω πολυ περισσοτερη απεχθεια για το group vag, απ'οτι πριν...:yuck:

PortisHead
07/10/2015, 12:53
Καραoff topic, αλλά ενδιαφέρoν:

http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/360-nekra-vrefh-to-prwto-skandalo-poy-paradexthke-h-vw.3685884.html


Αμ πως νομιζεις χτίζονται οι αυτοκρατοριες ?
Τα ιδια και η Αμερικη με τους μαυρους,τσαμπα εργατικα δυναμικο.
Για την αρχαια Ελλαδα,δεν γνωριζω επ'ακριβως αλλα εχω τις επιφυλάξεις μου.

MikeG
25/10/2015, 19:20
:lol: :lol:

Eιδικές προσφορές για αντικατάσταση των οχημάτων VW που φέρουν το παράνομο λογισμικό



http://www.thepressproject.gr/article/83433/Eidikes-prosfores-gia-antikatastasi-ton-oximaton-VW-pou-feroun-to-paranomo-logismiko

Bob_o_mastoras
25/10/2015, 19:24
:lol: :lol:

Eιδικές προσφορές για αντικατάσταση των οχημάτων VW που φέρουν το παράνομο λογισμικό



http://www.thepressproject.gr/article/83433/Eidikes-prosfores-gia-antikatastasi-ton-oximaton-VW-pou-feroun-to-paranomo-logismiko

Aυτο ξεπερναει και την εννοια του θρασσους... :eek:

AUFGEBRACHT
25/10/2015, 21:00
Aυτο ξεπερναει και την εννοια του θρασσους... :eek:

Όχι, αυτό την ξεπερνάει... μεγάλα τρολ οι τύποι!!!

http://www.volkswagen.gr/el/about_volkswagen/volkswagen-environment.html

dimmie_72
25/10/2015, 21:18
:lol: :lol:

Eιδικές προσφορές για αντικατάσταση των οχημάτων VW που φέρουν το παράνομο λογισμικό





καφετζή βολεύτηκες πάλι. :bawl:

SHOOTER045
25/10/2015, 21:27
καφετζή βολεύτηκες πάλι. :bawl:

Να ζητήσει τζαπονι τώρα που μπορεί

Pan (dvs)
26/10/2015, 19:29
:lol: :lol:

Eιδικές προσφορές για αντικατάσταση των οχημάτων VW που φέρουν το παράνομο λογισμικό



http://www.thepressproject.gr/article/83433/Eidikes-prosfores-gia-antikatastasi-ton-oximaton-VW-pou-feroun-to-paranomo-logismiko

Δινουνε τα τασακια δωρο?

AUFGEBRACHT
05/11/2015, 20:34
Δυο μικροπράγματα εν αναμονή νέας αποκάλυψης ότι το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από καρκινογόνο αμίαντο, τα πλαστικά είναι από ανακύκλωση υλικών από το Τσερνόμπιλ και ότι το κέικ που σε κέρασαν στην αντιπροσωπεία ήταν από αλεύρι μαζεμένο από σιτοβολώνα της Σερβίας τίγκα στο απεμπλουτισμένο ουράνιο...

http://www.autoblog.gr/2015/11/03/h-volkswagen-anakalei-800-000-aytokinhta-logw-lathos-ekpompwn-co2/
http://www.autoblog.gr/2015/11/02/h-epa-anakalypse-to-paranomo-logismiko-kai-ston-3-litro-tdi-kinhthra-ths-vw/

amyroukai
25/11/2015, 20:59
Λοιπόν... το βρήκε η vw. Όλα καλά με ένα πλαστικο παπαρακι με σήτα και νέο λογισμικό...

http://www.engadget.com/2015/11/25/vw-fix-european-diesel-engines/



Διάβασα σήμερα ότι το επόμενο σκάνδαλο θα είναι το renault-gate για τους ίδιους λόγους.

AUFGEBRACHT
25/11/2015, 21:02
Λοιπόν... το βρήκε η vw. Όλα καλά με ένα πλαστικο παπαρακι με σήτα .

Έξυπνη σίτα...

AUFGEBRACHT
25/11/2015, 21:49
Μια και το έφερε η κουβέντα σήμερα έλαβα από τη Skoda επιστολή ενημέρωσης όπου παράλληλα εξέφραζαν την λύπη τους που "καταχράστηκαν την εμπιστοσύνη μου και πως θα κάνουν το παν για την ξανακερδίσουν" (sic). Δεν πρόλαβα να βουρκώσω για την ειλικρινή μεταμέλειά τους γιατί οι μ@λ@κες στο φάκελο είχαν κολλήσει τα στοιχεία μου και φόρα παρτίδα το κινητό μου τηλέφωνο και τα πήρα στο κρανίο... Πάντως σε μια παράλληλη εξέλιξη, μου κάνει εντύπωση πως σε όσες διερευνητικές κινήσεις που έχω κάνει για νομικές ενέργειες σε δικηγόρους και καταναλωτικές οργανώσεις όλοι δεν μπαίνουν καν στον κόπο να ασχοληθούν. Το δε περιώνυμο ΙΝ.ΚΑ με τις πομπώδεις πολεμικές για μποϋκοτάζ στα γερμανικά προϊόντα απαξιεί να ασχοληθεί με το VW Group.

Αααα και κάτι άλλο... Η παραπάνω λύση με την έξυπνη σίτα αφορά μόνο την Ευρώπη... εμείς δεν είμαστε Αμερικανάκια:

http://www.autoblog.gr/2015/11/21/kamia-apozhmiwsh-stous-eurwpaious-pelates-ths-h-vw/

teogtp
25/11/2015, 21:55
Έξυπνη σίτα...

....μαλακες ιδιοκτητες......εμου του ΑΙδιου......

AUFGEBRACHT
25/11/2015, 21:59
....μαλακες ιδιοκτητες......εμου του ΑΙδιου......

VW, Audi, Skoda ή Seat;

teogtp
25/11/2015, 22:16
VW, Audi, Skoda ή Seat;

Vw,Skoda

GFawkes
26/11/2015, 11:18
Λοιπόν... το βρήκε η vw. Όλα καλά με ένα πλαστικο παπαρακι με σήτα και νέο λογισμικό...

http://www.engadget.com/2015/11/25/vw-fix-european-diesel-engines/



Καλημερα
μειον 30 αλογα....

μειωνουν το air intake για να ψεκασει μετα λιγοτερο καυσιμο.....

bye bye HP by VW!!!
:wave2:

Eversman
26/11/2015, 12:27
Δόξα τον Θώρ, που υπάρχουν και οι ιδιοκτήτες γκρούπ Βάγκ και βγάζουμε μεροκάματο. Έκ βάθος καρδίας, να είστε καλά :D

noodles
27/11/2015, 19:47
δεν πανε που δεν πανε τα vag, αν μειωθουν και τα αλογα μεσω προγραμματος, θα σερνονται σα τα σαλιγκαρια:p

AUFGEBRACHT
05/03/2016, 17:50
:lol:
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/komikos-trolarei-ti-vw-sti-geneyi-video

amyroukai
18/03/2016, 00:44
Και έρχεται η ΕΕ να κλείσει το ζήτημα.

Πέντε μόλις μήνες μετά το σκάνδαλο ρύπων της Volkswagen η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να αυξήσει κατά 110% τα όρια εκπομπών ρυπογόνων αερίων από κινητήρες ντίζελ.

Την απόφαση αυτή καταγγέλλουν με άρθρο που συνυπογράφουν 20 δήμαρχοι ευρωπαϊκών πρωτευουσών - ανάμεσά τους και ο δήμαρχος Αθήνας, Γιώργος Καμίνης.


http://www.topontiki.gr/article/163423/pente-mines-meta-skandalo-volkswagen-i-ee-ayxanei-kata-110-ta-oria-ekpompon-rypon-gia#.Vul4IiCPQLM.facebook

nikos_abel
18/03/2016, 08:53
Σατανικό.

alex14
18/03/2016, 09:01
Οι Αμερικανοι ομως ???? :a021:

amyroukai
18/03/2016, 10:12
Ναι ΟΚ δαχτυλάκι εξέταση προστάτη, δεν πειράζει να'χαμε να λέγαμε και θα βγει το κέρδος πάλι. Και εκείνοι μην νομίζεις, για να προστατέψουν τις δικές τους μπακαλοφίρμες το έκαναν, όχι για την ασφάλεια και ευημερία των πολιτών.


Η ξεφτίλα όμως των "απ'εδώ" πουλημένων αξιωματούχων που κόπτονται για την υγεία μας και το περιβάλλον και ορίζουν euro-Χ νόρμες για τα καυσαέρια απλά δεν έχει όριο.

AUFGEBRACHT
19/03/2016, 16:01
Οι Αμερικανοι ομως ???? :a021:

Ωραίο παραμυθάκι, οι μεγαλύτεροι ρυπαντές του κόσμου που είχαν αποχωρήσει από το Πρωτόκολλο του Κυότο και δεν το είχαν υπογράψει, ευαισθητοποιήθηκαν για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από τις εκπομπές ρύπων μερικών εκατοντάδων TDI... :rolleyes:

alex14
19/03/2016, 20:46
Ωραίο παραμυθάκι, οι μεγαλύτεροι ρυπαντές του κόσμου που είχαν αποχωρήσει από το Πρωτόκολλο του Κυότο και δεν το είχαν υπογράψει, ευαισθητοποιήθηκαν για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από τις εκπομπές ρύπων μερικών εκατοντάδων TDI... :rolleyes:

Σωστα τα λες αλλα τους Γερμανους θα τους σκισουν