View Full Version : Ιστορικές πινακίδες...πάλι!!!
I-want-a-moto
26/09/2015, 10:04
Καταρχάς θα ήθελα να καλημερίσω όλο το υπέροχο αυτό φόρουμ στο οποίο πρόσφατα έγινα μέλος. Θα σας παρακαλούσα να δείξετε λίγο κατανόηση και υπομονή μιας και είναι το πρώτο μου ποστ... Το θέμα είναι γνωστό και πολυσηζητημένο εδώ αλλά και σε πολλά άλλα φόρουμ
και ιστοσελίδες και δεν αφορά τίποτα περισσότερο από την έκδοση ιστορικών πινακίδων. Η ίδια η έκδοση δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία όμως τα χαρτιά και οι άδειες που απαιτούνται δυστυχώς είναι. Πόσες φόρες δεν βλέπουμε ένα παλιό μηχανάκι να πωλείται σε χαμηλή τιμή και μπαίνουμε στον πειρασμό μέχρι να δούμε το πλέον χαρακτηριστικό ''χωρίς χαρτιά'' με ότι αυτό συνεπάγεται? Είναι πλέον γνωστό πως για να εκδοθούν ιστορικές πινακίδες για ένα όχημα θα πρέπει να έχει άδεια κυκλοφορίας και να μην έχει οφειλές ενώ ο κινητήρας του πρέπει να έχει κάποιο παραστατικό αγοράς σωστά? Αυτό φυσικά γίνεται επειδή ο νόμος δεν μπορεί να ξεχωρίσει τα διασωθέντα από τα κλεμμένα. Υπάρχουν όμως κάποιες λίγες περιπτώσεις στις οποίες δεν έχει γίνει κατάθεση-καταστροφή πινακίδων και οριστική διαγραφή και η άδεια υπάρχει χωρίς να έχει ανανεωθεί για πολλά χρονιά μέχρι και δεκαετίες!!! Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? Μπορεί να γίνει μεταβίβαση αν το μηχανάκι δεν προορίζεται για κυκλοφορία? Μπορούν να εκδοθούν ιστορικές πινακίδες για το συγκεκριμένο όχημα?
Σας Ευχαριστώ πολύ!!!
sapila racing
26/09/2015, 10:20
Καταρχάς θα ήθελα να καλημερίσω όλο το υπέροχο αυτό φόρουμ στο οποίο πρόσφατα έγινα μέλος. Θα σας παρακαλούσα να δείξετε λίγο κατανόηση και υπομονή μιας και είναι το πρώτο μου ποστ... Το θέμα είναι γνωστό και πολυσηζητημένο εδώ αλλά και σε πολλά άλλα φόρουμ
και ιστοσελίδες και δεν αφορά τίποτα περισσότερο από την έκδοση ιστορικών πινακίδων. Η ίδια η έκδοση δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία όμως τα χαρτιά και οι άδειες που απαιτούνται δυστυχώς είναι. Πόσες φόρες δεν βλέπουμε ένα παλιό μηχανάκι να πωλείται σε χαμηλή τιμή και μπαίνουμε στον πειρασμό μέχρι να δούμε το πλέον χαρακτηριστικό ''χωρίς χαρτιά'' με ότι αυτό συνεπάγεται? Είναι πλέον γνωστό πως για να εκδοθούν ιστορικές πινακίδες για ένα όχημα θα πρέπει να έχει άδεια κυκλοφορίας και να μην έχει οφειλές ενώ ο κινητήρας του πρέπει να έχει κάποιο παραστατικό αγοράς σωστά? Αυτό φυσικά γίνεται επειδή ο νόμος δεν μπορεί να ξεχωρίσει τα διασωθέντα από τα κλεμμένα. Υπάρχουν όμως κάποιες λίγες περιπτώσεις στις οποίες δεν έχει γίνει κατάθεση-καταστροφή πινακίδων και οριστική διαγραφή και η άδεια υπάρχει χωρίς να έχει ανανεωθεί για πολλά χρονιά μέχρι και δεκαετίες!!! Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? Μπορεί να γίνει μεταβίβαση αν το μηχανάκι δεν προορίζεται για κυκλοφορία? Μπορούν να εκδοθούν ιστορικές πινακίδες για το συγκεκριμένο όχημα?
Σας Ευχαριστώ πολύ!!!
Το θέμα εχει ξανασυζητηθεί αρκετες φορές.
Για τις προυποθέσεις και τα δικαιολογητικά έκδοσης ιστορικών πινακίδων μπορείς να απευθυνθείς στην Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας.
Ομως να ξέρεις οτι εκτός των δικαιολογητικών, θα πρέπει να γίνεις πρώτα μέλος και επίσης οι πινακίδες αυτές δεν ειναι για να κυκλοφορείς όποτε θέλεις.
I-want-a-moto
26/09/2015, 10:28
Σε ευχαριστώ πολύ το ξέρω πως οι πινακίδες δεν είναι για κυκλοφορία, απλά πιστεύω πως άμα ξοδέψεις χρόνο και χρήμα σε μια ανακατασκευή δεν αξίζει να το έχεις σαν ''κλεμμένο''. Θα επανέλθω με την απάντηση τους για να υπάρχει και εδώ. Στο μεταξύ αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες θα του ήμουν ευγνώμων.
sapila racing
26/09/2015, 10:37
Σε ευχαριστώ πολύ το ξέρω πως οι πινακίδες δεν είναι για κυκλοφορία, απλά πιστεύω πως άμα ξοδέψεις χρόνο και χρήμα σε μια ανακατασκευή δεν αξίζει να το έχεις σαν ''κλεμμένο''. Θα επανέλθω με την απάντηση τους για να υπάρχει και εδώ. Στο μεταξύ αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες θα του ήμουν ευγνώμων.
Αν εχεις ενα τιμολογιο αγοράς ωστε να φαίνεται οτι ειναι δικό σου το μηχανάκι τότε μπορείς να βγαλεις πινακίδα. Παλιότερα γινόταν και με μια υπευθυνη δηλωση, αλλά οχι πια.
Τα εχω ξαναγραψει...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142092&page=5&p=2494924&viewfull=1#post2494924
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139787&p=2432310&viewfull=1#post2432310
Αν ψαξεις το φορουμ θα βρεις κι αλλα.
Αν εισαι Αθηνα περνα απο την Λεσχη στο Θησείο Δευτερα η Πεμπτη που ειναι ανοιχτα να σου τα πουν κι απο εκεί.
I-want-a-moto
26/09/2015, 10:53
Έστειλα μήνυμα Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας με τις απορίες μου και περιμένω απάντηση.Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου και για τη διευκόλυνση που μου προσφέρεις παραθέτοντας τα κατάλληλα ποστ. Άρα άμα έχω το τιμολόγιο αγοράς του δεν χρειάζεται να ασχοληθώ καθόλου με την άδεια και τα χρωστούμενα?
Αν είναι έτσι πως γίνεται η πώληση? Δε χρειάζεται ΚΕΠ, παράβολα κτλ? Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός άλλα είναι πολλά που δεν ξέρω...
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
sapila racing
26/09/2015, 11:00
Οπως είπα και πριν καλύτερα να πας αυτοπροσώπως.
Αν εχει αδεια που χρωσταει τελη κλπ, αυτα ειναι ευθύνη του τωρινού ιδιοκτήτη. Κανονικά πρέπει να παει αυτός να καταθεσει πινακιδες και μετα να σου το πουλήσει με μια υπευθυνη δηλώση και το καταθετηριο των πινακιδων ανα χείρας.
Τιμολόγιο αγοράς δεν μπορεί να σου δωσει ιδιωτης.
I-want-a-moto
26/09/2015, 11:08
Θα προσπαθήσω να πάω αυτοπροσώπως άλλα δεν ξέρω πότε θα μπορέσω... Για να καταθέσει τις πινακίδες πρέπει να πληρώσει ότι χρωστάει? Με το χαρτί κατάθεσης πινακίδων από τον τωρινό ιδιόκτητη και με την υπεύθυνη δήλωση ότι στο πούλησε μπορεί κανείς να βγάλει ιστορικές πινακίδες?
sapila racing
26/09/2015, 11:22
Θα προσπαθήσω να πάω αυτοπροσώπως άλλα δεν ξέρω πότε θα μπορέσω...
Για να καταθέσει τις πινακίδες πρέπει να πληρώσει ότι χρωστάει?
Με το χαρτί κατάθεσης πινακίδων από τον τωρινό ιδιόκτητη και με την υπεύθυνη δήλωση ότι στο πούλησε μπορεί κανείς να βγάλει ιστορικές πινακίδες?
Για το 1ο.
http://www.iefimerida.gr/news/182789/ayta-einai-ta-dikaiologitika-gia-tin-katathesi-ton-pinakidon-mehri-tis-31-dekemvrioy-i
Για το 2ο ερωτημα η απαντηση ειναι ναι.
I-want-a-moto
26/09/2015, 14:49
Σε ευχαριστώ πολύ, τα περισσότερα μάλλον υπάρχουν αλλά το "Αποδεικτικό καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας" σημαίνει πως πρέπει να πληρωθούν όλα τα τέλη που χρωστάει σωστά?Μιλάμε για σχεδόν 25 χρονιά άρα και τεράστιο πόσο έτσι? Το οποίο θα προστεθεί στην τιμή της μηχανής καθιστώντας την αγορά της ασύμφορη...
hontroulis
29/09/2015, 14:37
Σε ευχαριστώ πολύ, τα περισσότερα μάλλον υπάρχουν αλλά το "Αποδεικτικό καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας" σημαίνει πως πρέπει να πληρωθούν όλα τα τέλη που χρωστάει σωστά?Μιλάμε για σχεδόν 25 χρονιά άρα και τεράστιο πόσο έτσι? Το οποίο θα προστεθεί στην τιμή της μηχανής καθιστώντας την αγορά της ασύμφορη...
Να ξέρεις οτι σε μια αγορα οχηματος τα παντα ειναι διαπραγματευσιμα! Αυτος που φαινεται ως ιδιοκτητης της μοτοσυκλετας, αυτος οφειλει στην εφορια για οσο η μοτοσυκλετα φερει πινακιδες. Αυτο σημαινει οτι καποια στιγμη οσο και αν θελει να το ξεχασει, θα του ερθει το κουστουμι και θα ειναι Boss και βαλε! Οποτε διαπραγματευσου και εσυ αναλογως! Εγω οταν εκανα μια αντιστοιχη αγορα, τα αφαιρεσαμε απο την αξια της μοτοσυκλετας και τελικα στο χερι πηρε σχεδον 500 Ευρω αλλα καθαρισε με εφορια!:winka:
I-want-a-moto
29/09/2015, 16:27
Χαχαχαχα έχεις δίκιο αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται για κάτι ακριβό οπότε δεν με συμφέρει να του τα πληρώσω όποτε μάλλον το ξεχνάω προς το παρών... Αυτά που διάβασα και έμαθα όμως δεν χάνονται όποτε θα επανέλθω κάποια στιγμή για μια ανακατασκευή!!! Και μια ερώτηση προς όλους τους γνώστες του αθλήματος... που και πως βρίσκουμε παλιά μηχανάκια σχετικά φθηνά και με χαρτιά? Γιατί στο internet που κοιτάω όλα τα χρέπια χωρίς καθόλου χαρτιά έχουν φτάσει να κοστίζουν τρελά λεφτά!!! Χωρίς να μιλάω για κάτι σπάνιο έτσι? Από το βγάζω από την αποθήκη μετά από 30+χρόνια και το δίνω ίσα ίσα για να μην το πάρει ο παλιατζής στο το ανακυρήσω μουσειο και ζητάω ότι θέλω... όμως εσείς εδώ φαίνεστε να ξέρετε άλλα μονοπάτια...
... όμως εσείς εδώ φαίνεστε να ξέρετε άλλα μονοπάτια...
Yes, yes, yeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
342005
:bawl::bawl::bawl:
MG-KTiNoS
29/09/2015, 18:08
Ε ναι.... Μια καλή πρόικα... ανοίγει πολλές πόρτες !
342009
:uplate:
I-want-a-moto
29/09/2015, 22:18
Εεε δεν ενοουσα κάτι τέτοιο ούτε ήθελα να προσβάλω κάποιον άλλα βλέπω ανακατασκευες στις οποίες σκέτη η μότο χωρίς ανταλλακτικά η εργασία θα άξιζε με τιμές νετ μια μικρή περιουσία μονή της (με τα χαρτιά της πάντα). Για αυτό αναρωτιέμαι αν ξέρω γω υπάρχουν μάντρες που συμφέρουν,αν πχ οι ιδιώτες τις πουλάνε σχετικά φθηνά ή αν ψάξεις εκεί κάτι θα βρεις... ή απλως είναι όλοι πολυ τυχεροί!!!
βρε Δημητρη
δεν μας λες εσυ καλυτερα τι μοτο βρηκες και ποσο να σου πουμε αμα αξιζει τον κοπο Η οχι...να μην το κουραζουμε πολυ....
I-want-a-moto
30/09/2015, 13:40
Εεε δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο απλά θέλω να έχω κάποιες απορίες λυμένες για όταν επιτέλους βρω κάτι και επίσης να υπάρχει ένας μπούσουλας εδώ στο site που θα ενημερώνει όποιον έχει παρόμοιες απορίες. Για αυτούς τους λόγους δίνω ένα αφηρημένο χαρακτήρα στις ερωτήσεις μου. Συγκεκριμένα όταν είπα να ανοίξω το θέμα κοίταγα ένα YAMAHA RD-50 MX του 83' το όποιο είχε απλήρωτα τέλη από το 91'!!! Έπειτα όμως τα στοιχεία της αγγελίας άλλαξαν στο κλασικό ''χωρίς χαρτιά'' οπότε μάλλον άκυρο... Όπως και να έχει σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!!!
sapila racing
30/09/2015, 14:00
Εεε δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο απλά θέλω να έχω κάποιες απορίες λυμένες για όταν επιτέλους βρω κάτι και επίσης να υπάρχει ένας μπούσουλας εδώ στο site που θα ενημερώνει όποιον έχει παρόμοιες απορίες. Για αυτούς τους λόγους δίνω ένα αφηρημένο χαρακτήρα στις ερωτήσεις μου. Συγκεκριμένα όταν είπα να ανοίξω το θέμα κοίταγα ένα YAMAHA RD-50 MX του 83' το όποιο είχε απλήρωτα τέλη από το 91'!!! Έπειτα όμως τα στοιχεία της αγγελίας άλλαξαν στο κλασικό ''χωρίς χαρτιά'' οπότε μάλλον άκυρο... Όπως και να έχει σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!!!
Tα 50ρια ειναι αλλη υπόθεση.
Δεν εχουν τελη κυκλοφορίας παρα μονο τελη ανανεωσης αδειας στην τροχαία.
I-want-a-moto
30/09/2015, 15:09
Δηλαδή? Τι αλλάζει? Αν τα τέλη ανανέωσης άδειας είναι απλήρωτα προσθέτονται και τοκίζονται + πρόστιμα όταν παραμένουν απλήρωτα?
.........ένα YAMAHA RD-50 MX του 83' .....
Σίγουρος γιά το μοντέλο;;;;;; Μήπως ήταν DT;;;;;;;;;;;
μόνο τα τέλη και στην τιμή που είχαν κάθε χρονιά, (όχι η τιμή που έχουν τώρα Χ χρόνια) τα πληρώνεις και τέλος.
I-want-a-moto
30/09/2015, 18:30
Σιγουροτατος!δεν είναι Dt...
YAMAHA RD-50 MX του 83'
Ειχε ενας φιλος ενα τετοιο στο σχολειο και τα στηναμε καθε μερα
εγω με ενα Suzuki TS-ER!!!!
τι μου θυμησες τωρα.....
:a024:
I-want-a-moto
01/10/2015, 13:57
Χαχαχα ναι είναι όντως παλιό... μίλησα με το πωλητή και μου είπε πως έχει άδεια άλλα δεν την έχει ανανεώσει από το 91' τα υπολόγισα 24 χρονιά x 6 ευρό για κάθε χρόνο + 15 ευρό για τη μεταβίβαση στα 159 ευρώ... Αξίζει? Πως να του παζαρέψει την τιμή? 60 λέει η αγγελία άλλα δεν ισχύει μάλλον. Να ρίξω το χαρτί οτι θα απαλλαγεί από αυτά που χρωστάει η δεν θα πιάσει? Τα 50αρια θέλουν ΚΤΕΟ και ασφάλεια? Για να μου πειτε αν αξιζει : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6636160/
sapila racing
01/10/2015, 14:09
Tα χρήματα που θα χρειαστεί για να ανστηθεί είναι λίγο δυσανάλογα με το αποτέλεσμα, εκτός κι αν εχεις κολλημα με αυτό το συγκεκριμένο μηχανακι
Λείπει το καρμπ αρα θα εχει διαβρωση ολος ο κινητήρας εσωτερικά, λείπει η ταπα αρα το τεπόζιτο θα ειναι τελείως χαλια κλπ κλπ.
αν δεν ηταν ταπωμενο το μοτερ στο καρμπ....
bye bye love....
τωρα ....60€ παρτο και καντο γλαστρα ρε φιλε....αμα σου αρεσει...
I-want-a-moto
01/10/2015, 14:28
Επειδή βρίσκομαι κάθε μέρα σε εκείνη την περιοχή αξίζει λέτε να του ρίξω μια ματιά ή όχι? Το ντεπόζιτο εντάξει κάτι φαίνεται με φακό... αλλά με το κινητήρα τη κάνουμε? Γίνεται να φανεί η διάβρωση κάπως?
Καταρχάς καλησπέρα.Το θέμα με τις ιστορικές πινακίδες χιλιογραμμένο,δεν έχω καταφέρει όμως ακόμη να μάθω εάν με την έκδοση ιστορικής πινακίδας ακυρώνεται η υπάρχουσα πινακίδα κυκλοφορίας του δικύκλου.Στην περίπτωση που ο κάτοχος επιθυμεί να έχει ιστορική πινακίδα αλλά ταυτόχρονα να κινεί το όχημα κανονικά κάποια περίοδο του χρόνου(άρα να παίρνει πίσω την κανονική πινακίδα), εφόσον έχει κανονικά την άδεια της μοτοσυκλέτας στο όνομά του και το όχημα δεν έχει απλήρωτα τέλη γνωρίζει κανεις τι γίνεται?:beer:
sapila racing
05/08/2016, 19:54
Καταρχάς καλησπέρα.Το θέμα με τις ιστορικές πινακίδες χιλιογραμμένο,δεν έχω καταφέρει όμως ακόμη να μάθω εάν με την έκδοση ιστορικής πινακίδας ακυρώνεται η υπάρχουσα πινακίδα κυκλοφορίας του δικύκλου.Στην περίπτωση που ο κάτοχος επιθυμεί να έχει ιστορική πινακίδα αλλά ταυτόχρονα να κινεί το όχημα κανονικά κάποια περίοδο του χρόνου(άρα να παίρνει πίσω την κανονική πινακίδα), εφόσον έχει κανονικά την άδεια της μοτοσυκλέτας στο όνομά του και το όχημα δεν έχει απλήρωτα τέλη γνωρίζει κανεις τι γίνεται?:beer:
Δεν έχει νόημα να βγάλεις ιστορική αν θέλεις να κρατήσεις και την κανονική.
Μπορείς όμως να κάνεις πιστοποίηση χωρίς να βγάλεις ιστορική πινακίδα και να κυκλοφορείς όποτε θέλεις εφ' όσον θα έχεις την κανονική.
Δεν έχει νόημα να βγάλεις ιστορική αν θέλεις να κρατήσεις και την κανονική.
Μπορείς όμως να κάνεις πιστοποίηση χωρίς να βγάλεις ιστορική πινακίδα και να κυκλοφορείς όποτε θέλεις εφ' όσον θα έχεις την κανονική.Νόημα έχει γιατι δε θα υποχρεούται να έχεις ασφάλεια την περίοδο που θα έχεις κατατηθειμένη την κανονική πινακίδα.Αύτος είναι και ο λόγος που ρωτάω...
sapila racing
06/08/2016, 11:20
Νόημα έχει γιατι δε θα υποχρεούται να έχεις ασφάλεια την περίοδο που θα έχεις κατατηθειμένη την κανονική πινακίδα.Αύτος είναι και ο λόγος που ρωτάω...
Ναι αλλά για να έχεις ιστορική πινακίδα είναι υποχρεωτικό να είναι ασφαλισμένο, η ασφάλεια αυτή βέβαια γίνεται μέσω Λέσχης και είναι φτηνή.
Επίσης η διαδικασία πιστοποίησης κοστίζει κάποια χρήματα και πρέπει να είσαι και μέλος Λέσχης και να πληρώνεις την συνδρομή σου.
Ναι αλλά για να έχεις ιστορική πινακίδα είναι υποχρεωτικό να είναι ασφαλισμένο, η ασφάλεια αυτή βέβαια γίνεται μέσω Λέσχης και είναι φτηνή.
Επίσης η διαδικασία πιστοποίησης κοστίζει κάποια χρήματα και πρέπει να είσαι και μέλος Λέσχης και να πληρώνεις την συνδρομή σου.
Στην περίπτωση που μιλάμε για ένα 1000άρι μηχανάκι που το 'χεις "παντρευτεί" και ειδικά άν τα τέλη κυκλοφορίας αποδοθούν μερισματικά σίγουρα σε συμφέρει...τουλάχιστον σε βάθος χρόνου.Αν δε είσαι και ασφαλιστικα καλλυμένος όλο το χρόνο απο την Λέσχη (μιας και την ιστορική δεν την παραδίδεις αλλά μόνο παίρνεις την κανονική όταν θές να κυκλοφορήσεις)δε θα πληρώνεις πρόστιμο ανασφάλιστου για την περίοδο που θα έχεις την κανονική πινακίδα....ούτε φυσικά όμως θα είσαι και νόμιμος προς κυκλοφορία..απλά θα μπορείς να έχεις το μηχανάκι σου με την πινακίδα στο γκαράζ σου βρε αδερφέ γιατί στο κάτω κάτω έχεις πληρώσει τα κ@λοτέλη και όποτε σού ρθει,βγάζεις μια τρίμηνη και το κάνεις βόλτες.Νομίζω συμφέρει απο τη διαδικασία "πήγαινε να παραδώσεις-πηγαινε να ξαναπάρεις κάθε χρόνο" μιας και ότι έχεις να κάνεις, το κάνεις απαξ....
theofilos888
07/08/2016, 07:59
Για να παρεις ιστορικες πινακιδες δεν πρεπει να καταθεσεις οριστικα τις κανονικες; Υπαρχει τετοια μπαλκονοπορτα στο συστημα; Οποτε θες εχεις τη μια και οποτε θες εχεις την αλλη;
sapila racing
07/08/2016, 12:23
Για να παρεις ιστορικες πινακιδες δεν πρεπει να καταθεσεις οριστικα τις κανονικες; Υπαρχει τετοια μπαλκονοπορτα στο συστημα; Οποτε θες εχεις τη μια και οποτε θες εχεις την αλλη;
Ναι για να πάρεις την ιστορική πρέπει να καταθέσεις την κανονική, δεν μπορείς να τις έχεις και τις 2, οπότε το σενάριο που σκέφτεται ο pilice δεν παίζει.
Ούτως η άλλως οι ιστορικές πινακίδες δεν είναι για να κυκλοφορείς όποτε θέλεις.
Ναι για να πάρεις την ιστορική πρέπει να καταθέσεις την κανονική, δεν μπορείς να τις έχεις και τις 2, οπότε το σενάριο που σκέφτεται ο pilice δεν παίζει.
Ούτως η άλλως οι ιστορικές πινακίδες δεν είναι για να κυκλοφορείς όποτε θέλεις. Για να πάρεις την ιστορική χρειάζεται το αποδεικτικό κατάθεσης της κανονικής.Αυτό δε σημαίνει πως δε μπορείς να πάρεις ξανά την κανονική όταν θές(όπως άλλωστε ισχύει σε κάθε περίπτωση που δεν γίνεται οριστική διαγραφή της άδειας).
sapila racing
07/08/2016, 12:58
Για να πάρεις την ιστορική χρειάζεται το αποδεικτικό κατάθεσης της κανονικής.Αυτό δε σημαίνει πως δε μπορείς να πάρεις ξανά την κανονική όταν θές(όπως άλλωστε ισχύει σε κάθε περίπτωση που δεν γίνεται οριστική διαγραφή της άδειας).
Η φτηνή ασφάλεια της Λέσχης σε καλύπτει για την ιστορική πινακίδα, οχι για την κανονική. Αν θέλεις να πάρεις πισω την κανονική θα πληρωσεις άλλη ασφάλεια! Μπορείς να κάνεις πιστοποίηση χωρίς να παρεις ιστορική, κερδίζεις οτι εχεις ασφάλεια με 90 ευρω το χρόνο κι έχεις πιστοποιημένη μοτοσυκλέτα.
Ολα αυτα εφ όσον είναι 20+χρονών και σε καλή και original κατάσταση.
Επίσης για να την βγάλεις θέλεις περίπου 50 εγγραφή, 50 συνδρομή, 150 πιστοποίηση και 40 ασφάλεια.
Μετά πληρώνεις μόνο συνδρομή και ασφάλεια καθε χρόνο, ισχύει για 10 χρόνια, εκτός αν πουληθεί.
Για περίσσότερα επικοινώνησε εδω:
http://www.classicbike.gr/content/el/contact-el.html
Η φτηνή ασφάλεια της Λέσχης σε καλύπτει για την ιστορική πινακίδα, οχι για την κανονική. Αν θέλεις να πάρεις πισω την κανονική θα πληρωσεις άλλη ασφάλεια! Μπορείς να κάνεις πιστοποίηση χωρίς να παρεις ιστορική, κερδίζεις οτι εχεις ασφάλεια με 90 ευρω το χρόνο κι έχεις πιστοποιημένη μοτοσυκλέτα.
Ολα αυτα εφ όσον είναι 20+χρονών και σε καλή και original κατάσταση.
Επίσης για να την βγάλεις θέλεις περίπου 50 εγγραφή, 50 συνδρομή, 150 πιστοποίηση και 40 ασφάλεια.
Μετά πληρώνεις μόνο συνδρομή και ασφάλεια καθε χρόνο, ισχύει για 10 χρόνια, εκτός αν πουληθεί.
Για περίσσότερα επικοινώνησε εδω:
http://www.classicbike.gr/content/el/contact-el.html
Ευχαριστώ πολύ!Το ψάχνω το θέμα τώρα τελευταία αρκετά.Το ζητούμενο δεν είναι η κανονική κυκλοφορία με ιστορική αλλά η απαλλαγή απο το πάρε-δώσε κανονικής πινακίδας λόγο περιόδου μη ασφάλισης της μοτο μιας και φέτος πλήρωσα κ%λιατικο ενα 250ρι για μηχανη που δεν κυκλοφορούσα(αλλα δεν είχα καταθέσει πινακίδα)Στην περίπτωση που έχεις περισσότερες απο μια μοτοσυκλετες (που πληρούν τις προυποθέσεις για ιστορική και θές να τις κρατήσεις στην κατοχή σου) η έκδοση ιστορικής "επιβάλλεται".Απ' οτι φαίνεται όμως αν θές έστω και για κάποιο χρονικό διάστημα να κυκλοφορείς ΝΟΜΙΜΑ τότε η ετήσια πλέον ασφάλεια είναι δυστυχώς μονόδρομος...
Αγαπητέ θέλει πολύ ψάξιμο και τρομερή υπομονή...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.