PDA

View Full Version : ΠΕΡΙ ΑΛΥΣΙΔΑΣ



Σελίδες : 1 [2]

Coyote.V
04/10/2015, 12:28
http://pvbikeworks.com/wp-content/uploads/2014/07/BikeChain.gif

http://www.motoclinic.gr/img_static/chain_014_front.gif

Coyote.V
04/10/2015, 13:08
Για να σου λύσω το πρόβλημα αν με 14 -42 έχεις 120 λινκ αλυσίδα στο πίσω γρανάζι ο σημαδεμένος κρίκος της αλυσίδας σε μια πλήρη περιστροφή θα κάτσει στο 9 δόντι του γραναζιού και όχι σε αυτό που σημάδεψες. ;)
Ενώ το σημαδεμένο δοντι θα έχει κάτσει σε τρεις διαφορετικούς κρίκους σε μια πλήρη περιστροφή αλυσίδας. (μπορώ μαθηματικά να τους βρω...)
Τώρα κάτσε και υπολόγισε πόσους γύρους πρέπει να φέρει η αλυσίδα για να κάτσει πάλι στο σημαδεμένο....

Μανολης67
04/10/2015, 14:17
Πιο ευκολο να λύσεις το θεώρημα του Ρίμαν τελικά.....

Στα μαθηματικά η Υπόθεση Ρίμαν, η οποία εισήχθη από τον Μπέρναρντ Ρίμαν (1859), είναι η εικασία, πως οι μη τετριμμένες ρίζες της συνάρτησης ζήτα του Ρίμαν, έχουν όλες πραγματικό μέρος 1/2. Η ίδια ονομασία χρησιμοποιείται για σχετικά θέματα, όπως η Υπόθεση Ρίμαν για καμπύλες σε πεπερασμένα πεδία.
Η υπόθεση Ρίμαν συνεπάγεται αποτελέσματα για την κατανομή των πρώτων αριθμών. Συμπεριλαμβανομένων κατάλληλων γενικεύσεων, θεωρείται από κάποιους μαθηματικούς, ως το σημαντικότερο άλυτο πρόβλημα των θεωρητικών μαθηματικών(Bombieri 2000). Η υπόθεση Ρίμαν, μαζί με την Εικασία του Γκόλντμπαχ, αποτελεί μέρος του ογδόου προβλήματος του Χίλμπερτ στον κατάλογο του Ντάβιντ Χίλμπερτ των 23 άλυτων προβλημάτων. Αποτελεί επίσης ένα από τα προβλήματα της χιλιετίας του Clay Mathematics Institute.

spyrakos35
04/10/2015, 15:53
Πιο ευκολο να λύσεις το θεώρημα του Ρίμαν τελικά.....

Στα μαθηματικά η Υπόθεση Ρίμαν, η οποία εισήχθη από τον Μπέρναρντ Ρίμαν (1859), είναι η εικασία, πως οι μη τετριμμένες ρίζες της συνάρτησης ζήτα του Ρίμαν, έχουν όλες πραγματικό μέρος 1/2. Η ίδια ονομασία χρησιμοποιείται για σχετικά θέματα, όπως η Υπόθεση Ρίμαν για καμπύλες σε πεπερασμένα πεδία.
Η υπόθεση Ρίμαν συνεπάγεται αποτελέσματα για την κατανομή των πρώτων αριθμών. Συμπεριλαμβανομένων κατάλληλων γενικεύσεων, θεωρείται από κάποιους μαθηματικούς, ως το σημαντικότερο άλυτο πρόβλημα των θεωρητικών μαθηματικών(Bombieri 2000). Η υπόθεση Ρίμαν, μαζί με την Εικασία του Γκόλντμπαχ, αποτελεί μέρος του ογδόου προβλήματος του Χίλμπερτ στον κατάλογο του Ντάβιντ Χίλμπερτ των 23 άλυτων προβλημάτων. Αποτελεί επίσης ένα από τα προβλήματα της χιλιετίας του Clay Mathematics Institute.

Η λυση στο θεωρημα ειναι ο αξονας.....

:p

Coyote.V
04/10/2015, 19:03
Η λυση στο θεωρημα ειναι ο αξονας.....

:p

Ούτε στον άξονα (πηνίο-κορόνα) πατάνε πάντα τα ίδια δόντια και αυτό για να έχει ομοιόμορφη φθορά. :smokin:

spyrakos35
04/10/2015, 19:36
Ούτε στον άξονα (πηνίο-κορόνα) πατάνε πάντα τα ίδια δόντια και αυτό για να έχει ομοιόμορφη φθορά. :smokin:

Δξ δα δε με νοιαζει, δεν χαλαει....

gaslion
04/10/2015, 20:39
Σχετικά με το θέμα αν ο κρίκος της αλυσίδας πέφτει πάνω στο ίδιο δόντι γραναζιού λέω, μήπως, το αν είναι το ένα πολλαπλάσιο του άλλου σε δόντια ισχύει για όταν ανάμεσα τους δεν υπάρχει αλυσίδα και το ένα δίνει κίνηση απευθείας στο άλλο (π.χ. σασμάν ή κάτι τέτοιο). Τότε το δόντι του μεγάλου θα μπαίνει ανάμεσα από 2 ίδια δόντια του μικρού πάντα.

Όταν υπάρχει αλυσίδα όμως νομίζω ότι είναι άσχετο και εξαρτάται μόνο από τους κρίκους της αλυσίδας και το ίδιο το γρανάζι.

Μανολης67
04/10/2015, 21:28
Πάντως όπως είπε και Bob Mastoras, τα μισα μηχανάκια στην Ελλάδα στα 650 κυβικά είναι ΧΤ 660 και Vstrom δηλαδή τόσα χιλιάδες ΧΤ στην Ελλάδα και παγκοσμίως στατιστικά θα καταστρέφουν πιο γρήγορα αλυσίδες, :cry: εγώ πάντως εκανα στο 10.000 χλμ στο δικό μου με ,μέτρια αλυσίδα, και μετά το πρωτο έλεγχο-τανυσμα την βλέπω μια χαρά.....

stefanos
04/10/2015, 23:31
Για να σου λύσω το πρόβλημα αν με 14 -42 έχεις 120 λινκ αλυσίδα στο πίσω γρανάζι ο σημαδεμένος κρίκος της αλυσίδας σε μια πλήρη περιστροφή θα κάτσει στο 9 δόντι του γραναζιού και όχι σε αυτό που σημάδεψες. ;)
Ενώ το σημαδεμένο δοντι θα έχει κάτσει σε τρεις διαφορετικούς κρίκους σε μια πλήρη περιστροφή αλυσίδας. (μπορώ μαθηματικά να τους βρω...)
Τώρα κάτσε και υπολόγισε πόσους γύρους πρέπει να φέρει η αλυσίδα για να κάτσει πάλι στο σημαδεμένο....

Ένα ελαττωματικό κρίκο όμως στην αλυσίδα σου θα τον δούν μόνο 7 δόντια από τα γρανάζια σου (πάντα τα ίδια)
Και αν κάνεις τον υπολογισμό για 15/45/120 θα είναι πάντα στο ίδιο δόντι στο μπροστινό γρανάζι και στα ίδια 3 πίσω.

Coyote.V
05/10/2015, 12:51
Ένα ελαττωματικό κρίκο όμως στην αλυσίδα σου θα τον δούν μόνο 7 δόντια από τα γρανάζια σου (πάντα τα ίδια)
Και αν κάνεις τον υπολογισμό για 15/45/120 θα είναι πάντα στο ίδιο δόντι στο μπροστινό γρανάζι και στα ίδια 3 πίσω.

Οι εταιρίες που κατασκευάζουν μηχανάκια αυτό το προσέχουν. πχ σετ απ 15/45 έχει το ΧΤ αλλά η αλυσίδα είναι 106 λίνκ. Η αλυσίδα πρέπει να κάνει κύκλο όλα τα δόντια για να υπάρχει ομοιόμορφη φθορά. Αυτό είναι το σωστό τουλάχιστον και είναι αρχή σε όποιον κατασκευάζει γρανάζια και συστήματα μετάδοσης.
Αν δεν είχα τις γνώσεις δεν θα πεταγόμουν ως ραπανάκι στην συζήτηση. :)

daz
05/10/2015, 13:07
110 link έχει η αλυσίδα του χτ.


info.

http://www.gearingcommander.com/

http://www.gearingcommander.com/

Στην κεντρική σελίδα του gearingcommander υπάρχουν πινακάκια κάτω κάτω (Relative sprocket & chain wear due to drive train changes) που σου δείχνουν τον αριθμό επαφών.

Βάλτε 3 διαφορετικά σεταπ και δείτε τις διαφορές.

Ούτε εγώ το ήξερα αυτό ούτε είχα δώσει βάση στα πινακάκια αυτά.

Thanks. :beer:

7Tolis
26/11/2015, 18:07
Διαβάζω και ξαναδιαβαζω αλλά επειδή δεν κατέχω πράμα, θα ρωτήσω. Σύντομα θα χρειαστεί να γίνει αλλαγή αλυσίδας. Εμπρός έχει 16 και πίσω 45. Αν βάλω 46 πίσω τι θα χάσω και τι θα κερδίσω ;

devil's animal
26/11/2015, 18:11
Διαβάζω και ξαναδιαβαζω αλλά επειδή δεν κατέχω πράμα, θα ρωτήσω. Σύντομα θα χρειαστεί να γίνει αλλαγή αλυσίδας. Εμπρός έχει 16 και πίσω 45. Αν βάλω 46 πίσω τι θα χάσω και τι θα κερδίσω ;


θα χασεις τελικη (λιγο)..και θα κερδισεις επιταχυνση (λιγο)...

7Tolis
26/11/2015, 18:15
Ωραίος απλός και κατανοητος. Άρα και καλύτερο τραβηγμα από χαμηλά υποθέτω ;

devil's animal
26/11/2015, 18:26
Ωραίος απλός και κατανοητος. Άρα και καλύτερο τραβηγμα από χαμηλά υποθέτω ;

ναι

basilis_k6
26/11/2015, 18:35
δεν θα γίνει τίποτα. η διαφορά ειναι 2%, δηλαδή οσο καταλαβαίνεις διαφορά με 3/4 ντεπόζιτο και γεμάτο ντεπόζιτο. η κάτι τέτοιο αλλα βαριέμαι να κάνω τα μαθηματικά.

7Tolis
26/11/2015, 18:43
Δε πειράζει. Η εποχή του τελικιάσματος έχει περάσει εξάλλου. Προτιμώ να εκμεταλλευτω τις πιο γηινες ταχύτητες.

lykourgi
26/11/2015, 18:57
Είναι όπως σου τα έγραψε ο devils, αλλά η διαφορά θα είναι πολύ μικρή.

Μπορείς να δεις τις διαφορές, με ακρίβεια εδώ : http://www.gearingcommander.com/

Επιλέγεις τη μοτοσυκλέτα σου και μετά εφαρμόζεις τις αλλαγές που θέλεις (γρανάζια, διαστάσεις τροχών). Το πρόγραμμα σου υπολογίζει τις διαφορές σαλ, χαω κλπ

lykourgi
26/11/2015, 19:01
Επίσης λάβε υπόψιν ότι εφόσον το ταχύμετρό σου παίρνει σήμα από το εμπρός γρανάζι, θα χαλάσει λίγο και η ένδειξη ταχύτητας.
Δηλ. η ένδειξη θα είναι μεγαλύτερη από την πραγματική ταχύτητα. Και επειδή αυτό ήδη συμβαίνει από το εργοστάσιο, η απόκλιση θα μεγαλώσει.

poldo
26/11/2015, 19:22
Εμενα το ταχιμετρο δεν λειτουργεί οποτε μπορω να βάλω αλλα γραναζια;

toyar
26/11/2015, 19:41
καλυτερα να βαλεις αλλο ταχιμετρο

7Tolis
26/11/2015, 19:59
Καλά δε πολυκοιτάζω κοντέρ εκτός αν αναβοσβήνει τίποτα οπότε κλαιν το ταχυμετρο. Πλέον δείκτη βενζίνης κοιτάζω προσωπικά. Ερώτηση Νο2 τώρα. 530 ή 525 ;Είμαι υπερβαρος αν παίζει κάποιο σοβαρό λόγο αυτό.

lykourgi
26/11/2015, 20:14
Καλά δε πολυκοιτάζω κοντέρ εκτός αν αναβοσβήνει τίποτα οπότε κλαιν το ταχυμετρο. Πλέον δείκτη βενζίνης κοιτάζω προσωπικά. Ερώτηση Νο2 τώρα. 530 ή 525 ;Είμαι υπερβαρος αν παίζει κάποιο σοβαρό λόγο αυτό.
Ότι φοράει από το εργοστάσιο.

(Σχετικά με τις ενδείξεις, ξέχασα ότι και το οδόμετρο θα γράφει περισσότερα χλμ από τα πραγματικά διανυθέντα.)

7Tolis
26/11/2015, 20:34
Διαβάζει από το κιβώτιο οπότε μικρό το κακό.

zannisvel
27/11/2015, 16:23
Για τι μηχανακι μιλαμε και με τι υποδυναμη?
O "κανονας" λεει μεχρι 600 η 520 ειναι οκ, Μετα τα 600 πας σε 530. Μιλαω για 4Κ SS βεβαια.
Τωρα στο ΧΤ ας πουμε η 530 θα ηταν περιττό βαρος