View Full Version : New Ducati 2016
lleonidas
30/09/2015, 00:14
Νέες εκδόσεις και αναβαθμίσεις υπαρχόντων μοντέλων αλλά και νέα μοντέλα επιφυλάσσει το τέλος του 2015 για την Ducati...
Συνολικά εννέα μοντέλα θα παρουσιάσει στην EICMA η Ducati στις 16 Νοεμβρίου. Δύο από αυτά τα μοντέλα τα ξέρουμε ήδη, είναι το νέο Monster 1200R και μια νέα έκδοση του Diavel, ενώ σήμερα μαθαίνουμε ακόμα περισσότερα για όσα θα δούμε τον Νοέμβριο. Από τις αιτήσεις που συμπληρώθηκαν στην υπηρεσία προστασίας περιβάλλοντος της Καλιφόρνια, αποκαλύφθηκε ο αντικαταστάτης της μικρής Panigale, το νέο 959. Ο κινητήρας είναι 955 κυβικών, αλλά προφανώς για λόγους ακουστικής ομοιότητας με το απερχόμενο μοντέλο, η ονομασία του αποφασίστηκε να τελειώνει σε εννιά… Πέρα από την ύπαρξη του μοντέλου, το μόνο που προκύπτει από τα έγγραφα της υπηρεσίας που έχουν διαρρεύσει, είναι ότι ο κινητήρας έχει λιγότερους ατμοσφαιρικούς ρύπους, πιθανότατα υποστηρίζοντας τις προδιαγραφές Euro 4 που για τις νέες μοτοσυκλέτες μπαίνουν σε ισχύ από 1/1/2016. Δεν χρειάζεται να πιθανολογήσει κανείς, είναι σίγουρο, ότι πρόκειται για δικύλινδρο V-90 αλλά δεν υπάρχει προς το παρόν καμία ένδειξη σχετικά με την ιπποδύναμη ή άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Από την ίδια υπηρεσία, φαίνεται ότι το Hypermotard ανεβαίνει κι αυτό σε κυβικά με την έκδοση 937, και εδώ η ονομασία συμπίπτει και με τον πραγματικό κυβισμό. Το νέο Hypermotard, μάλλον φέρνει αλλαγές σε όλη την οικογένεια που περιλαμβάνει το SP αλλά και το Hyperstrada, την πιο τουριστική έκδοση, όμως μάλλον δεν θ’ ακολουθήσει αυτός ο κινητήρας και στο μεσαίο Monster, άμεσα.
Επιπρόσθετα η Ducati εκμεταλλεύεται τις εκδηλώσεις στην Bologna (Design Week και roBOt Festival) για να λανσάρει μια νέα οπτικοακουστική καμπάνια που θα γίνει σε τέσσερα βήματα, ή θα αφορά τέσσερα μοντέλα. Πιθανότερο όμως είναι η πρώτη περίπτωση, δηλαδή η καμπάνια ν’ αφορά ένα μοντέλο και σιγά – σιγά ν' αποκαλύπτεται μέσα από τέσσερα βήματα…
Το πρώτο λοιπόν βήμα της καμπάνιας, είναι και αυτό που δεν αποκαλύπτει κάτι, απλά θέτει το ερώτημα: «What is black?»
Πηγή (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/nea-panigale-959-kai-hypermotard-937-ta-kainoyria-montela-tis-ducati-arhizoyn-na)
http://www.youtube.com/watch?v=YTehLMsiWac
Nostradamus
30/09/2015, 07:21
Διάβασα "για να λανσάρει μια νέα οπτικοακουστικη καμπανΑ "... Και λέω ωραία μέχρι τώρα την ακούγαμε τώρα αποφάσισαν να την κάνουν έτσι ώστε να την βλέπεις να σκορπάει ??
Διάβασα "για να λανσάρει μια νέα οπτικοακουστικη καμπανΑ "... Και λέω ωραία μέχρι τώρα την ακούγαμε τώρα αποφάσισαν να την κάνουν έτσι ώστε να την βλέπεις να σκορπάει ??
:bawl:
Σκορπάνε μωρέ οι Ντούκοι; Λίγο λαδάκι χάνουν, μην το κάνουμε και θέμα :lol:
peterTHErider
01/10/2015, 00:00
χμμ...θα παρουσιασει ολοκαινουργιο μοντελο και δεν υπαρχει καμια πληροφορια εστω τι κατηγοριας θα ειναι?ουτε μια φωτο καμουφλαρισμενο?τοση μυστικοτητα??πως γκενεν αυτο?
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 00:09
Τι θα ειναι λοιπον το νεο "μυστικο" μοντελο;;;
Εγω λεω θα ειναι κατι σε στυλ cruiser.. (ή ισως, λεω ισως, mega γκουχμγκουουχουσκουτεργκουχουαψουγκουχ)
Για πειτε να δουμε ποιος θα πεσει πιο πολυ μεσα.. :a014:
amyroukai
01/10/2015, 10:21
Έλεγαν για εννέα νέα μοντέλα πριν το τέλος του χρόνου. Άρα λείπουν κάμποσα, μεταξύ των οποίων το φημολογούμενο mega Scooter.
πυξιδας990
01/10/2015, 10:28
1,panigale
2.hyper
3.hyper sp
4.hyperstrada
5.diavel
6.scooter
7.special scrambler
8?
9?
amyroukai
01/10/2015, 10:44
Υπομονή να μάθουμε "τι είναι μαύρο" που γράφουν στα βιντεάκια...
peterTHErider
01/10/2015, 11:46
Υπομονή να μάθουμε "τι είναι μαύρο" που γράφουν στα βιντεάκια...
εγω οπως τα αριθμει ο πυξιδας θα κανω προβλεψη για το 8 και το 9 για το τι θα ηθελα να δω(και ενδεχομενος να παρω)
8.στορτουρινγ.που μετα την καταργηση των st εχουν μεινει χωρις.κατι με το μοτερ του πανιγκαλε 1299 με αλλη χαρτογραφηση και ποιο βαρυ στροφαλο για χαμηλομεσαιες που θα τραβανε σαν τρακτερ...
9.μουλτι adventure.παλι με το μεγαλο μοτερ και τροχους για να κοιταει προς κτμ μερια με μεγαλο ρεζερβουαρ και ζελατινα για καλυτερη καλυψη και ολα τα σχετικα.
πιστευω με αυτα θα ειναι ολη η γκαμα υπερπληρης.λετε να πεσω μεσα?
Υπομονή να μάθουμε "τι είναι μαύρο" που γράφουν στα βιντεάκια...
8. MTB Ποδήλατο
9. Κούρσα Ποδήλατο.
peterTHErider
01/10/2015, 12:36
8. MTB Ποδήλατο
9. Κούρσα Ποδήλατο.
παιξε αμυνα...
atom_smasher
01/10/2015, 14:16
κανά τερατώδες ποδήλατο με 400-450 κυβικά;ε;
el_hymador
01/10/2015, 15:37
Έχει ορισμένες σειρές μοντέλων που έχουν πάψει να παράγονται:
-ST όπως σωστά ειπώθηκε
-SS
-Sport Classic
Μη δούμε κανά τύπου 900ss αλά Hailwood? Μη ξεθάψουν ακόμα και σειρές όπως Darmah και Pantah? Αερόψυκτα έχει μόνο τα Scrambler πλέον και με τις Euro4 προδιαγραφές εν όψει, ο αερόψυκτος L2 θα φτουράει μόνο σε μηχανές με χαρακτήρα, αλλά χωρίς τρελές ιπποδυνάμεις.
Ποντάρω λοιπόν σε αναγέννηση της σειράς των ST (με υγρόψυκτα φυσικά μοτέρ) και σε επέκταση των νεορετρο - κλασσικών της γκάμας πέραν των Scrambler με αερόψυκτους L2... το ξεχειλώνω ακόμα περισσότερο και λέω τούτο: ένα βασικό γυμνό νεορετρό και 2-3 ακόμα εκδόσεις αυτού όπως έχει κάνει η Moto Guzzi με το V7.
υ.γ. H GT1000 ήταν ΓΑΜΩ τα μηχανάκια! Οπότε μακάρι...
Joyrider
01/10/2015, 16:07
Μαύρο είναι το κάρβουνο. Carbon πλαίσιο ας πούμε;
Η μπορεί να εννοεί κανα λογισμικό καινούριο για να βγάζουν μαύρα ντουμάνια τα μοτόρια. :lol: Τώρα που γυρίζει δηλαδή. :lol:
Πιθανότατα το λάδι που θα φτύνει, εννοεί.
amyroukai
01/10/2015, 16:10
Ποντάρω λοιπόν σε αναγέννηση της σειράς των ST (με υγρόψυκτα φυσικά μοτέρ) και σε επέκταση των νεορετρο - κλασσικών της γκάμας πέραν των Scrambler με αερόψυκτους L2...
Τα σπορτούρινγκ είναι καπελωμένα από τα μεγαονοφ, δεν ξέρω αν έχει νόημα να πέσουν λεφτά στην κατηγορία...
Εκτός αν η audi αποφασίσει ότι η Duc θα γίνει η Ιταλική BMW και θα "απαντάει" σε κάθε κατηγορία.
pipe_smoker
01/10/2015, 16:17
Υπομονή να μάθουμε "τι είναι μαύρο" που γράφουν στα βιντεάκια...
Του kWLΟυ τους η τρύπα:lol:
Βγάλανε και το μικρό πανιγκαλε. 955 κυβικά μικρό. Αλλα το είπανε 959 για να μη χαλάσει το γούρι:tooth:
Ε ρε τι αλλο θα διαβάσουμε....
Αυτοί έτσι και βγάλουν mega scooter θα το κάνουν 4.000 κυβικά.
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 16:41
Πιθανότατα το λάδι που θα φτύνει, εννοεί.
Στο video το δειχνει ξεκαθαρα στο τελος.. Ενα χερι που μολις βουτηξε στο καμμενο λαδι ψαχνωντας γρεζια.. :lol:
πυξιδας990
01/10/2015, 16:45
Έχει ορισμένες σειρές μοντέλων που έχουν πάψει να παράγονται:
-ST όπως σωστά ειπώθηκε
-SS
-Sport Classic
Μη δούμε κανά τύπου 900ss αλά Hailwood? Μη ξεθάψουν ακόμα και σειρές όπως Darmah και Pantah? Αερόψυκτα έχει μόνο τα Scrambler πλέον και με τις Euro4 προδιαγραφές εν όψει, ο αερόψυκτος L2 θα φτουράει μόνο σε μηχανές με χαρακτήρα, αλλά χωρίς τρελές ιπποδυνάμεις.
Ποντάρω λοιπόν σε αναγέννηση της σειράς των ST (με υγρόψυκτα φυσικά μοτέρ) και σε επέκταση των νεορετρο - κλασσικών της γκάμας πέραν των Scrambler με αερόψυκτους L2... το ξεχειλώνω ακόμα περισσότερο και λέω τούτο: ένα βασικό γυμνό νεορετρό και 2-3 ακόμα εκδόσεις αυτού όπως έχει κάνει η Moto Guzzi με το V7.
υ.γ. H GT1000 ήταν ΓΑΜΩ τα μηχανάκια! Οπότε μακάρι...
για το gt επαυξανω..
bujinkan
01/10/2015, 16:55
Τι θα ειναι λοιπον το νεο "μυστικο" μοντελο;;;
Εγω λεω θα ειναι κατι σε στυλ cruiser.. (ή ισως, λεω ισως, mega γκουχμγκουουχουσκουτεργκουχουαψουγκουχ)
Για πειτε να δουμε ποιος θα πεσει πιο πολυ μεσα.. :a014:
342179
el_hymador
01/10/2015, 17:17
Τα σπορτούρινγκ είναι καπελωμένα από τα μεγαονοφ, δεν ξέρω αν έχει νόημα να πέσουν λεφτά στην κατηγορία...
Εκτός αν η audi αποφασίσει ότι η Duc θα γίνει η Ιταλική BMW και θα "απαντάει" σε κάθε κατηγορία.
Δεν έχεις άδικο σε αυτό αλλά ένα mega on-off Ducati, εκτός ότι είναι ασύμβατο με τον χαρακτήρα της εταιρείας, θα καπελώσει και το Multi, το οποίο είναι επί της ουσίας το πιο "on-off" που μπορούν να βγάλουν... φυσικά δεν θα χάλαγε κανέναν ένα "μικρό" 800ρι αερόψυκτο on-off αλλά μου φαίνεται δύσκολο, κυρίως λόγω του ότι δεν θα το παρουσίαζαν στη σειρά με όλα τα υπόλοιπα...
Ένα άλλο σενάριο που μου ήρθε είναι καμιά σειρά με μονοκύλινδρους κινητήρες, σχετικά προσιτά μηχανάκια σαν τα KTM 200 & 390
MG-KTiNoS
01/10/2015, 17:29
ι4 μοτερ θα βγάλουν....
:cool:
RaGe_Raptor
01/10/2015, 18:16
342192
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 18:22
342192
H μονη γωνια του Diavel που ειναι ομορφη! :p
Εμφανισιακα παντα μου αρεσαν τα Ντουκατι αλλα το συγκεκριμενο ειναι απλα χοντρο (και λιγο ασχημο)..
RaGe_Raptor
01/10/2015, 18:23
H μονη γωνια του Diavel που ειναι ομορφη! :p
Εμφανισιακα παντα μου αρεσαν τα Ντουκατι αλλα το συγκεκριμενο ειναι απλα χοντρο (και λιγο ασχημο)..
μπα κι απ'εδώ μαλακία φαίνεται... :p
peterTHErider
01/10/2015, 18:47
υπομονη και θα μαθουμε αλλα το σπορτ τουρινγ της λειπει σιγουρα της ντουκατι.
αυτο ομως που θα γουσταρα τρελα ειναι το μουλτι adventure.αλλα με το μεγαλο μοτερ ρυθμισμενο αντι για 200 στα 165-170 αλογα με βαρβατες χαμηλομεσαιες(οχι οπως τωρα που χαμηλα ειναι ταφος)ακτινωτους τροχους αλα κτμ και μεγαλο ρεζερβουαρ και μεγαλη καλυψη απο τον αερα.μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων και ολα τα παρελκωμενα...δεν ξερω τι λετε αλλα θα ειναι κολαση!μπορει να μην ειναι στην φιλοσοφια της ντουκατι αλλα bentley και jaguar ετοιμαζουν μεγαλα suv...οποτε οταν μιλαει ο παρας και η ζητηση οι φιλοσοφιες πανε περιπατο...καντε εικονα ενα αντιστοιχο σαν το super adventure(σταθερο ομως με τριβαλιτσο και στα 200)και το απιστευτο ντιζαιν την ντουκατι σε αυτο το μεγεθος θα μπειτε στο νοημα...
spyrakos35
01/10/2015, 18:53
Thelete 170 aloga adv eeeeee?
Kai meta milame gia thymata tou marketing eeeee?
peterTHErider
01/10/2015, 19:09
τα αλογα ειναι σαν τις παρτουζες...οσο μεγαλυτερος ο αριθμος τοσο το καλυτερο...:wave2:
ρε σπυρακο πριν 10-15 χρονια ειχαμε τα βαραντερο και το τδμ που τα θεωρουσαμε εργαλεια και πυραυλους με 85-90 αλογα και τωρα τα λεμε βαρκατερο και ψωφια...ετσι ειναι τα πραγματα...και πλεον με τα ηλεκτρονικα,τα φρενα και τα πλαισια που φορανε τα 150-160 αλογα ειναι νορμαλ και δεν τρομαζουν κανεναν...πριν μια 10ετια ουτε τα ss δεν ειχαν τοσα...σε μια 10ετια το νορμαλ στα adv και στα ον οφ θα ειναι τα 150-160 και τα γρηγορα στα 190-200...εδω ειμαστε και θα τα λεμε παλι...
spyrakos35
01/10/2015, 19:33
342200
peterTHErider
01/10/2015, 19:37
342200
το εχω ηδη διαβασει...μιλας με γριφους γερωντα...τι θες να πεις?περα απο το οτι το τευχος ειναι διαφημιση bmw...
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 19:38
342200
Nα στραβωθουμε θελεις;; Πως να το διαβασουμε;;;:(
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 19:43
Οπως και να εχει ενα μοτερ 120 αλογων ειναι υπερ αρκετο για τετοιου ειδους μηχανακια. Η μεγαλη ροπη χαμηλα ειναι το κλειδι για αυτα.
Η εξελιξη θα πρεπει να γινει με γνωμονα την απωλεια βαρους και την ικανοτητα να στριβει με τη σκεψη αλλα να ειναι βραχος στην εθνικη.. (υποθετωντας οτι η απωλεια βαρους ηδη θα βελτιωσει το οποιο off road του θεματος)
Εδω σε θελω καβουρα...
spyrakos35
01/10/2015, 22:03
το εχω ηδη διαβασει...μιλας με γριφους γερωντα...τι θες να πεις?περα απο το οτι το τευχος ειναι διαφημιση bmw...
Τι να θελω να πω πιο πολυ απο αυτα που γραφει στη συγκεκριμενη σελιδα σχετικα με τα αλογατα, τη χρηστικοτητα αυτων αλλα και τη σβελταδα γενικοτερα.....
Ξαναδιαβαστο.....
Τα απολυτα νουμερα δεν λενε τιποτα απο μονα τους
peterTHErider
01/10/2015, 22:11
ο
Τι να θελω να πω πιο πολυ απο αυτα που γραφει στη συγκεκριμενη σελιδα σχετικα με τα αλογατα, τη χρηστικοτητα αυτων αλλα και τη σβελταδα γενικοτερα.....
Ξαναδιαβαστο.....
Τα απολυτα νουμερα δεν λενε τιποτα απο μονα τους
ναι βρε αγορι οκ...απλα το συγκεκριμενο εντιτοριαλ εχασε το νοημα του στο σημειο που λεει πως στις ιδιες στροφες το κτμ εχει 2 κιλα παραπανω ροπη αλλα το gs ειναι γρηγοροτερο...και οτι ειναι πολυ ευστροφος ο μποξερ...γενικα δεν εχεις αδικο αλλα ειδικα το συγκεκριμενο κειμενο του καραχαλιου ειναι μεγαλο fail...ντει και καλα να βγαλουν σε ολα καλυτερο το gs...αν μπορουσαν και στα περιεχομενα θα το εγραφαν...και στο λεω που ειχα μοτο με το συγκεκριμενο μοτερ...
spyrakos35
01/10/2015, 22:14
Τεσπα, το να ψαχνεις σε ονοφφ τα νουμερα που λες ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη εντελως εκτος λογικης....
Αμα θες, παρε ενα μπουσα, ενα ζουζουρα ενα τετοι τεσπα, να μπορεις να πηγαινεις ακλονητοςνκαι οχι βαρκα γυαλο.....
peterTHErider
01/10/2015, 22:21
Τεσπα, το να ψαχνεις σε ονοφφ τα νουμερα που λες ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη εντελως εκτος λογικης....
Αμα θες, παρε ενα μπουσα, ενα ζουζουρα ενα τετοι τεσπα, να μπορεις να πηγαινεις ακλονητοςνκαι οχι βαρκα γυαλο.....
και πως θα πηγαινω εντουραδα με αυτα???:confused::confused::confused::D
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 22:38
και πως θα πηγαινω εντουραδα με αυτα???:confused::confused::confused::D
Θα παρεις ενα exc 300 μτχ με τα ρεστα και πανε οσες εντουραδες θελεις!
spyrakos35
01/10/2015, 22:45
Θα παρεις ενα exc 300 μτχ με τα ρεστα και πανε οσες εντουραδες θελεις!
Οοοοοοοοχι φιλε μου....
Θελουμε ενα ελαφρυ ονοφφ κατο- κατονεικοσι κιλα, που παει δικαβαλο τριβαλιτσο με τρακοσα και ειναι βραχος, και κανει και εντουραδα τα παντα ισωμα....
Αμ πως;
devil's animal
01/10/2015, 22:57
Του kWLΟυ τους η τρύπα:lol:
Βγάλανε και το μικρό πανιγκαλε. 955 κυβικά μικρό. Αλλα το είπανε 959 για να μη χαλάσει το γούρι:tooth:
Ε ρε τι αλλο θα διαβάσουμε....
Αυτοί έτσι και βγάλουν mega scooter θα το κάνουν 4.000 κυβικά.
το αυτο...
μπαινετε στην λογικη να παιξετε το "παιχνιδι" τους και καθετε ο καθενας και γραφει τι γουσταρει, τι του λειπει, τι εχει φαντασιωθει κ.ο.κ..ενω δεν υπαρχει λογικη με τους ducatisti...
πεντακοσιες χιλιαδες κυβικα για να κανουν οτι κανουν και οι αλλοι με 500 (χωρις το χιλιαδες), περιτυλιγμενο σε μια premium κοκκινη κορδελα (χρωμα) με μαυρο φιογκακι (τα καρμπον κομματια) που θα εχει πανω και θα εντυπωσιασουν και τους πλεον δυσπιστους για την ανωτεροτητα της φιρμας...:a31:
παπαριες καμαρωτες πανω στις βουνοκορφες...
πως το'λεγε ο blitzer? σαν να λεμε apple..:lol:
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 22:58
Οοοοοοοοχι φιλε μου....
Θελουμε ενα ελαφρυ ονοφφ κατο- κατονεικοσι κιλα, που παει δικαβαλο τριβαλιτσο με τρακοσα και ειναι βραχος, και κανει και εντουραδα τα παντα ισωμα....
Αμ πως;
Africa twin 750 δηλαδη... :smokin:
Joyrider
01/10/2015, 23:10
Να δείτε που όλη αυτή η φασαρία για να αλλάξουν το "επίσημο" χρώμα από κόκκινο σε μαύρο. :tooth:
peterTHErider
01/10/2015, 23:32
Οοοοοοοοχι φιλε μου....
Θελουμε ενα ελαφρυ ονοφφ κατο- κατονεικοσι κιλα, που παει δικαβαλο τριβαλιτσο με τρακοσα και ειναι βραχος, και κανει και εντουραδα τα παντα ισωμα....
Αμ πως;
ρε σπυρακο τι θελουμε λεμε οχι τι μπορουμε να βρουμε...δηλαδη αυτο που ειρωνικα περιγραφεις θα σε χαλαγε να το εχεις αν ηταν υπαρκτο?εμενα καθολου...
πυξιδας990
02/10/2015, 07:52
μοτερ ducati εχει μπει σε on-of,το εκανε η cagiva με τα elefant και ηταν πολυ πετυχημενα....
το 800αρι μπορει να μπει ταμαμ....
lykourgi
02/10/2015, 09:53
ρε σπυρακο τι θελουμε λεμε οχι τι μπορουμε να βρουμε...δηλαδη αυτο που ειρωνικα περιγραφεις θα σε χαλαγε να το εχεις αν ηταν υπαρκτο?εμενα καθολου...
Κανέναν δεν θα χαλούσε αυτό που περιγράφει ο spyrakos.
Το πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν είναι υπαρκτό και ούτε φαίνεται κάπου, έστω και στον μακρινό ορίζοντα.
Τα διάφορα μοντέλα της κατηγορίας (Ducati, BMW,KTM) είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες*, αρκεί να ξεχάσουμε τα παραμύθια περί αντβέντσουρ, χώματα κλπ.
Κατά τα άλλα είναι τεχνολογικά προηγμένες, στρίβουν, φρενάρουν, ταξιδεύουν, κάνουν τα πάντα.
*δεν στεκόμαστε εδώ σε μικροπροβλήματα και παιδικές ασθένειες, ούτε σε προσωπικές προτιμήσεις
el_hymador
02/10/2015, 11:08
το αυτο...
μπαινετε στην λογικη να παιξετε το "παιχνιδι" τους και καθετε ο καθενας και γραφει τι γουσταρει, τι του λειπει, τι εχει φαντασιωθει κ.ο.κ..ενω δεν υπαρχει λογικη με τους ducatisti...
πεντακοσιες χιλιαδες κυβικα για να κανουν οτι κανουν και οι αλλοι με 500 (χωρις το χιλιαδες), περιτυλιγμενο σε μια premium κοκκινη κορδελα (χρωμα) με μαυρο φιογκακι (τα καρμπον κομματια) που θα εχει πανω και θα εντυπωσιασουν και τους πλεον δυσπιστους για την ανωτεροτητα της φιρμας...:a31:
παπαριες καμαρωτες πανω στις βουνοκορφες...
πως το'λεγε ο blitzer? σαν να λεμε apple..:lol:
Πολύ ισοπεδωτικό αυτό ρε παίδες... δικύλινδρα είναι, εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον 4I ανταγωνισμό στα ίδια κυβικά...
Συμφωνώ ότι τα panigale κτλ είναι μόνο πίστα και τίποτα άλλο, δεν είναι japan ss να τα πάρεις και να κατέβεις και μια κέντρο στην ανάγκη. Όπως επίσης συμφωνώ στο ότι είναι πανάκριβα και ότι μπορείς να κάνεις "τη δουλειά σου" με λιγότερα χρήματα... μ@λ@κες και αυτοί αλλά επίσης άλλο τόσο μ@λ@κες και οι ιάπωνες που κάνουν μια συνολική μείωση βάρους -267γραμμάρια στα ss τους, βάζουν και νέα γραφικά και πάρε το νεό μοντέλο που απαξιώνει μερικά χιλιάρικα σε τιμή το ενός έτους "παλιοτερο"
devil's animal
02/10/2015, 18:09
Πολύ ισοπεδωτικό αυτό ρε παίδες... δικύλινδρα είναι, εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον 4I ανταγωνισμό στα ίδια κυβικά...
Συμφωνώ ότι τα panigale κτλ είναι μόνο πίστα και τίποτα άλλο, δεν είναι japan ss να τα πάρεις και να κατέβεις και μια κέντρο στην ανάγκη. Όπως επίσης συμφωνώ στο ότι είναι πανάκριβα και ότι μπορείς να κάνεις "τη δουλειά σου" με λιγότερα χρήματα... μ@λ@κες και αυτοί αλλά επίσης άλλο τόσο μ@λ@κες και οι ιάπωνες που κάνουν μια συνολική μείωση βάρους -267γραμμάρια στα ss τους, βάζουν και νέα γραφικά και πάρε το νεό μοντέλο που απαξιώνει μερικά χιλιάρικα σε τιμή το ενός έτους "παλιοτερο"
καλα για δες λιγο μεταπωλητικη αξια ducati ss σε σχεση με japan ss για να καταλαβεις...
αλλα μην βλεπεις μονο τιμες...δες ποσο ειχαν αρχικη και ποσο πουλιωνται μετα...ποσο % εχουν χασει τα μεν και ποσο τα δε...
η πλακα ειναι οτι τα περισσοτερα ντουκια ειναι τουμπανα απο extra...και πουλιωνται τιμες χωμα σε σχεση με τα τζαπονια...
η εξηγηση:
τα παιρνουν οι φραγκατοι επειδη ειναι ducati και μονο...ανεξαρτητα αν εχουν χερια να τα πανε ή οχι..'νταξει αυτο συμβαινει και με τα japan και μετα τα βαριουνται και τα δινουν για το νεο μοντελο ή για να παρουν κανενα πορσικο κλπ...
μεσα στους ιδιοκτητες θα βρεθει και ενα 10-15% που ειναι μπατιρηδες μεροκαματιαρηδες που το ειχαν ονειρο ζωης και με το που το παρουν, δεν το βγαζουν εξω μην κρυωσει και προπαντως μην πεσει!! για την συντηρηση τους κοβουν απο την θερμανση, πανε πισω τα νοικια και παιρνουν χοιρινο κιμα αντι για μοσχαρισιο...:lol:
ακριβως σαν τα apple...
το οτι η ducati συνεχιζει να επιμενει στον δικυλινδρο κινητηρα τοοοοσα χρονια μονο πρωτοποριακο δεν ειναι...
ενας-δυο τυποι μοτερ που τα φοραει απο supermotard, μεχρι sport touring, on-off, ss και ολη την υπολοιπη γκαμα και αλλαζουνε κυβισμο...696, 999, 1098, 1099, 1199...
ε,ενταξει...φτανει με την παραμυθα..
el_hymador
02/10/2015, 19:17
καλα για δες λιγο μεταπωλητικη αξια ducati ss σε σχεση με japan ss για να καταλαβεις...
αλλα μην βλεπεις μονο τιμες...δες ποσο ειχαν αρχικη και ποσο πουλιωνται μετα...ποσο % εχουν χασει τα μεν και ποσο τα δε...
η πλακα ειναι οτι τα περισσοτερα ντουκια ειναι τουμπανα απο extra...και πουλιωνται τιμες χωμα σε σχεση με τα τζαπονια...
η εξηγηση:
τα παιρνουν οι φραγκατοι επειδη ειναι ducati και μονο...ανεξαρτητα αν εχουν χερια να τα πανε ή οχι..'νταξει αυτο συμβαινει και με τα japan και μετα τα βαριουνται και τα δινουν για το νεο μοντελο ή για να παρουν κανενα πορσικο κλπ...
μεσα στους ιδιοκτητες θα βρεθει και ενα 10-15% που ειναι μπατιρηδες μεροκαματιαρηδες που το ειχαν ονειρο ζωης και με το που το παρουν, δεν το βγαζουν εξω μην κρυωσει και προπαντως μην πεσει!! για την συντηρηση τους κοβουν απο την θερμανση, πανε πισω τα νοικια και παιρνουν χοιρινο κιμα αντι για μοσχαρισιο...:lol:
ακριβως σαν τα apple...
το οτι η ducati συνεχιζει να επιμενει στον δικυλινδρο κινητηρα τοοοοσα χρονια μονο πρωτοποριακο δεν ειναι...
ενας-δυο τυποι μοτερ που τα φοραει απο supermotard, μεχρι sport touring, on-off, ss και ολη την υπολοιπη γκαμα και αλλαζουνε κυβισμο...696, 999, 1098, 1099, 1199...
ε,ενταξει...φτανει με την παραμυθα..
Ρε συ Σταύρο, πάλι τα ισοπεδώνεις όλα... όλη η μοτοβιομηχανία με το παραμύθι επιβιώνει και πορεύεται!
-Πάρε 220+ κιλά περιπέτειας να γυρίσεις (και καλά) τον κόσμο
-Πάρε το νέο RRRRR με επανασχεδίαση πίσω τρόμπας φρένου που αφαιρεί 15 γραμμάρια από το συνολικό βάρος και κάποιες άλλες βελτιώσεις που θα σε βοηθήσουν να κατεβάσεις 3 δέκατα το χρόνο σου (ενώ δεν έχει καν πλησιάσει τα όρια του προ-προ-προ-υπροηγούμενο μοντέλου το 98+% των υποψήφιων αγοραστών)
-Πάρε ότι ανταλλακτικά μας έχουν μείνει στο ράφι, υπερεκτιμημένα κατά 80% σε περιτύλιγμα νεορετρό - κλασσικό
-Πάρε ακόμα πάπι με 135 κ.εκ. και δισκόφρενα μπρος πίσω (λες και είναι κανά επίτευγμα!)
-Πάρε άλογα, πάρε ροπή, πάρε ένα σκασμό ηλεκτρονικά, πάρε, πάρε, πάρε
devil's animal
02/10/2015, 19:24
Ρε συ Σταύρο, πάλι τα ισοπεδώνεις όλα... όλη η μοτοβιομηχανία με το παραμύθι επιβιώνει και πορεύεται!
-Πάρε 220+ κιλά περιπέτειας να γυρίσεις (και καλά) τον κόσμο
-Πάρε το νέο RRRRR με επανασχεδίαση πίσω τρόμπας φρένου που αφαιρεί 15 γραμμάρια από το συνολικό βάρος και κάποιες άλλες βελτιώσεις που θα σε βοηθήσουν να κατεβάσεις 3 δέκατα το χρόνο σου (ενώ δεν έχει καν πλησιάσει τα όρια του προ-προ-προ-υπροηγούμενο μοντέλου το 98+% των υποψήφιων αγοραστών)
-Πάρε ότι ανταλλακτικά μας έχουν μείνει στο ράφι, υπερεκτιμημένα κατά 80% σε περιτύλιγμα νεορετρό - κλασσικό
-Πάρε ακόμα πάπι με 135 κ.εκ. και δισκόφρενα μπρος πίσω (λες και είναι κανά επίτευγμα!)
-Πάρε άλογα, πάρε ροπή, πάρε ένα σκασμό ηλεκτρονικά, πάρε, πάρε, πάρε
Κωστα δεν εχεις αδικο..απλα η ducati εκτιμω οτι το παρακανει...
κανεις δεν ειπε οτι τα ducati υπο προϋποθεσεις δεν ειναι καλα...
απλα δεν ειναι το Θεοσταλτο δωρο που ανακαλυψαν οι ιταλοι και το μοιραζονται με μικρο κοστος με ολο τον υπολοιπο κοσμο...
Σκούτερ είναι μάγκες, μην ονειρεύεστε.
Και θα γαμεί. Τρεμε ΤΜΑΧ.
peterTHErider
03/10/2015, 21:59
Σκούτερ είναι μάγκες, μην ονειρεύεστε.
Και θα γαμεί. Τρεμε ΤΜΑΧ.
δεν θα ειναι σκουτερ,φιλος χρονια διοικητικος υπαλληλος της ντουκατι μου ειπε πως αυτο δεν ειναι στα αμεσα σχεδια...
Δεν πειράζει, σε αυτή τη περίπτωση θα πάρω το καινούριο δικύλινδρο κύμκο να βγάζω γούστα. :)
η vw δεν την πηρε την ducati η θυμαμαι λαθος;
γιατι αμα ειναι ετσι στο καινουριο μοντελο να βαλουν και κρυφη θηκη για το μονολιτρο το λαδι:evil:
η vw δεν την πηρε την ducati η θυμαμαι λαθος;
γιατι αμα ειναι ετσι στο καινουριο μοντελο να βαλουν και κρυφη θηκη για το μονολιτρο το λαδι:evil:
Δεν φτάνει το μονολιτρο.......
Bob_o_mastoras
04/10/2015, 12:04
η vw δεν την πηρε την ducati η θυμαμαι λαθος;
:hmm:
Λες να βγαλει TDI..??? :tooth:
amyroukai
05/10/2015, 17:44
Έλα το 959...
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ducati-959-panigale-revealed/28259.html#ixzz3ngiVrmVU
Bob_o_mastoras
05/10/2015, 18:07
Έλα το 959...
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ducati-959-panigale-revealed/28259.html#ixzz3ngiVrmVU
Ομορφο...!!!:)
Έλα το 959...
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ducati-959-panigale-revealed/28259.html#ixzz3ngiVrmVU
Έργο τέχνης !
devil's animal
05/10/2015, 18:40
Έλα το 959...
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ducati-959-panigale-revealed/28259.html#ixzz3ngiVrmVU
δειτε ποστ #17 και #39...
εβγαλαν "μικρο" ss, με τα ιδια κυβικα που εχουν οι αλλοι τα "μεγαλα" τους...:rolleyes:
εξαιρετικη η πορεια του μικρου στο ανεβασμα ss...
600 ss 1994-1997
748 1997-2002
749 2003-2006
848 2008-2014
899 2014-2015
959 2015-...
20 χρονια πριν βγαζανε το "μεγαλο" τους με μολις 916cc...και σαφως λιγοτερα αλογα απ'οτι εχει το 899 panigale...
που ειναι η εξελιξη στο μοτερ? στο στροφαρισμα και στα κραματα των υλικων?
μ@λακες οι Ιαπωνες που βγαζουν ακομα χιλιαρι 4Κ και εχουν ανεβασει την αποδοση στον Θεο απ'οτι πριν 20 χρονια, χωρις να προσθετουν cc...:a05:
χαρισμα σας τα new ducati 2016 του τιτλου...
δειτε ποστ #17 και #39...
εβγαλαν "μικρο" ss, με τα ιδια κυβικα που εχουν οι αλλοι τα "μεγαλα" τους...:rolleyes:
εξαιρετικη η πορεια του μικρου στο ανεβασμα ss...
600 ss 1994-1997
748 1997-2002
749 2003-2006
848 2008-2014
899 2014-2015
959 2015-...
20 χρονια πριν βγαζανε το "μεγαλο" τους με μολις 916cc...και σαφως λιγοτερα αλογα απ'οτι εχει το 899 panigale...
που ειναι η εξελιξη στο μοτερ? στο στροφαρισμα και στα κραματα των υλικων?
μ@λακες οι Ιαπωνες που βγαζουν ακομα χιλιαρι 4Κ και εχουν ανεβασει την αποδοση στον Θεο απ'οτι πριν 20 χρονια, χωρις να προσθετουν cc...:a05:
χαρισμα σας τα new ducati 2016 του τιτλου...
Κακέ :lol:
devil's animal
05/10/2015, 19:14
Κακέ :lol:
γιατι ρε? αφου ειναι εργο τεχνης...
παρτε το...
:lipssealed:
γιατι ρε? αφου ειναι εργο τεχνης...
παρτε το...
:lipssealed:
Αν είχα το money θα έπαιρνα κι ένα τέτοιο :cool:
devil's animal
05/10/2015, 19:29
Αν είχα το money θα έπαιρνα κι ένα τέτοιο :cool:
καλα, ετσι ξερουμε και εμεις ρε φιλε...να στολιζει το σαλονι μας και να πουλαμε μουρη στους κουτακηδες φιλους μας που δεν ξερουν...
το θεμα ειναι να κυκλοφοραει στον δρομο και να εχεις κανει best value for money αγορα...;)
amyroukai
05/10/2015, 19:54
Ρε λατρεία, το R1 στα είκοσι χιλιάρικα δηλαδή, είναι προσφορά;
Αν προσθέσεις και τη συντήρηση της πρώτης 5ετίας στα πακέτα, γλυτώνεις τουλάχιστον 20 χιλιάρικα με το R1. Δηλαδή άλλο ένα R1.
tsompanis
05/10/2015, 20:12
για την συντηρηση τους κοβουν απο την θερμανση, πανε πισω τα νοικια και παιρνουν χοιρινο κιμα αντι για μοσχαρισιο.
Τι λες μωρέ:bawl:
el_hymador
05/10/2015, 20:17
δειτε ποστ #17 και #39...
εβγαλαν "μικρο" ss, με τα ιδια κυβικα που εχουν οι αλλοι τα "μεγαλα" τους...:rolleyes:
εξαιρετικη η πορεια του μικρου στο ανεβασμα ss...
600 ss 1994-1997
748 1997-2002
749 2003-2006
848 2008-2014
899 2014-2015
959 2015-...
20 χρονια πριν βγαζανε το "μεγαλο" τους με μολις 916cc...και σαφως λιγοτερα αλογα απ'οτι εχει το 899 panigale...
που ειναι η εξελιξη στο μοτερ? στο στροφαρισμα και στα κραματα των υλικων?
μ@λακες οι Ιαπωνες που βγαζουν ακομα χιλιαρι 4Κ και εχουν ανεβασει την αποδοση στον Θεο απ'οτι πριν 20 χρονια, χωρις να προσθετουν cc...:a05:
χαρισμα σας τα new ducati 2016 του τιτλου...
Έχει βγάλει κανένας Ιάπωνας δηλαδή, 148 αλόγατα από V2 900 κ.εκ. σε πολιτική έκδοση;
Σταύρο μην τα μπερδεύεις άλλο τα 4Ι και άλλο τα V(L)2... προφανώς το δικύλινδρο δεν μπορεί να στροφάρει εκεί που πάει το 4κύλινδρο αλλά επίσης το 4κύλινδρο ούτε στον ύπνο του δεν έχει δει τις χαμηλομεσαίες του 2κύλινδρου. Διαφορετικοί κόσμοι και διαφορετικές προσεγγίσεις. Ο κάθε κινητήρας και η κάθε φιλοσοφία έχει εγγενή πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Πριν από 20 χρόνια οι Ιάπωνες ότι είχαν αρχίσει να σοβαρεύουν σε ότι αφορά στα SS και η Ducati είχε παρουσιάσει το 916... χάος.
Bob_o_mastoras
05/10/2015, 20:23
Τι λες μωρέ:bawl:
Αν ημουν ο σπιτονοικοκυρης τους θα τους εδιωχνα απο το σπιτι!!! :lol:
Devils ειναι ομως ομορφο, πρεπει να παραδεχτεις.. Κομψο! Τωρα οι επιδοσεις του στα @@ μου.. Λες και θα το παρω... :lol:
devil's animal
06/10/2015, 00:01
Ρε λατρεία, το R1 στα είκοσι χιλιάρικα δηλαδή, είναι προσφορά;
αγαπη, εδω μιλαμε για τα ducati και τα κατα ποσο εχει αλλαξει η υπαρξη τους το μοτοσυκλετιστικο status quo...:p
αμα θες να μιλησουμε για τιμολογιακη πολιτικη των ιαπωνων ή μονο του r1, παμε στο απο 'κει μαγαζι...:D
devil's animal
06/10/2015, 00:24
Έχει βγάλει κανένας Ιάπωνας δηλαδή, 148 αλόγατα από V2 900 κ.εκ. σε πολιτική έκδοση;
Σταύρο μην τα μπερδεύεις άλλο τα 4Ι και άλλο τα V(L)2... προφανώς το δικύλινδρο δεν μπορεί να στροφάρει εκεί που πάει το 4κύλινδρο αλλά επίσης το 4κύλινδρο ούτε στον ύπνο του δεν έχει δει τις χαμηλομεσαίες του 2κύλινδρου. Διαφορετικοί κόσμοι και διαφορετικές προσεγγίσεις. Ο κάθε κινητήρας και η κάθε φιλοσοφία έχει εγγενή πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Πριν από 20 χρόνια οι Ιάπωνες ότι είχαν αρχίσει να σοβαρεύουν σε ότι αφορά στα SS και η Ducati είχε παρουσιάσει το 916... χάος.
γιατι ρε συ Κωστα να βγαλει ο Ιαπωνας 148 αλογα απο V2 900cc?? για να το βαλει σε ss? μ@λακες ειναι?
εξελιξαν τους Ι4 γιατι εκει ηταν η εξελιξη...αντε και οι V4...οχι μονο οι Ιαπωνες...ολες οι εταιρειες...θες aprilia? θες mv agusta? θες bmw? δες ολα τα ss...μονο η ducati εχει μενει με V(L)2 μοτερ..και για να το κανει ανταγωνιστικο το εχει κανει σε χωροταξια scania...βολικοτατο...
και για να το παρουμε και αλλιως... εχεις την εντυπωση οτι οι Ιαπωνες δεν μπορουσαν? με το vtr sp2 ή με το tlr (τα οποια αμφοτερα βγαζανε 135 και μαλιστα το tl εν ετη 1998)?
μμμ, ναι παρουσιασε η ducati πριν 20 χρονια το 916, αλλα να μας πεις και ποσο ειχαν και ποιοι τα περνανε...και κατα ποσο ηταν μακρυα σε επιδοσεις απο τα γιαπωνεζικα...δλδ το 916 με το gsxr1100...να γελασουν και τα πιστονια...
στησιμο ειχε το πραμα γι'αυτους που ξεραν να το πανε...
μολις ξεκινησαν και οι αλλοι να στηνουν σωστα...εχετε γεια βρυσουλες, καμποι, βουνα, ραχουλες...:wave2:
για να μην μιλησουμε για αξιοπιστια, ετσι?
που ακομα και σημερα τα μοτερ των 1100w, βανδαλιζονται πανω σε ιδιοκατασκευες και streetfighters και καποια ζουνε ολοκληρα σε τιποτα ξεχασμενα απο τον Θεο χωρια ανα τον κοσμο...
πλεον ακομα και το οποιο πλεονεκτημα ειχε ο δικυλινδρος οσον αφορα την προσφυση, εχει εν μερη καλυφτει με τον crossplane στροφαλο...οχι εντελως επιτυχως αλλα και παλι η εξελιξη ειναι προς τους Ι4 και επειδη η ducati δεν ξερει/θελει/μπορει να παει σ'εκεινα τα χωραφια προσφερει με εξαιρετικο marketing το δικυλινδρο συνολο της με τις κοκκινες και μαυρες (carbon) λεπτομερειες για τον απλο λαουτζικο...:bawl:
devil's animal
06/10/2015, 00:29
Αν ημουν ο σπιτονοικοκυρης τους θα τους εδιωχνα απο το σπιτι!!! :lol:
Devils ειναι ομως ομορφο, πρεπει να παραδεχτεις.. Κομψο! Τωρα οι επιδοσεις του στα @@ μου.. Λες και θα το παρω... :lol:
η αληθεια ειναι οτι το παπαγκαλε προσωπικα δεν μου αρεσει...
κομψοτεχνημα και piece of art (σχεδιαστικα παντα), για μενα ειναι το 1098 και κατ'επεκταση το 848...
el_hymador
06/10/2015, 08:29
....και γιατί να μην βάλουν V(L)2 σε SS; Δηλαδή μόνο τα τετρακύλινδρα κάνουν σε αυτού του είδους τις μηχανές; Το αν είναι αποδοτική ή όχι αυτή η διάταξη / φιλοσοφία μπορούμε να το δούμε από το WSBK, που από το 1988 μέχρι σήμερα, η Ducati έχει 14 πρωταθλήματα, όσα έχουν δηλαδή μαζεμένα και όλοι οι άλλοι... ένα άλλο στοιχείο επίσης, είναι ότι μόνο 6 πρωταθλήματα έχουν κατακτηθεί με μοτοσικλέτες που φέρουν 4I και όλα τα άλλα είναι με V2, L2 και V4.
Φυσικά όλα έχουν ένα όριο και για τον L2 της Ducati, μάλλον αυτό πλησιάζει. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά έχει περιθώρια και για άλλους ίππους, ο δικύλινδρος όχι και για αυτό μάλλον (απ΄ότι ακούγεται κιόλας) θα το γυρίσει και η Ducati σε V4.
Γενικά πάντως, έχει ξεφύγει το θέμα και η ιστορία με τις ιπποδυνάμεις, δεν έχει νόημα... ναι οκ, 200 άλογα στα χέρια average αναβατών και ένα pc εγκαστεστημένο για να ελέγχει το αντισούζινγκ, το αντιπάντινγκ, το αντιμπλόκινγκ και το αντιπέφτεινγκ γενικότερα.
spyrakos35
06/10/2015, 08:37
μην κάνει η ντουκάτι κανα κουλό και βγάλει Ι4 όμως σαν τους προπελιάρηδες και έχουμε χαρακιρια ομαδικά......
;)
4I και όλα τα άλλα είναι με V2, L2 και V4.
Θέλω απλά να ρωτήσω γιατί είναι V2, L2, V4 (πρώτα το γράμμα), αλλά 4Ι (πρώτα ο αριθμός);
el_hymador
06/10/2015, 08:48
Θέλω απλά να ρωτήσω γιατί είναι V2, L2, V4 (πρώτα το γράμμα), αλλά 4Ι (πρώτα ο αριθμός);
Οι λόγοι αναφέρονται σε αρχαία σανσκριτικά κείμενα και περιγράφονται εκτενώς στην κοσμογονία των Σουμέριων.
Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα πολύ, πολύ διακριτικά να σε διορθώσω, επειδή ενοχλούσε τα μάτια μου :P
devil's animal
06/10/2015, 09:01
....και γιατί να μην βάλουν V(L)2 σε SS; Δηλαδή μόνο τα τετρακύλινδρα κάνουν σε αυτού του είδους τις μηχανές; Το αν είναι αποδοτική ή όχι αυτή η διάταξη / φιλοσοφία μπορούμε να το δούμε από το WSBK, που από το 1988 μέχρι σήμερα, η Ducati έχει 14 πρωταθλήματα, όσα έχουν δηλαδή μαζεμένα και όλοι οι άλλοι... ένα άλλο στοιχείο επίσης, είναι ότι μόνο 6 πρωταθλήματα έχουν κατακτηθεί με μοτοσικλέτες που φέρουν 4I και όλα τα άλλα είναι με V2, L2 και V4.
Φυσικά όλα έχουν ένα όριο και για τον L2 της Ducati, μάλλον αυτό πλησιάζει. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά έχει περιθώρια και για άλλους ίππους, ο δικύλινδρος όχι και για αυτό μάλλον (απ΄ότι ακούγεται κιόλας) θα το γυρίσει και η Ducati σε V4.
Γενικά πάντως, έχει ξεφύγει το θέμα και η ιστορία με τις ιπποδυνάμεις, δεν έχει νόημα... ναι οκ, 200 άλογα στα χέρια average αναβατών και ένα pc εγκαστεστημένο για να ελέγχει το αντισούζινγκ, το αντιπάντινγκ, το αντιμπλόκινγκ και το αντιπέφτεινγκ γενικότερα.
Κωστα, μην συγκρινεις ανομοια πραγματα...
εδω μιλαγαμε για πολιτικα μηχανακια και τι εχει προσφερει η ducati σε τεχνολογια και εξελιξη στα μηχανακια που διατιθενται στον λαο...σε αντιστοιχια με τους σχιστοματηδες...
εσυ το πηγες στο wsbk, που ειναι ενας αλλος κοσμος...
μηχανακια παραγωγης (μονο στο ονομα) αλλα ολα διαφορετικα...
και ναι τα παλια εκεινα χρονια η ducati εκανε θραυση γιατι δεν υπηρχε η τεχνολογια για να δαμασει 200 φευγα αλογα...οποτε ακομα και οι Ιαπωνες ετρεχαν με V2 (βλ. vtr)...γιατι ειχε "διαχειρισμα" αλογα...
και η ducati ειχε πολλες αβαντες απο τους κανονισμους για να παιρνει τα πρωταθληματα...αυτο το ξερουν και οι πετρες...
εν μερει εκει στηριχθηκε και για πουλησει μοτοσυκλετες...στο οτι σηκωνε κουπες στο wsbk...προσεξε...οχι στα GP, που ηταν και ειναι η κορωνιδα της εξελιξης των μοτοσυκλετων...τοτε που ετρεχαν τα διχρονα 500 και μετα τα τετραχρονα 1000,κλπ...
ενας Stoner βρεθηκε να χαρισει ΠΠ εκει, γιατι ηταν ο Stoner...οχι γιατι ηταν καλο το μηχανακι...#natalemeayta...
αλλα ας μην το τραβαμε...ξαναλεω..περα απο κυβικα και στησιμο (που πλεον εχει ξεπεραστει απο ολους τους αλλους) τι εχει εξελιξει η ducati στα πολιτικα μηχανακια?
τι θα εχει το ducati του 2016 που δεν θα εχουν τα αλλα?
και ποσο θα κοστολογηθει σαν συνολο (σε σχεση παντα με τα αλλα)?
spyrakos35
06/10/2015, 09:10
αναφέρεσαι στην εποχή fogarty με το 916?
pipe_smoker
06/10/2015, 12:51
Όμορφο, ναι, είναι.
Πάντα υποκειμενικό είναι αυτό δηλαδή. Αλλά οκ. Μου αρέσει. Κουκλί είναι.
Γρήγορο εννοείται ότι θα είναι.
Και πολύ γρήγορο κιόλας.
Ιδιαίτερο σίγουρα θα είναι.
Και πολύ (πάρα πολύ ίσως :tooth:) θα είναι.
Όποιος έχει τα λεφτά και το βλέπει και του κάνει κούκου θα πάει να το πάρει.
Οι υπόλοιποι θα λέμε απλά πόσο όμορφο είναι.
Και όλοι μαζί θα χαζεύουμε τα γιαπωνέζικα να το περνάνε από πάνω:p
Δεν είμαι κανάς εξπέρ στους κινητήρες, αλλά θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο το ότι οι V2 για μηχανάκια SS έχουν σχεδόν εγκαταληφθεί από όλους.
Ι4 για τους κοινούς θνητούς και V4 για τους τζιπαίους και κάποιους λίγους τυχερούς.
Τα Ι4 έχουν λύσει τα προβλήματα που σήμερα απασχολούν τη Ντουκάτι, 20 χρόνια πριν.
Το γούστο είναι προσωπική υπόθεση του καθενός.
Αν κάποιος καβαλάει Ντουκάτι και γουστάρει, να το πάρει ο άνθρωπος και να το χαρεί, και να το πάει και τάπα, και να του πιει το αίμα, και να το κάνει κι ό,τι γουστάρει.
Αλλά σε κάποιον που ψαχνει ένα ss μηχανάκι για τις επιδόσεις του, για να χαρεί την οδήγηση στην πίστα (και όχι τόσο το ίδιο το μηχανάκι), για να το φέρει στα μέτρα του κλπ, τα μηχανάκια της Ντουκάτι δε θεωρώ ότι αποτελούν πρόταση.
Ακόμα κι αν δε θέλεις το φουλ συμβατικό Ιάπωνα, και θες κάτι πιο exotic για το χ,ψ λόγο, πάρε aprilia, πάρε triumph, πάρε agusta.
Ένα F3 θα το προτιμούσα 1000 φορές περισσότερο από ένα 959, 848, 899 και λοιπά τριψήφια νούμερα.
Just saying.
vassilis88
06/10/2015, 13:10
νταξ....... εγω ειχα παλια ενα cbr εξακο.. αλλα περασε απτα χερια μου κ sp1 κ μπηκα σερρας κ με τα δυο
εν κακο το βε2
απλα για μενα προσωπικα ηταν καπως βαρυ ετσι κ ογκωδες, λιγο λεωφορειο γιαυτο ειπα νο μορ
οποτε αν ξαναπαρω ετσι γρηγορο θα ναι εξακοσαρακι απλα γιατι θεωρω του ματς για μενα το 1000 .. το 600 ειναι πιο αλαφρυ κ μανιτζεβελο
αλλιως νομιζω μ αρεσε πιο καλα, σαν μοτερ, κ ειχε κ ωραιο ηχο, ηταν σπανιο, ηταν κ μουναρα το βτρ ρε πστη :D
κ ταμαμ για δρομους στυλ κορινθου πατρων.. τεσπα.. ωραια τα ν2 αλλα τα ντουκατι κ τα γρηγορα ντουκατι συγκεκριμμενα ειναι μοτορια για τους εχοντες κ οχι εμενα που θελω να βαζω μονο βενζινη κ να πηγαινω κ καμια μπιστα αλλα κ στο περιπτερο καθε μερα βρε παιδι μου
ενα κτμ θα θελα πχ ν2 αλλα 750 οχι 900+
el_hymador
06/10/2015, 13:13
Νομίζω ότι το ποιο μηχανάκι θα περάσει από πάνω το άλλο, έχει να κάνει με τις ικανότητες του οδηγού και την εμπειρία του να στήνει το μηχανάκι στα μέτρα του...
Αν πάρουμε όλοι εμείς το τελευταίο FZXXRRCBZ 1000 RRRRRRR sp και έρθει ένας τριτοκλασάτος οδηγός SBK με 916 (η ακόμα και 888) να τα πάμε πίστα, θα τον πιούμε πανηγυρικά...
H όλη ιστορία με τα SS έχει ξεφύγει εδώ και χρόνια, πλέον είναι ηλεκτρονικός ο πόλεμος, κοινώς πόση επεξεργαστική ισχύς χρειάζεται για να τρέχουν όλα τα βοηθήματα, ώστε να πηγαίνει το χ,ψ κουλάδι πίστα χωρίς να καρφώσει στην πρώτη στροφή.
Τα ντούκια είναι αυτά που είναι, αρέσουν δεν αρέσουν, είναι δεν είναι ακριβά, τον σκοπό τους τον επιτελούν στο έπακρο και στα χέρια ενός ικανού αναβάτη μπορούν να ράψουν οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί (όπως αντιστοίχως και τα γιαπωνέζικα φυσικά...).
Όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές, αν στην διαδικασία αγοράς (και χρήσης / οδήγησης) μοτοσικλέτας κυριαρχούσε η λογική... θα είχαμε όλοι αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια η κ@υλ@ είναι αυτή που διέπει την συγκεκριμένη παρόρμηση, ειδικά αν μιλάμε για μηχανάκια αυτής της κατηγορίας.
Ε, για μερικούς η κ@υλ@ έχει χρώμα κόκκινο, κάνει "μπροουουουουμ" αντί για "ζββββββββζζζζζββββββββ" στις ξερογκαζιές και όπως κάθε κ@υλ@, πληρώνεται ακριβά...
δειτε ποστ #17 και #39...
εβγαλαν "μικρο" ss, με τα ιδια κυβικα που εχουν οι αλλοι τα "μεγαλα" τους...:rolleyes:
εξαιρετικη η πορεια του μικρου στο ανεβασμα ss...
600 ss 1994-1997
748 1997-2002
749 2003-2006
848 2008-2014
899 2014-2015
959 2015-...
20 χρονια πριν βγαζανε το "μεγαλο" τους με μολις 916cc...και σαφως λιγοτερα αλογα απ'οτι εχει το 899 panigale...
που ειναι η εξελιξη στο μοτερ? στο στροφαρισμα και στα κραματα των υλικων?
μ@λακες οι Ιαπωνες που βγαζουν ακομα χιλιαρι 4Κ και εχουν ανεβασει την αποδοση στον Θεο απ'οτι πριν 20 χρονια, χωρις να προσθετουν cc...:a05:
χαρισμα σας τα new ducati 2016 του τιτλου...
τα βλέπω και τα αυξάνω με τον ιταλικό V2 μου.
έχει καταντήσει αηδία. φτάσαμε τα μεσαίου κυβισμού ss 1000 κυβικά και τα μεγάλα 1300.
anyway η ντουκάτι όπως και η κτμ θα παρατήσουν τα V2 και ήδη εξελίσσουν V4
peterTHErider
06/10/2015, 22:28
τα βλέπω και τα αυξάνω με τον ιταλικό V2 μου.
έχει καταντήσει αηδία. φτάσαμε τα μεσαίου κυβισμού ss 1000 κυβικά και τα μεγάλα 1300.
anyway η ντουκάτι όπως και η κτμ θα παρατήσουν τα V2 και ήδη εξελίσσουν V4
μακαρι,αλλα εχεις ακουσει κατι πιο συγκεκριμενο για το β4?
el_hymador
06/10/2015, 22:34
άμα δεν βγάλει η BMW 4κύλινδρο boxer, δεν πάμε πουθενά μάγκες...
μακαρι,αλλα εχεις ακουσει κατι πιο συγκεκριμενο για το β4?
Ducati V4 (http://www.autoevolution.com/news/ducati-rumored-to-ditch-the-superquadro-engine-and-replace-it-with-a-motogp-derived-v4-99238.html)
KTM V4 (http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2015/march/spy-shots-ktm-v4/#.VhTIJ_mqqko)
πυξιδας990
07/10/2015, 09:50
Κωστα, μην συγκρινεις ανομοια πραγματα...
εδω μιλαγαμε για πολιτικα μηχανακια και τι εχει προσφερει η ducati σε τεχνολογια και εξελιξη στα μηχανακια που διατιθενται στον λαο...σε αντιστοιχια με τους σχιστοματηδες...
εσυ το πηγες στο wsbk, που ειναι ενας αλλος κοσμος...
μηχανακια παραγωγης (μονο στο ονομα) αλλα ολα διαφορετικα...
και ναι τα παλια εκεινα χρονια η ducati εκανε θραυση γιατι δεν υπηρχε η τεχνολογια για να δαμασει 200 φευγα αλογα...οποτε ακομα και οι Ιαπωνες ετρεχαν με V2 (βλ. vtr)...γιατι ειχε "διαχειρισμα" αλογα...
και η ducati ειχε πολλες αβαντες απο τους κανονισμους για να παιρνει τα πρωταθληματα...αυτο το ξερουν και οι πετρες...
εν μερει εκει στηριχθηκε και για πουλησει μοτοσυκλετες...στο οτι σηκωνε κουπες στο wsbk...προσεξε...οχι στα GP, που ηταν και ειναι η κορωνιδα της εξελιξης των μοτοσυκλετων...τοτε που ετρεχαν τα διχρονα 500 και μετα τα τετραχρονα 1000,κλπ...
ενας Stoner βρεθηκε να χαρισει ΠΠ εκει, γιατι ηταν ο Stoner...οχι γιατι ηταν καλο το μηχανακι...#natalemeayta...
αλλα ας μην το τραβαμε...ξαναλεω..περα απο κυβικα και στησιμο (που πλεον εχει ξεπεραστει απο ολους τους αλλους) τι εχει εξελιξει η ducati στα πολιτικα μηχανακια?
τι θα εχει το ducati του 2016 που δεν θα εχουν τα αλλα?
και ποσο θα κοστολογηθει σαν συνολο (σε σχεση παντα με τα αλλα)?
το μηχανακι(sic) του στονερ ηταν πολυ καλο-ειχε φανει απ οτην προηγουμενη χρονια(2006) στα χερια του καππιροσσι.απο το 2009 πηρε λαθος πορεια.
spyrakos35
07/10/2015, 10:11
το μηχανακι(sic) του στονερ ηταν πολυ καλο-ειχε φανει απ οτην προηγουμενη χρονια(2006) στα χερια του καππιροσσι.απο το 2009 πηρε λαθος πορεια.
αν θυμάμαι καλά, το μεκανάκι του λόρις πήγαινε τον Μπάτο του αλλά σε κάθε έξοδο το μπροστινό ήθελε σπέσιαλ τρίτμεντ για να κρατηθεί από το κοσκινισμα.....
devil's animal
07/10/2015, 10:25
το μηχανακι(sic) του στονερ ηταν πολυ καλο-ειχε φανει απ οτην προηγουμενη χρονια(2006) στα χερια του καππιροσσι.απο το 2009 πηρε λαθος πορεια.
και γιατι δεν μπορεσε να το παει ο ιδιος ο capirossi την επομενη χρονια αφου το ηξερε κιολας? την στιγμη που ο Stoner σηκωσε κουπα με την πρωτη επαφη?
και τι βολικο να λεμε οτι πηρε λαθος πορεια ενα χρονο πριν το καβαλησει ο rossi...ενω ο stoner ηταν ή ανεβαινω βαθρο ή πεφτω απο μπροστινο...και ανεβαινε συχνα πυκνα βαθρο... :rolleyes:
anyway, δεν εχει και πολυ σημασια γιατι συζηταμε αλλο πραγμα εδω...καλυτερα τα λενε οι ιδιοι οι πρωταγωνιστες στο hitting the apex documentary...
Ducati V4 (http://www.autoevolution.com/news/ducati-rumored-to-ditch-the-superquadro-engine-and-replace-it-with-a-motogp-derived-v4-99238.html)
KTM V4 (http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2015/march/spy-shots-ktm-v4/#.VhTIJ_mqqko)
όντως θα προσωρήσουν, αν ήματε έτοιμοι να δεχθούμε οτι σε παγκόσμιο επίπεδο οι καταναλωτές θα ανέβουν σε εισοδημαιτκά κριτήρια, σε σημείο που να είναι έτοιμοι να αγοράζουν regular μηχανάκια άνω των 20Κ. μέχρι τότε θα συνεχίσουν τα δικύλινδρα για τους Ευρωπαίους
όντως θα προσωρήσουν, αν ήματε έτοιμοι να δεχθούμε οτι σε παγκόσμιο επίπεδο οι καταναλωτές θα ανέβουν σε εισοδημαιτκά κριτήρια, σε σημείο που να είναι έτοιμοι να αγοράζουν regular μηχανάκια άνω των 20Κ. μέχρι τότε θα συνεχίσουν τα δικύλινδρα για τους Ευρωπαίους
δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι εννοείς.
Bob_o_mastoras
07/10/2015, 11:21
Ducati V4 (http://www.autoevolution.com/news/ducati-rumored-to-ditch-the-superquadro-engine-and-replace-it-with-a-motogp-derived-v4-99238.html)
KTM V4 (http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2015/march/spy-shots-ktm-v4/#.VhTIJ_mqqko)
Αίντε ρε.. Οταν εβγαζε η Honda V4... :tooth::tooth:
δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι εννοείς.
η εξέλιξη και η παραγωγή των V4 στα ducati και στα KTM θα τους κοστίσει ακριβά. εάν πουλάνε στα 17Κ τα V2. φαντάσου πόσο πρέπει να πουλήσουν τα v4 για να κάνουν απόσβεση στο κόστος εξέλιξης και την αλλαγή στη γραμμή παραγωγής. άσε που και έτοιμα όλα να τα είχαν σε εργοστάσια, τεχνογνωσία κτλ απο μόνα τους τα v4 είναι πιο ακριβά απο τα V2
KotsosDR
07/10/2015, 11:54
η εξέλιξη και η παραγωγή των V4 στα ducati και στα KTM θα τους κοστίσει ακριβά. εάν πουλάνε στα 17Κ τα V2. φαντάσου πόσο πρέπει να πουλήσουν τα v4 για να κάνουν απόσβεση στο κόστος εξέλιξης και την αλλαγή στη γραμμή παραγωγής. άσε που και έτοιμα όλα να τα είχαν σε εργοστάσια, τεχνογνωσία κτλ απο μόνα τους τα v4 είναι πιο ακριβά απο τα V2
BTW η ktm ειχε μοτερ V4 (Kenny Roberts Proton Team) https://blog.ktm.com/flashbackfriday-ktm-gp1-v4-engine/
342457
BTW η ktm ειχε μοτερ V4 (Kenny Roberts Proton Team) https://blog.ktm.com/flashbackfriday-ktm-gp1-v4-engine/
....
:confused:
" ..... How many V4 engines were built in total? Initially five, then ten more for 2005. I’ve no idea where they all ended up. But I do know of one V4 engine that CEO Stefan Pierer gave to KTM veteran Wolfgang Felber as a reward for his many years of service as overall Head of Development, as “father” of the RC8, and as project manager of the GP1 and then the Moto3 engine.
Felber, who is now in charge of offroad component development at WP Suspension, will attempt to restore and reconstruct the KR-KTM around the engine. Apparently, a few chassis components have been found, but much is still missing. However, Kenny Roberts has already agreed to help in the search for required parts. The machine will then eventually enrich the planned KTM museum.
Looking back, I didn’t quite live up to expectations as a V4 racing engine. But I wouldn’t change anything about those wild years. "
like i said:
:confused:
el_hymador
07/10/2015, 12:23
Η Aprilia ήταν σε πιο δεινή θέση από την Ducati, παρ΄όλα αυτά κατάφερε να σχεδιάσει και να εξελίξει έναν πολύ καλό V4 κινητήρα, να παρουσιάσει ένα εξίσου καλό μηχανάκι και μάλιστα σε τιμή που δεν είναι στρατοσφαιρική.
Η Ducati έχει σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία με τους V4 και σχεδόν έχει έτοιμη μια πολιτική έκδοση από το Desmosedici RR... δεν ισχυρίζομαι ότι θα πάρουν αυτούσιο το μοτέρ και θα το κοτσάρουν σε ένα πλαίσιο αλλά όπως και να έχει, οι βάσεις υπάρχουν.
Σε ότι αφορά στη τιμολόγηση, φυσικά και θα είναι στο θεό... έτσι λειτουργεί η Ducati, έχει συγκεκριμένο profile στα προϊόντα της το οποίο το υποστηρίζει με τα μπούνια και απευθύνεται και σε συγκεκριμένο target group. Mήπως δηλαδή κάτι H-D έπρεπε να κοστίζουν όσο κοστίζουν;
Αίντε ρε.. Οταν εβγαζε η Honda V4... :tooth::tooth:
στ'@@ μας.
η εξέλιξη και η παραγωγή των V4 στα ducati και στα KTM θα τους κοστίσει ακριβά. εάν πουλάνε στα 17Κ τα V2. φαντάσου πόσο πρέπει να πουλήσουν τα v4 για να κάνουν απόσβεση στο κόστος εξέλιξης και την αλλαγή στη γραμμή παραγωγής. άσε που και έτοιμα όλα να τα είχαν σε εργοστάσια, τεχνογνωσία κτλ απο μόνα τους τα v4 είναι πιο ακριβά απο τα V2
και όταν η απρίλια έκανε την αντίστοιχη μετάβαση δεν νομίζω να ανέβηκε πολύ η τιμή.
αυτό που τα έκανε πιο ακριβά τα νέα απρίλια ήταν το abs και το APRC πακέτο.
(μπακαλίστικα/χοντρικά μιλάω έτσι;)
Bob_o_mastoras
07/10/2015, 15:39
στ'@@ μας.
Εκτιμω στο ποστ αυτο την ειλικρινια και την ευθυτητα σου! :lol:
:beer:
Bob_o_mastoras
07/10/2015, 15:43
BTW η ktm ειχε μοτερ V4 (Kenny Roberts Proton Team) https://blog.ktm.com/flashbackfriday-ktm-gp1-v4-engine/
342457
Πολυ μαζεμενος ογκος για V4. Μωρε μπραβο...
Ισα που χωραει και ολοκληρος μεσα στα καρτερ του boxer της bmw.. :tooth:
peterTHErider
13/10/2015, 23:09
ε ρε με αυτα τα τιζερ...να βγαζαμε και καμια ακρη καλα θα ηταν...
http://youtu.be/gXDynkK3IJE
ΝIKOLTSOS
14/10/2015, 06:03
Δεν το βλέπω για πιστιάρικο....
el_hymador
14/10/2015, 07:29
Δεν το βλέπω για πιστιάρικο....
Με τέτοιο hipster-ο-promo, ούτε και εγώ... κάτι σε scooterαστικόcrossover προβλέπω...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.