PDA

View Full Version : Χανω λαδια..



pappous26
30/09/2015, 07:27
Καλημερα παιδια...εχθες πηρα την μιχανη απο τον μαστορα(TTR 600)...ειχα καψει φλατζα..αλλαξα κ πιστονι κ φλατζα κ καδενακι...αποτελεσμα ειναι να το παρω κ μετα απο 30 χλμ...σε.ρυθμο στρωσιματος...παλι ειδα λαδι στην πισω μερια του κυλινδρου...τι να κανω?

tzimidis
30/09/2015, 07:35
Tsekare prota na deis mipos exei parapano ladia.
emena kapote kapoios mastoras eixe balei to boitho tou na mou allaksei ladia.
meta apo 1-2 meres kai afou eixe plimmyrisei o topos ladia, ebgala apo mesa 3 litra (me max xoritikotita 2,4-2,6).

notakos600
30/09/2015, 07:44
Αν έχει παραπάνω λάδια τα ξερνάει από το φιλτροκούτι, όσον αφορά το ΧΤ600Ε που ξέρω.
Μου μυρίζει μαλ@κία στο δέσιμο, πήγαινέ του το να το κοιτάξει.

duke200
30/09/2015, 08:05
καθάρισε καλά το λάδι και κανε μια βόλτα να δεις από που "δακρύζει" ακριβώς. Από την πάνω ή την κάτω φλάντζα? Αν δακρύζει από κάποια από τις δύο ξαναπήγαινε στο μάστορα, δείξτο του και πες του να το φτιάξει χωρίς επιβάρυνση. Καλό είναι πρώτα να κοιτάξει αν είναι η κεφαλή σφιγμένη στα κιλά που πρέπει. Εαν είναι σωστα σφιγμένη και πάλι χάνει λάδι μπορεί να έκαψε φλάντζα επειδή εχει "πετσικάρει" το καπάκι και δεν παταει καλά, οπότε και που άλλαξε φλάντζα πάλι θα χάνει. Όταν άλλαξε φλάντζα μέτρησε το καπάκι για πετσικάρισμα? Το πλάνισε? Στην πλάνη φαίνεται αν έχει πετσικάρει το καπάκι. Μήπως είχε καμια ρωγμούλα το καπάκι και χάνει τα λάδια απο εκει? Όλα αυτα πρέπει να τα δει ο μαστορας που πήγες και να τα διορθώσει πριν παραδώσει το μηχανάκι στον πελάτη.

pappous26
30/09/2015, 08:27
Σας ευχαρηστω πολυ ρε παιδια για τις απαντησεις σας...τα λαδια ειναι σωστα...2,7lt.ειμουν εκει οταν τα εβαζε...χανει λαδι απο την πισω πλευρα του κυλινδρου που ενωνει με τις κασες...δεν τρεχει απο αλλου το τσεκαρα σημερα παλι που ηρθα στη δουλεια γιατι εχθες το καθαρισα παλι εκει με πανι...

pappous26
30/09/2015, 08:34
Μια ακομα παπατζα ερωτηση...εβαλα λαδια 10-40...κανονικα περνει 15-50 η 20-50...μηπως επειδη ειναι ψιλο το χανει απο εκει?

GIXXERAKIAS
30/09/2015, 08:46
Και 0-30 να του έβαζες δεν θα έπρεπε να χάνει από πουθενά...

pappous26
30/09/2015, 09:10
...κ εγω το ιδιο πιστευω αλλα μετα απο τοση ταλαιπωρια που εχω τραβιξει με αυτο το θεμα πλεον δεν ξερω κ εγω τι να πιστεψω...20 μερες το ειχα στο μαστορα...

Bob_o_mastoras
30/09/2015, 11:05
Μηπως ειναι @@ μαστορας;; 20 μερες να σενιαρει ενα μοτερ απο ΤΤ..;;
Πανε και πες του να ασχοληθει σοβαρα και να στο επιδιορθωσει χωρις καμια επιβαρυνση εννοειται! :mad:

Επισης βαζε καλυτερα 15W50 λαδι, ειδικα αν το κινεις σε πολη. Ασχετο βεβαια αυτο με τη διαροη.

pappous26
30/09/2015, 11:15
Στα 1000χλμ που θα ξαναλλαξω 15-50 θα βαλω...ειμαι ροδο κ μεχρη να ερθουν τα ανταλακτικα απο την yamaha...φεξε μου κ γλυστρισα...μιλησα πριν μαζι του κ μου ειπε να του το παω να το δει...δυσκολα λεει να χανει απο τη φλατζα κυλινδρου οποτε μηπως ειναι απο το δεξι πλαϊνο καπακι(εκει που ειναι οι δισκοι)τα λαδια μαζευοντε ομως στο κεντρο οποτε δεν νομιζω να ειναι απο εκει...εχει μια βιδα εκει που ενωνει τα καρτερ...μηπως χανειχ απο εκει?θα το κοιταξω κ θα ενημερωσω...ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΥ Κ ΠΑΛΙ...ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΜΗ ΑΚΟΜΑ...ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!!!

Bob_o_mastoras
30/09/2015, 11:42
Απο που πιστευεις χανει;; Απο το πρασσινο ή το κοκκινο σημειο;;;

342098

pappous26
30/09/2015, 11:48
Χαχα....ωραιος!!!απο την κοκκινη...σε εμενα το κεφαλι της ειναι απο την μερια της μανιβελας ομως....

pappous26
30/09/2015, 18:22
Παιδια τεληκα η ακρη βγηκε...φλατζα κυλινδρου...θα μου την αλλαξει ο μιχανικος χωρης επιπλεον κοστος...αυτη που ειχα βαλει δεν ηταν η μαμα με δικη του πρωτροπη οποτε...θα κανω υπομονη μεχρη τη δευτερα....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ...ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ...

Bob_o_mastoras
30/09/2015, 18:25
Η φωτο ειναι απο μοτερ 2kf απο ΧΤ. Ειναι πανομοιοτυπα παντως.
Ξανακαθαρισε καλα το μερος και βαλτο μπρος και ασ'το να δουλευει παρατηροντας το σημειο για να βεβαιαωθεις οτι χανει απο εκει.
Εν αναγκη λυσε τους λαιμους για να εχεις χωρο να το καθαρισεις καλα.
Στο φορουμ εδω, νομιζω στο section για τα ΧΤ θα βρεις το service manual. Τσεκαρε μια ποση ροπη πρεπει να εχει η βιδα, ξεσφιξε την και ξανασφιξ'τη με ροποκλειδο στη ροπη που πρεπει, στο μαστορα.

Bob_o_mastoras
30/09/2015, 18:25
Με προλαβες οποτε ακυρο!
:beer:

pappous26
30/09/2015, 21:48
Ξερετε τι μου κανει εντυπωση?οκ...οι after market φλατζες δεν ειναι κ οτι το καλητερο...αλλα ρε παιδια υμαρτων...εκανα 20 χλμ. Με ρυθμο στρωσιματος κ αμεσως εβγαλε λαδια?τοσο σκατα η ποιοτητα?η φλατζα της κεφαλης ειναι απο το ιδιο κιτ κ δεν εβγαλε προβλημα...τι να πω...παιζει να εκανε κ ο μαστορατζας καμια παπατζα...γιατι μου πεταξε οτι οταν λεει την εβαζε κατι δεν του πηγενε καλα...τεσπα...αφου θα περιμενω μονο 4 ακομα μερες...ας παει στα κοματια...

Bob_o_mastoras
30/09/2015, 21:56
E, αλλαξε και μηχανικο απο 'δω και περα καλου κακου.. ;) Γιατι ειναι οντως περιεργο να το κανει αυτο απλα επειδη δεν ειναι oem η φλαντζα. Δεν εβαλες χαρτι κουζινας..

amyroukai
30/09/2015, 22:01
οταν λεει την εβαζε κατι δεν του πηγενε καλα....

Ναι, δεν του πήγε καλά γιατί έπρεπε να έχει ελέγξει τα κομμάτια σε τόρνο απ' τα πριν και παρά το ότι το είδε ότι δεν κουμπώνουν σωστά, έκανε τη μαλακία να το δέσει το μηχανάκι. Επαγγελματίες ρε γμτ... Δηλαδή τώρα έκανε τι, σε "γλίτωσε" από (τυχαίο το νούμερο) ένα 20ρικο στο μηχανουργείο, αλλά τώρα θα πρέπει να λύσει/πλανίσει/δέσει γιατί δεν έπιασε το ξεμάτιασμα και το ευχέλαιο "κάνε θεούλη μου να το σφραγίσει η φλάντζα";

pappous26
06/10/2015, 23:48
Παιδια...καλημερα-καλησπερα...σημερα πηρα παλι το μοτορι μου απο τον μαστορα...εβαλα την μαμα φλατζα κυλινδρου(την κατω)...εκανα καποια χλμ καλου κακου κ ολα καλα..διαροες μηδεν!!!αντε να πανε ολα καλα να περασω κ κτεο γιατι βαρεθηκα τα πηγενε ελα στα συνεργεια...η φλατζα η προηγουμενη δεν καθοταν λεει καλα...τι να πω...τον θεωρουσα πολυ καλο μαστορα αλλα ολο αυτο με χαλασε πολυ...απο τον καινουργει χρονο θα το παω για ηλεκτροστατικη κ τετια αλλα δεν θελω να ξαναπαω σε αυτον για το "γδυσιμο"...γενικα μου κανει καλες τιμες κ δεν ειχα κανενα παραπονο πριν απο ολο αυτο..το κακο ειναι οτι ειμαι Ροδο κ οποιον κ αν ρωτησεις για καλο μηχανικο σου λεει κ αλλον κ κατηγορει ολους τους αλλους!!κ μην φανταστητε οτι υπαρχουν κ πολοι.το κοινο κακο ολων τους παντως ειναι οτι πανε με το πασο τους...δεν διχνουν να βιαζοντε για κανενα λογο...

duke200
07/10/2015, 07:11
ευτυχώς που έχανε απο το κόκκινο.....

καλα εκανε ο μαστορας και δεν σου πήρε λεφτα γιατι ήταν δικό του λάθος. Μάλλον είχε βάλει την ίδια παλιά φλάντζα ή την έσκισε κατα λάθος στην τοποθέτηση. Είναι και του "ωλου" φλαντζες αυτες με το παραμοκρό σκίζονται.

pappous26
08/10/2015, 23:57
Φιλε μου duke..αν διαβαζες καλητερα θα εβλεπες οτι γραφω..."πιστευω" δεν ειπα ειμαι σιγουρος οτι χανει απο εκει...εκει πηγενε ομως το λαδι γιατι ειναι ακριβως κατω απο τον κυλινδρο κ λιμνιαζε εκει... οι φλατζες ειναι μεταλληκες...κ στο xt ακομα...οποτε δεν σκιζοντε

duke200
09/10/2015, 06:57
Γι' αυτο σου πα να το καθαρίσεις καλά και μετα να δεις, γιατι με τετοια λάθη κατεβάζουμε μοτερ και λύνουμε στροφαλοθάλαμο χωρίς λόγο.

Και τώρα καλά που το φτιαχνε ο μηχανικός σου και το είδε απο που χάνει, άμα το έφτιαχνες μόνος σου, θα χες κατεβάσει τώρα μοτερ δουλεύοντας 2 μερες τσαμπα. Δεν τα λέω γιατί το παίζω έξυπνος ούτε για να σε πικάρω, έχω πάθει και έχω μάθει και ξερω οτι το παν στο θέμα επισκευή είναι να γίνει πρώτα σωστή διάγνωση του προβλήματος.

αμα εχει μεταλλική φλάντζα και έχανε σημαίνει τέσσερα πράγματα. Η είναι παμπάλαια η φλάνζτα και έχει σφιχτεί - ξεσφιχτεί άπειρες φορές οπότε πια δεν στεγανοποιεί (και θέλει καλό καθάρισμα και ψέκασμα με σπρευ χαλκού πριν τοποθετηθεί). Η δεν έσφιξε ο μηχανικός στα κιλά που πρέπει την κεφαλή. 'Η έχει πετσικάρει το κυλινδροπίστονο. Ή δεν καθαρίστηκε καλά η φλάντζα και τα σημεία επαφής πριν το δέσιμο.

pappous26
12/10/2015, 20:26
...ρε παιδια εχω ακομα μια απορια...πριν αλλαξω πιστονι κ τετια το μπουφαν μου κ η τσαντα που εχω παντα μαζι μου(την φοραω στην πλατη...)μυριζε καυσαεριο...γενικα οταν εβαζα το χερι μου στην εξατμιση απο πισω μυριζε καυσαεριο...ελεγα μαλλον καει λαδι...αλλα κ παλι με ρεκτιφιε κ καινουργειο πιστονι παλι μυριζω!!!εχει σιμασια οτι ο προηγουμενος εχει κοψει την μαμα εξατμιση κατα 1/4???

amyroukai
12/10/2015, 20:28
η τροφοδοσία σου είναι εντάξει; Ναι και αυτό που λες παίζει.

pappous26
12/10/2015, 20:38
...ειχα πριν απο αυτο ενα wr 200 οποτε ξερω απο βρωμα λαδιλας...αλλα απο τετραχρονα δεν το κατεχω το αθλημα μυρωδια!!ετσι μου ερχετε να παω πισω απο κανενα xt κ να τραβαω τζουρες για να συγκρινω...παντως δεν παιζει κ καω λαδια...

dimmie_72
12/10/2015, 20:50
...ρε παιδια εχω ακομα μια απορια...πριν αλλαξω πιστονι κ τετια το μπουφαν μου κ η τσαντα που εχω παντα μαζι μου(την φοραω στην πλατη...)μυριζε καυσαεριο...γενικα οταν εβαζα το χερι μου στην εξατμιση απο πισω μυριζε καυσαεριο...ελεγα μαλλον καει λαδι...αλλα κ παλι με ρεκτιφιε κ καινουργειο πιστονι παλι μυριζω!!!εχει σιμασια οτι ο προηγουμενος εχει κοψει την μαμα εξατμιση κατα 1/4???

μάλλον πρέπει να "κόψεις" καύσιμο.

pappous26
12/10/2015, 21:11
μάλλον πρέπει να "κόψεις" καύσιμο.....και πως γινετε αυτο?

duke200
13/10/2015, 00:21
αν μυριζει πολύ λάδι μπορει να κάνανε και λαλακια στο ρεκτιφιε με λάθος διακενα πιστονιού-κυλίνδρου.

το πολύ κάυσιμο φαίνεται και απο την υπερβολική μαυρίλα στο μπουζί και στην εξάτμιση.

μετα απο λίγο βγάλε ένα μπουζι να δεις. Αν είναι καφε, (μέσες - άκρες) είσαι οκ. Αν είναι μαύρο είσαι πλούσιος, αν είναι μαυρο και λαδωμένο, μάλλον παίζει ισχυρά το σενάριο να έχει λάθος διάκενα ο κύλινδρος, ειδικά αν όταν είναι κρύο ακούγεται να "σκαμπιλίζει" το πιστόνι (είναι ένας ήχος που θυμίζει βαλβίδα που χτυπάει και όταν ζεσταίνεται ο θορυβος μειώνεται)

pappous26
13/10/2015, 20:04
Φιλε μου duke...κοιταξα την εξατμιση μου κ οντως ηταν πολυ μαυρη πισω...μπουζι δεν κοιταξα γιατι δεν εχω μπουζοκλειδο!!!πως φτιαχνω το μιγμα?αν εχει μεγαλητερα ζιγκλερ παιζει ρολο ε?ξερει κανενας κ καμια καλη εξατμιση για το ttr?σε κανα 2μινο θα το λυσω για αμμοβολη κ ηλεκτροστατικη....ααααχ....επλυνα κ το μοτερ με πετρελαιο σημερα...

duke200
13/10/2015, 21:30
Φιλε μου duke...κοιταξα την εξατμιση μου κ οντως ηταν πολυ μαυρη πισω...μπουζι δεν κοιταξα γιατι δεν εχω μπουζοκλειδο!!!πως φτιαχνω το μιγμα?αν εχει μεγαλητερα ζιγκλερ παιζει ρολο ε?ξερει κανενας κ καμια καλη εξατμιση για το ttr?σε κανα 2μινο θα το λυσω για αμμοβολη κ ηλεκτροστατικη....ααααχ....επλυνα κ το μοτερ με πετρελαιο σημερα...

είχε μαυρίλα με λάδια ή σκέτη μαυρίλα? Αν είχε σκέτη μαυρίλα μπορεις να ξεκινήσεις παίζοντας με to pilot screw απο το καρμπυρατέρ σου (συμβουλεψου το manual απο το καρμπυρατερ σου για το που είναι). Απο το λίγο που το είδα το pilot air screw είναι η τελευταια βίδα απο κάτω πρίν το κολάρο της εισαγωγής (μία σε κάθε καρμπυρατερ). Κανονικά πρέπει να είναι απο τέρμα βιδωμένο 2.75 στροφές ξεβιδώμένο. όσο ξεβιδώνεις γινεται φτοχώτερο το μίγμα στα λίγα προς μεσαία γκάζια. βίδωσε τις βίδες τερμα και ξεβίδωσε 3 και κάτι στροφές, καθάρισε την εξατμιση σου και ξανακοιτα μηπως γίνει καλύτερο. Αν δεν στρωσει, μαλλον έχουνε κανει λάθος επιλογή ζιγκλέρ, οπότε πρεπει να τους το πας να ρυθμίσουν το καρμπυρατερ. Κανονικά θα πρέπει να το κάνουν δωρεαν. Δεν νοείται να παραδιδεται μηχανή απο service στον κύλιδρο με λάθος μίγματα...

Αν όμως έχει λαδια και μαυρίλα και δεν έχεις βάλει ένα τόνο λάδι παραπάνω στο κάρτερ απο όσο πρέπει πήγαινε το πίσω εκεί που το έφτιαξες και πες τους να στο φτιάξουν.

εδω να σκοτωνεις την ώρα σου:
http://www.scribd.com/doc/17859729/Yamaha-TT600RE-Service-Manual

pappous26
14/10/2015, 18:50
Ωραιος!!θα το κανω και θα ενημερωσω...

Bob_o_mastoras
14/10/2015, 22:09
Σκασιματα σου κανει να φανταστω...;;;

Για το μοτερ αυτο παιζουν παρα μα παρα πολλες εξατμισεις. To θεμα ειναι τι θελεις και ποσα διατιθεσαι να δωσεις..

pappous26
15/10/2015, 06:58
Οταν αφηνεις το γκαζ λες τα σκασιματα??μου εκανε κατι λιγα...τωρα στρωνω κ παω σιγα σιγα οποτε δεν...για εξατμιση γυρω στα 250 δινω...θα κοιταξω κ μεταχηρισμενη...απο xt μπαινει αραγε η θα θελει πατεντα σε εξατμισα...?σκευτομαι να κανω το σκελετο κοκκινο...γινετε κοκκινη ηλεκτροστατικη??

duke200
15/10/2015, 07:03
παρε danmoto κινα. Πολύ φτηνές και ποιότητα που δεν θυμίζει κινέζικες. Πουλάνε καλά και στην Αμερική

Αν και για μενα μαζεψε πρωτα το μηχανακι και μετα κοιτα για τα υπολοιπα...

Bob_o_mastoras
15/10/2015, 10:42
Οταν αφηνεις το γκαζ λες τα σκασιματα??μου εκανε κατι λιγα...τωρα στρωνω κ παω σιγα σιγα οποτε δεν...για εξατμιση γυρω στα 250 δινω...θα κοιταξω κ μεταχηρισμενη...απο xt μπαινει αραγε η θα θελει πατεντα σε εξατμισα...?σκευτομαι να κανω το σκελετο κοκκινο...γινετε κοκκινη ηλεκτροστατικη??

Aμα βρεις μεταχειρισμενη Termignioni απο ΤΤR παρε την, καθεται πολυ καλα στο μοτερ και εχει και ωραιο ηχο.
Εναλακτικα καμια Remus που βαζουν παρα πολλοι σε ΧΤ-ΤΤ..

Δεν προλαβα να δοκιμασω, ουτε να δω απο κοντα την GPR που πηρα (εφτασε στο χωριο μου αφου ειχα φυγει) να σου πω εντυπωσεις..
Παιζουν σε καλες τιμες παντως και ειναι Ιταλικες.

pappous26
15/10/2015, 11:14
Παιδια σας ευχαρηστω κ παλι για τις απαντησεις κ το ενδιαφερον.τελικα πηρα τηλ κ γινετε κοκκινη ηλεκτροστατικη...της φωτιας λεει...θα κανω κ μαυρα ψαλιδι κ πιρουνι,πατακια μανιβελα κ τιμονοπλακες..κοκκινα καβαλετα κ τιμονι..τα καπακια του μοτερ στο μαμα χρωμα...αυτος μου ειπε οτι θα το βαλει λεει κ σε χημικα γιατι εχουν λεει ηλεκτροστατικη απο τη μανα τους...

Bob_o_mastoras
15/10/2015, 11:38
Γνωμη μου, αν και περι ορεξεως ως γνωστον, το τιμονι και τα καβαλετα μην τα βαψεις κοκκινα, δεν θα ειναι ωραια..
Τουλαχιστον οχι τα καβαλετα. Και για το τιμονι καλυτερα δωσε λιγα παραπανω και παρε ενα καινουργιο με δικο του χρωμα blended στο μεταλλο.

343070

Αντιλαμβανεσαι την διαφορα σε σχεση με την ηλεκτροστατικη..

pappous26
01/11/2015, 22:39
...τεληκα η ωρα της.βαφης ηρθε νωρητερα απο οτι υπολογιζα μιας κ τα χρηματα βρεθηκαν..θα κανω κοκκινο το πλαισιο-υποπλαισιο,μαυρα τα καπακια του μοτερ..λεω να κανω νικελ τα πατακια κ τη μανιβελα κ το ποδοφρενο...ψαλιδι κ μπροστινα νικελ ή να βαψω τα μπροστινα στο χρωμα το μαμα που ειχαν κ το ψαλιδι οπως εχει ή να τα βαψω μαυρα...τιμονοπλακες κοκκινες...η ερωτηση ειναι η εξης...το μοτερ αν το λυσω ολο μπορω να το κανω ηλεκτροστατικη?κραταει στις θερμοκρασιες?λεω να το κανω ολο μαυρο...

Bob_o_mastoras
01/11/2015, 23:01
Μη βαλεις νικελ πουθενα! Δεν ταιριαζει καθολου σε αυτα τα μηχανακια.
Ψαλιδι και πηρουνι εγω θα ελεγα μαυρα. Το εχω δει σε ΤΤR και ειναι ομορφο.
Εφοσον θα βαψεις το πλαισιο, γνωμη μου, κανε το χρωμα του οσο πιο "μεταλικο" γινεται, ριξε μπολικο περλιτη μεσα.. Και προς το σκουρο το κοκκινο.

υ.γ. Αν βαψεις μαυρο το μοτερ πως θα εντοπιζεις τις διαρροες λαδιου μετα;;; :lol::p

pappous26
02/11/2015, 07:24
Λες να χανω...

pappous26
02/11/2015, 07:27
...?φοβαμε να τα κανω μαυρα γιατι θα κανω ολα τα πλαστικα ασπρα...μην το κανω κλοουν το μιχανακι...

Bob_o_mastoras
02/11/2015, 12:45
...?φοβαμε να τα κανω μαυρα γιατι θα κανω ολα τα πλαστικα ασπρα...μην το κανω κλοουν το μιχανακι...

Τωρα σκεφτεσαι σωστα! ;)
Κοιτα φωτο στο ιντερνετ να παρεις ιδεες. Πολλοι εχουν ασχοληθει με παραλαγες αυτης της τριχρωμιας στο TTR (ασπρο-μαυρο-κοκκινο).

pappous26
02/11/2015, 21:12
Τελικα θα βαψω κ μοτερ....ολο μαυρο με κοκκινη κεφαλη...γυφτικο?

noodles
02/11/2015, 21:57
δηλ αν σου πω μην το κανεις γιατι θα ειναι χαλια, δεν θα το βαψεις? ναι γυφτικο θα ειναι, αστο οπως ειναι.:cool:

Bob_o_mastoras
02/11/2015, 23:36
Τελικα θα βαψω κ μοτερ....ολο μαυρο με κοκκινη κεφαλη...γυφτικο?

Καγκουρογυφτικο!
Γνωμη μου ασε οπως ειναι το μοτερ ή αμα σε τρωει τοσο βαψε το μονο μαυρο τουλαχιστον.

pappous26
04/11/2015, 14:23
Τεληκα θα βαφτει ολο το μοτερ μαυρο...οντως θα γινοταν γυφτικο...το ψαλιδι δεν θα το βαψω...θα βαψω μαρες τις μποτες του μπροστινου...παισιο υποπλαισιο κοκκινο κ τιμονοπλακες κοκκινες...πατακια κ τετια ακομα δεν ξερω...