View Full Version : ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ..?? ON-OFF MEGA....ΠΟΙΟ..??
Αφού αποχωρίστηκα το βεστρομάκι μου μέσα σε 3 μέρες,νέο ρεκόρ πώλησης
τώρα ρε παλικάρια για πείτε γνώμες.Τι παίρνω..?? Και γιατί..??
Προς on-off μεριά είμαι από χίλια και πάνω λέμε,πέστε μου οι κάτοχοι τη γνώμη σας,
αλλά και εσείς που έχετε σκέψεις.Τις εμπειρίες σας ,τα υπέρ και τα κατά,αν βλέπει
κανένας κατά στο μηχανάκι του διότι ώς συνήθως το δικό μας είναι πάντα το καλύτερο,
λαμβάνοντας υπόψιν ΤΑ ΠΑΝΤΑ και τη σημερινή κατάσταση φυσικά που ζούμε...!!!!
Ποιο θα διαλέγατε και γιατί,θα πηγαίνατε σε κατηγορία σπορτ-τούρερ που κοντέβουν
να την καταπιούν τα on-off τα μεγάλα.??
Μήπως θα ξοφλούσατε την εφορία και θα μένατε με το παπάκι..??
sapila racing
01/10/2015, 14:19
Μηπως να ξαναέπαιρνες V strom? :D
Ψαχνεις ον-οφ για ευκολια κτλ η θα πηγαινεις οντως οφ???
Ψαχνεις ον-οφ για ευκολια κτλ η θα πηγαινεις οντως οφ???
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Ψάχνω on-off όντως για το αυτοκρατορικό ταξίδι της,καμμία μα καμμία ψευδαίσθηση δεν έχω
ότι τα 250+ κιλά προσφέρονται γιά off.Aλλά και να γινότανε ποιος χώνει τόσα λεφτά στο χώμα
όπου κάθε πτώση είναι το λιγότερο χιλιάρικο αφενός και αφετέρου καταστρέφεται μια περιουσία..??
Μηπως να ξαναέπαιρνες V strom? :D
ΕΙΜΑΙ ΠΛΗΡΗΣ VSTROM.....
Όπως λένε πλήρης ημερών..!!!
GIXXERAKIAS
01/10/2015, 14:38
Tiger 1050 :beer:
spyrakos35
01/10/2015, 14:39
Για πε ρε Τερενς τις διαστασεις σου
Μια εικονα χιλιες λεξεις !
342174
Αν και νομιζω εισαι βαμμενος ιαπωνας ??
Αν και λες πανω απο χιλια κυβικα πας σε multi το καινουργιο ισως?
Εδω εισαι μαστορα:
http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2015-ultimate-sports-adventure-touring-shootout
Αν εχω καταλαβει σωστα την φιλοσοφια σου, θα σου προτεινα ειτε το καινουργιο βστρομ 1000 ειτε το καπονορντ.
Αυτο που προσωπικα με εντυπωσιασε απο το παραπανω συγκριτικο, ειναι οτι το ταπεινο βστρομ των 91 ιππων στο τροχο ριχνει στα παντα ολα του τεστ μεχρι τις 8500 στροφες.
Vstrom1000 το καινούριο.
Ειδ' άλλως xtz1200. Επειδή είναι Ιάπωνας και έχεις δηλώσει τις προτιμήσεις σου.
edit: Kawasaki vesrys 1000, για τους ίδιους παραπάνω λόγους.
Για πε ρε Τερενς τις διαστασεις σου
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ............ΑΠΑΝΤΩ
1,85 και 85 κιλά.
akis_trevor
01/10/2015, 14:55
Λεφτα θα μας πεις η να μαντευουμε το μπατζετ σου;
Μια εικονα χιλιες λεξεις !
342174
Αν και νομιζω εισαι βαμμενος ιαπωνας ??
Αν και λες πανω απο χιλια κυβικα πας σε multi το καινουργιο ισως?
ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ..........
Κάποτε ήμουν,τώρα απλά έχω ενδοιασμούς για τα Ευρωπαικά.
Κόστος σέρβις,αξιοπιστία,ταλαιπωρία κ.λ.π...Τα ΚΤΜ πολύ σκληρά
για το κωλαράκι μου ,δοκίμασα στον διάδοχο της φωτό.
spyrakos35
01/10/2015, 14:56
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ............ΑΠΑΝΤΩ
1,85 και 85 κιλά.
Αυτο ηθελα....
Το αλλο δε με νοιαζει εμενα....
Λεφτα θα μας πεις η να μαντευουμε το μπατζετ σου;
Σωστος
Λεφτα θα μας πεις η να μαντευουμε το μπατζετ σου;
ΚΙ ΑΥΤΗ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ.......
Λεφτά υπάρχουν....επειδή δεν χρωστάω πολλά μου δανείζουν οι τράπεζες..!!
ΘΑ ΠΩ
στους 2 φίλους που πρότειναν το βεστρόμ το χιλιάρι.ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ για τα 13 χιλιάρικα παιδιά..!!
Μέχρι και τα καθρεφτάκια του από το βεστρόμ του 2004 είναι..!!
Επίσης η Σουζούκι είναι η μόνη ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ με τους καιρούς μας και η μοναδική
που από τη μέρα που το παρουσίασε στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΔΡΑΧΜΗ...!!
Αν ακούσετε τι εκπτώσεις κάνουν όλοι θα πηδήξετε..!!
Το βέρσυς ναι είναι μια καλή επιλογή,μοναδικό μείον η ΑΛΥΣΣΙΔΑ ,αν μπορεί να λεχθεί αυτό.
Γενικά όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους.Και ο μοναδικός τρόπος να επιλέξεις είναι νομίζω
να βάλεις προτεραιότητες.Θα ήθελα όμως να διαβάζω από όλους σας όχι ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ,
αλλά τους λόγους που σας οδηγούν σε αυτές...!!!
RaGe_Raptor
01/10/2015, 15:10
Εδω εισαι μαστορα:
http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2015-ultimate-sports-adventure-touring-shootout
Αν εχω καταλαβει σωστα την φιλοσοφια σου, θα σου προτεινα ειτε το καινουργιο βστρομ 1000 ειτε το καπονορντ.
Αυτο που προσωπικα με εντυπωσιασε απο το παραπανω συγκριτικο, ειναι οτι το ταπεινο βστρομ των 91 ιππων στο τροχο ριχνει στα παντα ολα του τεστ μεχρι τις 8500 στροφες.
η καμπύλη που σε εντυπωσίασε είναι του 1290....
Tiger 1050 :beer:
ΙΣΩΣ..........ΑΝ ΗΜΟΥΝ
15-20 χρόνια νεώτερος και ταξίδευα ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
Αφου εφυγες απο vstrom 650 για μενα μην παρεις το 1000αρι ή το varadero ή το caponord... οτι εχουν αυτα τα ειχε και το vstrom απλα αυτα εχουνε πιο πολλα γκαζια...
Κοιτα tiger 1050 (πιστολι) tiger 800 (πιο ταξιδιοτικο) r1200gs (ακριβο ομως) f800gs (και για πολη και για χωμα και για ταξιδι με λιγο ζορισμα) ktm(ειπες οχι)
η καμπύλη που σε εντυπωσίασε είναι του 1290....
Κάπως έτσι ξεκίνησαν οι φήμες και για το 650 νομίζω (το vstrom :P).
Τιποτα. Περιμενεις την καινουργια Africa :D
KTM 1250.....!!!!!!
η...
Super tenere για να μην πιασουμε καμμια περιεργη συζητηση περι ευρωπαικων , και παρεις καμμια φατσα περιεργη (σαν αυτη που ειχες προχθες βραδυ οταν κακοποιησε ο γαυρος τους αγγλους...! )
Nostradamus
01/10/2015, 15:24
Περίμενε και την αφρικανα την καινούργια
Αυτοκρατορικό ταξίδι κάνεις μόνο με ον-οφφ?
Κατα τα άλλα crosstourer
lykourgi
01/10/2015, 15:25
Τιποτα. Περιμενεις την καινουργια Africa :D
+1.
(Πάντως, ζούμε ιστορικές στιγμές. Να προσπαθούν να σε πείσουν να πάρεις v-strom και ΕΣΥ να αντιστέκεσαι; :faint: )
spyrakos35
01/10/2015, 15:27
Sport touring με αξονα
Billymuse
01/10/2015, 15:32
Kανόνισε και εσυ να κάνεις θρεντ 50 σελίδες και να καταλήξεις να παρεις το v-strom650(το καινουργιο:P)
Το BMW S 1100 XR ειναι ακριβό λες...?
342177
Επίσης η Σουζούκι είναι η μόνη ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ με τους καιρούς μας και η μοναδική
που από τη μέρα που το παρουσίασε στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΔΡΑΧΜΗ...!!
Kλασικη περιπτωση "βλαβης" της suzuki.
Σε 1-2 χρονια θα κατεβει στα 10 χιλιαρικα.
Αν το μπατζετ δεν είναι θεμα τοτε το capo το καλο είναι μια καλη λυση για ταξιδαρες..... νταξ το οφ από το ον-οφ είναι όπως παντα σχετικο....
Γκαζι εχει, η θεση του είναι ανετη και για τους 2, οι αναρτησεις του είναι αλλου, χιλια μπλιμπλικια να σε προστατευουν (ή να σου ζαλισουν τα μεζεα)......
RaGe_Raptor
01/10/2015, 15:37
Kλασικη περιπτωση "βλαβης" της suzuki.
Σε 1-2 χρονια θα κατεβει στα 10 χιλιαρικα.
Περιμένω GSXR 1000 από 15.995€ στα 10.995€... :D
RaGe_Raptor
01/10/2015, 15:38
Sport touring με αξονα
Αυτό
amyroukai
01/10/2015, 15:40
Εγώ πάλι θα έλεγα S-Tenere και τέλος.
Απροβλημάτιστο, υποκειμενικό αλλά ομορφούλι, δεν είναι "φαγάνα", είναι σε νορμάλ τιμή πιά, άξονας, cruise control, σελάρα για την συνεπιβάτιδα.
Ναι είναι λίγο "χοντρούλι". Αλλά δεν του φαίνεται, σηκώνεται από το σταντ άνετα. Το κακό με την "φτηνή" έκδοση είναι πως το κεντρικό σταντ και οι χειρολαβές/σχάρα πίσω είναι έξτρα, αλλά αν όντως κάνουν σοβαρές εκπτώσεις όπως λες, διορθώνεται.
Η άφρικα δεν δείχνει να έχει το ίδιο άνετη σέλα, ειδικά πίσω που είναι κατηφορική.
Το SMT επίσης με είχε αρέσει όταν το καβάλησα και είναι και πανάλαφρο το άτιμο, πιο ελαφρύ από το στρώμα που είχες. Σκληρό δεν μου φάνηκε πάντως.
Αφού αποχωρίστηκα το βεστρομάκι μου μέσα σε 3 μέρες,νέο ρεκόρ πώλησης
τώρα ρε παλικάρια για πείτε γνώμες.Τι παίρνω..?? Και γιατί..??
...
Αφού μας έπρηξες τα @@ με το πόσο σουπερ γ@μάω είναι τα Βεστρώμ και δεν χρειάζεται ποτέ κανένας τίποτα άλλο, τώρα ψάχνεις για καινούργιο....
Με το παρντόν κιόλας αλλά μείνε με το παπί. Ερχονται δύσκολες μέρες.
αφού λεφτά υπάρχουν.... BMW GS 1200 LC ADV... μην μπλέξεις με απομιμήσεις...
Kανόνισε και εσυ να κάνεις θρεντ 50 σελίδες και να καταλήξεις να παρεις το v-strom650(το καινουργιο:P)
Το BMW S 1100 XR ειναι ακριβό λες...?
342177
Συμφωνώ με Billymuse. Λεφτά υπάρχουν λες και αφού δε παίρνεις ΚΤΜ θα πάρεις αυτό ή το Multistrada το καινούριο για πιο άνεση.
η καμπύλη που σε εντυπωσίασε είναι του 1290....
:a018:
KotsosDR
01/10/2015, 16:44
honda crosstourer 1200
(αν δεν κανω λαθος ειναι και απο τα ποιο σταθερα με βαλιτσες στα πολλα χλμ )
MG-KTiNoS
01/10/2015, 16:54
Πεζ μας τι θες να κάνεις (πραγματικά) με το μηχανάκι να σΕ πούμε....
Αν είναι να κάνεις ότι και με το βεστρομ (περίπου τίποτε)
Πάρε ότι θες δεν έχει διαφορά !
:lol:
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 17:38
Στη θεση σου αγαπητε Τερενς ή θα περιμενα το καινουργιο Africa (αν και δεν νομιζω να σκοτωνει σε ανεση μιας και ειναι προσανατολισμενο στο on-off και οχι στο ταξιδι) ή θα επαιρνα το crossrunner ή το crosstourer.
To τονιζω ομως, στη θεση σου! Εγω θα επελεγα διαφορετικα για τη δουλεια που το θες.
Τουλαχιστον ξυπνησες απο τα στρωματα..καλλιο αργα παρα ποτε...
Ερωτηση οφ τοπικ.....
Αν επιτρεπεται, το στρωμακι γιατι το εδωσες;
Για την ηλικία σου, οικονομικό, αειθαλές, ευκολοσυντήρητο κλπ, θα προτείνω την απόλυτη παπουδιέρα
σε ον - οφφ έκδοση:
342190
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 18:10
Για την ηλικία σου, οικονομικό, αειθαλές, ευκολοσυντήρητο κλπ, θα προτείνω την απόλυτη παπουδιέρα
σε ον - οφφ έκδοση:
342190
WTF??? :a027:
spyrakos35
01/10/2015, 18:13
Ερωτηση οφ τοπικ.....
Αν επιτρεπεται, το στρωμακι γιατι το εδωσες;
Δεν μπορουσε να το παει ως επρεπε και του μπερδευε συνεχεια.....
:p
George_M.
01/10/2015, 18:23
honda crosstourer 1200
η' Tenere 1200 κ απο μενα.
RaGe_Raptor
01/10/2015, 18:28
σούπερσπορτ τούρινκγ μπίτσιζζζζζ...!!!
αυτό να πάρεις κι επίσης αφιερώνω τη φωτό στο Σπυράκο και μην του ξαναματαπείτε ότι έχει καράβι,βαπόρι κτλ.........είναι ss λέμε..!!!
342194
spyrakos35
01/10/2015, 18:34
σούπερσπορτ τούρινκγ μπίτσιζζζζζ...!!!
αυτό να πάρεις κι επίσης αφιερώνω τη φωτό στο Σπυράκο και μην του ξαναματαπείτε ότι έχει καράβι,βαπόρι κτλ.........είναι ss λέμε..!!!
342194
Ναι.
Αστους να λενε δεν πειραζει....
Αλλα αυτο δεν ειναι για τον Τερενς, κατι σε r1200rs ειχα κατα νου....
Αν εμπαινα τωρα στην κατηγορια που αναφερεσαι, δαγκωτο KTM Adventure ΓΙΑΤΙ ειναι το πιο καβλα απ ολα, ειναι το πιο οδηγησιμο απ ολα ΚΑΙ σε χωμα ΚΑΙ σε ασφαλτο, με μια αλλαγη σελας θα εισαι αρχοντας σε μεγαλα ταξιδια, εχει κορυφαιο εξοπλισμο, ειναι οπλο, καραβι, τρακτερ, φορτηγο και λιμουζινα ταυτοχρονα.
spyrakos35
01/10/2015, 18:55
Αν εμπαινα τωρα στην κατηγορια που αναφερεσαι, δαγκωτο KTM Adventure ΓΙΑΤΙ ειναι το πιο καβλα απ ολα, ειναι το πιο οδηγησιμο απ ολα ΚΑΙ σε χωμα ΚΑΙ σε ασφαλτο, με μια αλλαγη σελας θα εισαι αρχοντας, εχει κορυφαιο εξοπλισμο, ειναι οπλο, καραβι, τρακτερ, φορτηγο και λιμουζινα ταυτοχρονα.
Mallon den ta diavazeis ola ;)
Mallon den ta diavazeis ola ;)
Γιατί να τα διαβάσει όλα ρε;;;;;;;;;
Διαγώνισμα θα πα να γράψει;;;;;;;..................
ο,τι και να λετε το crosstourer με dct θα παρει εγω τουαχιστον αυτο θα'περνα
spyrakos35
01/10/2015, 19:02
ο,τι και να λετε το crosstourer με dct θα παρει εγω τουαχιστον αυτο θα'περνα
You disappoint me
1) KTM 1050
2) Yamaha MT09
You disappoint me
καλα που δεν εχω φιλοτιμο
Desperado
01/10/2015, 21:05
342204
Εδώ είσαι Τέρενς, διότι κάποια στιγμή στην μοτοσυκλετιστική μας πορεία πρέπει να ασχοληθούμε και με σοβαρά εργαλεία!!!(Πάντως η σύζυγος να γκρινιάζει από και κλείεται!!:lol:)
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 21:18
Ε μην κανουμε μισες δουλειες...
Εδω εισαι:
342206
Ε μην κανουμε μισες δουλειες...
Εδω εισαι:
342206
Υπαρχει και αυτο σε προσφορα (https://www.youtube.com/watch?v=FjncCvlcQl8).............
Bob_o_mastoras
01/10/2015, 21:55
Υπαρχει και αυτο σε προσφορα (https://www.youtube.com/watch?v=FjncCvlcQl8).............
:bawl::bawl:
Kαι το σαβανο δωρο..
Κωλοσυμφερει Τερενς!!!
taisteal
01/10/2015, 21:59
Ενα ειναι το μηχανακι για σενα Terens..
Crosstourer DCT..
devil's animal
01/10/2015, 22:32
αφου οπως εχεις δηλωσει δεν θες να πηγαινεις με πανω απο 150-160, πας για το ΚΤΜ, γιατι μια ζωη την εχουμε...και επειδη σε βλεπω μ'αυτο που θα παρεις να "κλεισεις" την μοτοσυκλετιστικη σου καριερα, λογω ηλικιας αφου δεν την εκανες μικρος την μ@λακια...καν'την μεγαλος να παει στο διαολο, να τελειωνουμε...:lol:
για πιο γρηγορα αποτελεσματα, παιρνεις το bmw, αλλα θα μου υποσχεθεις απο τωρα, οτι αν αντεξει και δεν σπασει, οταν το πουλησεις, θα το παρω εγω...:D
Mallon den ta diavazeis ola ;)
εννοειται οτι τα διαβαζω. Πως θα ειχα εμπνευση γι αυτους τους θεσπεσιους χαρκτηρισμους με τους διανθισα την άποψή μου? :D
342213
Και δωρο το κινεζακι.. Αλλα ξερετε τι λενε..
Κινεζος πουλησε την ψυχη του στο διαλο
Και χαλασε! :lol:
SHOOTER045
01/10/2015, 23:02
342213
Και δωρο το κινεζακι.. Αλλα ξερετε τι λενε..
Κινεζος πουλησε την ψυχη του στο διαλο
Και χαλασε! :lol:
τσου
με χαλαει το κινεζακι..........
δινεις κωλοσκαμπιλο
και περισευει μιση παλαμη
Αυτοκρατορικό ταξίδι κάνεις μόνο με ον-οφφ?
Κατα τα άλλα crosstourer
ΣΤΑ ΦΟΥΤΖΟΥΡΟΥ....ΤΖΟΥΤΟΥΡΟΥ Κ.Λ.Π...
Σκύβεις ρε φίλε,έπειτα άλλη ανάρτηση και τι να τα κάνεις τα 250..??
30 χρόνια χωρίς πινακίδα....ΒΑΡΕΘΗΚΑ..!!
Πίστεψε με πιο άνετα είναι αυτά τα γαιδούρια.Το crosstourer πολύ βαρίδιο,ωραίο μοτέρ αλλά
πολύ βενζίνα,το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ σε κάλυψη για ταξίδια από όλα,ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.
Το έβγαλαν υποτίθεται για μεγάλες αποστάσεις και τρως στη μάπα,αέρα,βροχή κ.λ.π.
KTM 1250.....!!!!!!
η...
Super tenere για να μην πιασουμε καμμια περιεργη συζητηση περι ευρωπαικων , και παρεις καμμια φατσα περιεργη (σαν αυτη που ειχες προχθες βραδυ οταν κακοποιησε ο γαυρος τους αγγλους...! )
ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΚΟΙΜΗΘΗΚΑ..........
Δεν άντεξα άλλο.
spyrakos35
01/10/2015, 23:14
Για οσους δε γνωριζουν, αρχιζει ο κυκλος της απαξιωσης ολων των προτασεων.....
:lol:
+1.
(Πάντως, ζούμε ιστορικές στιγμές. Να προσπαθούν να σε πείσουν να πάρεις v-strom και ΕΣΥ να αντιστέκεσαι; :faint: )
ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ
Ότι το βεστρομάκι είναι το best value για την Ελλάδα.
Τώρα γιατί το πούλησα..?? Έτσι είμαστε οι μηχανόβιοι
σκεφτόμαστε με το ΚΑΤΩ κεφάλι...!!!
Αυτό
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΥΒΩ
Ρε παιδιά,τόσα χρόνια βαρέθηκα.
spyrakos35
01/10/2015, 23:20
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΥΒΩ
Ρε παιδιά,τόσα χρόνια βαρέθηκα.
Θα γινεις γαυρος ρε ΑΕΚΑΚΙ;
Αφού μας έπρηξες τα @@ με το πόσο σουπερ γ@μάω είναι τα Βεστρώμ και δεν χρειάζεται ποτέ κανένας τίποτα άλλο, τώρα ψάχνεις για καινούργιο....
Με το παρντόν κιόλας αλλά μείνε με το παπί. Ερχονται δύσκολες μέρες.
ΕΣΥ ΠΑΡΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΙ..........
Να σου ξεπρηστούνε...!!! Με το μπαρδόν λέμε.
Πουλάω και το παπί.
ΤΟ ΒΕΣΤΡΟΜ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΜΟΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ...!!!
Το γιατί το πούλησα είναι άλλο θέμα,θες να το κουβεντιάσουμε..??
Πεζ μας τι θες να κάνεις (πραγματικά) με το μηχανάκι να σΕ πούμε....
Αν είναι να κάνεις ότι και με το βεστρομ (περίπου τίποτε)
Πάρε ότι θες δεν έχει διαφορά !
:lol:
ΑΛΛΑΖΩ ΝΤΕΚΟΡ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ
Και δεν μου άρεσε το χρώμα...!!!
Τουλαχιστον ξυπνησες απο τα στρωματα..καλλιο αργα παρα ποτε...
ΚΑΙ ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ...........
2 είχα πάρει.
Ερωτηση οφ τοπικ.....
Αν επιτρεπεται, το στρωμακι γιατι το εδωσες;
ΝΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ.........
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου φίλε μου...!!!
Για την ηλικία σου, οικονομικό, αειθαλές, ευκολοσυντήρητο κλπ, θα προτείνω την απόλυτη παπουδιέρα
σε ον - οφφ έκδοση:
342190
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ
Πρόταση.
Αφού λεφτά υπάρχουν και θες αυτοκρατορικά ταξίδια με καναπεδάτη στάση σώματος πάρε ένα τέτοιο:
342224
taisteal
02/10/2015, 00:30
Αφού λεφτά υπάρχουν και θες αυτοκρατορικά ταξίδια με καναπεδάτη στάση σώματος πάρε ένα τέτοιο:
342224
Ναι,ηλικιωμενος ανθρωπος να μην του μεινει πετρα στο νεφρο
:lol::lol:
ΝIKOLTSOS
02/10/2015, 00:49
Μια εικονα χιλιες λεξεις !
342174
Αν και νομιζω εισαι βαμμενος ιαπωνας ??
Αν και λες πανω απο χιλια κυβικα πας σε multi το καινουργιο ισως?
+1 αν και δεν έχει τόσο όσο αυτοκρατορικό ταξίδι που θές....
Η καύλα θα είναι απεριόριστη....
Άρε dennis μόνο τον δικό μου τον καρσιλαμά κάνεις χαβαλέ, αλλιώς όλο τα ΚΤΜ κοιτάς..:beer::D
Για οσους δε γνωριζουν, αρχιζει ο κυκλος της απαξιωσης ολων των προτασεων.....
:lol:
MOY ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Σε όσους δεν τα διαβάζουν όλα.
Γράφω λοιπόν για ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ...!!!
Δεν θέλω να μου γράψετε εδώ μέσα το τι προτιμάτε φίλε.
Αλλά το ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ...!!
Αν βαριέστε ,άστο μη γράφετε καθόλου.
Κουβέντα για το γιατί και το διότι θέλω να κάνω και όχι να βλέπω φωτό
με τον κρυφό πόθο του καθενός...!!!
Όλα ωραία είναι αλλά είναι σαν να βλέπω την έκθεση του Μιλάνου.
Γιαυτό στην αρχή έγραψα ότι απευθύνομαι πιο πολύ σε χρήστες των μοτό.
Εσύ για παράδειγμα γράψε τα υπέρ και τα κατά του fjr,τί θα ήθελες να έχει
και σου λείπει,που σού αρέσει,τι κάνει καλύτερα.ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΝΟΥΜΕ,
και δε βλέπω κανένα κέρδος από την κουβέντα για κανέναν από εμάς.
Επειδή με μια βόλτα δεν μπορείς να έχεις ΑΠΟΨΗ γιαυτό ζητάω την άποψη σας
και όχι γιατί δεν έχω δει φωτό των παραπάνω μοτό που αναφέρθηκαν.
Η κουβέντα ίσως δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και πολλούς άλλους.
Κι αν αυτή η κουβέντα βγάλει κάπου και μεταξύ σοβαρού και αστείου για παράδειγμα
πούμε ότι το ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ μηχανάκι on-off για την εποχή μας είναι το βεστρομάκι,
εδώ είμαστε ,τουλάχιστον θα έχουμε καταλήξει κάπου για τους επόμενους πως να
επενδύσουν σε αγορά μοτό...!!!
spyrakos35
02/10/2015, 08:24
Fjr
Γιατι πας με 200 με βαλιτσες και ειναι ακλονητο
Γιατι πας 1300+ χλμ στα στροφιλικια της Πινδου με βαλιτσες και δε μασαει
Γιατι εχεις ανηφορικο πεταλο και με 3η το ανεβαινεις χωρις να κανει κιχ
Γιατι σερβις εχει καθε του αγιου μπεου ανημερα
Γιατι αν το πας συνετα δεν καιει τιποτα
Γιατι πεντε ++ χρονια μετα ακομα κ@υλωνω
Και το πιο βασικο.....
Γιατι εχει οεμ θερμαινομενα
MOY ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Σε όσους δεν τα διαβάζουν όλα.
Γράφω λοιπόν για ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ...!!!
Δεν θέλω να μου γράψετε εδώ μέσα το τι προτιμάτε φίλε.
Αλλά το ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ...!!
Αν βαριέστε ,άστο μη γράφετε καθόλου.
Κουβέντα για το γιατί και το διότι θέλω να κάνω και όχι να βλέπω φωτό
με τον κρυφό πόθο του καθενός...!!!
Όλα ωραία είναι αλλά είναι σαν να βλέπω την έκθεση του Μιλάνου.
Γιαυτό στην αρχή έγραψα ότι απευθύνομαι πιο πολύ σε χρήστες των μοτό.
Εσύ για παράδειγμα γράψε τα υπέρ και τα κατά του fjr,τί θα ήθελες να έχει
και σου λείπει,που σού αρέσει,τι κάνει καλύτερα.ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΝΟΥΜΕ,
και δε βλέπω κανένα κέρδος από την κουβέντα για κανέναν από εμάς.
Επειδή με μια βόλτα δεν μπορείς να έχεις ΑΠΟΨΗ γιαυτό ζητάω την άποψη σας
και όχι γιατί δεν έχω δει φωτό των παραπάνω μοτό που αναφέρθηκαν.
Η κουβέντα ίσως δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και πολλούς άλλους.
Κι αν αυτή η κουβέντα βγάλει κάπου και μεταξύ σοβαρού και αστείου για παράδειγμα
πούμε ότι το ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ μηχανάκι on-off για την εποχή μας είναι το βεστρομάκι,
εδώ είμαστε ,τουλάχιστον θα έχουμε καταλήξει κάπου για τους επόμενους πως να
επενδύσουν σε αγορά μοτό...!!!
Νευράκια διακρίνω;;;;;;;; :confused:
KotsosDR
02/10/2015, 08:36
ΣΤΑ ΦΟΥΤΖΟΥΡΟΥ....ΤΖΟΥΤΟΥΡΟΥ Κ.Λ.Π...
Σκύβεις ρε φίλε,έπειτα άλλη ανάρτηση και τι να τα κάνεις τα 250..??
30 χρόνια χωρίς πινακίδα....ΒΑΡΕΘΗΚΑ..!!
Πίστεψε με πιο άνετα είναι αυτά τα γαιδούρια.Το crosstourer πολύ βαρίδιο,ωραίο μοτέρ αλλά
πολύ βενζίνα,το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ σε κάλυψη για ταξίδια από όλα,ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.
Το έβγαλαν υποτίθεται για μεγάλες αποστάσεις και τρως στη μάπα,αέρα,βροχή κ.λ.π.
Παραθέτω μια περιγραφή απο διπλανό FORUM απο ενα δυνατο μελος (XLGeorge ) που μπηκε στη διαδιασια να μεταφερει με καλό τροπο τις εντυπωσεις του .
""Tο Σαββατο 3 Αυγουστου εκανα περιπου 250χμ με το Crosstourer DCT του μπατζανακη μου, το οποιο πηρε τον περασμενο Απριλη και ειχε μολις στρωθει, εχοντας 2100χμ στο κοντερ. Βρισκομουνα στη Γαλλια για διακοπες κατεβαινοντας Ελλαδα με το αυτοκινητο και ειχα κρανος, μπουφαν, γαντια μαζι (οχι ειδικα για την περισταση αλλα τα κατεβαζα Ελλαδα για αλλο λογο). Το μηχανακι μου παραδοθηκε με γεματο ρεζερβουαρ, χαρτια και με την προτροπη “προσεξε το βαρος του στατικο και μην το πας σε σοβαρο χωμα“, και αυτο απο ανθρωπο με τον οποιο καναμε σχεδον motocross με τα δυο KDX200 που ειχαμε παλια και που με τα Τρανσαλπ 650 ειχαμε κανει πολυ σοβαρα trail rides, παιρνοντας τα πολλες φορες στα χερια.
Εκανα 250 χιλιομετρα μαζι του σε καθε ειδους δρομου, συμπεριλαμβανομενων και ομαλ(ουτσικ)ων χωματοδρομων και μπορω να πω οτι σχηματισα πολυ καλη γνωμη για το τι κανει και τι οχι το μηχανακι. Θα αρχισω απο το DCT αυτοματο κιβωτιο με τα override χειριστηρια. Δουλευει παρα πολυ καλα αλλα μονο στη θεση S (sport) στην οποια κραταει τις ταχυτητες μεχρι αρκετα ψηλες στροφες. Στην οικονομικη θεση D (δεν ξερω τι σημαινει), ανεβαζει ταχυτητες απελπιστικα γρηγορα – τοσο που εχει βαλει 6η σε επιπεδο εδαφος με 60χμω! Και στις δυο θεσεις μπορει κανεις να επεμβει με τα χειριστηρια - στη θεση S τυπικα ανεβαζοντας και στη θεση D κατεβαζοντας. Αλλα η θεση D ειναι, ξαναλεω, για μενα σχεδον αχρηστη καθως βρισκομουνα με το αριστερο χερι συνεχως να κατεβαζω ταχυτητα. Υπαρχει επισης και χειροφρενο στο αριστερο μερος του τιμονιου για σταση σε επικλινες εδαφος! Γενικα, αν και το DCT δουλευει παρα πολυ ομαλα, εγω προσωπικα δεν θα το ηθελα καθως αφαιρει αρκετα απο τη γοητεια της οδηγησης και τον 100% ελεγχο που θελω να εχω σαν αναβατης. Για τον ιδιο λογο, δεν εχω DSG στο Golf GTI που εχω αυτοκινητο. Αλλα πολλοι αναβατες το θελουν, στη Γαλλια οι πωλησεις ειναι μεχρι στιγμης 55%-45% χωρις-μεDCT.
Οταν το πηρα στα χερια, επρεπε να το γυρισω κατα 180’ μεσα σε περιορισμενο χωρο στο γκαραζ. Το μηχανακι ειναι πολυ βαρυ και αυτο φαινεται στους επιτοπιους χειρισμους. Το μηχανακι ειχε και καγκελα Givi, προστατευτικα μπροστα και για βαλιτσες πισω, που προσθετουν βαρος, ειχε και σχεδον γεματο ρεζερβουαρ και μου εβγαλε την πιστη. Εχει ξερο (?) βαρος 275 κιλα χωρις / 285 κιλα με DCT, το μηχανακι που πηρα στα χερια πρεπει να ητανε 300+ κιλα συνολο. Μιλαμε για αρκετα πιο βαρυ απο το Varadero που ειναι ηδη βαριδι. Παρα πολυ βαρος για μενα και τον σωματοτυπο μου αλλα αλλοι ισως, λεω ισως, μπορουν να το κανουν καλα στα δυσκολα. Ο μπατζανακης μου παντως μου ελεγε οτι την εχει ψιλοακουσει με το βαρος του στους στατικους ελιγμους (υψος 1.78μ) και αυτος ειναι και ο λογος που δεν το εχει παει καθολου στο χωμα. Τωρα ο Σπανος ή ακομα και οι Leon / KChatz ισως (λεω ισως) το κανουν καλα σε καθε ειδους εδαφος – αν και εκει υπεισερχονται και αλλοι αρνητικοι παραγοντες εκτος απο το βαρος που θα συζητησω παρακατω.
Ας παμε τωρα στην πρωτη εντυπωση μολις το καβαλησα. Πρωτα απ’ολα, το μηχανακι ειναι πολυ ομορφο in the flesh σε σχεση με τις φωτογραφιες - τα καγκελα της Givi και η ψηλοτερη ζελατινα, επισης της Givi που ρυθμιζεται με το χερι σε υψος, του δινουν επισης ενα αερα περιπετειας. Το μηχανακι ητανε μαυρο και προσεξα οτι στα πλαϊνα πλαστικα βρισκεται η πολυ διακριτικη εικονα μιας πυξιδας, αλλη ενδειξη περιπετειας. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι φανερα top class. Δειχνει φτιαγμενο οπως τα καλυτερα Honda (VFR, Pan, Blackbird κλπ) και θα ειναι προφανως μακροβιοτατο χωρις να απασχολησει τον ιδιοκτητη του. Οταν το καβαλαει κανεις, δινει την εντυπωση αρκετα μικροτερης και μανιτζεβελης μοτοσυκλετας, καμια σχεση με τα αλλα θηρια της κατηγοριας απο εντυπωση μεγεθους. Βεβαια το βαρος καραδοκει στατικα, να μην ξεχνιομαστε. Το αλλο που εκανε εντυπωση ητανε οι δοκοι του πλαισιου: ειναι αυτουσιοι απο το VFR1200, θα μπορουσανε να στηριζουνε και καμια γεφυρα, το πλαισιο δειχνει (και ειναι) απολυτο νταμαρι!
KotsosDR
02/10/2015, 08:37
Ας συνεχισουμε με τις εντυπωσεις οδηγησης. Αρχικα το μοτερ ή μαλλον ΤΟ ΜΟΤΕΡ!! Το ειχα δοκιμασει και στο VFR1200 και σ’αυτη την tuned down εκδοχη του ειναι ισως ακομα καλυτερο. Απιστευτη ροπη απο χαμηλα, μεσαιες που σκοτωνουν, ευστροφια και φοβερη ποιοτητα λειτουργιας. Μεχρι τα 220χμω μπορει να κοντραρει οτιδηποτε κυκλοφορει, απλα ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ που δεν νομιζω να εχει αντιπαλο σ’αυτη την κατηγορια των mega on off. Τα φρενα επισης φοβερα, τα γνωστα συνδυασμενα της Honda με φοβερη δυναμη και πληροφορηση, πρεπει ναναι κι’αυτα παρομοια με του VFR1200. Εγω παντως δε θαθελα τοσο δυνατα φρενα στο χωμα (λεω τωρα εγω), αν και το 1200GS που εχω οδηγησει εχει επισης φρεναρες, αλλα σ’αυτο κοβει περισοτερο ο κινητηρας οταν κλεινει κανεις το γκαζι. Τωρα για το πλαισιο/αναρτησεις τι να πω, ακλονητο σε απιστευτο βαθμο, σαν να οδηγαγα το VFR1200 με καρατιμονα.
Γενικα στην ασφαλτο αυτο το μηχανακι δεν θα εχει ευκολα αντιπαλο σε επαρχιακους δρομους ή A roads, ξεσαλωσα κυριολεκτικα μαζι του και και αφησα dead κατι τυπους με SS που πετυχα σε εναν Α road (ενας τους με κυνηγησε για λιγο αλλα εγκατελειψε γρηγορα). Σε ανοιχτες στροφες των 180-200χμω στριβει απλα σαν τραινο, μου θυμισε το VFR μου. Αλλα σε κλειστοτερα κομματια μιλαει η ροπη του μοτερ και εκει θα μου εριχνα με το VFR μου - αφου το συνηθισα λιγο, κυριολεκτικα ξεσαλωσα σε κλειστους επαρχιακους, εβγαζα αλλαλαγμους μεσα απο το κρανος! Η ανεση της σελας μου φανηκε πολυ καλη, κανενα προβλημα μετα σπο ενα απογευμα μαζι του, η δε γυναικα μου την οποια πηρα επισης μια μικρη βολτα μου ειπε οτι η θεση του συνεπιβατη ειναι χλιδατη και καλυτερη απο το Τρανσαλπ σε ανεση/προστασια.
Ποια ειναι λοιπον τα αρνητικα στην ασφαλτο. Πρωτα απ’ολα η προστασια. Ακομα και με την μεγαλυτερη ζελατινα Givi που φοραγε το μηχανακι, ειχα αερα στους ωμους στις μεγαλες ταχυτητες, δηλ. απο τα 170-180χμω. Επισης ειχα αρκετο αερα στα ποδια χαμηλα, εδω το συγκρινω με το VFR μου αλλα και με αλλα μεγαλα on off που εχω οδηγησει. Αλλα αυτο που με κουρασε λιγο εμενα ητανε ο θορυβος της εξατμισης ο οποιος ειναι ..αρτι πολεμικος. Τον θυμαμαι και στο VFR1200 αλλα σε sport touring μηχανακια η ροη του αερα ειναι τετοια που ο θορυβος χανεται στις ψηλες ταχυτητες. Εδω ακουγα τον κινητηρα να βρυχαται δυνατα στις επιταχυνσεις στα 180χμω και γενικα ο ηχος του κινητηρα ειναι μαλλον ..too much. Επισης τα 1200GS απο το 2010 και μετα εχουν κι’αυτα πορωτικο too much ηχο, θα φτασουμε στο σημειο να υπαρχουν after market εξατμισεις με λιγοτερο ηχο απο μαμα.
Συνολικα παντως, το μηχανακι ειναι παιχνιδομηχανη και σοβαρο tourer στην ασφαλτο, αν ηθελα τετοιο μηχανακι θα ητανε πολυ ψηλα στις προτιμησεις μου. Και να μην ξεχασω να πω οτι σε τετοια ασφαλτινη χρηση το βαρος απλα εξαφανιζεται. Η δε καταναλωση με το δεξιο χερι να μη φειδεται καθολου ητανε 7.1 λτ / 10 χμ συμφωνα με το ψηφιακο οργανο το οποιο δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι. Για την μεγιστη πλειοψηφια των κατοχων μεγαλων on-off που απλα περνανε εναν ομαλο χωματοδρομο, το μηχανακι ειναι σχεδον τελειο – απλα θελει αναβατη που θα το στιψει για να αναδειξει τις ικανοτητες του αλλα φυσικα θα παει και χαλαρο ταξιδακι γαιδουροφωρτωμενο ("χαλαρα" με 170-180χμω δηλαδη).
Τωρα στο χωμα το πηγα στην αρχη σε κανα δυο ομαλους χωματοδρομους να το συνηθισω και μετα σε εναν λιγο πιο απαιτητικο μικροτερο δρομο με δυο ροδιες με ψιλο-κροκαλες και γρασιδι στη μεση. Να πω απλα οτι ιδρωσα λιγο μεσα απο το κρανος στον δευτερο δρομο και ανοιξα και λιγο το γκαζι σε καποια σημεια για να το δοκιμασω, με το anti-spin να κανει πολυ καλη δουλεια. Αλλα το θεμα ειναι το ΒΑΡΟΣ, η θεση οδηγησης στο ορθιο οπου το ρεζερβουαρ ενοχλει πολυ τα ποδια – καμια σχεση με το ΤΑ650 το οποιο εχει κι’αυτο θεματακι αλλα ειναι ..μια χαρα, και η ακαμψια πλαισιου-αναρτησεων. Το μηχανακι ειναι απλα φτιαγμενο για χρηση κυριως ασφαλτινη και αυτο φαινεται στο χωμα πολυ γρηγορα. Για καθιστο χαλαρο περασμα ειναι ok, αν ακομα και σε τετοια χρηση το πολυ μεγαλο βαρος θα φανει οταν τα πραγματα δυσκολεψουν λιγο. Αλλα σιγουρα δεν ειναι για χρηση “παω και το φχαριστιεμαι” ή “για να δω που βγαζει αυτος ο μικρος χωματοδρομος”.
Συνολικα το μηχανακι μου αρεσε παρα πολυ αλλα εγω δεν θα τοπαιρνα γιατι θα ηθελα πιο χωματινο mega on-off μηχανακι πχ κατι σαν το 1200 GS. Και επισης εξυπηρετουμαι μια χαρα με τον συνδυασμο TA650 / VFR800 που κανει ολα αυτα που θελω προς το παρον. Αν αργοτερα ηθελα ενα πιο tourer αντι για κλιπονατο sports tourer μηχανακι, το Crosstourer θα ητανε πολυ ψηλα στη λιστα των πιθανων επιλογων, αλλα χωρις DCT. Απο την αλλη, για την μεγαλη πλειοψηφια των κυριως ασφαλτινων αναβατων mega on off, το Crosstourer ειναι απλα φανταστικο μηχανακι και χρηζει πολυ σοβαρης θεωρησης αν καποιος εχει τα φραγκα. Λογω αυτου του χαρακτηρα και της αναμφισβητητης ποιοτητας, του εχει αρχισει να πουλαει σχετικα καλα στη βορεια Ευρωπη.""
πηγη: http://www.mototrail.net/t3620-topic?highlight=crosstourer
spyrakos35
02/10/2015, 08:42
Δοξα τω θεω καποιος (εκτος εμου) ειπε για το αχρηστο του δστ......
Δοξα τω θεω καποιος (εκτος εμου) ειπε για το αχρηστο του δστ......
το dct γαμει, και ακομα πιο πολυ τα paddle shifters στο μανουαλ mode. Και στο αυτοματο και στο μανουαλ αλλαζει πολυ καλλιτερα (οπου καλλιτερα = βελτιστη περιοχη στροφων) και γρηγοροτερα απ'οτιδηποτε σε δυο τροχους.
spyrakos35
02/10/2015, 09:03
το dct γαμει, και ακομα πιο πολυ τα paddle shifters στο μανουαλ mode. Και στο αυτοματο και στο μανουαλ αλλαζει πολυ καλλιτερα (οπου καλλιτερα = βελτιστη περιοχη στροφων) και γρηγοροτερα απ'οτιδηποτε σε δυο τροχους.
Δε θα συμφωνησουμε ποτε σε αυτο.....
Πιο πιθανο ειναι να με δεις με κασκολ του γαυρου.... :lol:
Δε θα συμφωνησουμε ποτε σε αυτο.....
Πιο πιθανο ειναι να με δεις με κασκολ του γαυρου.... :lol:
σε χαλαει δηλαδη να πατας ενα κουμπι για να κατεβασεις ταχυτητα, αντι να τραβας λεβιε και να πιεζεις ποδι....ξα σου. Εγω παντως εκτοτε θεωρω την παραπανω διαδικασια κατι του περασμενου αιωνα....ειδικα σε κλιση πανω στη στροφη με μισο το σωμα απ'οξω.
Δε θα συμφωνησουμε ποτε σε αυτο.....
Πιο πιθανο ειναι να με δεις με κασκολ του γαυρου.... :lol:
Η με μαλλιά................................:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotfl mao:
doctoras
02/10/2015, 09:19
παρε nc750x ή vstrom650 με τις ακτινωτές ζάντες
spyrakos35
02/10/2015, 09:35
Η με μαλλιά................................:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotfl mao:
Αυτο και αν ειναι
MOY ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Σε όσους δεν τα διαβάζουν όλα.
Γράφω λοιπόν για ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ...!!!
Δεν θέλω να μου γράψετε εδώ μέσα το τι προτιμάτε φίλε.
Αλλά το ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ...!!
Αν βαριέστε ,άστο μη γράφετε καθόλου.
Κουβέντα για το γιατί και το διότι θέλω να κάνω και όχι να βλέπω φωτό
με τον κρυφό πόθο του καθενός...!!!
Όλα ωραία είναι αλλά είναι σαν να βλέπω την έκθεση του Μιλάνου.
Γιαυτό στην αρχή έγραψα ότι απευθύνομαι πιο πολύ σε χρήστες των μοτό.
Εσύ για παράδειγμα γράψε τα υπέρ και τα κατά του fjr,τί θα ήθελες να έχει
και σου λείπει,που σού αρέσει,τι κάνει καλύτερα.ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΝΟΥΜΕ,
και δε βλέπω κανένα κέρδος από την κουβέντα για κανέναν από εμάς.
Επειδή με μια βόλτα δεν μπορείς να έχεις ΑΠΟΨΗ γιαυτό ζητάω την άποψη σας
και όχι γιατί δεν έχω δει φωτό των παραπάνω μοτό που αναφέρθηκαν.
Η κουβέντα ίσως δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και πολλούς άλλους.
Κι αν αυτή η κουβέντα βγάλει κάπου και μεταξύ σοβαρού και αστείου για παράδειγμα
πούμε ότι το ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ μηχανάκι on-off για την εποχή μας είναι το βεστρομάκι,
εδώ είμαστε ,τουλάχιστον θα έχουμε καταλήξει κάπου για τους επόμενους πως να
επενδύσουν σε αγορά μοτό...!!!
Γιατι φασκεις και αντιφασκεις εως και νευρικα μαλιστα......
Γιατι πρεπει ολοι οι οδηγοι και οι αποψεις να ειναι ιδιοι σαν τα μηχανακια......????
Γιατι πρπει να γραψω ενα σεντονι στο γιατι ... Και σε τι μου αρεσε το 1190 οταν εσυ θα διαφωνησεις, καθως τα θελω μας και οι απαιτησεις μας απο την συγκεκριμενη μηχανη μπορει να απεχουν μυρια μιλια..???
Γιατι ενω εχω κανει 10000 κμ με 1190 και δεν εχω καβαλησει ποτε μου ενα Crosstourer DCT ας πουμε ...
Να εχω απαιτηση απο τον εαυτο μου .... αυτο που βολευει εναν αλλο οδηγο στο Crosstourer DCT ...
Να πρπει να μου ειναι και εμενα χρησιμο..... ???
Τερενς σε φορουμ μπαινεις ... Οχι στην ομαδα συντακτων του μοτο η του 0-300.....
Οι οδηγικοι χαρακτηρες του καθενος μας , oi απιτησεις του και ο τυπος διαδρομων που κανει ο καθενας , απεχουν ετη φωτος.....!!!
Εφοσον ενδιαφερεσε σοβαρα και κατεχεις εστω και τα βασικα....μονο με τεστ ντριβε μπορεςι να βρεις τα χρησιμα και αχρηστα στην καθε μοτο που ενδιαφερουν πραγματικα μονο εσενα........
Καμμια παρομοια συζητηση δεν μπορει να βοηθησει εσενα η καποιον αλλον μεσα απο εδω στο να διαλεξει μηχανακι...!!
spyrakos35
02/10/2015, 09:40
σε χαλαει δηλαδη να πατας ενα κουμπι για να κατεβασεις ταχυτητα, αντι να τραβας λεβιε και να πιεζεις ποδι....ξα σου. Εγω παντως εκτοτε θεωρω την παραπανω διαδικασια κατι του περασμενου αιωνα....ειδικα σε κλιση πανω στη στροφη με μισο το σωμα απ'οξω.
Δε μου παει ρε αγη.....
Χιλιες φορες καλυτερα σκουτερ παρα αυτο.....
Terens, αν καταλαβα καλα χωμα δεν θα το πας. Μεγαλα ταξιδια εχεις σκοπο να κανεις ?
Bob_o_mastoras
02/10/2015, 10:20
Τερενς, τωρα στα γεραματα, σε ενδιαφερει το fun factor (παραγοντας διασκεδασης);;;
Διοτι αν σε ενδιαφερει, και δεν εννοω τελικιασματα κλπ, παρε κατι ευρωπαϊκο (ΚΤΜ) γιατι yolo (μια ζωη την εχουμε) που λεμε και εμεις οι νεοι! :D
Και θα απολαμβανεις οδηγηση και θα εχεις να ασχολησε στον ελευθερο σου χρονο με χαζοβλαβες και ερευνες για τυγχον προβληματα.
spyrakos35
02/10/2015, 10:21
Τερενς, τωρα στα γεραματα, σε ενδιαφερει το fun factor (παραγοντας διασκεδασης);;;
Διοτι αν σε ενδιαφερει, και δεν εννοω τελικιασματα κλπ, παρε κατι ευρωπαϊκο (ΚΤΜ) γιατι yolo (μια ζωη την εχουμε) που λεμε και εμεις οι νεοι! :D
Και θα απολαμβανεις οδηγηση και θα εχεις να ασχολησε στον ελευθερο σου χρονο με χαζοβλαβες και ερευνες για τυγχον προβληματα.
Και θα κραζεις και ελευθερα εξυμνωντας το στρωμα για μια φορα ακομα
el_hymador
02/10/2015, 10:49
Κawasaki Versys 1000... αφού λογικά και σωστά ξέρεις ότι off με 250 κιλά απλά δεν παίζει, πάρε κάτι με ξεκάθαρα ασφάλτινο προσανατολισμό, γκάζι και ροπή της αρκούδας για να ταξιδεύεις με πολλά αλλά και για να βολτάρεις χαλαρά, πολύ άνεση και χώρους... στη νέα του έκδοση το λες και όμορφο, ενώ στην παλιότερη δυσκολευόσουν....
Πάντα είχα στο μυαλό μου ως παραδοχή ότι η μοτοσυκλετιστική καριέρα ενός μηχανόβιου κλείνει πάντα με ... (http://8tv.info/wp-content/uploads/2014/11/BMW-K-1600-GTL-Exclusive-e1415778965202.jpg) :D
lykourgi
02/10/2015, 13:27
Και θα κραζεις και ελευθερα εξυμνωντας το στρωμα για μια φορα ακομα
Ετσι.
Διότι άμα το έχεις πληρώσει, δικαιούσαι να το κράζεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.