View Full Version : KTM sx - πρόβλημα με αρ.πλαισίου
Καλημέρα σε όλους,
Πρόσφατα αγόρασα ενα 125 SX 04' για την κοπέλα μου.
Όταν πήγα να κοιτάξω νούμερα πλαισίου, ειδα προς μεγάλη μου έκπληξη οτι είναι ξυσμένα.....
Πραγματικά είχα να δώ ξυσμένα νούμερα από 15 χρονών σε παπιά πιτσιρικάδων και λοιπές καγκουροιστορίες. Όπως καταλαβαίνετε εκνευρίστηκα αρκετά..
Το μηχανάκι αγοράστηκε από γνωστό μου και ξέρω πως δεν είναι κλεμένο.
Επίσης, το μηχανάκι μας αρέσει.
Ερώτηση 1: Το κρατάω ή το δίνω πίσω???
Ερώτηση 2: Σε περίπτωση που με σταματήσουν με το μηχανάκι στο τρέιλερ και το προσέξουν η συνέχεια είναι αυτή που φαντάζομαι ή δεν υπάρχει σχετική δικαιοδοσία εφόσον το μηχανάκι δεν έχει πινακίδα, δεν κυκλοφορεί στο δρόμο κλπ κλπ???
sapila racing
07/10/2015, 11:19
Κατ αρχήν έπρεπε να κοιταξεις τον αρ πλαισίου πριν το αγοράσεις.
Τι χαρτιά έχεις απο την αγορά? Εφ όσον δεν εχει πινακίδα/αδεια κλπ θα πρέπει να εχεις τουλάχιστον μια υπεύθυνη δήλώση απο τον πωλητή οπου να αναφέρεται οτι σου πούλησε ενα μηχανακι ταδε μοντελο με ταδε αρ πλαισίου.
Τωρα για να εχει ξυσμένα νούμερα, σιγουρα κλάπηκε σε καποια φάση της ζωής του. Ισως κλάπηκε και ξαναβρεθηκε ετσι.
Αν σου κανουν έλεγχο πάντως εσυ θα μπλέξεις.
Υπεύθυνη δήλωση με ένα αριθμό πλαισίου που αναγράφεται ο μισός επάνω στο πλαίσιο, ο υπόλοιπος έχει ξυστεί με περισσότερο θάρρος...
Αν μπορείς δώσε το πίσω.Αν δεν το πάρει πίσω πας παρέα με δικηγόρο και κάνεις λόγο για δόλο.
Κατανοητό.
Θα επιστραφει πάραυτα..
Tycho Moon
07/10/2015, 11:27
Αν μπορείς δώσε το πίσω.Αν δεν το πάρει πίσω πας παρέα με δικηγόρο και κάνεις λόγο για δόλο.
Ακριβώς!
Ήδη πήρε το δρόμο της επιστροφής.
bros400pgm
07/10/2015, 12:04
Ελληνικο ηταν ή εισαγωγη απο καποια αλλη χωρα? Θυμαμαι ενα θεμα σε αμερικανικο φορουμ, που ελεγαν οτι το κανουν οι αντιπροσωπειες αυτο οταν αλλαζουν πλαισιο (ή οι ασφαλιστικες ή κατι τετοιο, δεν θυμαμαι καλα ρε γαμωτο). Δυστυχως δεν ειχα δωσει περισσοτερη σημασια και μπορει να ηταν απο αλλη χωρα (εκτος ΗΠΑ δηλαδη) μιας και γραφουν απολο τον κοσμο εκει μεσα.
Παντως καλυτερα που το εδωσες πισω :beer:
Ας το κάνουν σε όποια χώρα θέλουν.. Άντε να εξηγήσεις σε έλληνα αστυνομικό οτι αυτά τα κάνουν στο Αμέρικα και εσύ πάς για προπόνηση...
Κρίμα πάντως γιατί ήταν ωραίο μηχανάκι.
Τώρα πάμε να βρούμε άλλο.
Και το νουσου τωρα μετα απο αυτο....:beer:
-Ναι? Γεια σας?
-Γεια σας.
-Πουλάτε ένα καθαρόαιμο?
-Μάλιστα.
-Αριθμούς πλαισίου έχει?
:beer:
Ελληνικο ηταν ή εισαγωγη απο καποια αλλη χωρα? Θυμαμαι ενα θεμα σε αμερικανικο φορουμ, που ελεγαν οτι το κανουν οι αντιπροσωπειες αυτο οταν αλλαζουν πλαισιο (ή οι ασφαλιστικες ή κατι τετοιο, δεν θυμαμαι καλα ρε γαμωτο). Δυστυχως δεν ειχα δωσει περισσοτερη σημασια και μπορει να ηταν απο αλλη χωρα (εκτος ΗΠΑ δηλαδη) μιας και γραφουν απολο τον κοσμο εκει μεσα.
Παντως καλυτερα που το εδωσες πισω :beer:
Σε ανταλακτικα πλαισια σε οποιαδηποτε μηχανη δεν υπαρχουν καθολου αριθμοι πλαισιου ....
Αρμοδιο για αυτο ειναι μονο το υπουργειο..!
Αν μπορείς δώσε το πίσω.Αν δεν το πάρει πίσω πας παρέα με δικηγόρο και κάνεις λόγο για δόλο.
γιατί;
πες ότι αγόρασες από μένα ένα καθαρό με ξυσμένο αρ.πλαισίου και δεν το πήρες χαμπάρι και όταν το μαθαίνεις στέλνεις το δικηγόρο σου.
εγώ δεν μπορώ να πω ότι τα νούμερα ξύστηκαν μετά την αγοραπωλησία; πως μπορεί να αποδειχτεί;
γιατί;
πες ότι αγόρασες από μένα ένα καθαρό με ξυσμένο αρ.πλαισίου και δεν το πήρες χαμπάρι και όταν το μαθαίνεις στέλνεις το δικηγόρο σου.
εγώ δεν μπορώ να πω ότι τα νούμερα ξύστηκαν μετά την αγοραπωλησία; πως μπορεί να αποδειχτεί;
Τι "κερδος"θα ειχε ο αγοραστης να ξυσει τα νουμερα μετα;
:confused:
Τι "κερδος"θα ειχε ο αγοραστης να ξυσει τα νουμερα μετα;
:confused:
Αν έχει στρασβώσει το πλαίσιο; Ένα πλαίσιο.
Τι "κερδος"θα ειχε ο αγοραστης να ξυσει τα νουμερα μετα;
:confused:
Κανενα... Και μαλλον θα περιμενει να δικαιωθει μετα απο καποια χρονια στο δικαστηριο οπου...
Εντω μεταξυ θα εχει χασει και τα λεφτα του και το μηχανακι ( τα πρωτα απο τον πωλητη το δευτερο απο την αστυνομια αμεσως μετα την μηνυση που θα κανει..) !!
Κανενα... Και μαλλον θα περιμενει να δικαιωθει μετα απο καποια χρονια στο δικαστηριο οπου...
Εντω μεταξυ θα εχει χασει και τα λεφτα του και το μηχανακι ( τα πρωτα απο τον πωλητη το δευτερο απο την αστυνομια αμεσως μετα την μυνηση που θα κανει..) !!
Π@ΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ δηλαδη.........
Κανενα... Και μαλλον θα περιμενει να δικαιωθει μετα απο καποια χρονια στο δικαστηριο οπου...
και πως θα δικαιωθεί;
Π@ΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ δηλαδη.........
Σαφως... Κανοντας την μηνυση το φυσιολογικο ειναι η αστυνομια να κρατησει το μηχανακι κατευθειαν..!
Ο λιμαρισμενος αριθμος δεν μπορει να αποδοθει σε καμμια ειδους βλαβη...!
και πως θα δικαιωθεί;
Υποθετικα μιλαω ...μπορει και το αντιθετο δεν αμφιβαλω... Θεμα δικαστηριου πλεον..
και αν απλά ξήθηκε κατα λάθος? Μόνο σε ένα σημείο γράφει τον αριθμό πλαισίου?
και αν απλά ξήθηκε κατα λάθος? Μόνο σε ένα σημείο γράφει τον αριθμό πλαισίου?
κλείσε τον υπολογιστή. κάνε μια βόλτα. φάε μεσημεριανό. και μετά ξαναμπές να διαβάσεις τι έγραψες.
spyrakos35
07/10/2015, 13:43
κλείσε τον υπολογιστή. κάνε μια βόλτα. φάε μεσημεριανό. και μετά ξαναμπές να διαβάσεις τι έγραψες.
χαχαχαχαχαχαχαχααααααααααααααααααααααααααααααααααα αααααα
εισαι μλκς ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Μπορεί ο προηγούμενος να ήταν γλήγολος και αντί για μαρσπιέδες ξέρω γω να εξυνε πλαίσιο.
SHOOTER045
07/10/2015, 14:35
Καλημέρα σε όλους,
Πρόσφατα αγόρασα ενα 125 SX 04' για την κοπέλα μου.
Όταν πήγα να κοιτάξω νούμερα πλαισίου, ειδα προς μεγάλη μου έκπληξη οτι είναι ξυσμένα.....
Πραγματικά είχα να δώ ξυσμένα νούμερα από 15 χρονών σε παπιά πιτσιρικάδων και λοιπές καγκουροιστορίες. Όπως καταλαβαίνετε εκνευρίστηκα αρκετά..
Το μηχανάκι αγοράστηκε από γνωστό μου και ξέρω πως δεν είναι κλεμένο.
Επίσης, το μηχανάκι μας αρέσει.
Ερώτηση 1: Το κρατάω ή το δίνω πίσω???
Ερώτηση 2: Σε περίπτωση που με σταματήσουν με το μηχανάκι στο τρέιλερ και το προσέξουν η συνέχεια είναι αυτή που φαντάζομαι ή δεν υπάρχει σχετική δικαιοδοσία εφόσον το μηχανάκι δεν έχει πινακίδα, δεν κυκλοφορεί στο δρόμο κλπ κλπ???
Λοιπόν
1)τα καθαρόαιμα εντουρο υποχρεούνται βάση νόμου να φέρουν πινακίδα, άδεια ασφάλεια, κτεο, είτε περπατάνε είτε είναι φορτωμένα. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΡΕΙΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΜΕΤΑΦΟΡΆ Η ΣΕ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΜΟΤΟ
2)κανενα καθαρόαιμο εντουρο δεν έχει (τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει ΠΟΤΕ) σε αγώνες, εντουραδες η βόλτες την κανονική πινακίδα, έχουν αυτοκόλλητα γράμματα που συνάδουν με την κανονική πινακίδα.
3)Ο έλεγχος μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε αστυνομικό όργανο που θα σταματήσει το όχημα μεταφοράς
4)Αν στο όχημα (τρέιλερ κλπ) μεταφέρεται και μηχανάκι τύπου ΜΧ θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο τιμολόγιο αγοράς που έχει αρ πλαισίου και κινητήρα, καθώς και υπεύθυνη δήλωση (αν έχει αλλάξει ένα /δύο χέρια) του πωλητή στον αγοραστή. Αν έχει χαθεί το τιμολόγιο ισχύει η υπεύθυνη δήλωση εφ όσον αναγράφονται οι αριθμοί πλαισίου /μοτέρ
5)αν για οποιοδήποτε λόγο έχει γίνει κάποια αλλαγή σε πλαίσιο η κινητήρα (αυτό είναι γενικό για όλα τα οχήματα και όχι μόνο για τα ΜΧ) τότε
Α) για αλλαγή πλαισίου πέραν του αναγραφομεμου με αριθμό στην άδεια η στο τιμολόγιο αγοράς-για τα ΜΧ ο νόμος ορίζει απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς από έγκυρο κατάστημα, βεβαίωση μηχανικού πού έκανε την αντικατάσταση και για όλα τα μηχανοκίνητα βεβαίωση τού αρμόδιου συγκοινωνιών και του τελωνείου που θα εκδωσουν νέα άδεια αναγραφοντας τα νέα στοιχεία καθώς η τελωνειακη αρχή μπορεί εκδώσει (χτυπήσει) Νέα νούμερα νόμιμα.
Β) για την αντικατάσταση κινητήρα με άλλο αριθμό, απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς βεβαίωση συγκοινωνιών, βεβαίωση αρμόδιου μηχανολογου μηχανικού ότι ο κινητήρας είναι ιδίου τύπου ,και μηχανικού τεχνίτη που έκανε την αντικατάσταση.
Για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις αν σε έλεγχο από αρμόδια όργανα, υπάρχουν αλλοιώσεις σε αριθμούς πλαισίου η κινητήρα ακόμα και αν αποδειχθεί ότι δεν πραγματοποιήσατε οι ίδιοι την αλλοίωση, αλλά έτσι το αγοράσατε, μπορεί να κατηγορηθείτε για αποδοχή προϊόντων κλοπής.
Τα τροχισμενα νούμερα μπορούν να<φανερωθουν>
Τα ξαναχτυπημενα με άλλα επίσης
Λοιπόν
1)τα καθαρόαιμα εντουρο υποχρεούνται βάση νόμου να φέρουν πινακίδα, άδεια ασφάλεια, κτεο, είτε περπατάνε είτε είναι φορτωμένα. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΡΕΙΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΜΕΤΑΦΟΡΆ Η ΣΕ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΜΟΤΟ
2)κανενα καθαρόαιμο εντουρο δεν έχει (τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει ΠΟΤΕ) σε αγώνες, εντουραδες η βόλτες την κανονική πινακίδα, έχουν αυτοκόλλητα γράμματα που συνάδουν με την κανονική πινακίδα.
3)Ο έλεγχος μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε αστυνομικό όργανο που θα σταματήσει το όχημα μεταφοράς
4)Αν στο όχημα (τρέιλερ κλπ) μεταφέρεται και μηχανάκι τύπου ΜΧ θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο τιμολόγιο αγοράς που έχει αρ πλαισίου και κινητήρα, καθώς και υπεύθυνη δήλωση (αν έχει αλλάξει ένα /δύο χέρια) του πωλητή στον αγοραστή. Αν έχει χαθεί το τιμολόγιο ισχύει η υπεύθυνη δήλωση εφ όσον αναγράφονται οι αριθμοί πλαισίου /μοτέρ
5)αν για οποιοδήποτε λόγο έχει γίνει κάποια αλλαγή σε πλαίσιο η κινητήρα (αυτό είναι γενικό για όλα τα οχήματα και όχι μόνο για τα ΜΧ) τότε
Α) για αλλαγή πλαισίου πέραν του αναγραφομεμου με αριθμό στην άδεια η στο τιμολόγιο αγοράς-για τα ΜΧ ο νόμος ορίζει απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς από έγκυρο κατάστημα, βεβαίωση μηχανικού πού έκανε την αντικατάσταση και για όλα τα μηχανοκίνητα βεβαίωση τού αρμόδιου συγκοινωνιών και του τελωνείου που θα εκδωσουν νέα άδεια αναγραφοντας τα νέα στοιχεία καθώς η τελωνειακη αρχή μπορεί εκδώσει (χτυπήσει) Νέα νούμερα νόμιμα.
Β) για την αντικατάσταση κινητήρα με άλλο αριθμό, απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς βεβαίωση συγκοινωνιών, βεβαίωση αρμόδιου μηχανολογου μηχανικού ότι ο κινητήρας είναι ιδίου τύπου ,και μηχανικού τεχνίτη που έκανε την αντικατάσταση.
Για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις αν σε έλεγχο από αρμόδια όργανα, υπάρχουν αλλοιώσεις σε αριθμούς πλαισίου η κινητήρα ακόμα και αν αποδειχθεί ότι δεν πραγματοποιήσατε οι ίδιοι την αλλοίωση, αλλά έτσι το αγοράσατε, μπορεί να κατηγορηθείτε για αποδοχή προϊόντων κλοπής.
Τα τροχισμενα νούμερα μπορούν να<φανερωθουν>
Τα ξαναχτυπημενα με άλλα επίσης
Ωραίος!!
Λοιπόν
1)τα καθαρόαιμα εντουρο υποχρεούνται βάση νόμου να φέρουν πινακίδα, άδεια ασφάλεια, κτεο, είτε περπατάνε είτε είναι φορτωμένα. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΡΕΙΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΜΕΤΑΦΟΡΆ Η ΣΕ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΜΟΤΟ
2)κανενα καθαρόαιμο εντουρο δεν έχει (τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει ΠΟΤΕ) σε αγώνες, εντουραδες η βόλτες την κανονική πινακίδα, έχουν αυτοκόλλητα γράμματα που συνάδουν με την κανονική πινακίδα.
3)Ο έλεγχος μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε αστυνομικό όργανο που θα σταματήσει το όχημα μεταφοράς
4)Αν στο όχημα (τρέιλερ κλπ) μεταφέρεται και μηχανάκι τύπου ΜΧ θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο τιμολόγιο αγοράς που έχει αρ πλαισίου και κινητήρα, καθώς και υπεύθυνη δήλωση (αν έχει αλλάξει ένα /δύο χέρια) του πωλητή στον αγοραστή. Αν έχει χαθεί το τιμολόγιο ισχύει η υπεύθυνη δήλωση εφ όσον αναγράφονται οι αριθμοί πλαισίου /μοτέρ
5)αν για οποιοδήποτε λόγο έχει γίνει κάποια αλλαγή σε πλαίσιο η κινητήρα (αυτό είναι γενικό για όλα τα οχήματα και όχι μόνο για τα ΜΧ) τότε
Α) για αλλαγή πλαισίου πέραν του αναγραφομεμου με αριθμό στην άδεια η στο τιμολόγιο αγοράς-για τα ΜΧ ο νόμος ορίζει απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς από έγκυρο κατάστημα, βεβαίωση μηχανικού πού έκανε την αντικατάσταση και για όλα τα μηχανοκίνητα βεβαίωση τού αρμόδιου συγκοινωνιών και του τελωνείου που θα εκδωσουν νέα άδεια αναγραφοντας τα νέα στοιχεία καθώς η τελωνειακη αρχή μπορεί εκδώσει (χτυπήσει) Νέα νούμερα νόμιμα.
Β) για την αντικατάσταση κινητήρα με άλλο αριθμό, απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς βεβαίωση συγκοινωνιών, βεβαίωση αρμόδιου μηχανολογου μηχανικού ότι ο κινητήρας είναι ιδίου τύπου ,και μηχανικού τεχνίτη που έκανε την αντικατάσταση.
Για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις αν σε έλεγχο από αρμόδια όργανα, υπάρχουν αλλοιώσεις σε αριθμούς πλαισίου η κινητήρα ακόμα και αν αποδειχθεί ότι δεν πραγματοποιήσατε οι ίδιοι την αλλοίωση, αλλά έτσι το αγοράσατε, μπορεί να κατηγορηθείτε για αποδοχή προϊόντων κλοπής.
Τα τροχισμενα νούμερα μπορούν να<φανερωθουν>
Τα ξαναχτυπημενα με άλλα επίσης
Οταν ειναι φορτωμενα .... Ασφαλεια και πινακιδα..???
Δεν το νομιζω..?
Με ποια αιτιολογια Θα με γραψεις....???
Πιασε με σε δημοσιο δρομο και πολυ ευχαριστως...
SHOOTER045
07/10/2015, 15:09
Οταν ειναι φορτωμενα .... Ασφαλεια και πινακιδα..???
Δεν το νομιζω..?
Με ποια αιτιολογια Θα με γραψεις....???
Πιασε με σε δημοσιο δρομο και πολυ ευχαριστως...
Κάθε όχημα -πλην ΜΧ που οδηγείται η και μεταφέρεται θα πρέπει να φέρει ασφαλιστηριο συμβόλαιο και πινακίδα κυκλοφορίας.
Εξαιρούνται (δεν ξέρω για πόσο ακόμα)τα οχήματα που είναι σε καθεστώς προσωρινής ακινητοποίησης και για την μεταφορά τούς απαιτείται προσωρινή άρση ακινητοποίησης από το αρμόδιο συγκοινωνιών για αλλαγή τόπου ακινητοποίησης κλπ.
Η πινακίδα νομίζω παραβλεπεται εφ όσον υπάρχει η άδεια η ασφάλεια δεν νομίζω
Κάθε όχημα -πλην ΜΧ που οδηγείται η και μεταφέρεται θα πρέπει να φέρει ασφαλιστηριο συμβόλαιο και πινακίδα κυκλοφορίας.
Εξαιρούνται (δεν ξέρω για πόσο ακόμα)τα οχήματα που είναι σε καθεστώς προσωρινής ακινητοποίησης και για την μεταφορά τούς απαιτείται προσωρινή άρση ακινητοποίησης από το αρμόδιο συγκοινωνιών για αλλαγή τόπου ακινητοποίησης κλπ.
Η πινακίδα νομίζω παραβλεπεται εφ όσον υπάρχει η άδεια η ασφάλεια δεν νομίζω
Μαλιστα.... Δηλ ειτε σε πιασουν να οδηγας,ειτε να μεταφερεις το ιδιο αγγουρι τρως......???:rolleyes:
Κάθε όχημα -πλην ΜΧ που οδηγείται η και μεταφέρεται θα πρέπει να φέρει ασφαλιστηριο συμβόλαιο και πινακίδα κυκλοφορίας.
Εξαιρούνται (δεν ξέρω για πόσο ακόμα)τα οχήματα που είναι σε καθεστώς προσωρινής ακινητοποίησης και για την μεταφορά τούς απαιτείται προσωρινή άρση ακινητοποίησης από το αρμόδιο συγκοινωνιών για αλλαγή τόπου ακινητοποίησης κλπ.
Η πινακίδα νομίζω παραβλεπεται εφ όσον υπάρχει η άδεια η ασφάλεια δεν νομίζω
Δεν πάτε μια βόλτα μέχρι το ΠΠΤ Σερρες, Μεγαρα κλπ;
Να δω τι θα πουν όλοι οι αγωνιζόμενοι εκεί....
Τα sx μέχρι και κάποια χρονιά * δεν θυμάμαι πια ακριβώς , έιχαν γνωστο θέμα με το πλαίσιο τους ,
το οποίο ράγιζε στο λαιμό από τα άλματα .
Η αντιπροσωπεία τα άλλαζε χωρίς πολλά πολλά
και ίσως να είναι μια τέτοια περίπτωση . ;)
Ο φίλος που βολτάρουμε μήνες μαζί στη πίστα
πρόσφατα άλλαξε το δικό του πλαίσιο σε sx250
Δεν πάτε μια βόλτα μέχρι το ΠΠΤ Σερρες, Μεγαρα κλπ;
Να δω τι θα πουν όλοι οι αγωνιζόμενοι εκεί....
Αυτο ειναι το ευκολο ...Αν και απο μονο οποιον εχει εμπειρια θα παρεις απαντηση.....
Η ασφαλεια παντως παιζει σιγουρα καθως την τρως πια ως προς το θεμα ιδιοκτητης και οχι οδηγος...
Καθως απο τον 4ο του 15 οτι φερει πινακιδα πρπει να ειναι οποσδηποτε ασφαλισμενο...!
Καμμια σημασια εαν σε πιασουν μεταφερομενο , σταθμευμενο κλπ...
Αυτο ειναι το ευκολο ...Αν και απο μονο οποιον εχει εμπειρια θα παρεις απαντηση.....
Η ασφαλεια παντως παιζει σιγουρα καθως την τρως πια ως προς το θεμα ιδιοκτητης και οχι οδηγος...
Καθως απο τον 4ο του 15 οτι φερει πινακιδα πρπει να ειναι οποσδηποτε ασφαλισμενο...!
Καμμια σημασια εαν σε πιασουν μεταφερομενο , σταθμευμενο κλπ...
Αυτό είναι αληθές.
Παλιότερα που λεφτά υπήρχαν, τα αγωνιστικά τα αγόραζαν πολύ φτηνότερα και δεν μπορούσαν να βγάλουν πινακίδα/κυκλοφορήσουν στο δρόμο.βαίνει
Αν συμβαινει και σημερα, δεν το ξέρω. Πάντως πινακίδες δεν εχουν.
κλείσε τον υπολογιστή. κάνε μια βόλτα. φάε μεσημεριανό. και μετά ξαναμπές να διαβάσεις τι έγραψες.
μαλλον εσυ καταλαβες λαθος. Σε καποια μηχανάκια ο αριθμος πλαισίου είναι πανω σε πλακετα που μπορει να ξεκολήσει. Σε καποια επίσις τον αριθμο τοω γραφει σε δυο σημεία
απο σκουρια επίσις μπορεί να χαθεί ο αριθμός πλασιου ή απο κακή βαφή...
Αλλωστε η σωστη πρακτική του καλού κλεφτη θελει να βρίσκεται η άδεια απο ένα κατεστραμένο και να χτυπάνε στο κλεμένο τα νούμερα απο το κατεστραμένο για να μπορει να κυκλοφορεί κανονικά.
μαλλον εσυ καταλαβες λαθος. Σε καποια μηχανάκια ο αριθμος πλαισίου είναι πανω σε πλακετα που μπορει να ξεκολήσει. Σε καποια επίσις τον αριθμο τοω γραφει σε δυο σημεία
απο σκουρια επίσις μπορεί να χαθεί ο αριθμός πλασιου ή απο κακή βαφή...
Αλλωστε η σωστη πρακτική του καλού κλεφτη θελει να βρίσκεται η άδεια απο ένα κατεστραμένο και να χτυπάνε στο κλεμένο τα νούμερα απο το κατεστραμένο για να μπορει να κυκλοφορεί κανονικά.
Δεν παίζει αυτό που λες ρε duke. Ακόμα και αν είναι "ταμπελάκι", πριτσινωμένο είναι και χτυπημένο.
SHOOTER045
07/10/2015, 17:49
Αυτο ειναι το ευκολο ...Αν και απο μονο οποιον εχει εμπειρια θα παρεις απαντηση.....
Η ασφαλεια παντως παιζει σιγουρα καθως την τρως πια ως προς το θεμα ιδιοκτητης και οχι οδηγος...
Καθως απο τον 4ο του 15 οτι φερει πινακιδα πρπει να ειναι οποσδηποτε ασφαλισμενο...!
Καμμια σημασια εαν σε πιασουν μεταφερομενο , σταθμευμενο κλπ...
Με την διαφορά ότι αν εσύ η ο οποιοσδηποτε συλληφθεί να οδηγεί ανασφαλιστο όχημα κάθε τύπου (αυτο /μοτο) το πρόστιμο πάει Χ2
Δηλαδή βαρυνεται και ο οδηγός και ο ιδιοκτήτης.
Για τα δρομισια /ασφαλτινα ισχύουν περίπου τα ίδια,καθως κανένα σχεδόν δεν είναι εργοστασιακο είναι δηλαδη δρομισια ss με πολυαιστερικα κλπ.
Οπότε σαν κανονικές μότο είναι απέναντι στον νόμο.
Δεν γνωρίζω αν μέσω τής αρχής τού σπορ μοτοε κλπ δίδεται ειδικη άδεια ώστε να μην εμπίπτει στον κοκ (κατι τέτοιο συνέβαινε με τα αυτοκίνητα μέσω ελπα) ώστε να απαλλάσσονται, τελών ασφαλείας, πινακίδας κλπ
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.