PDA

View Full Version : αναζήτηση scooter

spyrakos35
07/10/2015, 13:10
το λεπόν

φίλη φιλου θέλει να πάρει σκουτεράκι.....

ήθελε να πάρει τη vespa gts 250 καινούργια.....

η απάντησή μου στο φίλο ήταν η κλασσική "όχι γιατί τώρα πήρε το δίπλωμα, στατιστικά θα πέσει κάποια στιγμή και επιπλέον δεν έχει αβς"... του πρότεινα να δει κανα μεταχειρισμένο ή αν ντε και καλά θέλει καινούργιο, σε κάτι με αβς

μιας και είμαι άσχετος από τέτοια, και με ταβάνι τα 3200€ τι θα προτείνατε?

Χρήση αστική.

Ευχαριστώ

ggs
07/10/2015, 13:14
το λεπόν

η απάντησή μου στο φίλο ήταν η κλασσική "όχι γιατί τώρα πήρε το δίπλωμα, στατιστικά θα πέσει κάποια στιγμή και επιπλέον δεν έχει αβς"... του πρότεινα να δει κανα μεταχειρισμένο ή αν ντε και καλά θέλει καινούργιο, σε κάτι με αβς

Χρήση αστική.

Ευχαριστώ

ασε ρε τα "φιλη φιλου" και πες οτι θελεις να παρεις ντιγκυ για το σκαφος..:lol:

pcx και ενα ζευγαρι λαστιχα...

GFawkes
07/10/2015, 13:14
Vespa με ABS
Sh 150 ABS (νεο)
Kymco Downtown ABS

Ολα στα λεφτα που λες

George_Sp
07/10/2015, 13:24
Νομίζω οτι στα σκουτεροειδή το υποχρεωτικό abs μπήκε σχετικά πρόσφατα και σε μεταχειρισμένο δε θα υπάρχει πληθώρα.
Επίσης είτε πέσει με παλιότερο scooter με ή χωρίς abs, είτε με καινούριο η ζημιά δε θα έχει μεγάλη διαφορά. Scooter θα είναι σε όλες τις περιπτώσεις και τα πλαστικά θα κοστίσουν το ίδιο.

Από μένα μια ψήφος σε κουτάτο Honda SH150 ABS που βρίσκεται νομίζω μέσα στο budget.

Panos76
07/10/2015, 13:26
Vespa με ABS
Sh 150 ABS (νεο)
Kymco Downtown ABS

Ολα στα λεφτα που λες

Η βέσπα θα βαρέσει στροφαλομπιέλα

Το sh είναι πανάκριβο

Το kymco θα αρχίσει να σκορπάει σε 2 χρόνια.

Προτείνω μτχ οπωσδήποτε σε SH ή PCX, εσχάτως μου αρέσει κ το Νmax όπου με abs είναι στα 2.850.

spyrakos35
07/10/2015, 13:38
Vespa με ABS

ποια είναι αυτή?

Ζεύκας
07/10/2015, 13:56