Σύνδεση

View Full Version : Τι μοτό να πάρω;;;



artem
16/10/2015, 17:00
Καλησπέρα παίδες και καλώς σας βρήκα (ως νέος στο forum),

Ψάχνω να αγοράσω ένα μοτοσακό all around φάση, που σύμφωνα με τις ανάγκες μου θα είναι μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης, θέλω να έχει γκάζι και γενικός να μην είναι πολύ κουραστική στην οδήγηση.
Επίσης διαθέσιμο budget είναι τα 3500 γιούρα και....

...ψάξιμο στο ψάξιμο λοιπόν κατέληξα στα εξής:


Fazer 600 μοντέλο 2008 και άνω

cbr 600 f4i 01-04

vstrom 650


Σχεδόν έχω ερωτευτεί το f4i αλλά θα ήθελα μερικά σχόλια απο κατόχους όσο αναφορά την οδήγηση μες στην πόλη και την άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη καθώς και αν παίρνει βαλίτσα η σαμάρια.

Αναμένω σχόλια σας και ίσως και κάποιο άλλο μότο που δεν έχω σκεφτεί πάντα 600cc - 650cc

Με εκτίμηση.

Sapadak
16/10/2015, 17:05
Καλησπέρα παίδες και καλώς σας βρήκα (ως νέος στο forum),

Ψάχνω να αγοράσω ένα μοτοσακό all around φάση, που σύμφωνα με τις ανάγκες μου θα είναι μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης, θέλω να έχει γκάζι και γενικός να μην είναι πολύ κουραστική στην οδήγηση.
Επίσης διαθέσιμο budget είναι τα 3500 γιούρα και....

...ψάξιμο στο ψάξιμο λοιπόν κατέληξα στα εξής:


Fazer 600 μοντέλο 2008 και άνω

cbr 600 f4i 01-04

vstrom 650


Σχεδόν έχω ερωτευτεί το f4i αλλά θα ήθελα μερικά σχόλια απο κατόχους όσο αναφορά την οδήγηση μες στην πόλη και την άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη καθώς και αν παίρνει βαλίτσα η σαμάρια.

Αναμένω σχόλια σας και ίσως και κάποιο άλλο μότο που δεν έχω σκεφτεί πάντα 600cc - 650cc

Με εκτίμηση.


Παιρνει και βαλιτσα και σαμάρια, και καλο για το συνεπιβάτη αλλά άνετο στη πόλη δεν ειναι.

Πάρε στρομ με τη λογική ή σιμπιαρ με τη καρδιά (δηλαδη αγορασε σιμπιαρ)

duke200
16/10/2015, 17:12
απο αυτα που γραφεις allaround είναι μονο το vstrom.
και τα τρια καλά είναι.
για μένα, όσο πιο καινούργιο βρεις κάποιο απο αυτά και σε καλύτερη κατάσταση, τόσο το καλύτερο. το CBR 01-04 π.χ. δε λέω καλό μηχανάκι, αλλα είναι δεκαετίας (το λιγότερο).

SHOOTER045
16/10/2015, 18:09
Αφού στρώμα θα πάρεις...

artem
16/10/2015, 19:24
απο αυτα που γραφεις allaround είναι μονο το vstrom.
και τα τρια καλά είναι.
για μένα, όσο πιο καινούργιο βρεις κάποιο απο αυτά και σε καλύτερη κατάσταση, τόσο το καλύτερο. το CBR 01-04 π.χ. δε λέω καλό μηχανάκι, αλλα είναι δεκαετίας (το λιγότερο).

Δυστυχώς το Cbr το βρίσκεις και του 2006 αλλά δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις..

Και στα 3.5Κ δεν περιμείνω να βρω και λιγότερο από 6ετίας μηχανάκι.

artem
16/10/2015, 19:26
Αφού στρώμα θα πάρεις...

Καλό είναι το στρώμα αλλά του λείπει το γκάζι :(

MISKIN
16/10/2015, 19:51
Θα πάρεις για μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης το CBR; Είπες all around, άρα πας για vstrom. Αν θες γκάζια παίρνεις το CBR αλλά ξέχνα άνεση δικιά σου και του συνεπιβάτη. Δε το λυπάσαι το 4κύλινδρο να το κάψεις στη κίνηση;

duke200
16/10/2015, 20:03
Καλό είναι το στρώμα αλλά του λείπει το γκάζι :(

αμα δεν σου φτανουν τα 70 άλογα του vstrom και τα 200 χλμ της τελικής του πάρε το 1000αρι ή παρε το "αγωνιάρικο" CBR

SHOOTER045
16/10/2015, 20:04
Καλό είναι το στρώμα αλλά του λείπει το γκάζι :(

Πόσο γκάζι χρειάζεσαι?
Δεν είναι ss1000 αλλά 200αριζει
Ταξιδεύει άνετα με δύο άτομα και μπαγκάζια σε σχεδόν κάθε είδους δρόμο.
Στην πόλη έχει καλή κλιμάκωση το κιβώτιο (και το πρώτο και το καινούργιο στρώμα)
Το τιμόνι κόβει αρκετά, περνάει πεζοδρόμια, λακκούβες κλπ.
Το ότι κυκλοφορούν τόσα κάτι λέει

artem
16/10/2015, 20:10
Θα πάρεις για μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης το CBR; Είπες all around, άρα πας για vstrom. Αν θες γκάζια παίρνεις το CBR αλλά ξέχνα άνεση δικιά σου και του συνεπιβάτη. Δε το λυπάσαι το 4κύλινδρο να το κάψεις στη κίνηση;

Υποτίθεται ότι είναι sporttouring, το οδήγησα και δεν με ενοχλεί η θέση οδήγησης. Ντάξει σίγουρα άνεση στρώματος δεν έχει αλλά γιατί να το κάψω φιλαράκι;

ptc
16/10/2015, 20:12
Απο τα τρια θα προτιμουσα το Fazer. Η μεση λυση σε γκαζι και ανεση.

Παντως για να παινεψω το σπιτι μου, μπορεις να παρεις και ενα GSR600 με ABS σ'αυτα τα λεφτα. Καιει κανα λιτρο παραπανω βεβαια... :p

artem
16/10/2015, 20:13
Πόσο γκάζι χρειάζεσαι?
Δεν είναι ss1000 αλλά 200αριζει
Ταξιδεύει άνετα με δύο άτομα και μπαγκάζια σε σχεδόν κάθε είδους δρόμο.
Στην πόλη έχει καλή κλιμάκωση το κιβώτιο (και το πρώτο και το καινούργιο στρώμα)
Το τιμόνι κόβει αρκετά, περνάει πεζοδρόμια, λακκούβες κλπ.
Το ότι κυκλοφορούν τόσα κάτι λέει

Συμφωνώ σε όλα όμως όταν αφήνεις ένα fazer 1000 και θες να πας σε κάτι πιο οικονομικό στα 600cc τι παίρνεις;

artem
16/10/2015, 20:15
Απο τα τρια θα προτιμουσα το Fazer. Η μεση λυση σε γκαζι και ανεση.

Παντως για να παινεψω το σπιτι μου, μπορεις να παρεις και ενα GSR600 με ABS σ'αυτα τα λεφτα. Καιει κανα λιτρο παραπανω βεβαια... :p

Τι ζημιές να κοιτάξω αν τύχει και βρεθεί στο διάβα μου;

MISKIN
16/10/2015, 20:21
Υποτίθεται ότι είναι sporttouring, το οδήγησα και δεν με ενοχλεί η θέση οδήγησης. Ντάξει σίγουρα άνεση στρώματος δεν έχει αλλά γιατί να το κάψω φιλαράκι;
Εννοώ γιατί να το ταλαιπωρήσεις στη καθημερινή τριβή στη κίνηση της πόλης. Δεν είναι το φόρτε του.

ptc
16/10/2015, 20:24
Τι ζημιές να κοιτάξω αν τύχει και βρεθεί στο διάβα μου;

Γενικα ειναι αλεξισφαιρο το μοτερ. Προσωπικα δεν ειχα το παραμικρο προβλημα. Τα κλασικα λοιπον, βρες ενα με βιβλιο σερβις και εισαι ΟΚ.
Παντως παιρνεις πολυ μηχανη για τα λεφτα της. Δυνατο μοτερ, ρυθμιζομενες αναρτησεις, ABS. Αν εισαι και σχετικα μικροσωμος θα σε βολεψει ακομα πιο πολυ γιατι ειναι απ΄τις πιο χαμηλες.

teogtp
16/10/2015, 22:06
Συμφωνώ σε όλα όμως όταν αφήνεις ένα fazer 1000 και θες να πας σε κάτι πιο οικονομικό στα 600cc τι παίρνεις;

Ειχες fazer 1000 και κοιτας για το 600;
Αν επιτρεπεται γιατι το εδωσες;

Μανολης67
16/10/2015, 22:31
343166

artem
16/10/2015, 23:25
343166

Τι είν τούτο;; :eek:

artem
16/10/2015, 23:29
Ειχες fazer 1000 και κοιτας για το 600;
Αν επιτρεπεται γιατι το εδωσες;

Με τράκαραν, έπαθε ζημιά και το έδωσα... Έιχε γκάζι, ήταν άνετο αλλά είχε και 8-9λιτ/100 και τώρα που οι εποχές άλλαξαν θέλουμε κάτι ποιο οικονομικό.

George_Sp
16/10/2015, 23:41
Με τράκαραν, έπαθε ζημιά και το έδωσα... Έιχε γκάζι, ήταν άνετο αλλά είχε και 8-9λιτ/100 και τώρα που οι εποχές άλλαξαν θέλουμε κάτι ποιο οικονομικό.


και το 600 τα ίδια θα καίει άντε 0.5-1λίτρο λιγότερο.
650άρι δικύλινδρο με τα 2/3 άλογα
σε κύκλο πόλης έχει τα 5.5-6/100.
κάτω από 6λ/100 μόνο με το Vstrom θα πέσεις.

teogtp
16/10/2015, 23:44
Με προλαβε ο George.
Ουσιαστικη διαφορα δεν θα δεις.
Παρε ενα nc750 αν θες οικονομια.

ptc
16/10/2015, 23:58
Τι είν τούτο;; :eek:

Suzuki SFV 650 Gladius. Γυμνο με το μοτερ του V-Strom. Ειναι καλη λυση για αυτο που ψαχνεις αλλα δεν εχει πολυκυκλοφορησει στην Ελλαδα και δεν ξερω αν θα βρεις κατι στα λεφτα που λες.

Με μια γρηγορη ματια στο car μου βγαζει 9 πανελλαδικα και μολις δυο κατω απο τα 3500 που εθεσες ως οριο.

amyroukai
17/10/2015, 06:56
Με τράκαραν, έπαθε ζημιά και το έδωσα... Έιχε γκάζι, ήταν άνετο αλλά είχε και 8-9λιτ/100 και τώρα που οι εποχές άλλαξαν θέλουμε κάτι ποιο οικονομικό.
8-9λιτρα; το ψεκαστο να φανταστώ. Το cbr θα καίει ελάχιστα λιγότερο.


Μετά το fazer ρε αγορι όλα βαρετα θα είναι. Τουλάχιστον το στρώμα έχει φώτα, σελαρα, άνεση. Και ότι δεν έχει "καλό", εύκολα αναβαθμίζεται.

Vice
17/10/2015, 09:26
Το μεν v-strom ειναι πιο άνετο και πιο βαρετό, το δε fazer ειναι λιγοτερο άνετο αλλά πιο διασκεδαστικό.

Το cbr ειναι το λιγότερο άνετο απο τα 3 αλλά και το πιο διασκεδαστικό επίσης.

P.S. για μέσα στην πόλη δεν είναι κανένα. Δέχεσαι τα μειονεκτήματα τους και απλά συμβιβαζεσαι

noodles
17/10/2015, 12:14
απο αυτα τα 3 για καθημερινο μονο το vstrom ταιριαζει (αντε λιγακι και το fazer) στα κριτηρια σου αλλα κανενα δεν ειναι σχεδιασμενο αποκλειστικα για πολη. για γυμνο δεν ψηνεσαι? πολυ καλες επιλογες ειναι τα gsr και hornet. ειναι βολικα για την πολη και μπορεις να πας μια μακρινη βολτα, ενα μικρο ταξιδακι κτλ.:cool:

artem
17/10/2015, 17:38
και το 600 τα ίδια θα καίει άντε 0.5-1λίτρο λιγότερο.
650άρι δικύλινδρο με τα 2/3 άλογα
σε κύκλο πόλης έχει τα 5.5-6/100.
κάτω από 6λ/100 μόνο με το Vstrom θα πέσεις.

Δηλαδή το f4i πόσο καίει ; Δεν μπορεί να είναι το ίδιο με το χιλιάρι που είχα...

artem
17/10/2015, 17:40
απο αυτα τα 3 για καθημερινο μονο το vstrom ταιριαζει (αντε λιγακι και το fazer) στα κριτηρια σου αλλα κανενα δεν ειναι σχεδιασμενο αποκλειστικα για πολη. για γυμνο δεν ψηνεσαι? πολυ καλες επιλογες ειναι τα gsr και hornet. ειναι βολικα για την πολη και μπορεις να πας μια μακρινη βολτα, ενα μικρο ταξιδακι κτλ.:cool:

Το Hornet δεν μου πολύ αρέσει άσε που θα μπορούσα να πάρω και fazer γυμνό... Το gsr κάτι κάνειι.

zopas
17/10/2015, 17:45
cbf 600, οικονομικοτατο, ροπατο, δεν σπαει, δεν χαλαει, πολύ καλη σελα συνοδηγου, παπακι στην πολη αλλα με 220 χλμ τελικη αν θελησεις..και βασικα για την τσεπη σου..ειναι χοντα...

George_Sp
17/10/2015, 17:48
Δηλαδή το f4i πόσο καίει ; Δεν μπορεί να είναι το ίδιο με το χιλιάρι που είχα...

Στο γραψα πιο πάνω. Σχεδόν το ίδιο. Άντε 0.5-1λτ λιγότερο......Τι περιμένεις από τετρακύλινδρο στα 100άλογα με 1η 2α μέσα στη πόλη? Κάποιοι λένε οτι τα 1000άρια είναι και πιο οικονομικά από τα μικρότερα γιατί έχουν πιο γεμάτη ροπή από χαμηλά και ο κινητήρας αποδίδει λιγότερα ανά cc
......π.χ. gsxr1000 πιο οικονομικό από 750.
αλλά δε ξέρω αν ισχύει το ίδιο για το F4i
Σίγουρα πάντως όταν ένα "πολιτικό" Versys δικύλινδρο που έχει αρκετά οικονομικό κινητήρα με τα μισά σχεδόν άλογα και κόφτη στις 10.500 καίει στη πόλη 5-6λίτρα/100
Σκέψου ένα supersport 600άρι τετρακύλινδρο που στροφάρει 1μιση φορά ψηλότερα