pektis
31/10/2015, 13:03
σαφως το ΤΑ δεν εχει αγκυρες αλλα αμα ξερεις τι καβαλας κ γιατι το εχεις επιλεξει τοτε δεν εχεις κανενα λογο να ανησυχεις.
ως παλαιος κατοχος CBR600 F3 θα πω οτι καλα χρυσα αυτα τα 4κλνδρα 600αρια αλλα σερνονται χαμηλα,κατι που στις καθημερινες μικρομετακινησεις κ σε τπτ ορεινα ασφαλτινα φιδακια ειναι απλα βασανο.
αν λοιπον το F3 που ειχε 105 αλογατα κομπιαζε χαμηλα σκεψου τι θα κανει το CBF με μολις 75...
να πουμε για το 1000αρι τοτε ναι,αλλαζει το πραμα.
Εδω εισαι λαθος... Το 600αρι cbf (όπως ακομα στην ιδια κατηγορια τα bandit), εχουν ροπη στο μοτερ τους απο τις 4.000 και δεν δουλευουν οπως τα supersport...Παρε ενα μια βολτα και ειμαι σιγουρος οτι θα αλλάξεις γνωμη... Ισως ειναι και η αλλαγη που πρεπει να κανεις, αντι για το ''μεγαλο 1000αρι'':beer:
ως παλαιος κατοχος CBR600 F3 θα πω οτι καλα χρυσα αυτα τα 4κλνδρα 600αρια αλλα σερνονται χαμηλα,κατι που στις καθημερινες μικρομετακινησεις κ σε τπτ ορεινα ασφαλτινα φιδακια ειναι απλα βασανο.
αν λοιπον το F3 που ειχε 105 αλογατα κομπιαζε χαμηλα σκεψου τι θα κανει το CBF με μολις 75...
να πουμε για το 1000αρι τοτε ναι,αλλαζει το πραμα.
Εδω εισαι λαθος... Το 600αρι cbf (όπως ακομα στην ιδια κατηγορια τα bandit), εχουν ροπη στο μοτερ τους απο τις 4.000 και δεν δουλευουν οπως τα supersport...Παρε ενα μια βολτα και ειμαι σιγουρος οτι θα αλλάξεις γνωμη... Ισως ειναι και η αλλαγη που πρεπει να κανεις, αντι για το ''μεγαλο 1000αρι'':beer: