View Full Version : srx 400-1988
Ερώτηση που εχω εδώ και καιρό για να δώ αν εχω κάνει μαλακία.
Τα καλάμια μου έχουν τάπα με βαλβίδα, εκεί βάζεις αέρα σωστά???? Και αν ναι πόσα bar?
Οχι δεν βάζεις.
nikosmec
30/09/2016, 11:10
Οχι δεν βάζεις.
Το ότι μου χάλασε την τσιμουχα από το αριστερό καλάμι ενώ τις είχα αλλάξει πριν ένα χρόνο μπορεί να είναι επειδή έβαζα αέρα και όχι και λίγο;
Το ότι μου χάλασε την τσιμουχα από το αριστερό καλάμι ενώ τις είχα αλλάξει πριν ένα χρόνο μπορεί να είναι επειδή έβαζα αέρα και όχι και λίγο;
Κοίτα...
Κανονικά δεν έχει σχέση, αλλά για το μπροστινό του srx δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. :lol:
Αέρα (και πολύ) γιατί έβαζες αλήθεια? Δεν το ένοιωθες κούτσουρο μετά?
nikosmec
30/09/2016, 11:20
Κοίτα...
Κανονικά δεν έχει σχέση, αλλά για το μπροστινό του srx δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. :lol:
Αέρα (και πολύ) γιατί έβαζες αλήθεια? Δεν το ένοιωθες κούτσουρο μετά?
Μάλλον έχουν πέσει τα ελατηρια και ήταν πολύ μαλακό για να το σκληρινο λίγο. Εκτός και αν το μπροστινό του srx είναι τόσο μαλακό. Λάδια τα 10αρια έχω βάλει που έλεγε το μανουαλ. Να δοκιμάσω 15αρια;
Επίσης κάπου είχα διαβάσει πως έχουν σταματήσει να βάζουν βαλβιδες για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι. Υπάρχει κανένα άρθρο για την χρήση των μπροστινων με βαλβίδα;
Μάλλον έχουν πέσει τα ελατηρια και ήταν πολύ μαλακό για να το σκληρινο λίγο. Εκτός και αν το μπροστινό του srx είναι τόσο μαλακό. Λάδια τα 10αρια έχω βάλει που έλεγε το μανουαλ. Να δοκιμάσω 15αρια;
Τα ελατήρια, τα τσεκάρεις μετρώντας το sag στα post του Oldman http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=12418 Aν είναι σώβρακα, αναφέρονται τρόποι με teflon για να τα ατσαλώσεις :blush:
Οχι, λάδι ΔΕΝ θα βάλεις 15. Αν είναι πολύ μαλακό, θα προσθέσεις λίγο 5ml-10ml από το 10άρι.
nikosmec
30/09/2016, 11:36
Τα ελατήρια, τα τσεκάρεις μετρώντας το sag στα post του Oldman http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=12418 Aν είναι σώβρακα, αναφέρονται τρόποι με teflon για να τα ατσαλώσεις :blush:
Οχι, λάδι ΔΕΝ θα βάλεις 15. Αν είναι πολύ μαλακό, θα προσθέσεις λίγο 5ml-10ml από το 10άρι.
Οοοοοο ευχαριστώ. Θα το κάνω και θα ενημερώσω....
Οοοοοο ευχαριστώ. Θα το κάνω και θα ενημερώσω....
:beer:
sapila racing
30/09/2016, 12:16
Τα ελατήρια, τα τσεκάρεις μετρώντας το sag στα post του Oldman http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=12418 Aν είναι σώβρακα, αναφέρονται τρόποι με teflon για να τα ατσαλώσεις :blush:
Οχι, λάδι ΔΕΝ θα βάλεις 15. Αν είναι πολύ μαλακό, θα προσθέσεις λίγο 5ml-10ml από το 10άρι.
Εγω στο SRX είχα βάλει 10ρι κι ηταν πολύ μαλακό, του έβαλα 15 και ηταν μια χαρά.
Είχε και ελατήρια WP εκείνο αν θυμάσαι.
Εγω στο SRX είχα βάλει 10ρι κι ηταν πολύ μαλακό, του έβαλα 15 και ηταν μια χαρά.
Είχε και ελατήρια WP εκείνο αν θυμάσαι.
Δεν θυμάμαι φίλε. Είχα WP ελατήρια, αλλά ούτε που ξέρω τι τα έκανα μιας και μπροστινό άλλαξα πριν 20 χρόνια :lol:
το 15 μου φαίνεται πολύ όμως. Όχι?
sapila racing
30/09/2016, 13:26
Δεν θυμάμαι φίλε. Είχα WP ελατήρια, αλλά ούτε που ξέρω τι τα έκανα μιας και μπροστινό άλλαξα πριν 20 χρόνια :lol:
το 15 μου φαίνεται πολύ όμως. Όχι?
Αν θυμάμαι καλά τα WP μου τα έδωσες εσύ γιατί δεν τα χρησιμοποιούσες πια και τα έβαλα στο SRX της αδελφής μου το οποίο το έχεις κι αυτό εσύ τώρα.
Το 15 ρι είναι μια χαρά γιατί αυτα τα πηρούνια εχουν πολύ χαλαρό valving. Και στο SR500 15ρι βαζω πάντα..
Δεν θυμάμαι φίλε. Είχα WP ελατήρια, αλλά ούτε που ξέρω τι τα έκανα μιας και μπροστινό άλλαξα πριν 20 χρόνια :lol:
το 15 μου φαίνεται πολύ όμως. Όχι?
Άμα γεράσει ο άνθρωπος ...
Αν θυμάμαι καλά τα WP μου τα έδωσες εσύ γιατί δεν τα χρησιμοποιούσες
Μια χαρά, χαίρομαι.
Το 15 ρι είναι μια χαρά γιατί αυτα τα πηρούνια εχουν πολύ χαλαρό valving. Και στο SR500 15ρι βαζω πάντα..
Οκ, nicosmec βάλε 15. Αφού το λέει ο Αρης, έτσι θα είναι.
Άμα γεράσει ο άνθρωπος ...
Αμα γεράσει ο άνθρωπος Παναγιώτη, δεν ξέρει τι λέει...:(
motomaniac
02/10/2016, 11:02
to οτι ο αλλος (Βυρων) εχει μασει ολα τα srx? δεν το προσεξε κανεις ε?
nikosmec
02/10/2016, 14:37
to οτι ο αλλος (Βυρων) εχει μασει ολα τα srx? δεν το προσεξε κανεις ε?
Παραδέξου πως ζηλεύεις γιατι θες και εσυ ένα ξανά.... Υπάρχει και άλλος όμως ο "S-ex-rx Pig"
motomaniac
02/10/2016, 21:31
Παραδέξου πως ζηλεύεις γιατι θες και εσυ ένα ξανά.... Υπάρχει και άλλος όμως ο "S-ex-rx Pig"
κι ετσι μαζεψαν και τα δεκα δεκαπεντε srx που ηρθαν ποτε... :P φυσικα και ζηλευω.. τρελος εισαι? απλα δνε μου καθεταια ενα...
nikosmec
07/09/2017, 10:09
καλημέρα μετά από καιρό. Σκεφτομαι να βάλω καρμπυρατερ απο xt στο srx, το xt όμως έχει ακόμα ένα σωληνάκι στο σημείο της μεμβράνης από το δευτερο καρμππ της υποπίεσης, αυτό ξέρουμε τι κάνει? μπορώ απλά να βουλώσω αυτό το σωληνάκι; Και γενικά ξέρει κανείς αν μπαίνει από το xt ή θα έχω θέμα γιατί νομίζω ίδια είναι. Φυσικά αν μπουκώνει θα παίξω με τα ζιγκλέρ μετά αρκεί να μπαίνει κομπλέ πάνω.
δεν θυμαμαι διαφορές, λογικά δεν εχουν καμία ουσιαστική, εκτός του διακοπτη του choke kai ζιγκλέρ που έχουν μικρες αλλαγες.
το ερώτημα είναι από τι ΧΤ συζητάμε...600? Το δικό σου είναι 400, οχι;
Εκεί θα θέλεις λίγο ψάξιμο με ζιγκλέρ και ρυθμίσεις (αν φοράς μικρότερα από τα 27άρια του 600) μιας και έχεις μικρότερες βαλβίδες
nikosmec
07/09/2017, 11:17
δεν θυμαμαι διαφορές, λογικά δεν εχουν καμία ουσιαστική, εκτός του διακοπτη του choke kai ζιγκλέρ που έχουν μικρες αλλαγες.
το ερώτημα είναι από τι ΧΤ συζητάμε...600? Το δικό σου είναι 400, οχι;
Εκεί θα θέλεις λίγο ψάξιμο με ζιγκλέρ και ρυθμίσεις (αν φοράς μικρότερα από τα 27άρια του 600) μιας και έχεις μικρότερες βαλβίδες
Το δικό μου είναι 400 και λεω να βάλω από xt 600 που βρίσκεται αρκετά εύκολα και φθηνά, τα ζιγκλέρ δεν με απασχολούν τόσο γιατί μπορώ να βάλω και από το δικό μου άρα να μην έχω θέμα. απλά επειδή κατά καιρούς έχω θέμα με τα καρμπ μιας και είναι αρκετά παλιά και ταλαιπωρημένα από το να κάθομαι να ψάχνω τι θέμα έχουν και να βγεί και αρκετά ακριβό μάλλον είναι πιο εύκολο να βρω από κανένα xt και να του βάλω τα δικά μου ζιγκλέρ. Έτσι το σκέφτομαι
ναι, οκ...καλά το σκέφτεσαι, απλά λέω πως αν ειναι αρκετά μικρότερα σε διάμετρο τα δικά σου από του 600 (δεν έχω ιδέα τι φοράει το 400) πιθανόν να μην είναι εντελώς απροβλημάτιστη η μετατροπή.
όχι τίποτα φοβερό βέβαια.
Το σωληνάκι δεν ξ'ερω τι κάνει, αλλα αφού το έχει ως γέφυρα θα έλεγα να μην το πειράξεις καθόλου.
nikosmec
02/01/2018, 13:40
Μια μικρή ενημέρωση του θέματος, το SRX γραφει συνεχώς χιλιόμετρα. Η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν να το αφήσω στο υπόγειο να ξεκουραστεί για λίγο καιρό και να κοιτάξω να πάρω κανένα ον-οφ μιας και μου έκανε διάφορα νούμερα, είχε ανεβάσει την κατανάλωση κατα 40 χιλιόμετρα και το σασμαν χειρωτερευε το πως επαιρνε τις ταχύτητες. Εκει λοιπόν που το είχα αφήσει στο χωριό για κανα μήνα τωρα τα χριστούγεννα παραδόξως δουλευε πολύ καλήτερα. το σασμαν κουμπώνει παλί σχετικα καλά τις ταχύτητες και η κατανάλωση επανήλθε στα 240 km μεχρι να γυρίσω ρεζερβα.
Επίσης του έβαλα και ενα σετ αναρτήσεις KONI 7610-1506 που βρήκα ευκαιρία. βασικα τις ανταλλαξα με ενα ζευγαρι παπιοκινέζικες αναρτήσεις με υποτίθεται δοχείο αζώτου που τις είχα πάρει 16€. Βεβαια δεν είχα ιδεα τι αναρτήσεις ήταν οι άλλες που θα επαιρνα. Για την ιστορια είναι αυτές εδω.
391786
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πως διαβασα πως είναι επισκευάσιμες. Υπάρχουν ακόμα ελλαδα καποιοι που τις φτιάχνουν ή θα μπορούσα να τις φτιάξω και εγώ?
sapila racing
02/01/2018, 14:35
Μια μικρή ενημέρωση του θέματος, το SRX γραφει συνεχώς χιλιόμετρα. Η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν να το αφήσω στο υπόγειο να ξεκουραστεί για λίγο καιρό και να κοιτάξω να πάρω κανένα ον-οφ μιας και μου έκανε διάφορα νούμερα, είχε ανεβάσει την κατανάλωση κατα 40 χιλιόμετρα και το σασμαν χειρωτερευε το πως επαιρνε τις ταχύτητες. Εκει λοιπόν που το είχα αφήσει στο χωριό για κανα μήνα τωρα τα χριστούγεννα παραδόξως δουλευε πολύ καλήτερα. το σασμαν κουμπώνει παλί σχετικα καλά τις ταχύτητες και η κατανάλωση επανήλθε στα 240 km μεχρι να γυρίσω ρεζερβα.
Επίσης του έβαλα και ενα σετ αναρτήσεις KONI 7610-1506 που βρήκα ευκαιρία. βασικα τις ανταλλαξα με ενα ζευγαρι παπιοκινέζικες αναρτήσεις με υποτίθεται δοχείο αζώτου που τις είχα πάρει 16€. Βεβαια δεν είχα ιδεα τι αναρτήσεις ήταν οι άλλες που θα επαιρνα. Για την ιστορια είναι αυτές εδω.
391786
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πως διαβασα πως είναι επισκευάσιμες. Υπάρχουν ακόμα ελλαδα καποιοι που τις φτιάχνουν ή θα μπορούσα να τις φτιάξω και εγώ?
Δεν ξέρω τι εργαλεία/γνώσεις έχεις.
Το K shock αυτα τα επισκευάζει με 50 Ευρω. Εχουν και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς να ξέρεις.
Υπάρχει το http://www.koni.gr/, αλλά δεν έχω ιδέα αν ασχολούνται με μοτοσικλέτες. Βασικά δεν ήξερα καν ότι η Koni βγάζει αμορτισέρ για μηχανάκια. :p
..... Βασικά δεν ήξερα καν ότι η Koni βγάζει αμορτισέρ για μηχανάκια. :p
Πόσο νέος είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
391807
sapila racing
03/01/2018, 09:11
Υπάρχει το http://www.koni.gr/, αλλά δεν έχω ιδέα αν ασχολούνται με μοτοσικλέτες. Βασικά δεν ήξερα καν ότι η Koni βγάζει αμορτισέρ για μηχανάκια. :p
Πόσο νέος είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η Koni δεν βγάζει αμορτισέρ μοτο εδω και αρκετά χρόνια. Οταν σταμάτησε πούλησε όλον τον εξοπλισμπό στην Ikon η οποία συνεχίζει και παράγει τα ίδια αμορτισέρ με τους ίδιους κωδικού ςκλπ απλά με ονομασία Ikon.
Τα παλιά Koni όπως και τα νεότερα Ikon είναι ποιοτικά αμορτισέρ που επισκευάζονται και ζούν για πάντα.
Αδιάβαστοι!
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127134&p=2164447&viewfull=1#post2164447
Η Koni δεν βγάζει αμορτισέρ μοτο εδω και αρκετά χρόνια. Οταν σταμάτησε πούλησε όλον τον εξοπλισμπό στην Ikon η οποία συνεχίζει και παράγει τα ίδια αμορτισέρ με τους ίδιους κωδικού ςκλπ απλά με ονομασία Ikon.
Τα παλιά Koni όπως και τα νεότερα Ikon είναι ποιοτικά αμορτισέρ που επισκευάζονται και ζούν για πάντα.
Αδιάβαστοι!
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127134&p=2164447&viewfull=1#post2164447
Τι περιμένεις ρε, ο ένας έχει χαζέψει λύνοντας για πρώτη φορά υδρόψυκτο κι άλλος δίνει εξεταστική (σούζας)...
Άρα δίκιο είχα, δε βγάζει αμορτισέρ για μοτοσικλέτες. Δεν ασχολούμαι με μηχανάκια πριν το 2000.
:p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.