PDA

View Full Version : 2016 Triumph Bonneville. Υδρόψυκτη για πρώτη φορά μετά από 57 χρόνια.



Σελίδες : [1] 2

ptc
30/10/2015, 12:06
http://www.sfgate.com/cars/article/The-Triumph-Bonneville-is-now-liquid-cooled-for-6595842.php

Πιστευω πως εχουν κρατησει καλη ισορροπια αναμεσα στο πιαλο και το συγχρονο. Σε αυτο το κομματι πιστευω τα εχουν καταφερει καλυτερα απο τη Ducati με το Scrambler. Επισης, πολυ καλη δουλεια στο "κρυψιμο" του ψυγειου.

el_hymador
30/10/2015, 12:13
http://www.sfgate.com/cars/article/The-Triumph-Bonneville-is-now-liquid-cooled-for-6595842.php

Πιστευω πως εχουν κρατησει καλη ισορροπια αναμεσα στο πιαλο και το συγχρονο. Σε αυτο το κομματι πιστευω τα εχουν καταφερει καλυτερα απο τη Ducati με το Scrambler. Επισης, πολυ καλη δουλεια στο "κρυψιμο" του ψυγειου.

Το Thruxton R θυμίζει πολύ Norton Commando 961 και εννοείται ότι αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κατακριτέο! Πανέμορφο! :beer:

Ζεύκας
30/10/2015, 14:05
Το Thruxton R θυμίζει πολύ Norton Commando 961 και εννοείται ότι αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κατακριτέο! Πανέμορφο! :beer:

+1. είναι τούμπανο

sapila racing
30/10/2015, 14:07
Ωραίο είναι.
Σιγά σιγά πέφτουν και τα τελευταία οχυρα της αερόψυξης....

el_hymador
30/10/2015, 16:58
To μόνο που χρειάζεται είναι οι νέοι κινητήρες να έχουν λίγο "χαρακτήρα" και "γρέζι"... δεν εννοώ να σπάνε σεισμογράφο στα 500 χιλιόμετρα μακρυά, εννοώ να μην είναι τόσο commuteroαδιάφοροι όπως ήταν στην προηγούμενη γενιά των Bonneville

atom_smasher
31/10/2015, 18:38
Το Thruxton R θυμίζει πολύ Norton Commando 961 και εννοείται ότι αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κατακριτέο! Πανέμορφο! :beer:

όντως και Πανέμορφο!Το 961 είναι όνειρο. Άραγε πόσο να κοστίζει το thruxton...το 961 ξέρω πόσο κοστίζει.:cry:

doctoras
31/10/2015, 19:29
Τα street twin μιας και ειναι τα γήινα μοντέλα και απο πλευράς κόστους αγοράς διακρίνονται 18ριδες τροχοί(οπως v7)μπροστα ενώ επισης κάναν δουλειά στις διαδρομές αναρτήσεων μπρος και ειδικά πισω μιας και το μηχανάκι στους καρόδρομους μαμουσε μέσες..πολυ συμαντικο στον ήχο του μοτέρ και μαλλον και στην ροπή ειναι ο χρονισμός 270 απο τα 180
Οι χυτές Ζαντες ομως αιςθητικα δε μου λένε και μαλλον κινηθήκανε ανταγωνιστικά ως προς το v7 το οποίο σαρώνει σε πωλήσεις στην Ευρώπη

η υδροψυξη δε μου λέει τιποτα ειδικά για αυτού του είδους μοτερ και θα ειναι μεγάλο μείον εαν το εφαρμόσει ανταγωνιστικά η MG στο v7

Για μένα το τρίπτυχο σε αυτά τα μοτερ ειναι aero, 2valve per cylinder, sohc. συνδυαστικά με injection ως μονο ηλεκτρονικό μεςο, ούτε traction ούτε abs ούτε χαρτογραφήσεις
Pure μοτοσυκλετιστικο στυλ

amyroukai
31/10/2015, 22:06
Δεν βγαίνουν οι ρυποι με την αεροψυξη πια.

toyar
01/11/2015, 06:30
μηπως βγαινουν;
http://www.yamaha-motor.eu/gr/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx

doctoras
01/11/2015, 07:35
έλα παπαριά είναι η μάλλον το νταβατζιλίκι των ευρωΠεον ειναι, η ιαπωνία έχει της αυστηρότερες προδιαγραφές ποιότητας σε μια σειρά ελέγχων που πολλές απουσιάζουν απο τους εδώ και θέτουν περιορισμό λογο ρύπων για να ωθούν τα προιόντα που συμφέρουν (και φυσικά δε έγκειται μονο στα δίκυκλα)

το κατατοδοκουν δε ισχύει μονο στο SR, πρόσθεσε cb1100 και w800 που τα έχω εύκαιρα

amyroukai
01/11/2015, 08:40
Mε πολύ χαμηλή απόδοση ανά λίτρο.
Αν θέλεις λίγα περισσοτερα αλογάκια, γιατί πχ η αναλογία κιλών ιπποδυναμης του duc scrambler είναι καλυτερη, αν δεν μπορείς να κόψεις κιλά γιατι η παραδοση επιβάλλει συγκεκριμένα πράγματα...

foogr01
01/11/2015, 08:49
http://www.sfgate.com/cars/article/The-Triumph-Bonneville-is-now-liquid-cooled-for-6595842.php

Πιστευω πως εχουν κρατησει καλη ισορροπια αναμεσα στο πιαλο και το συγχρονο. Σε αυτο το κομματι πιστευω τα εχουν καταφερει καλυτερα απο τη Ducati με το Scrambler. Επισης, πολυ καλη δουλεια στο "κρυψιμο" του ψυγειου.

:beer:

Πάρα πολύ όμορφα και ειδικά το Thruxton R !

amyroukai
01/11/2015, 09:05
http://m.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/Classics

LePa
01/11/2015, 10:41
ωραία είναι ρε γμτ...

amyroukai
09/12/2015, 22:10
Ωραίο και στο δρόμο μάλλον.
Λέω μάλλον, γιατί αυτό το δεν αισθάνεται καλά χαμηλά και ψηλά, αλλά κεντάει στις μεσαίες, λίγο περίεργο για 900 κυβικά και αυτόν τον στρόφαλο.
Επίσης... 55 άλογα;
Τουλάχιστον φαίνεται το ελάφρυναν 20 κιλά, αυτό δεν είναι κακό.




http://www.motorcycle-usa.com/2015/12/article/2016-triumph-street-twin-first-ride-review/

hlektronio
10/12/2015, 00:24
Καλο
για χιπστεροπαππούδια...

byron
10/12/2015, 07:27
Καλο
για χιπστεροπαππούδια...

Αλλάζουν οι εποχές...
Κοίταγα το R που είναι κουκλάρα, χάζευα το μονόσελλο, τις κόκκινες ραφές της σέλας, το πίσω φτερό με το υπέροχο φανάρι, τα γαμάτα Ohlins...όταν διάβασα την λεζάντα της triumph στην συγκεκριμένη φωτό. Ντεκαβλέ και απόλυτη ξενέρα...

347915

Ζεύκας
10/12/2015, 08:26
Ωραίο και στο δρόμο μάλλον.
Λέω μάλλον, γιατί αυτό το δεν αισθάνεται καλά χαμηλά και ψηλά, αλλά κεντάει στις μεσαίες, λίγο περίεργο για 900 κυβικά και αυτόν τον στρόφαλο.
Επίσης... 55 άλογα;
Τουλάχιστον φαίνεται το ελάφρυναν 20 κιλά, αυτό δεν είναι κακό.




http://www.motorcycle-usa.com/2015/12/article/2016-triumph-street-twin-first-ride-review/

είχε ανάγκη τη μείωση του βάρους γιατί η μπόνι ήταν βαρίδι.

όσο για τα άλογα, ε υποθέτω δεν θα χρειαστούν πιο πολλά οι χιπστερς για να πάνε κάμπινγκ με στυλ.

από περιέργεια, αυτό το κουκλί το R πόσο θα κοστίζει άραγε...

amyroukai
10/12/2015, 09:07
Κάποια π'λάκια έλεγαν για 16000+...

Το παλιό μπόνι ήτο 240 κιλάκια, ζωή να'χει το βόιδι. Και σαφώς λιγότερη ροπή, γιατί άλογα δεν είχε διαφορετικά (δυναμομέτρηση ΜΟΤΟ, συγκριτικό με Kawa W800). Αυτό λέει 198 στεγνό, οπότε φαντάζομαι κάπου 220 με τα πάντα και τα κοάλα.

Εμφανισιακά είναι λίρα 100, όσο πρέπει ρετρό, όσο πρέπει "φρέσκο" και μου φαίνεται πιο όμορφο από τα 1200άρια, έχει καλύτερη ισορροπία μαύρου/βουρτσισμένου/χρωμίου και πιο όμορφες εξατμίσεις.
Η έλλειψη στροφόμετρου με ενοχλεί... Και τα γραφόμενα για το μοτέρ, φαντάζομαι εντός των ημερών θα γράψουν και άλλοι εντυπώσεις να συγκρίνουμε.

MG-KTiNoS
10/12/2015, 09:07
Καλο
για χιπστεροπαππούδια...

Τόσα ξέρεις τόσα λές....


Ωραίο είναι.
Σιγά σιγά πέφτουν και τα τελευταία οχυρα της αερόψυξης....

εβρο 1 2 3 4 5 6 7 707....
Να δω τα Γκούτσι ΤΙ θα τα κάνουν!
:D

Ζεύκας
10/12/2015, 09:10
17k-18k κοστίζουν οι κανίβαλοι superduke/tuono factory.

να βάλουν το ρετρό στον πάτο τους :lol:

spyro
10/12/2015, 09:17
Αλλάζουν οι εποχές...
Κοίταγα το R που είναι κουκλάρα, χάζευα το μονόσελλο, τις κόκκινες ραφές της σέλας, το πίσω φτερό με το υπέροχο φανάρι, τα γαμάτα Ohlins...όταν διάβασα την λεζάντα της triumph στην συγκεκριμένη φωτό. Ντεκαβλέ και απόλυτη ξενέρα...

347915

:cry:


και οι οδηγίες χρήσης στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή.

WARNING - Exhaust

Hot while in operation

Cpt. Haddock
10/12/2015, 09:48
:cry:


και οι οδηγίες χρήσης στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή.

WARNING - Exhaust

Hot while in operation

Καλα, τα μανιουαλς εδω και χρονια εχουν γεμισει παπαριες και προειδοποιητικα. Εδω διαβαζα το βιβλιαρακι της φωτογραφικης μηχανης και λέει "αν μπει το δαχτυλο σας μπροστα στο φακο μπορει να εμφανισει σκιες η φωτογραφια" :cry:

(και απο κατω το ίδιο για το λουράκι).

lykourgi
10/12/2015, 09:54
"αν μπει το δαχτυλο σας μπροστα στο φακο μπορει να εμφανισει σκιες η φωτογραφια.

Δηλαδή, μπορεί και να ΜΗΝ εμφανίσει;
Πες 'μας τι μηχανή έχεις, να την πάρουμε και εμείς. :lol:

pipe_smoker
10/12/2015, 10:21
Αλλάζουν οι εποχές...
Κοίταγα το R που είναι κουκλάρα, χάζευα το μονόσελλο, τις κόκκινες ραφές της σέλας, το πίσω φτερό με το υπέροχο φανάρι, τα γαμάτα Ohlins...όταν διάβασα την λεζάντα της triumph στην συγκεκριμένη φωτό. Ντεκαβλέ και απόλυτη ξενέρα...

347915

Με το μπαρδον, αλλα μη γίνεστε στριμμενοι :p

Ούτε εγω γουστάρω τη χιπστεριτιδα που όπως ήρθε θα φύγει βέβαια, κι όντως αλλάζουν οι εποχές, αλλα αμα τα χαζεύεις όλα αυτά που λες και γουστάρεις, στα ριπαπά σου κι αμα έχει USB σοκετ ποκετ μοκετ.

Δεν ειναι οτι έχει κάτι που του αφαιρεί απο τις επιδόσεις του κλπ.

Παρ'το αμα σου κάνει κέφι να το κανεις βόλτα να το χαίρεσαι, και το μπριζακι κατω απο τον κωλο σου θα ξεχάσεις οτι υπάρχει.

sapila racing
10/12/2015, 10:30
Παρ'το αμα σου κάνει κέφι να το κανεις βόλτα να το χαίρεσαι, και το μπριζακι κατω απο τον κωλο σου θα ξεχάσεις οτι υπάρχει.

Και δεν βαζει ενα USB στο SRX καλύτερα?
Ετσι κι αλλιώς μετα απο λίγο θα εχει φύγει μόνο του και θα ησυχάσει. :lol:

Cpt. Haddock
10/12/2015, 10:35
Το USB σιγουρα θα εμπαινε κάποτε, οπως μπηκε παλιοτερα το πριζακι-αναπτηρας.

Θα μπορουσε κανεις να πει αν εχει νοημα κατι τετοιο σε μια μηχανη που δεν ειναι προορισμενη για ταξιδια και απειρα χλμ, απο την αλλη μην ξεχναμε οτι δεν εχουμε πλέον τα Νοκια 7520 που τα φορτιζαμε μια φορα την εβδομαδα.

byron
10/12/2015, 10:45
Ρε τσιλιμπουρδάτα παραπάνω...

Δεν με ενοχλεί που έχει USB, καλά κάνει και το έχει και πιθανόν θα είναι και χρήσιμο.

Με ενοχλεί που το μαλακισμένο τμήμα marketing που έχουν, αντι να σταθούν σε αυτό που δείχνει η φωτογραφία, να το προβάλλουν, να σε κάνουν να ζηλέψεις, να πουλήσουν τις όμορφες γραμμές και τα Ohlins ρπμ...εστιάζουν σε κάτι ασήμαντο που ούτε καν φαίνεται στην φωτό.

Ας πει κάποιος στους 3μάλακες, πως to target group που θα τα σκάσει για να αγοράσει τα Ohlins μπρος πίσω, τις ακτινικές Brembo και ότι άλλο φοράει το Thruxton R χέστηκε αν έχει και usb shocket under the seat.

Elementary ρπμ...

christof40
10/12/2015, 10:50
https://www.youtube.com/watch?v=cAtTK8zurfI

εργο τεχνης:a2::a2:

pipe_smoker
10/12/2015, 11:44
Elementary ρπμ...


Τί να σου πώ...
Δε θα έπαιρνα και όρκο.

Κάποτε έτσι κι έλεγες σε τίποτα easy riders ότι θες να βάλεις ραδιο/cdplayer στη χάρλεϋ, θα σε παίρνανε με τις πέτρες.
Τώρα τσακώνονται ποιός έχει τα καλύτερα ηχεία.

Το target group που κοιτάει να πουλήσει η Triumph δε νομίζω ότι αποτελείται μόνο από καυλωμένους για αναρτησάρες, φρενάρες, κλπ...

skylaros
10/12/2015, 11:54
Είναι πανέμορφα τι να λέμε τώρα... αλλά αυτό το αναρτησάρες, φρενάρες και 55 άλογα κάπου δε κολλάει ρε γμτ.

GFawkes
10/12/2015, 12:21
Ομορφη μοτοσυκλετα

δειχνει να εχει χαρακτηρα....

τα λοιπα μετα απο καποιο test ride

amyroukai
10/12/2015, 12:58
Αυτό με το USB είναι σημείο των καιρών... Αφού ΑΥΤΟ περιμένει ο κόσμος, τι να δείξουν; Ακόμα και στην Multi το ότι έχει ένα USB και αν θέλεις επιλέγεις και δεύτερο σαν έξτρα φάκτορυ όΨιον, είναι selling point.


Τα 55 άλογα δεν είναι "λίγα" ακριβώς, δηλαδή είναι λίγα αλλά είναι και επαρκέστατα για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Το "σκορτσάρει χαμηλά" και "ψοφάει ψηλά" αυτό πάλι δεν θα έπρεπε να είναι στον χαρακτήρα καμμιάς μοτοσικλέτας και εκεί είναι που αναρωτιέμαι τι στο πέος εξέλισσαν τέσσερα χρόνια, έκοψαν τα άλογα πες για να έχει ροπή και τελικά ούτε το ένα έχει ούτε το άλλο;
Σοβαρή απορία έχω επίσης γιατί είναι το μοτέρ τόσο περίεργα σχεδιασμένο, με μικρές διαδρομές εμβόλου αφού θεωρητικά και πρακτικά δεν είναι "επιδόσεων".


Πάντως το βλέπω και το ξαναβλέπω και θέλω απλά το κλειδί του να φύγω.

pipe_smoker
10/12/2015, 13:33
Πάντως το βλέπω και το ξαναβλέπω και θέλω απλά το κλειδί του να φύγω.

Κι εγω.

Το θεμα ειναι οτι δεν ειμαι διατεθειμένος να πληρωσω γι'αυτο το κλειδι ;)

Για τα υπόλοιπα που λες συμφωνώ.
Δεν τραβάει χαμηλά, ψοφαει ψηλά, αλλα απο τις 4.578 μεχρι τις 4.693 το μηχανάκι δίνει ρέστα :tooth:

Τεσπα, ο Βυρωνας νομιζω μιλάει και για το thruxton r.
Αυτο δεν ειναι κάπου 1200 cc?
Απο άλογα και ροπή κλπ τί λέει?

amyroukai
10/12/2015, 13:50
Δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία ακόμα, ξέρουμε μόνο ότι έχει ελαφρύτερο σφόνδυλο και άλλες αλλαγές για να είναι πΧιο ρέισινγκ.

byron
10/12/2015, 14:47
Τεσπα, ο Βυρωνας νομιζω μιλάει και για το thruxton r.


Για αυτό μιλάω.

Τεσπα, πολύ το κουβεντιάσαμε...πανάκριβο είναι, βήμα δεν πάει, ροπή δεν έχει, σκορτσάρει και προβάλλει ως selling point το USB...

Καλά κρασά με το κουνάβι.

Δεινόσαυρος
10/12/2015, 17:11
τα γαμάτα Ohlins...

Eίναι σίγουρο οτι τα Οhlins είναι «αληθινά» και όχι σαν τα ψευτοπράγματα που είχαν βάλει πχ στις πρώτες ΧJR;
OK, η Γιαμ είχε μετοχές στην Όλινς και μπόρεσε εύκολα, αλλά με όλη αυτή την έμφαση στην εμφάνιση, εις βάρος της ουσίας, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται...




Πάντως σίγουρα η μοτοσυκλετιστική αγορά απευθύνεται πλεόν στους ματσω άσχετους, στην συντριπτική πλειοψηφία της.
Και γιατί όχι; Κάπως δεν πρέπει κι αυτοί να φάνε; Κι αν αυτά τα fashion statements επιδοτούν στην τελική τα 800ΧC, τα Daytona 675, κλπ, ολοι κερδισμένοι βγαίνουν.

Επίσης, αν θές μοτοσυκλέτα μπιζού, όλο και διαπιστώνω, μάλλον πρέπει να την «φτιάξεις μόνος σου» πια, με τον α ή β τρόπο.



byron, αν κάποιος σου έλεγε να του δώσεις το srx να σε δώκει ένα ολοκαίνουργο μπονβιλ, θα το σκεφτόσουνα καν;
genuine question

amyroukai
10/12/2015, 17:51
Για αυτό μιλάω.

Τεσπα, πολύ το κουβεντιάσαμε...πανάκριβο είναι, βήμα δεν πάει, ροπή δεν έχει, σκορτσάρει και προβάλλει ως selling point το USB...

Καλά κρασά με το κουνάβι.

Ώπα, τα μεγάλα δεν τα έχει οδηγήσει κανείς. Μπορεί και να τα σπάει.

atom_smasher
10/12/2015, 18:10
Ώπα, τα μεγάλα δεν τα έχει οδηγήσει κανείς. Μπορεί και να τα σπάει.

εμφανησιακά τα σπάει. Κοντράρει στα ίσα το norton...αλλά 16000;! 1 νεφρό έχω όλο και όλο έξτρα.

amyroukai
10/12/2015, 18:23
Αν σκεφτείς ότι εκεί παίζει το έτερο 1200 της μπεμπέ, για την ώρα χωρίς άλλο αντίπαλο... Δεν είναι και τόσο παράλογο.

Ένα thruxton με την σέλα και τους καθρέφτες των κανονικών θα μου άρεσε.

byron
10/12/2015, 19:20
Eίναι σίγουρο οτι τα Οhlins είναι «αληθινά» και όχι σαν τα ψευτοπράγματα που είχαν βάλει πχ στις πρώτες ΧJR;
OK, η Γιαμ είχε μετοχές στην Όλινς και μπόρεσε εύκολα, αλλά με όλη αυτή την έμφαση στην εμφάνιση, εις βάρος της ουσίας, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται...


Δεν βλέπω κάποιο λόγο γιατί να μην δουλεύει υπέροχα το μπροστινό τουλάχιστον. Δεν μπορώ να δω λεπτομέρειες, αλλά οπτικά ίδιο με το δικό μου και των Ducati μοιάζει. Τα πίσω άγνωστο, αλλά αποκλείεται να είναι κλασσικά Japan για πέταμα.



Επίσης, αν θές μοτοσυκλέτα μπιζού, όλο και διαπιστώνω, μάλλον πρέπει να την «φτιάξεις μόνος σου» πια, με τον α ή β τρόπο.
Αν διαβάσεις στην σελίδα τους, προσφέρουν 500 έτοιμα aftermarket αξεσουάρ, για να δώσεις τον χαρακτήρα που θέλεις διαμέσου της Triumph για να μην κουράζεσαι.




byron, αν κάποιος σου έλεγε να του δώσεις το srx να σε δώκει ένα ολοκαίνουργο μπονβιλ, θα το σκεφτόσουνα καν;
genuine question

Πάντα είμαι ανοιχτός σε ενδιαφέρουσες προτάσεις :lol:
Άλλωστε το έχω ήδη πουλήσει μια φορά, και το ξαναπήρα πίσω μετά από 2+ χρόνια. Δύσκολο να το έδινα πάντως, για οποιοδήποτε μηχανάκι πλέον.

pipe_smoker
10/12/2015, 19:24
Δύσκολο να το έδινα πάντως....

Πες το ψέματα....

Τόσα tie wrap που θα χρειαστεί για να φύγει ολόκληρο σε ένα κομμάτι, μέσα θα μπεις:tooth:

el_hymador
10/12/2015, 22:06
Τα καλύμματα στην τροφοδοσία του ψεκασμού, που μοιάζουν και καλά με καρμπιρατέρ, είναι για κλωτσιές! Αυτοί που δεν ξέρουν δεν θα καταλάβουν έτσι και αλλιώς και όσοι ξέρουν, αντιλαμβάνονται την φθήνια, την τσαπατσουλιά και το ηλίθιο wannabe του όλου θέματος. Λεπτομέρεια θα πει κάποιος... ε για τις λεπτομέρειες τα παίρνεις τέτοια μηχανάκια, αλλιώς έχει και Ziong Chniau που μοιάζουν με κλασσικά αν δεν δίνεις και πολύ σημασία.

Αϊ στα διάλα, συγχύστηκα!

amyroukai
11/12/2015, 00:09
Αυτά τα έχει και το σημερινό μοντέλο εδώ και χρόνια.

Μανολης67
11/12/2015, 19:47
Κυκλοφορεί ενα και εδώ στην Μυτιλήνη, ωραίο μηχανάκι, μουράτο, ο τυπάς που το έχει το ντριφτάρει καμιά φορά, (αυτό για την πόλη της Μυτιλήνης, που ο πιο πλατύς δρόμος είναι 2 μέτρα , είναι κατόρθωμα.)
Οποιος αγοράζει τέτοιο μηχανάκι, δεν τον απασχολούν οι 50 ίπποι και οι κραδασμοί, είναι μηχανή μεράκι.

amyroukai
12/12/2015, 13:59
Και διαγράμματα...


Ροπή
348056


Ιπποδυναμη
348057


Λίγο περίεργο μοτέρ...



Πηγή: http://www.motorcycle.com/manufacturer/triumph/2016-triumph-street-twin-first-ride-review.html

Μανολης67
12/12/2015, 14:48
amyroukai
Εγραψα και παραπάνω, όποιος θέλει τέτοια μηχανή,( η GUZZI π.χ) ουτε θα κοιτάξει ροπές -ιπποδυνάμης, βλέπω το μηχανάκι εδώ στην Μυτιλήνη και το ζαχαρώνω, είναι γεράματα, παλιμπαιδισμός, δεν ξέρω, αλλά ούτε καν σκέφτηκα ιπποδύναμη, πάντως σε μια αναζήτηση -περνάω την ώρα μου- στο ΝΕΤ, νομίζω, ότι κάπου με εβγαλε αποτέλεσμα, ότι κατασκευάζεται στην Ινδία από την Bajaj, κάτι βέσπες, αν της θυμάσαι.

amyroukai
12/12/2015, 15:29
Ρε ομορφε, με +40 κυβικα και -15 άλογα, η δε ροπή από πλατεια έγινε βουνό, εσένα σου κάνει για αναβάθμιση;

Ναι ο ξυλοκόπος της πλατείας ειρήνης δεν θα δώσει σημασία. Εγώ που το βλέπω και μου αρέσει πιο πολύ από το μεγάλο, με διώχνει η πιο σωστά με προβληματίζει. Για πόλη λες δεν παει στο καλό, πιό έξω που θες και λίγη διάρκεια στο μοτέρ;

MG-KTiNoS
12/12/2015, 15:38
Ρε ομορφε, με +40 κυβικα και -15 άλογα, η δε ροπή από πλατεια έγινε βουνό, εσένα σου κάνει για αναβάθμιση;

Ναι ο ξυλοκόπος της πλατείας ειρήνης δεν θα δώσει σημασία. Εγώ που το βλέπω και μου αρέσει πιο πολύ από το μεγάλο, με διώχνει η πιο σωστά με προβληματίζει. Για πόλη λες δεν παει στο καλό, πιό έξω που θες και λίγη διάρκεια στο μοτέρ;

ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΑΔΙΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΛΕΝΕ
Αμιρουκάααααααααιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ιιιιιιιιι (φωνή απ΄το υπερ πέραν)
Πάρεεεεεε ενα γκουτσιιιιιιιιιιιιι

amyroukai
12/12/2015, 16:44
Ναι το v7ii Είναι καλύτερο; δεν νομίζω.

Κοίτα που το ντουκι σκραμπλερ με τα 185 κιλά και το δυνατότερο μοτέρ βγαίνει πιο συμπαθητικό... (και κουμπώνω ωραία επάνω)

sapila racing
12/12/2015, 16:55
Ναι το v7ii Είναι καλύτερο; δεν νομίζω.

Κοίτα που το ντουκι σκραμπλερ με τα 185 κιλά και το δυνατότερο μοτέρ βγαίνει πιο συμπαθητικό... (και κουμπώνω ωραία επάνω)

To μοτερ του Ducati ειναι γνωστό και πραγματικά απολαυστικό, και ροπή έχει απο χαμηλά αλλά και διάρκεια έχει.
Δεν ειναι τρακτερ σαν αυτό εδω... :rolleyes:

Εγώ πάντα γουστάρω ροπή απο χαμηλά στις μοτοσυκλέτες αλλά αυτός εδω ο κινητήρας είναι υπερβολικά Harley φαση.
Αν δείς διάγραμμα Harley 1200 ειναι το ίδιο.

p@nos
12/12/2015, 20:04
To μοτερ του Ducati ειναι γνωστό και πραγματικά απολαυστικό, και ροπή έχει απο χαμηλά αλλά και διάρκεια έχει.
Δεν ειναι τρακτερ σαν αυτό εδω... :rolleyes:

Εγώ πάντα γουστάρω ροπή απο χαμηλά στις μοτοσυκλέτες αλλά αυτός εδω ο κινητήρας είναι υπερβολικά Harley φαση.
Αν δείς διάγραμμα Harley 1200 ειναι το ίδιο.


νομιζω το 1200 ειναι στα 75 αλογα τροχο, καμμια επαφη δηλαδη με αυτο το πραγμα...πραγματικα ηθελα να ξερα τι σκεφτονταν...

amyroukai
12/12/2015, 20:13
Ακόμα ένα...

http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-triumph-street-twin-review/30579.html

amyroukai
09/03/2016, 12:16
Και τώρα τι γέλιο.

96 άλογα λέει, από 1200 κυβικά. Στροφαλο, φαντάζομαι. Και ο αρθρογράφος το θεωρεί τρελή πρόοδο. Ρε σεις... Λίγη τσίπα... Θα μου πείτε "για τον χαρακτήρα" καλά είναι και δεν θα διαφωνήσω.
Η περιγραφή με έλιωσε. Ούτε ο Χίος για τον Κοντομηνά τέτοιο γλύψιμο.

http://www.bikeit.gr/new-models/triumph/8138-nea-montela-2016-triumph-thruxton-thruxton-r-ippodinami.html

Bladerunner
09/03/2016, 13:37
Και τώρα τι γέλιο.

96 άλογα λέει, από 1200 κυβικά. Στροφαλο, φαντάζομαι. Και ο αρθρογράφος το θεωρεί τρελή πρόοδο. Ρε σεις... Λίγη τσίπα... Θα μου πείτε "για τον χαρακτήρα" καλά είναι και δεν θα διαφωνήσω.
Η περιγραφή με έλιωσε. Ούτε ο Χίος για τον Κοντομηνά τέτοιο γλύψιμο.

http://www.bikeit.gr/new-models/triumph/8138-nea-montela-2016-triumph-thruxton-thruxton-r-ippodinami.html

Είναι ένα γυμνό "ρετρό" μηχανάκι. Μια χαρά -και αξιοποιήσιμα- είναι τα άλογά του. Επίσης, σχετικά με το προηγούμενο μοντέλο είναι όντως αυξημένα.

Το CB που είναι και 1300cc, πόσα άλογα είναι; 110-115;

ggs
09/03/2016, 13:47
Το CB που είναι και 1300cc, πόσα άλογα είναι; 110-115;
Σε παρακαλώ ...δεν ρωτάνε πότε την ηλικία ή άλλα προσωπικά στοιχεία σε μια όμορφη κυρια… είναι αγένεια…:nono:





























































:bawl:
114:bawl:

amyroukai
09/03/2016, 18:06
Είναι ένα γυμνό "ρετρό" μηχανάκι. Μια χαρά -και αξιοποιήσιμα- είναι τα άλογά του. Επίσης, σχετικά με το προηγούμενο μοντέλο είναι όντως αυξημένα.

Συμφωνώ εν μέρει. Όντως, το έγραψα ήδη, για το πώς πλασάρεται στην αγορά αρκεί η δύναμη.

Το παλιό όμως ήταν αεροψυκτο 860 κυβικά με άλλη διάταξη ανάφλεξης, το νέο υδροψυκτο 1200. Πόσο μαγικό είναι να βγάζει αυτά τα άλογα και την ροπη και εντυπωσίασε τον δημοσιογράφο; καθόλου. Τα ίδια βγάζει η Αφρικα που την έχει περάσει γενεές δεκατέσσερις όλο το φόρουμ, με 200 κυβικά λιγότερα.


Και η τιμή... Απο 12900. Η απλή.
Η thruxton στα 13900.
Η thruxton sp 15900.

sapila racing
09/03/2016, 18:25
Συμφωνώ εν μέρει. Όντως, το έγραψα ήδη, για το πώς πλασάρεται στην αγορά αρκεί η δύναμη.

Το παλιό όμως ήταν αεροψυκτο 860 κυβικά με άλλη διάταξη ανάφλεξης, το νέο υδροψυκτο 1200. Πόσο μαγικό είναι να βγάζει αυτά τα άλογα και την ροπη και εντυπωσίασε τον δημοσιογράφο; καθόλου. Τα ίδια βγάζει η Αφρικα που την έχει περάσει γενεές δεκατέσσερις όλο το φόρουμ, με 200 κυβικά λιγότερα.


Και η τιμή... Απο 12900. Η απλή.
Η thruxton στα 13900.
Η thruxton sp 15900.

Λέει 96 Hp στις 6750 στροφέ και 11,4 kgm στις 4950.
Τα νούμερα ευτά υποδηλώνουν έναν άλλο χαρακτήρα, οι στροφές είναι πολύ λίγες. ;)
Σε καποιους δεν αρέσει αυτό, το να μην ανεβάζεισ στροφές, σε άλλους όμως αρέσει.
Πάντως ειδικά τα 11,4 kgm στις 4950 είναι εντυπωσιακά αν είναι πραγματικά!

amyroukai
09/03/2016, 18:27
Άλλο πράγμα λέμε, τέλος πάντων... :)

Μανολης67
09/03/2016, 18:28
Εγω νομίζω ότι όποιος αγοράζει τέτοιο μηχανάκι δεν τον ενδιαφερουν ροπές -ιπποδυνάμεις, αλλα ο εσωτερικός κόσμος της μοτό...

sapila racing
09/03/2016, 18:32
Άλλο πράγμα λέμε, τέλος πάντων... :)

Για πες.


Εγω νομίζω ότι όποιος αγοράζει τέτοιο μηχανάκι δεν τον ενδιαφερουν ροπές -ιπποδυνάμεις, αλλα ο εσωτερικός κόσμος της μοτό...

Ή ροπή κι η ιπποδύναμη ενδιαφέρουν και παραενδιαφέρουν σε όλες τις μοτοσυκλέτες.
Οκ ενα ρετρό μηχανακι θέλει κυρίως ροπή απο χαμηλά, αλλά να μην είναι και ψόφιο.
Το Guzzi πχ ειναι πανέμορφο αλλά είναι ψόφιο, πιο αργό απο το R75 μου που είναι και 40 χρονών.
Αυτό εδώ το Triumph απ την άλλη είναι τρακτέρ κανονικό, στην εκκίνηση θα είναι πύραυλος χωίς να πηγαίνει καν τέρμα γκάζι.

amyroukai
09/03/2016, 18:43
Για πες.

Λέω.
1200 κυβικά.
30% περισσότερα από πριν.
Άρα και η 40% αύξηση της δύναμης διόλου περίεργη.
Μαζί με την αλλαγή στην τεχνολογία του κινητήρα, μάλλον συντηρητική την λες, δεν την παρουσιάζεις σαν το 8ο θαύμα. Το μοτέρ είναι απίθανα χαλαρά στημένο, για τους λόγους που είπαμε όλοι.
Εκεί έγκειται η αντίρρηση.


Ε και λίγο ξινισα με την διόλου ευκολοχώνευτη τιμή.

Κουκλίτσα όμως η άτιμη.

sapila racing
09/03/2016, 19:08
Λέω.
1200 κυβικά.
30% περισσότερα από πριν.
Άρα και η 40% αύξηση της δύναμης διόλου περίεργη.
Μαζί με την αλλαγή στην τεχνολογία του κινητήρα, μάλλον συντηρητική την λες, δεν την παρουσιάζεις σαν το 8ο θαύμα. Το μοτέρ είναι απίθανα χαλαρά στημένο, για τους λόγους που είπαμε όλοι.
Εκεί έγκειται η αντίρρηση.


Ε και λίγο ξινισα με την διόλου ευκολοχώνευτη τιμή.

Κουκλίτσα όμως η άτιμη.

Ε τα ίδια λέμε. :)

Και είναι Megla γι αυτό είναι και ακριβό. Ελάχιστα θα πουληθούν πιστεύω.

amyroukai
09/03/2016, 19:19
Είναι ταιβανέκλα... Οπότε δεν θα έπρεπε.
Φαντάζομαι πως στην λογική του "θα πληρώσουν την πρίμιουμ παράδοση" τιμολόγησαν έτσι.

amyroukai
07/04/2016, 21:58
Φωτιά, φωτιά, βάλε απόψε να καούμεεεε

http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/triumph-bonneville-street-twin-and-t120-recalled-over-fire-risk/31086.html?utm_source=Facebook&utm_medium=PPC&utm_campaign=Triumph+Bonneville+Street+Twin+and+T120+recalled+over+fire+risk

el_hymador
28/07/2016, 23:27
Πάση θυσία βρείτε ένα Thruxton R και οδηγείστε το.

Χ*νω ολόκληρος! Βασικά με έχω εκσπερματώσει, έχω γυρίσει τα μέσα έξω.

Δεν είναι ότι πιο γρήγορο, ούτε ότι πιο στριφτερό, αν και στρίβει γαμώ και φρενάρει σε επίπεδα superbike.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι σε αίσθηση και σε κ@υλα ισοπεδώνει τα πάντα.

Im hooked. Κάργα.

Ζεύκας
28/07/2016, 23:48
με 16500 πρέπει να είσαι ή άσχετος χιπστεράς ή απλά δεν έχεις τι να κάνεις τα φράγκα σου για να πάρεις θράξτον και να πηγαίνεις Διόνυσο για κοκτειλ

13500 έχει το s1000r, 16900 το superduke 1290.

el_hymador
28/07/2016, 23:52
με 16500 πρέπει να είσαι ή άσχετος χιπστεράς ή απλά δεν έχεις τι να κάνεις τα φράγκα σου για να πάρεις θράξτον και να πηγαίνεις Διόνυσο για κοκτειλ

13500 έχει το s1000r, 16900 το superduke 1290.


Έχεις αγοράσει πολλές μοτοσικλέτες με την λογική: "αυτό είναι το budget μου, κάτσε να δω τι μπορώ να πάρω";

Ζεύκας
28/07/2016, 23:57
έχω αγοράσει μοτοσυκλέτες με τη λογική: "αυτό είναι το μπάτζετ μου, κάτσε να δώ ποιό είναι το πιο τούμπανο σε μοτέρ, πλαίσιο και περιφερειακά"

el_hymador
29/07/2016, 00:00
έχω αγοράσει μοτοσυκλέτες με τη λογική: "αυτό είναι το μπάτζετ μου, κάτσε να δώ ποιό είναι το πιο τούμπανο σε μοτέρ, πλαίσιο και περιφερειακά"

Ε και τι θες τώρα; Έπαινο ορθολογιστικής αγοράς;

amyroukai
29/07/2016, 00:02
Ε και τι θες τώρα; Έπαινο ορθολογιστικής αγοράς;

Μπα αυτό το βραβείο το έχει καπαρώσει άλλος.

Ζεύκας
29/07/2016, 00:16
Ε και τι θες τώρα; Έπαινο ορθολογιστικής αγοράς;

Θέλω να βγείς δημοσίως με μια ντουντούκα να φωνάζεις πως ο Ζεύκας είναι ο υπέρτατος γνώστης του μοτοσυκλετισμού.

Ότι μόνο εγώ έχω δίκιο, μόνο οι δικές μου επιλογές είναι οι πιο σωστές κτλ κτλ

el_hymador
29/07/2016, 00:23
Θέλω να βγείς δημοσίως με μια ντουντούκα να φωνάζεις πως ο Ζεύκας είναι ο υπέρτατος γνώστης του μοτοσυκλετισμού.

Ότι μόνο εγώ έχω δίκιο, μόνο οι δικές μου επιλογές είναι οι πιο σωστές κτλ κτλ

Mάνα θα βγω να φωναξω
Ντουντούκα να πάρεις

karellen
29/07/2016, 09:07
Πάση θυσία βρείτε ένα Thruxton R και οδηγείστε το.

Χ*νω ολόκληρος! Βασικά με έχω εκσπερματώσει, έχω γυρίσει τα μέσα έξω.

Δεν είναι ότι πιο γρήγορο, ούτε ότι πιο στριφτερό, αν και στρίβει γαμώ και φρενάρει σε επίπεδα superbike.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι σε αίσθηση και σε κ@υλα ισοπεδώνει τα πάντα.

Im hooked. Κάργα.

Ποιο,αυτό? :smokin:

363308

363309

sapila racing
29/07/2016, 09:22
Πάση θυσία βρείτε ένα Thruxton R και οδηγείστε το.

Χ*νω ολόκληρος! Βασικά με έχω εκσπερματώσει, έχω γυρίσει τα μέσα έξω.

Δεν είναι ότι πιο γρήγορο, ούτε ότι πιο στριφτερό, αν και στρίβει γαμώ και φρενάρει σε επίπεδα superbike.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι σε αίσθηση και σε κ@υλα ισοπεδώνει τα πάντα.

Im hooked. Κάργα.

Το καβαλησα και μου άρεσε πολύ!
Αν και το μοτερ τελειώνει πολύ γρήγορα και σε αφήνει με μια αίσθηση οτι θέλεις κι αλλο.
Πολλά τα λεφτά όντως αλλά είναι πολύ καλό. Το πηρούνι αψογο και τα φρένα τέλεια.
Δεν το εκανα βολτα σε δρόμο, στα Μεγαρα το εκανα test ride. Ισως γι αυτό να μου φανηκε λιγο το μοτερ, στον δρόμο θα ειναι ΟΚ φαντάζομαι.

Δεινόσαυρος
29/07/2016, 12:33
Πάντως για Αγγλία, βγαίνει «σχετικά» φτηνό.


At £10,400 the Thruxton is good value, but the Thruxton R at £11,700 is incredible value for money when you look at its spec list.

http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/triumph/thruxton-1200/2016/

Στα ίδια λεφτα πάνω-κάτω με Τιγερ 1050 Σπορ, Versys, CRF1000, HD XR1200, το απλό.
Φτηνότερο από RnineT, ακόμα και το «R».

Σαν μηχανάκι νομίζω οτι το πιο συγκρίσιμο είναι το ΜG Griso, δεν νομίζω οτι τα βγάζουν πια καινούρια όμως για να συγκριθεί τιμή.

===

Μιας και το κοιτάω τώρα, λέω οτι μπορεί να χτυπήσει και HD Sportster XR1200. Ποιός δίνει τα ίδια λεφτά για να πάρει Αμερικάνικη γυφτο-σιδεριά χαμηλής ποιότητας finish αντί γι αυτό το διαμαντάκι; Αν το εξάγουν ΗΠΑ, θα κάνει γ@μw τις θραύσεις.
Δεν συμφωνώ καθόλου οτι δεν θα πουλήσει.

devil's animal
29/07/2016, 12:49
υπερτιμολογημενο...

el_hymador
29/07/2016, 20:54
Το μόνο θέμα που έχει, είναι ότι το σύνολο στρόφαλου - βολάν, είναι βαρύ και καρφώνει την μοτοσικλέτα κάτω, οι αλλαγές κατεύθυνσης θέλουν πειθώ και ως εκ τούτου δεν είναι δεκτική η μηχανή σε αναθεωρήσεις τις γραμμής. Την υπολογίζεις (την γραμμή), βάζεις τον μήχανο σε τροχιά και στρίβει σε ράγες. Το αυτό και με το γκάζι. Καλύτερα να βγαίνεις με μια πάνω γιατί με την ροπάκλα που έχει διαταράσσεται η ισορροπία στο άνοιγμα του γκαζιού. Γενικά ο κινητήρας θέλει "ψάξιμο" στο πως θα τον δουλεύεις στις εισόδους και στις εξόδους.

Τώρα πείτε με περίεργο, μυστήριο ή μ@λ@κ@ αλλά μου αρέσουν πολύ όλα αυτά. Αυτό το κλασσικό japan που το πας τάπα χωρίς να χρειαστεί να αποκωδικοποιήσεις τίποτα, δεν ξέρω, μου φαίνεται βαρετό.

Επίσης το μηχανάκι παρακαλά, σχεδόν εκλιπαρεί, για πιο ανοιχτά τελικά. Όχι γα ισχύ, για ήχο.

Αυτά.

Το αγόραζα εχθές αν είχα τα φράγκα.

Δεν είμαι hipster, είμαι ρομαντικοπουτσοκαυλάντας, έχει διαφορά.

α και θα άλλαζα τα clip on με πιο φαρδιά / ανοιχτά.

el_hymador
31/07/2016, 21:40
To μηχανάκι είναι μο*ναρα, είτε το οδηγάς, είτε το φωτογραφίζεις.

363485

sapila racing
01/08/2016, 09:18
To μηχανάκι είναι μο*ναρα, είτε το οδηγάς, είτε το φωτογραφίζεις.



Είναι όμορφο αλλά είναι και αποτελεσματικό.
Αφού το αναλύουμε κι άλλο εμένα μου ξένισε στην οδήγηση και το πάρα πολύ στενό τεπόζιτο στο πίσω μέρος, ενώ στο μάτι μου χτυπάει άσχημα ο συνδυασμός χρυσό USD πηρούνι με φρενάρες, Ohlins πίσω κλπ, με το 'παραμύθι' ντεμέκ χωριστό κιβώτιο για να μοιάζει και καλά με pre unit κινητηρα.
Δεν κολλάει, πως να το κανουμε!

amyroukai
01/08/2016, 09:28
όπως κολλάει το ντεμέκ καρμπιρατέρ για το οποίο είναι ιδιαίτερα περήφανοι, έτσι κολλάει και τούτο. εμένα με ξενερώνει η σέλα και τα κλιπόν με τους γελοίους καθρέφτες "η χαρά του χίψτερ". Θα προτιμούσα καρατιμόνα. Εδώ που τα λέμε, στα 16000 θα προτιμούσα τουόνο (τι είπα πάλι, δεν μ'αναγνωρίζω) ή ΜΤ-10 και τα ρέστα σοκολάτες αλλά τέλος πάντων. Το πιο όμορφο από τα υδρόψυκτα είναι το μικρό, είναι απλά τέλειο (μάλλον θα ήταν, αν είχε δεύτερο όργανο με στροφόμετρο).

sapila racing
01/08/2016, 09:38
όπως κολλάει το ντεμέκ καρμπιρατέρ για το οποίο είναι ιδιαίτερα περήφανοι, έτσι κολλάει και τούτο. εμένα με ξενερώνει η σέλα και τα κλιπόν με τους γελοίους καθρέφτες "η χαρά του χίψτερ". Θα προτιμούσα καρατιμόνα. Εδώ που τα λέμε, στα 16000 θα προτιμούσα τουόνο (τι είπα πάλι, δεν μ'αναγνωρίζω) ή ΜΤ-10 και τα ρέστα σοκολάτες αλλά τέλος πάντων. Το πιο όμορφο από τα υδρόψυκτα είναι το μικρό, είναι απλά τέλειο (μάλλον θα ήταν, αν είχε δεύτερο όργανο με στροφόμετρο).

Η σελλα και το τιμόνι είναι μια χαρά στην οδήγηση όμως. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά sport ακόμα και για trackday, ενώ δεν είναι τόσο ακραία που να σε τσακίσιε και σε μια βόλτα.
Το Tuono απευθύνεται σε τελείως αλλο κοινό και το MT10 παλι σε αλλο, μην τα συγκρίνεις καν.
Δεν ειναι hipsteroμηχανακι αυτό. Είναι μια ρετρο μοτοσυκλέτα με ακριβά περιφερειακά και μπορεί να κανει πλάκες ακόμα και σε SS σε καταλληλο δρόμο με τον καταλληλο οδηγό.

el_hymador
01/08/2016, 09:39
Είναι όμορφο αλλά είναι και αποτελεσματικό.
Αφού το αναλύουμε κι άλλο εμένα μου ξένισε στην οδήγηση και το πάρα πολύ στενό τεπόζιτο στο πίσω μέρος, ενώ στο μάτι μου χτυπάει άσχημα ο συνδυασμός χρυσό USD πηρούνι με φρενάρες, Ohlins πίσω κλπ, με το 'παραμύθι' ντεμέκ χωριστό κιβώτιο για να μοιάζει και καλά με pre unit κινητηρα.
Δεν κολλάει, πως να το κανουμε!

Ναι όντως ενοχλεί το στενό τεπόζιτο και ακόμη περισσότερο το γεγονός ότι δεν έχει pads στα πλάγια για να στηρίζεσαι με το εσωτερικό των μηρών. Στο πρώτο καλό φρενάρισμα με τις ακτινικές μπρέμπες πήγα να βγάλω @ρχιδοχυμό μέσω σύνθλιψης, μιλάμε πόνος.... τέτοια φρένα δεν τα περίμενα με τίποτα σε "νεορετρό" μηχανάκι!

Η "πρόσκαιρη" λύση ήταν να κάθεσαι πιο πίσω στην σέλα αλά Hailwood και καλά... άμα το είχα θα του έβαζα pads πάντως

el_hymador
01/08/2016, 10:09
...δεν θα ξεχάσω επίσης τα αρχοντικά παντιλίκια ακόμα και με 4η και χαλαρό άνοιγμα του γκαζιού στις γυαλάδες των αθηναϊκών δρόμων... μιλάμε για ροπή, πολύ ροπή... αλλά το έχω ξαναγράψει αυτό ε;

pipe_smoker
01/08/2016, 12:45
Το thruxton δεν το έχω οδηγήσει αν και πολύ θα ήθελα.

Μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά.
Σαν επιδόσεις δεν ξέρω τί λέει, αν και δεν πιστεύω ότι παίρνει κάποιος τέτοιο μηχανάκι για να ξηλώνει την άσφαλτο.

Την μπόνεβιλ τη μικρή (Τ100) που αγόρασε ένας φίλος του 2008 και την οδήγησα, μου άρεσε κάπως, αλλά μόνο για βολταρία σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς.
Πολύ ωραίος ήχος, κι αρχικό τράβηγμα. Αλλά μέχρι εκεί.
Το μηχανάκι ήταν εξωφρενικά αργό.

Μαζί πήγαμε να το αγοράσει και να του το γυρίσω εγώ σπίτι (φοβόταν γιατί πριν είχε βέσπα και είχε να ακουμπήσει συμπλέκτη από όταν έδωσε για δίπλωμα).
Πετύχαμε Περιφ. Υμηττού-Καρέα ψιλοάδεια, και πήγαινα σχεδόν παντού με το γκάζι κολλημένο στο στοπ.
Κι έψαχνα και για 6η συνεχώς.

Για 900 κυβικά μηχανή με απογοήτευσε απίστευτα στο κομμάτι δύναμης.
Και είμαι γνωστός χέστης και κουλάτζα. Πού να το καβάλαγε κάποιος με απαιτήσεις. Θα τον έπαιρνε ο ύπνος.

Με την απλή συλλογιστική του "Τί παραπάνω να σου κάνουν 300 κυβικά?", θα περίμενα παρόμοια σκατά και από τα μεγάλα μοντέλα, είτε μπόνι είτε thruxton, είτε ανανεωμένα είτε όχι.

Αλλά απ'ότι λέτε δεν είναι έτσι.
Και για να το λέει κι ο Άρης που δύσκολα θα τον ενθουσιάσει κάτι με το στόλο που έχει και καβαλάει και με τα χιλιόμετρα που κουβαλάει στις πλάτες του, το παίρνω σα δεδομένο.

Μάλλον κάνανε καλή δουλειά στα καινούρια μοντέλα.

Όσο για τις τιμές τα γνωστά και χιλιοειπωμένα.
Ένας ορκισμένος γιαπωνεζάκιας μόλις ακούσει την τιμή μπορεί να βάλει τα γέλια και να σου πει ότι με τόσα λεφτά αγοράζει κούτα τζίξερ ή μπούσα και σε περνάει από πάνω και δε θα σπάσει ποτέ, ενώ εσύ θα φτύνεις βίδες και δε συμμαζεύεται.
Χεστήκαμε.
Κι ο τύπος που γουστάρει το θράξτον μπορεί να βλέπει μπούσα και να τον πιάνει νευρικό γέλιο με το σουλούπι του.

Cpt. Haddock
01/08/2016, 12:52
Όσο για τις τιμές τα γνωστά και χιλιοειπωμένα.

Ευτυχως που λειπει ο Τερενς :lol:

amyroukai
01/08/2016, 13:44
Ευτυχως που λειπει ο Τερενς :lol:

Θα μας είχε σπάσει τα @@ ήδη με τις μαλακές βαλίτσες και το πόσο μάγκας είναι που πήρε φτηνά της Yam, άσε μας τώρα... "τι να πάρετε αγγλική σαβούρα, πάρτε Stenere στα ίδια χρήματα με ηλεκτρονικές αναρτήσεις και μιναριστήρι δώρο. Εγώ δεν πλήρωσα τόσα αλλά για τους άλλους το λέω".

Δεινόσαυρος
02/08/2016, 16:25
Πλάκα-πλάκα, ένα τέτοιο μοτόρι, αλλά σε συσκευασία πιο ταξιδιωτική θα ήταν ο,τι πρέπει.
Εμένα, όσο κι αν μ' αρέσει, με προβληματίζει η σέλα της μιας ώρας άνεσης, και η έλλειψη προστασίας από τον αέρα. Aς είχε κάτι στο στυλ των παλιών Rickman fairing αν θέλαν να κρατήσουν το ρετρο.
Αν ήμουνα ο Μπραντ Πιττ ή ο Κλούνυ, ΟΚ, να το πάρω για μια-δυο χαλαρές βολτίτσες Sunset Boulevard και για πόζα στους παπαρατσέους.
Αν το θέλω όμως για να γράψω χιλιόμετρα (που το μηχανάκι μάλλον θα μπορεί) και να το ευχαριστηθώ όπως πρέπει (και γιατί να μην θέλω; ) τότε θέλει προσοχή στην άνεση. Αλλιώς καταλήγουμε στο συμπέρασμα του Ζεύκα - Διόνυσο για κοκτέιλ - μέχρι εκεί. Αμαρτία.

sapila racing
02/08/2016, 16:35
Πλάκα-πλάκα, ένα τέτοιο μοτόρι, αλλά σε συσκευασία πιο ταξιδιωτική θα ήταν ο,τι πρέπει.
Εμένα, όσο κι αν μ' αρέσει, με προβληματίζει η σέλα της μιας ώρας άνεσης, και η έλλειψη προστασίας από τον αέρα. Aσ είχε κάτι στο στυλ των παλιών Rickman αν θέλαν να κρατήσουν το ρετρο.
Αν ήμουνα ο Μπραντ Πιττ, ΟΚ, να το πάρω για μια-δυο χαλαρές βολτίτσες και για πόζα στους παπαρατσέους.
Αν το θέλω όμως για να γράψω χιλιόμετρα (που το μηχανάκι μάλλον θα μπορεί) και να το ευχαριστηθώ όπως πρέπει (και γιατί να μην θέλω; ) τότε θέλει προσοχή στην άνεση. Αλλιώς καταλήγουμε στο συμπέρασμα του Ζεύκα - Διόνυσο για κοκτέιλ - μέχρι εκεί. Αμαρτία.

Που την είδες την σέλλα μια ωρας άνεσης? Μια χαρα είναι η σέλλα και η θέση οδήγησης.
Αν δεν σου κανει εσένα και θέλεις πχ να γράψεις 1000χλμ την ημέρα και θέλεις και φαίρινγκ κλπ απλά παίρνεις αλλο μηχανάκι. Αυτό όμως δεν μειώνει την αξία του Thruxton, απλά εσύ μπορεί να θέλεις TDM ας πουμε.
Τα rickman που αναφέρεις θα ηταν σαν να καβαλας σανίδα μπροστά σε αυτό, καμμία σχέση.

Δεινόσαυρος
02/08/2016, 16:45
Κοίταγα το R που είναι κουκλάρα, χάζευα το μονόσελλο, τις κόκκινες ραφές της σέλας, το πίσω φτερό με το υπέροχο φανάρι, τα γαμάτα Ohlins...όταν διάβασα την λεζάντα της triumph στην συγκεκριμένη φωτό.
[Underseat USB charging socket]
Ντεκαβλέ και απόλυτη ξενέρα...


Πράγματι!
Άκου εκεί «underseat»...
Τι δηλάδη, θα πρέπει να βγάζω όλη τη σέλλα για να φορτίσω το κινητό σαν κάθε τυχαίο αντβεντουρά; Πάει περίπατο το πουλμουρ.


Φάτσα κάρτα στο καντράν έπρεπε να είναι!!! :p :lol:

Δεινόσαυρος
02/08/2016, 16:54
Αυτό όμως δεν μειώνει την αξία του Thruxton, απλά εσύ μπορεί να θέλεις TDM ας πουμε.
Δεν είπα οτι μειώνει την αξία. Απεναντίας την αυξάνει τοποθετώντας το δυνατά στις βόλτες πολυτελών προκυμαιών.

Για την σέλα διάβασα σε πολλά φόρουμ οτι δεν κάνει για ταξίδια. Μάλιστα σε κάτι Αμερικάνικα ήταν για γέλια - «Το καβάλησα δυο ολόκληρες ώρες χθές, και δεν πιάστηκα καθόοολου»

Το οτι προσωπικά θα ήθελα Thruxton σε «συσκευασία TDM», το δηλώνω ξεκάθαρα, νομίζω. :lol: :lol: :lol:




ΥΓ. Για Rickman εννοούσα μόνο το φέριγκ, για το look, εννοείται όχι όλο το κιτ, και τη «σανίδα». Αυτή είπαμε, TDM, GSX14, τέτοια. Πάντως απ' ο,τι βλέπω κάτι ψευτο-φέριγκ σε στυλ παλιό racer (https://jacklilleytriumph.files.wordpress.com/2015/11/013.jpg), τα προσφέρουν στα customization options.

amyroukai
02/08/2016, 16:59
Μα τα φραπέ ρέισερς δεν είναι για σιδηρόκωλες. Είναι για πιο κοντινά ή για εξαιρετικά κοντινά, εξ' ορισμού.

MG-KTiNoS
02/08/2016, 17:04
Αν δεν σου κανει εσένα και θέλεις πχ να γράψεις 1000χλμ την ημέρα και θέλεις και φαίρινγκ κλπ απλά παίρνεις αλλο μηχανάκι. Αυτό όμως δεν μειώνει την αξία του Thruxton, απλά εσύ μπορεί να θέλεις TDM ας πουμε.
Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις.... ρπστμ....
:cool:

Δεινόσαυρος
02/08/2016, 17:09
Μα τα φραπέ ρέισερς δεν είναι για σιδηρόκωλες. Είναι για πιο κοντινά ή για εξαιρετικά κοντινά, εξ' ορισμού.

Δεν διαφωνούμε.
Απλά αναρωτιέμαι αν το αμιγές φραπε-ρέισερ είναι η καλύτερη μορφή παρουσίασης/απόλαυσης για ένα τέτοιο μοτόρι.
Προσωπικός καημός. Δεν εφάπτεται (φυσικά) στην σημερινή πραγματικότητα μάρκετιγκ.

MG-KTiNoS
02/08/2016, 17:52
Δεν διαφωνούμε.
Απλά αναρωτιέμαι αν το αμιγές φραπε-ρέισερ είναι η καλύτερη μορφή παρουσίασης/απόλαυσης για ένα τέτοιο μοτόρι.
Προσωπικός καημός. Δεν εφάπτεται (φυσικά) στην σημερινή πραγματικότητα μάρκετιγκ.

ρε δεινόσαυρε μη ντο κάνεις σα ντο ντέρενς κι εσύ...\
Αυτό το μηχανάκι θα το πάρεις για 3ο ή 4ο άμα έχεις χρήμα και γουστάρεις
τι ψάχνεις να βρεις τώρα ότι δεν είναι καλό να πας στη Γκίνα?
Ε δεν είναι αλλά άμα γουστάρεις πας...
Πιο απλό δε γίνεται!

sapila racing
02/08/2016, 17:57
Γι αυτό που φτιάχτηκε είναι πάρα πολύ καλό.
Οποιος το καβαλήσει θα καταλάβει, το δίνουν και test ride. :)

Cpt. Haddock
02/08/2016, 18:01
ρε δεινόσαυρε μη ντο κάνεις σα ντο ντέρενς κι εσύ...\

:a014:

MG-KTiNoS
02/08/2016, 18:03
:a014:

δεν είναι εδώ ρε για αυτό το γράφω...
:lol:

Δεινόσαυρος
02/08/2016, 18:15
Να και ένα συγκριτικό με το RnineT.
Βγάλαν και νέο όνομα για την κατηγορία... Luxury Classics, περικαλώ.

http://www.motorcyclistonline.com/bmw-rninet-vs-triumph-thruxton-r#page-4

el_hymador
03/08/2016, 21:19
Δεν είπα οτι μειώνει την αξία. Απεναντίας την αυξάνει τοποθετώντας το δυνατά στις βόλτες πολυτελών προκυμαιών.

Για την σέλα διάβασα σε πολλά φόρουμ οτι δεν κάνει για ταξίδια. Μάλιστα σε κάτι Αμερικάνικα ήταν για γέλια - «Το καβάλησα δυο ολόκληρες ώρες χθές, και δεν πιάστηκα καθόοολου»

Το οτι προσωπικά θα ήθελα Thruxton σε «συσκευασία TDM», το δηλώνω ξεκάθαρα, νομίζω. :lol: :lol: :lol:




ΥΓ. Για Rickman εννοούσα μόνο το φέριγκ, για το look, εννοείται όχι όλο το κιτ, και τη «σανίδα». Αυτή είπαμε, TDM, GSX14, τέτοια. Πάντως απ' ο,τι βλέπω κάτι ψευτο-φέριγκ σε στυλ παλιό racer (https://jacklilleytriumph.files.wordpress.com/2015/11/013.jpg), τα προσφέρουν στα customization options.


Άνετο είναι το μηχανάκι. Όχι touring άνετο αλλά μια χαρά για την κατηγορία του. Μπρος - πίσω Αθήνα - Κόρινθος με στάση 20 λεπτά μόνο και επιστροφή από παλιά, δεν κατάλαβα τίποτα, το ξανάκανα στα καπάκια. Και από εθνική στα 160 δεν καταλαβαίνεις τίποτα, σε σηκώνει ο αέρας και αποφορτίζει τους καρπούς από τα κλιπόνια.