View Full Version : cbr600 45 αλογα
καλησπερα σας.. λοιπον θελω να σας πω μια μικρη ιστορια μπας και μπορεσετε να με βοηθησετε..ενας απο τους καλυτερους μου φιλους εφυγε εξωτερικο και μου λεει να αγορασω το cbr 600 2000 μοντελο naked φαση το εχει κανει και μου το δινει σε καλη τιμη.. μοτερικα καλο μου φενεται αλλα θα παει μηχανικο..ο μονος ανασταλτικος παραγοντας ειναι οτι εχω μονο α2 διπλωμα και απο οτι ξερω ειναι μεχρι 48 αλογα ..σαφως δεν με καλυπτει.. τωρα εχω ακουσει και μου ειπαν μερικοι οτι εξωτερικο υπαρχουν καποιοι μηχανισμοι δεν ξερω πως λεγονται και μετατρεπουνε(περιοριζουν) ενα μηχανακι απο 75 αλογα σε 40 πχ.. ειχα δει και βιντεο τετοιο σε ιδιο cbr600. ξερετε αυτο αν επιτρεπετε και με καθιστα νομιμο η καμια σχεση? σας ευχαριστω
Απ'οσο γνωριζω στην Ελλαδα μπορεις να κυκλοφορισεις μονο με μηχανη που ειναι μαμα περιορισμενη εργοστασιακα, απο τον κατασκευαστη. Δε σου επιτρεπει δλδ η νομοθεσια να κανεις εσυ τον περιορισμο μετα την αγορα.
Δε μπορεις να το κανεις.
Περα απο το οτι δεχονται μονο απο το εργοστασιο περιορισμενα,τα περιορισμενα οταν αφαιρεθουν οι κοφτες δε πρεπει να εχουν πανω απο τη διπλασια ιπποδυναμη.
Οποτε εαν το cbr ηταν κατω απο 96 ιππους και μπορουσαν να σου βαλουν κιτ στην αντιπροσωπια τοτε ισως κατι να γινοταν.
Ισχύει ότι είπε ο Dant3. Η αρχική μοτοσυκλέτα δε μπορεί να έχει ισχύ μεγαλύτερη του διπλάσιου της ισχύος της περιορισμένης που προκύπτει. Οπότε είτε ψάχνεις κάποια που έρχεται από το εργοστάσιο στα 48 άλογα, είτε περιορίζεις κάποια με μέγιστη αρχική ισχύ 96 ίππων.
σαν συνεχεια στο θεμα εχω ακομα μια απορια προβληματισμο..οταν εβγαλα το α2 ρωτησα σε 10 σχολες ακριβως αν ο περιοσριμος ειναι με βαση κυβικα δλδ τα 400 η με βαση τα 48 αλογα.. οσο παραξενο και αν φαινεται οι 7 σχολες μου ειπαν οτι ο περιορισμος ειναι τα αλογα ενω οι αλλες 3 τα κυβικα..αφου οι ιδιες οι σχολες ειναι στον κοσμο τους πως περιμενω εγψ απο αστυνομικο να ξερει οτι ειναι ο περιορισμος τα αλογα και πως θα τον πεισω πχ οτι οδηγαω χτ600 αλλα ειμαι νομιμος? και εστω ο αστυνομος ειναι ενημερωμενος πως μπορει να καταλαβει το μηχανακι που οδηγαω ποσα αλογα βγαζει εφοσον ουτε αδεια ουτε κανενα αλλο απο τα απαραιτητα εγγραφα που εχω μαζι μου δεν το δειχνει?
σαν συνεχεια στο θεμα εχω ακομα μια απορια προβληματισμο..οταν εβγαλα το α2 ρωτησα σε 10 σχολες ακριβως αν ο περιοσριμος ειναι με βαση κυβικα δλδ τα 400 η με βαση τα 48 αλογα.. οσο παραξενο και αν φαινεται οι 7 σχολες μου ειπαν οτι ο περιορισμος ειναι τα αλογα ενω οι αλλες 3 τα κυβικα..αφου οι ιδιες οι σχολες ειναι στον κοσμο τους πως περιμενω εγψ απο αστυνομικο να ξερει οτι ειναι ο περιορισμος τα αλογα και πως θα τον πεισω πχ οτι οδηγαω χτ600 αλλα ειμαι νομιμος? και εστω ο αστυνομος ειναι ενημερωμενος πως μπορει να καταλαβει το μηχανακι που οδηγαω ποσα αλογα βγαζει εφοσον ουτε αδεια ουτε κανενα αλλο απο τα απαραιτητα εγγραφα που εχω μαζι μου δεν το δειχνει?
Ο λόγος που θες να είσαι νόμιμος δεν είναι η αστυνομία, καθώς όντως είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα και θα πρέπει να πέσεις σε πολύ στραβοξυλο για να σου δημιουργήσει πρόβλημα,δλδ να αρχίσει να ψάχνει κυβισμό και ιπποδύναμη. Ο λόγος όμως που πρέπει να είσαι νόμιμος είναι οι ασφαλιστικές. Αν γίνει κάποια στραβή και το όχημα δεν καλύπτεται από το δίπλωμά σου, τότε είσαι ουσιαστικά ανασφάλιστος, κοινώς κλάφτα Χαράλαμπε...
Το διπλωμα για την ακριβεια αναφερει kW.
Ουτε ιππους ουτε κυβικα.
Εαν θυμαμαι καλα ειναι 35 kW,αρα γυρω στους 48 ιππους.
Τωρα το πως και τι,μη σε νοιαζει.
Παιρνεις ενα που να ξερεις εσυ οτι εισαι καλυμμενος.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.