PDA

View Full Version : Benelli TRK 502



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6

DRAKONET
09/07/2018, 20:56
Κώστα 140 περίπου 7500 με κόκκινα στις 10000 , εγώ έχω 145 στις 7000 με μακρύ γραναζάκι , κραδασμούς μεχρι τις 8500 στροφές δεν έχει όσο για δικάβαλο και φορτωμένο δεν έχω δοκιμάσει αλλά δείχνει ότι δεν θα ανταπεξέλθει

μην το φοβασαι πρωτα απ'ολα...οσο για τις στροφες...μαλλον ειναι παραπανω....ξαναβλεποντας το βιντεο....δες και εσυ και αν θες στειλε και μνμ....https://www.youtube.com/watch?v=92M49CA02bA
θα στο πω παλι....εκανες καλη επιλογη !!

SONone
09/07/2018, 21:20
397694

9200 αν βλεπω καλα

bulmont
10/07/2018, 00:12
397694

9200 να τ' αφήσω;;;;;;;;;;


:bawl:

kordix
10/07/2018, 07:34
Κώστα 140 περίπου 7500 με κόκκινα στις 10000 , εγώ έχω 145 στις 7000 με μακρύ γραναζάκι , κραδασμούς μεχρι τις 8500 στροφές δεν έχει όσο για δικάβαλο και φορτωμένο δεν έχω δοκιμάσει αλλά δείχνει ότι δεν θα ανταπεξέλθει

Μια χαρά λοιπόν, ειδικά η εκδοση Χ που παρουσιάστηκε πρόσφατα θα ειναι ταμαμ. Αν δεν ειχα βολευτει τη μπουμπου προς τα εκεί θα πήγαινα.

Καλά χιλιόμετρα

lleonidas
16/07/2018, 12:31
Με ανάρτηση στο fb η Benelli προϊδεάζει για την έλευση της έκδοσης Χ του TRΚ 502 με ρεζερβουάρ 20 λίτρων, βάρος 213(αντί για 235) κιλά, ακτινωτές ζάντες, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ.Περισσότερα εδώ (http://www.2wo.gr/news/nea-montela/1878-benelli-trk-502-x-ellada) .
397247
397248
397249

300€ ακριβότερο από το απλό...στις 6.800€ (https://www.car.gr/14370091-benelli-trk-502-x) .

DRAKONET
16/07/2018, 19:38
πολυ καλη επιλογη...πουλαει καλα....αυτο ηθελα να παρω σαν πρωτη επιλογη...απλα δεν χωραει εκει που φυλαω την μοτο μου...και πηρα το το versys 300X...ειχα παει με το μετρο μαλιστα και μετρουσα το υψος ..γελαγε ο ανθρωπος

DRAKONET
30/07/2018, 22:23
το μηχανακι μπορει και μακαρι να αποδειχθει αστερι
αυτο ομως δεν εχει να κανει με την ιστορια της benelli αφου δεν ειναι benelli αλλα μονο λεγεται ετσι αντι για τσιν-λονγκ για παραδειγμα
ασε που η ιστορια της benelli ειναι απλα ενα τηλεφωνημα σε σχεση με την ιστορια αλλων:p

εισαι σιγουρος για την ιστορια?
για ψαξτο λιγο καλυτερα ;)

lleonidas
27/02/2019, 23:10
Πανελλαδικά test rides από την Benelli για τα TRK 502 και Leoncino.Ξεκινούν το Μάρτιο από τη Βόρεια Ελλάδα και θα συνεχιστούν προς το Νότο μέχρι και τον Αύγουστο.
2-3/3/2019 - ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ: "ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ"
9-10/3/2019 - ΚΟΜΟΤΗΝΗ: "MOTO VENETIDIS" ΒΕΝΕΤΗΣ
16-17/3/2019 - ΞΑΝΘΗ: "ΜΠΑΤΕΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (MOTO SIMOS)"
23-24/3/2019 - ΚΑΒΑΛΑ: "ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ (MOTORACING)"
Περισσότερα εδώ (https://www.bikeit.gr/articles/world-news/18928-benelli-test-ride-2019) .

lleonidas
02/04/2019, 19:46
Συνεχίζονται και τον Απρίλιο τα test rides (https://www.bikeit.gr/articles/world-news/19286-nea-kosmou-2019-benelli-test-ride-experience-sinexizetai-se-voreia-kai-notia-ellada) .
Τον Απρίλιο μπορείτε να οδηγήσετε τα BENELLI TRK502 και LEONCINO στους παρακάτω επίσημους dealers:

6-7/4/2019 - ΣΕΡΡΕΣ: "ΜΟΤΟ KAFETZIS"
13-14/4/2019 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: "ΑΦΟΙ ΤΕΡΖΗ"
20-21/4/2019 - ΣΚΥΔΡΑ: "ΜΟΤΟ ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ"
Για τη Νότια Ελλάδα και το ξεκίνημα γίνεται τον Απρίλιο από την όμορφη Κρήτη. Μπορείτε να οδηγήσετε τα BENELLI TRK502Χ και ΤΝΤ125 στους παρακάτω επίσημους dealers:

6-7/4/2019 - ΧΑΝΙΑ: "ΜΟΤΟ ΛΑΖΑΡΟΥ"
13-14/4/2019 - ΡΕΘΥΜΝΟ: "MOTO ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ"
20-21/4/2019 – ΗΡΑΚΛΕΙΟ: "ΑΦΟΙ ΡΗΓΑ" .

lleonidas
10/04/2019, 14:53
Σε πασχαλινή προσφορά (https://2wo.gr/market1/3152-benelli-trk502-trk-502x) ...5.990€ για το απλό και 6.400€ για το Χ.

DRAKONET
10/04/2019, 15:41
lleonida

νομιζω ηρθε η στιγμη....να αποκτησεις ενα !!

Antonispap
10/04/2019, 17:04
Παιδιά καλησπέρα.θελω τη γνώμη σας(οφείλω να ομολογήσω πως δεν έχω διαβάσει όλο το ιστορικό των συζητήσεων).μένω στη Κύπρο και πρόκειται την άλλη εβδομάδα να κλείσω το τρκ502χ.εχω ακούσει διάφορα για σβησιματα κινητητα κτλ....τα έχει κανενας από σας και τα έχει επιδιορθώσει;είναι το μόνο που με κρατάει λίγο... ευχαριστώ

7Tolis
11/04/2019, 09:33
Το ελληνικό club πάντως, τα έχουν τσακίσει στη βόλτα και δεν έχω διαβάσει κάτι τέτοιο πάντως.

Panos76
11/04/2019, 09:56
Ούτε εγώ έχω ακούσει/διαβάσει κάτι. Αυτό είναι ίσως κάποιο θεματάκι με την τροφοδοσία που μπορεί να τύχει σε πολλά μηχανάκια.

Έχω την εντύπωση πως κάποιο μέλος από εδώ το έχει πάρει.

Antonispap
11/04/2019, 11:35
Καλώς.σασ ευχαριστω.προκειται να της πιω το αίμα.... καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά και βόλτες τα σκ....γι αυτό έχω επιφυλάξεις σχετικά με αλλά πιο δοκιμασμένα μηχανάκια.επισης θα δώσω το f650gs twin που έχω και δεν θέλω να πέσω σε συνεργεία κατά ευθείαν...θέλω να ηρεμισω λίγο καιρό από αλλαγές ανταλλακτικά κτλ

DRAKONET
11/04/2019, 15:04
Καλώς.σασ ευχαριστω.προκειται να της πιω το αίμα.... καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά και βόλτες τα σκ....γι αυτό έχω επιφυλάξεις σχετικά με αλλά πιο δοκιμασμένα μηχανάκια.επισης θα δώσω το f650gs twin που έχω και δεν θέλω να πέσω σε συνεργεία κατά ευθείαν...θέλω να ηρεμισω λίγο καιρό από αλλαγές ανταλλακτικά κτλ
==========================================================
Καλο θα ηταν να δεις στο club που λεει και ο 7Tolis ....και να μιλησεις εκει για περισσοτερες πληροφοριες...οσον αφορα εδω...οντως ενα μελος του φορουμ...την εχει αγορασει...αλλα δεν επικοινωνησε εδω ξανα...μαλιστα του ειχα στειλει και πμ......να μου πει γνωμη αλλα τιποτα !

ASTERIX1372
19/07/2019, 06:42
Σχετικά για το ύψος που λές δεν εχεις δίκιο , είμαι 1.65 και τό φτάνω μια χαρά .Εκτός αν μιλάς για το TRK 502X ...

ASTERIX1372
19/07/2019, 06:51
230 ΚΙΛΑ ΓΕΜΑΤΗ

lleonidas
04/08/2019, 01:54
2.364 ταξινομήσεις και πλασάρισμα στην πρώτη τριάδα των πωλήσεων για το 7μηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου στην Ιταλία, μία από τις πιο ισχυρές αγορές της Ευρώπης.
Σίγουρα δεν είναι ακριβό αλλά δεν το λες και φτηνό όταν με τα ίδια περίπου χρήματα αγοράζεις Honda ή Kawasaki.
Ο χρόνος θα δείξει αν δικαιωθούν όσοι το επέλεξαν.
Νούμερο ένα και νούμερο δύο στη λίστα δύο ιερά on/off τέρατα!
Μόνο ένα ιταλικό στην πρώτη δεκάδα και μάλιστα στην όγδοη θέση.
Στα scooters, τα τρία Honds SH στις τρεις πρώτες θέσεις με κάτι λιγότερο από 20.000 πωλήσεις συνολικά!Αν δεν κάνω λάθος, κάποια από αυτά κατασκευάζονται στην Ιταλία.
Πηγή (https://www.dueruote.it/news/attualita/2019/08/02/mercato-moto-e-scooter-luglio-2019-modelli-piu-venduti.html)

Panos76
04/08/2019, 15:17
Είδα εχθές ένα παρκαρισμένο στη Σοφοκλέους σε λευκό. Πολύ ψαρωτικό look και όμορφο.

kostas_1100gs
11/09/2019, 11:50
Έκανα χθες βόλτα και τα δύο. Πολύ μπούγιο, ωραίος θόρυβος. Το μικρό δεν είχε ανάρτηση πίσω (ήθελε ρύθμιση, ή δεν ξέρω τι). Ωραία φρένα. λίγο ακόμη δύναμη δεν θα ήταν κακό.

lleonidas
05/11/2019, 18:58
Αισθητικές κυρίως αλλαγές για το Benelli TRK 502 X 2020 (https://www.bikeit.gr/nea-benelli/item/21787-eicma-benelli-trk-502-x-2020) .
Νέα πλαστικά και γραφικά, νέοι φωτιζόμενοι διακόπτες, νέο διαφορετικό και ρυθμιζόμενο τιμόνι, νέα μεγαλύτερη και πιο άνετη σέλα.


Το TRK 502 X του 2020 θα είναι διαθέσιμο σε λευκό, κόκκινο, μπλε και ανθρακί.

412428

412429

412430

412431

extisatokat
05/11/2019, 19:26
Αισθητικές κυρίως αλλαγές για το Benelli TRK 502 X 2020 (https://www.bikeit.gr/nea-benelli/item/21787-eicma-benelli-trk-502-x-2020) .
Νέα πλαστικά και γραφικά, νέοι φωτιζόμενοι διακόπτες, νέο διαφορετικό και ρυθμιζόμενο τιμόνι, νέα μεγαλύτερη και πιο άνετη σέλα.


Το TRK 502 X του 2020 θα είναι διαθέσιμο σε λευκό, κόκκινο, μπλε και ανθρακί.

412428

412429

412430

412431

και το πιο βασικο φανταζομαι,νεα τιμη -προς τα πανω παντα-για να μην ξεχνιομαστε
:D

fatsas35
28/11/2019, 04:51
Αισθητικές κυρίως αλλαγές για το Benelli TRK 502 X 2020 (https://www.bikeit.gr/nea-benelli/item/21787-eicma-benelli-trk-502-x-2020) .
Νέα πλαστικά και γραφικά, νέοι φωτιζόμενοι διακόπτες, νέο διαφορετικό και ρυθμιζόμενο τιμόνι, νέα μεγαλύτερη και πιο άνετη σέλα.


Το TRK 502 X του 2020 θα είναι διαθέσιμο σε λευκό, κόκκινο, μπλε και ανθρακί.

412428

412429

412430

412431
Περίμενα κάτι καλύτερο για το μοντέλο του 2020..Απο το 17 ως το 19 ίδιο μηχανάκι κ το 20 ένα μικρό face-lift κ μάλιστα βαψανε κ την μάσκα που το κάνει πιο άσχημο.. Πάντα προσωπικό γούστο.. Σε άλλους μπορεί να αρέσει.. Έπρεπε να βάλουν καμία TFT οθονη κ ρυθμιζόμενη ζελατίνα τουλάχιστον..

doctor_john
28/11/2019, 09:39
Είναι από τις μοτοσυκλέτες που έχουν κάνει μοτοσυκλετιστές πολλά κορίτσια και γουστάρω τρελά. Πάμε για 5ο στην ευρύτερη παρέα.

Πολύ συμπαθητικό, έχω πάθει πλάκα. Θέλω να γράψω "αν το βγάλουν σε 752Χ θα σαρώσει" αλλά είναι από προσωπικό κόμπλεξ
δεν του χρειάζεται.
Είναι μια χαρά και το κατιτίς στην απόκριση είμαι σίγουρος πως έρχεται με απλές βελτιώσεις που κάνουν οι περισσότεροι.

yes-u
28/11/2019, 12:00
Κρύβω το ρύγχος της με το δάχτυλό μου στη φωτό και βλέπω ένα πιο όμορφο μηχανάκι..

BLiTzER
28/11/2019, 12:03
Κρύβω το ρύγχος της με το δάχτυλό μου στη φωτό και βλέπω ένα πιο όμορφο μηχανάκι..

Εγώ το κρύβω ολόκληρο και βλέπω κάτι ακόμα ομορφότερο.

sapila racing
28/11/2019, 12:05
Κρύβω το ρύγχος της με το δάχτυλό μου στη φωτό και βλέπω ένα πιο όμορφο μηχανάκι..

Aν το αγοράσεις παίρνεις τον τροχό και το φτιάχνεις με τη μια. :D

fatsas35
28/11/2019, 19:47
Είναι από τις μοτοσυκλέτες που έχουν κάνει μοτοσυκλετιστές πολλά κορίτσια και γουστάρω τρελά. Πάμε για 5ο στην ευρύτερη παρέα.

Πολύ συμπαθητικό, έχω πάθει πλάκα. Θέλω να γράψω "αν το βγάλουν σε 752Χ θα σαρώσει" αλλά είναι από προσωπικό κόμπλεξ
δεν του χρειάζεται.
Είναι μια χαρά και το κατιτίς στην απόκριση είμαι σίγουρος πως έρχεται με απλές βελτιώσεις που κάνουν οι περισσότεροι.

Το 752 x που λογικά θα έχει traction control, TFT, ρυθμιζόμενη ζελατίνα κ δεν ξέρω τι άλλο αν κρατήσει καλή τιμή οντως θα σαρώσει.. Για του 2020 ίσως θα μπορούσαν να έχουν ένα απλό κ ένα special edition γτ απο συζητήσεις παιδιών που ενδιαφέρονται γ αγορά θα ήθελαν κάποια ηλεκτρονικά που δίνει το ktm 390 adv πχ

D3300
28/11/2019, 19:53
Το 752 x που λογικά θα έχει traction control, TFT, ρυθμιζόμενη ζελατίνα κ δεν ξέρω τι άλλο αν κρατήσει καλή τιμή οντως θα σαρώσει.. Για του 2020 ίσως θα μπορούσαν να έχουν ένα απλό κ ένα special edition γτ απο συζητήσεις παιδιών που ενδιαφέρονται γ αγορά θα ήθελαν κάποια ηλεκτρονικά που δίνει το ktm 390 adv πχ

Αν έχει όλα αυτά θα κοστίζει όσο ένα γιαπωνέζικο...

DRAKONET
28/11/2019, 20:26
Παντως απο αρκετα παιδια που γραφουν εδω μεσα και θελουν να παρουν νεα μοτοσυκλετα δεν ετυχε να πηρε καποιος και να ειναι πιο ενεργος στο να γραφει και να λεει για το συγκεκριμενο.
Παντως οταν περνω νεα μοτοσυκλετα παντα χαιρομουν πιο πολυ απο οταν αγοραζα αυτοκινητο.
Αντε και οι υπολοποι πυ εχετε μεινει πισω και πατε απο παπι σε παπι....παρτε κανα εργαλειο να μας γραψετε νεες εντυπωσεις

doctor_john
28/11/2019, 21:01
Το 752 x που λογικά θα έχει traction control, TFT, ρυθμιζόμενη ζελατίνα κ δεν ξέρω τι άλλο αν κρατήσει καλή τιμή οντως θα σαρώσει.. Για του 2020 ίσως θα μπορούσαν να έχουν ένα απλό κ ένα special edition γτ απο συζητήσεις παιδιών που ενδιαφέρονται γ αγορά θα ήθελαν κάποια ηλεκτρονικά που δίνει το ktm 390 adv πχ

Κοίταξε, αυτά με traction δεν τα ξέρω καλά γιατί δεν τα έχω χρησιμοποιήσει σε δική μου μοτό να σου πω αν μου προκάλεσαν προβλήματα.
Γενικά δεν θέλω ιδιαίτερες εξαρτήσεις από ηλεκτρονικά, μου αρέσει να διατηρεί όσο γίνεται τον χαρακτήρα "εύκολης επισκευής"- αυτονομίας
η μοτοσυκλέτα. Αν έχει κιλά για παράδειγμα, το θέλω το abs όχι όμως και brake assistance κ.λπ.
Όχι γιατι πιστεύω πως θα με σώσει σε κάποια στραβή με 200. Γιατί θα καβαλήσω ξημερώματα σε κάποιο βρεγμένο
πλακόστρωτο, κανα φρέσκο χιονάκι, κρατάει και το μπροστινό να μην φθείρεται άδικα.

Αν τα παιδιά ενδιαφέρονται για αύξηση κυβισμού, ηλεκτρονικά fun bike και tft αξεσουάρ που τοποθετείς και after market,
ίσως θα έπρεπε να δουν αν ο χαρακτήρας που προτείνει αυτή η μοτό είναι ότι χρειάζονται.

Είναι σχεδόν ένα GS και δεν θα γίνει ποτέ τόσο μανιτζέβελο με λιγοτερα από 80+hp στον τροχό.
Ίσως ένα 390adv να ήταν πιο αποδοτικό γι'αυτούς ή ένα μεταχειρισμένο gs απο την άλλη.

Φαντάζομαι καταλαβαίνεις πως το συζητώ. Και εμένα μου αρέσουν και τα κυβικά και η άνεση και η ασφάλεια.
Είναι καλό όμως να διαβάζουμε και την "προτεινόμενη" χρήση μιας μοτο. Μέσω των χαρακτηριστικών της να δούμε
τις ισορροπίες που προτείνει.
Ίσως να βαζει ψηλότερα την δυνατότητα κάποιου να βάλει χλμ από κάποιες επιδόσεις, πετυχαίνοντας χαμηλότερο service
- κατανάλωση, επισκευασιμότητα κ.λπ.

fatsas35
28/11/2019, 21:01
Αν έχει όλα αυτά θα κοστίζει όσο ένα γιαπωνέζικο...

Ε δεν νομίζω.. Μια χειροκίνητη ρυθμιζόμενη ζελατίνα δεν κοστίζει.. Δύο οδηγοι κ δύο βίδες είναι.. Με TFT κ traction control θα πάει σε ιαπωνικές τιμές? Μπορουνε να το κρατήσουν σε καλή τιμή.. Αν θέλουνε να πουλήσουν..

fatsas35
28/11/2019, 21:07
Κοίταξε, αυτά με traction δεν τα ξέρω καλά γιατί δεν τα έχω χρησιμοποιήσει σε δική μου μοτό να σου πω αν μου προκάλεσαν προβλήματα.
Γενικά δεν θέλω ιδιαίτερες εξαρτήσεις από ηλεκτρονικά, μου αρέσει να διατηρεί όσο γίνεται τον χαρακτήρα "εύκολης επισκευής"- αυτονομίας
η μοτοσυκλέτα. Αν έχει κιλά για παράδειγμα, το θέλω το abs όχι όμως και brake assistance κ.λπ.
Όχι γιατι πιστεύω πως θα με σώσει σε κάποια στραβή με 200. Γιατί θα καβαλήσω ξημερώματα σε κάποιο βρεγμένο
πλακόστρωτο, κανα φρέσκο χιονάκι, κρατάει και το μπροστινό να μην φθείρεται άδικα.

Αν τα παιδιά ενδιαφέρονται για αύξηση κυβισμού, ηλεκτρονικά fun bike και tft αξεσουάρ που τοποθετείς και after market,
ίσως θα έπρεπε να δουν αν ο χαρακτήρας που προτείνει αυτή η μοτό είναι ότι χρειάζονται.

Είναι σχεδόν ένα GS και δεν θα γίνει ποτέ τόσο μανιτζέβελο με λιγοτερα από 80+hp στον τροχό.
Ίσως ένα 390adv να ήταν πιο αποδοτικό γι'αυτούς ή ένα μεταχειρισμένο gs απο την άλλη.

Φαντάζομαι καταλαβαίνεις πως το συζητώ. Και εμένα μου αρέσουν και τα κυβικά και η άνεση και η ασφάλεια.
Είναι καλό όμως να διαβάζουμε και την "προτεινόμενη" χρήση μιας μοτο. Μέσω των χαρακτηριστικών της να δούμε
τις ισορροπίες που προτείνει.
Ίσως να βαζει ψηλότερα την δυνατότητα κάποιου να βάλει χλμ από κάποιες επιδόσεις, πετυχαίνοντας χαμηλότερο service
- κατανάλωση, επισκευασιμότητα κ.λπ.

Όλα αυτά για μια TFT κ traction control που ειδικά TFT έχουν σχεδόν όλα τα νέα μοντέλα? Δεν έγραψα ούτε cruise control, ούτε corner abs ούτε ride by wire κτλ..Να δίνει 2-3 πράματακια για να χτυπήσει παραπάνω τον ανταγωνισμό..

doctor_john
28/11/2019, 21:26
Ποιόν ανταγωνισμό; :)

Οι μοτό είναι μετρημένες, όχι οι μοτοσυκλετιστές. Όσο πάμε και περισσότεροι προστίθενται.
Γιατί πιστεύεις πως απασχολεί ο ανταγωνισμός μια εταιρεία που απευθύνεται σε ακόρεστο κοινό;

Αν απασχολεί τον τοπικό αντιπρόσωπο και αυτό παίζεται.

Μια καλή tft έχει 120ε ένα καλό όργανο με συνδιασμό αναλογικό - tft έχει 350ε+
Μη με σκας με τις tft :lol:
είναι φτηνιάρικα πράμματα, δείχνουν εφήμερα και σου στερούν ποιότητα :D

bulmont
28/11/2019, 21:28
Εγώ το κρύβω ολόκληρο και βλέπω κάτι ακόμα ομορφότερο.


Το δάκτυλο;;;;;;;;;;;;;

Tallyban
05/05/2021, 10:38
Πρώτη μοτοσυκλέτα σε πωλήσεις στην Ιταλία τον Απρίλιο το 502(Χ) με 700 κομμάτια...

Tallyban
02/06/2021, 09:36
Συνεχίζεται και για το Μάιο στην αγορά της Ιταλίας η πρωτοπορία του ΤRK502(X) σε πωλήσεις (εκτός σκούτερ) με ...942 κομμάτια.
Δεύτερο (με κυάλια) το NC750X με 543 κομμάτια.
Να δούμε που θα πάει αυτό το "κακό".

doctoras
02/06/2021, 13:07
Συνεχίζεται και για το Μάιο στην αγορά της Ιταλίας η πρωτοπορία του ΤRK502(X) σε πωλήσεις (εκτός σκούτερ) με ...942 κομμάτια.
Δεύτερο (με κυάλια) το NC750X με 543 κομμάτια.
Να δούμε που θα πάει αυτό το "κακό".

Ειναι λογικό, οι ιταλοι εχουν στο dna τους το αισθητικό και το πως "φαινεσαι-ται".
Οσοι δεν μπορουν να αγορασουν το gs1250 adve αγοραζει trk502 που τα παει καλα στο αισθητικο κομμάτι. Στα υπόλοιπα ομως.......

AristidisZ
02/06/2021, 13:19
Ειναι λογικό, οι ιταλοι εχουν στο dna τους το αισθητικό και το πως "φαινεσαι-ται".
Οσοι δεν μπορουν να αγορασουν το gs1250 adve αγοραζει trk502 που τα παει καλα στο αισθητικο κομμάτι. Στα υπόλοιπα ομως.......

Φαντάζομαι έχει να κάνει και με το brand name (άλλο που δεν υπάρχει πρακτικά ουδεμία σχέση, αλλά ΟΚ...)

montechristo
02/06/2021, 14:17
Ειναι λογικό, οι ιταλοι εχουν στο dna τους το αισθητικό και το πως "φαινεσαι-ται".
Οσοι δεν μπορουν να αγορασουν το gs1250 adve αγοραζει trk502 που τα παει καλα στο αισθητικο κομμάτι. Στα υπόλοιπα ομως.......

Απλά από περιέργεια, ποια είναι τα υπόλοιπα;;; Είσαι κάτοχος φίλε μου;;

doctoras
02/06/2021, 18:47
Απλά από περιέργεια, ποια είναι τα υπόλοιπα;;; Είσαι κάτοχος φίλε μου;;

Δεν ειναι κατοχος, δε υπονόμευω κατι για την αξιοπιστια, αυτη θα αποδειχτεί εν καιρο ακομη νωρις ειναι.
Το θεμα ειναι κατασκευαστικό, τα 235kg εναντι του ανταγωνισμού(cb500x 195kg, 500ds 205kg, cfmoto 650mt 220kg 70hp).
Οι επιλογες στο θηριώδη 50ρι πιρούνι και οι ακτινικες δαγκανες ειναι κινησεις εντυπωσιασμού δεν ανταποκρίνονται βαση των περγαμηνων τους ειναι απλως επαρκη, ενω τελικα προσθετουν περισσοτερο βαρος.
Κατασκευαστικά το σιδερο οπως πλαισιώνεται στο πλαισιο και η βαφη του σε αυτο αλλα και στα πλαστικα τμηματα δεν με πείθει οτι προσπαθεί να ανταγωνιστει τον κορυφαιο(κατασκευαστικα)της κατηγοριας αυτης honda cb500x.
Συνεπως τα 6800 κρίνονται πολλα οταν ο τοπ εχει 7500.
Ενω παραλληλα κατασκευαστικα ο νεοτερος ανταγωνιστής 500ds ειναι πολυ πιο κοντά στο πρότυπο και με καλυτερη τιμη πλασαρισματος.

Ωστόσο το trk 502 ηχητικά ειναι το πιο ενδιαφέρον απο ολα, ακουγεται σα μποξερ, αισθητικά ισως το πιο όμορφο και λογω μεγέθους φορτώνεται και ταξιδευει καλύτερα.

Καλοριζικο!

doctor_john
02/06/2021, 20:16
Ε τώρα.. κάνεις υποθέσεις για να το μειώσεις, παραδέξου το.
Ακόμα και αν είναι απλώς επαρκή υπάρχουν, αν θες να τα βελτιώσεις δεν θα κοστίσει μια περιουσία.

Το λές σίδερο αλλά είναι ατσάλι και είναι ακριβότερο σε παραγωγή από φτηνιάρικο δέλτα αλουμινίου.
Όχι τίποτα άλλο, περνάς καλύτερα με την ελάχιστη ενδοτικότητα του ατσαλιού ενώ επισκευάζεται ακόμα και αν λείπει κομμάτι...

Και ο "ανταγωνισμός" που λες υφίσταται ανάμεσα σε τουλάχιστον αποδεκτά στοιχεία.
Για πολύ κόσμο δεν είναι καν επιλογή αυτά που αναφέρεις.


428521

doctoras
02/06/2021, 22:08
Ε τώρα.. κάνεις υποθέσεις για να το μειώσεις, παραδέξου το.


Καλα τωρα, απο αυτα που γραφω για τα δρώμενα γενικα και ειδικα, πιστευεις εχω καποιο κομπλεξ και γραφω για να μειώσω? και μαλιστα πρεπει να το παραδεχτω??

Με ρώτησε και ανέφερα συγκεκριμένα, ποιοι ειναι οι λογοι 《κατα την γνωμη μου παντα 》 που υπολείπεται σε σχεση με τον ανταγωνισμό.

Tallyban
03/06/2021, 08:10
Παιδιά για κάθε δέκα 500Χ που πωλούνται στην Ιταλία, πωλουνται 45 κομμάτια TRK502...
Είναι τεράστια η διαφορά.

doctor_john
03/06/2021, 09:10
Αν δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για το αγοραστικό κοινό, τις συνθήκες χρηματοδότησης κ.λπ. είναι δύσκολο να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
Για παράδειγμα δεν ξέρουμε αν έχουν άλλες μοτό οι αγοραστές ή αν το επιλέγουν γιατί πιστεύουν ότι δεν είναι στόχος κλοπής..

Για κάθε μικρή μοτοσυκλέτα πόσα σκούτερ πωλούνται;.

montechristo
03/06/2021, 09:35
Δεν ειναι κατοχος, δε υπονόμευω κατι για την αξιοπιστια, αυτη θα αποδειχτεί εν καιρο ακομη νωρις ειναι.

Δεν εισαι κατοχος, οποτε πως κρινεις, χωρις προσωπικη εμπειρια? Οσο αφορα την αξιοπιστια, ειναι σχεδον τεσσερα χρονια στην ελληνικη αγορα, αν ειχε κατι σοβαρο, θα ειχε ακουστει μαλλον...[/B]

Το θεμα ειναι κατασκευαστικό, τα 235kg εναντι του ανταγωνισμού(cb500x 195kg, 500ds 205kg, cfmoto 650mt 220kg 70hp).
Οι επιλογες στο θηριώδη 50ρι πιρούνι και οι ακτινικες δαγκανες ειναι κινησεις εντυπωσιασμού !!!! δεν ανταποκρίνονται βαση των περγαμηνων τους ειναι απλως επαρκη Το εχεις οδηγησει ??? , ενω τελικα προσθετουν περισσοτερο βαρος.

Κατασκευαστικά το σιδερο οπως πλαισιώνεται στο πλαισιο και η βαφη του σε αυτο αλλα και στα πλαστικα τμηματα δεν με πείθει οτι προσπαθεί να ανταγωνιστει τον κορυφαιο(κατασκευαστικα)της κατηγοριας αυτης honda cb500x.

Συνεπως τα 6800 κρίνονται πολλα οταν ο τοπ εχει 7500.
Ενω παραλληλα κατασκευαστικα ο νεοτερος ανταγωνιστής 500ds ειναι πολυ πιο κοντά στο πρότυπο Το προτυπο ειναι το Honda, να φανταστω???και με καλυτερη τιμη πλασαρισματος.

Ωστόσο το trk 502 ηχητικά ειναι το πιο ενδιαφέρον απο ολα, ακουγεται σα μποξερ, αισθητικά ισως το πιο όμορφο και λογω μεγέθους φορτώνεται και ταξιδευει καλύτερα.

Καλοριζικο!Ευχαριστω πολυ αγορινα...

Το προβλημα για εμενα ειναι οτι συγκρινουμε ασχετες μοτο, εχοντας απλα βαση τα κυβικα. Δεν ειναι ετσι ομως. Τουλαχιστον οχι για εμενα. Εγω ηθελα μια μοτο μεν χωρους για δυο, για ανετα ταξιδια. Θα το ειχα αυτο με το Honda?

Οσο αφορα τα χρηματα που κοστιζουν τα παντα ειναι σχετικα. Εγω πχ το αγορασα με 24ατοκες δοσεις και 25% προκαταβολη. Τι ποσο γλυτωσα σε τοκους? Επισης εχει 4 χρονια εγγυηση, δηλαδη οτι παθει για 4 χρονια, δεν με αγχωνει. Αυτο δειχνει κατι για την εμπιστοσυνη της εταιρειας στο προιον της και την αξιοπιστια του.

Στην τελικη, ο καθενας επιλεγει οτι τον βολευει καλυτερα ή απλα οτι του αρεσει περισσοτερο. Απλα οταν εκφραζουμε γνωμη που επηρεαζει αλλους, καλο θα ειναι να προκυπτει απο καπου (δοκιμη, χρηση, κτλ) κι οχι απλα οτι νομιζουμε...

PaNick67
03/06/2021, 09:45
Η Ιταλια ειναι αλλη αγορα. Εκει το ΤRK 502 εχει 6.000€ ενω το cb 500x 7.100. Επισης οι μοτο απαξιωνονται πιο γρηγορα εκει και αλλαζονται επισης. Ταυτοχρονα δεν εψαξα για αλλες παροχες, οπως δωρεαν σερβις, ατοκα προγραμματα που μπορουν να κανουν την διαφορα.

Edit, επισης η Ελληνικη αγορα ειναι στρεβλη. Εδω νομιζουμε οτι η μηχανη μας πρεπει να κραταει τιμη, γιατι ετσι και βλεπουμε μηχανες 5ετιας να πουλιουνται στο 80% της καινουργιας. Πως θα παρει καποιος το benelli και το καθε benelli οταν δεν ξερει αν θα κρατησει στην αγορα, αν θα πουλησει, αν , αν;

stefanos
03/06/2021, 10:49
Αν δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για το αγοραστικό κοινό, τις συνθήκες χρηματοδότησης κ.λπ. είναι δύσκολο να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.



Τι λεπτομέρεια για το αγοραστικό κοινό χρειάζεται να γνωρίζουμε?
Ο απλός κόσμος είναι.
Είναι οι άνθρωποι που χρειάζονται ένα μηχανάκι να κάνουν τη δουλειά τους σε λογική τιμή
χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις και να βλέπεται εμφανισιακά.
Ούτε για χώμα ούτε για το γύρο του κόσμου ούτε για κόντρες το παίρνουν.
Στην κατηγορία μετράει το κόστος αγοράς χρήσης και συντήρης η επάρκεια συνεργείων ανταλλακτικών
και να μη χαλάει.

doctor_john
03/06/2021, 11:42
Τις αναφέρω παρακάτω στο περίπου.

Ο απλός κόσμος στην ιταλία είναι τρομακτικά διαφορετικής παιδείας και λογικής.
Δεν υπάρχει το "να κάνω την δουλίτσα μου" στον ιταλό, έχει αυτοσεβασμό.
Έχουν αντίστοιχους μετανάστες με εμάς, τους λέμε ιταλούς;

panavour
03/06/2021, 11:49
Τι λεπτομέρεια για το αγοραστικό κοινό χρειάζεται να γνωρίζουμε?
Ο απλός κόσμος είναι.
Είναι οι άνθρωποι που χρειάζονται ένα μηχανάκι να κάνουν τη δουλειά τους σε λογική τιμή
χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις και να βλέπεται εμφανισιακά.
Ούτε για χώμα ούτε για το γύρο του κόσμου ούτε για κόντρες το παίρνουν.
Στην κατηγορία μετράει το κόστος αγοράς χρήσης και συντήρης η επάρκεια συνεργείων ανταλλακτικών
και να μη χαλάει.

ετσι ειναι,αμα το αουτσαιντερ ξεπερασει την φιρμα πρεπει να γινει ψυχολογικη αναλυση υπο την αιγιδα της αμερικανικης ψυχιατρικης εταιρειας σε συνεργασια με την ΝΑΣΑ,ενω αμα στην ελλαδα των μνημονιων και της χρεοκωπειας η πρωτη μηχανη σε αντβεντιουρ μηχανες ειναι η bmw 1250 gs το περναμε στο ντουκου.:cry:

AristidisZ
03/06/2021, 12:10
ετσι ειναι,αμα το αουτσαιντερ ξεπερασει την φιρμα πρεπει να γινει ψυχολογικη αναλυση υπο την αιγιδα της αμερικανικης ψυχιατρικης εταιρειας σε συνεργασια με την ΝΑΣΑ,ενω αμα στην ελλαδα των μνημονιων και της χρεοκωπειας η πρωτη μηχανη σε αντβεντιουρ μηχανες ειναι η bmw 1250 gs το περναμε στο ντουκου.:cry:

Tώρα μιλάμε για έναν λαό που έβγαζε παμψηφεί τον Μπερλουσκόνι, έτσι για να καταλάβουμε για ποιους λέμε...

panavour
03/06/2021, 12:35
Tώρα μιλάμε για έναν λαό που έβγαζε παμψηφεί τον Μπερλουσκόνι, έτσι για να καταλάβουμε για ποιους λέμε...

Τουλαχιστον ο μπερλουσκονι ειναι ενας επιτυχημενος επιχειρηματιας που εχει δουλεψει στην ζωη του,ενω εμεις εχουμε βγαλει εναν ταβερνοβιο με βαρυ ονομα,εναν αεργο τεμπελη καταληψια,εναν που προσπαθουσε ν αλλαξει την αλυσιδα εν κινησει στο ποδηλατο με βαρυ ονομα,και τελος εναν αεργο με πολλες τουαλετες στην κρητη.
Τι να σου πω τεραστια ωριμοτης λαου.:bawl:

Tallyban
06/07/2021, 11:34
Συνεχίζεται η πρωτοκαθεδρία του TRK502(X) στην ιταλικη αγορά (Ιανουάριος-Ιουνιος,εκτος σκούτερ) με 3975 τεμάχια.Ακολουθουν R1250GS με 2770τμχ και ΑΤ με 2002τμχ.

Parking
06/07/2021, 12:05
Τι λεπτομέρεια για το αγοραστικό κοινό χρειάζεται να γνωρίζουμε?
Ο απλός κόσμος είναι.
Είναι οι άνθρωποι που χρειάζονται ένα μηχανάκι να κάνουν τη δουλειά τους σε λογική τιμή
χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις και να βλέπεται εμφανισιακά.
Ούτε για χώμα ούτε για το γύρο του κόσμου ούτε για κόντρες το παίρνουν.
Στην κατηγορία μετράει το κόστος αγοράς χρήσης και συντήρης η επάρκεια συνεργείων ανταλλακτικών
και να μη χαλάει.

αν του κόβανε και λίγο (πολύ) βάρος

a_christoforos
20/07/2021, 00:53
Σήμερα το έκανα test drive για μόνο 20 λεπτά αλλά γενικά ήταν αρκετά για να με κερδίσουν. Γενικά μπαίνουμε πολύ εύκολα στο mood των αριθμών και ξεχνάμε την εμπειρία οδήγησης. Το λέω αυτό σε σχέση με τα κιλά. Ναι είναι 500άρι αλλά από την άλλη έχει μια σταθερότητα και κύλιση πάνω στον δρόμο που θυμίζει μεγαλύτερες μηχανές. Στην κίνηση μέσα στην πόλη δεν είναι πάλι τα κιλά όσο ο όγκος του που και αυτός θα έλεγα ότι πραγματικά εντυπωσιάζει. Ο μεγαλύτερος αντίπαλος το cb500x είναι αρκετά πιο στενός αλλά και πάλι πάνω κάτω τα ίδια θα κάνεις και με αυτό στην πόλη δεν θα κινηθείς όπως με σκούτερ ή παπάκι... Καλή κάλυψη από αέρα και σέλα καναπές... Και επειδή προσανατολίζομαι για μεταχειρισμένο αν βρω κάτι σε καλή τιμή μπορεί να το χτυπίσω... Η όχι και τόσο καλή μεταπώληση έχει και τα καλά της... :lol: Μπαινείς να δεις αγγελίες για το Honda μεταχειρισμένο και βλέπεις πολύ μικρές διαφορές από το καινούριο ιδιαίτερα αν έχουν και τίποτα έξτρα επάνω...

Tallyban
03/08/2021, 21:25
Πρώτο σε πωλήσεις(εκτος σκουτερ) τον Ιούλιο στην Ιταλία με 752 τεμάχια.

montechristo
04/08/2021, 10:04
Eχει κανεις καποιος ιδιοκτητης αναβαθμιση σε αναρτησεις? Μιας και μαλλον θα με συντροφευσει καιρο, σκεφτομαι για ενα σετακι Andreani για εμπρος κι ενα Ohlins πισω. Προφανως θα ειναι η μερα με την νυχτα, αλλα το εχει δοκιμασει κανεις? Τιμες γυρω στα 600-650 για το Andreani τοποθετημενο και αλλα τοσα για αγορα του Ohlins.

YΓ Απαντησεις του τυπου πουλα το και παρε αλλο, δεν θα βοηθησουν. Ειπαμε θα μεινει καιρο...;)

panavour
04/08/2021, 15:11
Eχει κανεις καποιος ιδιοκτητης αναβαθμιση σε αναρτησεις? Μιας και μαλλον θα με συντροφευσει καιρο, σκεφτομαι για ενα σετακι Andreani για εμπρος κι ενα Ohlins πισω. Προφανως θα ειναι η μερα με την νυχτα, αλλα το εχει δοκιμασει κανεις? Τιμες γυρω στα 600-650 για το Andreani τοποθετημενο και αλλα τοσα για αγορα του Ohlins.

YΓ Απαντησεις του τυπου πουλα το και παρε αλλο, δεν θα βοηθησουν. Ειπαμε θα μεινει καιρο...;)

ΔΕΝ νομιζω να το εχει κανει κανενας απ οσους το εχουν αγορασει.Ποτε δεν ξερεις ομως.

montechristo
05/08/2021, 09:08
ΔΕΝ νομιζω να το εχει κανει κανενας απ οσους το εχουν αγορασει.Ποτε δεν ξερεις ομως.

Oτι υπαρχει τουλαχιστον ενας, υπαρχει (καπου στην Κρητη). Απλα ηθελα να δω αν υπαρχει κανεις εδω μεσα...

Tallyban
02/09/2021, 22:06
Πρώτο και τον Αύγουστο στην Ιταλία (εκτός σκούτερ) με 468 τμχ.Ακολουθουν V7 με 213τμχ και τρέισερ 9 με 193τμχ.

doctoras
02/09/2021, 22:18
Πρώτο και τον Αύγουστο στην Ιταλία (εκτός σκούτερ) με 468 τμχ.Ακολουθουν V7 με 213τμχ και τρέισερ 9 με 193τμχ.

Ναι αλλα δεν εχει μοχλικο

Tallyban
02/09/2021, 22:38
Το Εξκειπ νομίζω δεν θα έχει, το τιαρκει εχω την εντύπωση ότι έχει .

doctoras
02/09/2021, 22:44
https://rawpowermotorcycles.com/wp-content/uploads/2019/04/feature41.jpg

doctor_john
02/09/2021, 22:54
Τι να το κάνει το μοχλικό; θα βρεί το λάστιχο πάνω και το κάρτερ κάτω..
Εχουμε την δυνατότητα να λειτουργεί σχεδόν οριζόντια η ανάρτηση και να έχουμε μακρύ ψαλίδι
και θα το αλλάξουμε να δουλεύει κάθετα, να μας τρώει μήκος από το ψαλίδι και να είναι πιο περίπλοκο
σε ένα baby multistrada;

Θα κάνει πετάγματα;

Tallyban
03/09/2021, 08:06
Απαράδεκτο μηχανάκια των 7000€ να μην έχουν μοχλικό.

doctor_john
03/09/2021, 14:41
Αν δεν εξηγήσεις γιατί ο μόνος απαράδεκτος είσαι εσύ

Tallyban
02/10/2021, 08:25
Πρώτο σε πωλήσεις στην Ιταλία (εκτός σκούτερ)και για το Σεπτέμβριο το TRK502(X) με 618 ΤΜΧ.
Ακολουθούν το RKF125 με 301τμχ,και το V7 με 287τμχ.

doctoras
02/10/2021, 08:42
Πρώτο σε πωλήσεις στην Ιταλία (εκτός σκούτερ)και για το Σεπτέμβριο το TRK502(X) με 618 ΤΜΧ.
Ακολουθούν το RKF125 με 301τμχ,και το V7 με 287τμχ.

τι έχεις τον μ.ο. ιταλών για σημείο αναφοράς? οι ιταλοί μπορεί να νομίζουν οτι είναι εξολοκλήρου ιταλικό προιόν. σου είπα περισσότερο δείχνει οτι έχει φτωχοποιηθεί η αγορά τους γιατί στην θέση αυτή ήταν για πολλά χρόνια 1200gs
το trk502 είναι γαμάτο αισθητικά, πολύ θελκτικός ήχος και πολύ καλούς χώρους, αλλά στην κατάταξη κατασκευαστικά με τα cfmoto650 και voge500ds πάει τρίτο (πιο ακριβό και χωρίς να αποτιμάται η διαφορά αυτη απο τους ανταγωνιστές του).

Parking
02/10/2021, 14:42
τι έχεις τον μ.ο. ιταλών για σημείο αναφοράς? οι ιταλοί μπορεί να νομίζουν οτι είναι εξολοκλήρου ιταλικό προιόν. σου είπα περισσότερο δείχνει οτι έχει φτωχοποιηθεί η αγορά τους γιατί στην θέση αυτή ήταν για πολλά χρόνια 1200gs
το trk502 είναι γαμάτο αισθητικά, πολύ θελκτικός ήχος και πολύ καλούς χώρους, αλλά στην κατάταξη κατασκευαστικά με τα cfmoto650 και voge500ds πάει τρίτο (πιο ακριβό και χωρίς να αποτιμάται η διαφορά αυτη απο τους ανταγωνιστές του).

Στην Ευρώπη πια δεν έχει νόημα η μεγάλη μηχανή.
Δεν ταξιδεύουν με μηχανές.
Ο λόγος? Ακριβή βενζίνη, κάμερες και ραντάρ ΠΑΝΤΟΥ
(Οκ Γερμανία όχι)
Άρα τι να τα κάνεις τα κυβικά αν δεν μπορείς να πας πάνω από 120
Οκ δεν φτώχηναν φυσικά αφού συνεχίζουν να έχουν αμαξάρες
και τα αμάξια που βλέπεις εδώ εκεί δεν υπάρχουν
Λεφτά δεν πετάνε οι άνθρωποι και καλά κάνουν
Μ ένα βρεστρομ 6,5 είσαι κομπλέ παντού

Η πίστα άλλο θέμα

toyar
02/10/2021, 15:48
δεν ξερω τις καταναλωτικες συνηθειες των ευρωπαιων αλλα μεγαλυτερος παραμυθατζης απο τον ελληνα δεν πρεπει να υπαρχει αλλου:bawl:

karellen
02/10/2021, 20:00
Πρώτο σε πωλήσεις στην Ιταλία (εκτός σκούτερ)και για το Σεπτέμβριο το TRK502(X) με 618 ΤΜΧ.
Ακολουθούν το RKF125 με 301τμχ,και το V7 με 287τμχ.
Υπάρχει κάποιο link?

Tallyban
03/10/2021, 07:39
moto αλλά όχι .gr

karellen
03/10/2021, 08:41
Αν διαβάζω καλά τους καταλόγους του οκταμήνου (https://www.2wo.gr/market1/dokimes-eksoplismou-anavati/7134-oi-italoi-protimoun-peripeteia-kai-benelli) τα Benelli 502 και 502 Χ παρουσιάζονται αθροιστικά, κάτι που δεν κάνει με τα bmw 1250gs/Adv και φαίνονται σαν ξεχωριστά μοντέλα.
Αν αθροίσουμε λοιπόν και τα τελευταία η διαφορά είναι εμφανής.Λίγο φανφάρικες επομένως οι σημαίες.

1. Benelli TRK 502 & 502 X - 5.119
2. BMW R 1250 GS - 3.391
3. Yamaha Tracer 9 - 2.533
4. Honda CRF1100L Africa Twin - 2.392
5. BMW R 1250 GS Adventure - 2.125
6. Ducati Multistrada V4 & V4 S - 2.036
7. Yamaha Tenere 700 - 1.814
8. Moto Guzzi V7 - 1.787
9. Yamaha Tracer 7 - 1.785
10. Keeway RKF125 - 1.737

BabisStinson
03/10/2021, 10:01
Αν διαβάζω καλά τους καταλόγους του οκταμήνου (https://www.2wo.gr/market1/dokimes-eksoplismou-anavati/7134-oi-italoi-protimoun-peripeteia-kai-benelli) τα Benelli 502 και 502 Χ παρουσιάζονται αθροιστικά, κάτι που δεν κάνει με τα bmw 1250gs/Adv και φαίνονται σαν ξεχωριστά μοντέλα.
Αν αθροίσουμε λοιπόν και τα τελευταία η διαφορά είναι εμφανής.Λίγο φανφάρικες επομένως οι σημαίες.

1. Benelli TRK 502 & 502 X - 5.119
2. BMW R 1250 GS - 3.391
3. Yamaha Tracer 9 - 2.533
4. Honda CRF1100L Africa Twin - 2.392
5. BMW R 1250 GS Adventure - 2.125
6. Ducati Multistrada V4 & V4 S - 2.036
7. Yamaha Tenere 700 - 1.814
8. Moto Guzzi V7 - 1.787
9. Yamaha Tracer 7 - 1.785
10. Keeway RKF125 - 1.737

Αν και offtopic, μου αρέσει πολύ η θέση της V7, avanti guzzisti..! Εντυπωσιακό νούμερο πραγματικά από όποια οπτική και να το δεις.
Επίσης μου κάνει η εντύπωση που δεν είναι το 500X της Honda στην 10αδα.

doctoras
03/10/2021, 11:07
Αν και offtopic, μου αρέσει πολύ η θέση της V7, avanti guzzisti..! Εντυπωσιακό νούμερο πραγματικά από όποια οπτική και να το δεις.
Επίσης μου κάνει η εντύπωση που δεν είναι το 500X της Honda στην 10αδα.

έχουν μεγαλύτερο ρετρο-κοινό + του ότι είναι 5 φορες παραπάνω απο την ελλάδα

Parking
03/10/2021, 13:26
έχουν μεγαλύτερο ρετρο-κοινό + του ότι είναι 5 φορες παραπάνω απο την ελλάδα

το φτιάχνουν κι εκεί
(εμείς τα κλείσαμε όλα)
:cry:

Πάντως αν κάποιος ήθελε μια μόνο μηχανή (για χ ψ λόγους)
ένα τέτοιο 500 παίζει δυνατά σαν επιλογή όλα σ ένα

stefanos
03/10/2021, 13:38
έχουν μεγαλύτερο ρετρο-κοινό + του ότι είναι 5 φορες παραπάνω απο την ελλάδα

Το guzzi είναι μηχανάκι για Ευρωπαίους ενήλικες ιδανικό για καθημερινή χρήση και φαντάζομαι στην Ιταλία θα έχει και υποστήριξη σε ανταλλακτικά και service.Πρακτικό και ωραίο μηχανάκι.
Τα ανάλογα γιαπωνέζικα κινέζικα είναι για νάνους και δεν συζητάμε για δικάβαλο και ταξιδάκια.

BabisStinson
03/10/2021, 13:56
Το guzzi είναι μηχανάκι για Ευρωπαίους ενήλικες ιδανικό για καθημερινή χρήση και φαντάζομαι στην Ιταλία θα έχει και υποστήριξη σε ανταλλακτικά και service.Πρακτικό και ωραίο μηχανάκι.
Τα ανάλογα γιαπωνέζικα κινέζικα είναι για νάνους και δεν συζητάμε για δικάβαλο και ταξιδάκια.

Και Ελλάδα μια χαρά είναι, κανένα παράπονο, το λέω ως κάτοχος.

Tallyban
03/11/2021, 19:53
Πρώτο και για τον Οκτώβριο σε πωλήσεις (εκτός σκούτερ) το TRK502(X) με 420τμχ.Ακολουθουν RKF125 με 226τμχ. και ΑΤ με 196τμχ.

fatsas35
07/11/2021, 07:42
Η QJ έκανε κίνηση ματ το 17..Έβγαλε μια μέτρια κατασκευαστικα μοτοσυκλετα με ιταλικό όνομα για πρεστίζ με εμφάνιση 1000αρας με στοιχεία από multi κ gs κ πουλησε σαν τρελή..Αν η μοτο λεγόταν QJ κανεις δεν θα την αγοραζε..Για Ελλαδα στα 7000 την θεωρώ πανακριβη!!!.5500 ευρω θα έπρεπε να πωλείται.Πολύ βαριά μοτο που το βάρος της φαίνεται στις στροφές, ποιότητα κατασκευης μέτρια, πολυ ωραιος ήχος,πολυ ομορφη εμφανισιακά.Θεωρω την ds500 κ την maverick πολυ καλύτερες επιλογές κ 1000 ευρω φθηνότερες.. Η ds στριβει μόνη της εχει πολυ καλύτερη ποιότητα κατασκευής επώνυμα περιφερειακα κ tft οθονη..Αν η ds λεγόταν benelli κ η trk voge μαντέψτε τι θα γινόταν στις πωλήσεις..

doctor_john
07/11/2021, 08:22
τις πωλήσεις κοιτάς, στο σχεδιαστήριο θα είχαν νεκρούς..

Tallyban
03/12/2021, 19:09
Νοέμβριος,TRK502(X) 215τμχ,RKF125 157τμχ,V7 153τμχ.

Tallyban
06/01/2022, 19:21
Δεκέμβριος,1ο ΤΜ SMR125 με 266τμχ,2ο ΑΤ με 134τμχ,3ο RKF125 με 98τμχ.

Acacius
10/01/2022, 17:00
Δεκέμβριος,1ο ΤΜ SMR125 με 266τμχ,2ο ΑΤ με 134τμχ,3ο RKF125 με 98τμχ.

Άλλαξε τίποτα τη νομοθεσία και η TM ταξινόμησε ένα σκασμό μηχανάκια πριν την αλλαγή του χρόνου, ή ξαφνικά απέκτησαν ορέξεις και λεφτά οι Έλληνες πιτσιρικάδες και αγόρασαν όλοι δίχρονο 125άρι motard;

( ταξινομείται αυτό το πράγμα (https://www.tmracing.it/portfolio-items/smr-125-fi-2t-2021/?lang=en); )

bulmont
10/01/2022, 17:23
Ομορφο είναι.

stefanos
10/01/2022, 17:43
Άλλαξε τίποτα τη νομοθεσία και η TM ταξινόμησε ένα σκασμό μηχανάκια πριν την αλλαγή του χρόνου, ή ξαφνικά απέκτησαν ορέξεις και λεφτά οι Έλληνες πιτσιρικάδες και αγόρασαν όλοι δίχρονο 125άρι motard;

( ταξινομείται αυτό το πράγμα (https://www.tmracing.it/portfolio-items/smr-125-fi-2t-2021/?lang=en); )

Βάση για πινακίδα φλάς φανάρι γιατί να μην ταξινομείται?
Από euro δεν ξέρω τι παίζει...

ptc
10/01/2022, 20:23
Άλλαξε τίποτα τη νομοθεσία και η TM ταξινόμησε ένα σκασμό μηχανάκια πριν την αλλαγή του χρόνου, ή ξαφνικά απέκτησαν ορέξεις και λεφτά οι Έλληνες πιτσιρικάδες και αγόρασαν όλοι δίχρονο 125άρι motard;

( ταξινομείται αυτό το πράγμα (https://www.tmracing.it/portfolio-items/smr-125-fi-2t-2021/?lang=en); )

Αν θυμαμαι καλα ο Tallyban εχει ενα φετιχ με τις πωλησεις στην Ιταλια (παραλληλα με τα φετιχ για μοχλικο και μεταξονιο). Αυτα νομιζω πως ειναι πωλησεις Ιταλιας. Τωρα γιατι τα ποσταρει εδω... αγνωστο.

karellen
10/01/2022, 20:38
Όλοι οι δρόμοι οδηγούν εκεί αφού.

doctoras
10/01/2022, 20:40
Ομορφο είναι.

Τούμπανο ειναι το λιγουρευομαι, εχει κορυφαια περιφερειακά, αλλα τα φραγκα ειναι πολλα
Σε αυτο το μπάτζετ παιρνεις beta xtrainer 250 με ιντζεκσο και μίζα

doctoras
10/01/2022, 20:43
Αν θυμαμαι καλα ο Tallyban εχει ενα φετιχ με τις πωλησεις στην Ιταλια (παραλληλα με τα φετιχ για μοχλικο και μεταξονιο). Αυτα νομιζω πως ειναι πωλησεις Ιταλιας. Τωρα γιατι τα ποσταρει εδω... αγνωστο.

Παράλληλα με:
Αλυσίδα 520.
Μονο δισκο μπροστα.
Συνδυασμό φορτιου φρεναρίσματος.
Συνδυασμό φορτιου μετάδοσης.
:)

νεοσσός
10/01/2022, 21:28
Αν θυμαμαι καλα ο Tallyban εχει ενα φετιχ με τις πωλησεις στην Ιταλια (παραλληλα με τα φετιχ για μοχλικο και μεταξονιο). Αυτα νομιζω πως ειναι πωλησεις Ιταλιας. Τωρα γιατι τα ποσταρει εδω... αγνωστο.
Σωστός ο φοιτητής.
https://www.italy24news.com/News/amp/327873

Tallyban
03/02/2022, 19:07
Παραδόξως πάλι πρώτο το TRK502(X) για τον Ιανουάριο με 336τμχ .Ακολουθουν στη 2η θέση R1250GS και ΑΤ με 228τμχ αμφοτερα.

lleonidas
11/03/2022, 12:10
Τρία χρόνια εργοστασιακή ​εγγύηση​​​ (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Benelli-3-xronia-eggyhsh-kai-epektash-sta-xrhmatodotika_137641.asp) για όλες τις μοτοσυκλέτες της εταιρείας και χρηματοδοτικό με 30% προκαταβολή και αποπληρωμή σε έως 24 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα.

Tallyban
02/04/2022, 19:59
Πρώτο και για το Μάρτιο (εκτός σκούτερ)το TRK502(X) με 768τμχ.Ακολουθουν R1250GS με 537τμχ και Τ7 με 433τμχ.

karellen
02/04/2022, 21:09
Πρώτο και για το Μάρτιο (εκτός σκούτερ)το TRK502(X) με 768τμχ.Ακολουθουν R1250GS με 537τμχ και Τ7 με 433τμχ.

Στην Ελλάδα?

D3300
03/04/2022, 07:21
Πρώτο και για το Μάρτιο (εκτός σκούτερ)το TRK502(X) με 768τμχ.Ακολουθουν R1250GS με 537τμχ και Τ7 με 433τμχ.

Αν δεν πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους είναι όντως αξιοπερίεργο...

lleonidas
03/04/2022, 08:21
Δεν αναφέρεται στην Ελλάδα... τόσα κομμάτια δεν πωλούνται εδώ όλη τη χρονιά!
Είναι οι ταξινομήσεις του Μαρτίου στην Ιταλία.
Το GS έχει συνολικά 861 , απλό και Adv μαζί.

doctoras
03/04/2022, 08:44
Στην Ελλάδα?
Ιταλια μενει το παιδι :)

karellen
03/04/2022, 08:55
Α οκ.