View Full Version : Καινούργιο VFR 800 2015
Έχει ή ξέρει κανείς κάποιον/α που να έχει το καινούργιο VFR; Εάν ναι θα ήθελα να έρθω σε επαφή.
spyrakos35
24/11/2015, 19:51
Δεν εχουν στα μαγαζα;
Όπου έχω ψάξει είναι 13.500 Κατόπιν Παραγγελίας. Γενικά θα ήθελα εντυπώσεις από κάποιον/α που να το έχει και να μήν είναι και το πρώτο μηχανάκι. Ψάχνω για ένα SΤ μηχανάκι και είμαι ανάμεσα σε αυτό και το Kawasaki Z1000SX...
theofilos888
24/11/2015, 19:55
Δεν εχουν στα μαγαζα;
Ουτε βιδα απο παπι δεν εχουν πια. Οχι μηχανακι ολοκληρο. Το κοιτας στο ιντερνετ και το παραγγελνεις. Αυτη ειναι η απαντηση επισημου εμπορου σημερα. Και οχι της χοντα, για να μην προτρεχετε!
Ποιος θα δώσει 13.000+ χωρίς ούτε να ανέβει στατικά επάνω; Τουλάχιστον η Kawa έχει Z1000SX έστω και παλαιότερα '13-'14.
Η Honda κουκουρούκου, νομίζω ούτε ένα για δείγμα...
amyroukai
24/11/2015, 20:21
Το ξέρεις φαντάζομαι ότι πρακτικά είναι ίδιο με το παλιό, με άλλα ρούχα...
Θα ήθελα να το κάνω βόλτα και δεν μου πάει να κοροιδεύψω κάποιον με VTEC που το πουλάει. Δεν είναι και ακριβώς το ίδιο, κάτι κιλά λιγότερα, Traction Control, στενότερο και γενικά δεν ξέρω εάν μου φτάνουν τα 90-95 άλογα ρόδα μετά από 17 χρόνια με 135(4 χρόνια ΖΧ-9 C1) και 150 (13 χρόνια GSXR 1000 K3). Έχω οδηγήσει μόνο το τελευταίο με τα γρανάζια αλλά πάνε 15-16 χρόνια.
Εχω ενα φιλο που το εχει.
Πες τι θες να ρωτησεις οταν τον πετυχω.
amyroukai
25/11/2015, 07:39
Πες τι θες να ρωτησεις
Θα ήθελα να το κάνω βόλτα
Το είπε ήδη...
Παρε το ΚΑΒΑ
θα ξενερωσεις και με την ροπη που δεν εχει χαμηλα το Χοντα
και με τα λιγα αλογα που εχει...
στα λεφτα νομιζω ειναι κοντα...
Εχει και καλυτερη καλυψη το καβα
spyrakos35
25/11/2015, 09:51
το καβασάκι, σόρρυ αλλά επειδή του βάλανε ένα φαίρινγκ, όμορφο, καλό, χρυσό αλλά σπορτ τούρινγκ δεν το λες....
ειδάλλως κοίτα και για φερινγκάτο fazer 1000
το ερώτημα "στα μαγαζά δεν έχουν" ήταν εκ του πονηρού.... ξέρω τι (δεν) έχουν οι αντιπροσωπείες από στοκ.....
Ενω το VFR.....
Grand Tourismo....:confused:
spyrakos35
25/11/2015, 09:55
Ενω το VFR.....
Grand Tourismo....:confused:
όχι βέβαια αλλά πιο τουρίσμο από το καφασάκι ή το γιαμάπα που είπα εγώ
Eχει φιλος παλιοτερο 800αρι VFR
ολοι ελεγαν τι ομοιογενες
τι φοβερο
τι...τι..τι...
οταν το καβαλησα μου φανηκε
κουφιο ως τις 7.000, πολυ ζωηρο μετα τις 7.000
σκληρο,
σκυφτο,
η ζελατινα καλυπτε πολυ καλα μεχρι και το ανω μερος των @ρχιδιων μου...
Ειμαι και 1.87/100 κιλα ....το αγαπησα!!!:bawl:
spyrakos35
25/11/2015, 09:59
το καφασάκι δεν είναι καλύτερο σε αυτά που γράφεις
δεν ξέρω βέβαια αν είναι πιο ζωντανό χαμηλά
@gfawkes
Με 2002 800αρι κ 1.91 κ 96 κιλά, μια χαρά μου φάνηκε για 4 χρόνια,
κ ακόμα μου λείπει κάποιες στιγμές .
Όταν το είχα πάρει, μόλις είχα δώσει ένα cbr 600 98αρι, οπότε το vfr μου φάνηκε με ροπή αρκετή χαμηλά,
κ ψηλά απλά ανεκτό .
Εξαρτάται παρά πολύ το τι είχες πριν !
amyroukai
25/11/2015, 10:25
Για να πω την αιρετική άποψη στο ζήτημα, θα πήγαινα σε crossrunner που είναι ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη με πιο άνετη θέση και 1500 ευρώ πιο κάτω αν δεν με απατά το μνημονικό μου :)
Εκτός από τοις αμφιβολίες για την αίσθηση (και μόνο αυτήν γιατι δεν νομίζω ότι χρησιμοποιώ τα άλογα του GSXR), θέλω να τον ρωτήσω εάν η μετάβαση στο VTEC είναι ομαλή και πώς είναι το γρανάζωμα του κιβωτίου. Έχω διαβάσει σε διάφορα forum (VFRdiscusion πχ) ότι σε σχετικά υψηλές ταχύτητες το μηχανάκι είναι εκτός powerband--max hp.
Sorry με πήρε ο ύπνος...
Αυτά τα ON-OFFοειδή τύπου Crossrunner ή Τtracer που το οδήγησα νομίζω ότι με αποκόπτουν από την μπροστινή ρόδα, δεν αισθάνομαι σχεδόν τίποτα από το μπροστινό.
Οσο αφορα το vtec μου εχει πει οτι ειναι ομαλο και δε κλωτσαει(πολυ)
nicksior
25/11/2015, 12:06
Ομορφο είναι !
346240
nicksior
25/11/2015, 12:09
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Honda VFR 800F (2014)
Κινητήρας Honda τετράχρονος, V4 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και VTec, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 72 x 48
Χωρητικότητα (cc) 782
Σχέση συμπίεσης 11,8:1
Μέγιστη ισχύς 104,4hp (77,9kW) / 10.200rpm
Μέγιστη ροπή 7,65kgm (75,1Νm) / 8.500rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός PGM FI
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I 2,846 (37/13)
II 2,062 (33/16)
III 1,578 (30/19)
IV 1,291 (31/24)
V 1,111 (30/27)
VI 0,965 (28/29)
Πρωτεύουσα μετάδοση 1,934 (64/33)
Τελική μετάδοση 2,687 (43/16)
Πλαίσιο Δύο δοκών αλουμινίου
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 43mm και διαδρομή 108mm και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου
Πίσω ανάρτηση Monoshock Pro Link με διαδρομή 120mm, ρύμιση απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου σε 7 θέσεις
Μπροστινό φρένο 2 Δίσκοι διαμέτρου 310mm, με δαγκάνες 4 εμβόλων ακτινικής στήριξης - ABS
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 256mm με δαγκάνα 2 εμβόλων - ABS
Μπροστινό ελαστικό 120/70 - 17
Πίσω ελαστικό 180/55 - 17
Μήκος (mm) 2.134
Πλάτος (mm) 748
Υψος (mm) 1.203
Υψος σέλας (mm) 789/809
Μεταξόνιο (mm) 1.460
Ιχνος (mm) 5
Γωνία Caster 25,3
Βάρος (kg) 239 (πλήρης υγρών)
Ρεζερβουάρ (lt) 21,5
spyrakos35
25/11/2015, 12:15
Ομορφο είναι !
346240
ναι, εφόσον πετάξεις την εξάτμιση.....
δε μπορείς να φανταστείς για τι χάλι μιλάμε..... ακόμα και οι ραφές στις κολήσεις είναι για τον Μπέο
είναι για τον Μπέο
Λίγα με το πρόεδρο, εε δήμαρχο
πολυ φρεσκο design
346241
και επιδοσεις
782.00 ccm (47.72 cubic inches)
Engine type: V4, four-stroke
Power: 110.00 HP (80.3 kW)) @ 10500 RPM
Torque: 83.00 Nm (8.5 kgf-m or 61.2 ft.lbs) @ 8750 RPM
Top speed: 240.0 km/h (149.1 mph)
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
ΚΑΘΕ ΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!
2005
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vfr_800_fi_interceptor_2005.php
nicksior
25/11/2015, 12:44
Πιο όμορφες οι παλιές ζάντες..
gior-gos
25/11/2015, 12:54
εάν η μετάβαση στο VTEC είναι ομαλή
Σε 800 vtec μοντελο εως και 09 η μεταβαση στο vtec ειναι ομαλη ή ανωμαλη:lol: αναλογα με το ανοιγμα.
Κανει σκαλοπατι, σε απαλο ανοιγμα το σκαλοπατι ειναι πολυ ηπιο (το νοιωθεις ξεκαθαρα ομως)
σε γρηγορο ανοιγμα και σε συνδυασμο με μιά τρυπάρα που εχει λιγο πριν μπει το vtec (εκει γυρω στις 6500) το σκαλοπατι ειναι αρκετα εντονο και - κατα τη γνωμη μου - ξενερωτικο.
Μία ερωτηση που γινεται συχνα απο ενδιαφερομενους ειναι αν υπαρχει κινδυνος στραβης απο το κλωτσημα με την ενεργοποιηση του vtec και τη μηχανη αρκετα πλαγιασμενη (πανω σε στροφη δηλαδη). Δεν υπαρχει κανενας κινδυνος.
Το vtec ενεργοποιειται στις 6800 και απενεργοποιειται στις 6500. Αυτο σημαινει οτι αν η σταθερη ταχυτητα ταξιδιου σου κυμαινεται στo φασμα των 160 - 170 το vtec θα ανοιγοκλεινει αρκετα συχνα πραγμα αρκετα σπαστικο. Οπότε θα αναγκαστεις να διαλεξεις· ή εως 160 χωρις vtec ή 170+ με vtec (για σταθερη ταχυτητα ταξιδιου παντα). Κατα καποιον τροπο δηλαδη το vtec χωριζει την αισθηση και την αποδοση του κινητηρα σε δύο modes. Τα 10 αυτα χλμ (μεταξυ 160 και 170) πρακτικα ειναι μη αξιοποιησιμα (για σταθερη ταχυτητα ταξιδιου παντα).
Τα παραπανω αφορουν τα vtec μοντελα εως και του 09· οχι του 15 που θες να παρεις εσυ. Του 15 δεν το χω δει καν απο κοντα :lol:.
Ο κινητηρας ομως απ οτι ξερω ειναι ο ιδιος και αν θα υπαρχουν διαφορές αυτες θα ειναι στις ρυθμισεις (οι οποίες ρυθμισεις δεν ξερω αν και κατα πόσο μπορουν να μεταμορφωσουν αυτον το κινητηρα).
Λογω κυριως του vtec, το μηχανακι αυτο θα το χαρακτηριζα ιδιαιτερο. Ως τετοιο, θα σου προτεινα πριν το αγορασεις να του κανεις μιά καλη βολτα οπωσδηποτε. Ναι ειναι δυσκολο να το βρεις αλλά προσπαθησε να οδηγησεις εστω vtec προηγουμενης γενιας.
:beer:
ναι, εφόσον πετάξεις την εξάτμιση.....
δε μπορείς να φανταστείς για τι χάλι μιλάμε..... ακόμα και οι ραφές στις κολήσεις είναι για τον Μπέο
346243
:D
Ρε συ τωρα που την βλεπω,ειναι ιδια με τον τενεκε που εχουν βαλει στο integra...
spyrakos35
25/11/2015, 13:04
346243
:D
Ρε συ τωρα που την βλεπω,ειναι ιδια με τον τενεκε που εχουν βαλει στο integra...
δεν ξέρω αν είναι ίδια, ξερω οτι είναι απαράδεκτη.....
υγ
δεν το χει το αγγλικό ο Μπέος εεεε? :lol:
δεν ξέρω αν είναι ίδια, ξερω οτι είναι απαράδεκτη.....
υγ
δεν το χει το αγγλικό ο Μπέος εεεε? :lol:
Οχι....γι'αυτο το εγραψα ετσι....
Χρειαζεται ενα AutoBlitzer......:tooth:
Οχι....γι'αυτο το εγραψα ετσι....
Χρειαζεται ενα AutoCorrectBlitzer......:tooth:
fixed
Άντε να βρώ 2014-5 να κάνω βόλτα. Στην επόμενη έξοδο εκτός Ελλάδας ίσως. Mαλλον με βλέπω να βάζω σέλα Corbin στην Suzie μαζί με βαλίτσα (κάπου έχω μια Givi 47 από το KLE)στην θέση του συνεπιβάτη. Μαζί με λίγο μαλάκωμα στοις αναρτήσεις θα την βγάλω καμμιά δεκαετία ακόμα με κόστος αρκετά κάτω από 1000αρικο.
spyrakos35
25/11/2015, 14:35
corbin?
χωρίς να την δοκιμάσεις?
μπαααα, πάρε μηχανάκι καλύτερα
Δε παιρνω ορκο, αλλα εχω δει ενα κοκκινο στον Πετσα στη Καλλιθεα στη Θησεως. Δε ξερω βεβαια αν ειναι καινουριο η στοκ κοματι, Δε χανεις τπτ να παρεις ενα τηλεφωνο.
RaGe_Raptor
25/11/2015, 18:11
GSX-S1000 .-
spyrakos35
25/11/2015, 19:06
GSX-S1000 .-
Σουζουκι εεεε; μαλιστα......
Μλκ γιωργο, θα γινεις πιο γραφικος και απο τους χοντακηδες σε λιγο.....
:lol:
RaGe_Raptor
25/11/2015, 19:10
Σουζουκι εεεε; μαλιστα......
Μλκ γιωργο, θα γινεις πιο γραφικος και απο τους χοντακηδες σε λιγο.....
:lol:
αφού είναι καλύτερο ρε τι να κάνω? :D
κι αν έχει τη σωστή τιμή κι εδώ όπως έξω τότε.......
άσε που είναι πολύ καλύτερο από το kawasaki,το έχει κερδίσει σε όλα τα τεστ
αφού είναι καλύτερο ρε τι να κάνω? :D
κι αν έχει τη σωστή τιμή κι εδώ όπως έξω τότε.......
άσε που είναι πολύ καλύτερο από το kawasaki,το έχει κερδίσει σε όλα τα τεστ
Αν ηταν να δωσω 13.000 για καινουργιο και εγω το s1000 θα επαιρνα...:D
RaGe_Raptor
25/11/2015, 20:12
Αν ηταν να δωσω 13.000 για καινουργιο και εγω το s1000 θα επαιρνα...:D
βρε αν ήταν να πάμε σε γυμνά ss, tuono χωρίς δεύτερη σκέψη......... :p
βρε αν ήταν να πάμε σε γυμνά ss, tuono χωρίς δεύτερη σκέψη......... :p
:a10:
RaGe_Raptor
30/11/2015, 19:22
Σουζουκι εεεε; μαλιστα......
Μλκ γιωργο, θα γινεις πιο γραφικος και απο τους χοντακηδες σε λιγο.....
:lol:
Πάρτα ρε Θωμά.....
Εγκυροι κυκλοι με πληροφορησαν οτι η σουζουκι κοντεψε να βαλει λουλετο γιατι στοκαρε ανταλλακτικα.
RaGe_Raptor
30/11/2015, 19:36
Εγκυροι κυκλοι με πληροφορησαν οτι η σουζουκι κοντεψε να βαλει λουλετο γιατι στοκαρε ανταλλακτικα.
:lol:
Πάρτα ρε Θωμά.....
εεε....μμμμμ.....
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki GSX-S1000
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147258
RaGe_Raptor
01/12/2015, 08:08
εεε....μμμμμ.....
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki GSX-S1000
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147258
:confused:
Νταξει μωρε.....
Shit happens
RaGe_Raptor
01/12/2015, 08:17
Νταξει μωρε.....
Shit happens
και πάλι :confused:
elaborate please...
και πάλι :confused:
elaborate please...
κλικαρεις το λινκ
διαβαζεις το κειμενο.
ΕΝD
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki GSX-S1000
Κωδικός αναφοράς: A12/1265/15
Κοινοποιούσα χώρα: Ουγγαρία
Επηρεαζόμενα μοντέλα: GSX-S1000
Κωδικοί μοντέλων: FL16
Χώρα προέλευσης: Ιαπωνία
Δεν υπάρχει επαρκής απόσταση μεταξύ του σωλήνα εξαγωγής από το ψυγείο και της εξάτμισης. Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανή η επαφή του σωλήνα του ψυγείου με την εξάτμιση και η φθορά του. Στη χειρότερη περίπτωση, η διαρροή ψυκτικού υγρού μπορεί να προκαλέσει εγκαύματα στον αναβάτη.
(There is an insufficient margin of clearance between the radiator outlet hose and the exhaust pipe. As a consequence, it is possible that the radiator outlet hose might contact the exhaust pipe causing damage to the radiator outlet hose. In the worst case, this could lead to the leaking of engine coolant which could cause burns to the rider.)
Πηγή: Εβδομαδιαία αναφορά RAPEX, 23/10/2015.
RaGe_Raptor
01/12/2015, 08:24
κλικαρεις το λινκ
διαβαζεις το κειμενο.
ΕΝD
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki GSX-S1000
Κωδικός αναφοράς: A12/1265/15
Κοινοποιούσα χώρα: Ουγγαρία
Επηρεαζόμενα μοντέλα: GSX-S1000
Κωδικοί μοντέλων: FL16
Χώρα προέλευσης: Ιαπωνία
Δεν υπάρχει επαρκής απόσταση μεταξύ του σωλήνα εξαγωγής από το ψυγείο και της εξάτμισης. Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανή η επαφή του σωλήνα του ψυγείου με την εξάτμιση και η φθορά του. Στη χειρότερη περίπτωση, η διαρροή ψυκτικού υγρού μπορεί να προκαλέσει εγκαύματα στον αναβάτη.
(There is an insufficient margin of clearance between the radiator outlet hose and the exhaust pipe. As a consequence, it is possible that the radiator outlet hose might contact the exhaust pipe causing damage to the radiator outlet hose. In the worst case, this could lead to the leaking of engine coolant which could cause burns to the rider.)
Πηγή: Εβδομαδιαία αναφορά RAPEX, 23/10/2015.
eye-opening advice :eyepop: wow thanks
spyrakos35
01/12/2015, 12:11
Πάρτα ρε Θωμά.....
πωωωωωωω κατι τρούπεεεεεεεεεεεεεες
MG-KTiNoS
01/12/2015, 16:58
[QUOTE=Leon67;2666803]Άντε να βρώ 2014-5 να κάνω βόλτα. Στην επόμενη έξοδο εκτός Ελλάδας ίσως. Mαλλον με βλέπω να βάζω σέλα Corbin στην Suzie μαζί με βαλίτσα (κάπου έχω μια Givi 47 από το KLE)στην θέση του συνεπιβάτη. Μαζί με λίγο μαλάκωμα στοις αναρτήσεις θα την βγάλω καμμιά δεκαετία ακόμα με κόστος αρκετά κάτω από
Το VFR είναι ένα μηχανάκι μεσαίων μεγάλων αποστάσεων.
Η Χόντα είναι γνωστή για την πολύ καλή εργονομία της.
Από εκεί και πέρα αφού το θες για τέτοια χρήση που λες δεν είναι τόσο σημαντικά τ απόλυτα νούμερα σε
ιπποδυνάμεις, ροπές κλπ
Αντίθετα αν ήμουν εσύ θα κοίταζα.
-Πίσω ανάρτηση. Έχει τηλε προφορτιστήρι ή θα ψάχνεις για γατζόκλειδα.
-Κατανάλωση, αυτονομία (αυτά πάνε μαζί)
- Άνετη ξεκούραστη θέση οδήγησης και για τον πίσω.
(μη νομίζεις ότι η κόμπιν λύνει όλα τα προβλήματα)
-Κάλυψη από τον αέρα (και κατ επέκταση από τη βροχή)
-Αντιπροσωπίες σέρβις συνεργεία ανταλλακτικά. (ποιότητα επάρκια)
-Αξιοπιστία.
MG-KTiNoS
01/12/2015, 16:59
Άντε να βρώ 2014-5 να κάνω βόλτα. Στην επόμενη έξοδο εκτός Ελλάδας ίσως. Mαλλον με βλέπω να βάζω σέλα Corbin στην Suzie μαζί με βαλίτσα (κάπου έχω μια Givi 47 από το KLE)στην θέση του συνεπιβάτη. Μαζί με λίγο μαλάκωμα στοις αναρτήσεις θα την βγάλω καμμιά δεκαετία ακόμα με κόστος αρκετά κάτω από 1000αρικο.
Επειδή σε λίγο θα θέλω και σαμπουάν για τριχόπτωση μ αυτά που διαβάζω από τους "ειδικούς"....
Το VFR είναι ένα μηχανάκι μεσαίων μεγάλων αποστάσεων.
Η Χόντα είναι γνωστή για την πολύ καλή εργονομία της.
Από εκεί και πέρα αφού το θες για τέτοια χρήση που λες δεν είναι τόσο σημαντικά τ απόλυτα νούμερα σε
ιπποδυνάμεις, ροπές κλπ
Αντίθετα αν ήμουν εσύ θα κοίταζα.
-Πίσω ανάρτηση. Έχει τηλε προφορτιστήρι ή θα ψάχνεις για γατζόκλειδα μόλις φορτώσεις?
-Χώροι για φόρτωμα και άνεση μετά το φόρτωμα.
-Κατανάλωση, αυτονομία (αυτά πάνε μαζί)
- Άνετη ξεκούραστη θέση οδήγησης και για τον πίσω.
(μη νομίζεις ότι η κόμπιν λύνει όλα τα προβλήματα)
-Κάλυψη από τον αέρα (και κατ επέκταση από τη βροχή)
-Αντιπροσωπίες σέρβις συνεργεία ανταλλακτικά. (ποιότητα επάρκια)
-Αξιοπιστία.
...Μαλλον γινεται πολυ θεμα για το τίποτα...
Αν και δεν εχω οδηγησει το καινουργιο, επειδη εχει τον ιδιο κινητηρα πιστευω οτι θα ειναι ''στο περιπου'' το ιδιο...
Το ''ξεσπασμα'' του v-tec δεν ειναι και τοσο αποτομο, αναλογα με το ποσο αποτομα ανοιγεις το γκαζι...
Εχει ικανοποιητικη ροπη και πριν το v-tec ...
Απλα, αν σου αρεσει σαν σχεδιαση παρτο...Εμενα με χαλαει που βαλανε την εξατμιση στο πλαϊ...πιο πολυ του πηγαινει πιστευω πισω...
Περι ορεξεως...;)
[QUOTE=Leon67;2666803]Άντε να βρώ 2014-5 να κάνω βόλτα. Στην επόμενη έξοδο εκτός Ελλάδας ίσως. Mαλλον με βλέπω να βάζω σέλα Corbin στην Suzie μαζί με βαλίτσα (κάπου έχω μια Givi 47 από το KLE)στην θέση του συνεπιβάτη. Μαζί με λίγο μαλάκωμα στοις αναρτήσεις θα την βγάλω καμμιά δεκαετία ακόμα με κόστος αρκετά κάτω από
Το VFR είναι ένα μηχανάκι μεσαίων μεγάλων αποστάσεων.
Η Χόντα είναι γνωστή για την πολύ καλή εργονομία της.
Από εκεί και πέρα αφού το θες για τέτοια χρήση που λες δεν είναι τόσο σημαντικά τ απόλυτα νούμερα σε
ιπποδυνάμεις, ροπές κλπ
Αντίθετα αν ήμουν εσύ θα κοίταζα.
-Πίσω ανάρτηση. Έχει τηλε προφορτιστήρι ή θα ψάχνεις για γατζόκλειδα.
-Κατανάλωση, αυτονομία (αυτά πάνε μαζί)
- Άνετη ξεκούραστη θέση οδήγησης και για τον πίσω.
(μη νομίζεις ότι η κόμπιν λύνει όλα τα προβλήματα)
-Κάλυψη από τον αέρα (και κατ επέκταση από τη βροχή)
-Αντιπροσωπίες σέρβις συνεργεία ανταλλακτικά. (ποιότητα επάρκια)
-Αξιοπιστία.
Βόλτα διπλός έχω πάει το πολύ 10 φορές σε περίπου 25 χρόνια που έχω μηχανάκι πάνω από 50cc αρα αυτό άκυρο.
Κατανάλωση - αυτονομία: Με εξαίρεση κάποια προβληματικά μηχανάκια με μικρά tank (πρώτα Ηοnda VTR 1000, VFR 1200, κτλ) ένα rotopack δίνει την λύση σε περίπτωση που ξεχαστούμε. Ιδανικά θα ήθελα και το endurance tank 24L της Υοshi αλλά έχει απαγορευτική τιμή έστω και μεταχειρισμένο (εάν βρεις).
Πλαινά σαμάρια και βαλίτσες δεν τα πολυβολεύομαι. Ένα μεσαίο tank bag και μιά αδιάβροχη τσάντα στην θέση του συνεπιβάτη και στην σχάρα σκηνή και υπνόσακος είναι το καλύτερο. Στο Κ 3 βάζω την σχαρίτσα της Renntec και είμαι ΟΚ. To Ohlins στο GSXR υδραυλική προφόρτιση.
Τα μόνα που μου λείπουν είναι μια θέση σαν του ZX-9 C1 (1998), ένα διπλό stand και ABS.
Εάν μπορείς να μου βρείς ένα μηχανάκι σαν το VFR 800 με 125-140 αλόγατα και ροπή από χαμηλά αλλά με σταντ διπλό και να βλέπεται (το Ζ1000SX δεν μου αρέσει οπτικά και η μοτό πρέπει πρώτα να σε φτιάχνει-μετά κάνεις 1-2 συμβιβασμούς στα υπόλοιπα) να πάω να το πάρω όταν μπορέσω.
Μάλλον θα περιμένω και εγώ μαζί με πολλούς το επόμενο VFR στα 900-1000cc ή κάτι τέτοιο. Δεν μπορω να βρώ το 800 για βόλτα να σιγουρευτώ.
Με την Suzie έχω πάει Ιταλία -Άλπεις-Γαλλία με τα πράγματα που περιγράφω και με to ΚLE με τριβάλιτσο μέχρι Σκωτία. Κάποτε μπορούσαμε να έχουμε ΚΑΙ να ΣΥΝΤΗΡΟΫΜΕ 2 μηχανάκια.... Ένα ΧΧ ίσως αλλά νομίζω δεν είχαν ούτε τα τελευταία ABS.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.