PDA

View Full Version : Δευτερη μηχανη



Gikandre
29/11/2015, 08:50
Καλημερα σε ολο το forum. Νεος και εγω στις μηχανες. Εχω ενα σκουτερ piaggio 100cc. Ενα χρονο το εχω αλλα θελω να αγορασω μοτοσικλετα. Ψαχνω για on-off ή sport-touring. Τη θελω και για πολη αλλα και ταξιδακια το καλοκαιρι. Τα μοντελα που κοιταω ειναι BMW Gs 650 απλο ή Dakar, Honda Transalp, Suzuki V-Strom, Kawasaki Versys και Aprilia Pegaso Strada. Κλεινω προς Aprilia, Kawasaki. Γενικως δεν με νοιαζει να εχει το τρελο γκαζι, καθως εχω ξεπερασει αυτη την ηλικια (31), πιο πολυ η ασφαλεια. Με ενδιαφερει να ειναι οικονομικη στη καταναλωση, σχετικα φθηνα ανταλλακτικα και να μην βγαζει πολλα προβληματα. Για μεταχειρισμενο το παω και το budget μου δεν ξεπερναει τα 3000€. Οι πιο εμπειροι τι εχουν να προτεινουν; Ευχαριστω πολυ!

spyrakos35
29/11/2015, 09:18
v strom

(experience talked :D)

panavour
29/11/2015, 09:51
Αν θες κυριως αξιοπιστια τοτε ξεκινας πρωτα απο τα γιαπωνεζικα που ανεφερες με σειρα 1)χοντα 2) σουζουκο-καβασακι.
Αν θες πρωτα οδικα χαρακτηριστικα τοτε πας πρωτα στα ευρωπαικα.

RaGe_Raptor
29/11/2015, 10:16
v strom

(experience talked :D)

ε τώρα θα σε πω καμιά κουβέντα,ε? σουζούκι??????????????? :lol:

σε άλλο θέλω να σταθώ.είσαι 31 κι έχεις ξεπεράσει την ανάγκη για "γκάζι"??!!!!! :eyepop: ίσως δεν την είχες ποτέ?

DAYMAN
29/11/2015, 10:18
v strom με μεχρι 3000 χιλ;Σιγουρα στην πορεια θα βαλεις και αλλα.GS TA με τα χρηματα αυτα εχει πολλα και ενδιαφεροντα.

Gikandre
29/11/2015, 10:38
Παλια ετρεχα πολυ με το αυτοκινητο κυριως. Τωρα απλα δεν με ενδιαφερει. Απο προβληματα γενικως βγαζουν πολλα αυτου του επιπεδου;

dimmie_72
29/11/2015, 10:39
Γενικως δεν με νοιαζει να εχει το τρελο γκαζι, καθως εχω ξεπερασει αυτη την ηλικια (31)

επειδή αν ψάξεις λίγο εδώ μέσα θα δεις ότι από τα 37+ μέχρι τα 45+ θα σου ξανάρθει, γιαυτό μην απορρίπτεις τπτ.

τώρα, πως αποκαλείται αυτό το πισωγύρισμα... δεν ξέρω. :D

Gikandre
29/11/2015, 10:40
Ή παλιπαιδισμος :) χα χα. Ναι δεν ειμαι αρνητικος!!!

dimmie_72
29/11/2015, 10:45
παλιπαιδισμος :) χα χα.

μπα, κάτι σε σχέση με οργανικές λειτουργίες... :rolleyes: :lol:

Gikandre
29/11/2015, 10:52
GS TA ποιο ειναι;

SHOOTER045
29/11/2015, 12:38
Gs=bmw
TA = TRANSALP

gior-gos
29/11/2015, 12:38
GS TA ποιο ειναι;

GS = BMW Gs 650 απλο ή Dakar

κ

TA = Honda Transalp

akis_trevor
29/11/2015, 13:26
Αν βρισκεις βερσυς σε αυτα τα λεφτα σε καλη κατασταση κλπ,θα το εβαζα πρωρο στην λιστα.
Στρωμ με 3000 η θα εχει απειρα χλμ η θα θελει μαζεματα.

karidri
29/11/2015, 13:38
Είχα το Dakar του 03 και τώρα το Versys του 09. Μεταξύ των 2 το Versys υπερτερεί σε όλα στην άσφαλτο, και στο ταξίδι καθότι δικυλινδρο (με μια ψηλότερη ζελατίνα ακόμα καλύτερα), αλλά εννοείται δεν κάνει για χωματόδρομο. Στην πόλη και τα 2 περνανε άνετα πάνω από καθρεφτες και είναι πιο ευελικτα στην κίνηση από transalp και vstrom που έχουν φίλοι... Κατανάλωση περίπου ίδια (5.5) και συντήρηση ελαφρώς οικονομικότερο το Versys μιας και το BMW θα το πηγαίνεις αναγκαστικά σε εξουσιοδοτημένο.

Αν βρεις φτηνό Versys με abs είναι καλή επιλογή.

zopas
29/11/2015, 16:56
Είχα το Dakar του 03 και τώρα το Versys του 09. Μεταξύ των 2 το Versys υπερτερεί σε όλα στην άσφαλτο, και στο ταξίδι καθότι δικυλινδρο (με μια ψηλότερη ζελατίνα ακόμα καλύτερα), αλλά εννοείται δεν κάνει για χωματόδρομο. Στην πόλη και τα 2 περνανε άνετα πάνω από καθρεφτες και είναι πιο ευελικτα στην κίνηση από transalp και vstrom που έχουν φίλοι... Κατανάλωση περίπου ίδια (5.5) και συντήρηση ελαφρώς οικονομικότερο το Versys μιας και το BMW θα το πηγαίνεις αναγκαστικά σε εξουσιοδοτημένο.

Αν βρεις φτηνό Versys με abs είναι καλή επιλογή.

Συμφωνω με τα παραπανω..παντως ΤΑ650 να μην παρει με τιποτα..το βστρωμα αν και καλυτερο δεν εχει και αυτο φρενα, ενω με τις γερμανιδες μπορει να μπλεξεις ασχημα....παντως τα χρηματα ειναι λιγα για κατι της προκοπης και θα σου βγουν θεματα στο μελλον..καλη επιλογη...

Bob_o_mastoras
29/11/2015, 17:05
Γιατι δεν προτεινει κανενας το Strada??
Αμα ειδικα δεν σε ενδιαφερει να πατησεις χωμα ειναι ιδανικο και στα λεφτα που ψαχνεις ακριβως και με φθηνα ανταλακτικα και με αξιοπιστο μοτερ και με καλη οδικη συμπεριφορα.
Μειονεκτημα του ο ενας μονο κυλινδρος αλλα αν δεν σε ενδιαφερει να το λιωσεις σε ταξιδια στην εθνικη δεν νομιζω να προβληματισει.

I-want-a-moto
29/11/2015, 17:43
Να προτείνω freewind? Με αυτά τα λεφτά βρίσκεις πολλά και άριστα!!! Άνετο στη πόλη, πάει χώμα, απλή και αξιόπιστη κατασκευή.

dimmie_72
29/11/2015, 17:48
Γιατι δεν προτεινει κανενας το Strada??


μήπως επειδή ήδη πρότεινε το BMW Gs 650 ;
προσωπικά θα πρότεινα το domi αλλά άστο... έχουν ανέβει οι τιμές! :D

Bob_o_mastoras
29/11/2015, 18:07
μήπως επειδή ήδη πρότεινε το BMW Gs 650 ;
προσωπικά θα πρότεινα το domi αλλά άστο... έχουν ανέβει οι τιμές! :D

Χρυσαφι σκετο.. Ειναι ΜΟΝΟ για συλεκτες και γνωστες!! :lol:

Παντως απο ολα οσα βλεπει το παιδι μονο το Strada μου γεμιζει το ματι. Vstrom και Versys δεν βρισκεις καλα στα 3000 και κατω και τα υπολοιπα που αναφερθηκαν ειναι παπουδιερες με αρνητικο προσημο στο fun factor..

Και εγω το γλυκοκοιταζω το strada, να πω την αμαρτια μου.. :look:

edit: Το gs δεν ειναι παππουδιερα (πολυ) και δη το Dakar αλλα δεν τον βλεπω χωματινο οποτε τζαμπα θα φορτωθει τα υπολοιπα μειονεκτηματα τους.

amyroukai
29/11/2015, 18:16
Το gs είναι λίγο στριμωγμένο σαν θέση οδήγησης και δεν έχει φώτα... το πιο φρέσκο δεν ξέρω αν βελτιώθηκε αλλά σε αυτά τα λεφτά δεν νομίζω να βρει.

Βερσις και Απριλια, ότι βρει σε καλύτερη κατάσταση.

Bob_o_mastoras
29/11/2015, 18:25
Το gs είναι λίγο στριμωγμένο σαν θέση οδήγησης...

:uplate:
Το GS ειναι καναπες ρε 'συ.. Εμενα με βολευε τερμα. Άπλα τελειως καθεσαι..

MikeG
29/11/2015, 18:56
Το gs είναι λίγο στριμωγμένο σαν θέση οδήγησης


Αναφέρεσαι στο δικύλινδρο, αναφέρεται στο μονοκύλινδρο.

amyroukai
29/11/2015, 19:36
Στο μονοκύλινδρο.
Προσωπική άποψη, οδηγώντας το επί δίμηνο φέτος, το ξέρω ότι το είχες, μην βιαστείς να πεις ότι γράφω άκυρα. *μιά επιφύλαξη μόνο, επειδή το είχε κοπέλα, δεν ξέρω μήπως φορούσε καμμιά χαμηλωμένη σέλα (το κάλυμμα πάντως ήταν το εργοστασιακό, δεν φαινόταν να την έχει πειράξει μάστορας).
Το απρίλια είναι αρκετά πιο "απλωμένο", ειδικά στα γόνατα. Το αυτό (για τα γόνατα) ισχύει και για το βέρσις.

Gikandre
29/11/2015, 19:52
Vstrom στα λεφτα που διαθετω δεν βλεπω και versys επισης (μου φαινεται και λιγο χαμηλο). Το GS σκεφτομαι μηπως εχει ακριβη συντηρηση κλπ και το ΤΑ επειδη ειναι παλιο, μηπως το παντρευτω και γερασουμε παρεα. Να πω την αμαρτια μου το Strada μου φαινεται πιο ομορφο. Αλλα κατι διαβασα οτι παιζει με τα ηλεκτρικα χωρις ομως να ειναι κατι σοβαρο...

amyroukai
29/11/2015, 19:59
To GS δεν έχει ακριβή συντήρηση, ποιός το είπε αυτό; δύο μπουζί και 2.2 λίτρα λάδι, ένα φίλτρο λαδιού, πες ένα 30άρι βαριά βαριά.
Το πόσο χρεώνει η αντιπροσωπεία δεν το ξέρω όμως, αν έχεις σκοπό να το πηγαίνεις εκεί και όχι σε κάποιο άλλο συνεργείο.

Οι "έκτακτες" εισφορές σε ανταλλακτικά, κατά τον taisteal που ήταν κάτοχος και το είχε λιώσει στα χιλιόμετρα, αυτές ήταν αλμυρές όντως.

George_Sp
29/11/2015, 20:10
Για τη χρήση που το θες και οικονομικά ανταλλακτικά αναλώσιμα καθώς και χαμηλή κατανάλωση έχει το Versys. Επίσης είναι και στην κορυφή της αξιοπιστίας. Σαν οδική συμπεριφορά μάλλον το καλύτερο της κατηγορίας λόγω καθαρού 17-17 στους τροχούς σε ασφάλτινες καταστάσεις. Επίσης οι περισσότεροι το βρίσκουν και πιο ενδιαφέρον λόγω επιδόσεων γραμμικότητας κινητήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Με 3000ευρώ για έκδοση με ABS και χωρίς ιδιαίτερη προίκα πας σε μοντέλα 08-09 περίπου αλλά με αρκετά χιλιόμετρα. (50.000 +)

Βέβαια λόγω κρίσης αν κουνήσεις τα μετρητά σε κάποιον που θέλει να το διώξει γρήγορα ίσως να βρεις και κάνα κελεπούρι. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική για αναβάτες έως 1.85
Τα ψηλότερα και βαρύτερα κορμιά το βρίσκουν κάπως άβολο σε ανεμοπροστασία και γεωμετρία στη θέση οδήγησης γιατί δυστυχώς δεν έχει ρυθμιζόμενα μασπιέ.

Ενδεικτικό κόστος σέρβις φίλτρα λάδια μπουζί στο επίσημο δίκτυο παίζεις περίπου στα 80-90ευρώ.
Λάστιχα στα 220-250
Μεγάλο σέρβις κάπου στα 170-200 αν θυμάμαι σωστά.

AUFGEBRACHT
29/11/2015, 20:48
Κατανάλωση περίπου ίδια (5.5) και συντήρηση ελαφρώς οικονομικότερο το Versys μιας και το BMW θα το πηγαίνεις αναγκαστικά σε εξουσιοδοτημένο.

Κατανάλωση 5,5 το GS είναι σχετική υψηλή, εκτός κι αν έχεις βαρύ χέρι... εμένα ας πούμε που το έχω 10 χρόνια (δίμπουζο) η κατανάλωση είναι εκεί γύρω στο 4-4,2. Το αναγκαστικό service σε εξουσιοδοτημένο από που προκύπτει;

AUFGEBRACHT
29/11/2015, 20:53
To GS δεν έχει ακριβή συντήρηση, ποιός το είπε αυτό; δύο μπουζί και 2.2 λίτρα λάδι, ένα φίλτρο λαδιού, πες ένα 30άρι βαριά βαριά.
Το πόσο χρεώνει η αντιπροσωπεία δεν το ξέρω όμως, αν έχεις σκοπό να το πηγαίνεις εκεί και όχι σε κάποιο άλλο συνεργείο.

Οι "έκτακτες" εισφορές σε ανταλλακτικά, κατά τον taisteal που ήταν κάτοχος και το είχε λιώσει στα χιλιόμετρα, αυτές ήταν αλμυρές όντως.

Μια φορά το πήγα εξουσιοδοτημένο και τω καιρώ εκείνο η BMW χρέωνε εργατοώρα, αλλά και πάλι στο μικρό GS ήταν σε λογικά πλαίσια. Το ότι το συγκεκριμένο BMW έχει ακριβή συντήρηση είναι ένας αρκετά διαδεδομένος αστικός μύθος, κυρίως από ανθρώπους που δεν ξέρουν ούτε πως είναι το σήμα του... Οι αλμυρές τιμές πάλι είναι σχετικό και αυτό, έχοντας συζητήσει με ιδιοκτήτες ΧΤ και ΤΑ σε πολλά αναλώσιμα και ανταλλακτικά τα γιαπωνέζικα είχαν ακριβότερα, οπότε ούτε αυτό ήταν απόλυτο. Γενικά το μικρό BMW δεν έχει πολλά χαρακτηριστικά άλλων BMW (γιαυτό και δεν έγινε αποδεκτό από τους "ιδιοκτήτες" των "καθαρόαιμων" BMW).

Bob_o_mastoras
29/11/2015, 21:52
... Αλλα κατι διαβασα οτι παιζει με τα ηλεκτρικα χωρις ομως να ειναι κατι σοβαρο...

Kαποιο θεμα ειχαν με τον διακοπτη που φτιαχνεται ευκολα και φθηνα και η αντλια βενζινης που σε καποια την ακουγε και παρεδιδε πνευμα (πιθανολογουν οτι επειδη ειναι εμβαπτιζομενη και ψυχεται με τη βενζινη, χαλουσε αν το ειχες μονιμως αδειο λογω ελιπους ψυξης).
Δεν εχω διαβασει κατι αλλο.
Πταισματα για aprilia. Συνολικα πρεπει να ειναι τιμιο και το μοτερ εκτος απο αξιοπιστο δουλευει και σωστα με τους χαρτες της Aprilia σε σχεση με τα ΧΤ.

karidri
29/11/2015, 23:55
Κατανάλωση 5,5 το GS είναι σχετική υψηλή, εκτός κι αν έχεις βαρύ χέρι... εμένα ας πούμε που το έχω 10 χρόνια (δίμπουζο) η κατανάλωση είναι εκεί γύρω στο 4-4,2. Το αναγκαστικό service σε εξουσιοδοτημένο από που προκύπτει;

Εγώ με το Dakar έκανα γύρω στο 5.5 μικτή με νορμάλ προς σβέλτη οδήγηση, κάτω από 5 μόνο σε εθνική έβλεπα.

Για το "αναγκαστικό" σέρβις σε εξουσιοδοτημένο έχεις δίκιο, δε σε αναγκάζει κανείς... Εγώ -που δεν πιάνει πολύ το χέρι μου- οτιδήποτε εκτός από λάδια/φίλτρο λαδιου και τακάκια τα έκανα στην BMW (Παναγιωτόπουλο) μετά από συμβουλές γνωστών. Πιθανότατα μπορείς να βρεις και μη εξουσιοδοτημένο που να τα ξέρει τα μηχανάκια, εγώ στην περιοχή μου δεν βρήκα κάποιον να εμπιστεύομαι.

duke200
30/11/2015, 11:58
η πρώτη μηχανή ποια είναι:lol: (να τρολάρω και γω λίγο)

XT660. θα βρεις σίγουρα καλό και θα κάνει ότι το θέλεις να κάνει. Αν ήθελες κατι πιο off και σκεφτεσαι να παρεις τα βουνά, φυσικά δεν κάνει, αλλα δεν σε κόβω για τέτοιο τύπο. Εναλλακτικά KLE500

Gikandre
02/12/2015, 11:36
δεν μου αρέσει και πολύ να σε πω την αλήθεια το ΧΤ660... :) η πρώτη δεν είναι μηχανή ενα σκούτερ είναι μια σταλιά :) Με αυτά που διαβάζω εδώ πέρα κλείνω σε Aprilia Strada Pegaso και Kawasaki Versys :) τώρα πρέπει να βρούμε την ευκαιρία