View Full Version : Θερμοκρασία ψυκτικού υγρού
Stefanos73
29/11/2015, 20:10
Καλησπέρα. Πριν από μερικές ημέρες πήγα τη μηχανή για service, σε συνεργείο της Suzuki. Μιας και επρόκειτο για το service που γινόταν στα δύο χρόνια, ζήτησα να αλλαχτούν και τα διάφορα υγρά (φρένων, συμπλέκτη και ψυγείου). Μέχρι να γυρίσω σπίτι, άναψε το λαμπάκι της θερμοκρασίας. Αφού κρύωσε λίγο η μηχανή, επέστρεψα στο συνεργείο. Εκεί, ανακάλυψαν, ότι είχε "μπλοκάρει" η αντλία νερού από κάποια φυσαλίδα. Κοινώς είχαν αλλάξει το ψυκτικό, χωρίς να κάνουν επιμελώς εξαέρωση. Η ερώτηση είναι: ανησυχώ λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας;
Μανολης67
29/11/2015, 21:15
Μετά απο αυτό παρατήρησες αλλαγή στην συμπεριφορά -απόδοση της μηχανης?? αν το πρόλαβες πιθανόν να μην είναι σοβαρό, αλλά ψαξτο, αφου αναφέρεσαι σε συνεργείο (εξουσιοδοτημένο?) μπορείς να διεκδικήσεις ακόμη και αντικατάσταση μοτερ...μην τους αφήσεις! τώρα που είναι ζεστό!
Stefanos73
29/11/2015, 21:30
Δεν παρατήρησα κάτι διαφορετικό στη μηχανή. Την άλλη μέρα, έλεγξα μόνος μου τη στάθμη του ψυκτικού. Καθημερινά ελέγχω και τα λάδια, όπως φαίνονται μέσα από το "ματάκι". Επίσης δεν παρατήρησα καμιά αλλαγή στην όψη τους. Δεν ξέρω αν πρέπει να ελέγχω και κάτι άλλο. Σίγουρα αυτό το εξουσιοδοτημένο θα με ξεχάσει!
Grafton 505
29/11/2015, 23:11
Εκεί, ανακάλυψαν, ότι είχε "μπλοκάρει" η αντλία νερού από κάποια φυσαλίδα.
:bawl:+:bigcry:
Σίγουρα αυτό το εξουσιοδοτημένο θα με ξεχάσει
και σωστά θα κάνεις.
Stefanos73
29/11/2015, 23:13
Δεδομένου ότι ο κινητήρας δεν δούλεψε υπό πίεση καθόλου, είναι πιθανό να την έχω "πατήσει";
amyroukai
29/11/2015, 23:26
Ε μάλλον απίθανο.
Stefanos73
29/11/2015, 23:43
Και την προσέχω σαν τα μάτια μου. Αν το είχα κάνει μόνος μου θα ήταν καλύτερα. Αν είναι έτσι οι μάστορες ας ελπίσουμε να μην μας βρει κανένα κακό, γιατί δεν θα ξέρω που να την πάω.
δυστυχώς οι ζημιές απο θερμοκασία πολλές φορές είναι ύπουλες. Τη μια φαίνονται καλά και μετά απο αρκετά χιλιόμετρα παίρνεις την μπιέλα στο χέρι..
επίσις δυστυχώς, ποτε δεν θα το μάθεις...
εφοσον ειναι εξουσιοδοτημενο ζητα αμεσα να κανουν μπροστα σου τεστ στεγανοτητας φλατζας κεφαλης
Stefanos73
30/11/2015, 06:45
Και πως γίνεται;
spyrakos35
30/11/2015, 07:32
ξερουν αυτοι.......
Are u sure?
:cry:
Stefanos73
30/11/2015, 07:35
Όσο ήξεραν να αντικαταστήσουν και το ψυκτικό υγρό... Το ζήτημα είναι να μπορώ να παρακολουθήσω κι εγώ. Ήδη μου έχουν πει: "εντάξει, όλα καλά. Δεν έγινε και τίποτα". Τους εμπιστεύεσαι αν δεν μπορείς να επιβεβαιώσεις τα λεγόμενά τους; Πάντως, για κάθε ενδεχόμενο, πήρα και στη Suzuki για να δω αν μπορώ να έχω κάποια οδηγία από το τεχνικό τμήμα. Αν υπάρχει κάποια αρχική βλάβη, που να μπορεί να επιβεβαιωθεί, καλύτερα να την διορθώσω άμεσα παρά όταν τα πράγματα θα έχουν γίνει χειρότερα.
Τηλεφωνο στα κεντρικα της suzuki και αναφερε ακριβως οτι εγινε με ονοματα.
Ρωτησε που μπορεις να πας να ελεγξουν το μηχανακι γιατι πια εκει δεν εχεις εμπιστοσυνη.
Και φυσικα κραξιμο και σε αυτους γιατι δεν ενημερωνουν / ελεγχουν τους μηχανικους αλλα και για τους μηχανικους...
βασικά το μόνο που μπορεις να δεις συντομα και στην αντιπροσωπεία που το πήγες, είναι αν έχει ραγίσει ή πετσικάρει καμια κεφαλή. Συμπώματα (που αναμένονται να παρουσιαστούν σύντομα, αν έχει γίνει τέτοια ζημιά) είναι η στεγανότητα της φλάντζας, δηλαδή να βλέπεις πχ σταδιακή απώλεια παραφλού, "γαλα" στα λάδια, πεσμένη κομπρεσσιόν, άσπρο καπνό στην εξάτμιση όταν είναι ζεστό, λάδια στο μπουζί, κλπ.
Η κεφαλή είναι και η πιο ευπαθής σε θερμοκρασίες.
Για πιστόνι και (λιγότερο) στρόφαλο, δεν μπορείς να κάνεις κάποιον έλεγχο και δεν θα το δεχτούν κι όλας.
Πάλεψε όμως για τον έλεγχο στεγανότητας που πολύ ωραία είπε ο Toyar, εννοείται χωρίς να πληρώσεις δραχμή. Εξήγησε τους ευγενικά ότι δεν πρέπει να επωμιστείς μελλοντικές ζημιές στην κεφαλή, εξ αιτίας υπαιτιότητας του συνεργείου. Αν σε γραψουν στα τέτοια τους, επικοινώνησε με την κεντρική αντιπροσωπεία, και αν και αυτοί σε γράψουν, με τα κεντρικά για την Ανατολική Ευρώπη.
στο μεταξύ παρακολούθα τακτικά την στάθμη του παραφλού σου, το χρώμα των λαδιών σου και μπορεις να πας σε κάποιο άλλο συνεργείο να κάνει ένα έλεγχο κομπρεσιον , με χαμηλό κόστος, αρκεί το συνεργείο να ξέρει τις τιμές αναφοράς του μοτέρ σου.
Stefanos73
30/11/2015, 12:14
Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες. Η ενημέρωση της Suzuki έγινε ήδη. Συνεχίσω με τον τακτικό έλεγχο. Όταν έχω νέα από τη Suzuki θα σας τα μεταφέρω.
TONYBANDIT
30/11/2015, 14:53
Απο φυσαλιδα δεν μπλοκαρει η τρομπα νερου,μην σου λενε μακακιες.μηπως ξεχασαν εντελως να σου βαλουν παραφλου? Στο δικο μου που ειχα θεμα με ταπα ψυγειου και εβγαζε τα υγρα στην υπερχειληση αντι για το δοχειο διαστολης ετυχε να δουλεψει και με το μισο παραφλου μεχρι να το παρω χαμπαρι και παλι λαμπακι δεν αναψε.Σε καθε περιπτωση ελπιζω να εχεις το βιβλιο σερβις σφραγισμενο απο το συνεργειο αυτο καθως και την αποδειξη πληρωμης .
Stefanos73
30/11/2015, 14:57
Εννοείται. Paraflu είχε σίγουρα, γιατί όταν αρχίσανε να βγάζουν σωλήνες και σωληνάκια από το σύστημα ψύξης, μας πήρανε τα ¨ζουμιά¨.
Stefanos73
30/11/2015, 14:59
Το βεντιλατέρ δούλευε συνέχεια, ο κινητήρας έκαιγε και οι σωλήνες του κυκλώματος ψύξης όπως και το ψυγείο ήταν κρύα.
Grafton 505
30/11/2015, 19:54
Με βάση αυτό,
Το βεντιλατέρ δούλευε συνέχεια, ο κινητήρας έκαιγε και οι σωλήνες του κυκλώματος ψύξης όπως και το ψυγείο ήταν κρύα.
δεν δούλευε η αντλία νέρου. Τι άλλο κάνανε εκτός από το να βγάλουν τα μαρκούτσια ;
υπαρχει πιθανοτητα η αντλια να δουλευει και το παραφλου να μην κυκλοφορει λογω εγκλωβισμενου αερα στο κυκλωμα
καποια κυκλωματα θελουν εξαερωση καποια οχι, ειναι θεμα διαδρομων
Grafton 505
30/11/2015, 20:15
Θα διαφωνίσω γιατί μιλάμε για μεγάλες διόδους χωρίς περίεργες στροφές, σαν το κύκλωμα λαδιού. Μπορεί να βουλώσανε κανένα σωλήνα. Δεν λέει ακριβώς και τι ανοίξανε στο σερβις.
Stefanos73
30/11/2015, 23:20
Αφού λύσανε τον λεβιέ των ταχυτήτων, βγάλανε το καπάκι και ανοίξανε μια βίδα στην αντλία νερού. Από εκεί αδειάσανε κάμποσο Paraflu και μετά συμπληρώσουμε στο ψυγείο.
με κακή εξαέρωση, γίνεται πάντως να γίνει αυτό, αναλόγως και της σχεδιάσεως του κυκλώματος.
πχ στα ΚΤΜ 200/390, πολλοί χρήστες πήραν τα πιστόνια στο χέρι επειδή δεν έγινε σωστά εξαέρωση (και μετά φυσικά βρίζαν την ΚΤΜ οι περισσότεροι)
Eversman
01/12/2015, 08:22
Από την στιγμή που η απόσταση που διανύθηκε με αναμμένο το λαμπάκι της θερμοκρασίας δεν ήταν μεγάλη, η χρήση μή παρατεταμένη και το συγκεκριμένο συμβάν δεν σου έχει ξανατύχει, δεν χρειάζεται να ανησυχείς.
Όντως σε περίπτωση μή εξαέρωσης, ο εγκλωβισμένος αέρας, δημιουργεί κενό ροής του ψυκτικού μέσου (ο όρος "φυσαλίδα" είναι γελοίος), με αποτέλεσμα να μήν ανοίγει ο θερμοστάτης (το υγρό δεν συμπιέζεται, επομένως με την αύξηση της θερμοκρασίας, δημιουργείται πίεση, η οποία ασκείται στην βαλβίδα του θερμοστάτη και έτσι ανοίγει).
Αφού λοιπόν δεν ανοίγει ο θερμοστάτης, δεν υπάρχει και ροή του ψυκτικού μέσου στον κινητήρα για να τον ψύξει. Ωστόσο η βαλβίδα θερμοκρασίας (συνήθως βρίσκεται στο καπάκι του θερμοστάτη και λίγο πρίν από αυτόν) διαβάζει τις υψηλές θερμοκρασίες του ψυκτικού μέσου και δίνει εντολή για να δουλέψει το βεντιλατέρ.
Όσο η θερμοκρασία του ψυκτικού μέσου παραμένει υψηλή (αφού δεν υπάρχει ροή από το ψυγείο για να ψυχθεί), τόσο θα δουλεύει και το βεντιλατέρ.
Συνήθως, άν ο κινητήρας δουλέψει σε τέτοια κατάσταση και για μικρό χρονικό διάστημα (μέχρι που να γίνει αντιληπτό, ότι κάτι δεν πάει καλά π.χ. τα κολάρα είναι παγωμένα, το λαμπάκι ανάβει, υπάρχει υπερχείλιση κλπ) δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Εάν ωστόσο κάποιος αδιαφορήσει και η λειτουργία είναι παρατεταμένη, τότε η ζημία είναι δεδομένη.
Καλώς έπραξες και ενημέρωσες τα κεντρικά, έτσι ώστε να έχεις δεμένο το γαΐδαρο σου, αλλά πιθανολογώ, ότι εφόσον υπήρχε περίπτωση ζημιάς στην περίπτωση σου, θα υπήρχαν και άμεσες ενδείξεις αυτής, ακόμη και οι ελάχιστες. Π.χ. μικρή υπερχείλιση ψυκτικού μέσου, λάδια στο δοχείο διαστολής, ή ανακατεμένο ψυκτικό μέσο με λάδι στην ελαιολεκάνη ή στον δείκτη, ρετάρισμα του κινητήρα, περίεργη λειτουργία του βεντιλατέρ κλπ.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά :wave2:
Stefanos73
01/12/2015, 08:52
Μέχρι τώρα, μετά από 750 χλμ περίπου, η μηχανή λειτουργεί άριστα, τα λάδια φαίνονται καθαρά και εχθές που έλεγξα το ψυκτικό δεν έλειπε ούτε σταγόνα. Ο κινητήρας λειτούργησε λίγο και μάλιστα μια σχετικά ψυχρή μέρα. Θα είχα εκτιμήσει ιδιαίτερα από το συνεργείο εάν μου είχαν ζητήσει να τους πάω τη μηχανή μετά από ένα ορισμένο διάστημα ώστε να την ελέγξουν οι ίδιοι και να αποκλείσουν τυχόν βλάβες. Κατανοώ απόλυτα ότι λάθη μπορούν να γίνουν στα χέρια οποιουδήποτε. Επιθυμώ όμως να μην κλονίζεται η εμπιστοσύνη μου. Νομίζω ότι η βεβαιότητα με την οποία μου είπαν ότι δεν έχει τίποτα η μηχανή, χωρίς να έχει δουλέψει για κάμποσα χιλιόμετρα, δεν μπορεί να με καθησυχάσει. Δυστυχώς, είναι δύσκολο να βρεις έναν μηχανικό που να "αγαπάει" την μηχανή σαν εσένα.
TONYBANDIT
01/12/2015, 13:00
Αυτο το μοτερ 20 χρονια ηταν ελαιοψυκτο τι να χαμπαριασει.ΣΚΥΛΟΣ ΜΑΥΡΟΣ.Απλα για το ψυχολογικο κυριως καλα εκανες και αντεδρασες ετσι
Stefanos73
01/12/2015, 13:06
Χαίρομαι, γιατί είναι κρίμα να προσέχεις, να πηγαίνεις στο συνεργείο για να τηρήσεις κατά γράμμα αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής, ώστε όλα να λειτουργούν στην εντέλεια και στο τέλος να λες: "δεν την άφηνα χωρίς να αλλάξω Paraflu στη διετία;"
Stefanos73
01/12/2015, 18:12
Με μεγάλη μου χαρά έλαβα σήμερα το απόγευμα τηλεφώνημα από το συνεργείο. Τους πήραν από τα κεντρικά της Suzuki εξαιτίας του τηλεφωνήματός μου, για να ενημερωθούν για το συμβάν. Ο μάστορας με διαβεβαίωσε ότι εάν παρουσιαστεί οτιδήποτε στον κινητήρα, που να συνδέεται με το συμβάν, θα αποκατασταθεί με δική του ευθύνη. Τελικά, μάλλον έχει ένα νόημα να απευθυνόμαστε στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Και αυτοί κάποιον έχουνε για "προϊστάμενο" και έτσι τηρείται μια τάξη. Επίσης, το εκλαμβάνω ως ένδειξη σοβαρότητας από τη Suzuki, που άμεσα ανταποκρίθηκε στην ενόχλησή μου.
η :a38: απο ψηλα πηγε συννεφο.......
η :a38: απο ψηλα πηγε συννεφο.......
Ο Σφακ διαβαζει spyrako στο φορουμ.........
Π@ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
amyroukai
01/12/2015, 18:38
Αυτο το μοτερ 20 χρονια ηταν ελαιοψυκτο τι να χαμπαριασει.ΣΚΥΛΟΣ ΜΑΥΡΟΣ.Απλα για το ψυχολογικο κυριως καλα εκανες και αντεδρασες ετσι
Αυτό το μοτέρ δεν έχει καμμία σχέση με το αεροελαιόψυκτο, πέραν του ότι διατήρησαν την βλακεία της καδένας εκκεντροφόρων στην μέση του.
Το καλό είναι ότι δεν έχει ακουστεί το παραμικρό, οπότε μπορεί κανείς να πει εύκολα ότι είναι εξίσου "γερό" με το παλιό.
Καλά έκανες, εννοείται. Το παρηγορητικό είναι πως δεν το δούλεψες πολύ "στεγνό" οπότε οι πιθανότητες να έχει πάθει ζημιά είναι μικρές. Δεν θ'ανησυχούσα στην θέση σου.
Stefanos73
01/12/2015, 18:53
Ο λόγος για τον οποίο είμαι πιο ήσυχος είναι ότι από το forum έμαθα πολύ καλά τι πρέπει να προσέχω, για λίγο καιρό, στον κινητήρα. Από την άλλη, πιστεύω ότι η ανταπόκριση τόσο της εταιρίας όσο και του συνεργείου ήταν θετική. Θα ανησυχούσαν αυτοί πριν από εμένα. Έτσι δεν είναι; Από την άλλη ότι γίνεται καλοπροαίρετα μόνο θετικά μπορεί να ληφθεί. Κανένας δεν θέλει να την "σπάει" κανενός. Το μόνο που θέλουμε είναι οι μηχανές μας να δουλεύουνε τέλεια και να μας ταξιδεύουν με ασφάλεια και αξιοπιστία.
el-Gatto
01/12/2015, 18:59
Αυτό που ,
πας τη μοτό σου στο εξουσιοδωτημένο για να είσαι σίγουρος για την ποιότητα των εργασιών που θα γίνουν
ενώ εις γνώσιν σου θα πληρώσεις τα διπλά σε σχέση με κάπου αλλού
και η φιλοσοφία των εξουσιοδωτημένων είναι
να βάζουν το κακοπληρωμένο μαστορόπουλο-βοηθό να κάνει την δουλειά
και στο τέλος να μην γίνεται κι ένας έλεγχος απο κάποιον μάστορα (υπεύθυνο συνεργείου για παράδειγμα)
για την ορθή έκβαση των εργασιών
είναι κάτι που με ξεπερνάει
και είναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ διαχρονικό.
Εχω να αναφέρω τα πλείστα όσα "fails" που έχω φάει στη μάπα απο διακεκριμένα εξουσιοδωτημένα ,
αλλα ούτε ο κόπος αξίζει ,ούτε νόημα υπάρχει.
Τα λάθη είναι ανθρώπινα ,ΝΑΙ ,συμφωνώ ,και συγχωρώ ,κατόπιν ανάληψης ευθύνης του λανθάνοντα.
Αλλά ,εδώ δεν τίθεται θέμα λάθους.
Τίθεται θέμα ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ & φιλοσοφίας "Αρπαχτής" ,και αυτό δεν το ανέχομαι κ δεν το συγχωρώ κιόλας.
Stefanos73
01/12/2015, 19:07
Όταν γίνεται έτσι, γράψε αλίμονο. Πάει περίπατο και η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία και σε τελική ανάλυση και ο πελάτης.
δυσκολο να επαθε ζημια σε τοσα λιγα χλμ. απορω πως γινεται ενας μηχανικος ο οποιος πιθανων θα εχει χρονια στη δουλεια, δεν ξερει να κανει σωστη εξαερωση στο κυκλωμα? ειναι πολυ απλη διαδικασια. με βαζει σε σκεψεις το ποσα μοτερ μπορει να εχουν παρουσιασει βλαβη εξαιτιας του.
εμενα δε θα με αρκουσε ο λογος του φιλε μου. πχ μπορει να σου παρουσιασει προβλημα λιγους μηνες μετα να πας εκει και να σου πει, "α δεν ξερω τιποτα, κατι του εκανες κτλ". παρε τηλ στην εταιρια και πες να σου δωσουν καποιο χαρτι με σφραγιδες υπογραφες κτλ, αν γινεται, για να εισαι καλυμενος.
επισης πηγαινε παλι στο ιδιο η σε καποιον αλλο για να κανεις σωστη αλλαγη παραφλου (κοιτα στο μανουαλ πως γινεται και προσεχε τι θα κανει ο μηχανικος).
Stefanos73
02/12/2015, 19:18
Ο άνθρωπος, κατόπιν συνεννόησης με τη Suzuki, είπε ότι θα μου δώσει εγγράφως και ενυπόγραφα το δελτίο για την επισκευή και την "επιπλοκή" . Νομίζω ότι το θέμα τακτοποιήθηκε με ηρεμία και αξιοπρέπεια. Λάθη γίνονται. Ανθρώπινο είναι. Τώρα, αφού για την ώρα είναι όλα καλά, θα συνεχίσω να απολαμβάνω τα προσεχή χειμωνιάτικα χιλιόμετρα ( στην Κρήτη κάνει ακόμα καλό καιρό). Θετική σκέψη και αν γίνει κάτι κακό...θα το φτιάξουμε.
Think positive.
Grafton 505
02/12/2015, 20:37
Νομίζω ότι το θέμα τακτοποιήθηκε με ηρεμία και αξιοπρέπεια. Λάθη γίνονται. Ανθρώπινο είναι.
Πολύ ωραία. :beer:
Υγ.Που και που πιάνε το ψυγείο για να δεις τι γίνετε.
Stefanos73
02/12/2015, 21:18
Πιάνω το ψυγείο, ακούω το βεντιλατέρ, κοιτάω τα λάδια και κάνω το σταυρό μου. Κομπλέ;
Grafton 505
02/12/2015, 22:54
Πιάνω το ψυγείο, ακούω το βεντιλατέρ, κοιτάω τα λάδια και κάνω το σταυρό μου. Κομπλέ;
Κομπλέ :lol:
TONYBANDIT
03/12/2015, 13:11
Τωρα ειδα οτι εισαι Κρητη.αν τα καζανια φετος εβγαλαν καλο πραμα δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.βαλε και λιγο στο ψυγειο να στρωσει
Stefanos73
05/12/2015, 11:34
Τελικά, πρέπει να ομολογήσω ότι υπάρχουν και σοβαρές εταιρίες. Εχθές με πήρανε τηλέφωνο από τη Suzuki και μου είπαν ότι κατόπιν του συμβάντος, η μηχανή μου καλύπτεται από 12μηνη εγγύηση, σε περίπτωση που συμβεί οποιαδήποτε βλάβη σχετιζόμενη με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε κατά την αντικατάσταση του ψυκτικού υγρού.
lykourgi
05/12/2015, 22:34
Πάει, χάλασε ο κόσμος.
:lol:
Stefanos73
05/12/2015, 23:02
Άμα είναι να χαλάει έτσι....και εις ανώτερα!
Τελικά, πρέπει να ομολογήσω ότι υπάρχουν και σοβαρές εταιρίες. Εχθές με πήρανε τηλέφωνο από τη Suzuki και μου είπαν ότι κατόπιν του συμβάντος, η μηχανή μου καλύπτεται από 12μηνη εγγύηση, σε περίπτωση που συμβεί οποιαδήποτε βλάβη σχετιζόμενη με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε κατά την αντικατάσταση του ψυκτικού υγρού.
Θετικο απο μια αποψη, αλλα αν συμβει κατι θα πρεπει να αποδειξεις οτι φταιει το ψυκτικο υγρο και οχι η "εσφαλεμενη χρηση" της μηχανης. Συγνωμη που ειναι καχυποπτος αλλα δεν εχω εμπιστοσυνη.
Nostradamus
06/12/2015, 17:45
... Εχθές με πήρανε τηλέφωνο από τη Suzuki και μου είπαν ότι κατόπιν του συμβάντος, η μηχανή μου καλύπτεται από 12μηνη εγγύηση, σε περίπτωση που συμβεί οποιαδήποτε βλάβη σχετιζόμενη με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε κατά την αντικατάσταση του ψυκτικού υγρού.
Κοιτα ρε κατι μ@λακες!! Θα χαλασουν την πιατσα που τοσο μοχθησαν χρονια ολοκληρα αλλοι να την φερουν σε αυτο το επιπεδο.. :lol:
Stefanos73
06/12/2015, 18:19
Θετικο απο μια αποψη, αλλα αν συμβει κατι θα πρεπει να αποδειξεις οτι φταιει το ψυκτικο υγρο και οχι η "εσφαλεμενη χρηση" της μηχανης. Συγνωμη που ειναι καχυποπτος αλλα δεν εχω εμπιστοσυνη.
Δε νομίζω. Αν είναι έτσι, τι να κάνουμε... C'est la vie.
Καλησπερα,
Μηπως εχει βαλει κανενας δεικτη θερμοκρασιας?
Εχω δει στο ιντερνετ ενα κινεζικο το οποιο το συνδεεις στην OBDII (ειναι για αυτοκινητα) αλλα δεν ξερω αν κανει και για τα μοτο μας.
Χ/Σμους
Γιωργος
η μηχανη μας δεν εχει obd2 θυρα οπως στα αυτοκινητα. Εχει κατι αντιστοιχο αλλα σιγουρα οχι ιδιο με την obd2.
αν είναι 2005 και μετα obd2 είναι, απλα με διαφορετική φίσα απο τα αμαξια. Οπως έχω ξαναγραψει πρεπει να γινει πατεντα στα καλώδια (μετατροπή απο την μαμα φίσα σε θηλυκια φισα διαγνωσης αμαξιου και ανάλογα με το πρωτοκολλο).
υπαρχει τετοιος ανταπτορας καπου να τον αγορασουμε? εστω κανα ebay? εχω καλο προγραμμα στο κινητο για obd2 το χρησιμοπιω στο αμαξι.
υπαρχει τετοιος ανταπτορας καπου να τον αγορασουμε? εστω κανα ebay? εχω καλο προγραμμα στο κινητο για obd2 το χρησιμοπιω στο αμαξι.
για καποια μοντελα υπαρχει ετοιμο στο ebay (πχ για όλα τα μηχανάκια που διαβάζει το καλώδιο του tuneecu, τα οποία έχουν όλα πρωτοκολλο K-line.)
δοκίμασε στο ebay "obd2 connecting cable for (... το μοντελο της μηχανης που έχεις)"
αν δεν υπάχει μπορει να φτιαχτει με universal θηλυκή 16άπινη φίσα OBD2 και μια φίσα που κουμπώνι στην φίσα διάγνωσης απο το μηχανάκι σου, εφόσον είναι γνωστό τι πρωτόκολλο επικοινωνίας χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος απο το μηχανάκι σου, γιατι για κάθε πρωτόκολλο πρέπει να ενωθούν διαφορετικά pin απο τις φίσες. Eνας καλός προγραμματιστής για αμάξια ή μηχανακια μπορεί να σε βοηθήσει με την συνδεσμολογία, εφόσον ξερεις το πρωτοκολο σου.
Καλησπερα,
Δυστυχος εχω ψαξει αλλα δεν εχω βρει τιποτα για την αντιστοιχια των pin..
Η μονη παντεντα που μπορω να κανω ειναι να βαλω ενα καινουργιο σενσορα θερμοκρασιας στα κολαρα του ψυκτικου υγρου:
http://www.ebay.com/itm/Trail-Tech-22MM-Inline-Water-Temperature-Sensor-All-Models-Blue-7500-3060-/231388825310?hash=item35dfd946de:g:glAAAOSwEgVWT64x&vxp=mtr
Ποια ειναι η γνωμη σας?
Χ/Σμους
Γιωργος
μια χαρα είναι ο αισθητηρας, αρκει να τσεκαρεις οτι ταιριάζει με τα κολάρα σου. Για το όργανο να πάρεις ρευμα απο κάπου που φέρνει 12V μόνο όταν είναι ανοιχτός ο διακόπτης (πχ απο κάποια ασφάλεια που φερνει 12V όταν ανοιγει ο διακόπτης). Γείωση βάλε οπουδηποτε στο σασι.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.