View Full Version : fjr 1300..... 2016
pipe_smoker
11/02/2016, 13:11
Από συμπαθεια και κατανόηση μιας και είναι οι μονοι που τσαγιάζεις? :(
:moutza:
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:
:moutza:
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:
Σκηνή 1: Tuono αμέσως μετά το 1ο service των 1.000 χλμ και στάση στα διόδια. Πάω να ανοίξω γκάζι, παπ@ρια, σαν να είχε κοπεί η ντίζα...Μετά τα $#@%&^%$##$ για το ιταλικό κλπ, καταλαβαίνω πως το γκάζι ανοίγει λίιιιιγοο στο τέρμα του. Ξεκινάω και με μια 4η μέσα και ταχύτητα 70 χλμ επιστρέφω. Κάπου στην Κινέτα πετυχαίνω Harley κρακαρκακαπαυου με Hell Angels Porto Leone ta@@maskouniountai που πήγαινε με 50... :lol:
Ταξίδι με Harley...from here to eternity. :tooth:
Σκηνή 2: Αγιαννης Ρόσσι παρέα με nktr και ανεβαίνουμε...σβέλτα το βουνό. Συμπτωματικά, έχει κάποιο Harley Club την συνάντηση του στο camping της Αγίας Άννας. Πετυχαίναμε που και που 2-3 μαζί, περνάγαμε και γειά σας.
Κάποια στιγμή είναι ο Νίκος 50 μέτρα μπροστά μου σε μια "ανοιχτή" αριστερή, και πάνω στην στροφή είναι ένα γκρουπάκι με 6-7 χάρχαλα. Περνάει ο Νίκος απο εξωτερική (σβέλτα), εγώ από πίσω, και ξαφνικά βλέπω να ξεπροβάλλουν 5-6 μούτζες ρμλκ...:uplate:
Τους περάσαμε και μας πλάκωσαν στις μουτζες ρε...ήμαρτον. :tooth: :tooth:
amyroukai
11/02/2016, 13:52
Τους περάσαμε και μας πλάκωσαν στις μουτζες ρε...ήμαρτον. :tooth: :tooth:
Γιατί όπως έλεγε ένας πανύβλακας χύνοντας ποτάμια γνώσης κάποτε, "την πομπή της χάρλει δεν την διακόπτει κανείς, δεν περνάει κανείς, όλοι είναι στην θέση τους και πάνε κονβόι γιατί έτσι κάνουν οι σωστές ομάδες μοτοσικλετιστών". Το ότι ο ίδιος πανύβλακας ήταν μπρος πίσω πάνω κάτω "για να βγάλω κανένα βίντεο ρε φίλος" είναι προφανώς διότι η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Μάθε λοιπόν πως οι χάρλει και οι στρατιωτικές φάλαγγες έχουν τα ίδια δικαιώματα και άρα έφταιγες. Να μην περνάς ρε "φίλος" :P
pipe_smoker
11/02/2016, 13:58
Σκηνή 1: Tuono αμέσως μετά το 1ο service των 1.000 χλμ και στάση στα διόδια. Πάω να ανοίξω γκάζι, παπ@ρια, σαν να είχε κοπεί η ντίζα...Μετά τα $#@%&^%$##$ για το ιταλικό κλπ, καταλαβαίνω πως το γκάζι ανοίγει λίιιιιγοο στο τέρμα του. Ξεκινάω και με μια 4η μέσα και ταχύτητα 70 χλμ επιστρέφω. Κάπου στην Κινέτα πετυχαίνω Harley κρακαρκακαπαυου με Hell Angels Porto Leone ta@@maskouniountai που πήγαινε με 50... :lol:
Ταξίδι με Harley...from here to eternity. :tooth:
Σκηνή 2: Αγιαννης Ρόσσι παρέα με nktr και ανεβαίνουμε...σβέλτα το βουνό. Συμπτωματικά, έχει κάποιο Harley Club την συνάντηση του στο camping της Αγίας Άννας. Πετυχαίναμε που και που 2-3 μαζί, περνάγαμε και γειά σας.
Κάποια στιγμή είναι ο Νίκος 50 μέτρα μπροστά μου σε μια "ανοιχτή" αριστερή, και πάνω στην στροφή είναι ένα γκρουπάκι με 6-7 χάρχαλα. Περνάει ο Νίκος απο εξωτερική (σβέλτα), εγώ από πίσω, και ξαφνικά βλέπω να ξεπροβάλλουν 5-6 μούτζες ρμλκ...:uplate:
Τους περάσαμε και μας πλάκωσαν στις μουτζες ρε...ήμαρτον. :tooth: :tooth:
Αφού είστε κωλοπαιδαράδες και τεντυμπόιδες ρε!!!
Να σας οργώσουν έπρεπε:lol:
(βέβαια πρώτα θα έπρεπε να σας φτάσουν, αλλά αυτό δε μας ενδιαφέρει!!!!!!!!!):tooth:
Γιατί όπως έλεγε ένας πανύβλακας χύνοντας ποτάμια γνώσης κάποτε, "την πομπή της χάρλει δεν την διακόπτει κανείς, δεν περνάει κανείς, όλοι είναι στην θέση τους και πάνε κονβόι γιατί έτσι κάνουν οι σωστές ομάδες μοτοσικλετιστών". Το ότι ο ίδιος πανύβλακας ήταν μπρος πίσω πάνω κάτω "για να βγάλω κανένα βίντεο ρε φίλος" είναι προφανώς διότι η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Μάθε λοιπόν πως οι χάρλει και οι στρατιωτικές φάλαγγες έχουν τα ίδια δικαιώματα και άρα έφταιγες. Να μην περνάς ρε "φίλος" :P
Έτσι!
Τη χάρλεϋ δε θα την ξαναπεράσεις!
Τη χάρλεϋ!:lol:
ΥΓ. Άχρηστα πανάκριβα βαρίδια είναι. Αλλά είναι μερικές που μου αρέσουν*
*να τις βλέπω, να τις ακούω, και θα ήθελα να τις κάνω καμιά βόλτα. Όχι να έχω χάρλεϋ για μηχανάκι.
headbanger
11/02/2016, 15:31
Τα σχόλια σας μάλλον έχουν να κάνουν με το ότι οι αναβάτες χαρχαρλευ είναι Έλληνες και τις αγοράζουν σαν status symbol.
Ίσως για αυτό και τέτοια αντιμετώπιση. Όπως και να το κάνει κανείς από την Λάρισα δεν βγήκε κανένας easy rider. Τι μουτζες και κόμπλεξ όλοι για βόλτα πάμε. Ο καθένας όπως γουστάρει.
Σαν καταναλωτής για cruiser δεν εν υπάρχει αλλη μάρκα. Γενικά και στα πιο πολλά μέρη εδώ έχεις κάποια αντιμετώπιση. Όσο για τους τύπους με full patch δεν ξέρω τι παίζει Ελλάδα αλλά εδώ μόνο μηχανοβιοι δεν είναι πια. Τα Λεφτά τους νοιαζουν πλέον κι όχι η μηχανή τους και ο δρόμος.
Glide επιλέγω για το σασί και ότι 110 πάει ρελαντί χωρίς να ιδρωσει. Η sportster μου έχει κιβώτιο για πόλη και επαρχίακους με τα 60 μίλια να είναι εκεί που γουργουρίζει
Στο θέμα μας γιατί γράφω από κινητό
FJR ΜΑΜΕΙ μανες για ταξίδια μακρινά και όλοι στο φόρουμ βλέπω να συμφωνούμε.
spyrakos35
11/02/2016, 16:09
FJR ΜΑΜΕΙ μανες για ταξίδια μακρινά και όλοι στο φόρουμ βλέπω να συμφωνούμε.
Σου χω πει οτι εισαι ομορφο αγορι;
:lol:
headbanger
11/02/2016, 18:13
Σου χω πει οτι εισαι ομορφο αγορι;
:lol:
με κολακεύεις :bawl:
351951
MG-KTiNoS
11/02/2016, 21:47
Σκηνή 1: Tuono αμέσως μετά το 1ο service των 1.000 χλμ και στάση στα διόδια. Πάω να ανοίξω γκάζι, παπ@ρια, σαν να είχε κοπεί η ντίζα...Μετά τα $#@%&^%$##$ για το ιταλικό κλπ, καταλαβαίνω πως το γκάζι ανοίγει λίιιιιγοο στο τέρμα του. Ξεκινάω και με μια 4η μέσα και ταχύτητα 70 χλμ επιστρέφω. Κάπου στην Κινέτα πετυχαίνω Harley κρακαρκακαπαυου με Hell Angels Porto Leone ta@@maskouniountai που πήγαινε με 50... :lol:
Ταξίδι με Harley...from here to eternity. :tooth:
Σκηνή 2: Αγιαννης Ρόσσι παρέα με nktr και ανεβαίνουμε...σβέλτα το βουνό. Συμπτωματικά, έχει κάποιο Harley Club την συνάντηση του στο camping της Αγίας Άννας. Πετυχαίναμε που και που 2-3 μαζί, περνάγαμε και γειά σας.
Κάποια στιγμή είναι ο Νίκος 50 μέτρα μπροστά μου σε μια "ανοιχτή" αριστερή, και πάνω στην στροφή είναι ένα γκρουπάκι με 6-7 χάρχαλα. Περνάει ο Νίκος απο εξωτερική (σβέλτα), εγώ από πίσω, και ξαφνικά βλέπω να ξεπροβάλλουν 5-6 μούτζες ρμλκ...:uplate:
Τους περάσαμε και μας πλάκωσαν στις μουτζες ρε...ήμαρτον. :tooth: :tooth:
Οι Χαρλεάδες όμως έχουν ξέκωλα κι εμείς τίποτα....
Κι έχεις και τον Αμιρού απ΄πάνω να σου θέλει φωό με κώλους απ τα Βαλκάνια...
:rolleyes:
amyroukai
11/02/2016, 22:16
Τι να σε κάμω φαρμακοτέτοιε μου, πήγες και πήρες λάθος δύο κύλινδρους. Δεν κάνει πατενταρισμένο "πο-τα-το" το μπρίκι σου, κάνει ντουμπουντουμπου και είσαι και πολύ γέρος για να χτυπάς πιτσιρίκες στα δουπου που το γουστέρνουν το τιδιεμ.
Εξάλλου έχουμε πει χιλιάδες φορές, τα μηχανάκια οφείλουν να έχουν τέσσερις κυλίνδρους και ως τέτοιο το παπόρο το σπυρολατρεμένο έχει την σωστή συνταγή.
pipe_smoker
11/02/2016, 22:24
Οι Χαρλεάδες όμως έχουν ξέκωλα κι εμείς τίποτα....
Ποιοί χαρλεάδες μωρέ έχουν ξέκωλα?:lol:
Πριν 20-30 χρόνια ναι.
Τώρα πΧΙάνει ο ένας το γκώλο τ'αλλουνού, ανα μεταξύ τωνε:D
Εχω πληροφοριες για γνωστο, που μαρτυρουν το αντιθετο.
Ζουλιαρηδες.
Χαρλευ και ΤΔΜ ρε.
Ξεκωλομαγνητες!
pipe_smoker
11/02/2016, 22:35
Εχω πληροφοριες για γνωστο, που μαρτυρουν το αντιθετο.
Από πρώτο χέρι?:lol:
Από πρώτο χέρι?:lol:
Ελα μουντε που δεσμευομαι.
Απο πολυ εμπιστο, σε καλυπτει;
headbanger
11/02/2016, 23:12
τίποτα δεν προσελκύει τα γνωστά white trash πουτανάκια πιο γρήγορα από τις δονήσεις μιας χαρχάλεη.
Ένας ιδιοκτήτης
γουστα ειναι αυτα
οριστε μια εναλλακτικη σε harley
351981
εχει παρομοια θεση οδηγησης ιδιο θορυβο κραδασμους και επιδοσεις σε κοιτανε ολοι +bonus αποθηκευτικους χωρους
spyrakos35
16/02/2016, 19:34
18.000$ στο california το φουλ εξτρα....
harris_x
17/02/2016, 07:58
Για τι μιλάμε εδώ;
spyrakos35
17/02/2016, 08:24
Για τι μιλάμε εδώ;
Για το νεο 6ΤΑΧΥΤΟ παπορι
harris_x
17/02/2016, 08:27
Για το νεο 6ΤΑΧΥΤΟ παπορι
ok, γιατι μπερδέυτικα λιγάκι με τα harley... ;)
spyrakos35
17/02/2016, 08:29
ok, γιατι μπερδέυτικα λιγάκι με τα harley... ;)
Νταξ, παπορια ειν και αυτα.....:lol:
spyrakos35
22/02/2016, 13:00
19800 & 20800......:cry:
Και δεν ειναι ελλαδα αυτες οι τιμες.....
RaGe_Raptor
22/02/2016, 13:17
19800 & 20800......:cry:
Και δεν ειναι ελλαδα αυτες οι τιμες.....
Άστρα βρε αγόρι μου!!! Για μια 6η κάνεις έτσι.........!
amyroukai
22/02/2016, 13:18
Μία ταχύτητα, ένα τετραχίλιαρο; Σοκ και δέος, λέμε για τον mr Sakarak μετά και την φτερωτή...
spyrakos35
22/02/2016, 13:27
Άστρα βρε αγόρι μου!!! Για μια 6η κάνεις έτσι.........!
Ξερεις ποσα χρονια την περιμενουμε;
Μεχρι και καινουργιο αφρικα βγηκε
:lol:
spyrakos35
22/02/2016, 13:32
Μία ταχύτητα, ένα τετραχίλιαρο; Σοκ και δέος, λέμε για τον mr Sakarak μετά και την φτερωτή...
Το κακο ειναι οτι ετσι μαλλον θα ανεβουν και οι τιμες των μεταχειρισμενων
Το κακο ειναι οτι ετσι μαλλον θα ανεβουν και οι τιμες των μεταχειρισμενων
Ευκαιρία να το φορτώσεις στο κεφάλι κάποιου ανυποψίαστου.
spyrakos35
22/02/2016, 13:51
Ευκαιρία να το φορτώσεις στο κεφάλι κάποιου ανυποψίαστου.
Οχι, θελω καθαρο κουτελο
:lol:
Οχι, θελω καθαρο κουτελο
:lol:
Χώστο. Η μάνα του χωσέ, δεν έκλαψε ποτέ. :lol:
taisteal
22/02/2016, 14:11
Χώστο. Η μάνα του χωσέ, δεν έκλαψε ποτέ. :lol:
:lol::lol:
λοιπόν, θα το πω διακριτικά
εχω πάθει πριαπισμό.........
19800 & 20800......:cry:
Και δεν ειναι ελλαδα αυτες οι τιμες.....
Νταξ? Σου έπεσε τώρα?
:tooth: :tooth: :tooth:
spyrakos35
22/02/2016, 15:00
Νταξ? Σου έπεσε τώρα?
:tooth: :tooth: :tooth:
Τι μλκς....
Αν επεσε λεει; Πλεον θελω βιαγκρα.....:cry:
Κτηνοοοοοοοος ακουουουουους
spyrakos35
26/02/2016, 21:25
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/february/yamaha-fjr1300-first-ride/
Οι πρωτες αναφορουλες
spyrakos35
09/03/2016, 18:06
354626
Για καντε μια μεταφραση οι γνωστες
το 14 εχει ελαφρα πιο κοντες 1η 2α, ιδια 3η και μακρυτερες 4η και 5η
το 16 εχει πιο κοντα μεταξυ τους τις πρωτες 5 και 6η για ταξιδι
στις 4000 το 14 εχει 72 μιλια με την τελευταια σχεση ενω το 16 εχει 79
προφανως καλυτερο απλωμα σε μηχανακι το οποιο εχει τοση δυναμη που για να καταλαβεις τη διαφορα πρεπει να οδηγησεις το ενα μετα το αλλο για να συγκρινεις
amyroukai
09/03/2016, 18:14
Οι τρεις πρώτες ίδιες πρακτικά.
Η τέταρτη λίγο πιο κοντή στο νέο.
Η πέμπτη λίγο πιο κοντή στο νέο.
Η έκτη... Πιο μακριά και από την άκρη του κόσμου.
RaGe_Raptor
09/03/2016, 18:17
354626
Για καντε μια μεταφραση οι γνωστες
τι μετάφραση ρε φίλε,είναι απλό. τρεις πρώτες σχέσεις σχεδόν ίδιες κι από κει και πέρα το παλιό λίγο μακρύτερες 4η-5η απ'το καινούριο το οποίο κάνει ρελάνς με την εξτρά 6η
edit:με προλάβανε τα παιδιά από πάνω αλλά μόνο εγώ σε έκανα παράθεση,πρέπει να το εκτιμήσεις.:bawl:
spyrakos35
09/03/2016, 18:21
Οι τρεις πρώτες ίδιες πρακτικά.
Η τέταρτη λίγο πιο κοντή στο νέο.
Η πέμπτη λίγο πιο κοντή στο νέο.
Η έκτη... Πιο μακριά και από την άκρη του κόσμου.
Αυτο σημαινει οτι η εκτη θελει να εχει φορτωμενη πεμπτη για να μπει;
spyrakos35
09/03/2016, 18:23
edit:με προλάβανε τα παιδιά από πάνω αλλά μόνο εγώ σε έκανα παράθεση,πρέπει να το εκτιμήσεις.:bawl:
Κουλαδι, μεχρι και ο πηγασος σου ριξε.....
Ινδικο ειναι το δελο σου;
:p
amyroukai
09/03/2016, 18:25
Δεν ξέρω.
Πόσο δυνατά τραβάει η 5η σου στις 4000; αν είναι ψόφια, ίσως έχεις δίκιο στην εκτίμηση σου. Αν έχει ψυχή, τότε δεν θα έχει πρόβλημα το νέο.
spyrakos35
09/03/2016, 18:31
Δεν ξέρω.
Πόσο δυνατά τραβάει η 5η σου στις 4000; αν είναι ψόφια, ίσως έχεις δίκιο στην εκτίμηση σου. Αν έχει ψυχή, τότε δεν θα έχει πρόβλημα το νέο.
Εχει πιο πολυ ψυχη απο την τεταρτη.....
Απλα αν ειναι η εκτη τοσο μακρια ισως να θελει τις στροφες ψηλα.... ή κανω λαθος;
amyroukai
09/03/2016, 18:35
Εχει πιο πολυ ψυχη απο την τεταρτη.....
Απλα αν ειναι η εκτη τοσο μακρια ισως να θελει τις στροφες ψηλα.... ή κανω λαθος;
Τι να σου πω. Αν έχουν ζωντανέψει λίγο το μοτέρ, μάλλον οκ θα είναι.
RaGe_Raptor
09/03/2016, 18:35
Εχει πιο πολυ ψυχη απο την τεταρτη.....
Απλα αν ειναι η εκτη τοσο μακρια ισως να θελει τις στροφες ψηλα.... ή κανω λαθος;
παρήγγειλε το βρε άνθρωπε κι άσε τους αβάσιμους προβληματισμούς! Άντε βιάσου όσο παράγεται ακόμη στην Ιαπωνία...:bawl::p
Με 1300 κυβικά τι σε νοιάζει τι κάνει. Ότι και να βάλεις αυτό θα τραβάει.
spyrakos35
09/03/2016, 18:41
Μπα, βρηκα ευκαιριάρα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7709650/:lol:
amyroukai
09/03/2016, 18:47
Τόσο ευκαιρία που δεν βρέθηκε η σελίδα...
spyrakos35
09/03/2016, 18:57
Τόσο ευκαιρία που δεν βρέθηκε η σελίδα...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7709650/
spyrakos35
12/05/2016, 07:07
Έκανα λοιπόν το τεστ του καινούργιου 6τάχυτου φουζουρου με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις…..
Αν ανέβαινα πρώτη φορά σε φουζουρού, θα έλεγα ότι το μηχανάκι τα σπάει.
Σαν κάτοχος της γενιάς 2, η γενιά 4 θα έλεγα είναι, άλλο, πολύ βελτιωμένο μηχανάκι… Στα περισσότερα σημεία του…
Ανεβαίνεις πάνω του και το βάρος του απλά ΔΕΝ υπάρχει. Ένα εκπληκτικό πράγμα αυτό (το είχα πει και στο Αφρικα που είχα τεστάρει). Θέση οδήγησης πιο καλή (που μάλλον οφείλεται στις διαφορετικές αναρτήσεις).
Βάζεις μπρος και δεν ακούς μοτέρ, ακούς τις εξατμίσεις που ο ήχος τους είναι ευχάριστα πιο δυνατός και μπάσος. Το μοτέρ ούτως ή άλλως απλά δεν ακούγεται, κραδασμούς δεν έχει (πουθενά όμως).
Το πάνελ των οργάνων πλήρες και θα πρέπει να ασχοληθείς μία φορά μόνο μαζί του για να μάθεις τα κουμπάκια τι κάνουν και πώς. Μία φορά. Τοσο απλό.
Η βόλτα ήταν από Λαιμό Βουλιαγμένης – Ribas και πίσω…. Πλοηγός ένας τύπος από την Yamaha με super tenere 1200….
Πατάς τον ΥΠΕΡΜΑΛΑΚΟ συμπλέκτη, βάζεις πρώτη και σκέφτεσαι «γατάκι σοιχίρο, γαμώ τα σασμάν σου». Period. Σε όλες τις αλλαγές. Πανω – κάτω.
Ανοίγεις το γκάζι να φύγεις και εκεί που έχεις μάθει να βάζεις δύναμη στην ενός χιλιομέτρου σκληρή γκαζιέρα σου, αυτό με τη σκέψη και με μετακίνηση χιλιοστών του καρπού, ανεβάζει…. Και ανεβάζει γρήγορα…. Ride By Wire…. Άλλο πράγμα….
Ξεκινάς…. Το βάρος δεν υπάρχει, το είπαμε? Εύκολο στους χειρισμούς, πιο στενό, Αθήνα κυκλοφορεί για πλάκα….
Το μπροστινό του εκπληκτικό, όποια ανωμαλία υπάρχει την καταπίνει, το πίσω ικανοποιητικό μεν, μαλακό δε.
Βγαίνουμε παραλιακή και ανοιγουμε…. Ο πλοηγός είναι γρήγορος, η βόλτα ξεκινάει να είναι γρήγορη….
Φανάρι λίμνης Βουλιαγμένης και αρχίζουν οι τσίτες…. Η απόκριση στο γκάζι πάρα πολύ καλή, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν για πλάκα, η αίσθηση από το μπροστινό τέλεια, το πίσω με χαλάει, ο άξονας είναι απίστευτος και δεν τον ακούς/νοιώθεις πουθενά και ποτέ, έρχεται η πρώτη αριστερή, φαπ το μηχανάκι με την αίσθηση του ανάλαφρου στρίβει με τη σκέψη…. Στην έξοδο, στριψιμο το γκάζι, χιλιόμετρα, δεξιά στροφή, φρένα δυνατά, μπροστινό σταθερότατο, ρίξιμο το μηχανάκι, μία από τα ίδια – πανεύκολα….
Στο αριστερό πέταλο, μπαίνω γρήγορα, το μηχανάκι είναι τόσο αναλαφρο που μάλλον μπορούσα να μπω με πιο πολλά….
Ολη η διαδρομή πήγε έτσι….Τριψήφια νούμερα στο κοντέρ που δεν κοιταγα μην φύγω σε καμμια μπαριέρα, δυνατά φρένα, μπάσιμο…. Ευκολα – γρήγορα.
Κάποια στιγμή κοιτάω, έχω πέμπτη, είμαι σε ψηλές στροφές, ανοίγω γκάζι και ενώ στο δικό μου θα ένοιωθες την βίαιη επιτάχυνση, σε αυτό δεν…. Επιταχύνει αλλά όχι σαν το δικό μου στις ψηλές…. Βέβαια, δεν είδα τι χιλιόμετρα είχα και μέχρι που το πήγα με την πέμπτη σε εκείνο το σημείο αλλά η αίσθηση ήταν ότι δεν ανοίγει το ίδιο…. Μάλλον η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια πλεον που το έχει κάνει πιο ομαλό να το πω?
Αν πάλι με ρωτήσεις αν είναι πιο γρήγορο από το δικό μου, ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει….. πηγαμε πάρα πολύ γρήγορη βόλτα, οι χειρισμοί παντού/σε όλα ήταν πανεύκολοι και δεν έχω καταλάβει αν πηγαινα με πιο πολλά ή όχι….
Κατά τη διαδρομή και όπου σταματάμε σε φανάρι, προσπαθώ να φέρω το πίσω στα μέτρα μου. Δεν το κατάφερα, ένα παιδί που ήταν στην βόλτα μαζί μου, μου είπε ότι αυτός το είχε ρυθμίσει στο «2+βαλίτσες» και του ήταν μία χαρά (είχαμε τον ίδιο γρήγορο ρυθμό). Εγώ αναρωτιέμαι αν θες με ένα άτομο την ρυθμιση του «2+βαλίτσες», όταν θα είστε όντως έτσι, τι θα ρυθμίσεις ακριβώς? Τροφή για σκέψη.
Αν θα το έπαιρνα?
Να πουλήσω το δικό μου, να βάλω και 10-11 χήνες από την τσέπη (για το μοντέλο με τις ηλεκτρονικές)?
Χμ… ναι έχει βελτιωθεί σε όλα του εκτός από την απόδοση ψηλά και την πίσω ανάρτηση, ναι, στρίβει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, φρενάρει απίστευτα καλά, εχει την αίσθηση μοτοσυκλέτας -100 κιλά, είναι πιο στενό, είναι εντυπωσιακό το πώς με ίδιο πλαίσιο, βάρος κλπ κλπ, η αίσθηση παντού είναι τόσο διαφορετική, καιει παντού λιγότερο (διαπιστωμένο και με 3ης γενιάς), είναι όμορφο (αδικείται από τις φωτό) αλλά όχι ρε παιδιά….
Αξίζει και με τα παραπάνω τα λεφτά του στο ακέραιο αλλά εγώ θα επέλεγα να κρατήσω το δικό μου και να πάρω και ένα tracer….
Έκανα λοιπόν το τεστ του καινούργιου 6τάχυτου φουζουρου με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις…..
Αν ανέβαινα πρώτη φορά σε φουζουρού, θα έλεγα ότι το μηχανάκι τα σπάει.
Σαν κάτοχος της γενιάς 2, η γενιά 4 θα έλεγα είναι, άλλο, πολύ βελτιωμένο μηχανάκι… Στα περισσότερα σημεία του…
Ανεβαίνεις πάνω του και το βάρος του απλά ΔΕΝ υπάρχει. Ένα εκπληκτικό πράγμα αυτό (το είχα πει και στο Αφρικα που είχα τεστάρει). Θέση οδήγησης πιο καλή (που μάλλον οφείλεται στις διαφορετικές αναρτήσεις).
Βάζεις μπρος και δεν ακούς μοτέρ, ακούς τις εξατμίσεις που ο ήχος τους είναι ευχάριστα πιο δυνατός και μπάσος. Το μοτέρ ούτως ή άλλως απλά δεν ακούγεται, κραδασμούς δεν έχει (πουθενά όμως).
Το πάνελ των οργάνων πλήρες και θα πρέπει να ασχοληθείς μία φορά μόνο μαζί του για να μάθεις τα κουμπάκια τι κάνουν και πώς. Μία φορά. Τοσο απλό.
Η βόλτα ήταν από Λαιμό Βουλιαγμένης – Ribas και πίσω…. Πλοηγός ένας τύπος από την Yamaha με super tenere 1200….
Πατάς τον ΥΠΕΡΜΑΛΑΚΟ συμπλέκτη, βάζεις πρώτη και σκέφτεσαι «γατάκι σοιχίρο, γαμώ τα σασμάν σου». Period. Σε όλες τις αλλαγές. Πανω – κάτω.
Ανοίγεις το γκάζι να φύγεις και εκεί που έχεις μάθει να βάζεις δύναμη στην ενός χιλιομέτρου σκληρή γκαζιέρα σου, αυτό με τη σκέψη και με μετακίνηση χιλιοστών του καρπού, ανεβάζει…. Και ανεβάζει γρήγορα…. Ride By Wire…. Άλλο πράγμα….
Ξεκινάς…. Το βάρος δεν υπάρχει, το είπαμε? Εύκολο στους χειρισμούς, πιο στενό, Αθήνα κυκλοφορεί για πλάκα….
Το μπροστινό του εκπληκτικό, όποια ανωμαλία υπάρχει την καταπίνει, το πίσω ικανοποιητικό μεν, μαλακό δε.
Βγαίνουμε παραλιακή και ανοιγουμε…. Ο πλοηγός είναι γρήγορος, η βόλτα ξεκινάει να είναι γρήγορη….
Φανάρι λίμνης Βουλιαγμένης και αρχίζουν οι τσίτες…. Η απόκριση στο γκάζι πάρα πολύ καλή, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν για πλάκα, η αίσθηση από το μπροστινό τέλεια, το πίσω με χαλάει, ο άξονας είναι απίστευτος και δεν τον ακούς/νοιώθεις πουθενά και ποτέ, έρχεται η πρώτη αριστερή, φαπ το μηχανάκι με την αίσθηση του ανάλαφρου στρίβει με τη σκέψη…. Στην έξοδο, στριψιμο το γκάζι, χιλιόμετρα, δεξιά στροφή, φρένα δυνατά, μπροστινό σταθερότατο, ρίξιμο το μηχανάκι, μία από τα ίδια – πανεύκολα….
Στο αριστερό πέταλο, μπαίνω γρήγορα, το μηχανάκι είναι τόσο αναλαφρο που μάλλον μπορούσα να μπω με πιο πολλά….
Ολη η διαδρομή πήγε έτσι….Τριψήφια νούμερα στο κοντέρ που δεν κοιταγα μην φύγω σε καμμια μπαριέρα, δυνατά φρένα, μπάσιμο…. Ευκολα – γρήγορα.
Κάποια στιγμή κοιτάω, έχω πέμπτη, είμαι σε ψηλές στροφές, ανοίγω γκάζι και ενώ στο δικό μου θα ένοιωθες την βίαιη επιτάχυνση, σε αυτό δεν…. Επιταχύνει αλλά όχι σαν το δικό μου στις ψηλές…. Βέβαια, δεν είδα τι χιλιόμετρα είχα και μέχρι που το πήγα με την πέμπτη σε εκείνο το σημείο αλλά η αίσθηση ήταν ότι δεν ανοίγει το ίδιο…. Μάλλον η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια πλεον που το έχει κάνει πιο ομαλό να το πω?
Αν πάλι με ρωτήσεις αν είναι πιο γρήγορο από το δικό μου, ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει….. πηγαμε πάρα πολύ γρήγορη βόλτα, οι χειρισμοί παντού/σε όλα ήταν πανεύκολοι και δεν έχω καταλάβει αν πηγαινα με πιο πολλά ή όχι….
Κατά τη διαδρομή και όπου σταματάμε σε φανάρι, προσπαθώ να φέρω το πίσω στα μέτρα μου. Δεν το κατάφερα, ένα παιδί που ήταν στην βόλτα μαζί μου, μου είπε ότι αυτός το είχε ρυθμίσει στο «2+βαλίτσες» και του ήταν μία χαρά (είχαμε τον ίδιο γρήγορο ρυθμό). Εγώ αναρωτιέμαι αν θες με ένα άτομο την ρυθμιση του «2+βαλίτσες», όταν θα είστε όντως έτσι, τι θα ρυθμίσεις ακριβώς? Τροφή για σκέψη.
Αν θα το έπαιρνα?
Να πουλήσω το δικό μου, να βάλω και 10-11 χήνες από την τσέπη (για το μοντέλο με τις ηλεκτρονικές)?
Χμ… ναι έχει βελτιωθεί σε όλα του εκτός από την απόδοση ψηλά και την πίσω ανάρτηση, ναι, στρίβει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, φρενάρει απίστευτα καλά, εχει την αίσθηση μοτοσυκλέτας -100 κιλά, είναι πιο στενό, είναι εντυπωσιακό το πώς με ίδιο πλαίσιο, βάρος κλπ κλπ, η αίσθηση παντού είναι τόσο διαφορετική, καιει παντού λιγότερο (διαπιστωμένο και με 3ης γενιάς), είναι όμορφο (αδικείται από τις φωτό) αλλά όχι ρε παιδιά….
Αξίζει και με τα παραπάνω τα λεφτά του στο ακέραιο αλλά εγώ θα επέλεγα να κρατήσω το δικό μου και να πάρω και ένα tracer….
Λοιπόν, νομιζω σας είδα ψες το απογευμα, έπινα καφέ στο σαβαλα στη Βάρκιζα. Το τενερε ήταν δικάβαλο;
Ωραία μηχανακια αλλά όπως καταλαβαίνω εξακολουθούν να είναι ψοφια.
ΥΓ
Εγώ θα σου λεγα, αν δε παίζουν δικαβαλα πλέον, να χτυπήσεις ένα τέτοιο. Η ζωή είναι μικρή για να μη ξεφωνιζεις μέσα από το κράνος...
358530
spyrakos35
12/05/2016, 08:55
Το τενερε στη δικη μου βολτα ηταν μονοκαβαλο και πηγαινε ξυνοντας......
Πρεπει να γυρναγες 7 με 7κ30, ναι;
Τωρα που το πες θυμηθηκα εναν κουλο με μπουσα που ειδα στο αντιθετο ρευμα.....:p
Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
RaGe_Raptor
12/05/2016, 09:15
Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
Όχι εγώ! Τουλάχιστον όχι το πρώτο....
spyrakos35
12/05/2016, 09:17
Όχι εγώ! Τουλάχιστον όχι το πρώτο.... ������
Παντως και εκεινος που το εκανε, και εσυ, μπουζουκια εχετε.....
DoctoR_k6
12/05/2016, 09:30
Παντως και εκεινος που το εκανε, και εσυ, μπουζουκια εχετε.....
:a13:
Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
:a13:
Το τενερε στη δικη μου βολτα ηταν μονοκαβαλο και πηγαινε ξυνοντας......
Πρεπει να γυρναγες 7 με 7κ30, ναι;
Τωρα που το πες θυμηθηκα εναν κουλο με μπουσα που ειδα στο αντιθετο ρευμα.....:p
Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
Πρέπει να ήταν αρκετά νωρίτερα, 5 ίσως. Πάντως καραφλα δεν ειδα κανεναν, φορούσαν κράνη.
;Αν δεν απολαμβανα τοσο τον καφε θα κερναγα ένα τσάι την ομάδα με τις γονδολες με το 20ετιας σχεδόν παρταλι μου.
spyrakos35
12/05/2016, 10:17
Πάντως καραφλα δεν ειδα κανεναν, φορούσαν κράνη..
Ειπε και τιναξε την πιτυριδα απο τους ωμους του.....
:bawl:
theofilos888
12/05/2016, 17:49
Κι εγω πηγα και οδηγησα το νεο γιαμαχα. Με τις 6 ταχυτητες. Το καλο.
Το οποιο δε με ενθουσιασε οσο το περιμενα. Νοιωθεις τον ογκο του και το βαρος του και το στενο τιμονι δε σε αφηνει να το κοντρολαρεις οσο καλα θα ηθελες. Τραβαει ωραια απο χαμηλα, εχει αμεση αποκριση χαρις στο ride by wire, η εκτη μπαινει σχετικα νωρις και χωρις να το καταλαβεις αναβει το eco στον πινακα οργανων. Μεση καταναλωση εδειχνε το οργανο 7,5 λτ ανα 100 χλμ. Κρινω πως ειναι χαμηλη δεδομενου πως μαζι με το κοινο τα μηχανακια τα επαιρναν και οι δημοσιογραφοι του ειδικου τυπου. Συν του γεγονοτος πως το τεστ ηταν σε πολυ γρηγορους ρυθμους. Παρα πολυ γρηγορους ρυθμους.
Το σασμαν ναι ηταν θετικο, οπως λεει και ο σπυρακος. Εξακολουθει να ειναι λιγο αγριο στις αλλαγες του. Μαλλον επειδη προερχομαι απο Χοντα, με ομολογουμενος πιο δουλεμενο και γλυκο σασμαν. Δεν χανει αλλαγες ομως και ειναι συνολικα καλο. Κι εμενα η αναρτηση με βολεψε να τη ρυθμισω στο σκληρο με δευτερο ατομο. Στα 120+ κιλα λογικο το βρισκω. Πολυ καλο μπροστινο, ωραια φρενα, ανετη θεση οδηγησης. Πολλα τζιτζιμπλικια να παιξεις (ηλεκτρικα ρυθμιζομενη ζελατινα, θερμαινομενα γκριπ, κρουζ κοντρολ κλπ) τα οποια φερνουν το μηχανακι μια κλαση πανω. Δεν ξερω αν αξιζει να πας σε ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις στους ελληνικους καροδρομους. Παρα πολλα τα λεφτα για την αγορα τους (18700 τιμη καταλογου) και δεν ξερω αν αξιζει η επενδυση 3200 ευρω παραπανω απο το απλο.
Και παμε στην εκτη ταχυτητα. Πολυ ωραια κυλιση με εκτη, τραβαει απο χαμηλα. Στις 3000 στροφες εχει 100 χλμ\ωρα. Ανοιγει ομαλα και σβελτα χωρις ομως αυτο να αλλαζει οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν. Δεν ξερω πως ειναι το πενταταχυτο, παντως για να επιταχυνει καλα θελει μια κατω τουλαχιστον.
Αν θα το αγοραζα; Θεωρω πως η απλη εκδοση αξιζει και το τελευταιο ευρω. Πολυ καλη ποιοτητα βαφης και αθορυθη κυλιση και λειτουργια. Δε με τρομαξε πουθενα, ακομη κι οταν βρεθηκα πολυ χαμηλα σε στροφη και με αρκετα χιλιομετρα στο κοντερ. Ανετη οδηγηση με 140 στο κοντερ και τη ζελατινα στην ψηλη ρυθμιση πας ανετα πολλα χλμ πριν ζητησεις σταση. Δεν ειμαι σιγουρος ομως αν ειμαι ετοιμος να αφησω το πενταταχυτο μου για τα ματια μια εξαταχυτης γκεισας.......
devil's animal
12/05/2016, 18:23
Στις 3000 στροφες εχει 100 χλμ\ωρα. ......
οπως ολα τ'αμαξια δλδ...:lol:
spyrakos35
13/05/2016, 05:48
Δε με τρομαξε πουθενα, ακομη κι οταν βρεθηκα πολυ χαμηλα σε στροφη και με αρκετα χιλιομετρα στο κοντερ.
Καντο λιανα αυτο μωρη κΟφαλα οπως μου τα ειπες στο τηλεφωνο
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.