PDA

View Full Version : Visualizer's πραπρά: 24/7 τα άπαντα..!!



Σελίδες : 1 [2]

toyar
04/12/2015, 19:05
τα εμβολα καθαριζονται με υγρο φρενων
τα τσιμουχακια υπαρχουν μονο γνησια και ειναι πανακριβα
η αντισταση που λες ειναι σχετικη
αν εκανες μια δοκιμαστικη βολτα μπορει να ανακαλυπτες οτι δεν υπαρχει προβλημα
το κακο ειναι οτι λογω πληρους αγνοιας ταλαιπωρησε τσαμπα
το καλο οτι με τοσο βαλε βγαλε την επομενη φορα θα κανεις τη δουλεια πολυ πιο ευκολα

amyroukai
04/12/2015, 19:09
ΛΟΛ ρε φίλε, δεν είδες πόσο χάλια ήταν πριν; Ε το μετά που δείχνει στο τέλος είναι η μέρα με την νύχτα. Αντί να μην γυρίζει, κάνει 3/4 του κύκλου. Τέλεια :p
Κρυώνω τώρα και βαριέμαι να βγω να δω το απρίλια πόσο κάνει...

Αυτό το πράγμα τώρα είναι bandit rat bike του κώλου; Τι άνθρωποι κυκλοφορούν εκεί έξω μπαναΐαμ και τζίζουςμ...

visualizer
04/12/2015, 19:21
Αν αποφασίσεις να λύσεις την δαγκάνα καλό θα ήταν να άλλαζες τα στιμουχάκια με καινούρια μήπως και τα έχουν παίξει τα παλιά. Το καθάρισμα με ότι σε βολεύει αρκεί να μην είναι καυστικό και κάνει ζημιά στα πλαστικά μέρει. Βόλτα το πήγες να δεις πως δουλεύει ?

Βόλτα το πήγα και όπως είπα και πριν τα φρένα πιάνουν αρκετά καλά αλλά ο δίσκος ζεσταίνεται αρκετά .Αύριο θα δοκιμάσω καθάρισμα



τα εμβολα καθαριζονται με υγρο φρενων
τα τσιμουχακια υπαρχουν μονο γνησια και ειναι πανακριβα
η αντισταση που λες ειναι σχετικη
αν εκανες μια δοκιμαστικη βολτα μπορει να ανακαλυπτες οτι δεν υπαρχει προβλημα
το κακο ειναι οτι λογω πληρους αγνοιας ταλαιπωρησε τσαμπα
το καλο οτι με τοσο βαλε βγαλε την επομενη φορα θα κανεις τη δουλεια πολυ πιο ευκολα


Έκανα δοκιμαστική βόλτα και τα πράγματα είναι όπως αναφέρω παραπάνω .. ετσι είναι χωρίς ταλαιπωρία δεν μαθαίνεις απλά θέλω να είμαι σίγουρος 100% ότι τα φρένα μου είναι εντάξει .



ΛΟΛ ρε φίλε, δεν είδες πόσο χάλια ήταν πριν; Ε το μετά που δείχνει στο τέλος είναι η μέρα με την νύχτα. Αντί να μην γυρίζει, κάνει 3/4 του κύκλου. Τέλεια
Κρυώνω τώρα και βαριέμαι να βγω να δω το απρίλια πόσο κάνει...

Αυτό το πράγμα τώρα είναι bandit rat bike του κώλου; Τι άνθρωποι κυκλοφορούν εκεί έξω μπαναΐαμ και τζίζουςμ...

και γαμω τα μεκανακια .. πετάξου μια ρε κρυουλιάρη
πάντως όντως υπήρξε διαφορά μακάρι να δω διαφορά και στο δικό μου γιατί κουράστηκα -_-

virus
04/12/2015, 19:29
αυτον στο βιντεο αστον. τα δαχτυλιδια στην δισκοπλακα του ηταν σκουριασμενα :eek:

τουλαχιστον πρεπει να γυρναει δυο στροφες χαλαρα και να σταματαει ο τροχος μονος του.

ειναι ενα θεμα τα φρενα κατσε διαβασε προσεκτικα οτι σου ειπανε δεν υπαρχει κατι να προσθεσω σε εχουν καλυψει πληρως οι απαν :)

amyroukai
04/12/2015, 19:46
και γαμω τα μεκανακια .. πετάξου μια ρε κρυουλιάρη

Νιώθοντας αλληλέγγυος στον φίλο και συνάδελφο μαστροχαλαστή άμαθο εμπειροτέχνη, έβαλα ένα ζακετάκι, πήρα και ένα κομμάτι χαρτοταινία να το κολλήσω στο λάστιχο για να φαίνεται πόσες φορές γυρνάει η ρόδα και έκανα το πείραμα.

Στο απρίλια με δύναμη γύρισε 4,5 φορές, χωρίς δύναμη 1,5 φορά.
Στο fazer (που δεν έχει κουνηθεί 20 μέρες και έχει πιάσει λίγη σκουριά στον δίσκο) γύρισε σχεδόν μία φορά.

visualizer
04/12/2015, 19:52
χαχαχα ωραίος οπότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με το δικό μου ..

amyroukai
04/12/2015, 19:53
είσαι σίγουρος πάντως ότι πριν δεν ήταν έτσι;

visualizer
04/12/2015, 19:57
Αναρωτήθηκα πολλές φορές αλλά πιστεύω πως θα μου είχε κάνει εντύπωση όσες φορές καθάρισα τον μπροστινό τροχό και από την αντίσταση αλλά και από τον θόρυβο που ακουμπάνε τα τακάκια καθώς είχα πλήρη άγνοια ότι τα τακάκια ακουμπάνε στον τροχό ..

visualizer
04/12/2015, 23:04
Bρήκα μια άλλη πιθανή λύση
"t's possible that the tiny release hole in your master cylinder is plugged. "

Αναφέρεται σε κάποια μικρή τρυπούλα στο ρεζερβουάρ του υγρού των φρένων αν καταλαβαίνω σωστά η οποία μπορεί να είναι βουλωμένη αν καταλαβαίνω σωστά ; έχει κανείς καμιά ιδέα ;

visualizer
05/12/2015, 12:30
Τα καθάρισα όλα με σπρέι φρένων κτλπ αλλά δεν είδα κάποια διαφορά . Αυτό που παρατήρησα είναι μια μικρή φυσαλίδα στο τζαμάκι του ρεζερβουαρ των φρένων ..αλλά φαντάζομαι αυτό δεν είναι πρόβλημα ; Ο τροχός με αρκετή δύναμη κάνει 2 , 2,5 στροφές ο δίσκος μετά από βόλτα ενός 15 λεπτού και με κανονική χρήση των φρένων είναι ζεστός αλλά άνετα μπορείς να βάλεις το χέρι επάνω χωρίς να καείς ..

Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι όταν πχ πατήσω το φρένο και ο τροχός μπλοκάρει άμα με το χέρι μου σπρώξω ελαφρώς τη δαγκάνα τότε ο τροχός ίσα ίσα που βρίσκει και κάνει 4 -5 στροφές

virus
05/12/2015, 12:52
Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι όταν πχ πατήσω το φρένο και ο τροχός μπλοκάρει άμα με το χέρι μου σπρώξω ελαφρώς τη δαγκάνα τότε ο τροχός ίσα ίσα που βρίσκει και κάνει 4 -5 στροφές

πιο λιανα αυτο...

visualizer
05/12/2015, 14:36
άμα σπρώξω την δαγκάνα του φρένου με τα 2 δάχτυλα ( σαν να σκουντάς κάποιον με το δάχτυλο ) με λίγη δύναμη ο τροχός κινείται ποιο εύκολα ..

toyar
05/12/2015, 14:40
οπως το περιγραφεις γενικα δεν φαινεται να υπαρχει προβλημα
αν το φρενο ηταν κολλημενο η δαγκανα δεν θα κουνιοταν με τα δαχτυλα
αν προσπαθησεις να τσουλησεις το μηχανακι με τα χερια τι καταλαβαινεις;ξεκιναει δυσκολα και μετα ρολαρει ή θελει συνεχως πολυ δυναμη;

visualizer
05/12/2015, 15:47
Δοκίμασα σε μια βόλτα να μην φρενάρω καθόλου για κανένα 5 λεπτό ( χρησιμοποιούσα μόνο πίσω φρένο ) και μετά έλεγξα τον δίσκο και ήταν ζεστός αλλά μπορούσες να βάλεις το χέρι σου πάνω χωρίς να καείς .Αυτό που πρόσεξα είναι ότι άμα κάνεις ένα δυνατό φρενάρισμα ο δίσκος ανεβάζει θερμοκρασία πάρα πολύ .. είναι φυσιολογικό αυτό ? πχ φρέναρα αρκετά δυνατά 2 , 3 φορές μετά σταμάτησα να τσεκάρω τον δίσκο και έκαιγε πολύ .
Το μηχανάκι το τσουλάω άνετα ..ούτε δύσκολα ξεκινάει ( είναι πούπουλο βέβαια ) ούτε νιώθω ιδιαίτερη αντίσταση . Νομίζω πως η μανέτα του φρένου είναι αρκετά σφιχτή δηλαδή δεν πατιέται πολύ , δεν έχει free-play .
Οι φουσκάλες στο τζαμάκι τελικά είναι φυσιολογικές ; άλλοτε εμφανίζονται άλλοτε εξαφανίζονται .

Road Pirat
05/12/2015, 16:06
Είναι φυσιολογικό να ζεσταίνετε λίγο ακόμα και αν δεν το δουλεύεις. Και όταν το δουλεύεις ζεσταίνετε πολύ,

visualizer
05/12/2015, 16:49
Καλού κακού θα το πάω και στον μάστορα την δευτέρα να βγάλει το φρένο και να το ελέγξει .Το πιθανότερο απ'οτι καταλαβαίνω είναι να είναι η ιδέα μου αλλά επειδή είναι το μπροστινό φρένο θέλω να είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δουλεύει σωστά !

Road Pirat
05/12/2015, 16:51
Καλού κακού θα το πάω και στον μάστορα την δευτέρα να βγάλει το φρένο και να το ελέγξει .Το πιθανότερο απ'οτι καταλαβαίνω είναι να είναι η ιδέα μου αλλά επειδή είναι το μπροστινό φρένο θέλω να είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δουλεύει σωστά !

Να είσαι από πάνω του και να κοιτάς προσεκτικά τι κάνει ώστε την επόμενη φορά να μην έχεις κανένα πρόβλημα

visualizer
07/12/2015, 14:26
Πήγα στον μάστορα και μου είπε ότι πρέπει να πατήσουν τα τακάκια καλά για να χαλαρώσει η μανέτα του φρένου και ότι είναι φυσιολογικό να βρίσκουν . Πετάχτηκα σήμερα μέχρι Πειραιά ( 1 ώρα απόσταση ) και μόλις έφτασα έβαλα το χέρι στον δίσκο και ήταν ζεστός σε λογικά πλαίσια , οπότε τσάμπα ανησυχούσα .Ευχαριστώ για την βοήθεια όλους ..
Τώρα ψάχνω αυθεντικά ρουλεμάν honda αυτά είναι εντάξει ; η παίζει τίποτα φθηνότερο ( σε honda πάντα ) ;

http://tinyurl.com/ojfjhzl

OldMan
07/12/2015, 14:35
Να βαλω και τπτ ρουλεμαν στο τίτλο ή να περιμενω και για αλυσιδα, γλύστρες κ.λ.π...???

visualizer
07/12/2015, 14:40
:lol: Σε αυτό το θέμα θα μου παρέχεται 24ωρη βοήθεια για ότι θέμα προκύψει στο μηχανάκι :lol:

daz
09/12/2015, 05:54
Και γμ τους τίτλους!!! :bawl:

Λέω και εγώ πότε γράφτηκα σ' αυτό το θέμα? :lol:

amyroukai
09/12/2015, 08:44
Πήγα στον μάστορα και μου είπε ότι πρέπει να πατήσουν τα τακάκια καλά για να χαλαρώσει η μανέτα του φρένου και ότι είναι φυσιολογικό να βρίσκουν . Πετάχτηκα σήμερα μέχρι Πειραιά ( 1 ώρα απόσταση ) και μόλις έφτασα έβαλα το χέρι στον δίσκο και ήταν ζεστός σε λογικά πλαίσια , οπότε τσάμπα ανησυχούσα .Ευχαριστώ για την βοήθεια όλους ..
Τώρα ψάχνω αυθεντικά ρουλεμάν honda αυτά είναι εντάξει ; η παίζει τίποτα φθηνότερο ( σε honda πάντα ) ;

http://tinyurl.com/ojfjhzl

Δεν ψάχνεσαι λιγάκι να βρεις τις διαστάσεις και μετά να ψωνίσεις από κάποιο μαγαζί με SKF ή αντίστοιχα καλή ποιότητα, με ένα 10ρικο το κομμάτι; Λέω τώρα μιά ιδέα (εγώ αυτό κάνω κάμποσα χρόνια).

GFawkes
09/12/2015, 09:14
Ρε πσμ

4 μερες αρρωστησα και τι θεματαρες εχω χασει....

:sad:

visualizer
12/12/2015, 14:51
Τελικά μετά από καμιά 200αρια χλμ h αίσθηση στα φρένα είναι όπως πριν και σήμερα είπα από περιέργεια να δω πόσο βρίσκουν τα τακάκια και προς έκπληξή μου με λίγη δύναμη έκανε 3 στροφές ενώ με μια καλή γύρω στις 6 στροφές οπότε όντως ήταν θέμα πατήματος.
Για ρουλεμάν δεν είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ και πολύ αλλά σε 2 μαγαζάκια που πήγαν μου είπαν 50ευρω για τα γνήσια ο ένας μάλιστα μου είπε πως παίζει να μην φοράει άλλο ρουλεμάν εκτός από το γνήσιο ( μαλακίες ...; ) .

amyroukai
12/12/2015, 15:22
Όχι δεν είναι απαραίτητα, το τι τραβήξαμε για να βρούμε για cbf600... τα τροχού πρακτικά μόνο χοντα, είναι π00στικη διάσταση.

Αυτο. Δεν σημαινει οτι σωνει και καλα ειναι ετσι το δικο σου αλλα αν δεν ξερεις διαστασεις η αν δεν τα βγαλεις...

toyar
12/12/2015, 16:12
ρουλεμαν εχω βρει εδω και ειναι γιαπωνεζικα
http://www.reahellas.gr/