PDA

View Full Version : XT 660 Z - Πρόβλημα λειτουργίας



Σελίδες : 1 [2]

daz
31/05/2016, 20:34
Μανόλη στα χτζ δεν έχεις πρόσβαση στον χάρτη απ' το κοντέρ. Θέλει το διαγνωστικό για να γίνει αυτό
δεν λεω ακριβώς για χάρτη , στο απλό 660 αλλάζεις το co, εύκολα από το ψηφιακό κοντέρ, μπαίνοντας στο μενού, και καλό, και κακό.......
Λογικά γίνεται και στο σουπερ χτζ

Δε γίνεται! :)

Μανολης67
31/05/2016, 22:09
δείχνη την διαδικασία στο απλό 660, απορώ πως δεν γίνεται στο Ζ

https://www.youtube.com/watch?v=xWYB59IgCIo

daz
31/05/2016, 22:11
Έχει άλλα όργανα!

el-Gatto
31/05/2016, 22:13
Δουλεύει φτωχό και ζεσταίνεται και όταν περάσει σε ανοιχτό βρόγχο δουλεύει πιο πλούσιο και κάνει σκαλοπάτι.
Οπως τα λές είναι (διαπιστωμένο)
Για την ακρίβεια ,ο Λ βρίσκεται εκεί για να φτωχαίνει (πολύ) το μίγμα σε κλειστό βρόγχο ,ώστε να περνάει το μοτέρ προδιαγραφές ρύπων.
Σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού ,ή σε αλλαγή φορτίου ,η μετάβαση απο κλειστό σε ανοιχτό βρόγχο αναγκάζει το μοτέρ να διαχειριστεί μεγάλη διακύμανση του AFR.
Εκεί οφείλονται και τα σκορτσαρίσματα χαμηλά ,κ τα κομπιάσματα ,κ οι τρύπες ισχύος.
Το'χω μετρήσει ,διαπιστώσει ,αντιμετωπίσει ,λύσει.

Μπορώ πλέον να ρολλάρω με 2α κ 1500στρ/λ ρεμβάζοντας.:smokin:
Το ίδιο χαλαρά κ με 3η απο τις 1800στρ/λ κι έπειτα.:)

Πρέπει να ενημερώσω το νήμα με τα μιΓματα....:rolleyes:





[SIZE=5]
Μάλλον!

Σίγουρα δε σου έχει πειράξει κάποιος τις τιμές στον κλειστό βρόγχο?

Μανόλη [B]στα χτζ δεν έχεις πρόσβαση στον χάρτη απ' το κοντέρ. Θέλει το διαγνωστικό για να γίνει αυτό.
Ισχύει.

Εναλλακτικά ,PC & Λ eliminator. ;)
Και κάνεις ότι γουστάρεις ,ανα πάσα στιγμή ,σε κλειστό κ σε ανοιχτό.:D

daz
31/05/2016, 22:18
Πρέπει να ενημερώσω το νήμα με τα μιΓματα....:rolleyes:


Άντε λοιπόν..!!!

el-Gatto
31/05/2016, 23:25
Άντε λοιπόν..!!!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146946&page=9&p=2755734&viewfull=1#post2755734

bone_it
02/06/2016, 19:01
Να μαστε και πάλι.
Τα νεότερα είναι: Πήγα σε άλλους 2 μάστορες και τίποτα. Βασικά η συνηθισμένη αντίδραση είναι ότι δε δείχνει τίποτα το διαγνωστικό άρα δεν υπάρχει πρόβλημα και η μηχανή είναι μια χαρά. Έκανα δυναμομέτρηση σε 2 συνεργεία και από αυτή όλα οκ. Σε ένα από αυτά ο τύπος έπαιξε λίγο με τα μίγματα ώστε να τα βελτιώσει, σε ορισμένες ρυθμίσεις η μηχανή ήταν λίγο πιο δυνατή αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε ποτέ.

Σε αυτήν τη φάση έχω πάει σε άλλο συνεργείο και κατέληξα στο ότι μέχρι να φτάσει το σέρβις των 45.000 να αλλάξω ότι έχει να κάνει με τη μετάδοση (αλυσογράναζα, σινεμπλοκ, κλπ.) και στο σέρβις να δει αυτά που είναι να δει γιατί δεν είμαι να δίνω και άλλα ευρουλάκια. Ευτυχώς σε αυτόν το μαστορόπουλο που έκανε βόλτα τη μηχανή διαπίστωσε το πρόβλημα γιατί οι άλλοι μου λέγανε ότι δεν παίζει και τίποτα.




Αυτό..


Ένα ακόμα σύμπτωμα που παρουσιάστηκε και πιστεύω ότι δεν είναι άσχετο με το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι ότι, κατά περίπτωση, ελευθερώνοντας το γκάζι (ή μειώνοντάς το πραγματικά ελάχιστα) η μηχανή "γονατίζει" αρκετά έντονα σε σύγκριση με το πως λειτουργούσε κατά το παρελθόν και σίγουρα δεν έχει την ομαλή μείωση της ταχύτητας.

συμβαίνει και πάνω από τις 3500?
Αυτό δείχνει ότι κόβει το καύσιμο απότομα!

Daz αυτό κατάφερα να μπορώ να το προκαλέσω. Καταρχήν να πω ότι δεν γίνεται πάντα όταν αφήνεις το γκάζι. Η απότομη πτώση και το πολύ ξαφνικό "πάρσιμο" συμβαίνει όταν οδηγώ τη μηχανή παρατεταμένα για κάποια μέτρα σε υψηλές στροφές (4.500-5.000) ανεξαρτήτως ταχύτητας και αφήσω ελάχιστα το γκάζι και κατόπιν δώσω ελάχιστα το γκάζι και όχι όταν αφήνω το γκάζι από χαμηλές στροφές. Αλλά μιλάω πραγματικά για πολύ μικρές αυξομειώσεις γκαζιού και είναι σημαντικό το ότι θα πρέπει να διανύσω κάποια απόσταση με σταθερά υψηλές στροφές. Δεν έχει καμία σχέση η αντίδραση της μηχανής με την αντίστοιχη στρωτή μείωση και αύξηση σε άλλες συνθήκες π.χ. όπου ανεβάζω στροφές και αφήνω γκάζι πριν διανύσω απόσταση με σταθερά υψηλές στροφές. Επίση αυτό δεν συνέβαινε πριν την εμφάνιση του προβλήματος και δεν πιστεύω ότι δεν σχετίζεται με το γενικότερο πρόβλημα.

Osevax από ότι κατάλαβες ακόμα είμαι στο ψάξιμο.

osevax
02/06/2016, 22:45
Να μαστε και πάλι.


Osevax από ότι κατάλαβες ακόμα είμαι στο ψάξιμο.

Υπέθεσα οτι αφου δέν είχες αναφέρει κάποια λύση στο προβλημα , εξακολουθεί να σε ταλαιπωρεί…

Πάντως και μένα μου ειχε πει μάστορας οτι μπορεί και να ναι η αλυσιδα…
Δεν θυμάμαι ομως να σταμάτησε όταν την είχα αλλάξει…
αν και κάποιες φορές μετα από καλό καθάρισμα - λίπαναση μου φαινόταν πως βελτιωνόταν το πρόβλημα.

toyar
03/06/2016, 08:22
παντως οι συνεχεις μικρορυθμισεις που κανει ο ψεκασμος βασει του λ πανε περιπατο αν το μπεκ δεν ειναι καθαρο
μηπως θα ηθελε κι εκει μια ματια;

bone_it
03/06/2016, 09:40
παντως οι συνεχεις μικρορυθμισεις που κανει ο ψεκασμος βασει του λ πανε περιπατο αν το μπεκ δεν ειναι καθαρο
μηπως θα ηθελε κι εκει μια ματια;

Έχει γίνει καθαρισμός!

Oreman
03/06/2016, 10:15
Και σε μένα παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα , αλλά με την αλλαγή σε αλυσίδα και γρανάζια μειώθηκε αισθητά. Τώρα είναι πολύ μικρότερο αλλά παραμένει σαν αίσθηση. Μάλλον είναι συνδυαστικό με το όλο θέμα του μίγματος.

duke200
03/06/2016, 12:57
ειναι απο αυτες τις ζημίες που τις γραφεις στα τέτοια σου και συνεχίζεις. Μην αγχώνεσαι, το πιο πιθανόν να είναι κακή ποιότητα βενζίνης ή νερα. αδειασε τελείως το τεπόζιτο, βαλε καινούργι φίλτρο βενζίνης (αν έχει) και βάλε καλή κατοσταρα. Αμα δεν φτιαξει με αυτά παράτα το μην το ψαχνεις άλλο

bone_it
03/06/2016, 18:09
Κι εμένα το ίδιο!
Εσύ το άφησες να ζεσταθεί καλά? Το έκανες καμια σοβαρή βόλτα?

Πάντως και στο δικό μου με ξεφισωμένο λ δεν ανάβει τίποτα. Ούτε ζεστό ούτε κρύο, ούτε μόνο στο ΟΝ. Και το έκανα μεγάλη βόλτα.