PDA

View Full Version : Ελάτε να τον μετρήσουμε..πόσο τον έχετε...???



RaGe_Raptor
03/12/2015, 09:22
...τον χρόνο σας στα Σέρρας?:D

με τι μηχανάκι,λάστιχα,βελτιώσεις?

είδα ότι υπάρχει ανάλογο για τα Μέγαρα και είπα να ρίξουμε λίγο γέλιο και για Σέρρες....

εγώ 1.35,997 (μην πει κανείς 1.36:a26: ) με GSXR1000K6 και micelin PP3,oem αναρτήσεις

sapila racing
03/12/2015, 09:28
1.32,78 το 2012 με R6 του 2004, λαστιχα παλιομοδίτικα Metzeler Rennsport, αναρτήσεις WP πίσω, catridge Gubellini εμπρός.

Τωρα παει πιο γρήγορα η πίστα!

Εδω και το video εκείνου του γύρου:

https://www.youtube.com/watch?v=V-0mYGttWpk&feature=player_detailpage

Φετος που ξαναπήγα τον Μαιο η πίστα ηταν πολύ καλύτερη, αλλά δεν πήγα πιο γρήγορα μια και ειχα ακόμα τα ίδια λάστιχα απο το 2012... :uplate:

Bladerunner
03/12/2015, 11:08
346860

Σε αυτόν τον γύρο είχα κάνει 32'' χαμηλό. Με slick λάστιχα όμως και καλό μηχανάκι. Αναρτήσεις μαμά. 65 κιλά ήμουν τότε, δεν χρειαζόμουν καλύτερες :lol:

RaGe_Raptor
03/12/2015, 11:13
346860

Σε αυτόν τον γύρο είχα κάνει 32'' χαμηλό. Με slick λάστιχα όμως και καλό μηχανάκι. Αναρτήσεις μαμά. 65 κιλά ήμουν τότε, δεν χρειαζόμουν καλύτερες :lol:

αυτό ,κύριε, θεωρείται spam..........................:cry::lol::beer:

byron
03/12/2015, 11:16
αυτό ,κύριε, θεωρείται spam..........................:cry::lol::beer:

Αυτό λέγεται τραμπουκισμός συνεπιβάτη...

amyroukai
03/12/2015, 11:21
με ότι ακρίβεια μπορεί να έχει το Gps του κινητού, 1.45 κάτι, με το μπάντιτ προ αμνημονεύτων. Με πιό σοβαρό μηχανάκι δεν έχω μπει.

7Tolis
03/12/2015, 11:25
1.38 από μέτρηση φίλου το μακρινό 2003 ή 2002. R6 μαμά.

Και μια έξοδο στη 4

ΟΚΤΑΝΙΟ
03/12/2015, 12:47
Σε αυτόν τον γύρο είχα κάνει 32'' χαμηλό. Με slick λάστιχα όμως και καλό μηχανάκι. Αναρτήσεις μαμά. 65 κιλά ήμουν τότε, δεν χρειαζόμουν καλύτερες :lol:


Και σε εκεινο το TD Μητσαρα μου ειχες κανει δικαβαλο τη Ματινα, και απο τοτε εχει να λεει οτι εχει γυρισει πιο γρηγορα απο μενα στις Σερρες :cry:

Μανολης67
03/12/2015, 14:35
1.32,78 το 2012 με R6 του 2004, λαστιχα παλιομοδίτικα Metzeler Rennsport, αναρτήσεις WP πίσω, catridge Gubellini εμπρός.

Τωρα παει πιο γρήγορα η πίστα!

Εδω και το video εκείνου του γύρου:

https://www.youtube.com/watch?v=V-0mYGttWpk&feature=player_detailpage

Φετος που ξαναπήγα τον Μαιο η πίστα ηταν πολύ καλύτερη, αλλά δεν πήγα πιο γρήγορα μια και ειχα ακόμα τα ίδια λάστιχα απο το 2012... :uplate:


:beer: δεν δουλεύει το κοντέρ η μου φαίνεται?

sapila racing
03/12/2015, 14:36
:beer: δεν δουλεύει το κοντέρ η μου φαίνεται?

Δουλεύει αλλά το εχω καλύψει με ταινία. :beer:

HelenKoR
03/12/2015, 15:29
Και σε εκεινο το TD Μητσαρα μου ειχες κανει δικαβαλο τη Ματινα, και απο τοτε εχει να λεει οτι εχει γυρισει πιο γρηγορα απο μενα στις Σερρες :cry:

:lol:
Μπράβο της πάντως! Εγώ δεν θα τολμουσα (και δεν το λέω για τον bladerunner)

MG-KTiNoS
03/12/2015, 15:36
με ότι ακρίβεια μπορεί να έχει το Gps του κινητού, 1.45 κάτι, με το μπάντιτ προ αμνημονεύτων. Με πιό σοβαρό μηχανάκι δεν έχω μπει.

Εγώ μια φορά πήγα με το ΤΔΜ αλλά δεν είδα χρόνο....
Ντράπηκα ο ρεζίλης...
:lol:

teogtp
03/12/2015, 17:46
Εγώ μια φορά πήγα με το ΤΔΜ αλλά δεν είδα χρόνο....
Ντράπηκα ο ρεζίλης...
:lol:

Νικο ηταν τοτε που ξηλωσαν την ασφαλτο για να βαλουν αλλη μπας και ξεπλυθει η ρετσινια;
:D

MG-KTiNoS
03/12/2015, 20:42
Νικο ηταν τοτε που ξηλωσαν την ασφαλτο για να βαλουν αλλη μπας και ξεπλυθει η ρετσινια;
:D

:lol:

Αν μη τι άλλο έχω εξΑφανίσει τα βίντεο της ντροπής....
χαχαχαχα

nathair
04/12/2015, 08:55
Όταν δεν πέφτω γυρναω στο 1:32-1:34 με καλύτερο το 1:31:8κατι. Αλλά που θα μου πάει, θα βελτιωθώ είπαμε νέος αναβάτης είμαι...

7Tolis
04/12/2015, 10:33
Με 1.32 παυεις να είσαι νέος αναβάτης.Πας στη κατηγορία έμπειρος.

chillipf
04/12/2015, 10:46
1,39 πριν 3 χρόνια.

από τότε δεν κατάφερα να ανέβω πάλι.


(όχι να ρίξω χρόνο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα...) :cool:

buckley
04/12/2015, 11:40
Που πάτε ρε γατάκια με το ενάμιση λεπτό ,άμα μπω μέσα (που δεν το βλέπω) καθώς δεν έχω πατήσει ποτέ πίστα μιλάμε για 2+ χαλαρά.
Ο μεγαλύτερος δεν κερδάει ?
ΟΧΙ ? μιλάτε ρε μαλάκες...

LogOutGoRide
04/12/2015, 11:41
Οι αργοί θα σου πουν ότι σημασία έχει να μπεις και να μην κοιτάς χρόνους :lol:
Τώρα ποιος έχει δίκιο...

BLiTzER
04/12/2015, 11:53
Σημασία έχει να γίνεις καλύτερος αναβάτης. Τώρα το πόσο βοηθούν οι μειωμένοι χρόνοι πίστας σε αυτό, είναι ένα τεράστιο θέμα.

Hayate
04/12/2015, 12:01
Με 1.32 παυεις να είσαι νέος αναβάτης.Πας στη κατηγορία έμπειρος.

Eίναι low profile ο Σπύρος εγώ έτσι βλέπω...μη τον ακούς πρέπει να τον δείς για να καταλάβεις για τι χέρι μιλάμε....και να ξεματιάζεις ταυτόχρονα κ το Agusta..

chillipf
04/12/2015, 12:11
Που πάτε ρε γατάκια με το ενάμιση λεπτό ,άμα μπω μέσα (που δεν το βλέπω) καθώς δεν έχω πατήσει ποτέ πίστα μιλάμε για 2+ χαλαρά.
Ο μεγαλύτερος δεν κερδάει ?
ΟΧΙ ? μιλάτε ρε μαλάκες...

Ενάμιση λεπτό ?????? :cool:

(μήτε με το κυάλι δεν το βλέπω λέμε)

skylaros
04/12/2015, 12:15
ok άσε τον blade εκτός. Ο sapilas με σύγχρονο χιλιάρι μηχανάκι και κότζακ λάστιχα πόσο πιστεύεται πως θα μπορούσε να πέσει ?

Hayate
04/12/2015, 12:19
Πιστεύω χαμηλό "1.30".

Άσχετο αλλά αυτή την πίστα μετα το 1.19 του schwantz το '10 θα ήθελα να ξαναδώ να μπαίνει ένας τέτοιος "μεγάλος" πιστεύω θα βλέπαμε μέσα μεγάλα αίσχη με τον νέο τάπητα...

byron
04/12/2015, 12:28
Πιστεύω χαμηλό "1.30".

Άσχετο αλλά αυτή την πίστα μετα το 1.19 του schwantz το '10 θα ήθελα να ξαναδώ να μπαίνει ένας τέτοιος "μεγάλος" πιστεύω θα βλέπαμε μέσα μεγάλα αίσχη με τον νέο τάπητα...

Σιγά μην έκανε 1,19...
1,25 είχε κάνει με stock 1000. Νομίζω πως είχε slick, τίποτα άλλο.

Hayate
04/12/2015, 12:31
Nταξ κοίτα και εγώ το βίντεο έχω πάρει ως στοιχείο που λέει 1.39.341,δεν έκατσα να βάλω το χρονόμετρο να το δώ αν είναι σωστο να σου πώ την αλήθεια :P

byron
04/12/2015, 14:36
Nταξ κοίτα και εγώ το βίντεο έχω πάρει ως στοιχείο που λέει 1.39.341,δεν έκατσα να βάλω το χρονόμετρο να το δώ αν είναι σωστο να σου πώ την αλήθεια :P

Υπάρχει βίντεο του kevin me 1,19 (το 1,39 μάλλον το έγραψες από λάθος)? :confused:
Είχα δει τότε με το σχολείο ένα, εκεί στο 1,25 και απ΄οτι είχα διαβάσει εκεί γύρναγε. Ο εκπαιδευτής που είχε μαζί του γύρισε 1,22 αν πάλι θυμάμαι καλά.

devil's animal
04/12/2015, 14:42
1,24 ψηλο, νομιζω, ειχε κανει ο Schwantz και ειχε πει οτι η πιστα ειναι για 1,17..αλλα μαλλον το ελεγε για να τρεξουν με sbk ή gp...
1,18 εχει κανει ο choy...
1.19 εχει κανει ο Μπουστας...


ειμαστε πολυ ψηλα ακομα...αλλα με προπονηση καθε 3-4 χρονια και αν...αντε να κατεβει το 1,33..:a35:

buckley
04/12/2015, 14:48
Υπάρχει βίντεο του kevin me 1,19 (το 1,39 μάλλον το έγραψες από λάθος)? :confused:
Είχα δει τότε με το σχολείο ένα, εκεί στο 1,25 και απ΄οτι είχα διαβάσει εκεί γύρναγε. Ο εκπαιδευτής που είχε μαζί του γύρισε 1,22 αν πάλι θυμάμαι καλά.

Το λοιπόν , εγώ αν γίνω στην επόμενη ζωή ΧΕΡΑΣ ,δεν θα τρέχω σε αγώνες και τέτοιες μαλακίες .Θα γυρνάω απλά ανά την υφήλιο και θα σπάω το ρεκόρ κάθε πίστας μέχρι να έρθει κάποιο Μαρκετσουτσέκι να μου το σπάσει οπότε πάλι από την αρχή.
Για όσους έχετε παίξει μπάσκετ ,δέστε Earl the goat manigault ,κάτι τέτοιο ρε παιδάκι μου ...

spyro
04/12/2015, 15:41
... Για όσους έχετε παίξει μπάσκετ ,δέστε Earl the goat manigault ,κάτι τέτοιο ρε παιδάκι μου ...

σε ευχαριστώ. φοβερή ιστορία. τόσα χρόνια ενασχόλησης αλλά και κανα 2 φορές επισκέπτης των γηπέδων του W. 99th St. , δεν το γνώριζα

:wave2:

devil's animal
04/12/2015, 15:46
... Earl the goat manigault ,κάτι τέτοιο ρε παιδάκι μου ...

'νταξει, δεν ειχα ιδεα... και παιζω μπασκετ ολη μου την ζωη...
:beer::beer:

RaGe_Raptor
09/12/2015, 16:30
ομίχλη,κρύο,κούραση,220 χλμ μέχρι να φτάσω, νερά στο κερμπ και χώμα στο άπεξ της 6,χειμώνας,λάστιχα στα τελευταία τους, 7 δέκατα κάτω:D
347897

chillipf
09/12/2015, 16:49
Ωραίος ο Τζόρτζιο λέμε :beer:

fazerakis
10/12/2015, 07:54
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:
1:01.800 Μεγαρα, καποτε στη αγρια δύση και δεν κατεβαινει με τιποτα :confused: :dizzy:

Κι ενα βιντεακι καπου στο 25-26 προ τετραετιας.

http://www.youtube.com/watch?v=IswaismjSCA

byron
10/12/2015, 08:12
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:
1:01.800 Μεγαρα, καποτε στη αγρια δύση και δεν κατεβαινει με τιποτα :confused: :dizzy:

Κι ενα βιντεακι καπου στο 25-26 προ τετραετιας.

http://www.youtube.com/watch?v=IswaismjSCA

OMG + 3 lol
Ή η συστάδα των θάμνων στην ευθεία έχει κατέβει καμμιά 100στή μέτρα από το 2012, ή πέφτεις στα φρένα καμμιά 100μέτρα πιο βαθιά. :cry:

:beer:

omega
10/12/2015, 08:31
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:

Κι ενα βιντεακι καπου στο 25-26 προ τετραετιας.
..κι εγώ με CBF600 περιμένω να με πάρουν μαζί τους παρέα με ZX636,ΖΧ10 και TUONO..
Που να πάω ο καράΜήτρος;Θα με φάει η μαϊμού.. :cry:

RaGe_Raptor
10/12/2015, 08:34
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:
1:01.800 Μεγαρα, καποτε στη αγρια δύση και δεν κατεβαινει με τιποτα :confused: :dizzy:

Κι ενα βιντεακι καπου στο 25-26 προ τετραετιας.

http://www.youtube.com/watch?v=IswaismjSCA


Omg + άπειρα Λολ !!!! :lol:

Τί λάστιχα,τί αναρτήσεις κτλ

:beer::beer::beer:

nathair
10/12/2015, 09:11
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:
1:01.800 Μεγαρα, καποτε στη αγρια δύση και δεν κατεβαινει με τιποτα :confused: :dizzy:

Κι ενα βιντεακι καπου στο 25-26 προ τετραετιας.

http://www.youtube.com/watch?v=IswaismjSCA

Αυτά είναι, ελπίζω πριν πάρω "σύνταξη" να τους φτάσω και εγώ αυτούς τους χρόνους, αν και δεν το νομίζω...

MG-KTiNoS
10/12/2015, 09:11
OMG + 3 lol
Ή η συστάδα των θάμνων στην ευθεία έχει κατέβει καμμιά 100στή μέτρα από το 2012, ή πέφτεις στα φρένα καμμιά 100μέτρα πιο βαθιά. :cry:

:beer:

Ο έιρ ζιζέλ... μαμάει....
:cool:

Bladerunner
10/12/2015, 09:14
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:
1:01.800 Μεγαρα, καποτε στη αγρια δύση και δεν κατεβαινει με τιποτα :confused: :dizzy:


Προπόνηση συν ταλέντο = αποτελέσματα.

Μπράβο Γιώργο! Είναι ωραίο συναίσθημα όταν αποδίδει η δουλειά. :beer:

sapila racing
10/12/2015, 09:31
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:
1:01.800 Μεγαρα, καποτε στη αγρια δύση και δεν κατεβαινει με τιποτα :confused: :dizzy:

Κι ενα βιντεακι καπου στο 25-26 προ τετραετιας.


fazerakis air zizel εγγύηση!!! :beer: :beer:

fazerakis
10/12/2015, 09:53
Λαστιχα για τα πρακτικα μόνο Dunlop KR τα τελευταια χρόνια. Δεν εχουμε λεφτά για πεταμα.
Αναρτήσεις Στοκ μπροστά, WP Competition πίσω...αν και ο φιλος μου ο Τακης με μαμά πισω γύρισε 1 δέκατο πιο γρήγορα :lol:

Nathair...αν κανεις τις σωστές παρεες, αφιερώσεις χρονο και χρήμα όλα γινονται.

Στο συγκεκριμενο σέσσιον δοκιμαζα τα φρένα λιγο λιγο πιο κατω...Στις Σερρες μπορεις να φτασεις αρκετά κατω στα φρενα της Κ1 γιατι έχει και "abort mission" :lol::p

Blade οταν εκανα το 23 το συναισθημα κατα τη διαρκεια του γυρου ήταν απιστευτο. Μετα απο 3 μερες στην πιστα εφαρμοσα οτι βελτιωση σε σημεια ειχα κανει συγκεντρωμενα σε ενα γύρο. Γινοντουσαν ολα οπως ήθελα, φρενα, εισοδοι, εξοδοι. Οταν ειδα και το νουμερο εβαλα τα γέλια.

lykourgi
10/12/2015, 09:57
Οταν ειδα και το νουμερο εβαλα τα γέλια.
Οι υπόλοιποι έβαλαν τα κλάματα............. υποθέτω.

:beer:

byron
10/12/2015, 10:05
Λαστιχα για τα πρακτικα μόνο Dunlop KR τα τελευταια χρόνια. Δεν εχουμε λεφτά για πεταμα.
Αναρτήσεις Στοκ μπροστά, WP Competition πίσω...αν και ο φιλος μου ο Τακης με μαμά πισω γύρισε 1 δέκατο πιο γρήγορα :lol:

Nathair...αν κανεις τις σωστές παρεες, αφιερώσεις χρονο και χρήμα όλα γινονται.

Στο συγκεκριμενο σέσσιον δοκιμαζα τα φρένα λιγο λιγο πιο κατω...Στις Σερρες μπορεις να φτασεις αρκετά κατω στα φρενα της Κ1 γιατι έχει και "abort mission" :lol::p

Blade οταν εκανα το 23 το συναισθημα κατα τη διαρκεια του γυρου ήταν απιστευτο. Μετα απο 3 μερες στην πιστα εφαρμοσα οτι βελτιωση σε σημεια ειχα κανει συγκεντρωμενα σε ενα γύρο. Γινοντουσαν ολα οπως ήθελα, φρενα, εισοδοι, εξοδοι. Οταν ειδα και το νουμερο εβαλα τα γέλια.

Μπράβο ρε Γιώργο. Πολλά respect και σε σένα και στον Τάκη.
Τα φρένα της ευθείας δείχνουν τρομακτικά βαθειά για τους λοιπούς youtube-oθεατές. :beer::beer:


Υγ, Στείλε ένα πμ στους admins ρε να σου αλλάξουν το nick. Βλέπει κάποιος που δεν σε ξέρει το fazerakis...και μετά τον γύρο και παθαίνει κοκομπλόκο :lol:

byron
10/12/2015, 10:26
Βάζω και το video από αυτό το post (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145080&page=9&p=2586030&viewfull=1#post2586030), του fellgood που είχε ανεβασει ο Γιώργος στο TD του Μαίου.

Είναι τόσο εντυπωσιακά, που είναι κρίμα να είναι χαμένα.


https://www.youtube.com/watch?v=PiDGY3EiRmU&feature=youtu.be

Bladerunner
10/12/2015, 10:40
Μήπως θα μπορούσε και αυτό το post (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145080&page=9&p=2586030&viewfull=1#post2586030), του fellgood που είχε ανεβασει ο Γιώργος στο TD να μεταφερθεί και εδώ, για να είναι μαζεμένα όλα?

Είναι τόσο εντυπωσιακά, που είναι κρίμα να είναι χαμένα.


https://youtu.be/PiDGY3EiRmU

nathair
10/12/2015, 10:44
Nathair...αν κανεις τις σωστές παρεες, αφιερώσεις χρονο και χρήμα όλα γινονται.


Σε αυτό το 'mode' είμαι :) Για να δούμε, ακόμα μου φαίνονται εντελώς άπιαστα αυτά...

ΟΚΤΑΝΙΟ
10/12/2015, 11:01
Το εντιπποσιακο ειναι, η εισοδος στην 5 (θελει πολλα κιλα @ρχιδια να μπεις με τοση φορα και να μεινεις στη γραμμη σου), και οτι μεταξυ 9-10 το μηχανακι δεν ισιωνει (που με τη φορα που μπαινει. θελει ενα καλο τσαρουχωμα στα φρενα πριν την εισοδο της 10)




Υγ, Στείλε ένα πμ στους admins ρε να σου αλλάξουν το nick. Βλέπει κάποιος που δεν σε ξέρει το fazerakis...και μετά τον γύρο και παθαίνει κοκομπλόκο :lol:

Ειναι απο εποχες Fazer cup Bυρωνα, που τοτε με ενα 600ρι παλιοφειζερ γυριζε χαμηλο .32 τη στιγμη που εμεις οι μπαγκοσμιοι με τα supersport παλευαμε να σπασουμε το .40 :cry:

RaGe_Raptor
10/12/2015, 11:08
Εσείς οι πεπειραμένοι θα ξέρετε.
Τι χρόνους μπορούν να δώσουν ελαστικά δρόμου (κατηγορίας Michelin pilot power 3 , Dunlop sport smart 2 κτλ) στις Σέρρες;

byron
10/12/2015, 11:35
Το εντιπποσιακο ειναι, η εισοδος στην 5 (θελει πολλα κιλα @ρχιδια να μπεις με τοση φορα και να μεινεις στη γραμμη σου), και οτι μεταξυ 9-10 το μηχανακι δεν ισιωνει (που με τη φορα που μπαινει. θελει ενα καλο τσαρουχωμα στα φρενα πριν την εισοδο της 10)


Καλά τα λες, όντως έτσι είναι και οι γραμμές είναι τόσο σφιχτές που τρομάζουν. Εξακολουθώ να θεωρώ τα φρένα της 1 "αντίο ζωή" πάντως. Είναι με γκάζι...σχεδόν μέχρι τα αναχώματα που έχει δεξιά :eek:

fazerakis
10/12/2015, 11:39
Υγ, Στείλε ένα πμ στους admins ρε να σου αλλάξουν το nick. Βλέπει κάποιος που δεν σε ξέρει το fazerakis...και μετά τον γύρο και παθαίνει κοκομπλόκο :lol:

Θελω να μεiνω incognito σε αυτο το foum :lol: :lol::lol:


Οι υπόλοιποι έβαλαν τα κλάματα............. υποθέτω.
:beer:

Οχι ιδιαιτερα. Σε εκεινο το TD ειχαμε στο ιδιο γκρουπ Ευθυμιου, Σπηλιωτη, Τσιτο, Μιμακο, Καρακωστάκι, Valerouga...πως να μην πας γρηγορα οταν σε καταπινουν στα φρενα τρια R1 2015 και ενα Agusta F4 :a014: :lol:

sapila racing
10/12/2015, 11:42
Θελω να μεiνω incognito σε αυτο το foum :lol: :lol::lol:



Οχι ιδιαιτερα. Σε εκεινο το TD ειχαμε στο ιδιο γκρουπ Ευθυμιου, Σπηλιωτη, Τσιτο, Μιμακο, Καρακωστάκι, Valerouga...πως να μην πας γρηγορα οταν σε καταπινουν στα φρενα τρια R1 2015 και ενα Agusta F4 :a014: :lol:

Ναι οκ αλλά ήταν κι αλλοι εκεί ρε φίλε! :D

fazerakis
10/12/2015, 11:43
Εσείς οι πεπειραμένοι θα ξέρετε.
Τι χρόνους μπορούν να δώσουν ελαστικά δρόμου (κατηγορίας Michelin pilot power 3 , Dunlop sport smart 2 κτλ) στις Σέρρες;

Κατω απο το 30 αρχιζεις να παιζεις με την τύχη σου χωρις γόμες.

Sapadak
10/12/2015, 11:44
Ναι οκ αλλά ήταν κι αλλοι εκεί ρε φίλε! :D

Όπως είδα είχε κάτι κορίνες του 28-30 :lol:

RaGe_Raptor
10/12/2015, 11:53
Κατω απο το 30 αρχιζεις να παιζεις με την τύχη σου χωρις γόμες.



Οκ ευχαριστώ !

Σαν αρχάριος που είμαι λέω να συνεχίσω με αυτή την κατηγορία ελαστικών και ίσως να κόψω κανα δυο δευτερόλεπτα σε consistent γυρολόγιο για να μάθω να "παίζω" στα όρια της πρόσφυσης που σε αυτά τα ελαστικά είναι πολύ χαμηλότερα. Είναι καλό το μονοπάτι που προτίθεμαι να ακολουθήσω;

sniper
10/12/2015, 12:03
Οκ ευχαριστώ !

Σαν αρχάριος που είμαι λέω να συνεχίσω με αυτή την κατηγορία ελαστικών και ίσως να κόψω κανα δυο δευτερόλεπτα σε consistent γυρολόγιο για να μάθω να "παίζω" στα όρια της πρόσφυσης που σε αυτά τα ελαστικά είναι πολύ χαμηλότερα. Είναι καλό το μονοπάτι που προτίθεμαι να ακολουθήσω;


Βάλε λάστιχα της προκοπής, να βγουν αυτά τα " μόνα τους κι αβίαστα... Μη βάζεις εμπόδια στον εαυτό σου, εφόσον κυνηγάς χρόνο.

RaGe_Raptor
10/12/2015, 12:21
Βάλε λάστιχα της προκοπής, να βγουν αυτά τα " μόνα τους κι αβίαστα... Μη βάζεις εμπόδια στον εαυτό σου, εφόσον κυνηγάς χρόνο.

δεν έχει να κάνει με τον χρόνο (σαν στόχο) αλλά με την τεχνική που χρειάζεται για να τον πετύχεις. anyway απόψεις δεκτές...

spyrakos35
10/12/2015, 12:23
δεν έχει να κάνει με τον χρόνο (σαν στόχο) αλλά με την τεχνική που χρειάζεται για να τον πετύχεις. anyway απόψεις δεκτές...

καλά σου λένε ρε συ

καλή η τεχνική αλλά αμα δεν έχεις τα μέσα που πα ρε καραμήτρο???

αράρ σπίκινγκ

ΟΚΤΑΝΙΟ
10/12/2015, 12:34
Εσείς οι πεπειραμένοι θα ξέρετε.
Τι χρόνους μπορούν να δώσουν ελαστικά δρόμου (κατηγορίας Michelin pilot power 3 , Dunlop sport smart 2 κτλ) στις Σέρρες;

Σχετικο ειναι αυτο. Με κατι rennsport στο cbr600 ο φιλος που ειχαμε ανεβει μαζι γυριζε απροβληματιστα στο .34 και εγω με ελαφρυ ψιλοβροχο χωρις να γλυστρησει πουθενα (εννοειται αρκετα πιο πανω οι χρονοι μου) Ο λαστιχας τοτε μου ειχε πει οτι ο JB τα ειχε γυρισει στο.26
Βεβαια ολα αυτα ,με τη παλια ασφαλτο. Οπως επισης με τη παλια ασφαλτο και με γομμες καταφερα και αγορασα την 5 για δευτερη φορα

Σε μπερδεψα, το ξερω. Γιαυτο ειμαστε εμεις εδω λεει :lol:

sniper
10/12/2015, 12:36
δεν έχει να κάνει με τον χρόνο (σαν στόχο) αλλά με την τεχνική που χρειάζεται για να τον πετύχεις. anyway απόψεις δεκτές...


To 1.35 που είσαι είναι χρόνος που μόνο "ζημιά" θα σου κάνουν τα λάστιχα που προανέφερες... Δεν χρειάζεται να πας σε σλικ βέβαια, αλλά υπάρχουν λαστιχάρες που θα σε βάλουν σ' άλλο δρόμο... Trust me.

teogtp
10/12/2015, 12:38
To 1.35 που είσαι είναι χρόνος που μόνο "ζημιά" θα σου κάνουν τα λάστιχα που προανέφερες... Δεν χρειάζεται να πας σε σλικ βέβαια, αλλά υπάρχουν λαστιχάρες που θα σε βάλουν σ' άλλο δρόμο... Trust me.

Για πες ρε αρχηγε.
Τα λάστιχα αυτα κανουν για χρηση δρόμου;

sniper
10/12/2015, 12:47
Για πες ρε αρχηγε.
Τα λάστιχα αυτα κανουν για χρηση δρόμου;


Αν και εκτός θέματος, φυσικά και κάνουν. Racetek, Power Evo, Supercorsa κλπ είναι λάστιχα που φοράμε και στο δρόμο... Απλά τα τρως εύκολα.

Εδώ κάποιο γνωστοί-άγνωστοι :bawl:βγαίνουν με slick στο δρόμο.... Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε :lol:

fazerakis
10/12/2015, 12:52
Οκ ευχαριστώ !

Σαν αρχάριος που είμαι λέω να συνεχίσω με αυτή την κατηγορία ελαστικών και ίσως να κόψω κανα δυο δευτερόλεπτα σε consistent γυρολόγιο για να μάθω να "παίζω" στα όρια της πρόσφυσης που σε αυτά τα ελαστικά είναι πολύ χαμηλότερα. Είναι καλό το μονοπάτι που προτίθεμαι να ακολουθήσω;

Δεν χρειαζεται και δεν πρεπει να πας σε απολυτα και απαιτητικα λαστιχα οπως τα KR και αλλα που χρειαζονται κουβερτες για να λειτουργησουν σωστα. Ομως οτι καλυτερο βαλεις τοσο πιο γρήγορη εξέλιξη θα εχεις.
Ειναι λαθος να λες θα γυρισω με τα ξύλα. Δεν θα σε παει πουθενα αυτο πέρα απο το κυνήγι της τουμπας.

Κατα τα αλλα οσο πιο σοβαρα το κανεις με σωστο εξοπλισμο, κουβερτες, σερβις, στησιμο, τοσο πιο ασφαλης θα εισαι για να εξελήσεσαι

Να συμπληρώσω οτι μονο μια φορα μπηκα στην πιστα (σε δοκιμαστικα του πρωτου αγωνα φέιζερ καπ) με τα battlax που ειχα μαμα στο fazer. Εκανα 10 λεπτά γυρω γυρω, βγήκα, και δεν εχω ξανακαβαλησει ποτε χωρις γομες σε πιστα αλλα και κατα πλειοψηφια και στο δρομο. Η πρωτη επαφή με πολιτικα λαστιχα γυρισα 1.45 και στο επομενο σεσσιον με Dragon Supercorsa 1.12. για τετοια διαφορα μιλαμε.
Αρα τα πετάμε τα δρομισια αν θελουμε να ασχοληθουμε με πιστα ;)

RaGe_Raptor
10/12/2015, 17:18
Δεν χρειαζεται και δεν πρεπει να πας σε απολυτα και απαιτητικα λαστιχα οπως τα KR και αλλα που χρειαζονται κουβερτες για να λειτουργησουν σωστα. Ομως οτι καλυτερο βαλεις τοσο πιο γρήγορη εξέλιξη θα εχεις.
Ειναι λαθος να λες θα γυρισω με τα ξύλα. Δεν θα σε παει πουθενα αυτο πέρα απο το κυνήγι της τουμπας.

Κατα τα αλλα οσο πιο σοβαρα το κανεις με σωστο εξοπλισμο, κουβερτες, σερβις, στησιμο, τοσο πιο ασφαλης θα εισαι για να εξελήσεσαι

Να συμπληρώσω οτι μονο μια φορα μπηκα στην πιστα (σε δοκιμαστικα του πρωτου αγωνα φέιζερ καπ) με τα battlax που ειχα μαμα στο fazer. Εκανα 10 λεπτά γυρω γυρω, βγήκα, και δεν εχω ξανακαβαλησει ποτε χωρις γομες σε πιστα αλλα και κατα πλειοψηφια και στο δρομο. Η πρωτη επαφή με πολιτικα λαστιχα γυρισα 1.45 και στο επομενο σεσσιον με Dragon Supercorsa 1.12. για τετοια διαφορα μιλαμε.
Αρα τα πετάμε τα δρομισια αν θελουμε να ασχοληθουμε με πιστα ;)

:eek:

εγώ πόσο θα κατεβάσω?:cry::lol:

χωρίς πλάκα τώρα αν τα πολιτικά στα οποία αναφέρεσαι είναι τίποτα 014 (κι αυτή η brigdestone όλα battlax τα λέει..!!!) δεν έχουν καμία σχέση με τα τωρινά "πολιτικά"..άσε που μόλις άλλαξα σε michelin pilot 2ct είδα άλλο μηχανάκι (10 χρόνια πριν). χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι συγκρίνω τα πολιτικά με γόμες,σε καμία περίπτωση.


όσο για τα υπόλοιπα :beer:

sniper
10/12/2015, 17:33
....

Να συμπληρώσω οτι μονο μια φορα μπηκα στην πιστα (σε δοκιμαστικα του πρωτου αγωνα φέιζερ καπ) με τα battlax που ειχα μαμα στο fazer. Εκανα 10 λεπτά γυρω γυρω, βγήκα, και δεν εχω ξανακαβαλησει ποτε χωρις γομες σε πιστα αλλα και κατα πλειοψηφια και στο δρομο. Η πρωτη επαφή με πολιτικα λαστιχα γυρισα 1.45 και στο επομενο σεσσιον με Dragon Supercorsa 1.12. για τετοια διαφορα μιλαμε.
...

Να τονίσουμε ότι αναφέρεται σε χρόνους στα Μέγαρα. :rolleyes:

RaGe_Raptor
10/12/2015, 17:37
Να τονίσουμε ότι αναφέρεται σε χρόνους στα Μέγαρα. :rolleyes:

δε χρειαζόταν διευκρίνηση........................................ ;)

BLiTzER
10/12/2015, 17:41
Τελικά μπαίνετε πίστα για να κάνετε καλύτερο χρόνο ή για να γίνετε καλύτεροι οδηγοί; Το να αλλάζεις λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, πλαίσια, μοτέρ, τα οποία κατεβάζουν αυτόματα και μόνα τους τους χρόνους, ποιο ακριβώς όφελος σου δίνει; Δεδομένου πάντα ότι ΔΕ μιλάμε για αγωνιζόμενους. Εννοώ ότι μπαίνει κάποιος και κάνει 1.40. Αλλάζει λάστιχα και κάνει 1.30. Ε και; Η ικανότητά του είναι ακριβώς η ίδια. Νόμιζα ότι αυτοσκοπός είναι να κατεβάσεις χρόνο χάρη στα χέρια σου.

Γενικά μιλώντας, γιατί εγώ δεν ξέρω από αυτά.

Cpt. Haddock
10/12/2015, 17:43
[...]Εννοώ ότι μπαίνει κάποιος και κάνει 1.40. Αλλάζει λάστιχα και κάνει 1.30. Ε και; Η ικανότητά του είναι ακριβώς η ίδια.[...]

Οχι. Η ικανοτητα βελτιώνεται καθως με τα άλλα λαστιχα μπορει να πιέσει περισσοτερο

RaGe_Raptor
10/12/2015, 17:48
Τελικά μπαίνετε πίστα για να κάνετε καλύτερο χρόνο ή για να γίνετε καλύτεροι οδηγοί; Το να αλλάζεις λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, πλαίσια, μοτέρ, τα οποία κατεβάζουν αυτόματα και μόνα τους τους χρόνους, ποιο ακριβώς όφελος σου δίνουν; Δεδομένου πάντα ότι ΔΕ μιλάμε για αγωνιζόμενους. Εννοώ ότι μπαίνει κάποιος και κάνει 1.40. Αλλάζει λάστιχα και κάνει 1.30. Ε και; Η ικανότητά του είναι ακριβώς η ίδια. Νόμιζα ότι αυτοσκοπός είναι να κατεβάσεις χρόνο χάρη στα χέρια σου.

Γενικά μιλώντας, γιατί εγώ δεν ξέρω από αυτά.


τα όρια είναι το πρόβλημα... τα όρια πρώτα των πολιτικών ελαστικών,των oem αναρτήσεων και πάει λέγοντας..όσο ανεβαίνεις level (riding skill) τόσο περισσότερα ζητάς.και τόσο βαθύτερα το χέρι στην τσέπη...

sniper
10/12/2015, 17:52
Τελικά μπαίνετε πίστα για να κάνετε καλύτερο χρόνο ή για να γίνετε καλύτεροι οδηγοί; Το να αλλάζεις λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, πλαίσια, μοτέρ, τα οποία κατεβάζουν αυτόματα και μόνα τους τους χρόνους, ποιο ακριβώς όφελος σου δίνει; Δεδομένου πάντα ότι ΔΕ μιλάμε για αγωνιζόμενους. Εννοώ ότι μπαίνει κάποιος και κάνει 1.40. Αλλάζει λάστιχα και κάνει 1.30. Ε και; Η ικανότητά του είναι ακριβώς η ίδια. Νόμιζα ότι αυτοσκοπός είναι να κατεβάσεις χρόνο χάρη στα χέρια σου.

Γενικά μιλώντας, γιατί εγώ δεν ξέρω από αυτά.

Tώρα τρολλάρεις αλλά οκ... Οι αγωνιζόμενοι πάνε για χρόνους, αυτονόητο.

Οι υπόλοιποι μπαινουν στην πίστα για τον δικό του λόγο ο καθένας, που μπορεί να αλλάξει.
Ένας που μπήκε πρωτη φορά πίστα για μαθήματα πχ, μετά μπαίνει για εξάσκηση και μετά θέλει να κατεβάσει και χρόνους. Πρόσεξε, δεν μιλάμε για απόλυτους χρόνους του ΠΠΤ αλλά ο καθένας τους δικούς του χρόνους... Γιατί το κάνει; Γιατί μπορεί.

Πολλοί είναι όμως που μπαίνουν μέσα για να στρίψουν με ασφάλεια και να περάσουν καλά...

RaGe_Raptor
10/12/2015, 17:57
Tώρα τρολλάρεις αλλά οκ... Οι αγωνιζόμενοι πάνε για χρόνους, αυτονόητο.

Οι υπόλοιποι μπαινουν στην πίστα για τον δικό του λόγο ο καθένας, που μπορεί να αλλάξει.
Ένας που μπήκε πρωτη φορά πίστα για μαθήματα πχ, μετά μπαίνει για εξάσκηση και μετά θέλει να κατεβάσει και χρόνους. Πρόσεξε, δεν μιλάμε για απόλυτους χρόνους του ΠΠΤ αλλά ο καθένας τους δικούς του χρόνους... Γιατί το κάνει; Γιατί μπορεί.

Πολλοί είναι όμως που μπαίνουν μέσα για να στρίψουν με ασφάλεια και να περάσουν καλά...

συμφωνώ σε όλα... ανάλογα την ιδιοσυγκρασία του καθενός.
το τελευταίο (bold) θέλει αυτοσυγκράτηση για να το πετύχεις κατά την άποψή μου. κι εγώ δε μπαίνω με αυτοσκοπό τους χρόνους απλά είναι μια ένδειξη βελτίωσης ΑΝ μπορείς και τους κάνεις επαναλαμβανόμενα ΧΩΡΙΣ να παίρνεις μεγάλα ρίσκα.

devil's animal
10/12/2015, 18:10
Τελικά μπαίνετε πίστα για να κάνετε καλύτερο χρόνο ή για να γίνετε καλύτεροι οδηγοί; Το να αλλάζεις λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, πλαίσια, μοτέρ, τα οποία κατεβάζουν αυτόματα και μόνα τους τους χρόνους, ποιο ακριβώς όφελος σου δίνει; Δεδομένου πάντα ότι ΔΕ μιλάμε για αγωνιζόμενους. Εννοώ ότι μπαίνει κάποιος και κάνει 1.40. Αλλάζει λάστιχα και κάνει 1.30. Ε και; Η ικανότητά του είναι ακριβώς η ίδια. Νόμιζα ότι αυτοσκοπός είναι να κατεβάσεις χρόνο χάρη στα χέρια σου.

Γενικά μιλώντας, γιατί εγώ δεν ξέρω από αυτά.


δεν ισχυει επ'ουδενι αυτο...(για τα bold μιλαω)...
αν εισαι κουλατζα, δε πα να βαλεις ohlins, dunlop KR και πολλα συναφη καλουδια...κουλατζα θα παραμεινεις...
χαρακτηριστικο οτι πολυ παλια μηχανακια με πολυ παλια τεχνολογια πανω τους αλλα με χεραδες οδηγους κανουν πελατες πολλους wannabe ροσσηδες με ducati πολλων χιλιαδων ευρω ή με νεα ιαπωνικα μοντελα...απλα τις λαδιερες τις τονιζω γιατι κανουν απο τα γενοφασκια τους ενα σκασμο λεφτα και ειναι ως επι το πλειστον τουμπανα απο περιφερειακα...


ενα καλο λαστιχο θα σου δωσει πρωτιστως την αυτοπεποιθηση να πιεσεις παραπανω, εφοσον το επιθυμεις και πας για χρονους...
οι αναρτησεις το ιδιο (αρκει να ειναι σωστα σεταρισμενες)...
ολα στο μυαλο ειναι...αν πιστεψεις οτι μπορεις να πιεσεις και κατεχεις την θεωρια, με πολλη προπονηση κατεβαινουν οι χρονοι...

το συνηθες ειναι τα μηχανακια να ειναι πολυ πανω απο τα ορια του "μεσου" αναβατη...
οποτε αγοραζοντας ενα stock χιλιαρι, αν ξερεις την θεωρια και το καβαλας ολη μερα στην πιστα και τιποτα να μην αλλαξεις πανω του η οδηγικη σου ικανοτητα συνεχως θα βελτιωνεται...

Bladerunner
10/12/2015, 18:54
αν εισαι κουλατζα, δε πα να βαλεις ohlins, dunlop KR και πολλα συναφη καλουδια...κουλατζα θα παραμεινεις..

Έτσι είναι.

Επίσης, τα αγωνιστικά λάστιχα, οι πανάκριβες αναρτήσεις, η γρήγορη γεωμετρία, δουλεύουν από κάποιο (σβέλτο) ρυθμό και κάτω. Όχι μόνο δεν έχει νόημα η επένδυση σε ειδικά και ακριβά αξεσουάρ όταν έχουμε αργό γυρολόγιο λόγω μη αξιοποίησής τους, αλλά κι επειδή ένα φιλικό μηχανάκι θα μας βοηθήσει περισσότερο στο να κατεβάσουμε -μέχρι ένα σημείο φυσικά- το χρόνο μας.

fazerakis
10/12/2015, 19:53
Να τονίσουμε ότι αναφέρεται σε χρόνους στα Μέγαρα. :rolleyes:

Κι ομως λαθος...

Ηταν στο Ελληνικο :lol:

BLiTzER
10/12/2015, 19:59
Όχι, δεν τρολλάρω. Πάντα έτσι γράφω, αφού με ξέρετε :p Ίσως απλά δεν το έθεσα σωστά. Εννοούσα ότι για να βελτιωθείς, να δεις αποτελέσματα, πρέπει να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης (τον προηγούμενό σου χρόνο). Έτσι σε κάθε session, βλέπεις αν βελτιώνεσαι. Όταν η βελτίωση αυτή έρχεται λόγω μοτοσυκλέτας (αναρτήσεων, ελαστικών κτλ), τότε δε μπορείς να έχεις αυτό το μέτρο. Ναι, φυσικά, θα πιέσεις περισσότερο, αλλιώς δε θα γράψεις καλύτερο χρόνο, αλλά θα πιέσεις +20% επειδή το όριο της μοτοσυκλέτας ανέβηκε 20%. Πάλι θα απέχεις από τα όριά της (όπως και πριν την αλλαγή αναρτήσεων, ελαστικών), οπότε ουσιαστικά δε βελτιώνεσαι σαν αναβάτης, δεν κάνεις κάτι διαφορετικό (η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά). Δεν είμαι σίγουρος ότι γίνομαι κατανοητός, αλλά πραγματικά νιώθω ότι οι λέξεις με περιορίζουν αυτή τη στιγμή. Ένιγουει.

Προφανώς η ικανότητα > οποιοδήποτε setup, αυτό δε χωράει συζήτηση. Αλλά εδώ μιλάμε για τον ίδιο οδηγό.

Έχω μπει πίστα, μου αρέσει και, αν δε χρειαζόταν 2 μισθούς/μήνα, πιθανότατα θα ήμουν εκεί κάθε βδομάδα. Αλλά, δυστυχώς, δεν είναι έτσι.

Συνεχίστε να ποστάρετε χρόνους και βιντεάκια να χαζεύουμε ^^

RaGe_Raptor
10/12/2015, 20:31
Συνεχίστε να ποστάρετε χρόνους και βιντεάκια να χαζεύουμε ^^

όσο επεξεργάζομαι βιντεάκια από προχθές ,τόσο χαμηλότερα πέφτω.....που θα σταματήσει αυτός ο κατήφορος.....!!!!:lol:
347941

Nostradamus
10/12/2015, 20:58
1:23.321 PDFάτο Σέρρες, φωτοβολιδα του Μαϊου :ninja:
1:01.800 Μεγαρα, καποτε στη αγρια δύση και δεν κατεβαινει με τιποτα :confused: :dizzy:

Κι ενα βιντεακι καπου στο 25-26 προ τετραετιας.

http://www.youtube.com/watch?v=IswaismjSCA

ειναι που αυτα τα @ρδελα τα kawasaki δεν στριβουν....:lol:

"αντε γεια" οι γραμμες που κρατας και τα φρενα....:beer::beer::beer:

noodles
11/12/2015, 14:08
Εσείς οι πεπειραμένοι θα ξέρετε.
Τι χρόνους μπορούν να δώσουν ελαστικά δρόμου (κατηγορίας Michelin pilot power 3 , Dunlop sport smart 2 κτλ) στις Σέρρες;

λαστιχο για πιστα το pp3 δεν το λες παντως. πολυ καλο για δρομο, αλλα μεχρι εκει. αν εχεις σκοπο να πηγαινεις συχνα πιστα βαλε pirelli rosso corsa, dunlop d211 (οχι τα 212 που ειναι γωμες και θα τα φας γρηγορα στο δρομο). ποσο θα μειωσεις το χρονο δε ξερω, αλλα θα σε βοηθησουν αρκετα τα λαστιχα. :)

7Tolis
11/12/2015, 21:31
Ωχ έκανες και ρεκόρ πίστας ή ρακόρ πίστας;
348013

RaGe_Raptor
14/12/2015, 11:55
Ωχ έκανες και ρεκόρ πίστας ή ρακόρ πίστας;
348013

ναι ρε θα φάω και το pescarolo σε λίγο... :lol:









λοιπόν ας υποθέσουμε ότι επιλέχθηκε D211 GP Racer 120/70 & 200/55 με target pace 1.30 και χρήση άνοιξη και φθινόπωρο.
τι γόμες?

devil's animal
14/12/2015, 12:17
ναι ρε θα φάω και το pescarolo σε λίγο... :lol:









λοιπόν ας υποθέσουμε ότι επιλέχθηκε D211 GP Racer 120/70 & 200/55 με target pace 1.30 και χρήση άνοιξη και φθινόπωρο.
τι γόμες?



γιατι 200αρι? τι θες να επιτυχεις?
ενας καλος συνδυασμος ειναι medium μπροστινο, endurance πισω...

fazerakis
14/12/2015, 15:13
λοιπόν ας υποθέσουμε ότι επιλέχθηκε D211 GP Racer 120/70 & 200/55 με target pace 1.30 και χρήση άνοιξη και φθινόπωρο.
τι γόμες?

M/M ή Μ/Ε μια χαρά θα εισαι.
Αν εχεις τη δυνατοτητα να βαλεις κουβερτες κανε το, θα εχεις μικρότερη φθορά στα λαστιχα, αλλιως το cold tear καραδοκει ειτε βάλεις medium ειτε βάλεις endurance πισω.

Το 200άρι ειναι καλο για Σερρες.

RaGe_Raptor
14/12/2015, 15:19
γιατι 200αρι? τι θες να επιτυχεις?
ενας καλος συνδυασμος ειναι medium μπροστινο, endurance πισω...

εφόσον δε θα βγαίνω δρόμο πιο γρήγορη κορώνα,μεγαλύτερο contact patch υπό κλίση,λίγο περισσότερο ύψος πίσω...debatable...

θα μου πεις
-"πιλοτάρα εσύ σε περιορίζει το 190/55"
-"μα έχει μόνο 10€ διαφορά..."

αυτά

τώρα για τις γόμες έτσι το σκεφτόμουνα κι εγώ.θα "τελειώνουν" ταυτόχρονα?μπρος-πίσω εννοώ,διάρκεια χλμ.

RaGe_Raptor
14/12/2015, 15:20
M/M ή Μ/Ε μια χαρά θα εισαι.
Αν εχεις τη δυνατοτητα να βαλεις κουβερτες κανε το, θα εχεις μικρότερη φθορά στα λαστιχα, αλλιως το cold tear καραδοκει ειτε βάλεις medium ειτε βάλεις endurance πισω.

Το 200άρι ειναι καλο για Σερρες.

ναι οι κουβέρτες είναι must...βλέπουμε

sniper
14/12/2015, 15:44
εφόσον δε θα βγαίνω δρόμο πιο γρήγορη κορώνα,μεγαλύτερο contact patch υπό κλίση,λίγο περισσότερο ύψος πίσω...debatable...

θα μου πεις
-"πιλοτάρα εσύ σε περιορίζει το 190/55"
-"μα έχει μόνο 10€ διαφορά..."

αυτά

τώρα για τις γόμες έτσι το σκεφτόμουνα κι εγώ.θα "τελειώνουν" ταυτόχρονα?μπρος-πίσω εννοώ,διάρκεια χλμ.


Καλά και με 180ρι (ή και με 190/55) λάστιχο στρίβεις σαν να πέφτεις σε γκρεμό με το 1000 αλλά οκ...

RaGe_Raptor
14/12/2015, 15:47
Καλά και με 180ρι (ή και με 190/55) λάστιχο στρίβεις σαν να πέφτεις σε γκρεμό με το 1000 αλλά οκ...

ρε φίλε η θεωρία λέει ότι αν βάλεις 180 σε 6αρα ζάντα it will flatten out....:shrugs:

sniper
14/12/2015, 15:53
ρε φίλε η θεωρία λέει ότι αν βάλεις 180 σε 6αρα ζάντα it will flatten out....:shrugs:

6αρα; Σορρυ νόμιζα τα τζιξερ φοράνε κι αυτά 5ρες.

DoctoR_k6
14/12/2015, 16:47
6αρα; Σορρυ νόμιζα τα τζιξερ φοράνε κι αυτά 5ρες.

5.5 φορανε τα 750 αν δεν κανω λαθος κ βαζουν το 190αρι απανω για περισοτερο πελμα...
6 φιρανε τα 1000.

200αρι GP :D θα παθεις πλακα(σιγουρα μεσα στην πιστα)κ στον δρομο!!

RaGe_Raptor
23/05/2016, 10:37
Update:
Τρίτη επίσκεψη στις Σέρρες,εύκολα και επαναλαμβανόμενα στο .33 και ο πιο γρήγορος μέχρι στιγμής 1.32,319 με γλιστριματάκι και λιιίγο κόψιμο στη αρχή από άλλο μηχανάκι .και στις 15:00 έπιασε βροχή .:moutza:
Με τα ίδια λάστιχα pp3. Εκείνα τα super sport evo ωραία φαινόντουσαν! :D

359447

Hayate
23/05/2016, 13:33
Update:
Τρίτη επίσκεψη στις Σέρρες,εύκολα και επαναλαμβανόμενα στο .33 και ο πιο γρήγορος μέχρι στιγμής 1.32,319 με γλιστριματάκι και λιιίγο κόψιμο στη αρχή από άλλο μηχανάκι .και στις 15:00 έπιασε βροχή .:moutza:
Με τα ίδια λάστιχα pp3. Εκείνα τα super sport evo ωραία φαινόντουσαν! :D

359447

Εγώ θα έλεγα να δεις και τα R10 της Bridgestone στα υπ'όψιν,τα έχω φορέσει στο 600 και τα φόραει και φίλος που κατεβαίνει φέτος στο ΠΠΤ με 1000αρι και τουλάχιστον επειδή αυτός σίγουρα πιέζει πολύ παραπάνω απ οτι εγω στην πίστα έμεινε πολύ ικανοποιημένος.

Προσωπικά επειδή τώρα φοράω κάτι Continental sport attack 3 θα ξαναγυρίσω στο R10 απο Σεπτέμβρη δε μου άφησε καθόλου καλή εντύπωση σαν συμπεριφορά το continental.τα 211 ίσως τα φορέσω κάποια στιγμή στο μέλλον..

nikosk0
12/10/2016, 17:03
πρώτη μέγαρα σε αρχάριους mode γύρναγα 1.13-1.15 σταθερά, s20evo μπροστά, s21 πίσω, r1 2001 stock, και ημουν επικυνδυνος για τους υπολοιπους, τον αλλο μηνα πάμε ενδιάμεσους να μην εχουμε αλλους να μας κόβουν και βλέπουμε. στόχος το 1.10 γυρολόγιο (οχι ατομικο ρεκορ). η αληθεια ειανι πως ξενερωσα με τους χρονους μου οταν ολη η παρεα στους προχωρημενους γυρναγε 1.06-1.08 και στο δρόμο πάμε τα ίδια

https://www.youtube.com/watch?v=q4iBpjqlFY4

fazerakis
13/10/2016, 08:34
και στο δρόμο πάμε τα ίδια

1oν οι αλλοι ηταν επικινδυνοι για σενα οχι μονο εσυ για αυτους. Η οδηγηση στο βιντεο ειναι τουλαχιστον για ενδιαμεσο γκρουπ και με λιγη εξοικίωση με την πιστα στα Μεγαρα προς το προχωρημενο.
2ον μην κανεις ποτε συγκριση τι κανεις στο δρομο σε σχεση με την πιστα. Στο δρομο ολοι γρήγοροι ειναι.