View Full Version : Benelli Leoncino 2016
Λευκάδιος
05/12/2015, 23:05
2κύλινδρο 500cc,κινητήρας ίδιος με του TRK502 http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147134 ,48hp/8500rpm,5kgr/4500rpm,πλαίσιο Τρελλής,50άρι μπροστινό και 320 δισκόπλακες
347611
Είναι εμφανές που στοχευει η Benelli
347617
stefanos
05/12/2015, 23:48
Διπλά 320 σε 50αρια usd για 45 ψωράλογα με τακούνι λάστιχο.
Bob_o_mastoras
06/12/2015, 00:09
Mια το adventure που φερνει σε Multistrada, τωρα αυτο που φερνει σε Scrambler.. Το παει να γινει tribute μπαντα της Ducati η Benelli..
υ.γ. Αμα βγαλει naked με αυτο το μοτερ, σε ποιο θα μοιαζει αραγες;;;;:lol:
Nostradamus
06/12/2015, 09:39
γαματο !!!
zannisvel
06/12/2015, 09:45
Κούκλα ειναι!!!
Πολύ πιο όμορφο από το scrambler.
Κούκλα ειναι!!!
Πολύ πιο όμορφο από το scrambler.
+798
skylaros
06/12/2015, 10:26
Στο δεύτερο τι κούρμπες είναι αυτές στην εξάτμιση ? (το πρώτο μου αρέσει λιγάκι αλλά θα ήθελα λίγο πιο κλασικό φανάρι)
Κούκλα ειναι!!!
Πολύ πιο όμορφο από το scrambler.
+ 125 + 997,5
Στο δεύτερο τι κούρμπες είναι αυτές στην εξάτμιση ? (το πρώτο μου αρέσει λιγάκι αλλά θα ήθελα λίγο πιο κλασικό φανάρι)
Το δεύτερο είναι ένα από τα τρία Ducati Scrambler (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=141544&highlight=ducati+scrambler) .
Λιγουρεύομαι ένα τέτοιο για καθημερινό μηχανάκι εδώ και καιρό και είμαι κοντά στο να κάνω κίνηση για κανά μτχ Ducati.. :cry:
sapila racing
06/12/2015, 11:08
Στο δεύτερο τι κούρμπες είναι αυτές στην εξάτμιση ? (το πρώτο μου αρέσει λιγάκι αλλά θα ήθελα λίγο πιο κλασικό φανάρι)
Oι κούρμπες είναι απαραίτητες για να εχουν ίδιο μήκος οι 2 εξαγωγές πριν ενωθούν.
To benelli ειναι όμορφο αλλά λίγο ακυρο με αυτα τα λαστιχα/φρένα/πηρούνι κλπ.
έχεις δίκιο. κανονικά θα έπρεπε να είχαν βάλει μονομπλόκ :lol:
el_hymador
06/12/2015, 12:44
Όλο βγάζουν scrambler πλέον τσι πουτ@ν@ς έχει γίνει!
Σημεία των καιρών...
Όχι κι όλοι.. μερικοί προτιμούν να βγάζουν μόνο τρου αντβέντσουρ. :cool:
:D
Λευκάδιος
06/12/2015, 13:39
Όχι κι όλοι.. μερικοί προτιμούν να βγάζουν μόνο τρου αντβέντσουρ. :cool:
:D
Μεγάλη μπουκιά φάε :p
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2015-eicma-honda-cb-six50-concept.html
347632
Bob_o_mastoras
06/12/2015, 14:29
Μεγάλη μπουκιά φάε :p
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2015-eicma-honda-cb-six50-concept.html
347632
:eek::a027::plaf:
...Πολυ ομορφο..... :lol::cry:
alexzafeir
06/12/2015, 15:07
Μεγάλη μπουκιά φάε :p
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2015-eicma-honda-cb-six50-concept.html
347632
παλι το πιο ασχημο στην κατηγορια.....
Δεινόσαυρος
06/12/2015, 15:33
Ωραία μηχανάκια αυτά τα scrambler, πάντα μου άρεσε η αισθητική τους, από τότε που υπήρχαν μόνο σαν καστομιές που φτιάχναν διάφοροι με XV920 κλπ. Ξαφνικά αποκτά κάποιο νόημα το naked. LOL.
347637 (https://www.google.co.uk/search?q=xv920+scrambler&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjC0tOkt8fJAhUG7xQKHYDXCSkQsAQIHw&biw=1152&bih=692)
Αν μπορούσα να έχω και μια μηχανή μόνο για πλάκα / μόστρα / καφετσάρκες στις ηλιόλουστες παραλίες της Προβηγγίας, κάτι τέτοιο σίγουρα θα ήθελα. (Ὴ Guzzi Griso. Ή Diavel. Τεσπα. Ξεφεύγω)
Κοιτάχτε κι εδώ μια ομορφιά βασισμένη σε G/S!
347636 (http://silodrome.com/bmw-r80-st/fuel-bmw-4430/)
Αλλά επειδή (ειλικρινά, δεν αστειεύομαι) δεν μπορώ να καταλάβω πού απευθύνονται, υπάρχει καθαρά οριοθετημένο μέρος της αγοράς που στοχεύουν; Τι προσφέρουν που δεν προσφέρει ένα ον-οφφ;
Scrambler, άν δεν κάνω λάθος λέγαν παλιά ο,τι πάταγε σε χώμα. Το πρώτο μηχανάκι που θυμάμαι να άκουσα να το αποκαλούσαν έτσι ήταν ένα Γιαμαχα 250αρι του `71 μάλλον, δεν θυμάμαι ακριβώς, ίσως το DT250. Αυτά όμως εξελίχθηκαν σε εντούρο, ΙΤ, κλπ.
Τι, λοιπόν, είναι το σύγχρονο σκραμπλερ, α λα Ντουκάτι, Τριουμφ, κλπ; Πάντως για διασκέδαση σε κανα χωματόδρομο που δεν θέλει ψηλές αναρτήσεις (φλατ τρακ δεν λέγονται :D ) μια χαρά θα είναι. Για urban όμως; Δεν θα σου λείπει το ύψος; Μήπως είναι τελικά για κοντούς που θα θέλαν ΚΤΜ αλλα δεν θα έφταναν;
Λευκάδιος
06/12/2015, 17:12
Κοιτάχτε κι εδώ μια ομορφιά βασισμένη σε G/S!
347636 (http://silodrome.com/bmw-r80-st/fuel-bmw-4430/)
Αλλά επειδή (ειλικρινά, δεν αστειεύομαι) δεν μπορώ να καταλάβω πού απευθύνονται, υπάρχει καθαρά οριοθετημένο μέρος της αγοράς που στοχεύουν; Τι προσφέρουν που δεν προσφέρει ένα ον-οφφ;
Scrambler, άν δεν κάνω λάθος λέγαν παλιά ο,τι πάταγε σε χώμα. Το πρώτο μηχανάκι που θυμάμαι να άκουσα να το αποκαλούσαν έτσι ήταν ένα Γιαμαχα 250αρι του `71 μάλλον, δεν θυμάμαι ακριβώς, ίσως το DT250. Αυτά όμως εξελίχθηκαν σε εντούρο, ΙΤ, κλπ.
Όσο και να φαίνεται περίεργο η μουν@ρ@ της φωτό βασίζεται στο R80ST του 1984 και όχι στο G/S http://www.fuelmotorcycles.eu/portfolio-item/new-fuel-r80-s-trial/?lang=en .Όμως δεν ξέρω γιατί έχει διαφορετικά καπάκια στις κεφαλές(μάλλον απο τα παλαιότερα μοντέλα)
Τα scrambler δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω(μάλλον μειονεκτούν στους περισσότερους τομείς) απο τα ονοφ πέρα απο το στυλ και την διαφορετικότητα.Προσωπικά τα προτιμώ(και ας με πουν hipster,rocker,mod ή δεν ξέρω τι άλλο) απο τα διάφορα πλαστικοποιημένα ονοφ μαστόδοντα που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια.
Το Yamaha DT1(1968) δεν ήταν το πρώτο scrambler αλλά άφησε το στίγμα του γιατί ήταν αξιόπιστο,ελαφρύ,ικανό εκτός δρόμου και οικονομικό για τον πολύ κόσμο.
347641
Δεινόσαυρος
06/12/2015, 17:26
Όσο και να φαίνεται περίεργο η μουν@ρ@ της φωτό βασίζεται στο R80ST του 1984 και όχι στο G/S http://www.fuelmotorcycles.eu/portfolio-item/new-fuel-r80-s-trial/?lang=en .Όμως δεν ξέρω γιατί έχει διαφορετικά καπάκια στις κεφαλές(μάλλον απο τα παλαιότερα μοντέλα)
Θενκς. Γηράσκω αεί...
====
Ά, και άμα είναι να έχεις Χαρλεϋ, να έχεις ΧΑΡΛΕΫ.
347642 (http://cyrilhuzeblog.com/2011/03/24/custom-dirt-track-style-harley-sportster/)
el_hymador
06/12/2015, 18:24
SCRAMBLER BIKE STARTER KIT:
347644
1) Μούσια / γενειάδα
2) Κοκάλινος μυωπικός σκελετός με ουδέτερα κρύσταλλα
3) Μεταχειρισμένο / φθαρμένο καρό πουκάμισο
4) Album συγκροτήματος που δεν το ξέρει κανείς για να το παίζετε ψαγμένοι (φυσικά σε βινύλιο!)
Μανολης67
06/12/2015, 18:47
Προς τι τα κακεντρεχή σχόλια,?? ...αμα εχεις χρήματα και σε αρέσει το αγοράζεις..(εγω θα το αγόραζα, άλλωστε λίγες ώρες μέχρι την κλήρωση του...ΤΖΟΚΕΡ!!) αμα έχεις φράγκα, και ζημιές να βγάλει....:moutza: οι υπόλοιποι δύσκολοι και ...άφραγκοι..ξύδι!
Μανολης67
06/12/2015, 18:55
Λευκάδιος
Το Yamaha DT1(1968) δεν ήταν το πρώτο scrambler αλλά άφησε το στίγμα του γιατί ήταν αξιόπιστο,ελαφρύ,ικανό εκτός δρόμου και οικονομικό για τον πολύ κόσμο.
Οικονομικό?????:confused: καλό, πολύ καλό, αλλά οικονομικό? μηπως εννοείς προσιτό στην αγορά?
Δεινόσαυρος
06/12/2015, 22:03
SCRAMBLER BIKE STARTER KIT:
1) Μούσια / γενειάδα
2) Κοκάλινος μυωπικός σκελετός με ουδέτερα κρύσταλλα
3) Μεταχειρισμένο / φθαρμένο καρό πουκάμισο
4) Album συγκροτήματος που δεν το ξέρει κανείς για να το παίζετε ψαγμένοι (φυσικά σε βινύλιο!)
1) Τσεκ
2) Τσεκ (πειράζει που το κρύσταλο είναι ελαφράς μυωπίας; )
3) καρα-καρο-τσεκ.
4) Δεν ασχολούμαι με μουσική, μ'αρέσει όμως η οικολογία. Περνάω;
Τώρα εξηγήστε μου οι πολιτικά ορθοί εδώ μέσα, γιατί τέτοιος ρατσισμός εναντίον των χίπστερς. :lol:
Bob_o_mastoras
06/12/2015, 22:10
Tελεια ειναι τα ρετρο scrambler.
Eγω τα γουσταρω τρελα. :sun:
υ.γ. Εννοειται ομως οτι δεν θα πλησιαζα καν το χωμα με τετοιο μηχανακι. Για βολτες και για να το κοιταω θα το ηθελα.
Δεινόσαυρος
06/12/2015, 22:15
Καλύτερο το παλιό Ducati;
347657 (https://rideapart.com/articles/bike-week-fullers-scrambler)
Παρεπιμπτόντως, Bob, περί χωμάτων, ο κατασκευαστής του άνωθεν διαφωνεί....
(Και εγώ. Αν δεν το πας και λίγο χώμα το μ***μενο, πὰρε μια κορνίζα να το κοιτάς - πιο φτηνα θα σου βγεί)
amyroukai
06/12/2015, 22:17
Ένα σωστά στημένο scrambler μπορεί να μπει πιο άνετα και πολύ πιο βαθιά στο χωματόδρομο από ότι ένα στριτ, χάνοντας ελάχιστα σε ευχαρίστηση στην άσφαλτο. Οπότε γιατί όχι;
Εξαιρείται φυσικά η μαλακία που έκανε η Duc με το φίλτρο λαδιού και τον "λ" της εμπρός ανάρτησης ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που θα σκάνε οι πέτρες από τον εμπρός τροχό. ΉΜΑΡΤΟΝ ρε Ιταλέ...
Αυτό του νήματος μου φαίνεται ότι έχει ίδιο άσχημο φανάρι με το ρετροπράγμα που έβγαλε η Yam βασισμένο στο ΜΤ07. Όμορφο δεν το λες ακριβώς σαν το duc, αλλά έχει το κατιτίς του.
Bob_o_mastoras
06/12/2015, 22:23
Δηλαδη σας παει η καρδια να βαλετε αυτο, πχ, στο χωμα... :a21:
347658
Εγω θα το εκανα βολτα για καφε μονο (ή αντε κοντινη εκδρομουλα) και ολο το υπολοιπο διαστημα θα το καθαριζα σχολαστικα και θα το περναγα σιλικονες και nevrdull.
Δεινόσαυρος
06/12/2015, 22:24
Εξαιρείται φυσικά η μαλακία που έκανε η Duc με το φίλτρο λαδιού και τον "λ" της εμπρός ανάρτησης ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που θα σκάνε οι πέτρες από τον εμπρός τροχό. ΉΜΑΡΤΟΝ ρε Ιταλέ...
Πράγματι!
Makes you bloody wonder! 347659
===
ΥΓ. και κάτι άλλο: ίσως γι αυτό να λιγουρευόμαστε τις καστομιές με παλιά. Γιατί δεν έχουν κάποιες ανείπωτες μ***κίες των καινούργιων, που ειλικρινά ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ λόγο δεν έπρεπε νάχουν. Με τίποτα. Εντελώς απαράδεκτες. Ή και να τις έχουν (τα παλιά) δικαιολογούνται! Αυτές τών καινούργιων πώς διάολο τις δικαιολογεί κανείς; Πώς στον Ανασκολοπημένο Βελεζεβούλη; ΠΩΣ;;;
Μόνο που το σκέφτομαι με πιάνουν τα νεύρα μου. Κρίμα για τα μηχανάκια. Κρίμα για μας που τα ανεχόμαστε.
Κατα... τα άλλα δεν έχουν πρόβλημα τα καινούργια, μια χαρά είναι.
el_hymador
06/12/2015, 22:41
https://www.youtube.com/watch?v=ZO0pAmliyVY
αυτο ειναι scrambler!
Λευκάδιος
07/12/2015, 06:32
Λευκάδιος
Το Yamaha DT1(1968) δεν ήταν το πρώτο scrambler αλλά άφησε το στίγμα του γιατί ήταν αξιόπιστο,ελαφρύ,ικανό εκτός δρόμου και οικονομικό για τον πολύ κόσμο.
Οικονομικό?????:confused: καλό, πολύ καλό, αλλά οικονομικό? μηπως εννοείς προσιτό στην αγορά?
Οικονομικό στην αγορά και στην συντήρηση.
Μανολης67
07/12/2015, 11:57
Λευκάδιος
Οικονομικό στην αγορά και στην συντήρηση.
Σωστός, το είχε ενας ξάδελφος μου,το έβαζε για παιχνίδι στης αλυκές του Αγγελοχωρίου, τίμιο και ευκολοδήγητο μηχανάκι. αλλά από καταναλωση :cry:
Μεγάλη μπουκιά φάε :p
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2015-eicma-honda-cb-six50-concept.html
347632
Ω, ρε πστ μου...:sweat:
Μάγκες όταν βγήκε το DT1 η βενζίνη επωλείτο με το γαλόνι και η ενεργειακή κρίση απείχε 5 χρονάκια (73) επίσης το εργαλείο συγκρινόμενο με τα Εγγλέζικα σκράμπλερς του τότε ήταν φυσικά φθηνότερο.
Για τα νεο-σκράμπλερς τι να πω ,μόδα.
Θα προτιμήσω το από κάτω .
http://sumpmagazine.com/triumph-bonneville-t140/tr7t-tiger-trail.htm
347777
MG-KTiNoS
07/12/2015, 17:52
2κύλινδρο 500cc,κινητήρας ίδιος με του TRK502 http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147134 ,48hp/8500rpm,5kgr/4500rpm,πλαίσιο Τρελλής,50άρι μπροστινό και 320 δισκόπλακες
347611
Είναι εμφανές που στοχευει η Benelli
347617
και ερωτώ...
Τι να τα κάνω αυτά τα μηχανάκια?
Θα μου πεις η κ... κλπ κλπ
Οκ Αν μπορούσα να το έχω για 4ο δεν θα έλεγα όχι.
Οπότε ας πάρω τ άλλα 3 πριν και βλέπουμε.
:a08:
Μανολης67
07/12/2015, 18:25
Μάγκες όταν βγήκε το DT1 η βενζίνη επωλείτο με το γαλόνι και η ενεργειακή κρίση απείχε 5 χρονάκια (73) επίσης το εργαλείο συγκρινόμενο με τα Εγγλέζικα σκράμπλερς του τότε ήταν φυσικά φθηνότερο.
Για τα νεο-σκράμπλερς τι να πω ,μόδα.
Θα προτιμήσω το από κάτω .
http://sumpmagazine.com/triumph-bonneville-t140/tr7t-tiger-trail.htm
347777
Αυτό στο πιρούνι πάνω από την δισκόπλακα τι είναι? μοιάζει με φακό.....:(
Αυτό στο πιρούνι πάνω από την δισκόπλακα τι είναι? μοιάζει με φακό.....:(
αγγλικο σημα MOT (κτεο)
Δεινόσαυρος
07/12/2015, 21:16
αγγλικο σημα MOT (κτεο)
<ΟφφΤοπικ>
Για την ακρίβεια, σήμα πληρωμής ετήσιων τελών κυκλοφορίας (που προϋπέθεταν και ΜΟΤ), τα αυτοκίνητα τα βάζαν στο παρμπρίζ. Μόλις καταργήθηκαν πρίν λίγους μήνες!
Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Παλιά κάθε περαστικός μπορούσε να δεί αν το όχημα ήταν νόμιμο. Τώρα μόνο οι αυτόματες κάμερες αναγνώρισης στα περιπολικά. Όλα ηλεκτρονικά και online πλεον.
Ελαφρά γεύση Big Brother?
Σκέφτομαι να βάλω ψεύτικες Πολωνικές, να μην με ενοχλέι κανείς. (Αστειεύομαι φυσικά...... νομίζω :rolleyes: )
</ΟφφΤοπικ>
Μανολης67
07/12/2015, 21:17
αγγλικο σημα MOT (κτεο)
Οσο ζεις μαθαίνεις!! όταν οι Εγγλέζοι έιχαν ΚΤΕΟ για μοτό, εμείς είχαμε χοληστερίνη!! :confused:
Μια και είδα την τύχη να το δώ απο κοντά...
https://www.youtube.com/watch?v=Znl7t7DCApo
Προσωπικά μου αρέσει μάλλον πιο πολύ το απλό με τις "συμβατικές" 17άρες ζάντες αλλά όλα είναι σχετικά στις μέρες μας.
Αναμένεται κατα τον Ιούλιο σε τιμή που δεν έχει "κλειδώσει" ακόμα.
379580
motomaniac
11/03/2017, 23:13
Μια και είδα την τύχη να το δώ απο κοντά...
https://www.youtube.com/watch?v=Znl7t7DCApo
Προσωπικά μου αρέσει μάλλον πιο πολύ το απλό με τις "συμβατικές" 17άρες ζάντες αλλά όλα είναι σχετικά στις μέρες μας.
Αναμένεται κατα τον Ιούλιο σε τιμή που δεν έχει "κλειδώσει" ακόμα.
379580
μονο το φαναρι με χαλαει. ολο το αλλο ειναι πολυ ωραιο!!!
Είσαι ο πρώτος που τον χαλάει το φανάρι, στους περισσότερους άρεσε.
Αλλά και πάλι, αν δε δείς κάτι απο κοντά ποτέ δεν είσαι απόλυτα σίγουρος.
lleonidas
12/03/2017, 11:56
Στην Ιταλία κοστίζει 5.990€,όσο και το TRK502 το οποίο εδώ πωλείται 6500€...άρα κάπου εκεί λογικά θα κυμαίνεται και το Leoncino.
peterTHErider
12/03/2017, 12:22
κύριοι εγώ το βρίσκω πανέμορφο!ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο ρετρό και στο μοντέρνο ντιζαιν!μπράβο τους!αν το κρατούσαν κάτω από τα 6χιλιαρικα θα ήταν πολύ καλή επιλογή!όχι και πώς λίγο πάνω από αυτά τα λεφτά ειναι άσχημα!
σκεφτόμουν κάποιο 300αρι σκούτερ για πόλη να μην ταλαιπωρω την χοντρή,νομίζω αυτό είναι πολύ καλύτερη επιλογή!
ξαναλέω πως στα μάτια μου είναι κουκλί!ούτε βαρύ ρετρό αλλά ανάλαφρα ντιζαινατο ρετρό(τι είπα πάλι)!
motomaniac
14/03/2017, 11:54
Είσαι ο πρώτος που τον χαλάει το φανάρι, στους περισσότερους άρεσε.
Αλλά και πάλι, αν δε δείς κάτι απο κοντά ποτέ δεν είσαι απόλυτα σίγουρος.
Γενικως αυτο το φαναρι ειναι πολυ χοντροκομμενο για τα γουστα μου. νομιζω μονο σε κατι χοντρες χαρλευ παει. θα το προτιμουσα με λιγοτερη η καθολου ουρα..
ετσι καπω. συμμαζεψα λιγο τα οργανα.. κοντυνα το φαναρι κι αφαιρεσα την σαλιαρα πισω. ξερω δεν περναει κτεο....
καλησπέρα,
πλησιάζει ο καιρός του leoncino και το βρίσκω αρκετά όμορφο μηχανάκι,σίγουρα μοιάζει και κοντράρει με ducati scrambler sixty2.Γενικά η benelli ειναι λίγο εως πολύ αγνωστη στα ελληνικά δρώμενα. Έχει κανείς καμια εμπειρία από benelli?
lleonidas
07/11/2017, 17:40
Leoncino 250 2018 (http://www.motociclismo.it/benelli-leoncino-250-2018-68452)
390096
...και Leoncino 500 Sport 2018 (http://www.motociclismo.it/benelli-leoncino-500-sport-2018-68450)
390097
390098
motomaniac
10/11/2017, 09:37
Leoncino 250 2018 (http://www.motociclismo.it/benelli-leoncino-250-2018-68452)
390096
...και Leoncino 500 Sport 2018 (http://www.motociclismo.it/benelli-leoncino-500-sport-2018-68450)
390097
390098
το σπορ ωραιο!
BabisStinson
10/11/2017, 11:16
Κουκλί το Sport! Ελλάδα ακόμα δεν έχει έρθει το Leoncino, σωστά? Τιμή έχουμε μάθει?
Τόσο το απλό Leoncino όσο και το το TRAIL που θα εμφανιστεί στην αγορά λίγο πιο μετά υπολογίζεται να κοστίζουν οριακά πάνω απο το TRK502
Μαζί με τα τέλη ταξινόμισης δηλαδή και τέλη κυκλοφορίας ~7000Ε
Για το sport δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες, το εργοστάσιο έχει ανακοινώσει πως θα κυκλοφορίσει μετά το καλοκαρί του 2018
BabisStinson
12/11/2017, 01:32
Τόσο το απλό Leoncino όσο και το το TRAIL που θα εμφανιστεί στην αγορά λίγο πιο μετά υπολογίζεται να κοστίζουν οριακά πάνω απο το TRK502
Μαζί με τα τέλη ταξινόμισης δηλαδή και τέλη κυκλοφορίας ~7000Ε
Για το sport δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες, το εργοστάσιο έχει ανακοινώσει πως θα κυκλοφορίσει μετά το καλοκαρί του 2018
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Για την ημερομηνία κυκλοφορίας των Leoncino (απλό και trail) στην Ελλάδα γνωρίζουμε κάτι? Γιατί δεν έχω δει κανένα, ούτε καν σε αγγελία.
Η "απλή" έκδοση καθώς φαίνεται θα είναι εδώ αρχές του χρόνου.
Θα ακολουθήσει η έκδοση TRAIL πρίν το καλοκαίρι.
Αυτό το Leoncino 2χρόνια το περιμένουμε, κόκαλα εχει;
Εν τέλη τα Leoncino είναι ήδη εδώ, βασική έκδοση, όχι η Trail.
Η παραλαβή έγινε αυτές τις μέρες και λογικά τις επόμενες 15 μέρες θα υπάρχουν στις εκθέσεις!
lleonidas
18/12/2017, 17:16
To Leoncino (http://bikeit.gr/articles/world-news/13817-nea-kosmou-2017-benelli-2018-pote-erxontai-ellada.html) με τις χυτές ζάντες αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου με τιμή κοντά στα 6.800€.
Καλησπέρα ορίστε μερικές φωτό από το Leoncino που κυκλοφορεί εδώ και λίγο καιρό στην εξωτική Λεμεσό της Κύπρου.391907391908391909391910391911
doctoras
06/01/2018, 19:58
μπι-α-ού-ντι-φουλ!!! καλοτάξιδο!
lleonidas
06/11/2018, 21:01
Benelli Leoncino 250 2019 (https://www.insella.it/news/eicma-2018-benelli-leoncino-dati-tecnici-e-disponibilita-147799)
Moνοκύλινδρο, υδρόψυκτο με 25 ίππους/9000 σ.α.λ. και 21Nm ροπής/7.500 σ.α.λ., 6τάχυτο κιβώτιο, USD 41mm και μονό αμορτισέρ πίσω, μπροστά μονός δίσκος μαργαρίτα 280mm-πίσω 240mm και ζάντες 17''.
Διαθέσιμο το α' εξάμηνο του 2019 σε 4 χρώματα(λευκό, κόκκινο, ανθρακί και καφέ).Μέσα στο επόμενο έτος θα κυκλοφορήσει και Leoncino 125.
400971
Ειδα καπου οτι ετοιμαζονται και για βερσιον 800 κυβικων.Μακαρι γιατι ειναι ομορφο μηχανακι.
πυξιδας990
08/11/2018, 08:35
Ειδα καπου οτι ετοιμαζονται και για βερσιον 800 κυβικων.Μακαρι γιατι ειναι ομορφο μηχανακι.
ναι το ανακοινωσαν....πολυ καλη προοπτικη
lleonidas
17/05/2019, 14:12
Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το Benelli Leoncino 250 (https://2wo.gr/news/3313-benelli-leoncino-250-benelli-502c-timh-stin-ellada) από 4.150€(+έξοδα ταξινόμησης).
Διαθέσιμο και το 502C από 6.600€(+έξοδα ταξινόμησης).
lleonidas
02/10/2019, 15:01
Ειδα καπου οτι ετοιμαζονται και για βερσιον 800 κυβικων.Μακαρι γιατι ειναι ομορφο μηχανακι.
Benelli Leoncino 800 (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/october/benelli-leoncino-800-leaked)
Με τον Ι2 κινητήρα του 752 S, 76 ίππους, TFT οθόνη, τελική ταχύτητα κοντά στα 190χλμ, βάρος: 223 κιλά γεμάτο(16 κιλά βαρύτερο από το 500άρι), ελαστικά 120/70ZR17 μπροστά,180/55ZR17 πίσω.
410715
πυξιδας990
03/10/2019, 09:02
Benelli Leoncino 800 (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/october/benelli-leoncino-800-leaked)
Με τον Ι2 κινητήρα του 752 S, 76 ίππους, TFT οθόνη, τελική ταχύτητα κοντά στα 190χλμ, βάρος: 223 κιλά γεμάτο(16 κιλά βαρύτερο από το 500άρι), ελαστικά 120/70ZR17 μπροστά,180/55ZR17 πίσω.
410715
γιατι τοσα κιλα αραγε?
patsavour
03/10/2019, 09:56
γιατι τοσα κιλα αραγε?
Γιατι εχει βαρυτερο κινητηρα ,αλλο σκελετο κλπ.
doctor_john
03/10/2019, 10:27
Aν το προορίζουν για το κοινό των καθημερινών ροπάτων, "απλούστερων", μοτοσυκλετών που και σε μεταφέρουν
και περνάς καλά, το βάρος του δεν είναι υπερβολικό.
Αλλιώς για ποιο λόγο παρουσιάζουν ένα πιο σικάτο - ντυμένο - λιγότερο "race" απο το 752S που είναι τόσο προκλητικό;
Νομίζω πως δίνουν επιλογές στο κοινό που αρέσκεται στον τύπο των R1200R και ανοίγονται προς αυτούς
που το σκέφτονται λόγο όγκου - κατανάλωσης όπως μερικές κοπέλες και άντρες με λίγο πιο συντηρητικό ύφος.
Κρίνοντας από εμένα, νομίζω πως όταν έχεις καβαλήσει αυτό το είδος στα 200+ κιλά, μοτοσυκλέτες κάτω από 180κ σου
φαίνονται λίγο ψεύτικες - ασταθείς.
τώρα αυτή η "λεπτομέρεια ποιότητας" στο εμπρός φτερό, μου μοιάζει παθητικά ανασφαλής και λίγο φάουλ.
Τσιμπημένα τα κιλά του για γυμνό 800άρι του 2019 και η αισθητική του δεν είναι νοσταλγική σαν του Leoncino 500
ή new age retro σαν του 250.
Η τελική του μου κάνει εντύπωση επίσης , λογικά πρέπει να έχει κοντές σχέσεις , πολύ.
sapila racing
03/10/2019, 11:23
Μα και το 500 βαρύ είναι.
Το έχω καβαλήσει και μου έκανε εντύπωση το βάρος του. Επίσης δεν μου άρεσε καθόλου ο ήχος του μοτέρ στο 500.
Σαν χαλασμένο ακουγόταν, απο ροπή χαμηλά δεν τα πήγαινε και πολύ καλά, ήθελε στροφές για να αποδώσει.
Οταν ανεβαζες στροφές μια χαρά πήγαινε πάντως.
@doctor_john
Τα κιλά είναι υπερβολικά όπως και να το δείς ενώ αυτά περί αστάθειας για μοτο κάτω των 180 κιλών που έγραψες δεν ισχύουν σε καμμία περίπτωση.
πυξιδας990
03/10/2019, 11:24
εξακολουθει βεβαια να ειναι πολυ ωραιο μηχανακι..
Φαντάσου με 16 κιλά βαρύτερο τι γίνεται , φαίνεται και πιο ογκώδες
Με το 500 , δεν είχα κανένα πρόβλημα στις χαμηλές , απο το μοτέρ του μου άρεσε ηχητικά.
Το τιμόνι είναι που δεν μου άρεσε , είχε μια βαριά αίσθηση μονίμως
Και η ποιότητα κατασκευής βέβαια σε βαφή/λεπτομέρειες , περιμένεις περισσότερα για μηχανάκι που είναι εντυπωσιακά κοντά στις γιαπωνέζικες προτάσεις
sapila racing
03/10/2019, 11:42
Το τιμόνι είναι που δεν μου άρεσε , είχε μια βαριά αίσθηση μονίμως
Τώρα που το ανάφερες, είχα ακριβώς το ίδιο θέμα.
Πιστεύω οτι είχε να κάνει με τα ρουλεμαν λαιμού στο συγκεκριμένο που καβάλησα, το οποίο είχε ήδη αρκετά χιλιόμετρα σε δοκιμές.
doctor_john
03/10/2019, 12:01
Μα και το 500 βαρύ είναι.
Το έχω καβαλήσει και μου έκανε εντύπωση το βάρος του. Επίσης δεν μου άρεσε καθόλου ο ήχος του μοτέρ στο 500.
Σαν χαλασμένο ακουγόταν, απο ροπή χαμηλά δεν τα πήγαινε και πολύ καλά, ήθελε στροφές για να αποδώσει.
Οταν ανεβαζες στροφές μια χαρά πήγαινε πάντως.
@doctor_john
Τα κιλά είναι υπερβολικά όπως και να το δείς ενώ αυτά περί αστάθειας για μοτο κάτω των 180 κιλών που έγραψες δεν ισχύουν σε καμμία περίπτωση.
τι να ισχύει και γιατί; το πως νιώθω το βάρος έγραψα. ;)
sapila racing
03/10/2019, 12:19
τι να ισχύει και γιατί; το πως νιώθω το βάρος έγραψα. ;)
Σχολίασα το οτι τα κάτω των 180 κιλών σου φαίνονται ασταθή.
Στο μυαλό σου είναι αυτό, δεν ισχύει στην πραγματικότητα. :wave2:
Το βάρος είναι υπερβολικό όταν μηχανάκια ίδιας κατηγορίας, με παρόμοιες (και ανώτερες) επιδόσεις, είναι 30 και 40 κιλά κάτω. Τελεία.
doctor_john
03/10/2019, 12:29
Οπωσδήποτε, αλλά για φαντάσου να σε περνάει μεγαλούτσικο όχημα ενώ είσαι 180kg και όταν είσαι 220kg :look:
Όντως τώρα τελευταία έχω αρχίσει και περνάω καλά κοντά στα 180+
Το βάρος είναι υπερβολικό όταν μηχανάκια ίδιας κατηγορίας, με παρόμοιες (και ανώτερες) επιδόσεις, είναι 30 και 40 κιλά κάτω. Τελεία.
κάτσε ρε παιδί μου, δεν είναι όλα ίδιου προσανατολισμού. Άλλα είναι για να αγωνίζεσαι σε πίστα, άλλα για
γενική χρήση κ.ο.κ.
Δεν είναι δυνατόν να μετράμε όλα με τις "επιδόσεις" και να εννοούμε πιο πάει πιο σβέλτα.
Αν η αξία κάποιων είναι να φτάνουν ξεκούραστοι, τι θα λέγαμε για τα πλαίσια αλουμινίου και τα κλιπ ον;
Αυτου του ειδους τις μοτοσυκλετες τις αγοραζεις πρωτα απο ερωτα και τα υπολοιπα ειναι δευτερα.....
Τωρα γιατι το βαρος ντε και καλα πρεπει να παιζει καποιο ρολο....??
Δεν καταλαβαινω...!
Οπωσδήποτε, αλλά για φαντάσου να σε περνάει μεγαλούτσικο όχημα ενώ είσαι 180kg και όταν είσαι 220kg :look:
Όντως τώρα τελευταία έχω αρχίσει και περνάω καλά κοντά στα 180+
Αν σε περνάει μεγαλούτσικο όχημα με μοτοσικλέτα, αυτό είναι το μικρότερο από τα προβλήματά σου.
Αυτου του ειδους τις μοτοσυκλετες τις αγοραζεις πρωτα απο ερωτα και τα υπολοιπα ειναι δευτερα.....
Τωρα γιατι το βαρος ντε και καλα πρεπει να παιζει καποιο ρολο....??
Δεν καταλαβαινω...!
Δεν "πρέπει" απαραίτητα. Ο καθένας όπως τη βρίσκει. Απλά να ξέρουμε τι λέμε/έχουμε/αγοράζουμε. Αυτό το μηχανάκι είναι βαρύ για το είδος του. :p
doctoras
03/10/2019, 18:31
γιατι τοσα κιλα αραγε?
Τεχνογνωσία.
Θελουν ψωμιά ακομη για να φθασουν τους ανταγωνιστες τους.
Ομως η μπενελι συγκριτικα με ολες τις νεοεισερχόμενες εταιρείες εχει τις περισσοτερες πωλήσεις. Αυτο ειναι καλο βημα για την εξελιξη τους στην συνεχεια.
Αυτου του ειδους τις μοτοσυκλετες τις αγοραζεις πρωτα απο ερωτα και τα υπολοιπα ειναι δευτερα.....
Τωρα γιατι το βαρος ντε και καλα πρεπει να παιζει καποιο ρολο....??
Δεν καταλαβαινω...!
Ωραίο πράγμα ό έρως, αλλά αν το αντικείμενο του πόθου σου συμπεριφέρεται ράθυμα σα ρυμουλκό, μπορεί να σβήσει γρήγορα.
No fat bikes θα έλεγαν κάποιοι :D
doctor_john
04/10/2019, 06:42
αρχισαμε τα ρατσιστικά αστειάκια;
ξέρεις πόσους ξέρω που πήραν guzzi με 51!!! hp για παπί και σε λίγο έψαχναν βάσεις για βαλίτσες; δύο! και ήταν η τρίτη τους μοτό...
410773
Δεν ήταν ρατσιστικό το σχόλιο. Σεξιστικό ήταν :lol:
Στο θέμα μας, ευτυχώς δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια γούστα, υπάρχουν όμως απόψεις που είναι πιο δημοφιλείς από άλλες.
sapila racing
04/10/2019, 09:54
αρχισαμε τα ρατσιστικά αστειάκια;
ξέρεις πόσους ξέρω που πήραν guzzi με 51!!! hp για παπί και σε λίγο έψαχναν βάσεις για βαλίτσες; δύο! και ήταν η τρίτη τους μοτό...
410773
Τουλάχιστον το Guzzi, που ειναι λίγο πιο ψόφιο απο το 45 ετών R75 μου το οποίο έχει πλατίνες και μηχανικό αβανς με βαρίδια, είναι όμορφο και δεν είναι και τόσο βαρύ.
Οσο για τα 51 άλογα.... μπα....
Το 2016 ανακοίνωνε 48 κι είχε μόνο 41,7 στον τροχό και δεν πήγαινε βήμα.
Το 2017 ανακοίνωνε 51 κι έφτασε τους 48 στον τροχό. Πιο τίμιο το 2017 σίγουρα κι απ ότι είχα διαβάσει το ξύπνησαν λιγο το μοτέρ κι είναι μια χαρά.
https://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/2017-moto-guzzi-v7-iii-stone-review.html/attachment/081717-2017-moto-guzzi-v7-iii-stone-hp-torque-dyno
doctor_john
04/10/2019, 10:14
Με ενα /3 είδα τη ζωή με άλλα μάτια στα 90ς. Παίζει να μου πήρε 1-2 μέρες να μάθω να φρενάρω..
να σου ζήσει! Δεν ξέρω πως γίνεται αλλά έχει πάντα καλύτερη αίσθηση από το 100rs που είχα
τόσο βελτιωμένο που ζήταγε magneti marelli 9.1..
lleonidas
05/11/2019, 09:03
Benelli Leoncino 800 (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2019/october/benelli-leoncino-800-leaked)
Με τον Ι2 κινητήρα του 752 S, 76 ίππους, TFT οθόνη, τελική ταχύτητα κοντά στα 190χλμ, βάρος: 223 κιλά γεμάτο(16 κιλά βαρύτερο από το 500άρι), ελαστικά 120/70ZR17 μπροστά,180/55ZR17 πίσω.
410715
81 ίπποι,USD Marzocchi 50mm με διαδρομή 130mm, ρυθμιζόμενη προφόρτιση, δύο δίσκους 320mm μπροστά και ένας 260mm πίσω, ΤFT οθόνη, LED φώτα, ντεπόζιτο 15 λίτρων.
Πηγή (https://www.zigwheels.com/news-features/news/exclusive-benelli-leoncino-800-specs-pictures-details-revealed/35826/)
412358
81 ίπποι,USD Marzocchi 50mm με διαδρομή 130mm, ρυθμιζόμενη προφόρτιση, δύο δίσκους 320mm μπροστά και ένας 260mm πίσω, ΤFT οθόνη, LED φώτα, ντεπόζιτο 15 λίτρων.
Πηγή (https://www.zigwheels.com/news-features/news/exclusive-benelli-leoncino-800-specs-pictures-details-revealed/35826/)
412358
Μεγάλη πουτανιά στο φτερό ;)
412359
Πλάκα έχει, το πρόβλημα θα είναι όμως αν θα έχει όσο το αντίστοιχο πχ monster ...
πυξιδας990
05/11/2019, 09:50
ρυθμιζομενες αναρτησεις,μπροστινο 50αρι,tubelles ελαστικα με ακτινες και κυβικα να τσουλαει...
πολυ πολυ εδιαφερον...
Νομίζω εκεί στο κομμάτι ρεζερβουαρ /πλαίσιο το χαλάσανε λίγο μου θυμιζει το ατσουμπαλο xsr 700.
doctor_john
05/11/2019, 11:03
Μεγάλη πουτανιά στο φτερό ;)
Πλάκα έχει, το πρόβλημα θα είναι όμως αν θα έχει όσο το αντίστοιχο πχ monster ...
θα'θελα να συνάδει περισσότερο το λιονταράκι με το ύφος του συνόλου και να έχει λίγη παθητική ασφάλεια ...
φαντάζομαι θα βγούν αξεσουάρ να το αλλάζει κάποιος με μια πιο φλατ απόδοση..
Νομίζω εκεί στο κομμάτι ρεζερβουαρ /πλαίσιο το χαλάσανε λίγο μου θυμιζει το ατσουμπαλο xsr 700.
δώστου λίγο χρόνο, νομίζω θα σε κερδίσει περισσότερο (το xsr)
Μεγάλη πουτανιά στο φτερό ;)... ...
Βάση μπροστά πινακίδας θα είναι.
Βάση μπροστά πινακίδας θα είναι.
Σε χω υποτιμήσει εσένα :bawl:
Jaguar είναι;
Η στροφή σου στα 4τροχα ολοκληρώνεται σιγά σιγά ,μπράβο :smokin:
Άντε και με ένα station μετά :bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.