View Full Version : γνωμη για το abarth?
Υπαρχει κανενας συμφουριτης που να ειναι κατοχος grande punto abarth να μου πει καμια γνωμη;..ευχαριστω...
κατοχος δεν ειμαι αλλα απο προβλημα που εχω ακουσει μονο πολλαπλασιαστες εχει βγαλει, και πολυ λιγα εχουν καψει λαδακι (οχι σαν τα vag, λιγα λεμε). το αυτοκινητο εχει αρκετη καταναλωση σε σχεση με αυτο που προσφερει. τι αυτοκινητο ψαχνεις ακριβως και για ποια χρηση? σαν επιλογη εχεις μονο το συγκεκριμενο?
Για ενα φιλαρακι το ψαχνουμε..βασικα θεματα γνωστα τα εχουμε δει...το συγκεκριμενο μοντελο μπορει να γινει χωρις προβλημα με υγραεριο η δεν ειναι συμβατο και θα βγαλουν προβληματα οι βαλβιδες;...το ρωταμε γιατι δυστθχως η πετρελαιοκινητη εκδιση του στην ινδια με τα 143 αλογα δεν ερχεται ελλαδα...
σουπερμινι τουρμπακι και θες να του βαλει υγραεριο? μαλλον καλυτερα να κοιταξει για κανενα 1000αρι-1200αρι ο φιλος. τετοια κουτια σαν του αμπαρθ ειναι για ευχαριστηση, στροφες κτλ. ποιος ο λογος να το παρεις και να μην το πας πανω απο 3.5κ στροφες (με το υγραεριο ξεχνας το στροφαρισμα στον κοφτη γιατι θα σπασεις το μοτερ, αν δεν το γνωριζεις ηδη). :cool:
Nostradamus
07/12/2015, 19:11
Δεν το καταλαβαινω αυτο... Θελει τουρμπατο μοτερακι για να του βαλει αεριο ??? Αν ειναι για θεμα εμφανισης και μονο τοτε καλυτερα να παρει ενα νορμαλ και να το "σιαξει" σιγα σιγα σε θεμα εμφανισης...
Αλλιως να θες ενα μοτερακι που απο οτι λενε "ξυριζει" για να του βαλεις αεριο επειδη δεν σε παιρνει να το κυκλοφορεις, τι να πω μου φαινεται καπως..
τα γουστα η τα πληρωνεις η αλλιως τα ονειρευεσαι μονο...
υπαρχει και αυτο το punto αν εχει κολλησει στην εμφανιση ο φιλος http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7026343/ εντελως τυχαια η αγγελια, δεν τον ξερω τον τυπο. ειναι οικονομικο και αν μπει και αεριο θα βαρεθει να κανει βολτες...
Billis21
07/12/2015, 19:44
Το εχει κολλητος μου. Εγω ειμαι μηχανικος αυτοκινητων. Εχει το γκραντε πουντο την εκδοση ες ες. Το αυτοκινητο ειναι τ καλυτερο.μικρο τουρμπακι. Τρομεεεεεη ροπη. 28 κιλα αν θυμαμαι καλα. Λες δεν γινεται να ειναι 1400cc και να δινει τετοια αισθηση. Τετοια αισθηση σε κανενα αλλο μικρο. Φρεναρεεεες. Πολυ καλοστημενο. Απο ζημιες μηδεν σε σχεση με την κατηγορια παλι. Καταναλωση τσιμπημενη οπως σε ολα αλλα σε λογικα πλαισια.
Το εχει γνωστος. Ο,τι εχει ηδη ειπωθει, πολυ καλο αμαξακι, δυνατο μοτερ με την αναλογα τσιμπημενη καταναλωση. Για αεριο ουτε για πλακα.
Σας ευχαριστω ολους για το κοπο να απαντησετε και πραγματικα βοηθησατε...με τη μικρη χαρτογραφηση των 100 ιππων ποσο καει βενζινη πολη;..κριμα,πολυ κριμα παντως που δεν κυκλοφορει το πετρελαιοκινητο στην Ελλαδα...
abarth;Το πρωτο μου κουτi :eek:Autobianchi A112 ομως!
abarth;Το πρωτο μου κουτi :eek:Autobianchi A112 ομως!
δικός μου ανθρωπος εισαι εσυ! και μένα το πρώτο σχολειο το αμπαρθακι ήταν! γνησιο μέχρι βίδας (αντε με ενα πιο ελευθερο φιλτρο και μια εξατμισουλα ansa), 1050cc 70hp και κάτω απο 700kg... τρομαζε πολλα "μεγαλύτερα" στην εποχή του... :beer:
Μια χαρά είναι ο συγκεκριμένος σκορπιός πάρτε τον άφοβα με το φίλο σου. Δεν καίει λάδια, και μια χαρά κατανάλωση. Ψάξτε και για κιτ G-Tech (http://g-techgmbh.de/cms/website.php?id=/en/products/abarth.htm) για να το απογειώσετε το εργαλείο! :smokin:
Θα δαγκώσετε πολλά θύματα εκεί έξω με τον σκορπιό μετά :smokin:
Από την άλλη όμως υγραέριο σε τέτοιο εργαλείο και Thule στην οροφή μετά;;; :nono: Καλύτερα αφήστε το για κανά 500αρακι στα 900cc που δεν καιει και τπτ ρε παιδιά
καλό μοτεράκι, bosch, εγκέφαλος, οπότε κάνεις ότι θέλεις. 200 άλογα πάει μόνο με πρόγραμμα (το abbarth με την τουρμπίνα GT1544 της garrett).
μια χαρά θα δουλεύει και με αέριο, με σωστή εγκατάσταση και σωστό πρόσθετο για τις βαλβίδες, δεν παθαίνει τίποτα. Μπορείς ακόμα και να βάλεις πρόγραμμα και μετά γκάζι, οπότε θα έχεις γκάζι με 200 άλογα.
καλό μοτεράκι, bosch, εγκέφαλος, οπότε κάνεις ότι θέλεις. 200 άλογα πάει μόνο με πρόγραμμα (το abbarth με την τουρμπίνα GT1544 της garrett).
μια χαρά θα δουλεύει και με αέριο, με σωστή εγκατάσταση και σωστό πρόσθετο για τις βαλβίδες, δεν παθαίνει τίποτα. Μπορείς ακόμα και να βάλεις πρόγραμμα και μετά γκάζι, οπότε θα έχεις γκάζι με 200 άλογα.
Ξερουμε τοτε υπεθυνο μαστορα που να κανει τη μετατροπη σε αεριο και να εγγυηθει για τη σωστη λειτουργια;ευχαριστω για αλλη μια φορα ολους..επισης κανα σωστο μηχανικο για τα σερβις του;
Ξερουμε τοτε υπεθυνο μαστορα που να κανει τη μετατροπη σε αεριο και να εγγυηθει για τη σωστη λειτουργια;ευχαριστω για αλλη μια φορα ολους..επισης κανα σωστο μηχανικο για τα σερβις του;
Περαστικά... :plaf:
Ξερουμε τοτε υπεθυνο μαστορα που να κανει τη μετατροπη σε αεριο και να εγγυηθει για τη σωστη λειτουργια;ευχαριστω για αλλη μια φορα ολους..επισης κανα σωστο μηχανικο για τα σερβις του;
Εαν βρεις μαστορα/συνεργειο που θα σου βεβαιωσει (γραπτος) την σωστη και αξιοπιστη λειτουργια του κινητηρα πεστο και σε μας.
μεταχειρισμενο ιταλικο turbo με υγραεριο..............:bawl:
μεταχειρισμενο ιταλικο turbo με υγραεριο..............:bawl:
Τι;
Δεν είναι καλα;
Κοβουν μαρσπιε;
:tooth:
dimmie_72
08/12/2015, 14:39
Τι;
Δεν είναι καλα;
Κοβουν μαρσπιε;
:tooth:
όχι ρε, ενίοτε αναφλέγονται... :D
όχι ρε, ενίοτε αναφλέγονται... :D
Έτσι είναι οι πύραυλοι. .....
dimmie_72
08/12/2015, 15:43
Έτσι είναι οι πύραυλοι. .....
τώρα μιλάς σωστά αδερφέ... :smokin:
Εχει ξαδερφος μου το tjet 120hp του 2009 το μοτερ ειναι σκυλι και του πινει το αιμα 110χιλ χλμ δεν εχει κανει κιχ εκτος απο εναν αισθητηρα για τα φρενα που τον εχει αλλαξει 2 φορες. Το εχω ζηλεψει αυτο το αυτοκινητο.
Και φιλος εχει το tjet σε bravo με υγραεριο εδω και 40χιλ χλμ δεν κανει κιχ. Γενικα τα ιταλικα μοτερ το πανε το υγραεριο κυκλοφορει αυτη την στιγμη punto tjet me 340hp υγραεριο lovato χωρις κανενα προβλημα προχωρα αφοβα και σε αγορα και σε υγραεριο
Bελτιωση και εγκατασταση στον αγγελο παπηλια.
Και ασε τους αλλους να βαζουν 50αρικα....
Η αληθεια ειναι οτι εδω και 1,5 χρονο η γυναικα μου εκανε το φιατ στιλο της με υγραερι και το αμαξι δεν αλλαξε καθολου συμπεριφορα ουτε εβγαλε βλαβες και φυσικα γλιτωσαμε πολλα φραγκα χωρις μηχανικες βλαβες...για αυτο το συζηταω...
Αυτο που ξέρω εγώ είναι ότι ο t-jet και ο διαδοχός του MultiAir στα 1,4 turbo είναι ο πιο αξιόπιστος τουρποκινητήρας αυτή την στιγμή στην κατηγορία - και το ίδιο διαμάντι αξιοπιστίας είναι και ο diesel MultiJet στα 1.6... Άμα μάθετε τι μαύρα χάλια ακούγονται για τους TSI της WV (τρίβουν τα χέρια τους οι συνεργειάδες) και για τους TCE της Renault (αρκετά λιγότερο) θα εκπλαγείτε... Ποιός το περίμενε ότι θα έφτανε η στιγμή που θα μακαρίζαμε τους Ιταλούς για την αξιοπιστία τους... Για υγραέριο δεν ξέρω όμως τι παίζει...
εχω ακούσει και εγω καλά λόγια για τον παπαηλία...
Για προγραμμα μονο προτεινω etuners. Ο Κριτωνας την ξερει την δουλεια καλα.
Οντως ο tjet ισως ειναι ο πιο αξιοπιστος τουρμποκινητηρας στα 1.4 πραγματικα αυτο το αμαξι το εχω ζηλεψει και αν δειτε κρατανε και τιμες γι'αυτο το λογω αντικειμενικα με αλλα 1.4 αναλογης χρονολογιας ακομα και τα yaris 1.3 ειναι κατα τι πιο φτηνα απο τα punto. Επειδη τα εψαχνα το ξερω.
Και οντως εχουν βελτιωθει παρα πολυ οι ιταλοι σε σχεση με τους υπολοιπους ευρωπαιους σε αξιοπιστια που πανε προς τα κατω. Και εχουν κινητηρες αποδοτικους σε σχεση με τους Ιαπωνες που εχουν μεινει πισω.
Δεν λεω οτι ο Παπαηλιας ειναι ο καλυτερος απλα δινω πληροφορια οτι εχει φτιαξει αυτο το punto tjet και κυκλοφορει χωρις θεματα.
Γενικα οι ιταλοι με το υγραεριο ταιριαζουν γιατι το χρησιμοποιουν απο το 1990 στα αυτοκινητα τους καθωτι εχουν την ακριβοτερη βενζινη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.